Oud 11-09-2014, 07:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een man had met zijn hengel en dus zijn vishaak een enorme scheur in mijn vloer gemaakt. Hij zei dat zijn schoonvader dat wel kon fiksen en ging dat regelen. Hij liet zijn vriendin/vrouw bij mij achter. Ik wilde C erover vertellen, want ik zou later naar haar toe gaan, maar die vrouw gaf me telkens de kans niet, dus het enige dat ik had verteld was 'er is hier een vrouw en wacht even, ze gaat met mijn servies gooien'. Stond dat gekke wijf met de borden van mijn oma te zwaaien. Ik kreeg een berichtje van C terug met alleen de woorden Trust. Trust. Trust. op een rijtje, maar ik had geen tijd om haar gerust te stellen, want dat mens was me de hele tijd bezig aan het houden. Ik ging zelfs naar de Albert Heijn om van haar af te zijn, maar daar voor de deur kwam ik erachter dat ik geen tas bij me had en vroeg ik me af wat ik dan in godsnaam daar ging doen. Toen ik terug was gelopen, had ik mijn tas wel, maar geen zin om nog naar de AH te gaan. Ik kwam ook nog een meisje tegen dat vroeg naar die vrouw die bij mij thuis zat en ik liet haar binnen. We kwamen in een soort zigeunerwoning, met overal lakentjes over de tafels met van die veertjes aan de randen. Toen zei ik 'oh nee, ze is bij mij thuis'. Ik vond daar wel mijn telefoon. Die was bijna leeg. Ik ging naar mijn eigen huis, maar ik moest veel meer trappen op in een heel ander trappenhuis. Ik merkte op dat het alweer de volgende dag was, dus ik belde C om uit te leggen hoe het zat. Ze dacht dat ik was vreemdgegaan en wilde het niet horen. De hele weg naar boven heb ik uitgelegd wat er was gebeurd en eenmaal boven zag ik dat mijn telefoon in mijn jaszak zat en ze waarschijnlijk de helft niet gehoord had. Toen ik de telefoon pakte, zei ze, op de meest koude toon "leuk geprobeerd" en hing ze op. Ik probeerde mijn telefoon op te laten met een oplader die niet paste in het stopcontact op mijn fornuis (tussen de pitten), dus daar sloopte ik eerst een randje vanaf. Ik had nog 5%, het werkte, maar ze nam de telefoon niet meer op.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2014, 18:53
Verwijderd
ik weet nooit wat ik droom.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2015, 08:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde over een geweldig huis, met een touwbrugverbinding met een ander deel van het huis. We gingen er met een groot aantal mensen een speurtocht doen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2015, 11:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dat er een nieuw fragment uit het dagboek van Anne Frank was opgedoken, waarin ze beschrijft hoe ze het schaamhaar van een jongen scheert.

Toen ik wakker werd vond ik het jammer dat het niet echt was.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 12:31
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Dat ik een tweeling was die 1 kon worden.
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 00:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat er een nieuw fragment uit het dagboek van Anne Frank was opgedoken, waarin ze beschrijft hoe ze het schaamhaar van een jongen scheert.

Toen ik wakker werd vond ik het jammer dat het niet echt was.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 10:25
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
In een supermarkt met schappen van ongeveer 7 meter hoog iets moeten pakken helemaal boven. Het was nog gelukt ook, chaos.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 11-07-2015, 10:50
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik zocht mijn schetsboek, waarin ik een Oempa Loempa had getekend. Ik wilde op mijn bureau zoeken, maar daar stond een bed voor en in het bed lagen twee meisjes met alleen een onderbroek aan. De één lag op de ander en ze waren aan het giechelen. Ze zeiden: "Je hebt ons gisteren zo goed geholpen, we hebben je daarvoor nog niet beloond." Ik zei: "Hebben jullie mijn schetsboek gezien? Er staat een Oempa Loempa in."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 14:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik was wat poep aan het bakken in een pan, en ik dacht: "Hè bah, waarom koop ik ook niet gewoon broccoli ofzo."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2015, 12:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik belandde onverwacht in een of ander pittoresk dorp in een demonstratie voor Zwarte Piet. Allemaal zwartgeschminkte demonstranten. Eerst kon ik ze nog wegduwen, maar het werden er steeds meer en toen begonnen ze met brandende fakkels rond te lopen. Angstaanjagend.

