Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 08:24
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Ben je wel eens op tv geweest en waarmee was dat?

Zelf ben ik een keertje op een plaatselijke zender te zien geweest met een herdenking.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 08:51
Verwijderd
Nope.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:58
phmpruim
phmpruim is offline
1x deden 2 klasgenoten mee aan de klimrek quizzz, ik zat op de tribune vooraan

1x in het weerbericht op TV Noord. Werd opgenomen in het klimcentrum van Groningen waar wij toevallig met school aan het klimmen waren

vermoedelijk ben ik met koninginnedag dit jaar ook in beeld geweest. dwz de camera stond recht op ons gericht en ik stond helemaal vooraan. Maar of dat ook echt in beeld is geweest weet ik niet.

ehm... volgens mij nog een keer, maar ik weet zo niet wanneer.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 09:01
Verwijderd
Toen ik 15 was op tmf, met de megafestatie. Ik moest zeggen wat ik dacht dat er op nummer 1 zou staan.

En ik schijn in een videoclip te zitten van een zangeres waar ik even de naam van kwijt ben Die clip was opgenomen op Bospop, maar ik heb me zelf er nog nooit in gezien..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 09:35
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Over de Rooie, Streetlife en het Jeugdjournaal .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:16
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Hm niet dat ik weet
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:50
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
keertje bij B&W, teringstoned
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:55
Verwijderd
Bij de sinterklaasintocht in 1999... De tv sinterklaas dan. Met Aad Staartjes enzo
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:56
Verwijderd
TV Drenthe, een item over dat ik op mijn 18e verjaardag mocht stemmen voor de Europese verkiezingen (da's idd niet lang geleden.) Was wel leuk, microfoon enzo
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:00
Lionheart
Nee, gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:05
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Bij Anno Joosten, op de tribune, omdat mijn vader een gast was in dat programma......erg leuk om terug te zien omdat ik daar nog op de basisschool zat...haha
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben zelf volgens mij wel eens op de plaatselijke tv-zender geweest toen ze bij ons op school hebben gefilmd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:21
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Hart in Aktie is bij mij op de basisschool geweest. een vriendin van me kwam bij idols op tv
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:26
Verwijderd
Nog nooit, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 30-06-2004 @ 10:01 :
Toen ik 15 was op tmf, met de megafestatie. Ik moest zeggen wat ik dacht dat er op nummer 1 zou staan.

En ik schijn in een videoclip te zitten van een zangeres waar ik even de naam van kwijt ben Die clip was opgenomen op Bospop, maar ik heb me zelf er nog nooit in gezien..
Dilana Smith heet ze geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:31
Nebula
Nebula is offline
Ik ben ook wel eens op de lokale zender geweest toen koningin Beatrix bij ons gemeentehuis langs kwam kakken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:56
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Een keer in het jeugdjournaal.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:59
Schapie
Avatar van Schapie
Schapie is offline
Een keer op at5 toen ik een handtekening aan louis van gaal vroeg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 12:01
Verwijderd
ik heb toen ik 3 was in Iran meegedaan aan een of ander programma met kinderen. Mijn vader was cameraman dus mocht ik in het programma. Ik herinner me echter bijna niks meer. Alleen dat we met een stuk of 20 kinderen in een kring zaten.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:02
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
RayMania schreef op 30-06-2004 @ 10:35 :
Over de Rooie
Wat moest je doen?

Wij zouden met de klas (groep 7 of 8) naar Fox Kids mogen, want ik had een brief geschreven met nog een paar. Alles geregeld, shirts enzo, en we hadden al aardig geoefend. Ze zouden komen filmen op school, dat werd al uitgesteld. Toen hoorden we een week van te voren dat we niet meer mochten, het geld was op voor nieuwe uitzendingen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:12
Dmnq
Dmnq is offline
ik heb mezelf wel eens gespot bij samenvattingen van voetbalwedstrijden die ik heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was een keer heel kort te zien in het publiek bij kopspijkers.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:45
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Ik was een keer heel even in beeld in de clip van One day Fly, dat toen was op genomen op bevrijdingsdag in Haarlem

en verder ben ik dit jaar op bevrijdingsdag ook heel even dichtbij in beeld geweest, toen de vliegende panters uit een helicopter kwamen en werden geinterviewd door Rtv Noord-Holland
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:45
Hagel
Hagel is offline
In een clip van Dj Paul Elstak ooit In 1996 was ik op het now summer dance festival en daar werd een clip opgenomen, ik kom een seconde in beeld ofzo
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:03
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Met mental theo, vorige zomer. Maar daar denk ik liever niet aan terug
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 14:07
Snjetvet
Avatar van Snjetvet
Snjetvet is offline
Jeugdjournaal en TV West
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:13
knir
Avatar van knir
knir is offline
kheb met een vriendin meegedaan aan Quatro (met jochem van gelder)

we waren 12 en wonnen samen 840 gulden
__________________
i am not a nugget
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:30
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
SBS6 --> Vierdaagse Journaal

Schijn ik in beeld te zijn gebracht op het moment dat ik er compleet doorheen zat, zelf niet terug gezien.

