Oud 05-07-2006, 01:05
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-07-2006 @ 00:04 :
Omdat het CDA & de VVD graag mensen voor de gek houden zodat ze bang worden en op hen stemmen
Dat mag zo zijn, dat mag je vinden, maar dat mag je niet zeggen
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Advertentie
Oud 05-07-2006, 08:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Relief schreef op 04-07-2006 @ 21:05 :
Hij is/was mijn buurman. Ik ga hem echt missen. Er zijn weinig imams die net als hij kunnen predikken. Hij wees mensen met veel overtuiging terecht op hun slechte gedrag, slechte opvoeding, etc. Hij schaamdde zich nooit voor wat hij zei. Voor veel mensen pijnlijk, maar terecht! Een man die blij was hier in NL te wonen, omdat hij hier de vrijheid genoot die in Marokko hem ontnomen was.
maar jij bent dan ook geen homo
Oud 05-07-2006, 09:25
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-07-2006 @ 00:04 :
Omdat het CDA & de VVD graag mensen voor de gek houden zodat ze bang worden en op hen stemmen
En vervolgens claimen dat de opwaartse conjunctuur aan hen te danken is.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 05-07-2006, 13:04
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ach, lees eens een raport door en beweer dan nog eens dat nederlandse economie na 2001 niet in een dieper gat gevallen is dan menig ander europeesch land.
Oud 05-07-2006, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 05-07-2006 @ 09:26 :
maar jij bent dan ook geen homo
Alsof hij homo's opat of van een hoog gebouw afflikkerde.
Oud 05-07-2006, 13:07
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-07-2006 @ 14:06 :
Alsof hij homo's opat of van een hoog gebouw afflikkerde.
Vast niet, maar zou hij daar ook zio tolerant en open over zijn geweest en dankbaar zijn voor de mogenlijkheden die het vrije nederland bied?
Oud 05-07-2006, 13:11
Verwijderd
Hij dankt Nederland voor de vrijheid die hij hier gekend heeft. Een mooi gebaar, vind ik dat.
Oud 05-07-2006, 13:14
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-07-2006 @ 14:11 :
Hij dankt Nederland voor de vrijheid die hij hier gekend heeft. Een mooi gebaar, vind ik dat.
Whoah, ken hem niet. Geen idee hoe ie tegen de wereld aankijkt.

Een pedofiel kan ook wel nederland danken voor de vrijheid die hij hier gehad heeft, zegt heel erg weinig over de persoon of wat ie gedaan heeft.


Ik beoordeel iemand liever op zn overtuiging dan op de afscheidsredes die hij geeft.
Oud 05-07-2006, 13:15
Verwijderd
Omg, laat maar.
Oud 05-07-2006, 13:26
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-07-2006 @ 14:15 :
Omg, laat maar.
Ja idd.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 05-07-2006, 14:39
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:

Indiase salarissen bedreigen outsourcingindustrie

De Maleisische krant The Star waarschuwt dat de snel stijgende salarissen en de tegenvallende kwaliteit van de werknemers een bedreiging voor de Indiase outsourcingindustrie zijn. Recentelijk kondigde het Britse Powergen aan dat het vertrekt uit Bangalore, een van de technologiecentra van India.
Het energiebedrijf voegt zich daarmee bij bedrijven als Apple en Pervasive, die al eerder lieten weten dat de kosten van een Indiase tak te hoog opliepen.

'De winst die met offshoring behaald kan worden, ziet er op papier erg aantrekkelijk uit', vertelde Powergen-woordvoerder John Farr, 'maar het uitbesteden van werk is een complexe operatie en de operationele kosten zijn hoog.
Voeg daarbij dat het verloop onder het personeel hoog is en dat de salarissen snel stijgen, en het wordt al minder waarschijnlijk dat die winst ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden.'
Met name de forse salarisgroei wordt als schuldige aangewezen: in de afgelopen paar jaar stegen de lonen voor starters op de Indiase arbeidsmarkt met elf tot vijftien procent, en voor kaderposities ging de vergoeding zelfs met dertig procent omhoog.

