Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2008, 10:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
'Homo’s weigeren op school mag'

DEN HAAG - Het CDJA, de jongerenafdeling van het CDA, protesteert tegen het idee van minister Plasterk over het benoemingsbeleid van scholen. De minister van Onderwijs wil scholen verbieden om homoseksuele docenten te weren.

De jongeren roepen de Tweede Kamerleden van het hun partij op om tegen dit idee in te gaan. Dit doen zij in een artikel in het Nederlands Dagblad van donderdag.

Harry van der Molen, voorzitter van het CDJA, wijst op artikel 23, waarin het benoemingsbeleid van scholen onder de vrijheid van onderwijs valt. ,,Plasterk goochelt met onze Grondwet door het non- discriminatiebeginsel te verheffen boven godsdienstvrijheid en de vrijheid van onderwijs,’’ aldus Van der Molen.

Het CDJA geeft wel aan moeite te hebben met de afkeuring van homoseksuele relaties door reformatorische scholen. Toch is het volgens Van der Molen niet aan Plasterk om zich te bemoeien met de grondslag van een school. Hij noemt Plasterk ’een nagel aan de doodskist van artikel 23’.

http://www.ad.nl/binnenland/2642802/...chool_mag.html

Wie heeft ooit beweerd dat de jonge generatie de oude voorbij gaat streven? Het CDJA is dus net zo achterlijk en discriminerend als hun volwassen collega's.

Applaus voor Plasterk overigens dat hij tijdens deze regering zoiets recht voor zijn raap erdoor probeert te krijgen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Oud 25-09-2008, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Hij noemt Plasterk ’een nagel aan de doodskist van artikel 23’.
Nou, als hem dat lukt, gaat mijn stem de volgende keer naar de PvdA.
Oud 25-09-2008, 13:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nou, als hem dat lukt, gaat mijn stem de volgende keer naar de PvdA.
En mogen ze die roos schrappen, en brandend water als partijlogo nemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-09-2008, 17:10
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ach, er zal nog veel meer negativiteit over het CD(J)A gespuid moeten worden, voordat we het überhaupt over een "nagel" en een "doodskist" kunnen hebben. Ik wil ontzettend graag van ze af, maar dit is een druppel op een gloeiende plaat.
Oud 25-09-2008, 21:40
Verwijderd
Trots op Nederland in vrije val

De algemene beschouwingen laten het politieke landschap niet onberoerd. De partijen van fractievoorzitters die goed uit de verf zijn gekomen, worden beloond met extra zetels en vice versa. Zo wint Femke Halsema – uitgeroepen tot beste debater – twee zetels. De PvdA echter, met Mariëtte Hamer in haar nieuwe rol als fractievoorzitter, verliest vier zetels.

Er is de laatste tijd veel negatieve publiciteit over Rita Verdonk en Trots op Nederland. Het optreden van Rita Verdonk bij de algemene beschouwingen werd ook niet onverdeeld positief ontvangen. De partij maakt deze week een vrije val en staat nu nog slechts op negen zetels. Overigens was de dalende trend enkele weken geleden al ingezet.

De partij die profiteert van het verlies van TON is de PVV. Geert Wilders heeft zich sterk geprofileerd bij de algemene beschouwingen. Dat is ook te zien in de uitslag van de Politieke Barometer: de PVV verdubbelt ten opzichte van twee weken geleden en komt uit op 14.

