Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 18:24
Verwijderd
Donderdag heb ik het 5 maanden met m'n vriendje.................
Ik wéét dat hij me als we het 6 maanden hebben een ring gaat geven. Het is niet zomaar een ring, die ring is van z'n opa geweest en betekent veel voor hem, heel veel. Naja, die ring wordt dan wel helemaal "omgetovert" tot "mijn" ring.

Maar nu dat gaat gebeuren word ik toch wel bang. Ik ben gewend om af en toe een beetje mindgames te spelen.
Af en toe heb ik zo'n bui van "ik zie het niet meer zitten en maak het uit", dan hebben we ruzie, en dan zie ik aan z'n reactie dat hij nog van me houdt.
Af en toe twijfel ik ook echt, zijn wij nou wel zo goed voor elkaar?
M'n kans op het slagen voor m'n eindexamen was bijna verkeken, doordat ik zoveel bij hem thuis hing....

Verder hou ik nog heel veel van m'n ex (dat weet m'n huidige vriendje). Ik heb nog steeds de verlovingsring om die ik van m'n ex had gekregen. Dinsdag was ik met m'n vriendje in A'dam en moest ik dus m'n ringmaat opmeten. Dus ik zei: doe maar deze vinger, (vinger waar de verlovingsring om zat)........want die moet er strax toch af. Ik "ruil" dus nu de verlovingsring van m'n ex voor deze speciale ring. Dat is voor mij een hele grote stap.
Deze ring daar ben ik heel erg aan gehecht en tis zo'n mooie ring (ookal is ie helemaal stukgebogen , lang verhaal).
Zoveel twijfels, zal de ring die ik ga krijgen (die is sowieso goud, terwijl ik alleen zilver draag) wel iets voor mij zijn? Toch hopelijk niet een hele rare groffe ring

Maar belangrijker:

Als ik die ring heb, is dat niet zomaar iets.
Ik draag dan een stukje van zijn opa met me mee
Dan is het sowieso net alsof ik gecontroleerd word bij alles wat ik doe...........
En ik kan het ook niet zomaar meer uitmaken.
Ik kan geen mindgames meer spelen, ik kan niet vlak daarna zeggen "ik zie het toch niet zitten", want ik heb die ring........
Ik kan niet zomaar meer terug naar m'n ex als die mij ineens zou willen, want ik kies nu duidelijk voor m'n huidige vriendje.
Terwijl ik écht voor de rest van m'n leven bij m'n ex wou blijven. Dat gevoel heb ik gewoon niet bij m'n huidige vriendje.

En ik erger me aan veel meer dingen............
Vooral in bed, ik heb het idee dat hij niet zo bij me past, sexueel gezien (tsja moeilijk uit te leggen, want we hebben nog geeneens sex, maarjaah).....
Als iemand vindt dat dit relevant is kan ik het nog wel beter uitleggen dit....

En ik zit ermee dat hij z'n ervaringen met z'n ex heeft opgedaan en niet met mij, terwijl ik nog helemaal nix had gedaan voordat ik hem tegenkwam (sex).

Naja, verder: ik ben zwaar verliefd en hou écht van hem.

Wie heeft er een goed advies..???????

liefs,

Alicia

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 18:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 19:14
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Ik heb het gevoel dat jij nog veel te veel met je ex in je hoofd zit (merkte ik ook aan je reply op mijn topic). Je bent bang dat je niet meer terug gaat kunnen naar je ex, dus je denkt er nog aan om terug eventueel met hem iets te beginnen? Je zou dat wel willen?
Ok, het is hard: je moet kiezen... Ofwel kies je volledig voor je nieuwe vriend, ofwel maak je het nog op tijd uit... Als je verder wilt gaan met je huidige vriend, kan je hem dan niet zeggen dat je de ring niet 'durft' aannemen? Ik bedoel: MOET je de ring van zijn opa aanvaarden? Draag hem desnoods aan een ketting ofzo? En je moet de ring van je vriend ook niet 'omruilen' he... Je hebt nog 9 andere vingers
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 20:01
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik heb het gevoel dat jij nog veel te veel met je ex in je hoofd zit (merkte ik ook aan je reply op mijn topic). Je bent bang dat je niet meer terug gaat kunnen naar je ex, dus je denkt er nog aan om terug eventueel met hem iets te beginnen? Je zou dat wel willen?
Ok, het is hard: je moet kiezen... Ofwel kies je volledig voor je nieuwe vriend, ofwel maak je het nog op tijd uit... Als je verder wilt gaan met je huidige vriend, kan je hem dan niet zeggen dat je de ring niet 'durft' aannemen? Ik bedoel: MOET je de ring van zijn opa aanvaarden? Draag hem desnoods aan een ketting ofzo? En je moet de ring van je vriend ook niet 'omruilen' he... Je hebt nog 9 andere vingers
alleen.......ik kan toch moeilijk met 2 ringen van 2 jongens lopen.......strax loop ik over 10 jaar met 10 ringen ofzow

en verder: ja, ik had eerst al bedenktijd gevraagd voor die ring. En toen wou ik het tóch.
Nu heb ik dus al ja gezegd, en die ring gaat dus "verbouwd" worden, tis nu nog een groffe grote gouden ring.Tenzij die dus al verbouwd is, dan kan ik niet meer terug

thanx voor je reply
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:51
lake bodom
lake bodom is offline
hhm t lijkt me toch wel moeilijk voor je, om te kiezen wat je doet..
maar volgens mij, (zo komt t op mij over) hou je meer van je ex dan je huidige vriend... ja kweetut niet hoor.. maar alsk jou was zou ik er wel goed over na denken of je die ring wel echt wil hebben.. want t lijkt me niet zomaar iets.. en als je nog met je ex in je hoof zit hmm, ik zou er gewoon met je vriend over praten , dat t zo wat is als je opeens een ring krijgt, en dat je het toch niet zeker weet ofzo.. hm kweetut ook niet echt..
nou veel succes, en khoop dat je de goede keuze maakt
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:06
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Neem de ring niet aan, maar blijf wel bij hem.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:42
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Nu moet je echt een keuze gaan maken, je gaat naar je ex of je blijft bij je vriendje...
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:34
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
marlies schreef:
Neem de ring niet aan, maar blijf wel bij hem.
Een doeltreffende oplossing, lijkt me. Vertel dat die ring iets meer commitment is dan je momenteel kan hebben, leg het uit voor zover mogelijk.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:32
Verwijderd
thanx allemaal
echt lief
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:39
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
thanx allemaal
Thou art welcome.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:41
Verwijderd
ik zou in elk geval aan je vriendje laten weten, dat jij het voorlopig nog een té grote stap vind om zo'n kostbaar/waardevol geschenk van hem te krijgen. Zeg gewoon dat je hier nog niet aan toe bent, want zo is het in feite ook!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Neem de ring niet aan, maar blijf wel bij hem.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:37
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
ik zou er eens met je vriendje over praten wat je allemaal dwars zit misschien dat hij het begrijpt en je wat meer tijd geeft. Je zei dat hij wist dat je nog heel veel van je ex houd dus dan kun je er volgens mij over praten zonder dat hij echt superboos gaat worden. Zo ben je ook gelijk eerlijk tegenover hem!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.