Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 20:14
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
RanC schreef op 28-12-2004 @ 20:56 :
Investeer in de economie.
De economie groeit.
Inkomsten nemen toe.
Grotere inkomsten betekent meer winst.
Meer winst betekent meer rijkdom.
Meer rijkdom laat meer ruimte over voor donaties aan het buitenland.
Buitenland blij, wij kopen onze vierde IPod.

(Trouwens, er zijn genoeg mensen in de Nederland die onder de armoedegrens leven, laten we die eerst maar eens helpen.)
Ik begrijp wat je bedoeld, maar die mensen hebben nu hulp nodig. Er kunnen ziektes uitbreken, ze hebben net soms hele families verloren, vrienden kennissen. Ze hebben huis en haard verloren. Geen cent om ook maar te kopen, en dan begin jij over een 5 jarenplan om ze economie te stimuleren om dan eventueel wat meer geld te kunnen geven?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2004, 20:16
tsip
Avatar van tsip
tsip is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 27-12-2004 @ 22:07 :
Vanuit Nederland is er nu 2 miljoen naar Azie gegaan. De staatsloterij reikt met nieuwjaar een prijs uit van 22 miljoen naar 1 persoon!

Het zou mooi zijn als De staatsloterij dat grote bedrag rechtstreeks naar Azie zou kunnen sturen, maar dat kan niet! Ik stel voor dat er een verzamelpunt komt waar iedereen zijn loten in kan leveren, zodat de eventuele prijs naar giro 555 overgemaakt kan worden!

Vertel het door!

heeft er iemand hier verstand van zaken??

Ik was zelf ook altijd tegen die grote bedragen die voor die mensen zijn, maar dat bedrag dat die lui winnen is EEN SCHIJNTJE van de totale opbrengst, de loterijen schenken miljarden...., JA MILJARDEN aan goede doelen.


Dus niet huilen en geld geven.

en voordat iemand begint te tieren dat ik dat zelf moet doen: ik heb 1 maandloon gestort omdat ik als thuiswonend student het geld toch niet erg nodig heb.

En nu ook niet tieren dat het zeker maar en paar tientjes is....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:25
Verwijderd
ik heb een half lot in mijn kerstpakket zitten, en het is inderdaad misschien een erg zinnig idee om dat geld, ook al is het maakr die 12,50 die het lot koste, over te schrijven naar 555.
als je eens voorstelt, als iedereen dat bedrag wat ze aan loten uit bestede ook op giro 555 zouden zetten??
en dat is, ik kan het zeggen aangezien ik bij de bruna werk en wij daar ook loten verkopen, behoorlijk veel.

een straatje hele loten (met cijfers 0 tm 9) 25 euro per lot, 10 x 25 = 250 euri (waarvan ze toch maar een schijntje terug verdienen)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:36
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 28-12-2004 @ 21:25 :
ik heb een half lot in mijn kerstpakket zitten, en het is inderdaad misschien een erg zinnig idee om dat geld, ook al is het maakr die 12,50 die het lot koste, over te schrijven naar 555.
als je eens voorstelt, als iedereen dat bedrag wat ze aan loten uit bestede ook op giro 555 zouden zetten??
en dat is, ik kan het zeggen aangezien ik bij de bruna werk en wij daar ook loten verkopen, behoorlijk veel.

