Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 10:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Flikker je al zijn cadeautjes en andere dingen meteen de deur uit, of bewaar je ook dingen? Heb je speciale dingen bewaard? Of heb je een aantal specifieke dingen meteen weggegooid?

Vertel het ons!
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 10:18
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Ik heb alles van hem bij elkaar gegooid ergens in een laatje van mijn bureau. Wel alles dus bewaard maar niet zichtbaar ofzo. Tot 3 maanden nadat het uit was hing er nog een gedicht van hem aan de muur maar die heb ik er ook af gehaald en zijn kettingkje draag ik ook niet meer.
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:20
LA BLADIRA
Avatar van LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
ik ook, weg doen gaat niet, er zitten te veel herinneringen aan, ook al zijn het soms geen goeie maar ja...
Kheb een doosje waar al de spullen in zitten
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:22
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik gooi nooit dingen weg, dus volgens mij heb ik alles wel bewaard. Een ring die ik van de laatste ex heb gekregen draag ik ook nog gewoon. Mooi dingetje, dus waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:26
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
heb ook alles bij elkaar gezocht en het in een doos onder mn bed geschoven. ik heb dus alles nog wel maar ik moest het vooral ff niet meer zien.
In de doos zitten kaarten, brieven, foto's en sieraden die ik heb gekregen.
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:27
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik heb geen exen maar ik zou wat ik gekregen heb niet weggooien
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:32
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Alles in een doos..of in een laatje van mijn bureau.. Ik wil het niet meerzien, maar het weggooien vind ik te moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:32
Jenifer
Jenifer is offline
Nou jullie hebben nog geluk dat jullie cadeautjes kregen ik heb 2 vriendjes gehad en van allebei niets gekregen.
Niet dat ik er ook zoveel behoefte aan heb van mij hoeft het niet eens als die jongen dat niet wilt dan niet.
Een jongen heb ik wel veel gegeven een keer met zijn verjaardag een roos en daarna nog een keer een stier en daarna nog een soort adidaspakket met allemaal badschuim en luchtjes erin.
Dat andere vriendje gaf ik niets want dat ging al gauw uit.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:34
Verwijderd
sommige dingen heb ik terug gegeven, maar wat ik niet heb teruggegeven heb ik allemaal nog, de meeste zijn sieraden
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:34
Slettelina *
Slettelina * is offline
Helemaal niks, we hadden ook maar twee en een halve maand ofzo. Heb misscien nog wel ergens een 'lief' mailtje uitgeprint en alleen nog 20 emailadressen van hem in mijn lijst. Ga ze meteen ff verwijderen
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:39
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb bijna alles bewaard wat ik van hem heb gekregen. Het ligt allemaal in een doos in mijn kast. Ik wil het eigenlijk niet meer zien, maar kan het ook niet weggooien.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb ooit een knuffel met een hartje gekregen, die staat gewoon bij m'n andere knuffels. Verder brieven en kaarten ook bewaard. Onder het mom van: 'tis misschien leuk voor later'...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:00
sn0w
Avatar van sn0w
sn0w is offline
ik heb alles bewaard voor zover ik dingen van hem had.. ik heb een kettinkje dat ik een week om gehad heb, het hartje heb ik er vanaf gehaald en in een envelop met foto's van hem gedaan.
Het kettinkje draag ik nog wel eens
__________________
Take a walk on the wild side
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:18
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb alles wat ik van hem heb, of wat me aan hem doet denken in een doos gestopt. Ik kijk er nu niet meer in, maar misschien dat ik over 10 jaar ofzo blij ben dat ik het heb bewaard...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:32
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Nou ja...in principe wilde ik alles wel bewaren. Maar de ring die we samen hadden gekocht heb ik per ongeluk een keer met de stofzuiger opgezogen (was heeeeeel goedkoop hoor, maar toch ). Verder heb ik de foto's nog in het fotoboek zitten en op de computer staan, en ook het t-shirt wat ik van hem gekregen heb draag ik nog wel eens. Ik geloof niet dat ik meer gehad heb, maar ja, het heeft ook maar 2 maandjes geduurd.

