Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 20:59
Meatball
Avatar van Meatball
Meatball is offline
Saaie dag. Slaapfeest, eerst Exorcist 1 + 3 gekeken en daarna om 06.00 gaan slapen tot 10.00. 's Middags F1 gekeken en voor de rest de hele dag verveeld
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2008, 21:19
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
uuuuh er blijken nu 39 lezers te zijn op lifestyle brrrrrr
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 21:32
Verwijderd
wat is dat ineens met al die 12/13/14- jarige pubers hier? ik voel me oud.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 21:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Verkeerde topic.

Anyhow: ik heb een vulling in mijn kies kapot gebeten vanacht en daty doet pijn.

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 22:37.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
wat is dat ineens met al die 12/13/14- jarige pubers hier? ik voel me oud.
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50


Inkoppertje . Eh, beetje in de stad gehangen en bandjes gechecked op de Grote Markt. Same ole, same ole.

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 22:37. Reden: html ftl
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 08:55
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50
haha, ja. maar nu komen ze out of the blue overal posten, het lijkt een invasie.

[edit] ik ga zometeen een tentamen maken, en daarna met een vriendinnetje naar het ziekenhuis. verder nog geen flaaaauw idee. oh toch wel; het huis schoonmaken, want m'n huisgenoten komen weer thuis en het is hier een teringzooi.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:11
655321
655321 is offline
Ik ging vet laat slapen omdat ik en mn bachelormaatjes toch nog wel meer bleken te moeten regelen voor onze presentatie van vanochtend dan gedacht. Gelukkig liep het niet compleet in de soep en kregen we positieve feedback. Nu ga ik nog even een dutje doen, opruimen en een column schrijven voor school en daarna, als dat allemaal af is komt Ms. Rigby om mij te vermaken en gaan we series kijken. Ik hoop wel dat ze wat lekker meeneemt want ik heb niks in huis. (HINT.)
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:46
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gistermiddag haalde mijn brakheid me in na dagen feesten. Drillbit Taylor gekeken en die was lame. Daarna een tukje gedaan op mijn bank. Eenmaal wakker Another State of Mind gekeken met mijn huisgenoot en daarna tot diep in de nacht mijn nieuwe platen gedraaid en Monty Python at the Holywood Bowl gekeken. Net naar de winkel gegaan en nu ontbijten en Dead Kennedys luisteren. Zometeen werken en ik ben eigenlijk nog te vertyfd om me onder de wereldbevolking te begeven.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 12:31
llell
Avatar van llell
llell is offline
Vandaag flans ik mn powerpoint voor mn scriptieverdediging in elkaar. Motto hierbij: hoe meer plaatjes en animaties/grafiekjes, hoe beter

+ ik heb me gekrabt, en nu lijkt t net alsof er een zuigzoen in mn decollete zone zit lekker professioneel weer allemaal
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 12:35
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Gister naar Picnic in the Park geweest, wat trouwens een aardig leuk festival is. Alphabeats waren verschrikkelijk slecht, John Mayer was goehoed. Leuk dat ik 'm eindelijk een keer live gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 12:37
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Gisteren voetbal gekeken in de kroeg en daarna kwam mijn Franse vrind en zaten we te twijfelen of we zouden gaan poolen of fussballen. Het werd poolen, en dat is maar goed ook, want we waren nog geen vijf minuten bezig of een van de enorme speakers flikkerde van het plafond en landde pal naast de fussbaltafel. Het plafond was blijkbaar nat geworden van de hagelbui, en van het een kwam het ander. Toen kregen we nog gratis vodka cola, volgens mij zodat we onze mond zouden houden tegen de pers over het voorval. Daarna nog een paar afleveringen Weeds gaan kijken bij de betreffende vrind.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:45
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag met m'n vriend een plan gemaakt voor het interrailen en het wordt vet daarnaast al twee tentamens gehaald whoee nou de derde nog en daar hangt veel vanaf dus ben ik toch wel zenuwachtig. vandaag nog even chillen en morgen weer aan m'n werkstuk.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:57
Verwijderd
@ Eleanor Rigby: Tuurlijk was het Beth, wie anders