Gelukkig kon ik de demonstratie ontvluchten en zo kwam ik midden in een musicalnummer terecht, getiteld The Olympic Jew. Het ging over een jood die de Olympische spelen had gewonnen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2015, 11:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik droomde dat er een duif in mijn huis was gekomen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2015, 14:32
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Ik was aan het zwemmen in een zwembad dat tegelijk een treinstation was. Er was een lekker meisje en ik probeerde mijn lul in haar anus te stoppen maar het was te krap. Toen nam ik de trein naar een woestijn waar het erg droog was. Er was een pestkop die in een Volkswagen Kever reed en ik stal zijn auto zodat ik terug naar huis kon.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 18-09-2015, 14:46
Verwijderd
Ik was "halló! Hallo ventje!" aan het zeggen tegen baby en hij zei "ja hallo" terug met T's stem maar dan nog wat lager.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2015, 12:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was op wintersport met mijn schoonfamilie en we waren uit eten en wat ik wilde eten kon ik niet vinden op de kaart en toen had iedereen eten behalve ik want ik kon niet kiezen.

En ik was in Leuven kaartjes aan het kopen voor de bus.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 08:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde over een hele vreemde forummeet met vooral forumers die ik helemaal nog nooit in het echt gezien heb. Het gebied waarin ik woonde kampte met politieke instabiliteit, dus ik bezocht de bijeenkomst waar de machthebber zijn nieuwe regels kwam uitleggen aan een afvaardiging van de bewoners van de wijk. Ik vond de nieuwe regels stom, maar zelfs Axel11 wilde niet tegen de nieuwe slechte regels in opstand komen, dus ging ik maar weer verder met chillen met forumers.

Tussendoor bracht ik het nichtje van mijn vriend ook nog even veilig naar haar huis, wat zich in mijn droom midden in een winkelcentrum bevond. Al met al een raar verhaal met weinig samenhang
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 09:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik vond de nieuwe regels stom, maar zelfs Axel11 wilde niet tegen de nieuwe slechte regels in opstand komen, dus ging ik maar weer verder met chillen met forumers.
lol
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 11:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ging naar de kapper voor vlechtjes en ze gaf me dreadlocks met gekke kleuren. Ik werd boos en wilde dan maar een pixie cut maar meer dan de dreadlocks er weer afknippen kon ze niet voor me doen. Het kostte €91.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 15:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ging naar de kapper voor vlechtjes en ze gaf me dreadlocks met gekke kleuren. Ik werd boos en wilde dan maar een pixie cut maar meer dan de dreadlocks er weer afknippen kon ze niet voor me doen. Het kostte €91.
Wat een specifiek bedrag.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 23:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt hè en het zag er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 16:11
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
Ik zat thuis in een joggingbroek want het was galabal maar natuurlijk had ik geen date, ineens stopte de meest mooie gast van mijn klas voor de deur om dat hij mij kwam ophalen voor naar het bal te gaan maar hij zag dat ik geen galakleren aan had en nam me mee naar een super dure winkel (de patio) en kocht daar een prachtig kleed voor mij en super hoge naaldhakken zodat ik aan zijn schouders kon komen (ik ben super klein) . Hij legde mijn kleren in een zakje achter in zijn wagen en dan reden we naar de kapper waar mijn haar werd opgestoken en gekruld. Als ik uit de kapperszaak kwam en ik me volledig had omgekleed viel zijn mond open als hij me zag. Als hij me naar het bal bracht kon hij niets anders doen dan naar me staren en hij reed zo snel dat we bijna uit de bocht vlogen, maar eenmaal op school aangekomen liepen we naar de refter. Toen hij de deur voor me open deed en ik naar binnen liep was het muisstil, de muziek was afgezet en iedereen staarde ons aan. De jongen (waar ik zijn naam niet van ga zeggen) lachte me gemoedelijk toe en bracht me in het midden van de mensenmassa. Ik zag mijn ex-beste vriendin stikjaloers naar me kijken toen de muziek werd ingezet. Het was een langzame slow en hij keek me liefdevol in mijn ogen, en toen begon iedereen rondom ons ook langzaam terug te dansen.