NOS Journaal --> Staking voor 2de fase

De rellen in het binnenhof, onder het kopje, bestorming van het Binnenhof, kon ik mijzelf er redelijk goed uitpikken, maar dat het helemaal geen bestorming was, schijnen ze bij NOS niet te begrijpen.

TV Gelderland --> Start Bouw Museum het Valkhof

Bij de start van de bouw van het museum in Nijmegen mocht ik samen met een paar andere mijn klas vertegenwoordigen omdat we een tijdcapsule gemaakt hadden (een capsule met rotzooi over onszelf erin) en die in de grond mochten zetten. Ik mocht vertellen wat ik getekend had.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:01
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Alleen op de regionale zender, maar dan alleen mijn stem

(mijn vader aanmoedigen tijdens het hardlopen)
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:12
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hm

Eerste keer was een pamperreclame toen ik nog een baby was

Toen reclame gemaakt voor een McDonalds karretje van Intertoys.

Daarna in een hele serie (stuk of 6 á 7) "mijn man werkt bij mona"-spots gespeelt als 'het zoontje'.

Ook nog in een centerparcs reclame gespeelt met een of andere clown. Ook et zoontje van de familie zegmaar (ging zo dat we in een saai park waren, en ineens werden we op magische wijze verplaatst naar een Centerparcs!!! )

Een reclame gedaan voor Adventure Flippo's (die groene). Dat was heel leuk, ik moest door het beeld vallen, en dat deden ze door mij op te heisen aan kabels en dan zo op een kussen laten vallen. Supervet veel special fx in die reclame ook (oren heel wijd uittrekken enzo).

En ook nog in een miniserie gespeelt. Zo'n fake comedy van de Tros. Ze hadden een programma over de digitale revolutie, internet shopping, email, fax blablabla. Daarin hadden ze dan een stuk van 7 minuten comedy serie ofzo. Daar was ik ook 'het zoontje'. Dat was wel leuk, want het was met 1 van die opa's uit oppassen! (ik geloof die ene die nu overleden is).

Verder ook nog bij een intocht van Sinterklaas, twee keer bij Jensen! (laatste keer was toen ze Dries Roelvink écht aan het woord lieten, samen met Wendy van Dijk en Henk Westbroek) en 1 keer bij Kevin Masters (Tom Rhodes ofzo). Kgeloof ook nog eens bij een staatsloterij op locatie.

Hm best vaak

__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:14
Mara
Mara is offline
Toen ik 11 werd ben ik bij Fox Kids op tv geweest, bij Fox Kids Planet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:23
Mindfields
Mindfields is offline
Jep, bij de verlenging op tv Gelderland. De toenmalige coach van Vitesse werd geinterviewd (die Duitser, Neuman ofzoiets) en 'n vriendinnetje+ik zaten achter een deur te giechelen (ik was jonggg) en dat zag je daar zo achter.

Verder nog voor die gare flippo kampioenschappen, 24en ofzoiets.

Dat was het geloof ik wel.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:27
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Mensen doen over het algemeen enorm raar als ze (weten dat ze) op tv komen. Ik neem aan dat ze in het dagelijks leven anders zijn?

Ik zat op de tribune bij een basketballwedstrijd en dat kwam op NOS, niks bijzonders eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:58
Miep#1
Miep#1 is offline
Hihi ja een paar keer.
Een paar keer bij het Jeugdjournaal, een keer bij het NOS Journaal en een keer op Kindernet, tegenwoordig is dat Nickelodeon ofzo. En op de regionale zender ook een paar keer.
Ook een keer toen ik nog heel klein was bij het RTL nieuws. Alles allemaal toevallig, ik was ergens en daar werd dan gefilmd. Ben niet met opzet door het beeld gaan lopen.