(Trouwens, volgens mij heb ik iets met ringen, want de ring die ik samen met huidige vriend heb gekocht, ben ik vorig jaar verloren in zee, met snorkelen )

[edit]
Oh ja, we hadden ook alletwee een schriftje waar we dingen in schreven over de ander, als we niet bijelkaar waren. Ik geloof dat ik dat nog wel bewaard heb. Het moet dan ergens bij mijn ouders liggen, op mijn oude kamer.
[/edit]

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 11:56.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:34
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik was toen 13, misschien net 14 toen 't uit ging met me vorige vriendje. was niet echt heel serieus... heb wel ooit een ringetje van 'm gekregen waar iest in gegraffeerd stond, vin ik nosteeds líef van 'm, heb 'm dan ook nosteeds om.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:44
Verwijderd
Ik heb een schoenendoos met spulletjes enzo, en daarnaast liggen wat spulletjes die niet in het doosje pasten
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:47
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ehmz... toevallig kwam ik gister bij het opruimen een oude doos tegen, met allemaal spulletjes van een ex-vriendje.. Ik wist niet eens dat ik die nog had, dacht dat mn moeder alles al wel had weggedaan. Maarjah, dat gaat ze nu dus wegdoen. Er zaten, teveel kaarten, sieraden, knuffels en andere dingetjes in. En blijkbaar deed het me wel iets, want ik had vannacht gedroomd over hem. Dat het weer goed was tussen ons, maar dat ik een de volgende ochtend heel naar en gemeen tegen hem ging doen, om hem weg te jagen.. Heel vreemd.

Ik heb geen fijne herinneringen aan die relatie, dus vandaar dat ik alles liever weg heb.

En van mn tweede ex-vriendje heb ik nog wat cd's, die ik nog wel eens luister (vooral omdat t goede cd's zijn) en mails en smsjes heb ik nog steeds niet allemaal weggegooid.. eigenlijk best stom.. We waren maar 3 maanden samen, dus verder niet echt veel gehad.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 12:37.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 12:01
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik heb alles wel bewaard. Maar na 2 maand heb je natuurlijk ook nog niet zo heel veel gekregen
Heb ook zo'n hele grote kaart van 'm gekregen, die blijf ik sowieso bewaren, zo lief!
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:03
Verwijderd
Kaarten, de ring die ik hem gegeven heb...verder helemaal niets...

Oja, een beer van Me 2 you, maar die heb ik Thomas gedoopt, naar Thomas Acda. Dus die beer betekent meer voor me als alleen 'gekregen van ex'.

Hij stuurde me deze Valentijnsdag een kaartje, toen was het net 2 weken uit. "Hallo liefste en mooiste vrouw van de wereld. Hoop dat je vandaag toch veel plezier hebt en een gelukkig leven met...TIM! Mzzl, Mark"

Weet niet of ik die moet bewaren of niet, maar hij ligt ver weg gestopt nu.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 23-05-2004 @ 13:01 :

Heb ook zo'n hele grote kaart van 'm gekregen, die blijf ik sowieso bewaren, zo lief!
Die had ik ook gekregen, toen we 6 maanden verkering hadden. Ik kon het onding nergens kwijt zonder dat ik hem zag. Dus heb hem laatst verscheurd, toen ik mijn kamer op ging ruimen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:10
Rosaatje
Rosaatje is offline
Een kei (als in: grote steen), een kaart, foto's.
Verder heb ik van mijn vorige vriendje alleen één briefje met zijn handschrift erop... niet eens iets interessants erop: een telefoonnummer .
Het gaat om het idee .
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:22
SillySil
SillySil is offline
ik heb foto's.
Ik heb meer negatieve dan positieve herinneringen aan hem, maar ik vertik het om ze weg te gooien, omdat hij toch een hoop in mijn leven heeft gebracht en me een hoop mensenkennis heeft gegeven.

*verbaasd over hoe je iemand zo kunt haten en liefhebben tegelijk*
__________________
~ *I hope you''ll find your freedom, for eternity * ~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:24
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Ik heb eigenlijk alles nog van ze.. Nix weg gegooit want daar krijg je denk ik later best spijt van...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Van een ex heb ik ooit een ring gekregen die ik nog altijd draag, ik ben er aan gewend en we zijn nog goede vrienden.
Van een andere heb ik wat cd's, die ga ik natuurlijk niet weggooien en een trui, en die heb ik flink ver weg verstopt. Kaartjes/briefjes/tekeningetjes/foto's etc liggen overal en nergens in m'n kamer, ik ben een chaoot.

