Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2014, 12:19
CJH95
CJH95 is offline
Wat vinden jullie nou van wilders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2014, 12:20
Verwijderd
Ongeveer hetzelfde als de rest van de Nederlandse politici.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 12:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zouden alle nederlandse politici dezelfde mening over de Grote Blonde Voorganger hebben?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 18:25
Verwijderd
Ben het helemaal met hem eens
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 20:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat vinden jullie nou van wilders?
Genetisch afval.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 23:21
TralalaTim
Avatar van TralalaTim
TralalaTim is offline
Citaat:
Wat vinden jullie nou van wilders?
Een opper-klootzak
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 23:24
Verwijderd
Wilders is Apple-fan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 07:36
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Je zou zeggen dat de hier geboren/getogen/opgegroeide/ingeburgerde mensen zich niet aangesproken voelen; "Over wie heeft 'ie het? Ik ben toch Nederlander?"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 08:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je zou zeggen dat de hier geboren/getogen/opgegroeide/ingeburgerde mensen zich niet aangesproken voelen; "Over wie heeft 'ie het? Ik ben toch Nederlander?"
En waarom zou je dat zeggen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 09:09
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
En waarom zou je dat zeggen?
Als je je niet aangesproken voelt, zou je het inderdaad niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Als je je niet aangesproken voelt, zou je het inderdaad niet zeggen.
Snap je zelf de debiliteit van die uitspraak echt niet?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 09:34
Verwijderd
Nog even afgezien van het feit dat het niets te maken heeft met aangesproken voelen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 12:10
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Welke uitspraak? Hij stelde toch alleen een vraag
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 12:42
Verwijderd
En wat dat betreft een retorische.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 12:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je je niet aangesproken voelt, zou je het inderdaad niet zeggen.
Mensen zijn kuddedieren en denken graag in hokjes. Als dat niet zo zou zijn zou de PVV natuurlijk ook geen aanhang hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 16:07
Reversistence
Reversistence is offline
Wilders vind ik een triest figuur. De mensen die in die zaal liepen te schreeuwen nog veel triester.
Hij is een slimme man die precies weet wat hij doet en hoe het overkomt maar helaas vallen heel veel laagopgeleide proleten wel voor dit soort retoriek.

Wat aan de instelling van die mensen doen lijkt me belangrijker dan wat doen aan Wilders, als hij weg is staat er wel weer iemand anders op.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 16:12
Reversistence
Reversistence is offline
Overigens is het zeer aan te raden om RTL-Latenight van gisteravond eens te bekijken als je geïnteresseerd bent in deze niet zo diepgaande materie
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 18:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Misschien ken je het nog wel van de basisschool. Je had dan van die kutkinderen die iedereen liep te treiteren, maar als je zelf dan iets terug deed, gingen ze zielig doen bij de juf. Zo'n soort type vind ik Wilders wel.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2014, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Zo'n soort type vind ik Wilders wel.
Ik dacht dat je het over mocro's had.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 19:39
Verwijderd
Wat zal nederland toch lekker en rustig zijn zonder marokkanen. ook komen wij makkelijker aan een baan in plaats van die kut marokkanen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 19:45
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
Wat zal nederland toch lekker en rustig zijn zonder marokkanen. ook komen wij makkelijker aan een baan in plaats van die kut marokkanen
Ik hoop dat je dit niet serieus meent. Als dit wel zo is hoop ik dat ze jou het land uitzetten.
Beetje bekrompen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Wat zal nederland toch lekker en rustig zijn zonder marokkanen. ook komen wij makkelijker aan een baan in plaats van die kut marokkanen
Dus je bent écht zo dom. Cool.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat je dit niet serieus meent. Als dit wel zo is hoop ik dat ze jou het land uitzetten.
Beetje bekrompen.
Probeer me het land maar uit te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:24
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
Probeer me het land maar uit te krijgen.
Dat was natuurlijk beeldspraak. Alsnog hoop ik serieus dat je ouders (ik weet niet hoe oud je bent, ik ga er vanuit dat je nog scholier bent) je nog even flink opvoeden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Dat was natuurlijk beeldspraak. Alsnog hoop ik serieus dat je ouders (ik weet niet hoe oud je bent, ik ga er vanuit dat je nog scholier bent) je nog even flink opvoeden.
ze hebben me zo opgevoed omdat ze het zelf ook met wilders eens zijn , ik weet niet of je nog steeds wil dat ze me nog meer opvoeden??