Een engineer in Amerika verdient naar schatting overigens nog steeds zeven keer zoveel als zijn tegenhanger in het Aziatische land, die zich met gemiddeld ongeveer negenduizend dollar per jaar tevreden moet stellen.
http://tweakers.net/nieuws/43324

Schone zaak. Als dit doorzet, dan keldert het daar weer net zo hard als dat het opgekomen is, en krijgen wij weer een tijdje meer werk, totdat ze daar weer met minder genoegen nemen en het weer van voor af aan begint.
Oud 05-07-2006, 16:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-07-2006 @ 14:06 :
Alsof hij homo's opat of van een hoog gebouw afflikkerde.
"doe zelf wat je predikt"

Oud 05-07-2006, 17:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 05-07-2006 @ 09:26 :
maar jij bent dan ook geen homo
Nee maar hij heeft wel gelijk. Al had ik liever gezien dat hij helemaal niet aangeklaagd kon worden.

On that note:

Citaat:
Lebanese police provided protection for the first ever gay Arab rights conference which was held several weeks ago in Beirut. The three-day conference of the group, called 'Helem,' received tacit support from Lebanese authorities as well as several non-governmental organizations.

One of the main goals of 'Helem' whose name is an Arabic acronym for 'Lebanese Protection for Lesbians, Gays, Bisexuals and Transgenders' is to pressure the Lebanese government to remove an article of its legal code which criminalizes homosexuality.

In addition, they hope to educate the public about homosexuality and the fact that it is not a crime, or a problem to be 'cured,' while many homosexual couples spend their lives together in loving, monogamous relationships.

“In Lebanon, they’re still trying to ‘cure’ homosexuality…So this event is a way for us to explain what homosexuality is," said George Azzi, a coordinator of the group, according to the BBC.

Azzi also supports the development of a more secular and less religious government in Lebanon. “If secularism becomes the trend in Lebanon then gay rights will come next,” he explained.

Lebanese authorities had three months prior to the event to deny official registration of Helem, and did not do so, a move seen by many as tacit support of the government.

This is the second time such a meeting has been held, and this year's even had far greater numbers of participants than at last year's.

Despite the fact that the community is becoming somewhat more visible in the country, many local gays and lesbians refused to be photographed at the event, fearing repercussions from the general public.

Nada, a lesbian participant in the conference, explained that it was easier for women to hide their sexuality, and therefore situation was more difficult for Arab gay men.
http://albawaba.com/en/news/199717

Libanon is al verder dan Rusland of Servië

__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 05-07-2006, 17:35
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Volgende maand; Lebanese authority arrested 54 homosexuals for braking sodomy laws.

Oud 05-07-2006, 18:52
Verwijderd
2 jaar is de hechtenis van tbs'er Theo H. verlengd. De 62 H. zit inmiddels 46 jaar vast. Hij wordt sinds 1960 behandeld voor zijn pedofiele neigingen.
Metro van vandaag

Raar om iemand zo lang tbs te geven. Alsof je na ruim 46 jaar nog kan reïntegreren


Tweedehands graf aangeboden
Een grote begraafplaats in Londen biedt tweedehands graven aan, met opgeknapte grafstenen, obelisken en kruisen. In de graven liggen nog altijd de stoffelijke overschotten van de mensen, maar de graven zouden zo diep zijn dat er nieuwe kisten in terecht kunnen.
Metro van vandaag
Da's apart... weet nog niet helemaal wat ik hiervan vind...

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 18:58.
Oud 05-07-2006, 19:04
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Nala schreef op 05-07-2006 @ 19:52 :
2 jaar is de hechtenis van tbs'er Theo H. verlengd. De 62 H. zit inmiddels 46 jaar vast. Hij wordt sinds 1960 behandeld voor zijn pedofiele neigingen.
Metro van vandaag

Raar om iemand zo lang tbs te geven. Alsof je na ruim 46 jaar nog kan reïntegreren


Tweedehands graf aangeboden
Een grote begraafplaats in Londen biedt tweedehands graven aan, met opgeknapte grafstenen, obelisken en kruisen. In de graven liggen nog altijd de stoffelijke overschotten van de mensen, maar de graven zouden zo diep zijn dat er nieuwe kisten in terecht kunnen.
Metro van vandaag
Da's apart... weet nog niet helemaal wat ik hiervan vind...
1) Duh, de bedoeling is gewoon dat die vent doodgaat in de cel want reintegratie is uitgesloten (bij elk verlof heeft ie een kind verkracht was t geloofik).

