Oud 10-11-2004, 15:20
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-11-2004 @ 00:39 :
hier dan,..
Wat afschuwelijk
Advertentie
Oud 10-11-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 10-11-2004 @ 15:07 :
waarom gebruiken ze geen slaapgas ofzo?
Dat heeft natuurlijk ook zijn beperkingen. Er is niet echt een manier om zoiets clean af te handelen. Je wilt namelijk ook niet dat die gasten zichzelf in een vlaag van paniek opblazen, of daarbij zelfs wat anderen meenemen.
Oud 10-11-2004, 15:33
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Het lijkt wel een of ander oorlogspel, de afgelopen week.
Oud 10-11-2004, 15:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 10-11-2004 @ 15:07 :
waarom gebruiken ze geen slaapgas ofzo?
*herinnert Joostje aan gijzeling in Russisch theater*
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 10-11-2004, 15:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-11-2004 @ 15:41 :
*herinnert Joostje aan gijzeling in Russisch theater*
Mja, maar daar gebruikten ze een of andere zwaar giftige shit
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 10-11-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 10-11-2004 @ 15:50 :
Mja, maar daar gebruikten ze een of andere zwaar giftige shit
Dat deden ze omdat dodelijk gifgas gewoon goedkoper was dan slaapgas
Oud 10-11-2004, 15:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Joostje schreef op 10-11-2004 @ 15:50 :
Mja, maar daar gebruikten ze een of andere zwaar giftige shit
niet per definitie giftig, maar wel iets waarvoor je een redelijke conditie moest hebben.

iets wat de gijzelaars na drie dagen lang te zijn uitgehongerd helaas niet meer hadden.


maar ontopic:

holy shite, handgranaten? je zou berichten van dit soort gevechten in Saoudi Arabie verwachten, niet hier.

Hopelijk komen de gewonden er goed af en hebben ze de zakkenwassers die het ding gooiden te pakken gekregen.

Nu even zien of er nieuws is over die andere zaak met explosieven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 10-11-2004, 16:32
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 10-11-2004 @ 15:20 :
Wat afschuwelijk
pff er zijn veel domme mensen zeg

ik heb het over http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=164271
Oud 10-11-2004, 17:11
Verwijderd
Lijkt me dat niemand die militante moslims in ons land wil. De politie wil het pand niet in, omdat ze bang zijn voor explosieven (wat ik me heel goed kan voorstellen). Dan is de oplossing toch makkelijk: gewoon dat pand met die militante moslims opblazen. Ben je gelijk van het gezeik af, ondanks dat het een paar huizen kost.
Oud 10-11-2004, 17:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
hmm, mischien willen ze de extremisten in kwestie eerst ondervragen....

de tijd werkt tegen de extremisten in kwestie, waterleiding afsluiten, gas afsluiten, op een gegeven moment komen ze vanzelf naar buiten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 10-11-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 10-11-2004 @ 17:16 :
hmm, mischien willen ze de extremisten in kwestie eerst ondervragen....

de tijd werkt tegen de extremisten in kwestie, waterleiding afsluiten, gas afsluiten, op een gegeven moment komen ze vanzelf naar buiten.
Haha, alle toegangen dichttimmeren, twee weken wachten en hoppa.
Oud 10-11-2004, 20:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En nou lees ik net de column van Pamela Hemelrijk in de 'Metro' van vandaag... Ik wist dat het een dom mens was, maar zó dom!!

Ze schrijft:
'Onze politie fungeert thans als de inquisitie van de muzelmannen'

'Twintig jaar lang heeft ze [de overheid] het moslimextremisme in dit land gecultiveerd en gesubsidieerd.'

'En nu Theo van Gogh met doorgeneden keel in het lijkenhuis ligt, zijn het de islamitische gevbouwen en de Fatima Elatiks die dag en nacht bewaking krijgen. Niet het kind van Theo van Gogh'

'Na de mislukte aanslag op Hans Smolders, de chauffeur van Pim Fortuyn, brachten ze ook pontificaal zijn woning in beeld, inclusief straatnaambordje en huisnummer. Of ze [de media] wilden zeggen: "Mocht er nog iemand naar hem op zoek zijn; HIER woont ie hoor; die rechtse rakker!" '

En verder nog een stukje gescheld op links Nederland in het algemeen en PvdA in het bijzonder, alsof waren zíj de boosdoeners!

