Oud 08-05-2005, 16:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben dus op zoek naar een leuke mp3 speler met "veel" geheugen
Ik heb ongeveer zo'n 7 Gb aan muziek op mijn harde schijf staan, maar ik heb ook nog een hoop cd's die ik er eventueel op wil zetten.
Wat ik wil zeggen: 6 Gb is misschien wel genoeg, maar liever heb ik 10/15/20 Gb.

Ik hoef geen kleurenscherm, maar wil wel graag een scherm waar je dingen op kunt zien. (Dus niet 128mb mp3 speler formaat, maar meer 20 gb ipod formaat, maar ik geloof dat alle 'grote' mp3 spelers dat hebben).

Radio hoeft er niet op, maar zou leuk zijn. (Alleen als de kwaliteit van de ontvangst goed is, anders kan je dat ding er net zo goed af laten).

Het menu moet een shuffle functie en een playlist functie hebben. Het zou ook fijn zijn als ik mijn muziek in verschillende categorieën kan indelen (zoals bv op artiest of genre).

Graag een gebruiksvriendelijk apparaat (ik vind de iPod zeer fijn daarin) met een goede (geluids)kwaliteit.

Het is fijn als ik de mp3 speler ook als externe harde schijf kan gebruiken (dat ik bv films van de ene computer naar de andere kan meenemen, ik hoef ze niet af te spelen op mijn speler).

Wie kan mij een leuke mp3 speler adviseren? Of kan een aantal opties voor mij op een rijtje zetten?

Zie ook mijn topic op Vraag & Aanbod.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2005, 19:07
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Misschien is de Cowon iAudio M3 wel iets voor jou....
http://www.mp3man.nl/product/12050

kwalitatief gezien beter dan een ipod
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:11
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik heb laatst een Ipod mini gekocht
4 gig (+- 1000 nummer)
en ik ben meer dan tevreden
wat een supergaaf ding!
ontzettend handig

199 euro, redelijk duur, maar tis het waard als je het mij vraagt
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:14
Verwijderd
Er is nog een lopend topic over mp3 spelers
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:16
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
archos gmini 400
films/filmpjes/foto's kijken
muziek luisteren
spelletjes spelen
20 gb
270 euro
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:17
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
iPod mini was laatst te koop bij de V&D voor €179,-
maar das nog de 'oude' versie

zoek ook eens naar wat topics over mp3spelers, zijn wel veel topics over geweest, met veel informatie.
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 20:41
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Iriver H320 of H120. Beide zijn 20 gig. De eerste heeft een kleurenscherm. Iriver heeft een hele goede geluidskwaliteit, maar dan moet je er wel fatsoenlijke oordopjes bij kopen.
H120
H320
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:28
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
iriver h320; beste speler op de markt met beste geluidskwaliteit.. 280 euro
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 00:44
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
http://www.dixons.nl/Store/product/p...rid=0007051466
http://www.pocketfactory.com/images/...7502635560.JPG
http://www8.epochtimes.com/i6/5011444181528.jpg

sony nw-hd3
20gb
stijlvol en zeer klein
__________________
oh oh den haag....

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 00:47.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 10:12
Verwijderd
Wat is jou smaak voor stijlvol :X
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 11:41
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
gehehe dat is gewoon een kleinere versie van me net-MD qua design
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:18
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
iPod 20gb Je geeft zelf al de voordelen van de iPod aan

maar als je voor de iPod 20gb gaat dan kan je net zogoed 50euro meer neerleggen voor kleuren scherm en 10gb meer oftewel de iPod Photo 30gb...

apple.com
iPod 20gb Eur 309,00
iPod Photo 30gb Eur 359,00


ik heb zelf de 30gb Photo en bevalt me erg goed!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 20:40
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
********** schreef op 09-05-2005 @ 11:12 :
Wat is jou smaak voor stijlvol :X
ja die rode is wat minder maar de zilveren versie is te mooi voor woorden. Mooiste HD speler op de markt
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:23
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
iPod's zijn een groot feest, ze zijn mooi, hip, werken als een zonentje, geven een prima geluid, mogelijkheden voor opname, beste bediening die er is voor een meerdere GB player en werken gewoon fijn.