Naast de politieke voorkeur is gevraagd of men een rapportcijfer wilde geven aan de premier en aan de minister van financiën. Beide bewindslieden krijgen een onvoldoende. Zij worden echter beter beoordeeld dan in de week voor Prinsjesdag. Balkenende scoort nu een 5,4 en Bos een 5,1.

politiekebarometer.nl

Verdonk naar beneden, maar de winst gaat bijna volledig naar Wilders. Weet niet of ik daar nu wel zo blij mee moet zijn.
Oud 25-09-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:

Verdonk naar beneden, maar de winst gaat bijna volledig naar Wilders. Weet niet of ik daar nu wel zo blij mee moet zijn.
CDA PVDA en VVD hebben gezegd niet met hem in een coalitie te willen, dus zolang hij onder de 75 blijft maakt het niet uit.
Oud 25-09-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
CDA PVDA en VVD hebben gezegd niet met hem in een coalitie te willen, dus zolang hij onder de 75 blijft maakt het niet uit.
Voor de mogelijke coalities maakt het natuurlijk wel uit.
Oud 25-09-2008, 21:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Lol, dus de bescheiden verbale oorlog die Wilders ontketende tijdens de algemene beschouwingen heeft wel degelijk contraproductief gewerkt voor degenen die hem aanvielen.

Tevens winst voor de VVD en de SP zakt een zetel. Het kan weinig beter dan dat.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-09-2008, 21:55
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Laat Wilders maar in de coalitie, samen met D66 en SP. Dan blijven de sociaal-economische vooruitzichten van Nederland acceptabel en misschien kan er dan ook wat volksvijandig schorem uitgeveegd worden.

Moeten die partijen wél nog even flink scoren.
__________________
Guilty of being white.
Oud 26-09-2008, 10:04
Verwijderd
Anti-terreuractie in KLM-toestel

Op de luchthaven van Keulen-Bonn zijn vlak voor het vertrek van een vliegtuig van de KLM twee terreurverdachten door een arrestatieteam van boord gehaald. Het toestel zou om 7 uur naar Amsterdam vertrekken. Met een uur vertraging is het alsnog naar Amsterdam gegaan.

De ene verdachte is een Somaliër van 23 jaar, de andere een 24-jarige Duitser die in Somalië is geboren.

In de huizen van de verdachten is een afscheidsbrief gevonden, deelde een politiewoordvoerder mee. De verdachten werden al twee maanden gevolgd. Het is nog onduidelijk wat de verdachten van plan waren.

nos.nl
Oud 26-09-2008, 10:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zozo, dus de AIVD kan dus wel degelijk meer dan controleren hoe vaak politiemensen naar de kerk gaan. Ze stijgen weer in mijn achting.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 26-09-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Zozo, dus de AIVD kan dus wel degelijk meer dan controleren hoe vaak politiemensen naar de kerk gaan. Ze stijgen weer in mijn achting.
Tenzij je met AIVD de Duitse Verfassungsschutz en justitie bedoelt, denk ik niet ze in je achtig horen te stijgen.
Oud 26-09-2008, 12:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
De ene verdachte is een Somaliër van 23 jaar, de andere een 24-jarige Duitser die in Somalië is geboren.
zoek de verschillen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-09-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
zoek de verschillen.
Ander paspoort.
Oud 26-09-2008, 16:44
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zozo, dus de AIVD kan dus wel degelijk meer dan controleren hoe vaak politiemensen naar de kerk gaan. Ze stijgen weer in mijn achting.
AIVD? Deutsche Kommandotruppen!

Somaliërs hebben, met hun IQ grenzend aan zwakzinnigheid, geen schijn van kans tegen onze Europeesche uitgekooktheid.
__________________
Guilty of being white.
Oud 27-09-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Russia announced on Friday it would start carrying out regular anti-piracy patrols in the waters off Somalia.

A navy spokesman said a warship had been sent to the area earlier this week and the aim of the deployment was to protect Russian citizens and ships.
Dus de russen doen mee met 'schop de piraat'. Uiteraard in Somalische wateren, want who cares?

Iets zegt me dat dit minder subtiel gaat zijn dan de Europese fregatten die daar zitten, geen handschoentjes meer...

Laatst gewijzigd op 27-09-2008 om 22:56.
Oud 27-09-2008, 21:39
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Nou en? Laat ze maar eens lekker losgaan daar.