Oud 10-11-2004, 20:04
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Tsja, normaal vind ik haar columns altijd wel amusant, maar vandaag sloeg ie gewoon nergens op. Ik stem normaal nooit op columnisten in Metro, maar vandaag kon ik het niet laten.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 10-11-2004, 20:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 20:01 :


'Na de mislukte aanslag op Hans Smolders, de chauffeur van Pim Fortuyn, brachten ze ook pontificaal zijn woning in beeld, inclusief straatnaambordje en huisnummer. Of ze [de media] wilden zeggen: "Mocht er nog iemand naar hem op zoek zijn; HIER woont ie hoor; die rechtse rakker!" '



Is er een (mislukte) aanslag op hem geweest
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 10-11-2004, 20:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-11-2004 @ 20:06 :
Is er een (mislukte) aanslag op hem geweest
Blijkbaar.

Maar mij ging het om de manier waarop Pamela suggereerde dat de media, mensen die Hans dood wilden, een handje wilde helpen.
Oud 10-11-2004, 20:16
Verwijderd
Zo, dan hebben we de hele tekst. Ze heeft wel een punt, vind ik.
  1. ANDERMANS VOLK EERST

    Wat moet je nog in een land waar je de politie op je dak krijgt als je het gebod “Gij zult niet doden” op een muur schildert? En wel omdat de moskee om de hoek over deze “opruiende” tekst heeft geklaagd? Met de verwijdering van die Rotterdamse muurschildering, op last van de burgemester, is onze rechtsstaat definitief ten grave gedragen. Onze politie fungeert thans als de inquisitie van de muzelmannen.

    Het mag duidelijk zijn: onze overheid vreest en wantrouwt haar eigen bevolking het meest. Twintig jaar lang heeft zij het moslimextremisme in dit land gecultiveerd en gesubsidieerd. Met ons belastinggeld. Wie daar bezwaar tegen maakte werd verketterd als neonazi (Fortuyn) of veroordeeld tot 6 maanden voorwaardelijk (Janmaat). En nu Theo van Gogh met doorgesneden keel in het lijkenhuis ligt zijn het de islamitische gebouwen en de Fatima Elatiks die dag en nacht bewaking krijgen. Niet het kind van Theo van Gogh. Sterker nog: dankzij de gedienstige media weet nu elke moslimfundamentalist waar dat kind woont, waar hij op school zit, van welke sportclub hij lid is etc. (Wat denkt u, zouden de media het expres doen? Na de mislukte aanslag op Hans Smolders, de chauffeur van Pim Fortuyn, brachten ze ook pontificaal zijn woning in beeld, inclusief straatnaambordje en huisnummer. Alsof ze wilden zeggen: “Mocht er nog iemand naar hem op zoek zijn; HIER woont ie hoor, die rechtse rakker!”) De kinderen van Paul Rosenmöller daarentegen hebben indertijd wekenlang lijfwachten gekregen. En hun vader was niet eens vermoord! Maar ja, hij was bedreigd door witte Nederlanders, en die vreest onze overheid het meest.

    Bij de begrafenis van Fortuyn waren de ereplaatsen in de kathedraal ingeruimd voor Fortuyns grootste aartsvijanden. En bij het strikt besloten crematiefeestje voor Theo van Gogh was het maandag weer hetzelfde laken een pak. Daar stonden waarachtig Rob Oudkerk, Bram Peper, Felix Rottenberg, Paul Witteman, en – geloof het of niet - Femke Halsema te klinken. Er was een optreden van Marokkaanse rappers, en er waren Turkse broodjes. How politiek correct can you get? “Je kunt ook nergens een poot zetten tegenwoordig, of de PvdA deelt er de lakens uit. Zelfs hier”, brieste ik tegen een hoge beleidsambtenaar. “Zeg dat wel”, zei die ambtenaar. “Je moest eens weten hoe dat gegaan is met die bijeenkomst op de Dam!” “Laat me raaien”, zei ik. “Terstond na de moord is Cohen met zijn partijgenoten, de Nietnixers Erik van ruggen en Lennaert Booij, voor crisisberaad bijeengekomen. Job, hebben die twee gezegd, we moeten ze vóór zijn! Neem onmiddellijk de leiding over het rouwbetoon, anders gaat het gepeupel het stadhuis bestormen, en dan kan de PvdA het voortaan wel schudden in Amsterdam. We moeten natuurlijk wel voorkomen dat je op de Dam door je eigen burgerij wordt stijfgescholden en uitgefloten. Weet je wat? Je roept gewoon ZELF de bevolking op om zoveel mogelijk kabaal te maken! Dan verzuipt de woede tegen jouw persoon daar volledig in!” “Goed geraaien”, zei de hoge beleidsambtenaar. “Zo is het exact gegaan. Ik kan het weten, want ik ben erbij geweest. Schrijf dat maar rustig op.” Onze overheid
    vreest en wantrouwt haar eigen bevolking het meest.