het klote is da toen mn wekker af liep
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body

Laatst gewijzigd op 14-11-2015 om 16:28. Reden: Onvolledig
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 17:01
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
sinds ik mijn dromen niet meer bijhoud (wat je na 14 jaar toch wel een gewoonte zou kunnen noemen) onthoud ik uberhaupt bijna niks meer. Maar vandaag ben ik weer begonnen, zodra ik wakker word probeer ik meteen te herinneren, ook al is het maar 1 flits, dan herinner ik me meestal meer dingen.

Van vannacht weet ik alleen nog de blauwe sfeer (winter en zondag) en een slaapkamer. Het rook er naar Nick, maar die was er niet. Het was zijn huis, maar het zag er anders uit. Het was ook niet op de locatie waar hij woont. Ik had een dilemma, maar ik weet niet meer wat.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 07:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik ons lampje in de keuken had gefikst. Ik heb ook Brand veroorzaakt, ik was op tijd voor werk maar toen veranderden ze mijn begintijd en mijn enige compensatie was een cocktail, mijn moeder ging verhuizen en Dekaloog was mijn chef op werk.

Over forumers dromen
In je droom klusjes afhebben die in het echt niet af zijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 17:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Iemand in de bus zong 'poor vanessa' (zo heet ie niet echt geloof ik maar als je het graag wil weten zoek je zelf maar de echte titel) van dream theater, en ik dacht zo zo wie kent dat nummer nou zo goed, is toch een matig album.

Later was er een grote chaos in een donkere flat in aanbouw, ik zocht een kamer maar ik kon die nergens vinden en ik was heel bang. Ik was in slaap gevallen met mijn kleren en de kachel nog aan en icm de droomstress werd ik badend in het zweet wakker.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2015, 08:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er was eerst iets met O&N ofzo, in ieder geval iets met een menigte en mensen die elkaar telkens mis liepen.

Daarna was iedereen weg en was ik met iemand (volgens mij collega H, die kent mijn lief ook) bij de Dom in Keulen. Het zag er niet zo uit, maar zo voelde het wel. Ik zei tegen haar dat ik daar ging trouwen en het haar wilde laten zien en daarop gingen we naar binnen. De binnenkant was ook heel anders en er was zelfs een soort trouwingang, die kon je nemen om de weg 'down the isle' te lopen. Ik had ineens een witte jurk aan, helemaal niet iets waarin ik zou trouwen, want het was een beetje een vormloze witte zak, maar hij stond wel mooi op de ene of andere manier. H hield plechtig haar hand op en ik legde mijn hand lachend op die van haar en we liepen het pad af, wat heel raar nog een bocht maakte naar rechts, terwijl de Dom in mijn hoofd toch echt immer geradeaus was. Maar het klopte, we liepen verder en we maakten een rondje, om weer op het startpunt uit te komen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2015, 08:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde bij dat ik bij mijn schoonfamilie was, om Sinterklaas te vieren, en dat ik er toen achter kwam dat ik mijn cadeautjes thuis had laten liggen. Heen en weer gaan kost meer dan een uur dus dat was in mijn droom geen optie. In werkelijkheid heb ik al weinig zin in het feestje en in mijn droom barstte ik dus ook spontaan in huilen uit omdat ik de cadeautjes (twee chocolade letters van mijn oma) niet bij me had. "Ik wil naar huis" huilde ik. Maar iedereen vond dat ik moest blijven
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-12-2015, 10:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Gaat je schoonfamilie nog ruzie maken tijdens Sinterklaas denk je, of heb ik een te negatief beeld gekregen?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2015, 10:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gaat je schoonfamilie nog ruzie maken tijdens Sinterklaas denk je, of heb ik een te negatief beeld gekregen?
Dat denk ik niet. Maar het is Sinterklaas met de hele familie (gezin van vriendje, incl. zwaar autistische broer, opa en oma (die zijn wel heel lief ), oudtante en oudoom van mijn vriend, en een tante en een oom die wel snel ruzie maken en hun kinderen die ze ook nog vrij slecht hebben opgevoed, bestaand uit een nichtje (7) en twee autistische neeftjes (9 en 11)), dus bij elkaar best een vermoeiend gezelschap.

