Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 12:36
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
kej , k heb dus een (rare) vraag ,,
zou een persoon in zijn eentje zijn eigen geloof kunnen starten ?
en zo jah .. hoe zou hij/zij er best aan beginnen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 13:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Natuurlijk kan dat. Gewoon een leuk verhaal verzinnen en de publiciteit zoeken. Misschien mag je wel naar Oprah met je geloof.

Maar de slagingskans is vrij klein.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 24-07-2006 @ 14:28 :
Natuurlijk kan dat. Gewoon een leuk verhaal verzinnen en de publiciteit zoeken. Misschien mag je wel naar Oprah met je geloof.

Maar de slagingskans is vrij klein.
waarom heeft een geloof een verzonnen verhaal nodig?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2006 @ 14:29 :
waarom heeft een geloof een verzonnen verhaal nodig?
Omdat het wetenschap wordt als het verhaal niet verzonnen is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:42
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-07-2006 @ 14:28 :
Natuurlijk kan dat. Gewoon een leuk verhaal verzinnen en de publiciteit zoeken. Misschien mag je wel naar Oprah met je geloof.

Maar de slagingskans is vrij klein.
stel ik heb een verhaal verzonnen hoe zou ik het best publiciteit zoeken/krijgen ? just wondering
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:44
Verwijderd
Over straat rennen met een sandwichbord en een koeienbel.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:48
KMBA
KMBA is offline
LOL.. VERDACHT.. gooi het maar uit

Laat je nieuwe geloof maar eens horen .. O profeet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:52
Verwijderd
Waarom zou dat niet kunnen? Volgelingen werven, daarentegen, wordt misschien wat lastiger.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:04
Orpheus
Orpheus is offline
Een eigen geloof kan makkelijk. Aangezien dat een relatie tussen jou en een andersoortig wezen indiceert.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:05
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Schrijf een science-fiction boek, overtuig een paar idioten dat het de waarheid is en indoctrineer ze, en verkoop dat vervolgens als therapie. Oh nee, dat is scientology.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:08
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Katje schreef op 24-07-2006 @ 14:44 :
Over straat rennen met een sandwichbord en een koeienbel.
hahaha

Citaat:
KMBA schreef op 24-07-2006 @ 14:48 :
LOL.. VERDACHT.. gooi het maar uit

Laat je nieuwe geloof maar eens horen .. O profeet
okej dan ,
- Naam voor het geloof : Brianid (<Brian:Kracht, <Enid: Geest,ziel). Brianid zou dus staan voor Kracht van de geest .

Ff ter verduidelijking ; die Brianid wordt niet op zn Engels uitgesproken eh, dus niet zoals de naam Brian , maar echt zoals het er staat ; i-a dus

ik zoek nog een naam voor de volgelingen want zeg nu zelf brianieten .. da klinkt toch ni ?!

- symbool; volop in ontwikkeling ...

- het geloof zelf houd in dat men in de krachten van zichzelf moet geloven,geloven dat er magie door u aderen stroomt en dat als je echt iets wil doen je het kan , zonder je je darvoor tot "een god" moet wenden

- en als verhaal dan 8-) een man , met vele tegenslagen ,,
die door een wijze wordt aangesproken , en hem vertelt dat hij alleen in zichzelf moet geloven , en dat alles dan goed komt,
en waneer hij dit doet , word zijn leven gewoon een droom (natuurlijk moet dit nog mooi verteld worden en zo )

en euhm , sugesties en zo , zijn altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:15
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 15:08 :
sugesties
Nee, deze zou te makkelijk zijn.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 24-07-2006 @ 15:05 :
Schrijf een science-fiction boek, overtuig een paar idioten dat het de waarheid is en indoctrineer ze, en verkoop dat vervolgens als therapie. Oh nee, dat is scientology.
Nee, dat is toch de Da Vinci Code?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:47
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 15:08 :
hahaha



okej dan ,
- Naam voor het geloof : Brianid (<Brian:Kracht, <Enid: Geest,ziel). Brianid zou dus staan voor Kracht van de geest .

Ff ter verduidelijking ; die Brianid wordt niet op zn Engels uitgesproken eh, dus niet zoals de naam Brian , maar echt zoals het er staat ; i-a dus

ik zoek nog een naam voor de volgelingen want zeg nu zelf brianieten .. da klinkt toch ni ?!

