02-03-2001, 15:35 | |
Ik zoek sites waar ik Duitse teksten kan vinden. Lang of kort, maakt niet uit! Alvast bedankt voor alle hulp! Hier zijn enkele sites waar je Engelse en Franse teksten kunt vinden: www.sunday-times.co.uk/ www.independent.co.uk/ www.telegraph.co.uk/ www.guardian.co.uk/guardian/ www.abcnews.com/ www.nytimes.com/ www.time.com/time/daily www.observer.com/ www.usatoday.com/ www.timeforkids.com www.thepaperboy.co.uk -> kijk hier voor engelse teksten! (met dank aan stefano17) en kijk hier voor Franse teksten: www.lefigaro.fr www.lemonde.fr www.nicematin.fr www.digischool.nl/fa/index2.htm www.tv5.org www.phosphore.com
Help mij nou ook a.u.b. aan Duitse teksten! Groetjes, kusjes & knufjes van *Morgan* Zo.....das beter of niet?! Ook bedankt Stefano...... Greetzzz [Dit bericht is aangepast door morgantcm (15-03-2001).]
|
02-03-2001, 17:17 | |
Alsjeblieft ------------------ Je hebt 3 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen. [Dit bericht is aangepast door stefano17 (02-03-2001).] |
09-03-2001, 18:02 | |
Verwijderd
|
www.zeitung.de voor links naar alle Duitstalige kranten
|
14-03-2001, 16:34 | ||
Citaat:
|
15-03-2001, 15:27 | ||
Citaat:
Greetzzzz PS: Leonie, wat vind je van de sig?
10-05-2001, 16:20 | |
Verwijderd
|
o enne.... www.internetmeetingpoint.de/themen/zeitungen_zeitschriften is ook wel een goeie
|
Advertentie |
|
|
|