een straatje hele loten (met cijfers 0 tm 9) 25 euro per lot, 10 x 25 = 250 euri (waarvan ze toch maar een schijntje terug verdienen)
Klinkt goed, wel erg naief. Men geeft liever 12,50 euro uit aan een lot waarvan men eigenlijk weet dat ze een kans van 1 op de zoveel miljoen hebben om wat te winnen. Dan dat ze 12,50 euro geven aan giro 555, en dat 1 persoon bijvoorbeeld een kuur krijgt. Of een week eten etc etc.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 28-12-2004 @ 21:36 :
Klinkt goed, wel erg naief. Men geeft liever 12,50 euro uit aan een lot waarvan men eigenlijk weet dat ze een kans van 1 op de zoveel miljoen hebben om wat te winnen. Dan dat ze 12,50 euro geven aan giro 555, en dat 1 persoon bijvoorbeeld een kuur krijgt. Of een week eten etc etc.
het is niet naief, gewoon een idee, het zou kunnen...als.
maar nederlanders geven over het algemeen niet zoveel om dit soort dingen. dus het is logisch dat het niet gebeurt.
maar 12,50 voor maar een week eten...dat is niet logisch, als je nagaat dat mensen dat lang niet eens in een week kunnen of zouden kunnen verdienen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:58
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 28-12-2004 @ 21:51 :
het is niet naief, gewoon een idee, het zou kunnen...als.
maar nederlanders geven over het algemeen niet zoveel om dit soort dingen. dus het is logisch dat het niet gebeurt.
maar 12,50 voor maar een week eten...dat is niet logisch, als je nagaat dat mensen dat lang niet eens in een week kunnen of zouden kunnen verdienen.
Het was maar een voorbeeld, ik heb werkelijk geen flauw idee hoeveel een week eten kost daar.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:59
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 28-12-2004 @ 20:04 :
GVD ben je zo dom of doe je expres zo...


anyway staatsloterij is wel 20 mil. voor een iemand dat wordt niet verdeeld.
ja, ik doe expres zo, maar dat heet niet dom. dat heet na-den-ken. en dat betekend verder kijken dan je neus lang is, en de gevolgen van je eigen daden proberen te voorzien. een land geld geven is zo ongeveer hetzelfde als het land de afgrond in helpen.

maar ja, jij doet niet expres zo, jij bent gewoon dom. tja, als we dan toch gaan schelden...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
tsip schreef op 28-12-2004 @ 21:16 :
heeft er iemand hier verstand van zaken??

Ik was zelf ook altijd tegen die grote bedragen die voor die mensen zijn, maar dat bedrag dat die lui winnen is EEN SCHIJNTJE van de totale opbrengst, de loterijen schenken miljarden...., JA MILJARDEN aan goede doelen.


Dus niet huilen en geld geven.

en voordat iemand begint te tieren dat ik dat zelf moet doen: ik heb 1 maandloon gestort omdat ik als thuiswonend student het geld toch niet erg nodig heb.

En nu ook niet tieren dat het zeker maar en paar tientjes is....
dus we moeten geld geven, terwijl de staatsloterij al miljarden geeft ? en leuk hoor, dat je een maandloon stort; je bent de enige nederlander die niet met geld om kan gaan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:21
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-12-2004 @ 22:03 :
dus we moeten geld geven, terwijl de staatsloterij al miljarden geeft ? en leuk hoor, dat je een maandloon stort; je bent de enige nederlander die niet met geld om kan gaan.
Ik vraag me echt af of de staatsloterij miljarden geeft. Onze overheid doet al moeilijk over een "paar honderd miljoen". En waar baseer jij dat op? Heb je dat ergens gelezen?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:24
Verwijderd
Miljarden is wellicht overdreven, maar dat de staatsloterij flinke bedragen aan ontwikkelingshulp schenkt is een feit van algemene bekendheid.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 28-12-2004 @ 21:03 :
Ja dat is waar, maar als je op ieder moment zo denkt, blijf je deze redenering constant volgen, en komt er dus helemaal niks bij de getroffen landen terecht . Maar goed die mensen in Nederland 'onder de armoedegrens' sterven echt niet van de honger hoor.
O nee? Ik heb vaak honger gehad hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:42
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-12-2004 @ 22:24 :
Miljarden is wellicht overdreven, maar dat de staatsloterij flinke bedragen aan ontwikkelingshulp schenkt is een feit van algemene bekendheid.
Jah dat weet ik ook. Maar gaan smijten met cijfers die waarschijnlijk niet kloppen heeft ook geen enkele zin.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-12-2004 @ 22:24 :
Miljarden is wellicht overdreven, maar dat de staatsloterij flinke bedragen aan ontwikkelingshulp schenkt is een feit van algemene bekendheid.
Zo'n 40% gaat naar goede doelen, nog eens 40% wordt uitgekeerd en de rest wordt verspild met administratieve rompslomp, marketing en salarissen van medewerkers. Kortom: meedoen aan loterijen is ethisch onverantwoord.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 00:12
Verwijderd
Loterijen in nederland moeten 60% van hun opbrengst schenken aan goede doelen. Er loopt een voorstel om dat te verlagen naar 50%.
De staatsloterij hoeft daar niet aan mee te doen, aangezien deze afdraagt aan de Staat in plaats van aan goede doelen. De Staatsloterij heeft dan ook een percentage van 60% van de opbrengst wat ze aan prijzengeld uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 00:39
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
voor de gierigen onder ons, sms naar: 3111

dan doneer je 1,50 per keer

stuur geef naar 3111
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 00:47
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-12-2004 @ 01:39 :
voor de gierigen onder ons, sms naar: 3111

dan doneer je 1,50 per keer

stuur geef naar 3111
Done.