2) Waarom is dat apart? Het is een doodnormale zaak dat na een aantal jaar er gewoon een nieuw lijk bovenop je komt te liggen. Het delen van graven bestaat ookal jaren (niet alleen in tombes, maar ook meerdere namen op 1 steen die boven elkaar begraven worden).
Het aanbieden van 2e hands grafstenen is ook niks nieuws (wat denk je anders dat er gebeurd meteen grafsteen van een oud graf?).
Oud 05-07-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 05-07-2006 @ 20:04 :
1) Duh, de bedoeling is gewoon dat die vent doodgaat in de cel want reintegratie is uitgesloten (bij elk verlof heeft ie een kind verkracht was t geloofik).
DUH! (dat moest even uiteraard )
Dan geef je iemand gevangenisstraf, geen tbs. Tbs is namelijk gericht op integreren. Wanneer ze het idee hebben dat iemand 'niet te redden is', geven ze gewoon gevangenisstraf.

Citaat:
2) Waarom is dat apart? Het is een doodnormale zaak dat na een aantal jaar er gewoon een nieuw lijk bovenop je komt te liggen. Het delen van graven bestaat ookal jaren (niet alleen in tombes, maar ook meerdere namen op 1 steen die boven elkaar begraven worden).
Het aanbieden van 2e hands grafstenen is ook niks nieuws (wat denk je anders dat er gebeurd meteen grafsteen van een oud graf?).
Een nieuw lijk erboven op? Nog nooit van gehoord. Delven ken ik ja, maar gewoon stapelen?

en ik vind het gewoon een apart idee, mag toch?
Oud 05-07-2006, 20:08
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Balkenende vormt zijn derde kabinet

Formateur Balkenende hoopt dat de Tweede Kamer vrijdag al het debat kan houden over de regeringsverklaring van het nieuwe kabinet. Balkenende praat morgen met de fractieleiders van CDA en VVD. Waarschijnlijk is dan ook de oprichtingsvergadering van het kabinet.

Balkenendes kabinet van CDA en VVD gaat zich vooral richten op het indienen van een begroting en op lastenverlichting. Op 22 november zijn er verkiezingen.

De ChristenUnie en de SGP steunen het kabinet, D66 en LPF beoordelen per geval of ze het beleid steunen. De PvdA zal zich constructief opstellen, GroenLinks vindt een CDA/VVD-kabinet onverstandig.
Gaat Verdonk gewoon door op integratie?

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 20:13.
Oud 06-07-2006, 08:52
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
Gatara schreef op 05-07-2006 @ 17:37 :
"doe zelf wat je predikt"

Oh kom op. Die hype van "homoseksualiteit is een ziekte" viel wel mee. NOVA had weer eens zin in een relletje. Het was namelijk NOVA die hem opzocht en niet omgekeerd. Trouwens, deze man is veel tolleranter/respectvoller dan de gemiddelde mens. Ik zie hem vaak genoeg om dat te weten. En nee ik ben niet subjectief.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 06-07-2006, 12:48
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 05-07-2006 @ 21:08 :
Gaat Verdonk gewoon door op integratie?
Denk het wel he. Anders hoefde het kabinet niet te vallen.

Als Verdonk eruit werd gekickt, zou ze onwijs populair worden ( eindelijk iemand die zegt waar het voor staat, wordt ze monddood gemaakt!) en niet meer bij de VVD kunnen blijven. De partijen aan de rechterkant zouden haar natuurlijk met open armen ontvangen (zoals de charismatische Pastoors, waar ik een beetje bang voor ben). Dat zou het land naar hel en verdoemmenis schoppen, gelukkig hebben de VVD en het CDA wijs gehandeld.
Oud 06-07-2006, 13:42
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-07-2006 @ 13:48 :
Denk het wel he. Anders hoefde het kabinet niet te vallen.

Als Verdonk eruit werd gekickt, zou ze onwijs populair worden ( eindelijk iemand die zegt waar het voor staat, wordt ze monddood gemaakt!) en niet meer bij de VVD kunnen blijven. De partijen aan de rechterkant zouden haar natuurlijk met open armen ontvangen (zoals de charismatische Pastoors, waar ik een beetje bang voor ben). Dat zou het land naar hel en verdoemmenis schoppen, gelukkig hebben de VVD en het CDA wijs gehandeld.
Ik vraag het me af. Ik denk eht wel, maar ik denk dat daarmee er een motie van wantrouwen komt.