- symbool; volop in ontwikkeling ...

- het geloof zelf houd in dat men in de krachten van zichzelf moet geloven,geloven dat er magie door u aderen stroomt en dat als je echt iets wil doen je het kan , zonder je je darvoor tot "een god" moet wenden

- en als verhaal dan 8-) een man , met vele tegenslagen ,,
die door een wijze wordt aangesproken , en hem vertelt dat hij alleen in zichzelf moet geloven , en dat alles dan goed komt,
en waneer hij dit doet , word zijn leven gewoon een droom (natuurlijk moet dit nog mooi verteld worden en zo )

en euhm , sugesties en zo , zijn altijd welkom

eeeeeeeeeeeh is dit niet gewoon wat die wicky de wiccalui doen?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:53
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 15:47 :
eeeeeeeeeeeh is dit niet gewoon wat die wicky de wiccalui doen?
nej , die geloven in de natuur ,
en aanbidden de wiccaster , met zijn 5 punten , elke punt stelt een kract voor, water, vuur, lucht, spirit of euhm aarde ,
daarbij , wiccans geloven in de vrouwelijke natuurgod manon
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:57
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
je kunt ook van alle religies iets nemen zodat het er een beetje 'professioneel' uitziet en de volgelingen vast en zeker 1 ding/aspect aanspeekt.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:58
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
@ TS: maar waarom zou je in hemelsnaam een geloof willen 'oprichten' wat zo totaal niks voorstelt als het plaatje wat jij zojuist schetste, en wat al in andere vormen bestaat? want zo origineel ben je niet.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:15
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 15:58 :
@ TS: maar waarom zou je in hemelsnaam een geloof willen 'oprichten' wat zo totaal niks voorstelt als het plaatje wat jij zojuist schetste, en wat al in andere vormen bestaat? want zo origineel ben je niet.
euhm @TS okej , nu voel k mij wel dom

als het tegen mij was 8-) wat ik denk , dn zou k zeggen 8-) in welke vormen bestaat het dan ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2006, 15:22
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 16:15 :
euhm @TS okej , nu voel k mij wel dom

als het tegen mij was 8-) wat ik denk , dn zou k zeggen 8-) in welke vormen bestaat het dan ?
Wel eens De celestijnce belofte of andere van dat soort spiritualistische onzinboeken gelezen? *kots* Dat idee van innerlijke kracht en maakbaarheid is allemaal héél oud hoor.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:25
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Luminon schreef op 24-07-2006 @ 16:22 :
Wel eens De celestijnce belofte of andere van dat soort spiritualistische onzinboeken gelezen? *kots* Dat idee van innerlijke kracht en maakbaarheid is allemaal héél oud hoor.
ziet er saai uit ...
maar euhm , nej niet gelezen ,
maar euhm , zo zijn er toch ook andere geloven ontstaan ?! de basis van een bestaand geloof genomen , en dat geoon een beetje bijgeschaafd,

kijk maar naar wicca, stamt af van de oude kruide heksen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:28
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 16:25 :
ziet er saai uit ...
maar euhm , nej niet gelezen ,
maar euhm , zo zijn er toch ook andere geloven ontstaan ?! de basis van een bestaand geloof genomen , en dat geoon een beetje bijgeschaafd,

kijk maar naar wicca, stamt af van de oude kruide heksen
Daarom is doctrinaire religie ook per definitie onzin. Helaas hebben een heleboel mensen dat nog niet door.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:40
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Luminon schreef op 24-07-2006 @ 16:28 :
Daarom is doctrinaire religie ook per definitie onzin. Helaas hebben een heleboel mensen dat nog niet door.
njah , waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik heb met mn leerkracht gewed dat ik tegen begin september m'n eigen geloof kon oprichten dus jah ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:44
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
je hebt toch hopelijk niet bij die weddenschap mee laten spelen dat er ook eventuele aanhangers moeten zijn?

je kunt beter iets beters verzinnen, wat nog niet honderd keer beschreven is in de boeken.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:49
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 16:44 :
je hebt toch hopelijk niet bij die weddenschap mee laten spelen dat er ook eventuele aanhangers moeten zijn?

je kunt beter iets beters verzinnen, wat nog niet honderd keer beschreven is in de boeken.
als ik win krijg ik van haar het dagboek van kurt cobain +een boek van nirvana waar ge zijn liedjes kunt spelen op u gitaar ..rede te meer om te winne en daarbij ik verlies niet graag ...