Ik stond vanochtend rond 7 uur op om te leren maar heb uiteraard alleen maar nineties classics meegezongen op tmf, de consulten van astrotv weinig serieus genomen en rtltravel gekeken. Wat een zinloze dag weer terwijl ik nog 2 hertentamens heb, humpf.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:14
Verwijderd
vandaag een her gemaakt, en volgens mij ging dat best redelijk? ik ga maar uit van een onvoldoende, want dat had ik de vorige keer ook. daarna ging ik met een vriendinnetje mee naar het ziekenhuis, en daar zeiden ze dat ze niet mocht trampoline springen, maar dat hadden we laatst nog gedaan toen haar voet 2 weken uit het gips was, hehe. daarna bij mij thuis wat gegeten en gehangen, en nu ben ik m'n kamer half aan het schoonmaken. vanavond ga ik tv kijken en NIETS doen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:23
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Al twee dagen achter elkaar zeiknat geworden doordat een bekende zn bier per ongeluk omgooit en alles over mij heen komt Vanavond gelukkig met andere mensen drinken. Verder heb ik laatst voor m'n moeder een atlas gekocht op marktplaats en blijkt dat dus een bekende oplichter te zijn. Ookal is het niet mijn geld, vind het toch knap beroerd.
Enige pluspunt is dat ik nu vier dagen vrij ben waarschijnlijk.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Gisteren voetbal gekeken in de kroeg en daarna kwam mijn Franse vrind en zaten we te twijfelen of we zouden gaan poolen of fussballen. Het werd poolen, en dat is maar goed ook, want we waren nog geen vijf minuten bezig of een van de enorme speakers flikkerde van het plafond en landde pal naast de fussbaltafel. Het plafond was blijkbaar nat geworden van de hagelbui, en van het een kwam het ander. Toen kregen we nog gratis vodka cola, volgens mij zodat we onze mond zouden houden tegen de pers over het voorval. Daarna nog een paar afleveringen Weeds gaan kijken bij de betreffende vrind.


hahaha begint de backstage van ellende uit elkaar te flikkeren of was het een andere kroeg?

Vanacht zat ik te koukleumen op de set want ze gingen een achtervolging filmen. 'Lies, heb je het koud?' 'Neuhhh'... wel een hele leuke nacht gehad omg wat een geile bak was dat zeg potverdikkie. en verkeersleidertje spelen ligt me wel hehehehe
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ben maar weer eens naar Den Haag geweest, maar toen ik daar was had ik eigenlijk geen idee wat ik daar deed, dus ging ik maar kijken voor leuke games.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:51
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
hahaha begint de backstage van ellende uit elkaar te flikkeren of was het een andere kroeg?

Vanacht zat ik te koukleumen op de set want ze gingen een achtervolging filmen. 'Lies, heb je het koud?' 'Neuhhh'... wel een hele leuke nacht gehad omg wat een geile bak was dat zeg potverdikkie. en verkeersleidertje spelen ligt me wel hehehehe
Nee, de Shamrock. Ik ben min of meer geheelonthouder geworden wat betreft de Backstage...
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2008, 17:11
Verwijderd
mijn bandje is vandaag uitgeroepen tot hollandse nieuwe door 3voor12 en dat is wel dol. Verder kan ik waarschijnlijk een vriend/vriendin meenemen naar mijn duitse festivalavonturen wat ook tof is!
Vanavond een bar slechte horrorfilm kijken en wat ben&jerry's naar binnen werken !
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:18
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
George Carlin is overleden vandaag.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:29
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Nee, de Shamrock. Ik ben min of meer geheelonthouder geworden wat betreft de Backstage...

hahaha goedzo
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:15
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb mijn twijfelachtige koffer ingepakt voor NEW YORK en ik had een afscheidsdiner met vrienden.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb gewerkt en ik kom net terug van SATC met een vriendinnetje en ik heb van iederen minuut genoten. Weakling, ik kan het niet helpen .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was dit weekend bij m'n ouders en gisteren ben ik met hun en m'n oma+haar man wezen varen. Dus ik heb de hele dag op een eilandje in de zon gezeten, best rielekst.
Vandaag naar huis gegaan om een laminaat vloer te leggen, want ik moet voor zaterdag een hele kamer klaar hebben. Ik ben bang dat 't niet gaat lukken.
Morgen weer terug naar de parentals, want ik ben dan jarig en m'n vader wil niet dat ik dan alleen zit. Hmm, heb er helemaal geen zin in. Jarig zijn sucks ass.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 22:16
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
6 x 3 x 2 x 2 x 5 naamvallen geleerd, plus uitzonderingen. Een aanrader.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2008, 23:04
Verwijderd
ik had een lekke band, twee kuttentamens en toen ik thuiskwam liet ik mijn bord eten vallen toen ik wilde gaan zitten. maarrr ik heb mijn deadline van vandaag gehaald en morgen ga ik winkelen in a'dam. bovendien weet ik sinds vandaag zeker dat ik naar roskilde ga dus OLE.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 23:16
llell
Avatar van llell
llell is offline
Het gaat niet goed met mn hond. Ze is al oud, dus ik vrees het ergste Arm beestje
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 23:24
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
ik ben dan jarig
Gelukkige verjaardag

Ben vandaag opgestaan met kater en gezeik van mijn moeder omdat mijn kamer een varkensstal was en ze een netheidsfreak is
Dan verder gezeik gehad van mijn vriendin omdat ik al zo lang niets van me laat weten, maar mijn belwaarde is op..