    PAMELA HEMELRIJK
    Columniste
Oud 10-11-2004, 20:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
alluman schreef op 10-11-2004 @ 20:16 :
Zo, dan hebben we de hele tekst. Ze heeft wel een punt, vind ik.
Wat voor punt dan? 'Laten we de mensen die moskeeën bekladden en Islamitische scholen in de hens zetten nog maar eens gelijk geven?'
Oud 10-11-2004, 20:22
Verwijderd
Laten we het gewoon onder ogen zien, vreemdelingenhaat zit er goed in bij de nederlanders.
Oud 10-11-2004, 20:22
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Waar haalt ze het überhaupt vandaan dat alleen moslims en islamitische gebouwen beveiliging zouden krijgen. Dat lijkt mij een geval van wishful seeing.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 10-11-2004, 20:29
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
alluman schreef op 10-11-2004 @ 20:16 :
Zo, dan hebben we de hele tekst. Ze heeft wel een punt, vind ik.
  1. ANDERMANS VOLK EERST

    Wat moet je nog in een land waar je de politie op je dak krijgt als je het gebod “Gij zult niet doden” op een muur schildert? En wel omdat de moskee om de hoek over deze “opruiende” tekst heeft geklaagd? Met de verwijdering van die Rotterdamse muurschildering, op last van de burgemester, is onze rechtsstaat definitief ten grave gedragen. Onze politie fungeert thans als de inquisitie van de muzelmannen.

    Het mag duidelijk zijn: onze overheid vreest en wantrouwt haar eigen bevolking het meest. Twintig jaar lang heeft zij het moslimextremisme in dit land gecultiveerd en gesubsidieerd. Met ons belastinggeld. [COLOOR=red]Wie daar bezwaar tegen maakte werd verketterd als neonazi (Fortuyn) of veroordeeld tot 6 maanden voorwaardelijk (Janmaat).[/color] En nu Theo van Gogh met doorgesneden keel in het lijkenhuis ligt zijn het de islamitische gebouwen en de Fatima Elatiks die dag en nacht bewaking krijgen. Niet het kind van Theo van Gogh.
  1. die is ook niet bedreigd of gemombardeerd, duh

    Citaat:
    Sterker nog: dankzij de gedienstige media weet nu elke moslimfundamentalist waar dat kind woont, waar hij op school zit, van welke sportclub hij lid is etc. (Wat denkt u, zouden de media het expres doen? Na de mislukte aanslag op Hans Smolders, de chauffeur van Pim Fortuyn, brachten ze ook pontificaal zijn woning in beeld, inclusief straatnaambordje en huisnummer. Alsof ze wilden zeggen: “Mocht er nog iemand naar hem op zoek zijn; HIER woont ie hoor, die rechtse rakker!”) De kinderen van Paul Rosenmöller daarentegen hebben indertijd wekenlang lijfwachten gekregen. En hun vader was niet eens vermoord! Maar ja, hij was bedreigd door witte Nederlanders, en die vreest onze overheid het meest.
    politici zijn belangrijker voor het functioneren van de democratie. Ik kan me niet herinneren dat ik hans smolders huis heb gezien, en of de persoon in kwestie bewaking kreeg na het incident, en of hij hierom gebvraagd had. En oja, kan me niet herinneren dat de kinderen bvan paul lijfwachten kregen, hijzelf wel

    Citaat:
    Bij de begrafenis van Fortuyn waren de ereplaatsen in de kathedraal ingeruimd voor Fortuyns grootste aartsvijanden. En bij het strikt besloten crematiefeestje voor Theo van Gogh was het maandag weer hetzelfde laken een pak. Daar stonden waarachtig Rob Oudkerk, Bram Peper, Felix Rottenberg, Paul Witteman, en – geloof het of niet - Femke Halsema te klinken. Er was een optreden van Marokkaanse rappers, en er waren Turkse broodjes. How politiek correct can you get?
    Theo had zelf zijn begrafenis georganiseerd