verders vind ik ook dat de polen en Bulgaren met hun 2 euro per uur ook mogen opdonderen. ze kunnen niet eens fatsoenlijk nederlands praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2014, 20:36
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
ze hebben me zo opgevoed omdat ze het zelf ook met wilders eens zijn , ik weet niet of je nog steeds wil dat ze me nog meer opvoeden??


verders vind ik ook dat de polen en Bulgaren met hun 2 euro per uur ook mogen opdonderen. ze kunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands praten.
Nuja dan mogen je ouders op hun beurt zich ook wat meer gaan verdiepen in de politiek en de economische gevolgen van standpunten van partijen.
Als je na de acties van deze week nog steeds achter de PVV staat vind ik dat in en in triest en dan mag je je ouders ook wel eens overhalen normaal stemgedrag te vertonen.
De PVV speelt in op de onderbuikgevoelens van mensen en dat doen ze op een bijna perfecte manier. Natuurlijk zijn er problemen met Marokkanen in de maatschappij, die zijn er in mindere mate ook met Polen en Bulgaren, maar oplossingen aandragen ho maar.
Je kan niet Nederlanders, ook al hebben ze Marokkaanse roots het land uit zetten, en als je gelooft dat uit de Europese Unie gaan een goed idee is lijkt het me een goed plan als ik niet met je in discussie ga want dat moet je eerst maar eens zorgen dat je wat kennis op doet wat betreft economie en Nederlandse handelsbelangen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:37
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
Dus je bent écht zo dom. Cool.
Zelfs een twaalfjarige zegt het. Dat zegt al genoeg me dunkt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Zelfs een twaalfjarige zegt het. Dat zegt al genoeg me dunkt.
zal mij aan me reet hoesten, dat dat kind 12 is
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:46
Verwijderd
Wij werken ons als Nederlanders de tyfus terweil hun een uitkering krijgen en kinderbijslag voor 14 kinderen die allemaal niet naar school gaan, en dat mag dan gewoon
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:49
Reversistence
Reversistence is offline
Ik ben het met je eens dat werkenden meer beloond mogen worden en dat toeslagen en uitkeringen omlaag moeten,
maar om te stellen dat alle Marokkanen thuiszitten vind ik niet kunnen en is ook niet waar.
Overigens heb je nog lang niet op alles gereageerd wat ik zei, ik hou dus nog wat van je tegoed,
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het met je eens dat werkenden meer beloond mogen worden en dat toeslagen en uitkeringen omlaag moeten,
maar om te stellen dat alle Marokkanen thuiszitten vind ik niet kunnen en is ook niet waar.
Overigens heb je nog lang niet op alles gereageerd wat ik zei, ik hou dus nog wat van je tegoed,
Ik vind ook niet dat ALLE Marokkanen weg moeten. als ze eerlijk voor hun geld werken en zich niet crimineel gedragen dan is er niets mis mee. maar zoals wat ik net zei ze geen belasting op dingen hoeven te betalen en uitkeringen krijgen en criminele achtergronden hebben, die vind ik dat ze wegmoeten.

vind het nog steeds knap dat Nederlanders die vloeiend nederlands spreken bijna niet door de inburgerings test komen, en mensen die alleen maar buitenlands kunnen praten er wel doorheen komen.





is dit een beetje wat je in je gedachte had???




en het moet geen gewoonte worden om polen en Bulgaren hiereen te halen om goedkoop te werken. want binnen de kortste tijden staan wij werkeloos op straat.


ze kopen daar een vrachtwagen rijbewijs voor 80 euro en daar mogen ze hier mee over de weg rijden vind je het gek dat er veel ongelukken gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:06
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
Ik vind ook niet dat ALLE Marokkanen weg moeten. als ze eerlijk voor hun geld werken en zich niet crimineel gedragen dan is er niets mis mee. maar zoals wat ik net zei ze geen belasting op dingen hoeven te betalen en uitkeringen krijgen en criminele achtergronden hebben, die vind ik dat ze wegmoeten.

vind het nog steeds knap dat Nederlanders die vloeiend nederlands spreken bijna niet door de inburgerings test komen, en mensen die alleen maar buitenlands kunnen praten er wel doorheen komen.

is dit een beetje wat je in je gedachte had???


en het moet geen gewoonte worden om polen en Bulgaren hiereen te halen om goedkoop te werken. want binnen de kortste tijden staan wij werkeloos op straat.


ze kopen daar een vrachtwagen rijbewijs voor 80 euro en daar mogen ze hier mee over de weg rijden vind je het gek dat er veel ongelukken gebeuren.
Als ik het begrijp vindt je dus dat als mensen met Marokkaanse afkomst werkloos raken gelijk maar het land uit moeten worden gezet? Lijkt me niet heel realistisch.
Daarbij is die inburgeringscursus inderdaad belachelijk streng, maar dat is ook om immigratie te verminderen lijkt me.

