Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 06:04
David
Avatar van David
David is offline
Was Zondag een dagje in Parijs voor m,n werk.
Naja, ik kan beter zeggen dat ik er zou moeten zijn voor m,n werk.

Ben flink aan het wandelen geweest, heb nu nog steeds pijn in m,n voeten en benen ( 4 real ! )

Maar goed, heb natuurlijk een heleboel foto's gemaakt.
Allemaal kiekjes, en heb er een aantal tussenuit gepikt om hier te posten




















Hope you like them !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2004, 08:34
Verwijderd
Ik vind die derde wel mooi

de rest is een beetje standaard vind ik
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 08:34
Verwijderd
waar is het nou weer voor nodig om, nadat je ze in het andere topic heb gepost, voor de zelfde foto's nu een heel apart topic te gaan maken?

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 08:39.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 08:47
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Citaat:
Roxane schreef op 27-10-2004 @ 09:34 :
waar is het nou weer voor nodig om, nadat je ze in het andere topic heb gepost, voor de zelfde foto's nu een heel apart topic te gaan maken?
Hierom denk ik: denk ik:
In: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post13850187
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 27-10-2004 @ 01:39 :
Ja, dit is wel een eigen topic waard zelfs

Naja, wel mooie sfeervolle foto's een aantal, maar niet bijzonder. Maarja, dat was ook niet de bedoeling waarschijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:00
Verwijderd
Ik vind die eerste drie net ansichtkaarten oftewel, niet origineel maar wel goed gefotografeerd.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:59
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Niet echt bijzonder... (standaard vakantie foto's)
Ik vind alleen die 3de nog wel leuk gedaan omdat er daar op de achtergrond die 'hoge gebouwen' en de rest van parijs zo goed ziet ('t contrast) maar dat moet iedereen met een beetje camera er wel in krijgen...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:18
laura
Avatar van laura
laura is offline
idd standaard vakantiefoto's (heb bijna dezelfde foto's thuis liggen)
__________________
..ja..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 12:05
Verwijderd
zet er dan andere foto's neer zz
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 12:27
Dave Rhubarb
Avatar van Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
ik vind ze prima

vooral 3/8
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 13:12
Impry
Impry is offline
Bij de avondfoto's is bijna overal bewegingsonscherpte, dan bedoel ik natuurlijk niet de auto's die langsrijden, maar de gebouwen zijn ook niet scherp.

Verder vind ik de één-na-laatste wel mooi, de rest is allemaal te standaard.
Puur omdat het onderwerp te centraal in de foto ligt. Foto 3 is dan nog net iets spannender vanwege de kleurentint en gewoon de mooie plek. Maar verder fotografisch gezien, geen voldoende waard.

Probeer je onderwerp dus meer onder, boven, links of rechts in de foto te krijgen, dit zorgt voor een spannendere compositie.
__________________
| Canon EOS 10D | 28-105mm F/3.5-4.5 | 70-200mm F/4 L |
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 13:21
bobski
Avatar van bobski
bobski is offline
leuk man ik wil ook een statief
__________________
signature is op
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 15:33
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
Impry schreef op 27-10-2004 @ 14:12 :
Bij de avondfoto's is bijna overal bewegingsonscherpte, dan bedoel ik natuurlijk niet de auto's die langsrijden, maar de gebouwen zijn ook niet scherp.

Verder vind ik de één-na-laatste wel mooi, de rest is allemaal te standaard.
Puur omdat het onderwerp te centraal in de foto ligt. Foto 3 is dan nog net iets spannender vanwege de kleurentint en gewoon de mooie plek. Maar verder fotografisch gezien, geen voldoende waard.

Probeer je onderwerp dus meer onder, boven, links of rechts in de foto te krijgen, dit zorgt voor een spannendere compositie.
Het onderwerp te centraal vind ik persoonlijk wel meevallen.
Ik bedoel, het zijn geen macrofoto's of dergelijke, dus soms heb je gewoon niet de mogelijkheid om wat meer links,rechts, omhoog ect. een foto te nemen.

Daarbij komt dat ik het waarschijnlijk wel mooi vond zo

Ze zijn idd toch nog altijd een klein beetje onscherp.
Maar wat wil je, zonder statief.

