Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 09:53
$omeone
$omeone is offline
Ik erger me nog het meest aan ouders die met hun kleine kinderen op stap gaan. Ze rennen door de trein, ze huilen, ze maken ruzie, ze schreeuwen, ze staren je aan, en als je ze een vuile blik terug geeft krijg je de ouders op je dak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2005, 10:20
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Hmm... Ik erger me eraan als mensen naast/bij mij zitten met hun muziek té hard op.. Bedoel; heb zelf ook muziek op, maar bij mij hoor je niets omdat ik fatsoenlijke oordopjes heb
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 10:38
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik erger me aan mensen die een nieuwe ringtone gaan instellen, en daarvoor eerst alle opties moeten beluisteren. En dan nog eens, en nog eens. Of dat ze elkaar filmpjes en opnames of weet ik wat gaan laten zien op een volume dat de hele wagon mee moet luisteren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 10:41
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Mensen die luidruchtig bellen, of die heel hard muziek op hebben staan maken mij niet blij. Als ik in een coupe kom met veel kleine kinderen loop ik meestal ook wel door, en mensen met voeten op de bank die ze gauw weghalen als de conducteur langskomt, maar die er twee tellen later gewoon weer opliggen (zonder krantje eronder).
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 11:22
Verwijderd
ik erger me aan al het bovengenoemde

maar het meest erger ik me aan mensen die niet fatsoenlijk kunnen wachten totdat alle mensen zijn uitgestapt en zich tussen de mensen die proberen uit te stappen wringen en/of pal voor de uitgang(ingang) gaan staan

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 11:22
Verwijderd
overvolle treinen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik erger me het meest aan de vertragingen.
Daarom reis ik ook eigenlijk nooit met het ov. Harderwijk-Middelburg, 6,5 uur over gedaan (laatste keer dat ik met de trein geweest ben)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:32
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
- vertragingen
- ongeduldige mensen bij het in- en uitstappen
- mensen die teveel herrie maken in de trein.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
$omeone schreef op 30-10-2005 @ 10:53 :
Ik erger me nog het meest aan ouders die met hun kleine kinderen op stap gaan. Ze rennen door de trein, ze huilen, ze maken ruzie, ze schreeuwen, ze staren je aan, en als je ze een vuile blik terug geeft krijg je de ouders op je dak
Laatst was er een superlief jongetje, zat gewoon te tekenen en deed verder niets, zegt die moeder (oma?) ineens: Ja, we kunnen ook gewoon meteen de trein weer terugnemen hoor! Echt op zo´n kwade toon, was heel maf.

Ik erger me aan... Ik weet eigenlijk niet zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 15:10
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
te weinig zitplaatsen en de prijs ( heb nog geen ov)
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 15:40
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Is ergeren wederkerend?

Nouja, tussen Den Haag Centraal en Eindhoven/Venlo weet je niet of je ICK krijgt of VIRM. Ik wil materieel zekerheid, dan kan ik kiezen welke trein ik neem.

Weet iemand dit? 's Ochtends tot een bepaalde tijd is het altijd ICK en daarna VIRM, maar vanaf hoelaat in de middag is het dan weer ICK?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 16:02
Verwijderd
Vertragingen en drukte. En in zekere zin de prijs, maar nu ik OV heb merk ik daar niet zo veel van.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 16:41
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik erger me aan mensen die breeduit achter in de bus gaan zitten en vreemde geluiden maken met hun mond. Ook mp3spelers enzo die te hard zijn vind ik vervelend. Bussen/treinen/metro's die te vol zitten of 2 verschillende klasses in de trein erger ik me ook aan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 16:51
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
De kosten. Drukke treinen/bussen. Vertraging.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 16:54
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Dat als ik in de file sta met de auto, de bussen links en rechts voorbij komen over de busbaan.
Ik begrijp het concept niet dat arme mensen sneller op hun plaats van bestemming zouden moeten komen dan ik.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 17:16
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
vertraging

en luidruchtige allochtonen!!
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 17:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Treinen die niet rijden zoals het hoort.
Een stille trein en ik wil graag met iemand praten.
Mensen die keihard tegen elkaar praten zodat je gedwongen wordt mee te luisteren en het gaat dan ook nog over domme onderwerpen ook.
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 17:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 30-10-2005 @ 18:16 :
en luidruchtige allochtonen!!
Luidruchtige Nederlanders zijn net zo irritant. Helemaal als ze gaan vertellen hoeveel ze gezopen hebben dat weekend en hoeveel chicky's ze gehad hebben.