__________________
Guilty of being white.
Oud 27-09-2008, 22:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dus de russen doen mee met 'schop de piraat'. Uiteraard in Solalische wateren, want who cares?

Iets zegt me dat dit minder subtiel gaat zijn dan de Europese fregatten die daar zitten, geen handschoentjes meer...
Het leukste van dat bericht was nog dat rond de thuisbasis van die piraten een florisante lokale economie vormde.

overigens logisch dat ze mee doen het waren 33 van hun T-72 tanks die onderweg waren op een ukrainse charter.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-09-2008, 22:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
overigens logisch dat ze mee doen het waren 33 van hun T-72 tanks die onderweg waren op een ukrainse charter.
Op weg waarheen, is wel een leuke vraag. Want naast China kent Rusland, tussen het platbranden van twee steden door, natuurlijk ook een indrukwekkend CV op gebied van wapenhandel aan allerlei dubieuze partijen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-09-2008, 22:58
Verwijderd
Fuck die economie, straks zetten ze die tanks op vlotten met de jolly rogers erop, dan is er helemaal niets meer veilig!

@ T_ID: Officieel Kenia
Oud 27-09-2008, 23:33
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Op weg waarheen, is wel een leuke vraag. Want naast China kent Rusland, tussen het platbranden van twee steden door, natuurlijk ook een indrukwekkend CV op gebied van wapenhandel aan allerlei dubieuze partijen.
Dat zeiden ze er ook bij, waarschijnlijk zuid-somalië of kenya.

maar ik denk dat je daar net zo goed willekeurig rebellenleger neer kan zetten, als het zonder reden schiet voor een stuk zandbak zonder waarde dan is het meestal een AK

oja en de russen schroomde zich niet direct te benadrukken dat de wapenhandel volgens legale termen ging.
dat zal wel zoiets betekenen als het leverde net zo veel op als wat we uit hebben gegeven aan ze voor grondstoffen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 28-09-2008 om 12:40.
Oud 28-09-2008, 12:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
PvdA en PVV in peiling op gelijke hoogte

DEN HAAG - Trots op Nederland van Rita Verdonk is deze week in de peiling van Maurice de Hond nog een zetel verder teruggezakt en zou nu uitkomen op tien Kamerzetels. De PVV van Geert Wilders kreeg er een zetel bij en zou er nu zestien krijgen. Dat zijn er net zoveel als de PvdA, die in de peiling een zetel inleverde en ook op zestien uitkwam. Bij de vorige Kamervekiezingen behaalde de PVV negen en de PvdA 33 zetels.

De VVD steeg verder naar 21 zetels, een meer dan vorige week. De liberalen zijn daarmee bijna terug op de 22 die zij bij de vorige Kamerverkiezingen behaalden.
De ChristenUnie kwam in de peiling uit op zes zetels, net zoveel als de partij nu in de Tweede Kamer heeft. Zij is daarmee de enige regeringspartij die niet op verlies staat. De CDA blijft in de peiling op 33 zetels staan, acht minder dan zij bij Kamerverkiezingen kreeg.
Kiezersgunst
De SP daalde vergeleken bij vorige week een zetel in de kiezersgunst en staat nu op 18 zetels. In 2006 kreeg zij er nog 25.
D66, met drie zetels in de Kamer, blijft het goed doen en haalt in de peiling ook deze week weer vijftien zetels. GroenLinks (zeven Kamerzetels) zou er nu elf halen. De Partij voor de Dieren en de SGP blijven op twee zetels staan.

http://www.ad.nl/binnenland/2650457/...ke_hoogte.html
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-09-2008, 12:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Peilingen zeggen zo weinig, zeker die van de Hond
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-09-2008, 13:37
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Volgend kabinet: Balkenende, Bos, Rouvoet.
__________________
Guilty of being white.
Oud 28-09-2008, 13:45
Verwijderd
Daar is met de huidige peilingen niet voldoende zetels voor. Maar voor de verkiezingen gaan ze natuurlijk nog wat cadeautjes uitdelen om weer wat stemmen terug te winnen.
Oud 28-09-2008, 16:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Volgend kabinet: Balkenende, Bos, Rouvoet.
Zoals het er nu uitziet hebben ze bij die coalitie de PVV, VVD, SP of TON nodig. Alle vier zullen een enorme verandering in het regeringsakkoord eisen, en ik denk dan ook niet dat dat haalbaar is. CU eruit en VVD erin, eventueel met Verdonk, dat is iets dat wellicht nog onderhandelbaar zou zijn.