Polen en Bulgaren worden niet hierheen "gehaald", we hebben een Europese Unie waardoor iedereen zich vrij mag verplaatsen, en zo mag arbeid en kapitaal dat ook.
De Nederlander heeft zeg maar niet meer recht op die baan dan een pool.
Neemt niet weg dat werkgevers gewoon volgens CAO's moeten betalen en dus is de Poolse werknemer niet goedkoper dan de Nederlandse, ze willen alleen meer rotwerk doen en werken over het algemeen ook wat harder. Dat is natuurlijk voor een werkgever gunstig en die neemt de taalachterstand dan vaak op de koop toe. Ik denk dat dit meer aan ons Nederlanders ligt dan aan Polen.

Citaat:
ze kopen daar een vrachtwagen rijbewijs voor 80 euro en daar mogen ze hier mee over de weg rijden vind je het gek dat er veel ongelukken gebeuren.
Heb je hier enig statistisch bewijs van? Anders lijkt me het volstrekt zinloos om hierop in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Heb je hier enig statistisch bewijs van? Anders lijkt me het volstrekt zinloos om hierop in te gaan.
Ik zou zeggen ga eens googlen op bulgeren kopen vrachtwagen rijbewijs, dan vind je het vanzelf,

hier heb je vast een voorbeeld van litouwen
http://www.transport-online.nl/site/...ntjes-te-koop/


telegraaf staat er ook zoiets
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Als ik het begrijp vindt je dus dat als mensen met Marokkaanse afkomst werkloos raken gelijk maar het land uit moeten worden gezet? Lijkt me niet heel realistisch.
lees nou eens, NIET MENSEN DIE LATER WORDEN ONTSALGEN, maar die nooit gewerkt hebben terweil ze het wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:24
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
Ik zou zeggen ga eens googlen op bulgeren kopen vrachtwagen rijbewijs, dan vind je het vanzelf,

hier heb je vast een voorbeeld van litouwen
http://www.transport-online.nl/site/...ntjes-te-koop/


telegraaf staat er ook zoiets
Ik had het meer over de toename van ongelukken daardoor.
Het verbaast me overigens ook niet heel veel dat dit kan in Oost-Europa
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had het meer over de toename van ongelukken daardoor.
Het verbaast me overigens ook niet heel veel dat dit kan in Oost-Europa
Ohh my godness. en dan noemen mensen mij dom. google nou eens even door mens.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2014, 21:28
Verwijderd
maar even tussendoor: jij vond het toch zinloos om hierop in te gaan?????????
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:52
Reversistence
Reversistence is offline
Citaat:
Ohh my godness. en dan noemen mensen mij dom. google nou eens even door mens.
Jij bent voor de PVV. Het lijkt me dus volkomen legitiem om je dom te noemen.
Daarnaast wil jij deze discussie winnen, dus het lijkt me vanzelfsprekend dat jij dan je argumenten ondersteunt en niet dat ik die ondersteuning moet gaan googelen.

Citaat:
maar even tussendoor: jij vond het toch zinloos om hierop in te gaan?????????
Ik probeer je aan het verstand te brengen dat de PVV een hopeloze partij is, ben alleen bang dat je ouders al zoveel op je hebben ingepraat dat je niet meer in staat bent je eigen mening te vormen.
We dwalen af overigens.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 21:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ze hebben me zo opgevoed omdat ze het zelf ook met wilders eens zijn , ik weet niet of je nog steeds wil dat ze me nog meer opvoeden??
In dat geval is het wellicht wenselijk dat je grootouders, eventueel post-mortem, je ouders heropvoeden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Jij bent voor de PVV. Het lijkt me dus volkomen legitiem om je dom te noemen.
Daarnaast wil jij deze discussie winnen, dus het lijkt me vanzelfsprekend dat jij dan je argumenten ondersteunt en niet dat ik die ondersteuning moet gaan googelen.



Ik probeer je aan het verstand te brengen dat de PVV een hopeloze partij is, ben alleen bang dat je ouders al zoveel op je hebben ingepraat dat je niet meer in staat bent je eigen mening te vormen.
We dwalen af overigens.