Vorig jaar kreeg ik nog wel heel keurig de cadeautjes van mijn verlanglijstje, maar dit jaar heeft daadwerkelijk niemand gevraagd wat ik wil hebben en kreeg ik alleen de mededeling dat ik er moet zijn "want dat vind iedereen leuk".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2015, 08:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droom wel lekker destructief In mijn droom vannacht moest ik naar mijn vaders werk om met zijn baas te praten. Waarom begreep ik in de droom ook al niet helemaal. Ik had in elk geval een rieten mand met een babypop er in bij me. Daarna waren mijn vader en vriend er ook ineens, en werd mijn vader ontslagen waar wij bij stonden. Hij nam het zelf heel laconiek op. Om een of andere reden was het kantoor in Hengelo, dus na het gesprek moeten we nog een heel eind naar huis. Mijn vader mopperde dat hij zijn telefoon moest inleveren en mijn vriend mopperde omdat hij een onhandige afspraak in zijn agenda had ontdekt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2015, 10:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Kips Leverworst had ook vegetarische worst gemaakt, maar de verpakking zag er exact hetzelfde uit als de normale verpakking leverworst. Hadden ze gedaan omdat ze vegetariërs aanstellers vinden bij Kips. Ik probeerde de lettertjes te lezen maar die waren niet leesbaar, ik kon me ook niet concentreren. Het was heel druk in de winkel en iedereen liep chaotisch met worsten door elkaar.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2015, 18:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Kips Leverworst had ook vegetarische worst gemaakt, maar de verpakking zag er exact hetzelfde uit als de normale verpakking leverworst. Hadden ze gedaan omdat ze vegetariërs aanstellers vinden bij Kips. Ik probeerde de lettertjes te lezen maar die waren niet leesbaar, ik kon me ook niet concentreren. Het was heel druk in de winkel en iedereen liep chaotisch met worsten door elkaar.
Jouw dromen zijn altijd zo goed.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 11:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik dtoomde dat ik uit eten was en niet kon kiezen wat ik wilde eten want wat ik wilde stond niet meer op de kaart. Toen duurde het te lang en moesten er andere mensen aan de tafel enzo.

Ik droom zoiets wel vaker dus toch eens uitzoeken wat het nou betekent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 18:17
Abby.
Abby. is offline
Ik had de eindpresentatie die donderdag gaat plaatsvinden van m'n naschools theaterclubje. Er waren twee zieken en om dat een beetje te compenseren had een juf een jongetje gestuurd die wel graag mee wilde doen. Hij heette Emmer en hij wilde per se Assepoester spelen, had de juf gezegd. Het jongetje was een beetje een debieltje en toen ik zei dat hij Assepoester mocht spelen werd hij heel boos, want hij wilde geen meisje spelen. Uiteindelijk had ik er alleen maar heel veel extra werk aan en toen waren de ouders er al om te komen kijken, maar er was niks om te laten zien. En er was ook nog een meisje in paniek geraakt omdat ze niet meer wist hoe ze heette.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 12:05
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik keek in de spiegel, gewoon niets bijzonders. Toen zag ik ineens dat mijn voortand zwart begon te worden, terwijl ik ernaar keek werden mijn andere tanden ook langzaam zwart en begonnen ze uitzichzelf te wiebelen en half eruit te vallen en hingen aan allemaal bloederige draadjes, echt nasty. Toen ontstond er erorme stress want de deurbel ging keihard. Opweg naar de deur bedacht ik dat ik met een zwartgeblakerde snavel echt niemand te woord kon staan, maar die persoon bleef maar als een bezetene aan de bel trekken waardoor ik de zenuwen kreeg.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 22:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was in mijn oude huis in alkmaar maar het leek wel Wenen. Dat vond ik gek en het deed me beseffen dat ik droomde. Ik probeerde wakker te worden maar datlukte niet. Shit, nu zal wel griezelig worden, dacht ik. En jawel toen zat ik vast in een nachtmerrie
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 10:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kocht bij de Blokker veel sigarettendoosjes en aanstekers, het was allemaal heel goedkoop.

