Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 17:43
Poep
Poep is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-11-2004 @ 18:42 :
November surprise!
Lúl, jij? Waar was jij vanmorgen rond 9 uur?
Advertentie
Oud 02-11-2004, 17:44
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Wel verneukt, nu moet ik weer overal gaan zeggen, nee de moslims zijn niet slecht, 1 hersenloze kankermogool is slecht.
Oud 02-11-2004, 17:44
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-11-2004 @ 18:41 :
omg
echt he als iemand mij dit stuurt stuur ik die een virus (L)
ik kreeg dit net ;

Zeggen wat je wil kan niet meer in dit kut
land!!!
Mensen die dat deden worden dood geschoten.
Pim was de eerste nu Theo!! Zet een dubbele roos
voor je naam uit protest tegen dit geweld en VOOR
vrije meningsuiting!!!!
Stuur dit naar iedereen uit je msn lijst
dat wil dan wel zeggen dat 1 van jou msn vriendjes anti mocro symphatieën(?) deel
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 17:44
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-11-2004 @ 18:41 :
omg
echt he als iemand mij dit stuurt stuur ik die een virus (L)
ik kreeg dit net ;
Je stuurt jezelf?
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:45
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
<< "Steek met je stem," siste Athene. "Niet met staal. Zeus wil Odysseus heel houden." >>
(Imme Dros, 'Ilios', A'dam 1999)

vrijheid van meningsuiting = steken met je stem?
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 17:46
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-11-2004 @ 18:44 :
Wel verneukt, nu moet ik weer overal gaan zeggen, nee de moslims zijn niet slecht, 1 hersenloze kankermogool is slecht.


Gelukkig kunnen we nog op voetbal supporters kankeren zo veel we willen. Dat maakt niemand wat uit.
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:47
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Poep schreef op 02-11-2004 @ 18:43 :
Lúl, jij? Waar was jij vanmorgen rond 9 uur?
Wandelingetje door het park aan het maken
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-11-2004, 17:48
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Zaina schreef op 02-11-2004 @ 18:46 :


Gelukkig kunnen we nog op voetbal supporters kankeren zo veel we willen. Dat maakt niemand wat uit.
hm...misschien de voetbalsupporters?
Oud 02-11-2004, 17:48
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Zaina schreef op 02-11-2004 @ 18:46 :


Gelukkig kunnen we nog op voetbal supporters kankeren zo veel we willen. Dat maakt niemand wat uit.
zo is het! mensen die het goed hebben moeten kunnen zeiken!
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 02-11-2004 @ 18:44 :
dat wil dan wel zeggen dat 1 van jou msn vriendjes anti mocro symphatieën(?) deel
ja weet ik veel
een keer had ik ruzie
omdat iemand ineens racist was
en die begon raar te doen tegen mij
Oud 02-11-2004, 17:48
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-11-2004 @ 18:47 :
Wandelingetje door het park aan het maken
het Oosterpark? (oh wat ontzettend flauw, sorry)
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 17:49
jeas
jeas is offline
Van Gogh lag in het verleden als columnist vaker onder vuur. Hij werd aangeklaagd wegens vermeend anti-semitisme, maar ook wegens moslimhaat. In 1997 schreef hij in Nieuwe Revu, samen met Theodor Holman, een stuk onder de kop: "Een lul van één meter tachtig. Allah is groot. Allah is machtig." En in 1995 een column in HP/De Tijd onder de kop "Leve de islam!". Hij beschreef moslims daarin als ''boodschappers van de achterlijkste duisternis", als "gelovigen bij wie jij als eerste in aanmerking komt om voor hun gedroomde vuurpeloton de zegeningen van Allah te ondergaan", en als "gelovigen die flikkers 'onrein' vinden, netvrouwen, o als ongestelde ngelovigen of alle anderen die niet aan de normen voldeden van die geitenneuker uit Mekka".

''Maar als ik de deskundigen goed begrepen heb, was Aïsja negen toen ze mee de woestijn in werd meegenomen, uitgehuwelijkt aan een vieze oom die zich Mohammed noemde. Zou een verkrachter van kleine meisjes volgens Dittrich eerzamer zijn als ’ie de Koran op z’n geweten heeft. ..... Volgens de AIVD en Harry van Bommel mag ik dit allemaal niet zeggen. Want mede dankzij mij zal de Vijfde Colonne van de geitenneukers binnenkort in een wanhopige schreeuw om ‘respect’ uw en mijn kinderen met gifgas, ziektes en atoombommen bestoken. Da’s logisch, hè?''