@de rest, deze foto's staan idd ook in het grote fototopic.
Maar de forumbaas maakte de opmerking dat dit wel een eigen topic verdiende, dus vandaar.
Maar daar verschillende de meningen over natuurlijk, maar laat ik het de voordeel van de twijfel gegeven hebben
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:17
Verwijderd
god, heb je hem ook weer met z'n ik-heb-een-dure-camera-dus-ik-kan-mooie-fotos-maken-en-vind-het-dan-noodzaak-er-een-topic-aan-te-wijden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
kazje schreef op 27-10-2004 @ 18:17 :
god, heb je hem ook weer met z'n ik-heb-een-dure-camera-dus-ik-kan-mooie-fotos-maken-en-vind-het-dan-noodzaak-er-een-topic-aan-te-wijden.
Nou er zijn ook mensen die geen foto's kunnen maken met een dure camera hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:54
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
kazje schreef op 27-10-2004 @ 18:17 :
god, heb je hem ook weer met z'n ik-heb-een-dure-camera-dus-ik-kan-mooie-fotos-maken-en-vind-het-dan-noodzaak-er-een-topic-aan-te-wijden.
En o wat een dure camera heb ik zeg.
Hij koste 1.5 jaar geleden toch zeker 200 euro !!

WOWIE !

Met andere woorden, dit is de meest domme opmerking die ik sinds tijden heb gezien. Niet alleen door je onwetenheid, maar ook door die grote bek die je geeft en daardoor jezelf ook nog eens voor lul zet.
Als je niks nuttings te zeggen hebt zeg dan niks.
Of wees eerst zeker van de dingen die je post.

1 ding heb je gelijk in, en dat is dat het mooie foto's zijn.
Doos

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 18:07
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
David schreef op 27-10-2004 @ 18:54 :
[...]en dat is dat het mooie foto's zijn.
[...]
Dat staat vast! Tof man!, deze foto's drukken voor mij echt de sfeer uit die ik ervaarde in Parijs, top!
(Alleen mis ik nog een foto van een verliefd stel op de trappen van Mont Martre.)

edit: Oja, die sepia foto van de Eiffeltoren vind ik de allergaafste, Vanaf waar is ie gemaakt? Mont Pernasse? De stad lijkt zo echt eindeloos!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 18:20
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Dramatisch hoe iedereen altijd weer de bitch and brute wil uithangen als David weer ens post... get a hobby kids, en David, ga gewoon lekker door

Citaat:
Met andere woorden, dit is de meest domme opmerking die ik sinds tijden heb gezien. Niet alleen door je onwetenheid, maar ook door die grote bek die je geeft en daardoor jezelf ook nog eens voor lul zet.
Amen.
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 18:40
Verwijderd
'k vind ze niet zo heel bijzonder...maar:

Citaat:
Augustus schreef op 27-10-2004 @ 19:07 :
die sepia foto van de Eiffeltoren vind ik de allergaafste
Die foto vind ik wel echt heel mooi.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2004, 18:49
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
ze zijn weer mooi
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 19:25
Verwijderd
ik vind die van bovenaf op de wijk eigenlijk wel grappig, de eerste te veel zwart en donker langere sluitertijd foto;s doen het altijd wel goed
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 20:39
Verwijderd
De eerste vind ik mooi, maar toen ik daarna de derde zag, moest ik bijna huilen. Die derde is echt mooi.
Ik zou hem zo op poster formaat willen hebben (om hem in te lijsten en op te hangen dus!). Wauw, die vind ik écht heel erg indrukwekkend.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 20:46
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Die tweede vind ik eigenlijk de mooiste van allemaal, hoe de Sacre Coeur oprijst uit het donker...
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 22:02
Verwijderd
like them! vooral 1,2 en 3!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 22:34
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Beetje te hard aan de contrast getrokken
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 23:00
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 27-10-2004 @ 10:00 :
Ik vind die eerste drie net ansichtkaarten oftewel, niet origineel maar wel goed gefotografeerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 27-10-2004 @ 18:54 :
En o wat een dure camera heb ik zeg.
Hij koste 1.5 jaar geleden toch zeker 200 euro !!

WOWIE !

Met andere woorden, dit is de meest domme opmerking die ik sinds tijden heb gezien. Niet alleen door je onwetenheid, maar ook door die grote bek die je geeft en daardoor jezelf ook nog eens voor lul zet.
Als je niks nuttings te zeggen hebt zeg dan niks.
Of wees eerst zeker van de dingen die je post.