Dan de stad in getrokken terasjes afgegaan met vrienden en een net een dikke joint gerookt.
Net terug, nog even een filmpje kijken en dan ga ik slapen want ik moet morgen om 2 uur gaan werken
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 00:02
Verwijderd
deals gesloten bij de meander, naar het strand gegaan, mezelf ongans geblowd, het laatste seizoen van sex and the city voor de 6e keer gekeken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 07:38
STP
Avatar van STP
STP is offline
Om half elf met drie vrienden in een auto richting Schiphol om een vriendin van 't vliegtuig uit Canada op te pikken. Daarna kansloos zuipen in onze prachtige hoofdstad en daarna kijken of het binnen zéér korte tijd uitverkopen van de show van Nofx terecht was.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
bovendien weet ik sinds vandaag zeker dat ik naar roskilde ga dus OLE.
ja hoerie, wanneer ben je dan weer terug?

ik werd vanochtend wakker doordat er iemand op m'n raam klopte, en toen ik heel slaperig het gordijn open deed stond er een schilder met een vadsige, blote, bezwete buik. toen was ik meteen wakker. nu ga ik zo naar school om iets te printen, en daarna naar de UB om samenvattingen te schrijven voor overmorgen. en vanavond ga ik eten en baantjes trekken met een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 11:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Net naar zangles geweest en het ging goed. Verder moet ik studeren, maar wil ik liever mijn stufie over de balk smijten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 12:15
Verwijderd
Ik heb gisteravond te lang in de kroeg gezeten en nu heb ik een kater waardoor het onmogelijk is te leren voor een tentamen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 14:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb de afgelopen dagen alleen maar achter mn laptop gezeten om aan mn essays te werken, 4 in totaal. en heb ze bijna af tussendoor nog even opgepast in amsterdam en nu heb ik lekker veel geld. nu even boodschappen doen en dan ga ik smoothies maken met mn nieuwe blender<3
ohja, morgen nog tentamen dus daar ook maar eens wat voor leren!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 15:51
655321
655321 is offline
Ik moest werken vanochtend en dat was leuk. Toen moest ik op school een column presenteren en dat ging wel best als was ik wel onwijs zenuwachtig. Daarna ging ik naar de Gamma om verf te komen en vanavond komt een vriendinnetje eten en gaan we mijn nieuwe kamer verven. Ik ben alleen nog niet zo zeker van de kleur BLAUW die ik heb gekocht. What to do, what to do.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 16:55
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
vandaag ging ik winkelen en pilatessen en koffie drinken met forumsnoesje eXo en cola drinken met een vriendinnetje en vanavond uit eten mijn mijn bf wooo
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2008, 17:07
Verwijderd
ik kwam erachter dat ik een boek moest hebben om mijn tentamen van donderdag te kunnen leren, en daar kom ik dan natuurlijk weer 2 dagen van tevoren achter. nouja, uiteindelijk (na +- 10 telefoontjes en bijna alle boekenwinkels) was hij ineens weer bij de RUG. maar nu is het de verkeerde druk, arghargh. nu ben ik de paragraafkopjes aan het skimmen en aan het lezen wat me nuttig lijkt. zometeen nasi eten met m'n huisgenoot, en daarna de keuken opruimen, want morgen jaaaja dan wordt hij eindelijk geverfd en minder ranzig gemaakt
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 18:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben vandaag knetterhard genaaid door m'n docenten en nu mag ik volgend jaar weer de 2e doen... yaahaaaaaahaaaayyy. Nouja, kut voor hun, hebben ze een jaar langer last van me.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 18:37
llell
Avatar van llell
llell is offline
Geslaagd!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 18:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
ik ben vandaag knetterhard genaaid door m'n docenten en nu mag ik volgend jaar weer de 2e doen... yaahaaaaaahaaaayyy. Nouja, kut voor hun, hebben ze een jaar langer last van me.
Citaat:
Geslaagd!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 18:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik had vandaag een vriendin op bezoek en ging haar de basisprincipes van Dreamweaver leren. Daarna even op het balkon gezeten, cola gedronken en pizza gegeten, met het gevolg dat ik nu buikpijn heb.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 21:30
Verwijderd
afgelopen twee dagen kayaktocht gemaakt met lover en vriendinnetje, supergaaf
morgen inpakken en hoooopen dat diezelfde lover nog langs kan komen en donderdag afscheid nemen van alles en iedereen hier GODVERDOMME
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:10
llell
Avatar van llell
llell is offline
oh dat las ik niet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
oh dat las ik niet
Haha, ja, het was bijna alsof je het er om deed.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:49
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik deed het raam open om een irritante mot weg te jagen en toen vlogen er nog twee naar binnen : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:14
Verwijderd
ik heb gelopen naar de supermarkt en dingen gegeten en tv gekeken en opgeruimd en ik ben jarig geworden hoera
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:28
Verwijderd
We verliezen onze tienermeisjes.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ik heb gelopen naar de supermarkt en dingen gegeten en tv gekeken en opgeruimd en ik ben jarig geworden hoera
Gefeliciteerd
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 08:27
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
zop, feli!

pfff ik probeer te ontbijten maar ik weet niet wat en nu word ik misselijk, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet eten
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 08:50
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gefeliciteerd zopje!

ot; ik ga straks een tentamen maken waar ik niks voor geleerd heb dus dat wordt grappig. dan maar de herkansing
daarna nog even mn essays afmaken en dan chillennn!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 20:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.