    Citaat:
    “Je kunt ook nergens een poot zetten tegenwoordig, of de PvdA deelt er de lakens uit. Zelfs hier”, brieste ik tegen een hoge beleidsambtenaar. “Zeg dat wel”, zei die ambtenaar. “Je moest eens weten hoe dat gegaan is met die bijeenkomst op de Dam!” “Laat me raaien”, zei ik. “Terstond na de moord is Cohen met zijn partijgenoten, de Nietnixers Erik van ruggen en Lennaert Booij, voor crisisberaad bijeengekomen. Job, hebben die twee gezegd, we moeten ze vóór zijn! Neem onmiddellijk de leiding over het rouwbetoon, anders gaat het gepeupel het stadhuis bestormen, en dan kan de PvdA het voortaan wel schudden in Amsterdam. We moeten natuurlijk wel voorkomen dat je op de Dam door je eigen burgerij wordt stijfgescholden en uitgefloten. Weet je wat? Je roept gewoon ZELF de bevolking op om zoveel mogelijk kabaal te maken! Dan verzuipt de woede tegen jouw persoon daar volledig in!” “Goed geraaien”, zei de hoge beleidsambtenaar. “Zo is het exact gegaan. Ik kan het weten, want ik ben erbij geweest. Schrijf dat maar rustig op.” Onze overheid
    vreest en wantrouwt haar eigen bevolking het meest.

    PAMELA HEMELRIJK
    Columniste
Vreemd zeg, dat de burgemeester (onpartijdig!) onrust wilt voorkomen!

feitelijk onjuiste uitspraken in het rood
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 20:50.
Oud 10-11-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 20:20 :
Wat voor punt dan? 'Laten we de mensen die moskeeën bekladden en Islamitische scholen in de hens zetten nog maar eens gelijk geven?'
Hoewel vrij ongenuanceerd verwoord (wat de logica van het medium column uiteraard vereist), heeft ze hier een punt. Persoonlijk weet ik nog, dat toen een jaar of 12 a 13 geleden Fortuyns boekje over de islamisering van Nederland uitkwam, deze tekst idd als neonazi werd weggeschreven. Vreemd genoeg bezigt zelfs de meest linkse pers nu dezelfde taal. Misschien wat laat allemaal.

Verwar mijn standpunt overigens niet met die van een Foruynist - daaronder schaar ik mezelf niet. Ik stel alleen dat zij met deze opmerking best een punt heeft.

En met het tweede citaat ben ik het ook eens. Toen ik Van Goghs deur voorbij zag komen, dacht ik ook van "da's niet erg slim of meedenkend".
  1. "[...] Twintig jaar lang heeft zij het moslimextremisme in dit land gecultiveerd en gesubsidieerd. Met ons belastinggeld. Wie daar bezwaar tegen maakte werd verketterd als neonazi (Fortuyn) of veroordeeld tot 6 maanden voorwaardelijk (Janmaat).
    [...]
    dankzij de gedienstige media weet nu elke moslimfundamentalist waar dat kind woont [...]"
Oud 10-11-2004, 20:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Maar ze suggereert dat het niet normaal is dat moskeeën en islamistische scholen bewaking krijgen.
Ze suggereert ook dat de media tegen alles wat rechts is zijn. Met andere woorden: Links heeft het weer gedaan.
Oud 10-11-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 20:32 :
Maar ze suggereert dat het niet normaal is dat moskeeën en islamistische scholen bewaking krijgen.
Ik haal er uit dat ze het vreemd vindt, dat het de islamitische gebouwen zijn die beschermd worden, gezien dat de belagers van Van Gogh het niet op Islamieten gemund hebben.
Maar ik moet zeggen dat ik het op dit punt ook niet eens ben. Neemt niet weg, dat ze op andere punten wel mijn steun vindt.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 20:32 :
Ze suggereert ook dat de media tegen alles wat rechts is zijn. Met andere woorden: Links heeft het weer gedaan.
Tja, dat is de GROTE mediacliché, waarin ze trapt - en ze tegelijk ook ontkracht, gezien haar eigen rechtse bijdrage aan de pers.
Oud 10-11-2004, 20:41
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
alluman schreef op 10-11-2004 @ 20:37 :
Ik haal er uit dat ze het vreemd vindt, dat het de islamitische gebouwen zijn die beschermd worden, gezien dat de belagers van Van Gogh het niet op Islamieten gemund hebben.
Maar ik moet zeggen dat ik het op dit punt ook niet eens ben. Neemt niet weg, dat ze op andere punten wel mijn steun vindt.