1 ding heb je gelijk in, en dat is dat het mooie foto's zijn.
Doos

kep anders andere dingen gelezen
en pleur je vakantiekiekjes gewoon in het normale fototopic net zoals de rest. Ja, ga me allemaal maar uitfoeteren
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:30
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
kvind ze eigenlijk ook niet zo hip...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 28-10-2004 @ 19:30 :
kvind ze eigenlijk ook niet zo hip...
zegt het ze, sjors!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:29
Verwijderd
zeur niet zo
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:47
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
idd, wtf is je probleem kazje.. ruik ik jaloezie omdat meneer dopere foto's met een canon a80 (weet ik toevallig, wat je gehoord heb intreseert me niet) weet te maken dan mevrouw? ga iemand anders irriteren.. word gestoord van 't aantal figuranten hier op scholieren dat de hele dag maar wil lopen rel trappen en mensen 't bloed onder de nagels vandaan halen, en idereen proberen te bashen om te meest trieste redenen.. WAAROM? stel je vind iets sucken, leg 't dan in ieder geval nog een beetje subtiel neer en vertel de mensen waarom je dat vind... artists willen behandeld worden met respect niet met 'ik vind 't kut' 'ik heb je beter zien doen' of 'dat je een dure camera heb wil niet zeggen dat je gelijk kan fotograferen' zo worden beide partijen niet serieus genomen en wek je alleen maar irritatie.
en als je dat niet kan, donder dan op uit 't topic en voorkom onnodig gezeik..

Sorry voor dit gezeik, maar dit moet ff gezegt worden..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:49
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik vind vooral die foto van de eifeltoren met die jongen wel gaaf. Jammer van dat ding [jas/tas?] wat hij over z'n schouder heeft hangen.

Ik wil ook weer naar Parijs!!
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 28-10-2004 @ 21:47 :
idd, wtf is je probleem kazje.. ruik ik jaloezie omdat meneer dopere foto's met een canon a80 (weet ik toevallig, wat je gehoord heb intreseert me niet) weet te maken dan mevrouw? ga iemand anders irriteren.. word gestoord van 't aantal figuranten hier op scholieren dat de hele dag maar wil lopen rel trappen en mensen 't bloed onder de nagels vandaan halen, en idereen proberen te bashen om te meest trieste redenen.. WAAROM? stel je vind iets sucken, leg 't dan in ieder geval nog een beetje subtiel neer en vertel de mensen waarom je dat vind... artists willen behandeld worden met respect niet met 'ik vind 't kut' 'ik heb je beter zien doen' of 'dat je een dure camera heb wil niet zeggen dat je gelijk kan fotograferen' zo worden beide partijen niet serieus genomen en wek je alleen maar irritatie.
en als je dat niet kan, donder dan op uit 't topic en voorkom onnodig gezeik..

Sorry voor dit gezeik, maar dit moet ff gezegt worden..
ik zeg alleen maar dat ik vind dat het gewoon vakantiefotos zijn, thats all. Nu kan kennelijk niemand hier tegen kritiek, beetje jammer
En iedereen kan mooie foto's maken van zonsondergangen, nachtlichtjes en leuke bloemetjes. Ik heb het niet eens over mijn eigen fotografie, heb ik het uberhaupt nooit over gehad. En ik beweer ook niet dat ik mooiere fotos maak. Ik zeg alleen dat mooie plaatjes niet persé artistiek zijn. Dan waren de foto's van m'n huisdier ook artistiek he.
Als je niet tegen kritiek kan, moet je hier niks posten, punt uit.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:10
Verwijderd
zeg maar gewoon niks.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:10
Verwijderd
jouw eerst opmerking was kritiek? je bent zelf een artist NB
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:30
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
kazje schreef op 28-10-2004 @ 22:05 :
ik zeg alleen maar dat ik vind dat het gewoon vakantiefotos zijn, thats all. Nu kan kennelijk niemand hier tegen kritiek, beetje jammer
En iedereen kan mooie foto's maken van zonsondergangen, nachtlichtjes en leuke bloemetjes. Ik heb het niet eens over mijn eigen fotografie, heb ik het uberhaupt nooit over gehad. En ik beweer ook niet dat ik mooiere fotos maak. Ik zeg alleen dat mooie plaatjes niet persé artistiek zijn. Dan waren de foto's van m'n huisdier ook artistiek he.
Als je niet tegen kritiek kan, moet je hier niks posten, punt uit.
Ben ik 't volledig mee eens... maar je voorgaande posts sporen absoluut niet met deze.... tis niet dat mensen niet tegen kritiek kunnen... d'r bestaat nog altijd het verschil tussen opbouwend en afkrakend kritiek, ga zelf maar na tot welke jou opmerkingen horen..

