Oud 14-01-2014, 20:33
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Nu vraag ik me ernstig af hoe vaak mijn GPS fouten heeft gemaakt in het verleden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2014, 20:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou ja, dat kan je gewoon terugzien (in Runkeeper iig ) zo liep ik met mijn vorige telefoon wel een stuk sneller omdat deze minder nauwkeurig was, dus ik zigzagde nogal met extra meters als gevolg.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 20:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja maar ik geloof niet dat ik zin heb om al mijn past activities meter voor meter te gaan natrekken. Vorige keer klopte het iig ook niet, maar daarvoor is het me nooit opgevallen (ik kijk altijd wel globaal op het kaartje). Misschien dat hij het in m'n jaszak minder goed doet dan in mn broekzak oid
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 23:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou, ik kan weer een beetje bij 0 beginnen na bijna 6 weken lethargie en feest/vreetdagen, 6km in 37:51
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 00:56
Hazel
Hazel is offline
Little Phoebe, bij sommige mensen is het heel dringend nodig dat er wat shit uit hun kut komt. Het zit er al erg lang in vast.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 00:57
Verwijderd
Je zit in een verkeerd topic.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 01:07
Hazel
Hazel is offline
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 01:08
Hazel
Hazel is offline
Oh, inderdaad Nou, misschien kan iemand mijn post even verplaatsen. Succes met de sport allemaal en vergeet niet: sport is de gesel van de moderne tijd
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 10:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Flink achter op schema geraakt omdat ik weinig tijd/ nog minder zin in spierpijn had.
Vrijdag wel 70 min. geskate, zaterdag 10 uur gewerkt en pas vandaag 3/30 van de 30 Day Shred.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 12:13
Verwijderd
Nog 3 keer Ripped, ben er wel een beetje klaar mee ook. Level 4 is best leuk, maar eigenlijk gewoon nóg slechter voor m'n knieën dan level 3. Hierna Body Revolution eens proberen. Vind het schema wel een beetje onoverzichtelijk, vergeleken bij Ripped en Shred.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik kan weer een beetje bij 0 beginnen na bijna 6 weken lethargie en feest/vreetdagen, 6km in 37:51
Zo langzaam is dat toch niet? Ik loop altijd 5 in een halfuur..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 13:59
Verwijderd
Hebben jullie eigenlijk sportschoenen aan bij al die thuissporten?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 14:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Nope. Sterker nog, ik heb niet eens sokken aan.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 14:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo langzaam is dat toch niet? Ik loop altijd 5 in een halfuur..
Nee, maar voor de 'winterstop' zat ik rond de 10.5 gemiddeld, was naar 11 toe aan het werken. Uiteindelijke doel is 10km 'ruim binnen het uur' en een keer 6km in 30 minuten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 14:50
Verwijderd
Nee sokken doe ik ook niet, daar glij je maar van uit! Maar ik bedacht me vandaag dat bij dat gespring sportschoenen misschien wel handig zouden zijn. Behalve dat ik die niet heb.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 14:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik glij ook uit met sportschoenen, daarom heb ik ze niet aan. Ik heb de poging ook gewaagd om dezelfde reden die jij noemt. Het was voor mij dus niet zo'n succes. Welke maat schoenen heb je, je zou zo die van mij over kunnen nemen als je dat wilt.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 14:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oh, en 7/30.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 15:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Hebben jullie eigenlijk sportschoenen aan bij al die thuissporten?
Ik ben begonnen op sokken, maar doe tegenwoordig mijn oude hardloopschoenen aan. Die waren voor hardlopen afgeschreven vanwege de verminderde demping, maar voor workouts binnen vind ik ze nog wel prettig. Al heb ik wel een stukje antislip van mijn matje afgeschraapt met mijn schoenen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2014, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Nope. Sterker nog, ik heb niet eens sokken aan.
Serieus? Ik heb dat twee keer gedaan en toen had ik bloedende blaren over m'n hele voeten.