Dat de VVD alles doet om Verdonk bij zich te houden mag duidelijk zijn, 22 zetels zou ze alleen trekken! Daar doet de VVD wel moeite voor.

Pastors, ja, ik hoop dat die nog een lijst gaat opstellen voor November, want ik magddie gozer wel, gladjakker eerste klas, maar hij heeft een goede visie.
Oud 06-07-2006, 14:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Relief schreef op 06-07-2006 @ 09:52 :
Oh kom op. Die hype van "homoseksualiteit is een ziekte" viel wel mee. NOVA had weer eens zin in een relletje. Het was namelijk NOVA die hem opzocht en niet omgekeerd. Trouwens, deze man is veel tolleranter/respectvoller dan de gemiddelde mens. Ik zie hem vaak genoeg om dat te weten. En nee ik ben niet subjectief.
maar ook tegen homo's? want daar ging het over
Oud 06-07-2006, 15:04
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Ambulancepersoneel bang voor wraak

Ambulancepersoneel in Amsterdam durft geen aangifte te doen van agressie uit angst voor wraakacties. Burgemeester Cohen heeft dat gezegd naar aanleiding van twee incidenten.

Afgelopen zondag moest een ambulance een man met een hartaanval ophalen. Het personeel werd ernstig gehinderd en bedreigd door familie van de patiënt. Die vond dat de ambulance niet snel genoeg was gekomen. Half juni werd bij een zwembad een ambulance bekogeld. Een arts kreeg een klap in zijn gezicht.

Cohen noemt de agressie onaanvaardbaar. Hij gaat binnenkort met medewerkers van de ambulances praten.
Het lijkt de laatste tijd eerder regel dan uitzondering...
Oud 06-07-2006, 15:16
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Haarlemse meiden slaan in op invalide vrouw

Twee meiden van 18 en 19 jaar uit Haarlem zijn dinsdagavond in Zandvoort compleet los gegaan tegen een invalide vrouw uit Weesp. De 59-jarige vrouw reed met haar scootmobiel over de Boulevard Favauge toen ze woorden kreeg met het duo.

De vrouw sprak het tweetal aan omdat ze rotzooi op straat gooiden. Daar was het Haarlemse duo echter niet van gediend. Ogenblikkelijk sloegen ze de vrouw met een fles op haar hoofd, probeerden een sigaret op haar uit te drukken, gooiden water over haar heen en trokken haren uit haar hoofd. Tenslotte brak één van de meiden het stuur van haar scootmobiel.

Na deze agressie-uitbarsting gingen de twee meiden rustig op een bankje een sigaretje zitten roken. Het was voor de politie dan ook een koud kunstje om ze in te rekenen. De twee zijn ingesloten.
Is het niet weer eens tijd aan het worden om heropvoedingskampen te overwegen? Het is de spuigaten aan het uitlopen, de onkunde van ouders tot fatsoenlijke opvoeding..
Oud 06-07-2006, 18:17
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Relief schreef op 06-07-2006 @ 09:52 :
Oh kom op. Die hype van "homoseksualiteit is een ziekte" viel wel mee. NOVA had weer eens zin in een relletje. Het was namelijk NOVA die hem opzocht en niet omgekeerd.
Ja alla, maar dat is geen excuus natuurlijk.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 06-07-2006, 19:08
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-07-2006 @ 16:04 :
Ambulancepersoneel bang voor wraak
Citaat:
Haarlemse meiden slaan in op invalide vrouw
Gaat erg goed met Nederland
Oud 06-07-2006, 19:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-07-2006 @ 16:16 :
Is het niet weer eens tijd aan het worden om heropvoedingskampen te overwegen? Het is de spuigaten aan het uitlopen, de onkunde van ouders tot fatsoenlijke opvoeding..
Ouders heropvoeden, en tegelijkertijd de kinderen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-07-2006, 14:35
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Van Oudenallen niet welkom bij LPF

De LPF-fractie in de Tweede Kamer stelt geen prijs op de komst van Gonny van Oudenallen naar de fractie. Ze is niet welkom, omdat ze als raadslid in Amsterdam gesjoemeld zou hebben met declaraties.

Van Oudenallen heeft haar zetel nu als onafhankelijk Kamerlid ingenomen. Voor het debat over de regeringsverklaring legde ze de eed af. Ze moest bij de LPF Margot Kraneveldt opvolgen, die naar de PvdA wil overstappen.