Ik zat op Delft station, maar niet echt Delft station, en een Turkse(?) man kwam schreeuwend de hoek om. Iemand waarmee ik was, zei "dat is een boze Turk" en toen zei ik "misschien is het geen Turk". Hij was in ieder geval best boos. Rechts kwam een meisje uit het water en toen bleek dat de man naar haar aan het schreeuwen was. Ik rende naar haar toe en zag dat haar voet was geamputeerd, maar wel echt net. Ik troostte haar en belde 911 (ja echt he), maar ik kreeg telkens een voicemail waarop een vrouw me vertelde dat ze echt eerst iets af moest maken. Na een aantal keer bellen, kreeg ik eindelijk een man aan de telefoon die ik in mijn droom aan zijn stem herkende. Ik vertelde hem dat we niet op Delft station waren, maar "dat stukje ernaast, met dat water en die rare stoepjes". Hij maakte een afspraak voor de volgende ochtend met ons. Tussen 11 en 5 op het station.
Ik bleef bij de jongen slapen. Toen ik wakker werd, lag hij andersom en ik vroeg hem of hij normaal gesproken niet aan die kant sliep en hij bevestigde dat. Ik zei sorry en gaf hem een kus op zijn wang. Daar deed hij een beetje raar over, alsof het bijbedoelingen had, maar ik voelde echt alleen vriendschap. Hij zei dat het belachelijk was dat ik naar de duurste stad was gekomen om naar de bioscoop te gaan, en ik dacht eraan dat een kaartje 20 euro was en lachte dat ik dat met hem eens was. Pas toen besefte ik hoe stom het was dat de politie/whatever pas de volgende dag kwam, aangezien de voet van het meisje eraf lag.
We aten iets van nootjes ofzo en gaven zijn 3 honden ook wat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 11:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had een vriend, een dikke rooie. We zaten op mijn bed en hij zei dat ik misschien zwanger was. Hij had een test in zijn hand in de vorm van een usb stick. Het was een heel geavanceerd ding, je kon gelijk het geslacht aflezen en of het kind ziektes had.
Ik zei: 'ik wil echt geen kind hoor!' en daar achteraan: 'behalve als je me een dochter geeft.'

Hij stak de usb in mijn laptop en net als in films zag je van die groen/doorzichtig geblokte beelden en in het midden een zwart scherm dat aan het laden was. Toen stond er: DOCHTER en allemaal oranje lampjes, maar van dat laatste wist ik niet wat het betekende. We kusten elkaar van blijdschap maar in mijn achterhoofd had ik toch twijfels.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 14:26
Verwijderd
Eergisteren: informatie vooraf, dit is niet de droom: een man die tot een jaar geleden onze collega was, heeft longkanker met uitzaaiingen en heeft nog maar een paar weken te leven. Erg naar. Dit kregen we vorige week te horen.

Droom: Ik kom hem tegen, hij laat de hond uit om de hoek bij mijn ouders (dit is overigens onlogisch, hij woont 50km verderop en het lijkt me niet het type voor een hond, red.). Ik begroet hem en vertel hem dat ik het gehoord heb van zijn ziekte, en hoe erg dat wel niet is. Hij reageert gelaten. Sinds zijn vrouw dood is (die was inderdaad erg ziek toen hij hier nog werkte, red.) maakt het hem allemaal niets meer uit. Dan maar zelf ook dood. Ik ben geschokt, hij is pas een jaar of vijftig en heeft kinderen in de puberteit.