Veel mensen zijn trouwens allochtoon waarvan je het niet verwacht.
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2005, 17:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 30-10-2005 @ 18:16 :
en luidruchtige allochtonen!!
Op rotterdam centraal had ik daar ook last van ja
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 19:22
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 30-10-2005 @ 17:54 :
Dat als ik in de file sta met de auto, de bussen links en rechts voorbij komen over de busbaan.
Ik begrijp het concept niet dat arme mensen sneller op hun plaats van bestemming zouden moeten komen dan ik.
Ik denk dat jij over het algemeen sneller op de plaats van bestemming bent dan de arme mensen met het openbaar vervoer
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 19:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vertraging.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 19:36
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
gerwin schreef op 30-10-2005 @ 20:22 :
Ik denk dat jij over het algemeen sneller op de plaats van bestemming bent dan de arme mensen met het openbaar vervoer
Nouja, op plaatsen waar busbanen liggen valt dat dus soms vies tegen helaas...
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:14
Verwijderd
vertraging en luidruchtigheid
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
luidruchtigheid (bellen en muziek idd) en iemand zei ook mensen die te vroeg de trein in stappen ja... of als ze gewoon met zn allen in een cirkel om de deur gaan staan als de anderen er eerst uit moeten
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:42
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Congestie.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2005, 21:04
Verwijderd
mensen die hun muziek te hard hebben is toch wel mijn grootste bron van ergernis. Kinderen, luidruchtige mensen enzo kan ik nog wel hebben maar dat...pfft.

en vertraging. want dat heb ik altijd als ik haast heb.*gromt*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:06
Project 50
Project 50 is offline
Mensen met te harde muziek.
Jank kinderen.
Mensen die ruzie maken met de conducteur.
Mensen die rond de uitgang van de trein gaan staan in een halve circel. Man wat is dat irritant. Meestal ga ik dan ook met m'n grote sport-tas eerst naar buiten zodat ik er een stuk of 3 meeneem.
Mensen die het nodig vinden om in hun eentje een heel bankstel in te nemen en je dan raar aan kijken als je wil zitten. Donder op, de trein is vol, ik wil zitten.
Mensen die met hun voeten op de bank zitten. ZONDER KRANT uiteraard.
Mensen die hard praten in de trein. Inc. Bellen, Muziek.
Mensen die zonder enige reden tegen je aan beginnen te lullen over onderwerpen die je totáál niet interesseren.
Dronken mensen.
etc. etc.

Ik kan me best irriteren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:46
Verwijderd
hehe, chill out man

tja, ergernissen:
- kinderen
- huisdieren in de trein
voor beide geldt, laat die gewoon thuis.
verder zijn mensen die overal een probleem van maken ook irritant.
en een trein die veel bochten maakt ook want dan gaat mijn laptop alle kanten op
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:00
Verwijderd
Mensen die denken dat de trein zonder hen vertrekt is veruit grootste ergernis.
Verder mensen zonder kaartje en die daar dan nog moeilijk over durven te doen ook(échte zwartrijders, niet iemand die in slaap of verkeerde trein stapt).