Tja, dat is de GROTE mediacliché, waarin ze trapt - en ze tegelijk ook ontkracht, gezien haar eigen rechtse bijdrage aan de pers.
Tja, toch vreemd dat ze totaal gemist heeft dat er door het hele land moskeen in de fik zijn gezet, ramen ingegooid, en weet ik veel wat
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 10-11-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 10-11-2004 @ 20:41 :
Tja, toch vreemd dat ze totaal gemist heeft dat er door het hele land moskeen in de fik zijn gezet, ramen ingegooid, en weet ik veel wat
My point exactly.
Oud 10-11-2004, 20:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Precies, en dan maar weer een beetje populistisch in zitten hakken op de PvdA... Op Rob Oudkerk en Femke Halsema. Zoals gezegd: Theo had z'n eigen begrafenis georganiseerd. Femke heeft onlangs trouwens nog op de radio gezegd dat Theo haar dan wel de huid kon volschelden in z'n columns, maar dat ze het desondanks goed met elkaar konden vinden.

Dus wat ijlt die Hemelrijk nou?
Oud 10-11-2004, 20:47
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 20:44 :
Precies, en dan maar weer een beetje populistisch in zitten hakken op de PvdA... Op Rob Oudkerk en Femke Halsema. Zoals gezegd: Theo had z'n eigen begrafenis georganiseerd. Femke heeft onlangs trouwens nog op de radio gezegd dat Theo haar dan wel de huid kon volschelden in z'n columns, maar dat ze het desondanks goed met elkaar konden vinden.

Dus wat ijlt die Hemelrijk nou?
Ze is gewoon jaloers omdat zij niet op de begrafenis mocht komen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 10-11-2004, 20:51
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ze gebruikt ook altijd van die vage bronnen....zogenaamd hoge pieten die haar dan van alles toevertrouwen. Nu ook weer: 'een hoge beleidsambtenaar'. Riiiiiiiiight

Het schijnt trouwens dat ze naast het pand van mijn studentenvereniging woont
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 10-11-2004, 21:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-11-2004 @ 20:22 :
Laten we het gewoon onder ogen zien, vreemdelingenhaat zit er goed in bij de nederlanders.
en sorry dat ik het zeggen moet, maar vind je het een beetje gek? het is kloten, enik ben het er zeker niet mee eens, maar domme mensen heb je nou eenmaal. ben nu al bang wat er gaat gebeuren als hirsi ali ook word afgemaakt
Oud 10-11-2004, 22:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-11-2004 @ 20:22 :
Laten we het gewoon onder ogen zien, vreemdelingenhaat zit er goed in bij de nederlanders.
het zou een illusie zijn te geloven dat ergens op de wereld geen xenofobie bestaat tot op een bepaalde graad.

wat we zien is dat dat nu tot uitbarsting komt, vergelijkbaar met de anti-moslimrellen in Nepal nadat 12 Nepalzen op brute wijze afgeslacht werden in Irak.

De mensen die erachter zitten, tja, gister vernielden ze bushokjes, vandaag scholen, dat soort mensen zul je altijd hebben, en totdat er daadwerkelijk mensen met moorddadige intenties rondlopen zullen ook de gevolgen wel loslopen.


Wat het niet minder verwerpelijk maakt mind you, maar een burgeroorlog of het eind van de samenleving? zwaar overdreven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 10-11-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 10-11-2004 @ 22:51 :
het zou een illusie zijn te geloven dat ergens op de wereld geen xenofobie bestaat tot op een bepaalde graad.

wat we zien is dat dat nu tot uitbarsting komt, vergelijkbaar met de anti-moslimrellen in Nepal nadat 12 Nepalzen op brute wijze afgeslacht werden in Irak.

De mensen die erachter zitten, tja, gister vernielden ze bushokjes, vandaag scholen, dat soort mensen zul je altijd hebben, en totdat er daadwerkelijk mensen met moorddadige intenties rondlopen zullen ook de gevolgen wel loslopen.