Omdat Van Oudenallen vandaag beëdigd is heeft ze na de verkiezingen recht op twee jaar wachtgeld. Als dat na de zomer was geweest, kreeg ze maar zes maanden.
Schandalig he.. Als je dat mns op tv zag, tering, Patty Brard heeft nog meer verstand volgens mij..
Oud 07-07-2006, 14:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Van Oudenallen is de grootste schande van Amsterdam.
Oud 07-07-2006, 15:26
Verwijderd
Hier maar even een vraagje:

Weet iemand of kamerdebatten worden opgenomen en ergens achteraf te beluisteren/bekijken zijn?
Oud 07-07-2006, 15:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-07-2006 @ 16:26 :
Hier maar even een vraagje:

Weet iemand of kamerdebatten worden opgenomen en ergens achteraf te beluisteren/bekijken zijn?
wel te lezen

is dat ook goed?
Oud 07-07-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-07-2006 @ 16:47 :
wel te lezen

is dat ook goed?
Dat had ik al gevonden op tweedekamer.nl
Oud 07-07-2006, 19:14
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Nee, tenzij het live op tv is geweest, dan kan je het nakijken bij Nova/Den Haag Vandaag op uitzendinggemist.nl.
Oud 08-07-2006, 12:49
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-07-2006 @ 15:35 :
Schandalig he.. Als je dat mns op tv zag, tering, Patty Brard heeft nog meer verstand volgens mij..
Grappig trouwens dat een LPF lid overstapt naar de PvdA.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 08-07-2006, 21:52
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-07-2006 @ 15:35 :
Schandalig he.. Als je dat mns op tv zag, tering, Patty Brard heeft nog meer verstand volgens mij..
Haha, kennelijk kon men niets beter vinden dan van corruptie verdachte ex-raadsleden van 'Mokum Mobiel'.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 09-07-2006, 00:04
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-07-2006 @ 22:52 :
Haha, kennelijk kon men niets beter vinden dan van corruptie verdachte ex-raadsleden van 'Mokum Mobiel'.
Nouhja, volg t nieuws en je had gezien dat de LPF haar dr toch echt niet inwil. Ze is de kamer ingegaan als fractieleider van dr eigen eenmansfractie.

T is dat zij de volgende op de lijst is en zodoende ons voor 2 ton kan beroven.

(fractieleiders krijgen flink meer salaris dan een ander kamerlid.. en dus ook de komende jaren veel meer wachtgeld..)

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 00:07.
Oud 09-07-2006, 00:59
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ik volg het niet helemaal, hoe kan zij nu precies de Kamer in komen dan?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 09-07-2006, 08:51
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ze stond als volgende op de lijst van de LPF. Die ene tante was overgelopen naar de PvdA dus die zetel kwam vrij voor de LPF ---> van Oudenallen. LPF wilt haar niet in de fractie (omdat ze een corrupt, liegend stuk vreten is), dus ziedaar, de Groep Van Oudenallen is geboren.
Oud 09-07-2006, 15:50
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
McCaine schreef op 09-07-2006 @ 01:59 :
Ik volg het niet helemaal, hoe kan zij nu precies de Kamer in komen dan?
Simpel weg wegens gebrek aan fatsoen en logica in de kamer.

Die zetel van de LPF die vrijkwam zou mijns inziens moeten worden ingevuld door een LPFfer, Van Oudwallen of hoe dat mens ook heet was gewoon de volgende op de lijst, alleen dikke ruzie met de fractie, neemt niet weg dat ze nog op de lijst staat, en dus die zetel claimt alszijnde eenmansfractie.

Ik snap niet helemaal waarom de partij zelf niets te zeggen heeft over hun zetel.. Kromme politieke regels..
Oud 09-07-2006, 16:06
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Veel doden bij wraakactie in Bagdad

Radicale sjiitische moslims hebben in een soennitische wijk van Bagdad enkele tientallen mensen doodgeschoten. Sommige bronnen spreken van 40 doden, onder wie vrouwen en kinderen. Volgens ooggetuigen bekeken de mannen de identiteitskaarten en schoten ze de soennieten dood.

Amerikaanse en Iraakse troepen hebben de wijk afgesloten en zoeken de daders met helikopters. Sommige lijken liggen met de handen gebonden op straat.

