Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 22:33
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Volgensmij is dit een beetje een eenzijdige discussie om shimshalom te bekeren tot de realiteit?
Advertentie
Oud 13-06-2003, 07:23
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 12-06-2003 @ 23:33:
Volgensmij is dit een beetje een eenzijdige discussie om shimshalom te bekeren tot de realiteit?
Ik ken de realiteit ZIGGYWIGGY.. Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om achter je pctje allemaal geweldige discussies te voeren over dingen waar jij eigenlijk geen verstand van hebt.

"Outsiders, they can freely criticize, they tell nothing except who to idealize and say g-d bless them"

Deze citaat is wel van toepassing op de meeste van jullie dacht ik zo.

Van de zomer ben ik weer in israel waarschijnlijk weer op de westbank ik zal jullie updaten
Oud 13-06-2003, 11:19
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 08:23:
Ik ken de realiteit ZIGGYWIGGY.. Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om achter je pctje allemaal geweldige discussies te voeren over dingen waar jij eigenlijk geen verstand van hebt.
als er iemand is die alles maar van een kant bekijkt ben jij het wel. in jouw ogen zijn de joden geweldig en de palastijnen een kutvolk (ja jij vind het geen volk, maar de rest van de wereld wel)
wanneer dringt het tot je door dat beide schuldig zijn aan het geweld.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Oud 13-06-2003, 12:06
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ze zijn alle 2 even slecht bezig, de israeliers plegen aanslagen, doden daarbij onschuldige mensen, dat pikken de palestijnen niet, dus die plegen dan weer een zelfmoordaanslag.
Israel werkt met raketten, palestijnen met zelfmoordaanslagen, het is sowieso oneerlijk wat daar gebeurd, maar er moet nu toch echt een einde aan komen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 13-06-2003, 12:46
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 11-06-2003 @ 16:52:
en Joodse terreurgroepen moorden heel wat minder burgers uit dan de Palestijnse terreurgroepen
proof it
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 13-06-2003, 12:56
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 13-06-2003 @ 13:46:
proof it
Thug angel ik begrijp je vreselijke subjectiviteit wel, maar het is toch overduidelijk dat Palestijnse terreurgroepen veel meer onschuldige slachtoffers maken dan Israelische terreurgroepen.. (Welke terreurgroepen )
Oud 13-06-2003, 13:01
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 13:56:
Thug angel ik begrijp je vreselijke subjectiviteit wel, maar het is toch overduidelijk dat Palestijnse terreurgroepen veel meer onschuldige slachtoffers maken dan Israelische terreurgroepen.. (Welke terreurgroepen )
Punt 1: zelf ben je ook vreselijk subjectief, alleen heb je dat niet door. Of denk je soms dat alles wat Israël doet ophemelen en alles wat de Palestijnen doen als terreur bestempelen objectief is?

Punt 2: Ik vind dat niet zo overduidelijk. Heb je cijfers die jouw bewering ondersteunen?

Punt 3: Er is geen Israëlische terrreurgroep, de terreur wordt in opdracht van de regering-Sharon door het Israëlische leger uitgevoerd. Ja, je leest het goed. Wat het Israëlische leger doet op dit moment is ook terreur.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 13-06-2003, 13:05
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 13:56:
het is toch overduidelijk dat Palestijnse terreurgroepen veel meer onschuldige slachtoffers maken

euu..............nee

Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 13:56:
dan Israelische terreurgroepen.. (Welke terreurgroepen )
doe niet zo schijnheilig wil je?

en ik mag dan wel subjectief zijn, maar jij bent altjid nog erger dan mij,
ik ben tenminste nog een keer voor vrede, en jij niet.......
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 13-06-2003, 13:08
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 13-06-2003 @ 14:05:
euu..............nee



doe niet zo schijnheilig wil je?

en ik mag dan wel subjectief zijn, maar jij bent altjid nog erger dan mij,
ik ben tenminste nog een keer voor vrede, en jij niet.......
Noem dan eens een aantal van die Israelische terreurgroepen op? En laat het Israelische leger er dan even buiten.
Oud 13-06-2003, 13:17
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-06-2003 @ 14:08:
Noem dan eens een aantal van die Israelische terreurgroepen op? En laat het Israelische leger er dan even buiten.