PVDA eruit, VVD en TON er in zou ook kunnen. Dat zou niet slecht zijn, want mits de gristelijke agenda geblokkeerd wordt betekend dat wel dat er volgende kabinetsperiode eindelijk eens werk gemaakt wordt van kernenergie. Nu is de xenofobische houding van de PVDA er de oorzaak van dat er niets gebeurd.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-09-2008, 16:26
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
totalitaire dictatuur onder reichsfuhrer mobius natuurlijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-09-2008, 16:48
Verwijderd
CDA/PvdA/D66/GL zou ook nog kunnen, dat zie ik liever.
Oud 28-09-2008, 17:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Geen CDA is mijn favoriete coalitie
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 28-09-2008, 18:00
Verwijderd
Dat is praktisch onmogelijk.
Oud 28-09-2008, 18:00
Verwijderd
Maar Paars III geniet natuurlijk de voorkeur.
Oud 28-09-2008, 18:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar Paars III geniet natuurlijk de voorkeur.
Die coalitie zou ergens rond de 50 zetels halen. Als je het CDA daar in zou trekken zou het kunnen, en wellicht nog een regeringsakkoord uit kunnen slepen ook.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-09-2008, 18:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Vogelaar wil in al 'haar' wijken een vogelaarprijs
Door RICHARD ALBLAS
DORDRECHT - Als het aan minister Ella Vogelaar (PvdA) ligt, komt er in al haar zogeheten Vogelaarwijken een Vogelaarprijs.
Dat zei de bewindsvrouwe afgelopen zaterdagmiddag bij de uitreiking van de eerste Vogelaarprijs in de Dordtse wijk Crabbehof.

De PvdA-afdeling in Dordrecht heeft onlangs het initiatief genomen om een Vogelaarprijs in het leven te roepen. De minister heeft Crabbehof uitgekozen als een probleemwijk, samen met nog 39 andere wijken door het hele land. De minister noemt die wijken 'prachtwijken' en wil daar de komende jaar fors investeren om het leefklimaat er beter te maken. Daar zag de PvdA-afdeling in Dordrecht een mooie kans om met een Vogelaarprijs vrijwilligers uit Crabbehof in het zonnetje te zetten.

