Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2007, 20:56
Eternal Fantasy
Eternal Fantasy is offline
Zoals sommige misschien weten, ben ik verliefd op een meisje die ik van mijn werk (bejaardentehuis) ken. Ik zal haar voor het gemak Lieke noemen. De situatie heb ik al eerder gepost (Oud topic).

Ik heb afgelopen vrijdag eindelijk the guts gehad om op haar af te stappen, en haar mee te vragen, of ze wat wilde drinken. Ze zei dat ze het een goed idee vond.

Echter, nou is er een pijnlijke situatie voorgevallen. IK KEN HAAR AL! Voordat ik op het bejaardentehuis ging werken, kreeg ik psychologische hulp met mijn autisme (wat inmiddels gestaakt is, omdat het zo goed ging). Een van mijn begeleidsters, MvR, was niet mega veel ouder als ik, über knap, en intelligent, liev, en sagt (om maar even een uitspraak te quoten). We hebben het over herfst 2006. Inderdaad, ik was verliefd op mijn begeleidster (kutsituatie, idd).

Ik had een heel goed contact met haar, we konden goed praten, etc. Ze vertelde me veel, wat ik wel als zeer prettig ervaarde. Tot ik op een dag vertelde wat ik voor haar voelde. We vonden het beiden geen prettige situatie, toen. Maar goed, behandeling was afgelopen. Haar met een rotgevoel achter gelaten (kon niets anders, regels etc), en ik voelde me ook niet prettig.

Maar goed, ik had Lieke mee uitgevraagd, vond ze wel leuk. Toen ik 's avonds in bed lag, en niet kon slapen, ben ik uit verveling maar gaan denken. Mijn begeleidster toen, MvR, vertelde me wel eens van haar nichtje, Lieke, hoe erg zij wel niet op elkaar leken, en hoe goed contact ze wel niet hadden. MvR woont redelijk dicht bij mij in de buurt, een paar dorpen verderop, net als haar nichtje.

Ineens -echt ineens- kwam mijn associatievermogen op gang. Lieke, van mijn werk leek wel erg veel op MvR, echt heel erg veel. Ze wonen bij elkaar in de buurt, en het nichtje waar MvR het altijd over had, heette ook Lieke. De conclusie was getrokken!

Maar nu? Echt, ik ben zo erg verliefd op Lieke. Maar, hoe moet dat verder? Lieke en MvR vertellen elkaar alles, dat is al het eerste minpunt. Tweede: Je gaat toch niet met het nichtje van de begeleidster bij wie je een blauwtje hebt gelopen?

Iemand een advies?
__________________
~Flying on wings of a dream~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2007, 21:21
Verwijderd
Ik denk dat je er een groter probleem van maakt dan het is.

Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:21
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
je wist het toch niet toen je eraan begon? Als het oplucht dan moet je het gewoon aan Lieke vertellen ''Goh, weetje wat ik me laatst bedacht, klopt dat?'' Je merkt het vanzelf als ze daar een probleem mee heeft en zo niet, dan hoef je alleen nog maar aan jezelf af te vragen of het zo vervelend is. Zo niet, have fun.
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:22
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Dat maakt toch niet zoveel uit lijkt me?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Doe het iig. rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 22:09
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Dit soort dingen kun je meestal toch niet sturen dus kun je gewoon lekker hun vrije beloop laten gaan.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 07:55
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Je kan best eerst verliefd zijn op MvR en daarna op iemand anders. Het is gewoon stom toeval dat ze familie zijn. Aantrekkelijke genen in die familie duidelijk Ik zou er niet te veel van wakker liggen, zolang wat je voor Lieke maar goed zit.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 14:12
Mr Ik
Mr Ik is offline
Als ze elkaar alles al vertellen is de kans groot dat Lieke al weet dat je verliefd was op die MVR
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Mr Ik schreef op 20-05-2007 @ 15:12 :
Als ze elkaar alles al vertellen is de kans groot dat Lieke al weet dat je verliefd was op die MVR
my thoughts.