Gisteren: informatie vooraf: Een goede vriend van mijn vader en een bekend figuur binnen de sportclub waar ik vroeger zat, is een maand geleden plots uit het niets overleden. Aneurysma gesprongen. Deze man kwam een paar jaar geleden zijn jeugdliefde tegen, verliet halsoverkop zijn vrouw voor de jeugdliefde, na een half jaar bleek dat toch niet te werken en uiteindelijk heeft zijn vrouw hem teruggenomen.

Droom: Ik kom hem tegen, om de hoek bij mijn ouders ( deze keer zonder hond ). In mijn droom is niet hij gestorven, maar zijn vrouw. Ik condoleer hem en zeg dat het heel erg moet zijn. Hij antwoordt dat het vooral erg is omdat hij, als hij dit had geweten, toch bij zijn jeugdliefde gebleven was. Hij heeft nu een jaar lang moeite moeten doen om zijn vrouw terug te winnen en dat is nu dus voor niets geweest. Het overlijden an sich lijkt hem weinig te doen, hij vindt het vooral zonde van zijn tijd.

Droomverklaarders, kom er maar in. Waarom twee nachten achter elkaar een dode/spoedig overlijdende die in de buurt van mijn ouders rondloopt?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2016, 12:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er was iets met een kermis. Het was heel druk, maar toen ik verder liep, werd het rustiger. Ik kwam bij een deftige gang met deftige stoelen en houten muren en liep die uit. Ik kwam in een kamer waar ze een beroving aan het doen waren en ik vroeg of ik mee mocht doen. Dat mocht, maar ik mocht niet afgaan door een enkele laser die op kniehoogte tussen het bureau waar we aan stonden en de muur. En natuurlijk sprong ik alsof ik debiel was en ging het alarm af. Ik probeerde onder een stoel de kruipen, maar daar kwamen spijlen uit als een kooi.
We mochten het daarna opnieuw proberen en dit was helemaal niet vreemd. Twee nieuwslezers, man en vrouw, leerden me snel hoe het moest. De vrouw en ik hadden een klein tasje, of daar leek het op, het was meer een zak waar zij een rits in had. We gingen aan de slag. Er was hier iets met blokfluiten buiten het raam op zo'n half dak, maar dat ben ik even kwijt. De roof ging goed, maar de man kwam binnen en wij moesten ons verstoppen in de kasten in een andere kamer. Mijn kastdeur ging niet helemaal dicht en dat vond ik heel spannend.

Ik weet niet of het daarna hetzelfde was, maar ik was met C in een luxe kamer. We kusten elkaar en waren een beetje plagerig. Toen stond ze op en kreeg ze iets in haar mond, een pijl of een kogel, ik weet het niet, maar ze was dood. De twee mensen van eerder kwamen de kamer in en de man deed heel erg alsof hij in het leger zat en zei iets in de trant van "ze is dood, we moeten gaan", maar ik ging niet. Pas toen de twee uit de kamer waren, kwam het besef en begon ik te schreeuwen. Ik dacht aan het moment ervoor en dat onze laatste kus niet goed genoeg was geweest als laatste kus ooit. De man was er weer even en ik gooide een zombie idee op. Hij vond het een goed idee. Ik besefte dat ik het haar broer moest vertellen, maar toen in belde, kreeg ik een onbekende slecht Nederlands sprekende vrouw aan de telefoon die zei dat B en B in de bossen waren. De tweede B was waarschijnlijk een vriend van hem waar ik de naam niet van heb onthouden. Ik ging dus naar Limburg om hem te zoeken. Ik zag hem en de vriend, maar ik kan me niet herinneren of ik het hem heb verteld. Ik kan me zijn reactie ook niet herinneren.
Daarna was ik in een soort blokhut en was C daar. Ik zei haar dat ik het haar broer had verteld en ook dat ik vond dat onze laatste kus beter had moeten zijn. Ze liep op me af om me te kussen, maar deed het niet. Voor ze de kamer uitliep, zei ik "er gaan misschien geruchten over jou in een zombie veranderen" en ik glimlachte schuldig. Ze glimlachte alleen naar me en liep toen de kamer uit. Op de achtergrond draaide het nummer Stitches en terwijl ik erover nadacht of de ontmoeting van net met haar zich in mijn hoofd had afgespeeld of dat ze nog leefde, hoorde ik "now that I'm without your kisses, I'll be needing stitches" en werd ik wakker.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 12:51
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Het is eind jaren '90 of begin '00 en we nemen een videoclip op voor Xzibit. Hierin loopt hij achter een vrouw met een grote kont aan. Aan het einde van de clip gaat ze zitten op een bank en zegt ze tegen Xzibit: "Alright, take out your baby wang." Xzibit gaat ook zitten en trekt zich hijgend af. Iemand roept cut.