Dat resulteerde in tien nonminaties voor de prijs. In trefcentrum De Nieuwe Schoof in Crabbehof werd de uiteindelijke winnares door de minister in het zonnetje gezet. Yildiz Bulut, oprichtster van het speelcomité Verzetsbuurt, kreeg uit handen van de minister de bijbehorende wisselbokaal uitegereikt. ,,Ik ben er erg trots op,'' zegt de winnares minuten nadat ze als winnaar uit de bus is gekomen. ,,Ik had dit niet verwacht.'' De minister op haar beurt: ,,Ik hoop dat alle PvdA-afdelingen in de veertig wijken dit voorbeeld in Dordrecht volgen. Het blijkt maar weer eens dat Dordrecht én de PvdA in deze stad bovengemiddeld presteert.''
symboolpolitiek.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-09-2008, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Die coalitie zou ergens rond de 50 zetels halen. Als je het CDA daar in zou trekken zou het kunnen, en wellicht nog een regeringsakkoord uit kunnen slepen ook.
Waarschijnlijk maken CDA en PvdA via het aan het einde van de regeringsperiode uitdelen van cadeautjes nog wel wat zetels goed, en als D66 rond het huidige hoge aantal kan blijven, en het huidige kabinet geen meerderheid heeft, geef ik CDA/PvdA/D66 de meeste kans. Daar kunnen zowel CDA en PvdA immers mee leven, en D66 heeft nogal een reputatie erg weinig uit regeringsakkoorden te halen (maar ik hoop natuurlijk dat dat verandert ).
Oud 28-09-2008, 19:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
symboolpolitiek.
dat mens is een ramp, napalm is de enige oplossing in meezenbroek.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 28-09-2008, 19:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
maar, wat ís de vogelaarprijs?? Dat staat nergens
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 28-09-2008, 19:33
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
maar, wat ís de vogelaarprijs?? Dat staat nergens
geen idee waarschijnlijk die wisselbokaal en poen de PvdA kennende, het enige positieve dat ik over crabbehof kan zeggen is dat op de plek waar het tuig de prachtjongeren zitten de politie de uitvalswegen beter kan controleren dan waar ze eerst zaten; het gesloopte krispijn ookwel bekend van dit soort zaken:
Citaat:
De rellen in de buurt Krispijn in Dordrecht in 1999 hadden een vergelijkbare chronologie. Na de aanhouding van een bromfietser sloeg de vlam daar in de pan, moesten te hulp geschoten agenten zich terugtrekken en kon de ME pas later orde op zaken stellen.
Citaat:
Bart en Myrthe hebben nog slapeloze nachten van hun ervaringen. Maar, zo kregen ze later te horen, het stel kwam er nog genadig af. Hun overvallers bleken afkomstig uit de Antilliaanse probleemwijk Oud-Krispijn in Dordrecht en hebben daar nog veel zwaardere feiten op hun kerfstok. Het was het roversgroepje in het ooit door rellen geteisterde Oud-Krispijn te heet onder de voeten geworden
http://www.verhalenvandordrecht.nl/v...php?nummer=456
jeugdsentiment :')

mijn zus komt in de nieuwe 'prachtwijk' amper nog in haar eigen huis door het gezeik dus waar ze een prijs aan verdient hebben?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 28-09-2008 om 19:42.
Oud 28-09-2008, 20:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
symboolpolitiek.
En behoorlijk onder vuur sinds dat een of andere gladiool in Utrecht eerst met gemeenschapsgeld leerde stunten met zijn scooter 'om de vooruitzichten op een baan te verbeteren', om zich daarna bij opname van de clip van kansloze rapper nr 58236 (goh, ambtenaren die kennissen helpen met gemeenschapsgeld hoorde ik daar iemand corruptie zeggen?) dood te rijden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-09-2008, 20:22
Verwijderd
Citaat:
En behoorlijk onder vuur sinds dat een of andere gladiool in Utrecht eerst met gemeenschapsgeld leerde stunten met zijn scooter 'om de vooruitzichten op een baan te verbeteren', om zich daarna bij opname van de clip van kansloze rapper nr 58236 (goh, ambtenaren die kennissen helpen met gemeenschapsgeld hoorde ik daar iemand corruptie zeggen?) dood te rijden.
Dat is nog een behoorlijk nuttige subsidie dan.
Oud 28-09-2008, 20:33
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nu is de xenofobische houding van de PVDA er de oorzaak van dat er niets gebeurd.
Kan je mij die even uitleggen? PvdA is juist de partij die een zo groot mogelijke allochtone achterban wil kweken met hun draaikontengedrag.
Citaat:
totalitaire dictatuur onder reichsfuhrer mobius natuurlijk
Vergis je niet, momenteel vertoon ik nog de meeste gelijkenissen met de SP, op een paar punten na. Een soort SP met rechtse ideeën over punten waar ik dat graag zou zien, zou een goddelijke partij zijn. Maar ik denk dat ik ze graag in een coalitie zou zien. Daarnaast, ik ben fan van mevrouw Kant. Als ze een paar jaar jonger was geweest had ik haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.