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 00:50.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 10:55
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-12-2004 @ 01:39 :
voor de gierigen onder ons, sms naar: 3111

dan doneer je 1,50 per keer

stuur geef naar 3111
Zoveel beltegoed heb ik niet eens meer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 10:57
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-12-2004 @ 11:55 :
Zoveel beltegoed heb ik niet eens meer.
Idem. En dan nog.

Ik geef uberhaupt geen geld aan goede doelen, zou hypocriet zijn als ik het nu wel opeens zou doen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 11:09
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-12-2004 @ 01:39 :
voor de gierigen onder ons, sms naar: 3111

dan doneer je 1,50 per keer

stuur geef naar 3111
Geef mj dan eerst maar een mobiel
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 13:08
standby
standby is offline
ik hoorde op journaal de presentator enthousiast vertellen dat er twee miljoen euro vrijkomt om naar Azie te gaan. Is dat niet een beetje weinig idd? Waar zijn we mee bezig, 2 miljoen....pfff
__________________
under the milky way
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 13:19
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
standby schreef op 30-12-2004 @ 14:08 :
ik hoorde op journaal de presentator enthousiast vertellen dat er twee miljoen euro vrijkomt om naar Azie te gaan. Is dat niet een beetje weinig idd? Waar zijn we mee bezig, 2 miljoen....pfff
Lees eens effe het topic door zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:00
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 28-12-2004 @ 22:21 :
Ik vraag me echt af of de staatsloterij miljarden geeft. Onze overheid doet al moeilijk over een "paar honderd miljoen". En waar baseer jij dat op? Heb je dat ergens gelezen?
dat baseer ik op mijn onmetelijke wijsheid. (sarcasme).
onze overheid doet overal moeilijk over; de staatsloterij is wat anders dan 'onze overheid'. daarnaast vind ik uberhaupt het geven aan 'goede doelen' niet echt verantwoord. de reserves van de verenigde nederlandse hulporganisaties is enorm (again, das mijn onmetelijke wijsheid), er zijn tig organisaties met allemaal hun eigen bureaucratie, en als er een ramp is is iedereen wel erg happig om geld los te peuteren. dat de getroffen landen meer gebaat zijn met echte hulp, dus gewoon mensen die de lijken uit de zee vissen, gaat aan ze voorbij. dat de helft van het geld dat je aan hulp 'schenkt' niet goed terechtkomt kennelijk ook. en dat dit soort acties de constante afhankelijkheid en hulpeloosheid van armere landen structureel bevordert snapt niet iedereen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:10
Verwijderd
Steunactie in Groot-Brittannië is groot succes

do 30/12/04 - In Groot-Brittannië heeft een steunactie voor de slachtoffers van de vloedgolf in Zuidoost-Azië een recordbedrag opgeleverd. Ook in ons land schieten verschillende steunacties als paddestoelen uit de grond.

In 48 uur tijd werd er in Groot-Brittannië meer dan 28 miljoen euro gestort op voor de slachtoffers in Zuidoost-Azië.

De woordvoerder van de actie spreekt van een fenomenaal succes. Het is de eerste keer dat een steunactie over het kanaal in zo'n korte tijd zoveel geld bijeen brengt.

Ook in Groot-Brittannië sloegen de verschillende hulporganisaties de handen in elkaar met een gemeenschappelijk rekeningnummer.

De regering heeft al 15 miljoen pond (21 miljoen euro) vrijgemaakt voor de slachtoffers. Ook koningin Elisabeth zal een "substantiële bijdrage" geven. Het paleis wilde wel niet zeggen hoe groot het bedrag precies zou zijn.