------------------------------------------------------------------------------------

Dit volk is gevaarlijk
Deze mensen zijn ziek
Het moet maar eens voor eens en voor altijd afgelopen zijn met die extremistische moslims en met de uiting van deze achterlijke godsdienst zoizo.

Ik wacht met smart op de dag dat wij als Nederlanders hier een einde aan gaan maken.
Oud 02-11-2004, 17:50
Poep
Poep is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-11-2004 @ 18:47 :
Wandelingetje door het park aan het maken
Allahoeeeeeeeee Akbarrrrrrrrrr!!!
Oud 02-11-2004, 17:51
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
omg weer zo'n noob
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 17:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-11-2004 @ 18:48 :
ja weet ik veel
een keer had ik ruzie
omdat iemand ineens racist was
en die begon raar te doen tegen mij
triest is dat
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 17:52
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 18:48 :
hm...misschien de voetbalsupporters?
Citaat:
Woodstock schreef op 02-11-2004 @ 18:48 :
zo is het! mensen die het goed hebben moeten kunnen zeiken!
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:53
Splodge
Avatar van Splodge
Splodge is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-11-2004 @ 18:20 :
De reacties van Marokkanen op het NOS zeggen genoeg...

'Je moet niet tegen pibulls schoppen'
'Vuur werd met vuur bestreden'

Natuurlijk is dit de minderheid. Maar deze denkwijze lééft wel onder de moslimgemeenschap!
Dat is meer kritiek op de NOS dan op de moslim gemeenschap. Ze hebben het nieuws vandaag alles behalve integer verslagen (NOS goes SBS). Er zijn altijd mensen tussen die extreme dingen zeggen (waarschijnlijk doen ze dat ook meer om stoer te doen dan om iets anders) en het is de taak van de media om er voor te zorgen dat ze de verhoudingen in reacties niet uit zijn verband rukken. Daarin hebben ze dan klaarblijkelijk gefaald.
__________________
Leave... But don't leave me
Oud 02-11-2004, 17:54
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
jeas schreef op 02-11-2004 @ 18:49 :
Dit volk is gevaarlijk
Deze mensen zijn ziek
Het moet maar eens voor eens en voor altijd afgelopen zijn met die extremistische moslims en met de uiting van deze achterlijke godsdienst zoizo.

Ik wacht met smart op de dag dat wij als Nederlanders hier een einde aan gaan maken.
whoh! dat zie je niet vaak: een rasechte Nederlandse fascistoïde fundamentalist! alle kenmerken zijn aanwezig: dreigingen met geweld, verheerlijking van eigen volk en ongenuanceerde veroordeling van een onbekende religie. tsss, gevaarlijk hoor. en niemand weet wat we ertegen moeten doen. want ja, die vrijheid van meningsuiting hè. maar goed, die maakt tenminste dat het bij grote woorden blijft, vanachter het computertje van de liefhebbende ouders...
herstel: dat zie je steeds vaker. jammer.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 17:55
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Splodge schreef op 02-11-2004 @ 18:53 :
Dat is meer kritiek op de NOS dan op de moslim gemeenschap. Ze hebben het nieuws vandaag alles behalve integer verslagen (NOS goes SBS). Er zijn altijd mensen tussen die extreme dingen zeggen (waarschijnlijk doen ze dat ook meer om stoer te doen dan om iets anders) en het is de taak van de media om er voor te zorgen dat ze de verhoudingen in reacties niet uit zijn verband rukken. Daarin hebben ze dan klaarblijkelijk gefaald.
Dat is onzin. Nieuwszenders proberen altijd het gehele spectrum aan reacties op een bepaald incident weer te geven. Dat is in dit geval dus zowel afschuw als 'hij heeft het verdiend'. Het is flauwekul om de NOS er de schuld van te geven dat er heel wat moslimjongeren zijn die deze moord gerechtvaardigd vinden.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-11-2004, 17:56
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Jeas schreef: blablabla...
Sorry, maar ik begrijp jou niet. Wat ik ook niet begrijp is dat sommige mensen niet iemands mening kunnen verdragen. Theo van Gogh kwam op de tv, niemand verplicht je naar hem te kijken maar ojee sommige mensen konden hier niet tegen.