en als ik verlies .. dan ga ik nooit meer stomme opmerkinge make in de klas 8-) zoals tijdens een plotse stilte in de klas zegge , wa draggan wie heeft er hier ene dik gat en euhm dan ging ik mn dierbare haren af snijden ..zodus..

en als ik een eigen geloof start ..is het toch beter een te starten waar ik zelf in geloof ..niet ?

en euhm , nej het moest gewoon op wat trekken ..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:04
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
bij gebrek aan ook maar iets begrijpen van wat je zegt bemoei ik me er niet meer mee
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 16:23
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 17:04 :
bij gebrek aan ook maar iets begrijpen van wat je zegt bemoei ik me er niet meer mee
okej , ik zal het anders verwoorden , ik moet gewoon zorgen dat het geloof goed gemaakt is , op iets trekt dus , aanhangers moet ni per se zou wss wel beter zijn met he ..

en euhm ..als k win krijg ik 2 boeken over nirvana/kurt cobain ==> dus ik ga dr helemaal voor gaan

en is het niet makkelijker om een geloof te maaken waar je zelf in gelooft ?! dan er gewoon een te verzinnen en er geen waarde aan te geven ?!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:29
Verwijderd
Waar maak je je überhaupt druk om? Je kan toch gewoon zeggen: "ik heb een geloof gemaakt"?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:33
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2006 @ 17:29 :
Waar maak je je überhaupt druk om? Je kan toch gewoon zeggen: "ik heb een geloof gemaakt"?
dan zou k liegen , want het is nog ni af
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:35
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 17:23 :
okej , ik zal het anders verwoorden , ik moet gewoon zorgen dat het geloof goed gemaakt is , op iets trekt dus , aanhangers moet ni per se zou wss wel beter zijn met he ..

en euhm ..als k win krijg ik 2 boeken over nirvana/kurt cobain ==> dus ik ga dr helemaal voor gaan

en is het niet makkelijker om een geloof te maaken waar je zelf in gelooft ?! dan er gewoon een te verzinnen en er geen waarde aan te geven ?!
dude ik had het over je woordgebruik, niet je plannetje.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:36
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 17:35 :
dude ik had het over je woordgebruik, niet je plannetje.
ah zo , k zal speciaal voor jou proberen duidelijker te schijven ? goed ?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:38
Il organista
Avatar van Il organista
Il organista is offline
Ik vind het eerlijk gezegd maar een idioot verhaal: een geloof verzinnen als weddenschap. Docenten horen les te geven, geen gare weddenschappen af te sluiten.

Desalniettemin: leerstellingen ontwikkelen, verhaaltje erbij. Om aanhangers te werven, zul je charisma moeten hebben. Zo aan de reacties te zien, heb je hier nog niet heel veel mensen overtuigd .
__________________
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 17:33 :
dan zou k liegen , want het is nog ni af
Nee, helemaal niet, zeker aangezien het helemaal niet duidelijk is wanneer iets nu wel of niet 'echt' een geloof is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:42
Il organista
Avatar van Il organista
Il organista is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2006 @ 17:41 :
Nee, helemaal niet, zeker aangezien het helemaal niet duidelijk is wanneer iets nu wel of niet 'echt' een geloof is.
Inderdaad. Alle huidige geloven verschillen namelijk op min of meer grote punten van diezelfde geloven in hun ontstaansfase.
__________________
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:46
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Il organista schreef op 24-07-2006 @ 17:38 :
Ik vind het eerlijk gezegd maar een idioot verhaal: een geloof verzinnen als weddenschap. Docenten horen les te geven, geen gare weddenschappen af te sluiten.

Desalniettemin: leerstellingen ontwikkelen, verhaaltje erbij. Om aanhangers te werven, zul je charisma moeten hebben. Zo aan de reacties te zien, heb je hier nog niet heel veel mensen overtuigd .
hoe zou ik nu iemand kunne overtuigen met een geloof dat nog niet helemaal of is ?!

njah ..docenten zouden les moeten geven dat wel mr misschien is het een beetje mijn faut dat ze die weddenschap heeft afgesloten
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:48
Verwijderd
Wanneer is een geloof dan 'af' volgens jou?