Een crewlid stelt voor de grap voor dat we allemaal op een rijtje gaan liggen en elkaar aftrekken. Er wordt hartelijk gelachen, waarna men het voorstel serieus begint te overwegen. "We'll be in a line, like that famous line" zegt iemand (de droom is in het Engels). Er ontstaat een drukke discussie à la It's Always Sunny in Philadelphia, waardoor een aantal mensen veranderen in personages uit deze serie.

Ik merk op dat al we in een rijtje liggen, er één persoon is die niet afgetrokken wordt, en stel voor dat we er een cirkel van maken. Men begint druk uit te rekenen hoe die cirkel eruit moet gaan zien. Dee van Always Sunny legt bordjes neer met cijfers, zodat we elkaars prestatie kunnen beoordelen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 08:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde over een soort-van-ex van me en in de droom had ik ruzie met hem (dat is in werkelijkheid nog nooit gebeurd). Maar we moesten samen op weg dus we moesten het goedmaken. Om een of andere reden renden we rondjes in de wijk waar ik vroeger woonde, dus om te praten moest ik hem eerst inhalen. Dat lukte en ik bood mijn excuses aan, ik was gestresst voor een tentamen en reageerde dat op hem af. Na een dikke knuffel was het weer goed en gingen we op road trip.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 11:48
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Op school ofzo leerde ik over een planeet met aliens.

Toen later gaf ik een feest in een vriend's huis.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 06-03-2016, 11:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn ondertand zat los. In de spiegel keek ik ernaar, hoe ie bewoog. Toen trok ik er aan, maar veel harder dan ik wilde en toen trok ik de hele tand eruit. Het eerste stuk was gewoon een tand, maar de wortel leek op een scheermes (geen gilette maar het zeebeest) en het duurde heel lang voordat ik dat helemaal uit mijn kaak had getrokken. Daarna waren al mijn andere tanden en kiezen ook los en vielen eruit, maar geen een had een scheermes-wortel.

__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2016, 23:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
De nacht van dinsdag op woensdag dat ik met twee (ex-)forumsters in bed lag

Afgelopen nacht dat ik kanker had, dat was even wat minder
Met citaat reageren
Oud 31-03-2016, 23:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik droom steeds dat er ergens twee verborgen deuren in ons huis zitten. Achter de ene deur zit een vervallen zolder met veel leegte en oude meubels en andere spullen onder doeken en als je die zolder uit loopt, kom je op een gigantisch dakterras met straten in de lucht (). Die deur zit verstopt achter mijn kledingkast. En een andere deur zit verderop in de gang en daar zit een hele grote kamer achter zonder ramen, met aan de ene kant een lege ruimte met een aantal half stukke skylights en aan de andere kant een aantal eenvoudige stapelbedden met ouderwetse wollen dekens waar smoezelige, maar zeer aardige en beleefde mensen in slapen. Als ik daar binnenkom, dan sissen ze dat ik zachtjes moet doen en dat niemand mag weten dat ze daar zijn. Zo weird allemaal. En steeds droom ik variaties hierop. Afgelopen nacht ging ik helemaal beredeneren dat die kamer van de deur in de gang er niet kon zijn, omdat daar de kamer van mijn huisgenootje zit. En er zit toch niet zo'n grote ruimte in de muur verstopt?