Ten slotte begrijp ik wel dat als het zo doorgaat iedereen in Nederland zijn mond dicht houd uit angst neergeshoten te worden. Als je dat niet doet dan doen zij het wel het is zo simpel.
Helaas zijn wij Nederlanders dit niet gewend en zijn er in het begin nog complicaties, maar geef nou toch toe: wij zijn niet meer de baas over ons eigen land, of wel?
Oud 02-11-2004, 17:58
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 18:56 :
wij zijn niet meer de baas over ons eigen land, of wel?
"wij" als in jij, de andere forummers en ik? laat dat 'meer' er dan maar af. de baas zullen wij voorlopig niet worden, al hebben we nog zo'n grote bek met zijn allen. sterker nog, daarom juist. een grote bek kan niet goed nadenken.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 17:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 18:56
Helaas zijn wij Nederlanders dit niet gewend en zijn er in het begin nog complicaties, maar geef nou toch toe: wij zijn niet meer de baas over ons eigen land, of wel?
Ik snap niet waarom iedereen nou zo'n onbeheerste behoefte heeft aan stemmingmakerij.
Oud 02-11-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 18:56 :
Sorry, maar ik begrijp jou niet. Wat ik ook niet begrijp is dat sommige mensen niet iemands mening kunnen verdragen. Theo van Gogh kwam op de tv, niemand verplicht je naar hem te kijken maar ojee sommige mensen konden hier niet tegen.

Ten slotte begrijp ik wel dat als het zo doorgaat iedereen in Nederland zijn mond dicht houd uit angst neergeshoten te worden. Als je dat niet doet dan doen zij het wel het is zo simpel.
Helaas zijn wij Nederlanders dit niet gewend en zijn er in het begin nog complicaties, maar geef nou toch toe: wij zijn niet meer de baas over ons eigen land, of wel?
wat heeft dit met baas in eigen land te maken
baas zul jij nooit zijn moppie
Oud 02-11-2004, 18:00
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 02-11-2004 @ 18:58 :
Ik snap niet waarom iedereen nou zo'n onbeheerste behoefte heeft aan stemmingmakerij.
it's fashion, man! vind iets en gij zult beroemd worden! amice Van Gogh heeft zelf toch ook zijn roem te danken aan zijn grote mond?
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 18:02
Splodge
Avatar van Splodge
Splodge is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-11-2004 @ 18:55 :
Dat is onzin. Nieuwszenders proberen altijd het gehele spectrum aan reacties op een bepaald incident weer te geven. Dat is in dit geval dus zowel afschuw als 'hij heeft het verdiend'. Het is flauwekul om de NOS er de schuld van te geven dat er heel wat moslimjongeren zijn die deze moord gerechtvaardigd vinden.
Hoe weet jij dat nu weer? Heb je ze geïnterviewd? Juist bij een gevoelig onderwerp als dit moeten (zeker de publieke) zenders zeer behoudend zijn met het plaatsen van dit soort reactie. Als ze daar dan toe over gaan moet het goed gebeuren, dat wil zeggen dat het hele spectrum de revu moet passeren.

Trouwens is het extreem naief om te zeggen dat nieuwszenders altijd proberen een zo volledig beeld mogelijk te geven, hopelijk weet je wel beter.
__________________
Leave... But don't leave me
Oud 02-11-2004, 18:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 02-11-2004 @ 19:00 :
it's fashion, man! vind iets en gij zult beroemd worden! amice Van Gogh heeft zelf toch ook zijn roem te danken aan zijn grote mond?
Zeker waar.
Oud 02-11-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 02-11-2004 @ 18:56 :
(...) wij zijn niet meer de baas over ons eigen land, of wel?
Je hebt gelijk. Ik wilde vanavond ergens heengaan, maar de wijk was afgezet vanwege de rellende Nederlandse paupers. We zijn inderdaad geen baas meer in eigen land
Oud 02-11-2004, 18:05
Poep
Poep is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 19:03 :
Je hebt gelijk. Ik wilde vanavond ergens heengaan, maar de wijk was afgezet vanwege de rellende Nederlandse paupers. We zijn inderdaad geen baas meer in eigen land


Goed gezegd, waar hebben mensen het toch over man
Oud 02-11-2004, 18:06
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Splodge schreef op 02-11-2004 @ 19:02 :
Hoe weet jij dat nu weer? Heb je ze geïnterviewd? Juist bij een gevoelig onderwerp als dit moeten (zeker de publieke) zenders zeer behoudend zijn met het plaatsen van dit soort reactie. Als ze daar dan toe over gaan moet het goed gebeuren, dat wil zeggen dat het hele spectrum de revu moet passeren.
Nieuwszenders mogen uitzenden wat ze willen. Vrijheid van expressie. Deal with it.