de regering sharon
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 13-06-2003, 13:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 13-06-2003 @ 14:17:
de regering sharon
Buiten de regering ook nog wat, want dan zitten we nog op maar 1. Terwijl de Palestinijnen de PLO, Hamas e.d. hebben.
Oud 13-06-2003, 13:21
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-06-2003 @ 14:19:
Buiten de regering ook nog wat, want dan zitten we nog op maar 1. Terwijl de Palestinijnen de PLO, Hamas e.d. hebben.
ja ik kan die namen niet noemen, maar jij hoeft niet te doen alsof je achterlijk bent, en er geen israelische terreurgroepen bestaan, tenzij je zelf al achterlijk bent
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 13-06-2003, 13:26
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 13-06-2003 @ 14:21:
ja ik kan die namen niet noemen, maar jij hoeft niet te doen alsof je achterlijk bent, en er geen israelische terreurgroepen bestaan, tenzij je zelf al achterlijk bent
Ik zeg niet dat ze niet bestaan maar ze zijn zeer weinig actief in en om Israel doordat Israel een aantal zeer actieve geheime inlichtingendiensten er op na houdt.
En dat jij die namen niet kunt op noemenmen bewijst mijn mening maar weer.
Oud 13-06-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 13-06-2003 @ 14:26:
Ik zeg niet dat ze niet bestaan maar ze zijn zeer weinig actief in en om Israel doordat Israel een aantal zeer actieve geheime inlichtingendiensten er op na houdt.
En dat jij die namen niet kunt op noemenmen bewijst mijn mening maar weer.
Ach gekkie, de terroristen zitten daar in de regering.
Oud 13-06-2003, 16:28
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-06-2003 @ 14:19:
Buiten de regering ook nog wat, want dan zitten we nog op maar 1. Terwijl de Palestinijnen de PLO, Hamas e.d. hebben.
Misschien hebben de Palestijnen zoveel terreurgroepen omdat ze geen leger hebben en de Israëli's wel?
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 13-06-2003, 18:31
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 13-06-2003 @ 14:21:
ja ik kan die namen niet noemen, maar jij hoeft niet te doen alsof je achterlijk bent, en er geen israelische terreurgroepen bestaan, tenzij je zelf al achterlijk bent

Lekker makkelijk, roepen dat ze er zijn maar geen namen kunnen noemen. Nu hebben onze mede-forummers nog geen idee van de 'israelische terreurgroepen' (die er niet zijn).
Oud 13-06-2003, 18:32
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Tio schreef op 13-06-2003 @ 17:28:
Misschien hebben de Palestijnen zoveel terreurgroepen omdat ze geen leger hebben en de Israëli's wel?
*zucht* bekende verhaal van nederlander die alles via de media te eten krijgt
Oud 13-06-2003, 18:33
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-06-2003 @ 17:24:
Ach gekkie, de terroristen zitten daar in de regering.
Ja che? Wie dan?
Oud 13-06-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 19:33:
Ja che? Wie dan?
Ariel Sharon en z'n companen? Geef toe SimShalom, keur jij goed dat er raketten afgeschoten op vermeende terroristen waardoor onnodig ook Palestijnse doden vallen? Is een Israëlisch leven meer waard dan een Palestijns leven? Ik snap niet hoe je mensen hetzelfde verdriet zou kunnen toewensen als dat jij hebt gehad...
Oud 13-06-2003, 18:56
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-06-2003 @ 19:51:
Ariel Sharon en z'n companen? Geef toe SimShalom, keur jij goed dat er raketten afgeschoten op vermeende terroristen waardoor onnodig ook Palestijnse doden vallen? Is een Israëlisch leven meer waard dan een Palestijns leven? Ik snap niet hoe je mensen hetzelfde verdriet zou kunnen toewensen als dat jij hebt gehad...
Dan ben je niet goed ingelicht, elke dag vallen er zo'n 16 raketten op Sfderot, Israël. Keur jij dat goed? En wie gooien die raketten? Juist ja, die vredelievende geen-wapens-hebbende Palestijntjes.

Ook is er vandaag een Israelische man vermoord, alleen omdat 'ie joods was, toen hij kolen kwam kopen bij een Arabisch dorpje. Hij was 35 jaar oud.