Ook in ons land zijn er heel wat steunacties

In ons land hebben vijf grote organisaties een gemeenschappelijk rekeningnummer geopend. Mensen kunnen een bijdrage storten op het nummer 000-0000012-12.

Maar er zijn nog heel wat andere steunacties. De gemeente Bilzen heeft een steunactie opgezet voor het Sri Lankaanse dorpje Trincomalee. De actie kwam er na overleg tussen een ingeweken Sri Lankaans gezin en de gemeenteraad.

Ook GSM-operator Proximus bereidt een actie voor. Zij maken donderdag bekend op welke manier de mensen geld kunnen storten. Waarschijnlijk organiseert het bedrijf een sms-actie.

En ook de kerk in België doet zijn duit in het zakje. Zij roept de gelovigen op om de slachtoffers te gedenken in hun gebeden en vraagt ook om geld te storten aan de hulporganisaties.


=> BELGIË, voor alle duidelijkheid.

Zowel de Regering van de Franse Gemeenschap, de Regering van het Waals Gewest, de Vlaamse Regering als ook de Federale Regering, Steden & Gemeenten en de Provincies van ons land zullen financiële noodhulp vrijmaken voor enkele miljoenen euro's.

Jaah, zelfs De Kerk steunt!

Bron: VRT NIEUWSDIENST
http://app.vrtnieuws.net/html/nieuws/images/spacer.gif
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:49
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik wil best wat geld geven en als ik 22 miljoen zou winnen dan wordt ik toch duiepongelukkig volgens mij, en als je het allemaal weggeeft en je komt ooit nog een keer in geldnood heb je er ook spijt van

Nee ik hoop dat ik een ton win ofzo, dan geef ik daarvan ook een hele hoop aan een goed doel. En dan kan ik eindelijk op kamers

Maar ik vind het niet schandalig dat de loterij gewoon doorgaat, je kan toch niet zomaar tegen de mensen met loten zeggen dat ze alles weggeven. Dat moeten de mensen zelf beslissen

en 2 miljoen is niet veel, maar ik moet zeggen dat ik er ook bar weinig van de hulporganisaties heb gehoord. Als ze bijv. mensen langs de deur zouden sturen halen ze veel meer op
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 30-12-2004 @ 15:49 :
en 2 miljoen is niet veel, maar ik moet zeggen dat ik er ook bar weinig van de hulporganisaties heb gehoord. Als ze bijv. mensen langs de deur zouden sturen halen ze veel meer op
Dat mag je niet zomaar in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-12-2004 @ 15:51 :
Dat mag je niet zomaar in Nederland.
Zelfde voor België.. er zijn protocolaire voorschriften, allerlei regels en besluiten...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:57
Verwijderd
laat ons anders zo doen:
elke forummer betaald per post die hij nog maakt dit jaar 1 euro

haha

neen, stort gewoon maar wat je kan, de mensen daar hebben het nodig.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 15:25
Verwijderd
buitenland ________________________

BELGISCHE OVERHEID SCHENKT 1,7 MILJOEN
_______________________________________
De verschillende Belgische overheden
zullen samen 1,7 miljoen schenken
aan
de slachtoffers van de vloedgolven in
Zuidoost-Azië.

Dat is opvallend minder dan de ons om-
ringende landen. De Nederlandse rege-
ring heeft 25 miljoen euro opzijgezet.


De giften op de gemeenschappelijke
rekening 000-0000012-12 lopen vlot
binnen. Een eerste cijfer van de
opbrengst is wel pas voor vrijdag.

In het buitenland brengen de hulpacties
recordbedragen op. In Italië heeft een
actie op tv meer dan 11 miljoen euro in
het laatje gebracht. In Nederland werd
al 2,7 miljoen euro gestort.


Bron: VRT NIEUWSDIENST, Teletekst Tv1


>> minder als NL!
Ik vind dat onze bijdrage gerust mag verdubbeld worden..

"De Nederlandse regering heeft 25 miljoen euro opzijgezet."

--> dat is precies meer dan ik hier heb gelezen..