Nou nee. Ik heb een eigen mening
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 22:14
Verwijderd
Citaat:
In dat geval is het wellicht wenselijk dat je grootouders, eventueel post-mortem, je ouders heropvoeden.
Tuurlijk joh. Volgens mij mag je je eigen mening uiten in dit land. In tegenstelling tot die wijven met die tafelkleden over hun kop omdat dat door een verzonnen boekje aan ze word opgedragen vind ik mijn ouders nog vrij normaal







Verder stop ik met deze discussie omdat anders mijn telefoon constant meldingen krijgt van deze site
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook niet dat ALLE Marokkanen weg moeten. als ze eerlijk voor hun geld werken en zich niet crimineel gedragen dan is er niets mis mee. maar zoals wat ik net zei ze geen belasting op dingen hoeven te betalen en uitkeringen krijgen en criminele achtergronden hebben, die vind ik dat ze wegmoeten.
Wat jij dus schijnbaar niet snapt is dat ze Nederlandse staatsburgers zijn en ze dus het land niet uitgezet kunnen worden.

Citaat:
vind het nog steeds knap dat Nederlanders die vloeiend nederlands spreken bijna niet door de inburgerings test komen, en mensen die alleen maar buitenlands kunnen praten er wel doorheen komen.
Jij spreekt niet eens vloeiend Nederlands en het grootste gedeelte van de Nederlanders evenmin.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Verder stop ik met deze discussie omdat anders mijn telefoon constant meldingen krijgt van deze site
Je kan waarschuwingen per email gewoon uitzetten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Neemt niet weg dat werkgevers gewoon volgens CAO's moeten betalen
Dat is niet meer zo. Een Zweedse rechter heeft bepaald dat werknemers betaald mogen worden conform de CAO van het land waar ze in dienst zijn ook al heeft het moederbedrijf zijn basis in bijvoorbeeld Nederland. De verwachting is dat dit de correcte interpretatie is en dat deze uitspraak voor het Europese Hof ook standhoudt. Dat is jammer genoeg wel de doodssteek voor al het langeafstandstransport wat er nog door Nederlandse chauffeurs gedaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 07:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tuurlijk joh. Volgens mij mag je je eigen mening uiten in dit land. In tegenstelling tot die wijven met die tafelkleden over hun kop omdat dat door een verzonnen boekje aan ze word opgedragen vind ik mijn ouders nog vrij normaal
Wie heeft er gesuggereerd dat je je eigen mening niet mag uiten dan?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 11:01
Verwijderd
Geert Wilders is een geweldig man, zelfs na de Marokkanen uitspraken vind ik dat. Met minder Marokkanen bedoelde hij trouwens de criminele Marokkanen, minder hoeft niet perse te betekenen dat alle Marokkanen weg moeten. De goede mogen blijven natuurlijk. Mensen moeten echt het begrip 'minder' leren te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 11:37
Verwijderd
Je snapt dat juist die criminele Marokkanen eigenlijk Nederlanders zijn?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het 1000% eens met Wilders. er worden al heel lang subculturen en groepen gedemoniseerd en gediscrimineerd in dit land. wanneer dat het geval niet is over de mocro's maar veel mensen onder sociale druk maar geloven dat het wel zo is ontstaat er een rel. schandalig en onterecht.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 21:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik vind het schandalig dat als Wilders wat zegt over marokkanen dat heel nederland op zn kop staat. terwijl de mensen die het zo walgelijk vinden wat wilders zegt, zelf andere subculturen en mensen demoniseren, criminaliseren en discrimineren. Bijvoorbeeld: van de week is er een homo supportersclub van PSV ontstaan, de mensen die wilders zn uitspraak belachelijk vinden maken wel grapjes over die homo supportersclub van PSV. dat is pas schandalig en belachelijk.
Volgens mij leg je verbanden die niet bestaan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 21:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je punt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders
Verwijderd
442 14-09-2009 06:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Toch proces tegen Geert Wilders
Verwijderd
500 07-03-2009 15:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De koran, de bijbel, Wilders en tolerantie voor de geschriften
Daevrem
196 10-10-2007 23:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders: terreurverdachten zonder proces vastzetten
Levitating Nun
167 31-10-2005 12:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geert Wilders presenteert partijprogramma
PGWR
500 14-03-2005 18:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VVD'er Wilders haalt uit naar de islam.
JantjePietje
220 17-02-2004 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.