Wat het niet minder verwerpelijk maakt mind you, maar een burgeroorlog of het eind van de samenleving? zwaar overdreven.
Eens. Het wordt allemaal zwaar overdreven.
Oud 10-11-2004, 23:42
Ten_Ton_Hammer
Avatar van Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2004 @ 10:35 :
Die mensen zijn zielige, puisterige internetnerds die op een forum wel heel stoer durven roepen dat het goed is dat die school affikte, maar zelf nooit zoiets zouden durven doen.
ja dat blijkt wel.
__________________
Totaal mega ultra-extreem loco
Oud 10-11-2004, 23:45
Ten_Ton_Hammer
Avatar van Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-11-2004 @ 23:18 :
Eens. Het wordt allemaal zwaar overdreven.
Het wordt vaak overdreven, maar dat we hier met een probleem zitten is wel een feit.
Het lijkt zelfs alsof mensen in Nederland zitten te wachten op de volgende waanzinsdaad...ik hoop dat de media snel wat minder paniekerig wordt.
__________________
Totaal mega ultra-extreem loco
Oud 10-11-2004, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ten_Ton_Hammer schreef op 10-11-2004 @ 23:45 :
[..] Het lijkt zelfs alsof mensen in Nederland zitten te wachten op de volgende waanzinsdaad...ik hoop dat de media snel wat minder paniekerig worden.
Over media gesproken: ik heb vandaag weer likkebaardend zitten kijken hoe de NOS de boel voor zichzelf verneukte. Wat een kansloze vertoning was dat: steeds heen en weer schakelen tussen burgers en journalisten, die geen van allen ook maar iets zinnigs te vertellen hadden. Overigens deed Rtl Z het maar matig beter.
Oud 10-11-2004, 23:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
alluman schreef op 10-11-2004 @ 23:54 :
Over media gesproken: ik heb vandaag weer likkebaardend zitten kijken hoe de NOS de boel voor zichzelf verneukte. Wat een kansloze vertoning was dat: steeds heen en weer schakelen tussen burgers en journalisten, die geen van allen ook maar iets zinnigs te vertellen hadden. Overigens deed Rtl Z het maar matig beter.
hmhm
zeer slaapverwekkend
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 10-11-2004, 23:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
alluman schreef op 10-11-2004 @ 23:54 :
Over media gesproken: ik heb vandaag weer likkebaardend zitten kijken hoe de NOS de boel voor zichzelf verneukte. Wat een kansloze vertoning was dat: steeds heen en weer schakelen tussen burgers en journalisten, die geen van allen ook maar iets zinnigs te vertellen hadden. Overigens deed Rtl Z het maar matig beter.
ze vragen iedere keer naar de bekende weg omdat mensen ook halverwege in de uitzending kunnen komen vallen, en ze het bulletin ook niet willen eindigen uit angst 10 minuten later wel een ontwikkeling te hebben, waarvoor ze vervolgens weer de programmering moeten omgooien.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 10-11-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 10-11-2004 @ 23:56 :
hmhm
zeer slaapverwekkend
Insgelijks.
Oud 11-11-2004, 05:20
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Lekker makkelijk om meteen weer links naar stormfront.org te plaatsen
Oud 11-11-2004, 10:03
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 11-11-2004 @ 05:20 :
Lekker makkelijk om meteen weer links naar stormfront.org te plaatsen
Het is even om te laten zien hoe walgelijk sommige mensen op dit soort nieuws reageren.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-11-2004, 10:17
Ten_Ton_Hammer
Avatar van Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
ja maar ondertussen krijgen ze wel weer aandacht
__________________
Totaal mega ultra-extreem loco
Oud 11-11-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-11-2004 @ 10:03 :
Het is even om te laten zien hoe walgelijk sommige mensen op dit soort nieuws reageren.
Oh, ik dacht dat het bedoeld was om iedereen een egotrip te geven.
Oud 11-11-2004, 10:25
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 10:17 :
Oh, ik dacht dat het bedoeld was om iedereen een egotrip te geven.
Misschien dat ook wel ja Even laten zien dat wij over het algemeen wel kunnen denken.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-11-2004, 10:25
Verwijderd
De een zijn dood is de ander zijn brood

Pamela dinges
Oud 11-11-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:25 :
De een zijn dood is de ander zijn brood

Pamela dinges
Pamela wie? Bedoel je die columniste van de Metro?
Oud 11-11-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 10:38 :
Pamela wie? Bedoel je die columniste van de Metro?
ja dat hemelrijk mens
Oud 11-11-2004, 10:59
Verwijderd
Hehe. Dat is echt wat de Engelsen noemen 'a stupid cunt'.
Oud 11-11-2004, 11:01
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
hoera
Oud 11-11-2004, 11:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-11-2004 @ 11:01 :
hoera
kun je toelichten waarom je zo blij bent?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-11-2004, 11:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-11-2004 @ 11:05 :
kun je toelichten waarom je zo blij bent?
Rustig, Joostje, het is Shitonya maar...
Oud 11-11-2004, 11:10
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-11-2004 @ 11:08 :
Rustig, Joostje, het is Shitonya maar...



Nee, was een vreugdekreet maar
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 18:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 01:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Politieke Cartoons topic
Gatara
347 20-03-2005 21:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.