De actie lijkt een vergelding voor een bomaanslag op een sjiitische moskee in een soennitische wijk van Bagdad. Daarbij vielen gisteravond drie doden en 19 gewonden.
tja..
Oud 09-07-2006, 16:15
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Skateboarder scheurt met 90 km over autoweg

Uitgegeven: 9 juli 2006 15:03
ROERMOND - De politie heeft vrijdagavond een 20-jarige man uit Eindhoven gearresteerd die op een skateboard met 90 kilometer per uur over de autoweg van Roermond naar Eindhoven scheurde. Dat deed hij door met een auto mee te liften, meldde de politie zondag.

Een automobilist zag de man zijn halsbrekende toeren uithalen, belde de politie en bleef de snelheidsduivel volgen. In Haelen achterhaalde de politie de skateboarder op aanwijzingen van de automobilist. De man is ingesloten, omdat hij ook nog een straf van dertig dagen moest uitzitten.
Tering, dat durven en nog overleven ook
Sicke shit.
Oud 09-07-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-07-2006 @ 16:16 :
Is het niet weer eens tijd aan het worden om heropvoedingskampen te overwegen? Het is de spuigaten aan het uitlopen, de onkunde van ouders tot fatsoenlijke opvoeding..
Veel te duur. Gewoon laten inslapen. Waardeloze mensen.
Oud 09-07-2006, 17:41
Melpomene
Melpomene is offline
Gooi jezelf dan gewoon voor de trein ofzo
Oud 09-07-2006, 18:53
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
'Knap koppie' presteert beter

Vaak wordt er laagdunkend gesproken over de intellectuele bagage van mensen die gezegend zijn met een knap uiterlijk. Dit blijkt echter volstrekt onterecht. Onderzoek wijst uit dat knappe mensen niet dommer zijn dan hun lelijke(re) medemens, maar juist slimmer.

Tijdens het Italiaanse onderzoek werden de deelnemende studenten (bijna 900) in vijf verschillende categoriën verdeeld, variërend van knap naar lelijk. In groep 5 zaten de studenten die volgens de professoren er het leukst uitzagen en in groep 1 zaten de meest onooglijken. Vervolgens moesten alle studenten hetzelfde examen maken, en werden de gemiddelde resultaten van de verschillende groepen met elkaar vergeleken. Daaruit bleek onder andere dat de studenten in categorie 4 maar liefst 36 procent beter scoren dan de studenten uit categorie 2.

De onderzoekers denken dat dit verschil ontstaat doordat de knappe koppies van jongs af aan meer aandacht van hun omgeving krijgen. Daardoor zouden ze een groot gevoel van eigenwaarde krijgen.

bron
Oud 10-07-2006, 03:04
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-07-2006 @ 19:53 :
'Knap koppie' presteert beter

Vaak wordt er laagdunkend gesproken over de intellectuele bagage van mensen die gezegend zijn met een knap uiterlijk. Dit blijkt echter volstrekt onterecht. Onderzoek wijst uit dat knappe mensen niet dommer zijn dan hun lelijke(re) medemens, maar juist slimmer.

Tijdens het Italiaanse onderzoek werden de deelnemende studenten (bijna 900) in vijf verschillende categoriën verdeeld, variërend van knap naar lelijk. In groep 5 zaten de studenten die volgens de professoren er het leukst uitzagen en in groep 1 zaten de meest onooglijken. Vervolgens moesten alle studenten hetzelfde examen maken, en werden de gemiddelde resultaten van de verschillende groepen met elkaar vergeleken. Daaruit bleek onder andere dat de studenten in categorie 4 maar liefst 36 procent beter scoren dan de studenten uit categorie 2.

De onderzoekers denken dat dit verschil ontstaat doordat de knappe koppies van jongs af aan meer aandacht van hun omgeving krijgen. Daardoor zouden ze een groot gevoel van eigenwaarde krijgen.

bron
Zou ook kunnen dat de mooie mensen hoger werden beoordeeld voor dezelfde resultaten.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 10-07-2006, 03:04
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 09-07-2006 @ 16:50 :
Simpel weg wegens gebrek aan fatsoen en logica in de kamer.