Afgezien van dat zijn er tot nu to 24 raketten op zuid Israel gevallen vanavond. In alle gevallen Baruch HaShem geen slachtoffers.
Verder waren er in totaal 17 schietaanslagen vanavond.

En bij een schietaanslag in west Benyamin raakten 2 vrouwen zwaar gewond. Zij zijn beide geopereerd.
Zij werden beschoten door vredesliefhebbende Palestijntjes die de laatste fax van shoa ontkenner Abbas betreffende de vrede niet ontvangen hadden.
Oud 13-06-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 19:56:
Dan ben je niet goed ingelicht, elke dag vallen er zo'n 16 raketten op Sfderot, Israël. Keur jij dat goed? En wie gooien die raketten? Juist ja, die vredelievende geen-wapens-hebbende Palestijntjes.

Ook is er vandaag een Israelische man vermoord, alleen omdat 'ie joods was, toen hij kolen kwam kopen bij een Arabisch dorpje. Hij was 35 jaar oud.

Afgezien van dat zijn er tot nu to 24 raketten op zuid Israel gevallen vanavond. In alle gevallen Baruch HaShem geen slachtoffers.
Verder waren er in totaal 17 schietaanslagen vanavond.

En bij een schietaanslag in west Benyamin raakten 2 vrouwen zwaar gewond. Zij zijn beide geopereerd.
Zij werden beschoten door vredesliefhebbende Palestijntjes die de laatste fax van shoa ontkenner Abbas betreffende de vrede niet ontvangen hadden.
Ten eerste: dat keur ik niet goed, heb ik nooit gezegd.
Ten tweede: je geeft geen antwoord op de vraag of een Israëlisch leven meer waard is dan een Palestijns leven.
Oud 13-06-2003, 19:24
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Een Arabisch leven is voor mij evenveel waard als een Israëlisch leven.

Volgende keer niet gaan gillen dat de palastijntjes geen wapens hebben want dat hebben ze wél en niet lopen te gillen dat er alleen maar palastijntjes worden afgeslacht want er sterven meer Israelim dan pala's.
Oud 13-06-2003, 21:20
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 20:24:
er sterven meer Israelim dan pala's.
Ik heb het hierboven al een keer gevraagd, maar ik vraag het nog maar een keer:

Heb je cijfers die deze bewering ondersteunen?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 13-06-2003, 21:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Palestijnen hebben geen tanks (gefinancierd door de VS). Daar zit m het verschil.

Dat ze raketjes kunnen afschieten vanaf de grond,... ja.
Dat ze explosieven hebben,... ja
Dat ze kalashnikovs hebben,... ja

Maar groot geschut zoals het Israelisch leger?
Nog nooit gezien.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 13-06-2003, 21:40
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 19:56:
Dan ben je niet goed ingelicht, elke dag vallen er zo'n 16 raketten op Sfderot, Israël. Keur jij dat goed? En wie gooien die raketten? Juist ja, die vredelievende geen-wapens-hebbende Palestijntjes.
Ik heb nog nóóit iets gehoord over raketaanvalle door de Palestijnen, vind je het heel erg als ik dit niet geloof?
Of wil je het met een nieuwsbericht ofzo onderbouwen.
Waarom zou het meteen wereldnieuws zijn als Isreal raketaanvallen uitvoert en kraait er geen haan naar als Palestijnen het doen? Vind je dat logisch?
__________________
vive la feast!!
Oud 13-06-2003, 21:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
duyvel schreef op 13-06-2003 @ 22:40:
Ik heb nog nóóit iets gehoord over raketaanvalle door de Palestijnen, vind je het heel erg als ik dit niet geloof?
Of wil je het met een nieuwsbericht ofzo onderbouwen.
Waarom zou het meteen wereldnieuws zijn als Isreal raketaanvallen uitvoert en kraait er geen haan naar als Palestijnen het doen? Vind je dat logisch?
Dr zijn raketaanvallen door Palestijnen.
Vanaf de grond weliswaar. Maar dat neemt niet weg dat er wel aanvallen met raketten zijn.