Nou heb ik zelf geen ervaring met andere mp3 spelers, maar iedereen die ik ken die geen ipod had, had alleen maar ellende
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:42
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
dikke iPod wannabe anders zouden ze hem niet posen naast de iPod en dan zie je meteen dat hij verbleekt bij de iPod qua design...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
MacArt schreef op 09-05-2005 @ 22:23 :
Nou heb ik zelf geen ervaring met andere mp3 spelers, maar iedereen die ik ken die geen ipod had, had alleen maar ellende
dan ken je niet zoveel mensen met een andere speler. nofi
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:49
TisKicking
TisKicking is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 09-05-2005 @ 22:42 :
dikke iPod wannabe anders zouden ze hem niet posen naast de iPod en dan zie je meteen dat hij verbleekt bij de iPod qua design...
ik vind die van sony wel heel knap. Nu ze eindelijk mp3 helemaal ondersteunen lijkt het me een goede keuze. Enkele maanden geleden, toen ik op zoek was naar een mp3, zag ik een aanbieding staan van die dingetjes: kostte evenveel als de toenmalige ipod mini, maar had niet minder dan 20gb harde schijf! Maar toen was het nog niet helemaal mp3-compatibel...

Ik geloof trouwens niet dat Sony (dat toch een history heeft met draagbare muziekspelers) een kwalitatief slecht product op de markt brengt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:41
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
TisKicking schreef op 10-05-2005 @ 17:49 :
Ik geloof trouwens niet dat Sony (dat toch een history heeft met draagbare muziekspelers) een kwalitatief slecht product op de markt brengt.
je kunt je beter afvragen wanneer sony wel een kwalitatief gezien goed product op de markt brengt

mensen hier hebben duidelijk gewoon geen verstand van electronica..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2005, 18:33
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
TisKicking schreef op 10-05-2005 @ 17:49 :
ik vind die van sony wel heel knap. Nu ze eindelijk mp3 helemaal ondersteunen lijkt het me een goede keuze. Enkele maanden geleden, toen ik op zoek was naar een mp3, zag ik een aanbieding staan van die dingetjes: kostte evenveel als de toenmalige ipod mini, maar had niet minder dan 20gb harde schijf! Maar toen was het nog niet helemaal mp3-compatibel...

Ik geloof trouwens niet dat Sony (dat toch een history heeft met draagbare muziekspelers) een kwalitatief slecht product op de markt brengt.
behalve dat'ie lelijk is en hij geen linux ondersteunt zoals de iPod...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:42
TisKicking
TisKicking is offline
't zal mss een kwestie van smaak zijn, maar ik vind hem echt wel mooi

http://www.sony.be/ShowProduct.do?si...product=NW-HD3

als hij op linux moet werken, dan pak je hem niet he
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 19:04
one.
one. is offline
Heb de MuVo^2 gehaald, en hij bevalt me wel. 5GB, 180 euro.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 00:36
Krekker
Krekker is offline
Ik zou toch echt voor iRiver gaan. Ik heb zelf geen ervaring met Apple mp3 spelers, maar mensen die het hebben vergeleken zeggen dat de geluidskwaliteit van de iPod veel slechter is dan de iRiver spelers.

En hoewel de H120/H140 geen Linux kan draaien is er wel een heel mooi open-source project genaam rockbox gaande waarbij nieuwe, functionelere firmware voor de speler wordt geschreven. Dit project is al bijna klaar.

Deze firmware zal overigens ook ooit voor de H3xx serie verschijnen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:07
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Iemand enige ervaring met de Samsung YH-J70?
20 gb, 1.8inch kleurenscherm, 25 uur speeltijd als het goed is.

Iemand?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:15
r is for rutger
Avatar van r is for rutger
r is for rutger is offline
ik heb zelf de Cowon iAudio M3 20GB en ik ben er zeer tevreden over.