Trouwens, als je echt mensen wil gaan werven voor je geloof zou ik je manifest wel even laten lezen door iemand die wel min of meer Nederlands beheerst.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:58
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik zou trouwens niet in je wervingsfoldertje/praatje/whatever vermelden dat je voor het winnen van die weddenschap kurt cobain-goodies krijgt.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2006, 17:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 13:36 :
kej , k heb dus een (rare) vraag ,,
zou een persoon in zijn eentje zijn eigen geloof kunnen starten ?
en zo jah .. hoe zou hij/zij er best aan beginnen ?
Tuurlijk, kom met een goed onzinverhaal dat een beetje groepsbinding geeft, zoek een paar mensen op die instabiel zijn of het zwaar hebben en bekeer bij het leven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:09
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2006 @ 17:48 :
Wanneer is een geloof dan 'af' volgens jou?

Trouwens, als je echt mensen wil gaan werven voor je geloof zou ik je manifest wel even laten lezen door iemand die wel min of meer Nederlands beheerst.
zolang er nog gaten in zitten , en het nog geen poten heeft om op te staan is het volgens mij niet af ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 18:09 :
zolang er nog gaten in zitten , en het nog geen poten heeft om op te staan is het volgens mij niet af ...
In dat geval kun je je leraar toch gewoon een kruk geven van de IKEA?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 24-07-2006 @ 18:09 :
zolang er nog gaten in zitten , en het nog geen poten heeft om op te staan is het volgens mij niet af ...
Hoe noem jij het christendom dan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:08
Il organista
Avatar van Il organista
Il organista is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-07-2006 @ 22:11 :
Hoe noem jij het christendom dan?
Het christendom is waar, af en onfeilbaar!
__________________
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 08:00
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-07-2006 @ 22:11 :
Hoe noem jij het christendom dan?
compleet , af ,onrealistisch (maar als zelfs al mensen geloven in het spagettie monster .. wie me niet gelooft ==>http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegende_Spaghettimonster)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 09:17
Il organista
Avatar van Il organista
Il organista is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 25-07-2006 @ 09:00 :
compleet , af ,onrealistisch (maar als zelfs al mensen geloven in het spagettie monster .. wie me niet gelooft ==>http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegende_Spaghettimonster)
Het vliegende spaghettimonster, het moet niet gekker worden
__________________
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 11:41
Verwijderd
Citaat:
deadangeltje schreef op 25-07-2006 @ 09:00 :
compleet , af ,onrealistisch (maar als zelfs al mensen geloven in het spagettie monster .. wie me niet gelooft ==>http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegende_Spaghettimonster)
Niemand gelooft werkelijk in het spaghettimonster.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:06
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2006 @ 12:41 :
Niemand gelooft werkelijk in het spaghettimonster.
welicht niet, maar het geloof is toch doorgebroken ?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2006 @ 12:41 :
Niemand gelooft werkelijk in het spaghettimonster.
Wat?! Godslasteraar!
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
deadangeltje schreef op 25-07-2006 @ 13:06 :
welicht niet, maar het geloof is toch doorgebroken ?
Ligt eraan wat je daar precies onder verstaat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:13
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2006 @ 13:11 :
Ligt eraan wat je daar precies onder verstaat.
men geeft toe dat het een geloof is , .. voor mij is dat al genoeg
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:14
Verwijderd
Ik geef nu toe dat een hondendrol een geloof is. Is het nu ook een geloof volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:19
deadangeltje
Avatar van deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2006 @ 13:14 :
Ik geef nu toe dat een hondendrol een geloof is. Is het nu ook een geloof volgens jou?
euhm , neej want u heeft geen :
boek met een verhaal en regels

plek om te aanbidden

en je moet het door de regering laten erkennen als geloof (wie weet krijg je er dan ook een subsidie voor )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Mijn geloof
4cecilia4
73 02-03-2007 15:52
Levensbeschouwing & Filosofie Iedere moslim die strijdt namens de Jihad handelt in strijd met zijn eigen geloof
Verwijderd
54 04-02-2005 10:50
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe diep jij je geloof uit?
Verwijderd
100 06-09-2004 16:34
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof en godsdienst zijn losse begrippen?
michieldewit
5 21-07-2003 11:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De islam word een de groot geloof in nederland
stampertjuh
66 23-10-2002 09:49
Levensbeschouwing & Filosofie Eigen geloof?
Naz
7 30-03-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.