Verder, wie niet waagt, wie niet wint, toch? Waarom probeer je het gewoon niet met Lieke.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 15:25
Eternal Fantasy
Eternal Fantasy is offline
Citaat:
Sushii schreef op 19-05-2007 @ 22:21 :
je wist het toch niet toen je eraan begon? Als het oplucht dan moet je het gewoon aan Lieke vertellen ''Goh, weetje wat ik me laatst bedacht, klopt dat?'' Je merkt het vanzelf als ze daar een probleem mee heeft en zo niet, dan hoef je alleen nog maar aan jezelf af te vragen of het zo vervelend is. Zo niet, have fun.
Klopt, zit heel veel in. Ik zal het zeker vragen, zodra ik haar weer zie. Bedankt

Citaat:
Poggy schreef op 19-05-2007 @ 22:21 :
Ik denk dat je er een groter probleem van maakt dan het is.
Ja en nee. Het is een probleem, inderdaad. Er zijn vele ergere dingen, maar ik zit er toch wel mee...

Citaat:
Muchacha schreef op 20-05-2007 @ 08:55 :
Je kan best eerst verliefd zijn op MvR en daarna op iemand anders. Het is gewoon stom toeval dat ze familie zijn. Aantrekkelijke genen in die familie duidelijk Ik zou er niet te veel van wakker liggen, zolang wat je voor Lieke maar goed zit.
Haha, inderdaad ja Ik lig er ook niet wakker van, niet meer. Ik heb het even redelijk van me af weten te duwen, gelukkig...

Citaat:
Mr Ik schreef op 20-05-2007 @ 15:12 :
Als ze elkaar alles al vertellen is de kans groot dat Lieke al weet dat je verliefd was op die MVR
Ja, dat zal ze zeker weten, maar of ze ook weet dat IK die persoon ben die op MvR verliefd was, dat denk ik (nog) niet. Ik heb haar wel mijn email adres gegeven, dus als ze die laat zien, dan zal ze het wel vertellen.
__________________
~Flying on wings of a dream~
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 15:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gewoon afwachten hoe het loopt en of het gezellig is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:16
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik zou er vrijwel meteen (maar dan ook weer niet het eerste wat je zegt) eerlijk over zijn.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
Denk jij nou echt dat die meiden het over een ex-patient van een van hen gaan hebben?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:57
Verwijderd
MvR mág het niet eens met Lieke over jou als haar cliënt hebben. Dat sluit niet uit dat ze dat toch doet natuurlijk, maar ik zou het niet zomaar aannemen. En zo wel, dan is het verder ook niet zo'n probleem lijkt me. Dus dan weet ze dat je ooit bent afgewezen, nouja, boeiend, dat zijn de meeste mensen wel eens. Het maakt dan ook niet zo veel uit dat het door een familielid was. Tenzij je MvR gestalked hebt ofzo, want dan heeft Lieke vast geen positief beeld van je maar als dat allemaal gewoon normaal gegaan is, maakt het niets uit.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 15:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Tss, boeiend. Heb ook wel eens wat 'gehad' met iemand die een vriendin van een ex bleek te zijn. Wat maakt dat nou uit? Je maakt nogal een olifant van die mug...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 15:28
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-05-2007 @ 15:57 :
MvR mág het niet eens met Lieke over jou als haar cliënt hebben.
Tuurlijk wel! Is ter bescherming van Lieke, dus hoger belang
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 16:21
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Wat Mr Ik en Sarah zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:06
Verwijderd
Ik zie eigenlijk het probleem ook niet zo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2007, 23:33
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Als je Lieke echt helemaal geweldig vindt, laat je haar dan om deze reden schieten?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verkeerde indrukken
Lumpie
13 13-06-2011 10:17
Liefde & Relatie gevoelens voor 2 jongens
blub1
3 03-08-2010 14:39
Liefde & Relatie Snel ja zeggen op eerste vriend(in)?
Hayden
48 05-07-2005 20:42
Liefde & Relatie Vallen op de 'verkeerde' mensen
WolterB
31 11-04-2005 14:18
Liefde & Relatie Contact met je ex
Ellesje
42 16-02-2003 21:59
Liefde & Relatie Weet niet wat te doen...
Tofke
2 03-11-2002 11:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.