die nieuwe sony ziet er ook erg goed uit, maar ik weet niets van de geluidskwaliteit (die bij de M3 iig zeer dik in orde is )
__________________
r&f
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 05:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er is teveel keus
En ik ben toch nog helemaal lyrisch over de iPod. Het is gewoon een leuk ding (mooi design). Helaas is de prijs veel hoger dan bij vergelijkbare mp3 spelers.
Ik denk er nog eens over
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2005, 12:41
Snuitermans
Snuitermans is offline
Zen.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 19:05
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-05-2005 @ 06:14 :
Er is teveel keus
En ik ben toch nog helemaal lyrisch over de iPod. Het is gewoon een leuk ding (mooi design). Helaas is de prijs veel hoger dan bij vergelijkbare mp3 spelers.
Ik denk er nog eens over
Haha je bent al verliefd
Ga voor de iPod zou ik zo zeggen, anders krijg je alleen maar spijt als je die eigenlijk wilt hebben maar vanwege geld een andere kiest...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 09:14
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-05-2005 @ 06:14 :
Er is teveel keus
En ik ben toch nog helemaal lyrisch over de iPod. Het is gewoon een leuk ding (mooi design). Helaas is de prijs veel hoger dan bij vergelijkbare mp3 spelers.
Ik denk er nog eens over
Je bent nog het belangrijkste van alles vergeten
De geluidskwaliteit van de iPod is niet echt geweldig..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 09:49
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 10-05-2005 @ 19:33 :
behalve dat'ie lelijk is en hij geen linux ondersteunt zoals de iPod...
Linux op de Ipod, great. Denk je dat dat compenseert voor 't gemis van een radio, optische line out, line in, remote met lcd, subfolder mogelijkheid, etc?

Allemaal leuk en aardig hoor, die uitbreidingen voor de Ipod, maar als je een MP3 speler koopt voor hetgeen ie écht gemaakt is; MP3's spelen, dan moet je gewoon nog steeds geen Ipod hebben maar bijvb een Iriver.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:00
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ipod is een groot dik ding vergeleken met andere 20GB+ spelers. en heeft vergeleken met anderen een slechte geluidskwaliteit en bovendien duurder. En ja ik weet ook niet wat je aan linux hebt op je ipod
ga voor de sony Je moet dat ding in het echt zien, die is bijna net zo klein als de mini ipod maar heeft 20GB en de geluidkwaliteit is zalig en sappig
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:52
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
Slecht, slecht...
Komop zeg. De geluidskwaliteit van de iPod is heus niet slecht. Feit is dat als je hem vergelijkt met een iRiver dan merk je dat de iRiver betere basstonen kan produceren, maar om nou te zeggen dat de geluidskwaliteit van een iPod slecht is...
Ik ben dan zeker geen audiofiel maar met een paar EX71 oordoppen beleef ik echt veel muziekplezier aan mijn iPod.
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:21
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Koen schreef op 14-05-2005 @ 10:49 :
Linux op de Ipod, great. Denk je dat dat compenseert voor 't gemis van een radio, optische line out, line in, remote met lcd, subfolder mogelijkheid, etc?

Allemaal leuk en aardig hoor, die uitbreidingen voor de Ipod, maar als je een MP3 speler koopt voor hetgeen ie écht gemaakt is; MP3's spelen, dan moet je gewoon nog steeds geen Ipod hebben maar bijvb een Iriver.
haha en de iPod kan ook nog is mp3'tjes spelen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:12
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
T_om schreef op 14-05-2005 @ 12:52 :
Slecht, slecht...
Komop zeg. De geluidskwaliteit van de iPod is heus niet slecht. Feit is dat als je hem vergelijkt met een iRiver dan merk je dat de iRiver betere basstonen kan produceren, maar om nou te zeggen dat de geluidskwaliteit van een iPod slecht is...
Ik ben dan zeker geen audiofiel maar met een paar EX71 oordoppen beleef ik echt veel muziekplezier aan mijn iPod.
De bassweergave van de EX71 gecombineerd met een iRiver is soms zelfs iets te. De equalizer van de iRiver lijkt ook beter te functioneren dan die van de iPod, dus dat scheelt dan weer. Ik vind de iRiver iets slomer in menu's, maar van die draaischijf van de iPod moet je ook maar houden; het werkt goed, maar niet voor iedereen even prettig..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:52
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
uit de consumentengids (ben zelf oo op zoek naar de ideale ) bleek dat de Apple I-pod er niet zo goed uitkwam, helemaal voor de prijs niet, en ja ik zelf ga m tog het meest van de tijd in mn broekzak of tas oid houden als ik luister, dus ik ga niet n fors bedrag neertellen voor iets wat alleen mooi is en verder niet de kwaliteiten levert

de I River kwam er zeer goed uit, maar vind ik zelf ook zeer duur

wat prijs kwaliteit verhouding betreft ga ik denk ik zelf voor de Thomson, met 20 gieg denk ik, maar twijfel dus nog