Maar ach, waarom ga ik er ook op in...
Citaat:
CDA/PvdA/D66/GL zou ook nog kunnen, dat zie ik liever.
Alsjeblieft geen PvdA/GL, doe mij dan maar SP/VVD/D66/PVV, mits ze de zetels halen. Momenteel komen ze er 15 tekort, dus nog even snoepen.
__________________
Guilty of being white.
Oud 28-09-2008, 20:36
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En behoorlijk onder vuur sinds dat een of andere gladiool in Utrecht eerst met gemeenschapsgeld leerde stunten met zijn scooter 'om de vooruitzichten op een baan te verbeteren', om zich daarna bij opname van de clip van kansloze rapper nr 58236 (goh, ambtenaren die kennissen helpen met gemeenschapsgeld hoorde ik daar iemand corruptie zeggen?) dood te rijden.
ik ben op de hoogte van het verhaal.
Citaat:
Vergis je niet, momenteel vertoon ik nog de meeste gelijkenissen met de SP, op een paar punten na. Een soort SP met rechtse ideeën over punten waar ik dat graag zou zien, zou een goddelijke partij zijn. Maar ik denk dat ik ze graag in een coalitie zou zien. Daarnaast, ik ben fan van mevrouw Kant. Als ze een paar jaar jonger was geweest had ik haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.

Maar ach, waarom ga ik er ook op in...
volgens mij ben ik officieel nog steeds lid van de sp
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-09-2008, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Kan je mij die even uitleggen? PvdA is juist de partij die een zo groot mogelijke allochtone achterban wil kweken met hun draaikontengedrag.
Geef eens een concreet voorbeeld van dat draaikontengedrag?
Oud 28-09-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Maar Paars III geniet natuurlijk de voorkeur.
Bingo.
Oud 29-09-2008, 00:12
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
geen idee waarschijnlijk die wisselbokaal en poen de PvdA kennende, het enige positieve dat ik over crabbehof kan zeggen is dat op de plek waar het tuig de prachtjongeren zitten de politie de uitvalswegen beter kan controleren dan waar ze eerst zaten; het gesloopte krispijn ookwel bekend van dit soort zaken:


http://www.verhalenvandordrecht.nl/v...php?nummer=456
jeugdsentiment :')

mijn zus komt in de nieuwe 'prachtwijk' amper nog in haar eigen huis door het gezeik dus waar ze een prijs aan verdient hebben?
NEe maar ik bedoel meer als"wat moet je doen om die prijs te krijgen?"

En die rellen van crispijn staat me nog vaag iets bij, maja das ook al 9 jaar geleden; stadspolders is ook nog steeds niet echt een topwijk
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 29-09-2008, 00:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
NEe maar ik bedoel meer als"wat moet je doen om die prijs te krijgen?"
(zie bijlage)
Hangjeugd wheelie's leren

Citaat:
En die rellen van crispijn staat me nog vaag iets bij, maja das ook al 9 jaar geleden; stadspolders is ook nog steeds niet echt een topwijk
ik woonde er, SP is voornamelijk dood, ik zou er zo gaan wonen en het nog als een rustige buurt omschrijven ook.

bandell heeft gespaart krispijn, crabbehof en zeehavenlaan zijn/gaan plat, voor staart zijn er al plannen en ondertussen stampen ze villa's uit de grond bij het leven

Citaat:
Stadsactiviteiten
Yildiz Bulut ontvangt de eerste PvdA VogelaarPrijs!

In een bomvolle Nieuwe Stoof in Crabbehof ontving Yildiz Bulut - de supermoeder van het speelcomité Verzetsbuurt/Staart - de eerste PvdA VogelaarPrijs uit handen van Minister Vogelaar, afgelopen zaterdag 27 september. De overgelukkige Yildiz was uitgekozen uit 11 genomineerde "stille krachten". Tezamen met Henk van der Net ("stille kracht" Trefcentrum De Nieuwe Stoof in Crabbehof) en Coby en Ben Anderson (het buurtechtpaar van de Lijnbaan) ontving Yildiz ook de PvdA Oorkonde Vogelaarprijs 2008.

De Vogelaarprijs is een initiatief van ons fractielid Arie van Zanten om de "stille krachten" in onze buurten jaarlijks in het zonnetje te zetten. Zij zetten zich jarenlang belangeloos in voor hun buurt. Er zit geen bureaurcratie aan vast: ken je iemand, dan gewoon opgeven.

Dit initiatief wordt landelijk overgenomen. Volgend jaar zal dan ook in meerdere steden in ons land de Vogelaarprijs worden uitgereikt.
http://www.pvdadordrecht.nl/index.asp?menu_id=&id=167
valsspelers net doen of crabbehof helemaal geweldig is doet het mens e.e.a. in de staart (en laat die nou net niet bij de vogelaarwijken horen):
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg yil.JPG (56.6 KB, 2x gelezen)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 29-09-2008, 07:16
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Geef eens een concreet voorbeeld van dat draaikontengedrag?
-Vorig jaar nog beloven dat er honderden miljoenen geïnvesteerd gaan worden in onderwijs terwijl dit eigenlijk veel minder blijkt te zijn.

-Het legaliseren van godslastering, waar de partij altijd al groot voorstander van is geweest. Maar op het moment dat de tijd perfect rijp was om het erover te hebben (in mei, na het oppakken van Nekschot) hielden ze zich angstvallig stil en bleven ze braaf het schoothondje van de gristelijke coalitie.

-Hun standpunten over "Eén Europa" keerden ook met 180 graden.
__________________
Guilty of being white.
Oud 29-09-2008, 10:15
Verwijderd
Citaat:
-Vorig jaar nog beloven dat er honderden miljoenen geïnvesteerd gaan worden in onderwijs terwijl dit eigenlijk veel minder blijkt te zijn.
Dit doen alle partijen.
Citaat:
-Het legaliseren van godslastering, waar de partij altijd al groot voorstander van is geweest. Maar op het moment dat de tijd perfect rijp was om het erover te hebben (in mei, na het oppakken van Nekschot) hielden ze zich angstvallig stil en bleven ze braaf het schoothondje van de gristelijke coalitie.
Zo gaat dat in een coalitie, soms moet er water bij de wijn gedaan worden. Het CDA was ook niet blij met het generaal pardon.
Citaat:
-Hun standpunten over "Eén Europa" keerden ook met 180 graden.
Hoe dat zo?
Oud 29-09-2008, 12:27
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Geef eens een concreet voorbeeld van dat draaikontengedrag?
Lang geleden in the before time stemde ze opeens toch maar net als iedereen voor de missie in een of andere zandbak, exit pvda.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-09-2008, 12:58
Verwijderd
Over draaikonten gesproken; Go Rutte inzake de kinderopvang :').
Uiteraard is kinderopvang iets van de ouders zelf en niet van de regering. De regering kan hooguit eisen van scholen dat kinderen kunnen overblijven maar geld geven om je kind te laten opvangen lijkt me niet de bedoeling.
Oud 29-09-2008, 14:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
En wat is daar precies draaikonten aan dan?

Het is altijd liberaal beginsel geweest dat de staat het vangnet dient te verzorgen (kinderopvang beschikbaar voor iedereen, en gezien de omstandigheden dat vrouwen anders puur voor de dure opvang werken, dus gratis) waarna het verder aan de mensen zelf is.

Bovendien raakt de slechte kinderopvang nog een liberaal grondbeginsel, namelijk mensen een kans geven. Zonder opvangmogelijkheden en met een aanrechtsubsidie hinder je als staat de kansen van mensen met kinderen. Dat kan natuurlijk niet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.