Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2020, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
15 oktober dan!
Advertentie
Oud 08-05-2020, 20:48
Verwijderd
Dat is tien dagen over tijd :/
Oud 08-05-2020, 22:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, dat wens ik je ook niet toe
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-05-2020, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Nice! Ik ben de afgelopen weken hard bezig geweest in de tuin. 50 m2 in je eentje onderhouden is geen grapje. Sinds vandaag begint het er eindelijk netjes uit te zien! Maar ik ben er helaas nog niet.
Wat ga je laten doen aan je tuin? Onderhoud eens in de zoveel tijd?
Klopt. En mijn tuin is echt een puinhoop. Ik laat alles afgraven, egaliseren, nieuw terras en een nieuwe schutting. Volgens een bekende moet het vanaf 900 kunnen maar ik heb wel wat wensen hier en daar. Mijn budget is €3000,- over een periode van twee maanden maar ik hoop dat het voor €2000,- kan, dan kan ik voor €500,- nog twee dingen in huis laten schilderen en de rest bewaren indien nodig.
Oud 08-05-2020, 22:53
Verwijderd
Daarna nieuw bed. Dan de treinkamer afmaken. Dan de rest laten van het huis binnen laten schilderen. Of tenminste, woonkamer, gang beneden, deuren beneden, de trap, en de kozijnen binnen.

Ik heb gewoon de energie niet om het zelf te doen. Het tapijt voor de treinkamer komt een vriend voor niets leggen. Nou jah, een avondje een paar pilsjes en een bakkie chips of worst en kaas enzo En hij werkt bij een vloerengroothandel dus goedkoop hoogpolig donkerzilvergrijs tapijt. Je zou het niet zeggen maar het is echt ideaal spul om kleine onderdelen op terug te vinden. Voor mij dan. Dat is trouwens goedkoop genoeg om een keer tussendoor te doen en dan kan ik ook eindelijk plaatwerk voor m'n modelbaan op gaan hangen en dat hoeft ook maar een paar tientjes te kosten.


Oooooooh het wordt zo'n leuk jaahaaaaar <3
Oud 08-05-2020, 23:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je toch nergens heen kan op vakantie, kan je het maar beter thuis naar je zin maken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-05-2020, 23:08
Verwijderd
Ja. En ik denk ook dat ik een waterbed wil. Ik ga er op proefslapen eerst, maar ik dan wil ik er een die in de zomer gekoeld kan worden tot 23 graden ofzo. En in de winter verwarmd tot 23/24.
Oud 09-05-2020, 10:07
Struilhuik
Struilhuik is offline
Teringchristus, wat een natte tosti is Joost Eerdmans bij Op1 gisteren. Allemachtig. Aanrader voor iedereen die de speech van Grunberg kon waarderen. Joost belichaamt verontwaardigd bruin-rechts dat zich in het kruis getast voelt door wat Grunberg speechte.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 09-05-2020, 12:19
Verwijderd
En hij liet zo hard merken dat hij intellectueel gewoon minder dan een mier is.
Oud 09-05-2020, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Teringchristus, wat een natte tosti is Joost Eerdmans bij Op1 gisteren. Allemachtig. Aanrader voor iedereen die de speech van Grunberg kon waarderen. Joost belichaamt verontwaardigd bruin-rechts dat zich in het kruis getast voelt door wat Grunberg speechte.
Ik ga ik dit terugkijken! <3
Oud 09-05-2020, 13:32
Verwijderd
Echt een aanrader!
Oud 09-05-2020, 13:49
Verwijderd
Ik las aanrander.
Oud 09-05-2020, 16:18
Struilhuik
Struilhuik is offline
Hah ik ben door wat 3FM Megahit-CD's aan het gaan en daar staat ook standaard wat van Edwin Evers' imitaties op, hoe die man Martin Gaus, Peter R. de Vries, en de broertjes De Boer doet is toch ook fenomenaal hoor