ff tussendoor, ik d8 t al ergens amders ok gelezen te hebben, maar de meeste van dit sooort apparaatjes zijn nix met de bijgeleverde dopjes

ikzelf heb tog n schurfthekel aan dopjes , maar iets fatsoonlijks voor de oortjes zal je er nog wel bij moeten rekenen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:38
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 15-05-2005 @ 19:52 :
uit de consumentengids (ben zelf oo op zoek naar de ideale ) bleek dat de Apple I-pod er niet zo goed uitkwam, helemaal voor de prijs niet, en ja ik zelf ga m tog het meest van de tijd in mn broekzak of tas oid houden als ik luister, dus ik ga niet n fors bedrag neertellen voor iets wat alleen mooi is en verder niet de kwaliteiten levert

de I River kwam er zeer goed uit, maar vind ik zelf ook zeer duur

wat prijs kwaliteit verhouding betreft ga ik denk ik zelf voor de Thomson, met 20 gieg denk ik, maar twijfel dus nog

ff tussendoor, ik d8 t al ergens amders ok gelezen te hebben, maar de meeste van dit sooort apparaatjes zijn nix met de bijgeleverde dopjes

ikzelf heb tog n schurfthekel aan dopjes , maar iets fatsoonlijks voor de oortjes zal je er nog wel bij moeten rekenen.
Ik zou niet voor Thomson gaan, volgens mij heet dit merk in de USA gewoon RCA. En doorgaans hoor ik geen goede dingen over RCA (heb hier ook een RCA modem dat al meerdere keren defecten vertoonde ). Bovendien hebben ze helemaal niet zoveel ervaring met mp3 spelers. Ik zie niet in wat er duur is aan 280 euro voor een iriver h320.. is toch best een nette prijs
Er zitten zelfs vrij redelijke dopjes bij, sennheiser mx400. Ok, de sony ex71 (45-50 euro) zijn een stuk beter maar daar is de prijs dan ook echt naar..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:45
Alonso
Avatar van Alonso
Alonso is offline
Eigenlijk moet je je gewoon helemaal niks aantrekken van de consumentenbond, ze proberen van alles verstand te hebben, maar hebben niks goed door.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2005, 22:20
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
de I River die ik bedoel, met ook 20 gieg was geloof ik 440 euries, vinnik wel veel

dat van Thomson wist ik idd niet, had zel wel positieve dingen over t merk gehoord,

toevalligheb ik ook n (draadloos) modem van Thomson
modem zelf bevalt wel, alleen t feit dat t draadloos is wil mij wel s irriteren

maar goed we hadden t over muziek

de consumentengids is idd ook niet alles, t zijn geen experts die die dingetjes allemaal ff mogen opzetten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:40
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 15-05-2005 @ 23:20 :
de I River die ik bedoel, met ook 20 gieg was geloof ik 440 euries, vinnik wel veel

dat van Thomson wist ik idd niet, had zel wel positieve dingen over t merk gehoord,

toevalligheb ik ook n (draadloos) modem van Thomson
modem zelf bevalt wel, alleen t feit dat t draadloos is wil mij wel s irriteren

maar goed we hadden t over muziek

de consumentengids is idd ook niet alles, t zijn geen experts die die dingetjes allemaal ff mogen opzetten
282 euro is de laagste prijs, zie ook http://www.tweakers.net/pricewatch/88399

De consumentengids is net als de bekende computerbladen (pcm en computer totaal oa). Ze laten vaak iriver buiten beschouwing als het om mp3 spelers gaat.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:58
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
zelf met 40 gieg is ie nog betaalbaar
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 16:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 13-05-2005 @ 20:05 :
Haha je bent al verliefd
Ga voor de iPod zou ik zo zeggen, anders krijg je alleen maar spijt als je die eigenlijk wilt hebben maar vanwege geld een andere kiest...
Ik heb em stiekem gisteren gekocht
Ik was 285 euro kwijt voor 20GB. (Studentenkorting)