Maar dit is allemaal minimaal 5 jaar geleden....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 19:37
Verwijderd
fox kids
keer toen beatrix langs kwam in ons dorpie * ik was acrobatische dingen aan ut doen *
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 19:54
Verwijderd
Ik ben een paar keer op Nederland 2 te zien geweest.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 20:34
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Goh, niemand vanwege echt iets schokkends.. niemand ooit een auto in elkaar getrapt voor het oog van de camera?
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
op regionale zender (TV gelderland) was ik duidelijk in beeld met een open dag van Vitesse.
Ook in de nacompetitie ben ik een paar keer op SBS6 voorbijgeflits.

Maar ik heb ook de NOS gehaalt. Ook bij een opendag van Vitesse, mijn Linkerhand + pols + stuk shirt was in beeld
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:02
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Lang lang geleden enkel keren. Met verschillende spelprogramma's
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:07
So freSh
So freSh is offline
op tv rijnmond: ik speelde piano en dat hebben ze opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:09
Verwijderd
Telekids, in 1992, Carlo kwam naast me zitten (of meer óp me) en zo kwam ik vrij lang in beeld.
En op de regionale zender (TV Oost), ze maakten een documentaire over het huis van mijn ouders (als onderdeel van een serie over huizen in de straat van Willem Wilmink en hun bewoners). Ik kwam godsgruwelijk lang in beeld toen mijn moeder over haar werk met geestelijk gehandicapten sprak, leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 15:48
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
lang geleden, bij "de uitdaging" met Angela Groothuizen.

Het was de bedoeling dat er bij mij in de buurt in no-time een kinderboerderij uit de grond gestampt moest worden. Ik was eventjes in beeld toen ik een kalf aan het aaien was.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:22
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
In 1988 op het Jeugdjournaal geloof ik, omdat mijn kleuter/basisschool toen 25 jaar bestond oid.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:32
Ndimension
Ndimension is offline
Vroeger was er toch zo'n programma op Nederland 2 wat je 1 keer per week kreeg...weekjournaal ofzo?
We keken het altijd op een vrijdag, toevallig was ik die dag ziek toen we het gingen kijken op school. In het weekend hoorde ik dat ik te zien was in het programma. Ikzelf heb het nooit gezien
Ik had het toen over de stakingen van de leraren ofzo, ik en een andere klasgenoot werden geïnterviewd door een stel mensen en we hadden ook verwacht dat we op tv zouden komen, maar niet wanneer en op welke zender enzo. Ach ja.
Kun je die oude afleveringen niet ergens bekijken ofzo?
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bij 'Telekids', Bozhard een hand gegeven!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Beftekkel schreef op 30-06-2004 @ 13:12 :
ik heb mezelf wel eens gespot bij samenvattingen van voetbalwedstrijden die ik heb gezien.
En een keer met een balletvoorstelling...maar dat is HEEL lang geleden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 07:50
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 30-06-2004 @ 13:12 :
ik heb mezelf wel eens gespot bij samenvattingen van voetbalwedstrijden die ik heb gezien.
O ja, bij het EK turnen ben ik ook (op de tribune ) op tv geweest.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 09:15
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
2 x in goede tijden slechte tijden
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 10:26
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik ben wel eens op de achtergrond van TV3 geweest. Wel relaxed dat het bier daar gartis was, want het was me daar een partij warm. Echt een soort kroeg nagebouwd met ikea barkrukken of iets dergelijks. Echt instabiel als ik weet niet wat.

En verder heb ik wel eens in een reclame spotje van Talamini gezeten met mijn klas toen ik een jaar of 7 was. Tsja we konden een gratis ijsje krijgen en dat was op zich wel leuk.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 10:46
Pluche
Pluche is offline
Ik heb een keer voor een zomerspecial van het Jeugdjournaal mogen vertellen over mijn ervaringen op het astmakamp
Ik heb het laatst nog eens teruggezien en ik snap niet hoe ik dat ooit heb kunnen doen... Ik werd zelfs met mn brief aangekondigd door Erwin Krol himself...yes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Films op tv tijdens kerstmis
anneqwert
4 22-12-2011 19:29
Liefde & Relatie Tv?
Disturbed Soul
23 21-05-2005 16:13
Films, TV & Radio (NL) Joey vrijdag op tv!
jet
78 04-04-2005 21:23
Films, TV & Radio worstkoerier op tv
worster
0 05-03-2005 15:37
Films, TV & Radio Eindexamenfilms NFTA op TV
Type
5 28-06-2004 21:06
De Kantine Wat doe je tijdens de reclame op TV?
Mr.Oizo
51 28-09-2002 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.