Die zetel van de LPF die vrijkwam zou mijns inziens moeten worden ingevuld door een LPFfer, Van Oudwallen of hoe dat mens ook heet was gewoon de volgende op de lijst,
Aha, dat verklaart het.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 10-07-2006, 05:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-07-2006 @ 04:04 :
Zou ook kunnen dat de mooie mensen hoger werden beoordeeld voor dezelfde resultaten.
lijkt me lastig om te bepalen of iemand mooi of lelijk is aan de hand van een papier met letters erop
Oud 10-07-2006, 12:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-07-2006 @ 06:46 :
lijkt me lastig om te bepalen of iemand mooi of lelijk is aan de hand van een papier met letters erop
Joah. Ook lijkt het me dat deze tests redelijk gestandaardiseerd zijn; een antwoord kan alleen goed of fout zijn. Anders zou ik het wel heel slecht vinden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-07-2006, 13:31
Verwijderd
Dode bij legionellabesmetting in Amsterdam

Uitgegeven: 10 juli 2006 12:55
Laatst gewijzigd: 10 juli 2006 14:06


AMSTERDAM - Bij de GGD in Amsterdam hebben zich de afgelopen dagen zeventien patiënten gemeld met een legionella pneumonie (veteranenziekte). Eén patiënt is aan de gevolgen van de ziekte overleden, maakte de GGD maandag bekend.

De GGD Amsterdam heeft een onderzoek ingesteld naar de bron van dat "ongewoon hoge aantal patiënten". De patiënten wonen verspreid over de stad en hebben tot nu toe geen duidelijk aanwijsbare gemeenschappelijke bron. Amsterdamse ziekenhuizen en huisartsen zijn gealarmeerd.


Eerste ziektedag

De eerste drie patiënten meldden zich donderdagmiddag 7 juli. De eerste ziektedag van de patiënten ligt volgens de gezondheidsdienst tussen 29 juni en 7 juli. De dienst zoekt via de andere GGD'en actief naar eventuele andere gevallen van legionella pneumonie in de rest van de Nederland. Daarbij wordt samengewerkt met het Centrum Infectieziektebestrijding van het Rijksinstituut voor Volkgezondheid en Milieu (RIVM).

De infectie wordt overgebracht door het inademen van zeer kleine druppeltjes water (nevel), waarin de bacterie zich bevindt. Iemand kan besmet water binnenkrijgen door fonteinen, douches of koeltorens die op gebouwen staan. De meeste mensen worden niet ziek na blootstelling. Slechts bij een klein deel van degenen die met de bacterie zijn besmet, ontwikkelt zich de ernstige veteranenziekte.

Niet besmettelijk

De ziekte kan niet van de ene mens op de andere worden overgedragen en is dus niet besmettelijk. Het drinken van water vormt geen enkel risico, aldus de GGD in Amsterdam. De veteranenziekte is goed te behandelen, maar is een ernstige aandoening met een overlijdensrisico van 5 tot 25 procent. Hoe sneller antibiotica worden toegediend, des te lager is het risico van overlijden.

http://www.nu.nl/news/775384/12/Dode...Amsterdam.html

Whoeeeeps.
Oud 10-07-2006, 14:55
moon
Avatar van moon
moon is offline
Rudi Carrell (71) overleden

'Der große' Rudi Carrell is dood. Hij is afgelopen vrijdag na een lang ziektebed overleden in Bremen. Begin 2005 werd er longkanker bij hem geconstateerd. Dit jaar ontving hij nog een 'Gouden Camera' in Berlijn voor zijn gehele werk.

Eigenlijk heette hij Rudolf Wijbrand Kesselaar. Onder die naam werd hij in 1934 geboren in Alkmaar. Hij nam de artiestennaam Carrell over van zijn vader, die bekend werd onder de naam André Carrell. In 1957 brak Carrell door als quizmaster op de Nederlandse tv. Hij kon ook zingen, want in 1960 won hij het Nationaal Songfestival met het liedje 'Wat een Geluk'; maar op het Eurovisie Songfestival faalde Carrell hopeloos. Hij kon de juiste toonhoogte niet vinden en eindigde teleurstellend als één na laatste.

Ook de oosterburen waren geïnteresseerd in Rudi Carrell. In 1964 nam hij in Duitsland een paar tv-shows op. Die waren zo'n succes dat hij in Duitsland ging wonen en werken.

Rudi Carrell is 71 jaar geworden.

Bron: www.fok.nl
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.