Rare dromen ook.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2016, 01:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het was weer een doffe ellende toen ik in een auto stapte (een jaren 80 opel corsa) terwijl ik irl geen rijbewijs heb. Ik reed op een asfaltweg met naast me veel natuur en groen, wel een dreigende grijze lucht en hoge hekken. Ik schrok me helemaal de tering toen ik op de weg ineens een vliegtuig naast me had rijden, enorm hard geluid. Van schrik vergat ik welke pedaal de rem was en ik drukte het gas in. Toen ik een bord zag waarop een plaatje van een auto en vliegtuig naast elkaar stonden, was ik gerustgesteld dat dit blijkbaar een gangbare verkeerssituatie was. Maar ik had geen focus meer voor de weg, ik raakte in paniek omdat bang was om opgepakt te worden, ik keek naar wat mijn voeten op de pedalen deden, daar had ik geen controle over. Ik hoorde mensen tegen me schreeuwen dat ik een mongool was, maar het lukte me niet om gewoon even mijn voet van alle pedalen af te halen, daar waren mijn voeten veel te zwaar voor. Net voordat ik een hek in reed werd ik wakker, badend in het zweet.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2016, 01:50
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Het was weer een doffe ellende toen ik in een auto stapte (een jaren 80 opel corsa) terwijl ik irl geen rijbewijs heb. Ik reed op een asfaltweg met naast me veel natuur en groen, wel een dreigende grijze lucht en hoge hekken. Ik schrok me helemaal de tering toen ik op de weg ineens een vliegtuig naast me had rijden, enorm hard geluid. Van schrik vergat ik welke pedaal de rem was en ik drukte het gas in. Toen ik een bord zag waarop een plaatje van een auto en vliegtuig naast elkaar stonden, was ik gerustgesteld dat dit blijkbaar een gangbare verkeerssituatie was. Maar ik had geen focus meer voor de weg, ik raakte in paniek omdat bang was om opgepakt te worden, ik keek naar wat mijn voeten op de pedalen deden, daar had ik geen controle over. Ik hoorde mensen tegen me schreeuwen dat ik een mongool was, maar het lukte me niet om gewoon even mijn voet van alle pedalen af te halen, daar waren mijn voeten veel te zwaar voor. Net voordat ik een hek in reed werd ik wakker, badend in het zweet.
Wow dat is best heftig
Met citaat reageren
Oud 05-05-2016, 16:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het was een terugkerende droom over een huis met veel ruimte. (note to self: die ene met dat licht en dat trappetje linksboven naar die grote kamer).
Ik was daar met een aantal mensen, waaronder oud klasgenoot Hi. en dat ene getinte meisje uit HIHGH. Er waren 3 eilandjes waar bedden stonden en 1 bank. Bij het trapje was het anders dan vorige keer, daar was namelijk een kleine kinderkamer van een ander gezin. Wat vreemd was, want de kamerdeur van dat kind was met glas dus die kreeg alles mee. Daarachter waren wel rommelkamertjes waar ik spullen uithaalde, zoals een zeeblauw kunstobject (gekke vaas) dat ik op een kast had gezet onder een schilderij van een pauw. De kleuren van de vaas en de pauwenveren waren identiek.
Ik had een heel veilig slaapeilandje voor mezelf gemaakt, een soort hokje. Toen ik weg was gegaan en later weer terugkwam had iemand de indeling van de kamer veranderd en de bank stond nu tegen het trappetje. Ik vond het dom dat niemand had nagedacht over dat de buren op deze manier helemaal last van ons zouden hebben.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2016, 22:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde dat ik heel erg ruzie had met mijn beste vriendin en dat het nooit meer goed zou komen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2016, 22:21
Verwijderd
Nare dingen over de babies van exforummers maar gelukkig stond er op facebook een heel ander bericht <3
Met citaat reageren
Oud 05-05-2016, 22:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zie die foto's regelmatig voorbij komen op FB maar wie was dat op het forum, Bas?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 12:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Lifestyle Wat heb je gedroomd vannacht?
Pan Am
232 14-08-2004 17:46
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef.
Ieke
0 04-04-2004 13:18
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.