Hoe dan ook, ik wist al enkele jaren dat Nederlanders méér doneren aan goede doelen en actiever zijn in ontwikkelingssamenwerking. Al maakt ons land wel zeer goede vorderingen, het budget 'ontwikkelingssamenwerking' werd gevoelig opgetrokken de laatste jaren en België wil binnen afzienbare tij de 0,7% BBP norm halen. Iets waar NL al ruime tijd aan voldoet, geloof ik.

Het cliché 'die gierige nederlanders' klopt, wat dit betreft, niet. Maar zuinig zijn jullie wel hoor!


AANPASSING

Bron: GvA 30-12-2004

"Vlaming stort massaal''
De Vlamingen tasten massaal in de portemonnee om de nood in Zuidoost-Azië te helpen lenigen. Dat blijkt uit een eerste rondvraag bij de hulporganisaties. Naar schatting werd al een paar honderdduizend euro gestirt, maar de hulpverleners rekenen op 20 MILJOEN EURO. Heel wat verenigingen organiseren acties die geld in het laatdje brengen. Vrijwilligers van het Rode Kruis doen inzamelingen aan de grootwarenhuizen.

Laatst gewijzigd op 31-12-2004 om 04:27.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 08:56
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Die mensen kopen toch ook geen lot om het weg te geven..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 23:33
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-12-2004 @ 18:04 :
stel, je land ligt naast water.wat doe je dan : juist ja, dijken bouwen, en goeie ook. maar nee, we laten de boel overlopen, waardoor veel te veel mensen de dood vinden, en gaan dan vreselijk zielig om geld zeuren.
Doe niet zo walgelijk naief, alsof die landen het zich kunnen veroorloven om over de hele kustlijn dijken te bouwen

En hoe hoog denk je dat een dijk moet zijn om een golf van 20 meter tegen te houden?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 00:36
Naïveling
Avatar van Naïveling
Naïveling is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 03-01-2005 @ 00:33 :
Doe niet zo walgelijk naief, alsof die landen het zich kunnen veroorloven om over de hele kustlijn dijken te bouwen

En hoe hoog denk je dat een dijk moet zijn om een golf van 20 meter tegen te houden?
Helemaal mee eens..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 09:31
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 03-01-2005 @ 00:33 :
Doe niet zo walgelijk naief, alsof die landen het zich kunnen veroorloven om over de hele kustlijn dijken te bouwen

En hoe hoog denk je dat een dijk moet zijn om een golf van 20 meter tegen te houden?
dijken bouw je niet voor niets achter elkaar. daarnaast had het geholpen als de natuurlijke bescherming tegen de zee hadden laten staan. daarnaast zijn dijken niet echt vreselijk lastig of duur om te bouwen. maar ja, naievelingen denken dat er zoiets bestaat als 'onvermijdeleke rampen
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 09:57
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-01-2005 @ 10:31 :
dijken bouw je niet voor niets achter elkaar. daarnaast had het geholpen als de natuurlijke bescherming tegen de zee hadden laten staan. daarnaast zijn dijken niet echt vreselijk lastig of duur om te bouwen. maar ja, naievelingen denken dat er zoiets bestaat als 'onvermijdeleke rampen
Ja, laten we bij deze druk door toeristen bezette stranden dijken neerpleuren!

Best realistisch.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-01-2005 @ 10:57 :
Ja, laten we bij deze druk door toeristen bezette stranden dijken neerpleuren!

Best realistisch.
gaat meteen ook de voornaamste bron van inkomsten mee terug naar die toeristen hun land!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:36
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-01-2005 @ 10:57 :
Ja, laten we bij deze druk door toeristen bezette stranden dijken neerpleuren!

Best realistisch.
nee, nu hebben ze natuurlijk heeeeel veel toeristen...
overigens had het laten staan van de bossen rond de kustlijn al een hele hoop ellende kunnen schelen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:48
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-01-2005 @ 11:36 :
nee, nu hebben ze natuurlijk heeeeel veel toeristen...
overigens had het laten staan van de bossen rond de kustlijn al een hele hoop ellende kunnen schelen.
Het is duidelijk dat jij geen flauw idee hebt wat honger of armoede is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken vuurwerk artikelen
kevinkuyer
0 05-01-2010 10:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel II]
Sweet_Hadar
4 14-03-2004 21:29
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba)
niceman1984
24 04-12-2003 00:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.