Citaat:
Trouwens is het extreem naief om te zeggen dat nieuwszenders altijd proberen een zo volledig beeld mogelijk te geven, hopelijk weet je wel beter.
Meh, ik vind de NOS best goed.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-11-2004, 18:09
Poep
Poep is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-11-2004 @ 19:06 :
Nieuwszenders mogen uitzenden wat ze willen. Vrijheid van expressie. Deal with it.

Meh, ik vind de NOS best goed.
Behalve Aldith Hunkar. Die is écht slecht.
Oud 02-11-2004, 18:10
Splodge
Avatar van Splodge
Splodge is offline
Citaat:
McCaine schreef op 02-11-2004 @ 19:06 :
Nieuwszenders mogen uitzenden wat ze willen. Vrijheid van expressie. Deal with it.
Onvoorstelbaar zeg! De publieke omroep (let op het woord publieke, dat betekent met belastinggeld betaalde) heeft als taak op een zo objectieve manier mogelijk nieuws te brengen. Natuurlijk mogen ze daar op hun eigen manier en in hun eigen stijl invulling aan geven. Maar ze moeten daar wel zeer verantwoordelijk mee om gaan.

Normaal gesproken ben ik ook best tevreden over de NOS, maar vandaag hebben ze me (gedurende de hele dag) teleur gesteld.

Overigens ben ik er niet van gediend dat jij zegt dat ik er niet mee om zou kunnen gaan dat omroepen "vrijheid van expressie" hebben, dat vind ook ik één van de mooiste dingen aan ons land.
__________________
Leave... But don't leave me
Oud 02-11-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Poep schreef op 02-11-2004 @ 19:09 :
Behalve Aldith Hunkar. Die is écht slecht.
omg die deed toch altijd jeugdjournaal ?
Oud 02-11-2004, 18:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik hoorde het pas een half uur geleden op MSN mja ben de hele dag met school bezig geweest, maja vanavond maar eens ff naar de TV kijken.
Stelletje gekken, je loopt gewoon het risico neergeknald te worden als je iets zegt. Niet normaal meer...

R.I.P. Theo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-11-2004, 18:17
mimie
mimie is offline
het maakt niet uit wat voor geloof of cultuur je hebt. mensen die anderen vermoorden zijn gewoon gekken. die heb je overal, vind ik dan
__________________
hold it like it's the last minute in your life
Oud 02-11-2004, 18:22
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Wat stond er nou in die brief?
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Oud 02-11-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-11-2004 @ 19:15 :
(...)

Stelletje gekken, je loopt gewoon het risico neergeknald te worden als je iets zegt. Niet normaal meer...

R.I.P. Theo.
Oud 02-11-2004, 18:29
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 19:23 :
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 02-11-2004, 18:29
Verwijderd
(l)
Oud 02-11-2004, 18:29
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Minder dat het een Marokkaan was, nu gaan we weer dat gezeik krijgen dat alle Marokkanen moordenaars zijn en t hele gedoe.

Neemt niet weg dat het zeer kut is en ik het zeer zonde vind. Ik was het lang niet altijd met van Gogh eens maar ik mocht hem wel.

De daad is verwerpelijk, maar dat heeft niets met de nationaliteit van de dader te maken.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 02-11-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 02-11-2004 @ 19:29 :
Oud 02-11-2004, 18:30
Pixel-Boy
Pixel-Boy is offline
ik zou iedereen graag willen vragen een berichtje achter te laten voor Theo:

Theo van Gogh Condoleance Register

bedankt,
Oud 02-11-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 02-11-2004 @ 19:29 :
Minder dat het een Marokkaan was, nu gaan we weer dat gezeik krijgen dat alle Marokkanen moordenaars zijn en t hele gedoe.

