Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ach en wat is centraal. Als je in de rest van Nederland niets te zoeken hebt, maar alles in je stadje is, dan heb je het toch ook prima voor elkaar. ![]()
|
Ik heb niet zo'n heel erg accent, maar ik kan wel vloeiend limburgs ratelen. Dat is vooral handig als je op vakantie bent. Kun je over Nederlanders roddelen zonder dat ze het verstaan of natuurlijk over EoS terwijl hij gewoon bij mijn ouders aan tafel zit
![]()
|
Verwijderd
|
Argh, ik wil weer eens wat over een nieuwe taal weten, maar nu heb ik twee boeken uitgekozen; eentje over Russisch en eentje over (modern) Hebreeuws. En dat werkt toch niet. Ik moet dus een van beide kiezen, vind ik zelf. Maar toen bedacht ik me dat Arabisch ook zeer cool is, dus nu weet ik het helemaal niet meer... Ik wil echt zoveel talen góed leren, maar dat lukt toch nooit. De enige taal die ik ooit serieus heb aangepakt is Japans, en m'n Duits is nog beter... Argh!
*zucht* Ok, Hebreeuws of Russisch... Of geen van beide, of allebei... Als ik nu een mooi cursusschema maak voor mezelf, dan moet het wel lukken, toch? Fins, Spaans, Japans, Grieks, Latijn, Hebreeuws, Russisch. Net zoveel talen als dagen in een week ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf klink ik volgens mij Maastrichts, en ik spreek het ook wel, maar niet in gezelschap ![]() Veel Frans hier inderdaad, zoals 'commissies doen' bijvoorbeeld, dat moet haast wel uit het Frans komen. |
![]() |
||
Ik had daarnet een van de meest boeiende gesprekken op msn ooit.
Citaat:
|
PiP suffie
![]() Dat deed ik altijd met dingen in de keuken! we hadden een plastic bak waar de kaas in zat, die is stuk gegaan tegen het tosti maak ding! en de oude blender is kapot gegaan op een vuur (Dat is gevaarlijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar dat soort dingen ja ;x |
![]() |
|
haha mijn broer heeft een brandende lucifer opgezogen met de stofzuiger!
![]() En mijn ex en ik zaten een keer in zijn nieuwe auto, toen wilde hij weten of de sigarettenbrander ding al warm was en of die het deed. Dus pakte die dat ding vast--> Verbrande hand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn zus en ik zaten een keer in de hal te spelen op de grond, mijn vader was in de meterkast aan het werk. En toen vloog er een grote vonk uit de meterkast precies tussen mijn zus en mij in. Heel eng ![]() |
![]() |
|
ahw arme jij !!!
Mijn broer en ik deden altijd tikkertje op een boerderij, en dan renden we overal heen. Maar als je daar de tuin uit rent moet je onder zo'n stroomdraad. Meestal stond er geen stroom op maar we waren toch altijd voorzichtig. Op een keer was ik niet voorzichtig genoeg en toen stond ik onder stroom! Daarom ben ik zo mislukt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hij zet ook altijd het verkeerd pitje aan op onze kookplaat. Op een dag vroeg hij zich af of hij wel het goede pitje aan het staan, in plaats van te kijken naar welke knop hij had omgedraaid, ging hij voelen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |