Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2010, 09:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goffer, verkeerd gegokt. Ik stem Bretlow, met de note dat als het Bretlow niet blijkt te zijn, ik alsnog DP ga stemmen. Sorry DP, ik ben op school en moet steeds snel kijken/posten.
Ik vind het prima. En geen probleem.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 03-06-2010, 10:38
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga ofcourse voor Siroin.
Oud 03-06-2010, 10:43
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dark Phoenix
Queasy
Little Phoebe

Siorin
Toddish
Abzg

Bretlow
Dark Phoenix
Dingaantouwtje

Forgive me if im wrong
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 10:44
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Echt niemand kan jou naam spellen Siorin
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 12:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh bij mij was het gewoon een typfout omdat ik snel moest typen.
Oud 03-06-2010, 12:19
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Dit zuigt gelijk spel is nu veel te makkelijk te verkrijgen door de geliefdes... Maar eigenlijk ben ik niet bereid om te switchen naar Dp of Bretlow. Uhm op hoop van zegen dan maar...
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 12:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik wil eventueel wel switchen naar Dark Phoenix, als er verder niemand meer mee gaat op Siorin.
Oud 03-06-2010, 12:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wil eventueel wel switchen naar Dark Phoenix, als er verder niemand meer mee gaat op Siorin.
Natuurlijk wil je dat. Maar je zit er mooi wel naast.

Toddish heeft wel een punt wat betreft dat gelijkspel trouwens. Meh. Ik hoop dat meer mensen inzien dat Bretlow vage acties heeft en ze waarschijnlijk geliefde is. Mocht ik er naast zitten en ze daarna geen geliefde blijken ben ik er alsnog geweest, maar goed, daar kan ik mee leven. Dan weten jullie dan ten minste dat ik jullie echt geprobeerd heb te helpen en niet loog en kunnen jullie hopelijk de echte geliefden grijpen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 12:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wil eventueel wel switchen naar Dark Phoenix, als er verder niemand meer mee gaat op Siorin.
Citaat:
Natuurlijk wil je dat.
Ik wou net zeggen

Citaat:
Toddish heeft wel een punt wat betreft dat gelijkspel trouwens. Meh. Ik hoop dat meer mensen inzien dat Bretlow vage acties heeft en ze waarschijnlijk geliefde is. Mocht ik er naast zitten en ze daarna geen geliefde blijken ben ik er alsnog geweest, maar goed, daar kan ik mee leven. Dan weten jullie dan ten minste dat ik jullie echt geprobeerd heb te helpen en niet loog en kunnen jullie hopelijk de echte geliefden grijpen.
Ik hoop dat jij geliefde bent eigenlijk. En dat je gaat hangen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 12:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wou net zeggen



Ik hoop dat jij geliefde bent eigenlijk. En dat je gaat hangen
Ik snap dat je dat hoopt. Ik kan weinig anders zeggen dan dat je er naast zit, en jullie niet zo heel veel mensen meer kunnen ophangen voor de geliefdes winnen. (Nu zijn er nog 8 spelers. Als ik dood ga mag de wolf eten, en die zal waarschijnlijk ook een dorpeling pakken. Er zijn dan nog 6 spelers, waarvan 1 wolf en 2 geliefdes. Er zijn dan dus nog 5 mensen die mogen stemmen, en 2 mensen die liegen over hun stem. Dat betekent dus dat het in het beste geval 3 tegen 2 stemmen is. Als ook maar 1 iemand wat anders stemt kunnen de geliefdes met diegene mee stemmen en kunnen zij al niet meer dood.)

Ik hoop maar dat we de juiste persoon ophangen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 12:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik snap dat je dat hoopt. Ik kan weinig anders zeggen dan dat je er naast zit, en jullie niet zo heel veel mensen meer kunnen ophangen voor de geliefdes winnen. (Nu zijn er nog 8 spelers. Als ik dood ga mag de wolf eten, en die zal waarschijnlijk ook een dorpeling pakken. Er zijn dan nog 6 spelers, waarvan 1 wolf en 2 geliefdes. Er zijn dan dus nog 5 mensen die mogen stemmen, en 2 mensen die liegen over hun stem. Dat betekent dus dat het in het beste geval 3 tegen 2 stemmen is. Als ook maar 1 iemand wat anders stemt kunnen de geliefdes met diegene mee stemmen en kunnen zij al niet meer dood.)

Ik hoop maar dat we de juiste persoon ophangen.
Tenzij jij geliefde bent natuurlijk. Dan slaan we 2 vliegen in 1 klap.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 12:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tenzij jij geliefde bent natuurlijk. Dan slaan we 2 vliegen in 1 klap.
Jep, dan wel. Maar als je bedenkt dat 3 van de acht mensen hier de boel lopen te manipuleren kun je je afvragen of jullie niet gewoon in één grote valstrik trappen. Die drie willen namelijk allemaal het liefst dat er een dorpeling uitgaat. Het is maar wie je vertrouwt, natuurlijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 12:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jep, dan wel. Maar als je bedenkt dat 3 van de acht mensen hier de boel lopen te manipuleren kun je je afvragen of jullie niet gewoon in één grote valstrik trappen. Die drie willen namelijk allemaal het liefst dat er een dorpeling uitgaat. Het is maar wie je vertrouwt, natuurlijk.
Je kan niemand vertrouwen in het WWspel maar goed, ik denk gewoon dat jij geliefde bent. Anders ging ik er toch al aan dus dat maakt ook geen bal uit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 13:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kan niemand vertrouwen in het WWspel maar goed, ik denk gewoon dat jij geliefde bent. Anders ging ik er toch al aan dus dat maakt ook geen bal uit.
Nee, dat weet ik. Ik bedoel meer dat er mensen zijn die op dit moment enorm de stemlijstjes kunnen beïnvloeden en erg graag bepaalde mensen willen wegwerken.

Ik bedenk me nu ook dat zowel Toddish als Bretlow ineens met een aanvallende post kwamen nu er nog één speler uit moet om het een heel stuk makkelijker te maken voor de geliefdes (zie vorige post). Ik denk niet dat allebei geliefdes zijn, maar het is in ieder geval opvallend. Misschien deden ze dat toch niet omdat ik wat zei over stille spelers.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 17:32
Verwijderd
Voordat iedereen gaat stemmen wil ik even zeggen dat we de grootste fout allertijden hebben gemaakt.

Bretlow is de wolf. Niet Little Phoebe.

En ja, ik snap dat iedereen denkt dat ik dit zeg om mijn eigen hachje te redden, maar probeer alsjeblieft even mee te denken, want Bretlow MOET de wolf zijn. Ik heb al vanaf het begin het idee dat we heel erg bedonderd worden en nu weet ik het zeker. Ik was namelijk bijna geneigd om mee te gaan op Bretlow uit lijfsbehoud (want ik dacht dat LP's stem fake was, dus moest ik op Bretlow), maar het ging me net ietsje te makkelijk naar mijn gevoel. Dus lees even mee en dan zul je zien dat ik het niet verzin.

Anyway het is een beetje veel leeswerk, maar echt, we maken de grootste fout ooit.

Okay, stap voor stap dan.

Hangronde 1:

Spoiler


Hier staat Bretlow veilig onder Absinthe.

------

Hangronde 2:

Spoiler


Hier staat Bretlow weer veilig onder fizzle.

-----

Hangronde 3:

Spoiler


Hier stemt Bretlow op fizzle op het moment dat fizzle al de meeste stemmen heeft (de rest van de stemmen kwam later pas, maar het was veilig om op fizzle te gaan staan omdat ze sowieso heel verdacht was).

-----

En dit is allemaal nog vrij 'onschuldig', maar dan komt de beruchte ronde waarin Soija eruit is gegaan. DaT loog over zijn stem, Abzg was de hele tijd aan het wisselen, en dan komt de opmerking van Bretlow over dat ze het zo vervelend vond als mensen zo wispelturig waren en dat ze bijna boos werd op DaT. En dat komt omdat ze bijna was ge-out als wolf, want kijk, ze moest wel op Soija stemmen:

Hangronde 4:

Spoiler



Als zij namelijk op DP had gestemd, had het lijstje er zo uitgezien:

Hangronde 4.


Dark Phoenix
Queasy
Siorin
Dott
Abzg

Dark Phoenix
Mr Soija (wolf)
Little Phoebe
Toddish
ggcy8 (wolf)
Dingaantouwtje
Bretlow (wolf)

Dan hadden namelijk alle wolven onder DP gestaan en dat was op gaan vallen, want wanneer Soija eruit was gegaan en wij zagen dat hij wolf was, was het alsnog 5-5 geweest en had het gelijkspel moeten zijn. Dan waren Bretlow en ggcy8 allebei verdacht geweest. Ze moest dus wel op Soija.

En dan hebben we Hangronde 5 nog, waar Bretlow natuurlijk onder DP ging staan om eventueel nog mensen mee te kunnen trekken, om ggcy8 te redden:

Spoiler


En nu zullen jullie zeggen dat dit ook voor LP geldt, zij staat ook steeds in het verkeerde lijstje, maar LP heeft Soija veel te openlijk verdedigd om wolf te zijn. LP is soms een beetje onhandig met hoe ze dingen brengt (no offense meid. ), maar zó dom is ze echt niet. Zij had kunnen weten dat ze verdacht zou worden door in Hangronde 4 zo opvallend te doen en een wolf had dat risico niet genomen. Dus LP is zeker weten niet de wolf (en ja, LP, sorry dat ik je zo lang heb verdacht, maar ik kwam hier net pas achter).

En zie je trouwens ook hoe Bretlow iedere keer heel subtiel in hetzelfde rijtje gaat staan als LP? LP was toch al verdacht dus kon ze makkelijk steeds in het verkeerde rijtje gaan staan, want LP werd er toch steeds op afgerekend.

----

Maar nu, dan komt het probleem, want hoe is dit zo gekomen? Ik weet dat ik mezelf nu het graf in praat, maar ik denk dat DP gelijk had. DaT is de ziener, maar hij is ook geliefde. Hij is de enige die tot nu toe zeker heeft kunnen weten dat LP geen wolf is, maar NATUURLIJK wil hij dat wij geloven dat zij de wolf is, want dan kunnen de geliefden stiekem proberen om de ECHTE wolf op te hangen, zoals nu het geval is met Bretlow.

En dan ben ik zelfs nog bang dat LP de andere geliefde is (al ben ik hier echt niet zeker van, want als je de stemlijstje ziet is het niet echt mogelijk denk ik). Het zou het meest geniale plan zijn dat er ooit is bedacht: een geliefde die wordt aangezien als wolf en JUIST DAAROM overleeft, want wij gaan haar toch niet ophangen, omdat we dan zouden hebben verloren. En de ziener, die weet dat Bretlow de echte wolf is. Waarom denk je dat hij zo makkelijk meeging op Bretlow? Omdat hij óf zijn stem kon wijzigen en er op die manier iemand uit kon spelen, óf hij kon mensen meekrijgen op Bretlow en op die manier winnen.

En dan zou het zelfs nog DaT kunnen zijn geweest die gegeten/beschermd is, omdat de tovenaar (misschien zelfs zijn geliefde/tovenaar) wist dat hij ziener was en hem daarom heeft beschermd.

Ik heb mijn vermoedens dat LP zijn geliefde is (of misschien wil ik dat wel gewoon omdat het zo geniaal zou zijn ), maar het maakt eigenlijk ook niet uit met wie DaT geliefde is, want als we hem hangen, hebben we zijn geliefde ook. Het is overigens duidelijk niet Bretlow, want die wilde hij er eventueel wel uitspelen (natuurlijk want die is wolf). Nogmaals, voordat er iemand boos wordt: ik zeg niet dat LP geliefde is (daarvoor speelt ze ook te opvallend denk ik), maar gewoon dat het eventueel zou kunnen en behoorlijk geniaal zou zijn. Het kan ook iemand anders zijn.

Hoe dan ook: Bretlow is echt de wolf en DaT is geliefde. LP is er geniaal ingeluisd en daar heb ik zelf ook aan meegeholpen, maar zij is geen wolf. MISSCHIEN geliefde maar absoluut geen wolf.

Dus stem alsjeblieft niet op Bretlow. Als we die ophangen zijn we sowieso dood.

Dingaantouwtje is overal tussendoor gefietst zonder echt verdacht te zijn, of in ieder geval: zonder echt stemmen te krijgen. Liegen over zijn stem deed hij ook al (en dan kun je zeggen dat een geliefde dat niet zou zeggen in het topic, maar dat is natuurlijk makkelijke reversed psychology). Ook heeft hij al geroepen dat de dorpelingen gaan verliezen als hij eruit gaat (net als Soija) en zijn manier van spelen heeft nu een beetje een attitude van: "Ik vind alles best, zolang ik er zelf maar niet uitga", daarom is hij zo makkelijk in zijn 'stem'. En nu ik zeker weet dat Bretlow wolf is.. Dan is het voor mij wel duidelijk.

Ik stem hierbij op Dingaantouwtje.

Mensen, als er nu een wolf uitgaat hebben we verloren, maar als er nu een dorpeling doodgaat, dan hebben de geliefden het stemvoordeel na de volgende eetronde. En dat kunnen we ook niet riskeren.

/lang verhaal (sorry).
Oud 03-06-2010, 17:46
Verwijderd
Het lijstje dan nog even:

Dark Phoenix
Queasy
Little Phoebe

Siorin
Toddish
Abzg

Bretlow
Dark Phoenix
Dingaantouwtje

Dingaantouwtje
Siorin


Niet gestemd
Bretlow
Oud 03-06-2010, 18:09
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik ben wel bereid mijn stem te wijzigen. Dingaantouwtjes is een veilige keuze om op te hangen. Dan gaat mijn stem die richting op. Fijn dat je eindelijk inziet dat Lp niet wolf hoeft te zijn. Ik zei het al de hele tijd, ik heb ook niet mijn ogen dicht de heletijd. Dark Phoenix ben jij bereid je stem ook te wijzigingen? Er even van uit gaan dat bretlow inderdaad geen stem recht heeft scheeld dat één sprijdings mogelijkheid voor de geliefden.
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel bereid mijn stem te wijzigen. Dingaantouwtjes is een veilige keuze om op te hangen. Dan gaat mijn stem die richting op. Fijn dat je eindelijk inziet dat Lp niet wolf hoeft te zijn. Ik zei het al de hele tijd, ik heb ook niet mijn ogen dicht de heletijd. Dark Phoenix ben jij bereid je stem ook te wijzigingen? Er even van uit gaan dat bretlow inderdaad geen stem recht heeft scheeld dat één sprijdings mogelijkheid voor de geliefden.
Ja, nou sorry hoor. LP is de hele tijd al zo verdacht en opvallend aan het doen en ze stond steeds in het verkeerde rijtje, zelfs in hangronde 1 al. En ik was niet de enige die dacht dat ze wolf was (niet dat het daarom minder stom is), dus het was gewoon zo aannemelijk.

Maar ik ging vandaag alle stemlijstjes en posts nog eens na, en toen viel me op dat Bretlow bijna altijd veilig stond en/of met LP mee heeft gestemd, zodat ze zelf niet amper opviel, want LP was toch al verdacht. En als je hangronde 4 ziet, dan is het logisch dat Bretlow onder Soija ging staan (dat moest wel, want anders stonden alle wolven in één rijtje en zou het gaan opvallen).

Het heeft even geduurd, maar ik hoop dat de rest dit nog leest, want anders zijn we nog te laat ook.

Ik vind het trouwens ook grappig dat je hem Dingaantouwtjes noemt. Dan is-ie niet echt een jojo maar een marionet.

Laatst gewijzigd op 03-06-2010 om 18:27.
Oud 03-06-2010, 18:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm, ik twijfel. Ik zag Bretlow zelf als geliefde, maar wolf zou inderdaad ook nog kunnen. En die stemronde was me ook al opgevallen, maar ik dacht dat ze gelijkspel probeerde uit te lokken.. niet juist probeerde onzichtbaar te blijven. Maar jullie hebben gelijk, dit zou wel een hoop verklaren en ik had Dingaantouwtje zelf ook al als geliefde staan, dus dan maakt het voor mij ook niet zoveel uit op wie van de twee ik nou stem.

Ik ga voor Dingaantouwtje.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 18:27
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Ik stem dp. ik vind het lastig iedereen loopt elkaar te beschuldigen.ik ben de hele dag weg. jammer van dott maar had ik wel verwacht.
Weinig kans dat zij nog veranderd. Dus als wij tweeën onder Dp gaan staan en als abzg nog terug komt hebben we wel een grotere meerderheid.