En ja, ik ben er helemaal weg van
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 19:37
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
zeer mooi prijsje

btw ]{ing,

ik ben best wel geintresseerd geraakt in de IRiver, en ik vroeg me af, waar zit de ontvanger, de zender van de FM

ik wil namelijk graag een koptelefoon erop, heb nogal n hekel aan dopjes, maar ik kan me herinneren dat bij n oude walkman, met Fm die ik nog heb, de FM werd ontvangen dmv t snoertje van de koptelefoon.....
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 19:51
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Die zit bij de h320 in de behuizing zelf. Toch is de ontvangst wel erg goed, een grote verbetering tov andere (ook iriver) spelers die ik gehad heb

Ik heb eergisteren nog even een 4e generatie iPod en mijn iRiver na elkaar gehoord op een extern speakertje. Allebei hetzelfde nummer, en wat bleek, de h320 gaat een heel stuk harder. Voor mij was dit ook de doorslaggevende factor; ik wilde niet later erachter komen dat de iPod voor slechte/zachte opnames niet geschikt was. Ik vind dat het maximale volume van de iPod niet altijd voldoet, zeker niet als je de standaard 'open' dopjes gebruikt. Ik heb tot nu toe geen ontzettend slechte producties beluisterd op een iPod maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dan de neiging hebt om het harder te zetten wat gewoon niet gaat. Er staat wel tegenover dat een nummer zoeken op de iPod sneller verloopt. Maar ik heb niet zo'n enorme haast, al wetende dat je met de h320 wel een betere hoofdtelefoonversterker hebt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:47
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-05-2005 @ 17:38 :
Ik heb em stiekem gisteren gekocht
Ik was 285 euro kwijt voor 20GB. (Studentenkorting)

En ja, ik ben er helemaal weg van
goed zo!! Koop er ook alsjeblieft gelijk een hoesje bij want ik heb 1 week zonder hoesje geleefd en er zitten zo snel krassen op t schermpje dat is echt zonde

Ik heb iSocks...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:48
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
]{ing schreef op 19-05-2005 @ 20:51 :
pep
dan weet ik niet hoe hard jij je muziek luistert maar voor mij is t wel voldoende
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:05
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 19-05-2005 @ 22:48 :
dan weet ik niet hoe hard jij je muziek luistert maar voor mij is t wel voldoende
tja ik zeg alleen dat het storend zou kunnen zijn, vooral bij zachte opnames. en dat is echt een gemis van de ipod, imhfo
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 05:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 19-05-2005 @ 22:47 :
goed zo!! Koop er ook alsjeblieft gelijk een hoesje bij want ik heb 1 week zonder hoesje geleefd en er zitten zo snel krassen op t schermpje dat is echt zonde

Ik heb iSocks...
Ja, ik heb nu nog dat plasticje er omheen, omdat de verkoper mij ook vertelde dat ie snel krast.
Maar ik ga binnenkort zo'n silicone skin kopen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 07:08
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-05-2005 @ 06:27 :
Ja, ik heb nu nog dat plasticje er omheen, omdat de verkoper mij ook vertelde dat ie snel krast.
Maar ik ga binnenkort zo'n silicone skin kopen
ja doen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 07:09
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
]{ing schreef op 19-05-2005 @ 23:05 :
tja ik zeg alleen dat het storend zou kunnen zijn, vooral bij zachte opnames. en dat is echt een gemis van de ipod, imhfo
mja dat is waar...maar dan kan je eventueel het geluid harder zetten in iTunes maar dat verpest meestal de kwaliteit van t liedje...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 10:46
Verwijderd
Creative Zen Touch 20GB

Het apparaat zal nu nog een dikke 200 euro kosten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dukko schreef op 20-05-2005 @ 11:46 :
Creative Zen Touch 20GB

Het apparaat zal nu nog een dikke 200 euro kosten.
205 + verzending.. dan zou ik zeggen betaal dan 60 euro meer voor een iPod of iRiver H320, niet dat de Zen slecht is maar het is het extra geld waard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MP3-SPELER] DIFRNCE, help!
Kayleigh
13 22-06-2008 11:14
Lifestyle Wat heb je nieuw? Deel Duizend
Verwijderd
500 03-05-2007 17:24
Software & Hardware Telefoon met veel mp3 ruimte
Pinksterhaas
13 05-11-2006 14:09
Software & Hardware Mp3 Speler +/- 8 GB.. WELKE??
freakinaround
64 27-10-2006 16:30
Software & Hardware Het ordenen van audiobestanden
Verwijderd
46 26-08-2004 18:45
Software & Hardware [Apple] iPod
Apomes
25 05-05-2004 17:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.