__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 09-05-2020, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Echt een aanrader!
Gaaaawd wat een cringeeeeee
Oud 09-05-2020, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Gaaaawd wat een cringeeeeee
Yep!
Oud 09-05-2020, 23:40
Struilhuik
Struilhuik is offline
Een poosje terug de aflevering van Black Mirror gezien, "Ashley O", waar Miley Cyrus in speelt. Het duurde even voor het kwartje viel, wat ze in die aflevering speelt als muzikant. "Fuck, ik kén dit.. Toch? Wat is het ook alweer? Nee, toch niet. Ja, goddammit toch wel, argh!"



__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 10-05-2020, 13:25
Verwijderd
RIP Little Richard. Had ik gisteren ff gemist.
Oud 11-05-2020, 07:41
Verwijderd
Goedemorgen allemaal!
Oud 11-05-2020, 08:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Goedemorgen!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-05-2020, 11:33
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Goedemiddag!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-05-2020, 13:23
Verwijderd
Haaaalllooooo!
Oud 11-05-2020, 13:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik kan elk moment een belletje krijgen van de huisarts. Ik ben best wel zenuwachtig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-05-2020, 13:35
Verwijderd
Komt goed!
Oud 11-05-2020, 13:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
heel kort gesprek gehad, mijn vitamine D is te laag. Veel te laag. En de huisarts belt morgen 12 uur terug om verder dingen uit te leggen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-05-2020, 13:53
Verwijderd
Kijk, das een duidelijk probleem met een duidelijke oplossing. Nou nog de onderliggende reden helder proberen te krijgen

Wat vind je er zelf allemaal van?
Oud 11-05-2020, 14:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor een vitamine D tekort, hoe ik het omhoog moet halen. Ik hoop dat de huisarts dat morgen uitlegt. Ik ben uberhaupt wel benieuwd wat de huisarts nog wilt vertellen/weten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-05-2020, 14:03
Verwijderd
Lusteloosheid
Angstaanvallen, algemeen kutgevoel
Bloedend tandvlees
Zwakke botten
Hyperventilatie
Kramp en spiertrillingen

Klinkt bekend?
Oud 11-05-2020, 14:04
Verwijderd
Wat goed dat je dingen aan het aanpakken bent Jaapie! Laat het je maar goed uitleggen, schrijf eventuele vragen op. Een vitamine D tekort kan zorgen voor serieuze klachten. Applaus voor jou, goed bezig
Oud 11-05-2020, 14:54
Verwijderd
Goed zo Jaapie! Laat het idd maar goed uitleggen. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Oud 11-05-2020, 15:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
ik heb geen idee wat de gevolgen zijn voor een vitamine D tekort, hoe ik het omhoog moet halen. Ik hoop dat de huisarts dat morgen uitlegt. Ik ben uberhaupt wel benieuwd wat de huisarts nog wilt vertellen/weten
Zonlicht is belangrijke bron, maar in de winter is dat sowieso beperkt. Ik zou tabletjes overwegen, gewoon bij de drogist te koop.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-05-2020, 16:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Lusteloosheid
Angstaanvallen, algemeen kutgevoel
Bloedend tandvlees
Zwakke botten
Hyperventilatie
Kramp en spiertrillingen