Ofwel: ja, ik draag sportschoenen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 15:30
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Yoga-achtige dingen doe ik op blote voeten, fitnessachtige dingen op schoenen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik glij ook uit met sportschoenen, daarom heb ik ze niet aan. Ik heb de poging ook gewaagd om dezelfde reden die jij noemt. Het was voor mij dus niet zo'n succes. Welke maat schoenen heb je, je zou zo die van mij over kunnen nemen als je dat wilt.
Maat 38 heb ik met smalle hielen!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 21:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb 1650 meter gezwommen bij de training. Eigenlijk verbaast me dat, want ik had veel te veel gegeten van te voren
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 00:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Omdat de Insanity Workout van Shaun T. gewoon ridicuul fucking moeilijk is, besloot ik eens iets lichters te zoeken. Dus na een hele tijd gezocht te hebben naar "Jillian Michaels shred alternative for men", kwam ik erachter dat het ook net zo goed door mannen gedaan kan worden.

Dus roze zweetbandje omgedaan, strak fitnesspakje aan en nu heb ik les 1 achter de rug (met 4 kilo gewichten). Maar nu ben ik KAPOT.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 01:02
Verwijderd
4 kilo?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 01:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
4 kilo?
Ja, hoezo
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2014, 07:33
Verwijderd
Nvm
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 09:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hebben jullie eigenlijk sportschoenen aan bij al die thuissporten?
Nee. Ik probeerde het gisteren een keertje met sportschoenen en ik vond het echt een stuk minder comfortabel dan op sokken/ blote voeten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 10:06
Verwijderd
Ik ben ooit begonnen op blote voeten, maar dat vonden mijn enkels niet zo'n strak plan, dus sindsdien doe ik sportschoenen aan en dat werkt prima.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 18:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ripped 32/30, dus voorlopig geen ripped meer voor mij! Woehoe! (Ik ben er inmiddels aardig op uitgekeken)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar voor de 'winterstop' zat ik rond de 10.5 gemiddeld, was naar 11 toe aan het werken. Uiteindelijke doel is 10km 'ruim binnen het uur' en een keer 6km in 30 minuten.


Toen ik nog serieus voetbalde liepen we de 10 altijd in 40-45 minuten, zou er niet meer aan moeten denken nu
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 21:02
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hardloopschema een week on hold gezet, en Ripped level 1 gedaan. Zonder de cardio, want het is weer mis met mijn schenen. Blegh.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Hardloopschema een week on hold gezet, en Ripped level 1 gedaan. Zonder de cardio, want het is weer mis met mijn schenen. Blegh.
Ah, een lotgenoot. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy'en, en tot les 13 was er helemaal niks aan het handje. Tot ik bij les 14 ineens vreselijke last kreeg van m'n schenen. Echt drie weken ofzo niks gedaan, daarna weer rustig opgepakt, maar ook al is pijn een groot woord, helemaal weg is het niet. Durf dus ook niet meer voorbij les 14 te gaan, want ik heb teveel enge verhalen gelezen over chronische shin splints.

Ben wel bijna 4 kg afgevallen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 06:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Klovorhop & Stefenootje: hebben jullie goede loopschoenen? Ik heb ook twee keer een langdurige blessure gehad door hardlopen en dat kwam doordat ik geen goede schoenen had.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 09:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, dat scheelt een hoop. Ik moet weer eens nieuwe hardloopschoenen scoren; mn huidige paar gaan nu al weer ongeveer 2 jaar mee, dat begin je toch wel te merken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 17-01-2014 om 09:59.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 10:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
8/30. Ik ben wel een beetje klaar met dit level.

Sarah, ik ga je morgen even pm'en!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 10:49
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ah, een lotgenoot. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy'en, en tot les 13 was er helemaal niks aan het handje. Tot ik bij les 14 ineens vreselijke last kreeg van m'n schenen. Echt drie weken ofzo niks gedaan, daarna weer rustig opgepakt, maar ook al is pijn een groot woord, helemaal weg is het niet. Durf dus ook niet meer voorbij les 14 te gaan, want ik heb teveel enge verhalen gelezen over chronische shin splints.