(en dat wordt bericht in de media; anders had ik dit niet geweten )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 13-06-2003, 21:54
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-06-2003 @ 22:20:
Ik heb het hierboven al een keer gevraagd, maar ik vraag het nog maar een keer:

Heb je cijfers die deze bewering ondersteunen?
Steek die eeuwige onbetrouwbare cijfers toch in uw togus.
Oud 13-06-2003, 21:57
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 22:54:
Steek die eeuwige onbetrouwbare cijfers toch in uw togus.
Je geeft dus toe dat je je bewering niet hard kunt maken.

Dan blijft het dus onduidelijk aan welke kant de meeste burgerslachtoffers vallen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 13-06-2003, 21:57
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
duyvel schreef op 13-06-2003 @ 22:40:
Ik heb nog nóóit iets gehoord over raketaanvalle door de Palestijnen, vind je het heel erg als ik dit niet geloof?
Of wil je het met een nieuwsbericht ofzo onderbouwen.
Waarom zou het meteen wereldnieuws zijn als Isreal raketaanvallen uitvoert en kraait er geen haan naar als Palestijnen het doen? Vind je dat logisch?
Dat is inderdaad niet logisch.

Maar wel waar.
Oud 13-06-2003, 23:38
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-06-2003 @ 22:42:
Dr zijn raketaanvallen door Palestijnen.
Vanaf de grond weliswaar. Maar dat neemt niet weg dat er wel aanvallen met raketten zijn.

(en dat wordt bericht in de media; anders had ik dit niet geweten )
raar zeg. Ik kijk al ruim 10 jaar elke dag naar het nos-journaal en lees ook dagelijks de krant, maar heb hier nog nooit iets over gehoord.
Maar het zal wel dan...
__________________
vive la feast!!
Oud 14-06-2003, 07:07
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
duyvel schreef op 14-06-2003 @ 00:38:
raar zeg. Ik kijk al ruim 10 jaar elke dag naar het nos-journaal en lees ook dagelijks de krant, maar heb hier nog nooit iets over gehoord.
Maar het zal wel dan...
Kom je er nu pas achter, dat het NOS-journaal alleen het nieuws kiest wat zij wensen uit te zenden, en de helft van de waarheid gewoon verbergt?
Oud 14-06-2003, 08:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 22:54:
Steek die eeuwige onbetrouwbare cijfers toch in uw togus.
Waar blijven jouw cijfers?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 08:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 08:07:
Kom je er nu pas achter, dat het NOS-journaal alleen het nieuws kiest wat zij wensen uit te zenden, en de helft van de waarheid gewoon verbergt?
En hoe komt t dan dat ik t wel weet?

Lijkt me toch dat ik t ook ergens vandaan moet halen.

Wellicht dat RTL-Z iets preciezer is met berichtgeving? (want daar kijk ik wel eens vaker naar)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 09:20
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Zou best kunnen, ik kijk meestal naar Arutz Sheva (Arutz7).
Oud 14-06-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 20:24:
Een Arabisch leven is voor mij evenveel waard als een Israëlisch leven.

Volgende keer niet gaan gillen dat de palastijntjes geen wapens hebben want dat hebben ze wél en niet lopen te gillen dat er alleen maar palastijntjes worden afgeslacht want er sterven meer Israelim dan pala's.
Ik heb nooit beweerd dat de Palestijnen geen wapens hebben. Maar als je vind dat een Palestijns leven evenveel waard is als een Israëlisch leven, waarom keur je dan wel de Israëlische aanvallen op Hamasleden goed, waarbij niet alleen de terroristen omkomen, maar ook Palestijnse burgers? Of is dat een leugen van de media?
Oud 14-06-2003, 12:31
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 14-06-2003 @ 10:20:
Zou best kunnen, ik kijk meestal naar Arutz Sheva (Arutz7).
en dat is natuurlijk een israelische zender. jij zegt zelf al dat het NOS journaal alleen uitzenden wat zij willen dat je ziet en dat het halve waarheden zijn. wat denk je dat Arutz Sheva doet? precies hetzelfde. ze laten je alleen beelden zien die zij willen dat je ziet zodat je zelf een anti-palastijnse kijk op de wereld krijgt.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Oud 14-06-2003, 14:14
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-06-2003 @ 14:26:
Ik zeg niet dat ze niet bestaan maar ze zijn zeer weinig actief in en om Israel doordat Israel een aantal zeer actieve geheime inlichtingendiensten er op na houdt.
En dat jij die namen niet kunt op noemenmen bewijst mijn mening maar weer.
dat bewijst helemaal geen ene fuck, want ik ben maar 1 persoon, er zijn zoveel meer personen, die er wel wat kunnen opnoemen,