Klinkt bekend?
1 ja
2 angstaanvallen niet, algemeen kutgevoel wel
3 nee
4 nee
5 nee
6 nee
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-05-2020, 16:48
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik heb ook een redelijk flink vitamine D tekort, ben al 2 jaar bezig het omhoog te krijgen naar ene redelijk niveau, maar wil tot op heden niet echt lukken. Ondanks de voorgeschreven shizzle.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 11-05-2020, 17:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, het is echt lastig. En je kan er echt wel last van hebben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-05-2020, 20:02
Verwijderd
Gebruiken jullie tabletten of vloeibaar?/Olie?
Oud 11-05-2020, 20:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zetpillen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-05-2020, 20:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ook gekend als poepsnoepjes
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-05-2020, 20:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gebruiken jullie tabletten of vloeibaar?/Olie?
Liquid caps.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-05-2020, 20:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Gebruiken jullie tabletten of vloeibaar?/Olie?
Ik heb er momenteel geen medicatie voor
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-05-2020, 20:47
Verwijderd
Vitamine D was bij mij zelfs in de winter nog voldoende. Afgelopen februari. Ik neem aan dat het dan gewoon over het algemeen wel goed zit. Heb dit jaar ook geen last gehad van winterdepressie maar achteraf gezien heb ik al anderhalf decennium last van een sluimerende koppijn in het voorjaar die later episodisch werd en tussen die episodes werd het beter.

Dus mensen; blijf vooral zo weinig autorijden.
Oud 11-05-2020, 20:51
Verwijderd
Druppels want die heeft Doris ook.
Oud 11-05-2020, 22:54
Verwijderd
Ik ook liquid caps.
Oud 12-05-2020, 05:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had tabletjes en daarna kreeg ik ampullen. Nu heb ik even niets behalve gewoon een multivitamine.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-05-2020, 10:06
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Gebruiken jullie tabletten of vloeibaar?/Olie?
Ik neem cholecalciferol, eerst in pilletjes die ik dagelijks kon nemen, maar die worden niet meer vergoed door de zorgverzekering, dus heb ik nu liquid caps die ik 1 keer in de week moet nemen.

Ik begreep van mn arts dat vitamine D heel langzaam weer opbouwt. Je kunt ook grote shots krijgen, maar dat heeft veel bijwerkingen.

Mn arts zei dat ik in de zomer wel kon stoppen ivm met mn vakantie naar de zon, maar toen ze tegen de herfst weer testte, schrok ze toch en nu slik ik het het hele jaar door
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 12-05-2020, 10:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slikte altijd hele jaar door maar nu moest ik toch stoppen ondanks dat mijn bloedwaarde nog steeds niet heel hoog was.

Ik had ook eerst tabletjes per dag en daarna ampullen voor eens per maand. Het vult langzaam aan maar je schijnt wel eerst te gebruiken wat je nodig hebt en dat daarna pas je bloedwaarde stijgt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-05-2020, 11:09
Verwijderd
Ik slik elke dag, het lijkt bij mij tot nu -voor mijn gevoel- wel goed te werken. Bloedwaarden geen idee..
Oud 12-05-2020, 11:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Haat mn leven. De huisarts belde en mn mobiel was beneden. Mm moeder was zo van yeet ik neem niet op het is jouw mobiel. Begrijpelijk maar toch wel pittig irritant. Dit is natuurlijk mn eigen fout dat realiseer ik me. Ik hang nu 19 min aan de lijn en ik moet wachten tot 6 anderen aan de beurt zijn geweest. Dus ja als iemand een leuk verhaal heeft noem het gerust dan heb ik wat te lezen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-05-2020, 11:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Haat mn leven. De huisarts belde en mn mobiel was beneden. Mm moeder was zo van yeet ik neem niet op het is jouw mobiel. Begrijpelijk maar toch wel pittig irritant. Dit is natuurlijk mn eigen fout dat realiseer ik me. Ik hang nu 19 min aan de lijn en ik moet wachten tot 6 anderen aan de beurt zijn geweest. Dus ja als iemand een leuk verhaal heeft noem het gerust dan heb ik wat te lezen
Het is begrijpelijk, het is jouw eigen schuld. Je moeder bemoeit niet met jouw eigen spullen. Dus kudos voor dat
Oud 12-05-2020, 11:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik blame haar niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-05-2020, 13:35
Verwijderd
wtf is trump weer aan het verzinnen.
Oud 12-05-2020, 14:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is wel echt een matig irritant iets niet zo dramatisch doen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.