Ben wel bijna 4 kg afgevallen
ah jij ook zo kut he. ik kreeg last rond les 13, toen een maand rust gehad en weer langzaam opgebouwd. Toen weer een tijdje rust en sinds begin dit jaar weer begonnen met om de dag 4-6 km lopen, maar het is al teveel

en goed zo
Citaat:
@ Klovorhop & Stefenootje: hebben jullie goede loopschoenen? Ik heb ook twee keer een langdurige blessure gehad door hardlopen en dat kwam doordat ik geen goede schoenen had.
Ja ik heb wel goede schoenen, met op maat gemaakte inlegzolen zelfs ivm licht beenlengteverschil en doorzakvoeten. Dus dat zou toch goed moeten zijn.
Ik denk dat ik gewoon te snel/te veel wil, na 25+ jaren van volkomen a-sportiviteit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2014, 11:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mjah, maar om de dag lopen lijkt mij ook niet zo verstandig na een rustperiode, tenzij je al jaren hardloopt Ik heb nu bijna 6 weken niets gedaan en merk dat het nu ongeveer 3 dagen kost om te herstellen (maar dat verschilt natuurlijk per persoon). Ga nu eerst een paar keer om de +-4 dagen te lopen om eerst er weer een beetje in te komen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 11:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Oke, dus dat is niet eens zo gek
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 11:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gisteren geschaatst in plaat van ge-Shred. Vast niet zo effectief, maar wel een stuk leuker
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 11:42
Verwijderd
Ik wil ook schaatsen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 11:59
Verwijderd
Citaat:
@ Klovorhop & Stefenootje: hebben jullie goede loopschoenen? Ik heb ook twee keer een langdurige blessure gehad door hardlopen en dat kwam doordat ik geen goede schoenen had.
Nee, ik heb niet echt heel goede schoenen, maar ik wil eigenlijk het risico niet lopen dat ik 100+ euro uitgeef aan dure schoenen, als later blijkt dat dat geen verschil maakt. Eigenlijk is lopen nogal ongeschikt voor me, aangezien ik nogal vreemd loop enzo. Sta raar op m'n voeten, alles. Zou eigenlijk iets anders moeten doen qua sport, maar de deur uitgaan en hardlopen is zo makkelijk. Dus nu ga ik gewoon niet te vaak en vooral niet te lang achter elkaar en dan heb ik geen last.

Laatst gewijzigd op 17-01-2014 om 12:07.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:05
Verwijderd
Citaat:
en sinds begin dit jaar weer begonnen met om de dag 4-6 km lopen, maar het is al teveel
Hoezo 'al teveel', ik vind dat behoorlijk veel Ik doe om de zoveel dagen een (zelfgefabriceerde, want ik werd die stomme muziek van Evy zat) playlist met stukken van max 5 minuten hardlopen en met wandelen tussendoor
Naja, is beter dan helemaal niks denk ik dan maar.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Stefenootje
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou, met slecht spul lopen is heeft een groter risico dan dat bedrag besteden Juist als je 'vreemd loopt' is het verstandig om goede schoenen te kopen, gezien die ook een corrigerende functie hebben. Overigens zijn hardlopenschoenen na ongeveer 1000km tot 1500km 'versleten'; dus je doet er behoorlijk lang mee; als je dus 2x per week 5 kilometer loopt dan kan je er +- 2,5 jaar mee vooruit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
degelijke hardloopschoenen kosten ongeveer 1 euro per week; aldus mijn snelle berekening (er van uitgaande dat je 10km per week loopt). Als het minder is is het natuurlijk goedkoper.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:10
Verwijderd
Mja, ik weet het. Maar sloeber Misschien dat ik nog weleens ga kijken voor betere schoenen, maar ik ben een beetje bang voor dat soort uitgaven. Ik let nu iig op dat ik het niet overbelast enzo. De stukjes die ik loop stellen niks voor.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:19
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hoezo 'al teveel', ik vind dat behoorlijk veel Ik doe om de zoveel dagen een (zelfgefabriceerde, want ik werd die stomme muziek van Evy zat) playlist met stukken van max 5 minuten hardlopen en met wandelen tussendoor
Naja, is beter dan helemaal niks denk ik dan maar.
Nja ik volg gewoon een schema van Runkeeper dat uitdrukkelijk voor beginners is, vandaar dat ik er misschien te makkelijk vanuitging dat het wel zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
welke is dat dan?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:42
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
De laatste in de lijst, Beginner 5K
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 13:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ah, ok. Ik dacht dat je 3 a 4x per week 5km liep.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.