maar ok de grootste terroristische groepering is de regering daar, en die telt ook, en niet zon beetje ook
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 14-06-2003, 14:15
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 13-06-2003 @ 22:54:
Steek die eeuwige onbetrouwbare cijfers toch in uw togus.
ja jij bent gewoon hard uitgeluld,
kun je wel weer zien, dat jij gewoon uit je nek lult.......
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 14-06-2003, 14:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 14-06-2003 @ 15:14:
dat bewijst helemaal geen ene fuck, want ik ben maar 1 persoon, er zijn zoveel meer personen, die er wel wat kunnen opnoemen,

maar ok de grootste terroristische groepering is de regering daar, en die telt ook, en niet zon beetje ook
Niemand heeft hier een Israelische terreurgroep kunnen noemen, zonder de regering erbij te slepen.
Oud 14-06-2003, 14:33
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-06-2003 @ 15:32:
Niemand heeft hier een Israelische terreurgroep kunnen noemen, zonder de regering erbij te slepen.
Niet?
how about: CIDI?
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 14-06-2003, 14:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-06-2003 @ 15:32:
Niemand heeft hier een Israelische terreurgroep kunnen noemen, zonder de regering erbij te slepen.
Denk ook niet dat Israel een terreurgroep nodig heeft aangezien het leger sterk genoeg is.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 14:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 14-06-2003 @ 15:33:
Niet?
how about: CIDI?
Da's geen terreur.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 14:35
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-06-2003 @ 15:32:
Niemand heeft hier een Israelische terreurgroep kunnen noemen, zonder de regering erbij te slepen.
en geef jij mij nu eens argumenten waarom ik de regering er niet mag bij slepen??? dat is toch echt wel de grootste terreurgroep.....
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 14-06-2003, 14:35
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-06-2003 @ 15:34:
Da's geen terreur.
IMHO wel!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 14-06-2003, 14:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 14-06-2003 @ 15:35:
IMHO wel!
Dan is SimShalom vanwege haar andere mening ook terreur
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-06-2003, 14:37
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-06-2003 @ 15:36:
Dan is SimShalom vanwege haar andere mening ook terreur
is ze toch ook??
als zij daar de macht krijgt, pffff.....dat zou ik niet willen zien......
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 14-06-2003, 14:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 14-06-2003 @ 15:35:
en geef jij mij nu eens argumenten waarom ik de regering er niet mag bij slepen??? dat is toch echt wel de grootste terreurgroep.....
Het gaat er hier om dat niemand hier zonder de regering (of dat nou een terreurgroep is of niet) erbij te slepen nog een terreurgroep kan noemen, terwijl er bij de 'palestijnen' exclusief de 'regering' genoeg terreurgroepen te noemen zijn.
Oud 14-06-2003, 14:41
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-06-2003 @ 15:36:
Dan is SimShalom vanwege haar andere mening ook terreur
t is dat je t zelf zegt!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 14-06-2003, 14:43
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-06-2003 @ 15:40:
Het gaat er hier om dat niemand hier zonder de regering (of dat nou een terreurgroep is of niet) erbij te slepen nog een terreurgroep kan noemen, terwijl er bij de 'palestijnen' exclusief de 'regering' genoeg terreurgroepen te noemen zijn.
ja dusss.................

er zijn gewoon geen verdere terorristische groeperingen nodig aangezien de regering net zo erg is als alle Palestijnse groeperingen..............
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 14-06-2003, 14:47
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 14-06-2003 @ 15:43:
ja dusss.................

er zijn gewoon geen verdere terorristische groeperingen nodig aangezien de regering net zo erg is als alle Palestijnse groeperingen..............
Ik heb anders nog geen Joden gezien die tussen Palestijnen zichzelf opblazen. Wel typisch dat je nou opeens beweert dat er geen andere terreurbewegingen zijn terwijl je eerst zei dat ze er wel waren
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.