Ik vind het heerlijk om naar telefonerende mensen te luisteren. Als de inhoud van die gesprekken een afspiegeling is van het IQ van de desbetreffende gemiddelde bellende, dan schiet mijn zelfvertrouwen ongelofelijk omhoog .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:06
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Openbaar vervoer komt altijd te laat en er zitten meestal al irritante mensen op. Op de spitsuren moet je altijd rechtstaan en sommige bestuurders/conducteurs zijn uiterst onvriendelijk.
Voor de rest geen klagen, ik nuttig elke dag het Openbaar Vervoer, kan me niet inbeelden wat ik zonder zou doen.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:14
Verwijderd
-treinen/bussen die te laat weggaan, maar ook die te vroeg vertrekken.
-mensen die alleen zijn en op een 4 persoonsplaats gaan zitten wanneer jij met een groepje bent.
-kleine kinderen die irritant doen
-mensen die uitgebreid gaan zitten bellen
-mensen die de trein al inwillen terwijl jij er nieteens uit bent

blablabla
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 30-10-2005 @ 23:14 :
-mensen die alleen zijn en op een 4 persoonsplaats gaan zitten wanneer jij met een groepje bent.
Weet je hoe pijnlijk het voor mijn benen is om op een tweepersoonsplek te gaan zitten .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 30-10-2005 @ 23:14 :
-treinen/bussen die te laat weggaan, maar ook die te vroeg vertrekken.

blablabla
oh ja, dat ook nog.
vooral bussen hebben hier een handje van lijkt het wel
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 30-10-2005 @ 23:19 :
Weet je hoe pijnlijk het voor mijn benen is om op een tweepersoonsplek te gaan zitten .
weet je hoe vervelend het is als je met zn 4ren bent en je een coupé in loopt en alles bezet is door mensen alleen.. daarbij kan je je benen toch schuin doen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 10:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Kinderen. Vreselijk iritant. En van die 15 jarige breezersletjes die luidkeels gaan zitten ouwehoeren over hoe gezellig het zaterdag wel niet was en hoe lam ze waren.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 10:27
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Oh en dat er soms bussen uitvallen oid, en dat ik dan om vijf voor 7 's morgens een kwartier in de kou moet staan wachten ipv een paar minuten, en daardoor ook nog eens m'n trein mis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2005, 10:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Stelletjes met zo'n vriendin die gelijk wil hebben. AARGH!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 10:36
Verwijderd
dat die pleuristreinen hier ALTIJD vertraging hebben... en ik dan altijd mn aansluiting/bus mis...
gillende kinderen, hard pratende hoeren, mensen die in hun telefoon gillen, mensen die hun muziek zo hard hebben dat ik t ook hoor, bejaarden die niet weten wat wachten is en vervolgens jou uitschelden omdat je de trein uitloopt terwijl zij naar binnen willen, mensen die blowen in de trein (like wtf) of zatte idioten, bussen die gewoon niet komen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 11:39
Yolcu
Yolcu is offline
Volle treinen, zodat je moet staan en dan na het overstappen wéér moet staan.
Dat de trein niet op de collegetijden aansluit en ik dus altijd minstens 25 minuten moet wachten.
En alles wat overmatig geluid maakt.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 11:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mensen die hard praten. Maakt niet uit of het dan kinderen, tieners of volwassenen zijn. Je kan toch gewoon op een normaal niveau met mensen spreken? Dat geldt ook voor het bellen: dat je belt vind ik geen probleem, maar je hoeft echt niet zo te schreeuwen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 11:58
Verwijderd
Kinderen.
En vertragingen in Brussel.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 11:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 30-10-2005 @ 16:40 :
Is ergeren wederkerend?

Nouja, tussen Den Haag Centraal en Eindhoven/Venlo weet je niet of je ICK krijgt of VIRM. Ik wil materieel zekerheid, dan kan ik kiezen welke trein ik neem.

Weet iemand dit? 's Ochtends tot een bepaalde tijd is het altijd ICK en daarna VIRM, maar vanaf hoelaat in de middag is het dan weer ICK?
Op www.somda.nl kan je opzoeken wat voor materieel er gepland staat