Als iemand in mijn topics zo'n post als jou eersten reply zou dumpen(danwel geen fotografie..), zou ik pisnijdig worden, is het dan een kwestie van niet tegen kritiek kunnen?
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:51
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
kazje schreef op 28-10-2004 @ 22:05 :
ik zeg alleen maar dat ik vind dat het gewoon vakantiefotos zijn, thats all. Nu kan kennelijk niemand hier tegen kritiek, beetje jammer
Citaat:
god, heb je hem ook weer met z'n ik-heb-een-dure-camera-dus-ik-kan-mooie-fotos-maken-en-vind-het-dan-noodzaak-er-een-topic-aan-te-wijden.
You where saying ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-10-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 28-10-2004 @ 22:51 :
You where saying ?
zit nou niet steeds op het woordje 'dure camera' te emmeren, want daar ging het niet eens om. Ik was gewoon in een vervelende bui en heb het iets in verkeerde woorden omgezet. En zonder goede camera maak je sowieso niet zulke foto's, dus zeik niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 28-10-2004 @ 22:30 :
Ben ik 't volledig mee eens... maar je voorgaande posts sporen absoluut niet met deze.... tis niet dat mensen niet tegen kritiek kunnen... d'r bestaat nog altijd het verschil tussen opbouwend en afkrakend kritiek, ga zelf maar na tot welke jou opmerkingen horen..

Als iemand in mijn topics zo'n post als jou eersten reply zou dumpen(danwel geen fotografie..), zou ik pisnijdig worden, is het dan een kwestie van niet tegen kritiek kunnen?
das een kwestie van iemand met een slecht humeur negeren
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:03
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
kazje schreef op 29-10-2004 @ 09:31 :
das een kwestie van iemand met een slecht humeur negeren
Cool man, dus iedereen die jou 'dik', 'lelijk' en/of een 'hond' noemt heeft een slecht humeur waar jij je niets van aantrekt?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:34
David
Avatar van David
David is offline
@ de rest, bedankt voor de reacties.
Zal het commentaar weer meenemen voor de volgende keer

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 09:55.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ulfheðin schreef op 29-10-2004 @ 10:03 :
Cool man, dus iedereen die jou 'dik', 'lelijk' en/of een 'hond' noemt heeft een slecht humeur waar jij je niets van aantrekt?
heet jij david? nee, shut up dan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:30
David
Avatar van David
David is offline
Nee hij heet geen David, maar David denkt hetzelfde.

Dus ik denk dat jij degene bent die eens door moet hebben dat je je bek moet houden en niet zo ontzettend offtopic moet gaan met je gezwets.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:40
Verwijderd
nou shhht, heb je nog foto's van de sacre coeur?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:46
David
Avatar van David
David is offline
Ja een paar, maar die zijn niet zo boeiend.
Zo ie zo vond ik de sacre coeur niet zo spannend van binnen.

In parijs heb je van die kleine kerkjes, die van binnen echt ontzettend mooi waren !
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:45
meisjuuuuh
meisjuuuuh is offline
Die een na laatste foto is mooi! Met die lichten!!

Kwas in mei ook nog in Parijs geweest Excursie met school en het was echt super leuk!
__________________
Nieuw hier! =D
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:11
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Wel aardige foto's ...


Maar ik haat foto's van het type: "Hier sta ik bij een beroemd gebouw/kunstwerk etc etc"..

Verneukt compleet al die andere foto's omdat je er zo eentje tussen hebt staan, de walgelijkheid van cliché druipt er af.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
De 2e en 3e foto vind ik mooi. Erg sfeervool.

De rest is ook wel leuk, maar niet zo mooi als nummer 2 en 3.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 16:34
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
kazje schreef op 29-10-2004 @ 13:03 :
heet jij david? nee, shut up dan.
Ok, sorry, ik dacht dat ik op een discussie-forum een discussieerbaar onderwerp tegenkwam
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 17:27
Markj
Avatar van Markj
Markj is offline
4, 8 en 9 zijn mooi. Ik ben in de Herfstvakantie ook naar Parijs geweest, echt een super stad..

Alleen David een tip voor de volgende keer; Ga met de (Engelse) Bus door Parijs heen, dat scheelt voetpijn
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 18:35
thatssarah
thatssarah is offline
mooie foto's hoor!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Liefde & Relatie Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O
blueeyes_jochie
39 23-04-2003 12:38
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse programma's nodig!!
bubbeltjes
3 21-05-2001 22:27
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad
2 22-03-2001 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.