Ik heb wel ooit foto's en briefjes van een ex uit frustratie verscheurd en weggegooid, hahah wat was ik kwaad
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 12:27
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
SillySil schreef op 23-05-2004 @ 13:22 :
*verbaasd over hoe je iemand zo kunt haten en liefhebben tegelijk*
Ik snap precies wat je bedoelt..
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 23-05-2004 @ 13:27 :
Ik snap precies wat je bedoelt..
agree...


Ontopic:
Ik draag nog steeds zijn ring. Best raar, zeker toen ik hem weer zag en hij zei: "Onze... ring..." (het was overigens een goedkoop ringetje en ik vraag me af hoe lang hij nog leeft)

Van hem heb ik veel briefjes/mailtjes weggegooit, maar echte spullen heb ik wel bewaard.
Van een andere ex heb ik alles uitgewist behalve een gouden armbandje (ik draag nooit goud, dus die ook niet).
Van mijn eerste echte vriendje heb ik alles bewaard.
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:34
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Heb foto's, kaartjes, brieven, knuffel en cadeautjes in een schoenendoos in mijn kast bewaard.
Maar het merendeel van (hun) zijn geschenken heb ik of afgestaan aan mijn zusje of teruggegeven. (behalve het mobieltje dat ik heb gehad: Heb ik eerst terug gegeven, mr hij bracht het weer terug.. Haha stumper )

Ik zou er geen moeite mee hebben om ze weg te gooien, maar heb dit alles bewaard onder het mom van "Leuk voor later" (of als ik een beetje down ben, dan lees ik die brieven weer, ga je je goed voelen )
Trouwens, het is ook wel leuk om een avondje herinneringen uit die doos met vriendinnen op te halen ( ) Maar mijn vriend krijgt die doos waarschijnlijk niet te zien...
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Umh van m'n eerste vriendje had ik niet zoveel gekregen. Wel een lief kaartje, maar die zit ergens in een doos tussen de andere kaarten. Het ringetje dat ik had gekregen zit ergens in een laatje, maar die is te klein nu.

Van m'n 2e vriendje heb ik nog een armbandje en een ketting die ik heeel af en toe nog draag. Ik heb ook nog wat foto's van hem alleen op m'n pc. Die van ons samen heb ik na een tijdje toch weggegooid. Ik was boos op hem... Toch nu wel spijt van.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:38
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
hoi met chrystel,

nou ik heb avn mijn exen wel allemaal kettingkjes enzo gekregen en ringeyjes enzo maar die heb ik natuurlijk teruggegeven aks het uit was!!!! en ik heb ook wel, snoep en bleoemne en zo gekregen maar dat sneop is gewoon op en de bloemen zijn wel weggegooid enzo. En fotoos die heb ik nog wel, die liggen asamen in een doos maar ik heb geen fotos van ijn exen op de compter want iok ben niet zo goed met computers!!!

-xxx-
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik bewaar dat soort dingen wel, is leuk voor later. Ik heb foto's, een valentijnskaart, 'liefdes'brieven, cd's en andere kleine dingetjes in een doos ergens in m'n kast. En alles wat ik van m'n huidige vriendje krijg zal ik ook nooit weggooien
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:55
Psychickje
Psychickje is offline
hou alles bij van men 'ex'...
beertjes, brieven, kaartjes, kleine briefjes (ook al staat er maar alleen 'ik hou van je' op), zen ringen draag ik nog steeds..
en zen foto heb ik nog altijd op zak... juist zoals onze foto's samen..

maar ik had liever hem nog gehad ipv al die dingen...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:57
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Ik bewaar herinneringen
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:29
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Chrystel!!!!! schreef op 23-05-2004 @ 13:38 :
[B]hoi met chrystel,B]