Via:
Uitvoer -> Dienstregeling van een trein -> dan typ je het treinnummer in -> dan krijg je een tabelletje en daar bovenin onder de dag, naast het traject staat de materieelvoorspelling. (moet je er even met je muis op gaan staan, dan zie je het)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 12:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
- mensen die teveel lawaai maken (hard telefoneren, te harde muziek, te hard praten, zeker om half zeven 's ochtends )
- mensen die gaan staan duwen op de rand van het perron als het heel druk is en de trein aan komt rijden (ik vind dat doodeng)
- mensen die niet even voor je opstaan als je bij het raam zit en er uit moet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 30-10-2005 @ 23:28 :
weet je hoe vervelend het is als je met zn 4ren bent en je een coupé in loopt en alles bezet is door mensen alleen.. daarbij kan je je benen toch schuin doen?
weet je dat twee plekken van twee naast elkaar ook mogelijk is voor 4 mensen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 12:38
Verwijderd
Mijn grootste ergernis zijn toch echt die irritante vertragingen van de NS.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 12:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
deadlock schreef op 31-10-2005 @ 13:17 :
weet je dat twee plekken van twee naast elkaar ook mogelijk is voor 4 mensen
Of 3 aan de ene kant van het gangpad en een aan de andere kant. Ik ben al blij als ik kan zitten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 12:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Anneka schreef op 30-10-2005 @ 23:28 :
weet je hoe vervelend het is als je met zn 4ren bent en je een coupé in loopt en alles bezet is door mensen alleen.. daarbij kan je je benen toch schuin doen?
Allemaal niet aan de raamkant gaan zitten is net zo gezellig. En als het rustig is, dan is er meestal nog wel een vrije 'zithoek' te vinden.

Mijn volgende ergernis zijn stoptreinen en dan vooral de buffel ofzoiets, als je daar een deur open slaat, dan komt hij voor een stoel en zit je daar dus mooi vast achter. Helemaal rot wordt het als diegene naast jou er op het laatste moment nog uit wil en dus eerste de deur dicht moet voordat hij er uit kan.
__________________
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 13:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 30-10-2005 @ 22:06 :
Mensen die het nodig vinden om in hun eentje een heel bankstel in te nemen en je dan raar aan kijken als je wil zitten. Donder op, de trein is vol, ik wil zitten.
Dat doe ik meestal ook
Ik tref het altijd met treinen dat ik mijn poten nergens kwijt kan, die dingen zijn echt niet gemaakt voor iets langere mensen...
Als je dan gewoon vraagt of je mag zitten maak ik best ruimte hoor
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 13:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik erger mij aan onvoldoende zitplaatsen waardoor je een uur moet staan -_-
Ik erger mij aan OV wat te laat dan wel te vroeg komt opdagen waardoor je je aansluiting mist -_-
Ik erger mij aan mensen die een half uur zeer luidkeels zitten te bellen. In het openbaar kun je bij deze mensen weglopen, als ze naast je zitten wordt het een ander verhaal -_-
Ik erger mij aan mensen die het geluid van hun telefoon niet uitzetten waardoor je de hele tijd een bleep bleep bleep geluid hoort van het spelletje wat ze spelen -_-

Wellicht erger ik mij wat snel aan mensen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 13:55
paco
Avatar van paco
paco is offline
Ik erger me het meest aan domme opmerkingen terwijl ik probeer te lezen of chill in slaap wil vallen.

Zo'n extreem achterlijke vrouw uit assen die denkt dat er een extreme klimaat verandering is omdat zij 20 jaar geleden nooit zulk weer had.

Mensen die conclusies trekken uit ontzettend weinig feiten... t blijft me verbazen.

Vandaag ook weer een student in de spits die het wel eens was met de stelling dat het klimaat veranderd is omdat het zo warm was dit weekend.
Ze noemen het niet voor niets warmste oktober sinds 1901!!!
Dat betekend dat het in 1901 ook fokking warm was! (toen reden er nog geen auto's!)

Ik beweer hier overigens niet mee dat het klimaat niet aan het veranderen is, maar dat duurt eeuwen en moet men niet concluderen uit de temperatuur van 2 dagen.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2
Axel11
99 24-06-2012 11:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlands zorg- en pensioenstelsel
Mark52
60 22-06-2012 14:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij?
Verwijderd
95 31-03-2012 16:22
De Kantine Waar erger jij je aan op straat?
timmms
54 03-06-2009 23:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #4
Mark Almighty
411 23-11-2006 14:56
Flora & Fauna Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?)
Eend
301 06-01-2005 10:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.