Citaat:
Ik wil eventueel wel switchen naar Dark Phoenix, als er verder niemand meer mee gaat op Siorin.
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 18:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dark Phoenix
Queasy
Little Phoebe

Siorin
Abzg

Bretlow
Dingaantouwtje

Dingaantouwtje
Siorin
Toddish
Dark Phoenix
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 18:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus. Wie stemmen we
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 18:30
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Dingaantouwtjes
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 18:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is maar 1 touwtje he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 18:32
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Niet als hij daar boven de grond hangt
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Het is maar 1 touwtje he
Ja, dat zei ik ook al. Nu lijkt-ie op een marionet, en geen jojo.

Edit:
Citaat:
Niet als hij daar boven de grond hangt
Volgens mij is het dan nog steeds maar één touw(tje)
Oud 03-06-2010, 18:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet als hij daar boven de grond hangt

Citaat:
Ja, dat zei ik ook al. Nu lijkt-ie op een marionet, en geen jojo.
Tampon
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 18:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik twijfel toch nog. Want vreemd genoeg is DP ook al een aantal ronden verdacht en er ook tussendoor gefietst..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 18:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik twijfel toch nog. Want vreemd genoeg is DP ook al een aantal ronden verdacht en er ook tussendoor gefietst..
Minder verdacht dan je denkt aangezien het elke keer wolven zijn die 'op mij stemmen'.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 19:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Siorin, het klinkt gek omdat ik je noggal verdacht vond, maar ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Dingaantouwtje verdenk ik niet. Misschien is hij geliefden, maar dat doet er niet toe. Ik ga voor Bretlow. Ik hoop dat er mensen mee gaan!
Oud 03-06-2010, 19:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Siorin, het klinkt gek omdat ik je noggal verdacht vond, maar ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Dingaantouwtje verdenk ik niet. Misschien is hij geliefden, maar dat doet er niet toe. Ik ga voor Bretlow. Ik hoop dat er mensen mee gaan!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 19:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Siorin, het klinkt gek omdat ik je noggal verdacht vond, maar ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Dingaantouwtje verdenk ik niet. Misschien is hij geliefden, maar dat doet er niet toe. Ik ga voor Bretlow. Ik hoop dat er mensen mee gaan!
Dat doet er wel toe, als de geliefden winnen (dus als de laatste wolf dood gaat) hebben wij verloren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 19:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heb btw op DaT gestemd, ik hoop dat je gelijk hebt Toddish.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Siorin, het klinkt gek omdat ik je noggal verdacht vond, maar ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Dingaantouwtje verdenk ik niet. Misschien is hij geliefden, maar dat doet er niet toe. Ik ga voor Bretlow. Ik hoop dat er mensen mee gaan!
Huh, wacht? Je moet niet op Bretlow stemmen, dat is de laatste wolf.

Edit: Ik hoop echt dat deze post één groot foutje van je was, want je maakt jezelf verdacht, doos.

Het doet er wél toe, want de geliefden krijgen straks het stemvoordeel als die er niet uit zijn. En op Bretlow moet je dus niet stemmen, want als zij eruit gaat (laatste wolf), dan winnen de geliefden.
Oud 03-06-2010, 19:27
Verwijderd
Dan zou het dus zo moeten zijn:

Dark Phoenix
Queasy

Bretlow
Dingaantouwtje
Abzg

Dingaantouwtje
Siorin
Toddish
Dark Phoenix
Little Phoebe


Niet gestemd
Bretlow
Oud 03-06-2010, 19:33
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wat een spanning toch weer, dames en heren!
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 03-06-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Wat een spanning toch weer, dames en heren!
Jij doet helemaal niet mee! Stil zijn, wolf.