Als ik alles wat ik van mn ex had(foto's kadootjes, kaarten enz) weg zou gooien zou ik wel even bezig zijn, is nogal wat. Ik heb de meeste dingen weggelegd maar er zijn ook een hoop dingen die ik nog gewoon gebruik, bijv een jas die ik van hem heb gekregen. Die ga ik niet weggooien, ik denk ook niet echt aan hem als ik die jas draag ofzo.
Van een andere ex heb ik alles nog gewoon ergens in mn kamer staan, ook foto's, maar we zijn nu ook nog bevriend.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:31
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
alles bewaard, maar wel weggestopt in een laadje
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:01
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb niks bewaard van mijn exen. Ownee, dat lieg ik, ik heb twee knuffels van m'n laatste ex, maar die bewaar ik voor altijd en altijd en altijd.
Ik heb eens een andere knuffel van n andere ex in de fik gestoken. heerlijk.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 14:14
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
toen het uit was, heb ik een grote mooie kaars in een glas kapot gegooid die ik van hem had gekregen..daar heb ik nu wel spijt van.
Ik heb alleen nog een vakantie kaartje en een armband..
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 23-05-2004 @ 13:34 :
Maar het merendeel van (hun) zijn geschenken heb ik of afgestaan aan mijn zusje of teruggegeven. (behalve het mobieltje dat ik heb gehad: Heb ik eerst terug gegeven, mr hij bracht het weer terug.. Haha stumper )
Hm, vind jij iemand een stumper als hij iets aan je geeft wat van jou was? Ik vind het eerder een beetje raar dat als je relatie uit gaat, je ineens alles gaat teruggeven. Toen je het kreeg, was de relatie er nog, dus waarom daarna ineens alles gaan teruggeven en weggeven aan anderen? Kan me voorstellen dat je echt persoonlijke dingen als een ring of ketting even niet draagt, maar waarom zou je een telefoon nu weer teruggeven? Is toch altijd handig?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:36
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik heb niet echt veel aandenkens aan mn ex(en)

eerst was het iedere keer niet serieus dus voor 2maanden ofzo en laatste relatie is nu 4maanden uit en die heeft 1.5jaar geduurt,maar hij heeft me zoooooo gebruikt enzo echt een kwal,maar heb wel zoiets van foto's en de knuffels die ik van hem ooit gekregen heb bewaar ik wel maar wel ergens diep onder in kast
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:49
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik heb iemand gehad die (na 8 maanden gemodder van te voren) toen eindelijk zei dat ik haar vriend was. Maar dat onsociale wezen heeft me nooit iets liefs gegeven dus heb ik ook niks om te bewaren. Als ik iets liefs wilde hebben moest ik er altijd om vragen...

Het ging echter zwaar kut omdat mevrouw zo onflexibel als en balk was, en totaal niet liet merken dat ze van me hield. Het leek wel alsof ze expres de relatie stukmaakte met haar gedrag.

Aangezien ze, toen het uit ging, ook totaal geen verdriet of gemis had, heb ik al haar foto's gedelete. Ze hield dus inderdaad niet van mij, hoewel zij beweerde van wel

Iemand die je zo vernedert en kwetst is het niet waard om in herinnering te blijven. En ze kan zich to-taal niet inleven in iemand anders gevoelens, omdat ze dat zelf niet kent.

Maarja, hoe kun je een dove uitleggen hoe een vogel klinkt en een blinde hoe een bloem er uit ziet?

Van zo'n wezen, zo'n robot, zo'n niet-mens hoef ik geen herinneringen.

Ook bleek het dat ze twee weken later alweer met een nieuwe jongen aangepapt had, die ze enkele weken later wel meteen tot "vriend" bestempelde. Omdat haar hormoontjes door hem geactiveerd werd. Ze werd "geil" van hem en dat ziet ze als verliefd,dus doen we hem maar wel meteen de stempel vriend geven.

Maar mevrouw zal zichzelf nog wel tegenkomen. Dat iemand die heel erg om haar geeft en echt verliefd is zulk gedrag vertoont. Kut genoeg zit ze nog wel steeds in mijn hoofd! Dat kan ik helaas niet 1-2-3 deleten.

Als die dude echt verliefd op haar wordt zal ze hetzelfde meemaken als met mij, misschien erger.