Neemt niet weg dat het zeer kut is en ik het zeer zonde vind. Ik was het lang niet altijd met van Gogh eens maar ik mocht hem wel.

De daad is verwerpelijk, maar dat heeft niets met de nationaliteit van de dader te maken.
precies
Oud 02-11-2004, 18:34
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
mimie schreef op 02-11-2004 @ 19:17 :
het maakt niet uit wat voor geloof of cultuur je hebt. mensen die anderen vermoorden zijn gewoon gekken. die heb je overal, vind ik dan
gek of niet gek, als je iets teveel zegt in Nederland dan word je snel gevonden. Theo van Gogh kon het zich niet voorstellen dat hij neergeknald zou worden. Kijk dat is tenminste de goede houding! Dat is Theo van Gogh! Het is een slim en gevaarlijk spelletje: hij zegt wat wij denken, allemaal. (Behalve die bange buitenlanders die zo labiel zijn om alles op tv te geloven...)

En aan stemmingmakerij doe ik niet.
(laat staan dat ik ooit van het woord heb gehoord)
Oud 02-11-2004, 18:35
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Pixel-Boy schreef op 02-11-2004 @ 19:30 :
ik zou iedereen graag willen vragen een berichtje achter te laten voor Theo:

Theo van Gogh Condoleance Register

bedankt,
heb je eindelijk de goeie gevonden?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 02-11-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 02-11-2004 @ 19:29 :
(...)

De daad is verwerpelijk, maar dat heeft niets met de nationaliteit van de dader te maken.
Het is mij te kort door de bocht om te zeggen dat het feit dat de dader islamitisch was, hier niets mee te maken heeft. Mijn inschatting is namelijk dat dat wel een rol heeft gespeeld. Maar dan alleen een rol bij deze dader.

Dat wil dus niet zeggen dat de islam in abstracto aanzet tot geweld. Dat wil dus niet zeggen dat elke islamitische jongere deze daad had kunnen plegen.

Mensen, denk alsjeblieft na, in plaats van toe te geven aan primitieve gevoelens.
Oud 02-11-2004, 18:36
Mya
Avatar van Mya
Mya is offline
Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij! Organisaties/liedjes/demonstraties/acties e.d tegen zinloos geweld! Snapte die goser die Theo van Gogh neer heeft geschoten/stoken het dan nogsteeds niet???

Wel weer erg jammer dat het iemand met een Marrokaanse afkomst was.......Komt er weer meer negatieve kritiek over buitenlanders .e.d! Deze man was gewoon weer zo'n gek...........

Echt waar gaat deze maatschappij naar toe?? Om te janken echt waar!!!
__________________
Make love, not War.Mya
Oud 02-11-2004, 18:37
Verwijderd
Waarom denkt iedereen toch dat je Marokko met twee r's en een k schrijft?
Oud 02-11-2004, 18:37
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
childish schreef op 02-11-2004 @ 19:36 :
Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij! Organisaties/liedjes/demonstraties/acties e.d tegen zinloos geweld! Snapte die goser die Theo van Gogh neer heeft geschoten/stoken het dan nogsteeds niet???

Wel weer erg jammer dat het iemand met een Marrokaanse afkomst was.......Komt er weer meer negatieve kritiek over buitenlanders .e.d! Deze man was gewoon weer zo'n gek...........

Echt waar gaat deze maatschappij naar toe?? Om te janken echt waar!!!
hoeveel verschil jij van je buurman.
Oud 02-11-2004, 18:38
Verwijderd
Hoe ontzettend ziek om iemand te vermoorden alleen vanwege z'n mening daar kan ik echt niet bij. laat iemand gewoon een mening hebben, hoe debiel je die mening ook vind.
Jammer dat het een Marokkaan is, krijgen we al dat gezeur met die vooroordelen weer en dat alle buitenlanders slecht zijn enzo
Oud 02-11-2004, 18:39
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 02-11-2004 @ 19:38 :
Hoe ontzettend ziek om iemand te vermoorden alleen vanwege z'n mening daar kan ik echt niet bij. laat iemand gewoon een mening hebben, hoe debiel je die mening ook vind.
Jammer dat het een Marokkaan is, krijgen we al dat gezeur met die vooroordelen weer en dat alle buitenlanders slecht zijn enzo
herhaal: Hoeveel verschil jij met je buurman.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.