*kriebelt achter oor*
Oud 03-06-2010, 19:45
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
In mijn bericht en sig zitten de letters t, v en p. Maar I know, ik ben stil.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 03-06-2010, 20:19
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
OMG wat doen jullie nu
Dit is echt heel jammer jongens, ik kom thuis en ik word opgehangen.. IK BEN GEEN GELIEFDE.
Anyhow, dat zien jullie zo wel. Nogmaals (voor ik niet meer mag posten): Ik denk dat DP geliefde is. Met wie weet ik niet. Siorin kan, zou zelfs logisch zijn. Toddish kan. Ik weet het niet.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 20:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
DP is mijn tweede keus ja. Als jij geen geliefde bent, hoop ik dat hij eraan gaat. Door ons of de wolf.

Dott/Dabo, waar blijft de uitslag [/ONGEDULDIG]
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
OMG wat doen jullie nu
Dit is echt heel jammer jongens, ik kom thuis en ik word opgehangen.. IK BEN GEEN GELIEFDE.
Anyhow, dat zien jullie zo wel. Nogmaals (voor ik niet meer mag posten): Ik denk dat DP geliefde is. Met wie weet ik niet. Siorin kan, zou zelfs logisch zijn. Toddish kan. Ik weet het niet.
Ja, maar als die geliefde is, waarom is hij dan wel meegegaan op jou? Met jouw stem al op Bretlow hadden ze juist op haar moeten stemmen. Toch? Of mis ik nou iets?
Oud 03-06-2010, 20:31
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De geliefden hebben geen meerderheidspositie en moeten dus wel meegaan denk ik.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
De geliefden hebben geen meerderheidspositie en moeten dus wel meegaan denk ik.
Ja, maar jij en Abzg hebben allebei op Bretlow gestemd. Dan zou het toch 4-2-1 zijn geworden qua stemmen?

Oh god. Straks hebben we wel verloren, als de geliefden stiekem zo hebben gestemd.

Laatst gewijzigd op 03-06-2010 om 20:45.
Oud 03-06-2010, 20:46
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Als ik het eerder had gelezen was ik bereid om mee te gaan op mezelf
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Als ik het eerder had gelezen was ik bereid om mee te gaan op mezelf
Ik vind Abzg echt heel verdacht nu. Heb ik een uur gedaan over een post waarin wordt uitgelegd dat we vooral NIET op Bretlow moeten stemmen, doet ze het toch?!

Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Maar ze kan ook gewoon jouw geliefde zijn, natuurlijk. Dus we zien het wel.
Oud 03-06-2010, 20:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Abzg is een schaap, Siorin. Ik betwijfel of ze wel echt een eigen mening heeft gehad in dit spel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Abzg is een schaap, Siorin. Ik betwijfel of ze wel echt een eigen mening heeft gehad in dit spel.
Deze keer schaapt ze anders wel tegen de meerderheid in én op de persoon die we juist niet moeten ophangen. Dat vind ik vreemd.
Oud 03-06-2010, 20:51
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
De geliefden hebben geen meerderheidspositie en moeten dus wel meegaan denk ik.
De geliefden kunnen het met twee stemmen gemakkelijk op gelijkspel laten uitdraaien. Gevaar is natuurlijk wel dat de wolf dan een verkeerde kan opeten en de geliefden er zo als nog uit gaan. Maar wat siorin al eerder heeft gezegt. Zal de wolf de geliefden niet gaan eten. De wolf wint toch altijd van de geliefden. Dus als er nog 3 dorpelingen over zijn en één wolf zal de wolf altijd winnen als er geliefden in het spel zijn.

Wat misschien nog wel belangrijker is. De geliefden kunnen net voor de eindstreep nog stemmen wijzigen zodat er een meerderheid komt op een andere speler.
__________________
Pang
Oud 03-06-2010, 20:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mééééh.
Ik wou nog even een schaapgeluid maken voordat ik doodga.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 20:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Abzg is een schaap, Siorin. Ik betwijfel of ze wel echt een eigen mening heeft gehad in dit spel.
Ik meen -pin me hier niet aan vast, want vanwege de discussie @WSZ topic nu heb ik geen zin om het na te zoeken- me te herinneren dat Abzg eerder nog heel graag de geliefdes eruit wilde hebben en daarom o.a. voor mij ging. Dat ze nu ineens beweert dat het niet uitmaakt als de geliefdes overleven en ze liever de wolf grijpt is raar.

En als ze mee zou schapen, had ze dan niet juist ook op DaT gestemd, in plaats van op Bretlow en te vragen of meer mensen met haar mee wilden gaan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.