Maar als die dude niet echt verliefd wordt, kunnen ze het nog heel lang volhouden (tot ze verplicht meer met elkaar moeten omgaan vanwege samenwonen o.i.d.).
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:52
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik heb niets bewaard, van beide exen niet. Heb er niets meer mee en het ligt dan alleen nog maar in de weg. Ik heb zoiets van.. een ex is een ex en dat is het verleden. Uit = uit en verdergaan met je eigen leven = verdergaan met je eigen leven
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:57
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik heb nog een hartjes kussentje en nog wat dingetjes, die hangt nog gewoon aan mn nachtlampje ghehe ga m niet wegdoen hoor, misschien als ik weer een vriend heb dat ik m dan ergens anders neerleg maargoed zie ik dan wel weer, zn foto staat zelfs nog op mn bureau geloof ik .. mja ach weer wat vulling he
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:49
Cruz
Cruz is offline
Ik heb alles bewaard van mijn exen. Elke foto, brief, cadeautje of wat dan ook.. Ik heb het allemaal in een doos gedaan en die staat in mijn kast..
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:54
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik heb alles bewaard. Brieven zitten in mijn dagboek, foto's zijn gewoon ingeplakt en er hangen nog twee foto's van mijn exen. Eentje in een collage die ik heb gekregen van mijn zus voor Sinterklaas, de andere is met een hele groep vrienden waar hij ook op staat.
Een knuffeltje hangt nog steeds boven mijn bed (na ongeveer een jaar) en een aantal dingen die ik heb gekregen, staan ook nog op m'n kamer.
Een Valentijnskaart staat ook nog op m'n kamer.
Dus...
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:37
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
vixen schreef op 23-05-2004 @ 15:01 :
Ik heb eens een andere knuffel van n andere ex in de fik gestoken. heerlijk.
Oh my
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:40
Verwijderd
eh.. kheb no een kettinkje van em datik niet meer draag, en khb nog kaartjes een een knuffelbeer en van die troep en dat ligt in mijn doos waarin ik zulk soort dingen bewaar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:10
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
zn kettinkje, ergens in een kastje. verder alle foto's en een fotolijstje waar ik een andere foto in heb gedaan. en een armbandje die ik nog af en toe draag.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 23-05-2004 @ 18:10 :
zn kettinkje, ergens in een kastje. verder alle foto's en een fotolijstje waar ik een andere foto in heb gedaan. en een armbandje ring die ik nog af en toe draag.
Ik heb dat ding ruim een jaar niet willen zien, maar nu draag ik 'm soms zelfs weer. De rest heb ik wel bewaard maar ligt gewoon in een laadje.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:50
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
grl schreef op 23-05-2004 @ 18:20 :
Ik heb dat ding ruim een jaar niet willen zien, maar nu draag ik 'm soms zelfs weer. De rest heb ik wel bewaard maar ligt gewoon in een laadje.
o ja! ik heb ook nog een ring.
maar die draag ik dus nooit meer..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:23
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 23-05-2004 @ 15:29 :
Hm, vind jij iemand een stumper als hij iets aan je geeft wat van jou was? Ik vind het eerder een beetje raar dat als je relatie uit gaat, je ineens alles gaat teruggeven. Toen je het kreeg, was de relatie er nog, dus waarom daarna ineens alles gaan teruggeven en weggeven aan anderen? Kan me voorstellen dat je echt persoonlijke dingen als een ring of ketting even niet draagt, maar waarom zou je een telefoon nu weer teruggeven? Is toch altijd handig?
Ooh nee, begrijp me niet verkeerd. Een armbandje wat ik van hem heb gehad, heb ik niet teruggegeven, maar ik draag het ook niet meer. Maar toch heeft het nog een "sentimentele" waarde.

Een gsm daarentegen vind ik iets anders. Hij gaf het aan me in het begin van onze relatie, puur en alleen omdat ik er geen had en omdat hij toch een andere had gekocht.
Maar toen het uitging had ik (en ook mijn moeder) zoiets van "wel een erg duur geschenk". Dus vandaar dat ik het teruggaf. (En hij MOEST het van zijn ouders ook maar eens terugvragen ...) Maar dat kon hij niet. Toen ik het hem gaf, had hij zoiets van "Joh ik kan het niet aan, om dit van je terug te krijgen. Dan moet ik nog meer aan je denken...." En daarom heeft hij me wel alles terug gegeven, zelfs een foto van mij. (wat ik overigens niet echt begrijp, mr das wat anders...)
Maar om een lang verhaal kort te maken: Ik ben wel blij met mijn telefoon, en om eerlijk te zijn, denk ik als ik dat ding zie, eigenlijk nooit aan hem.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.