Oud 08-02-2021, 19:49
Gigix
Gigix is offline
Hoi! Ik ben Gigi,

Dit jaar zit ik in mijn laatste jaar van de havo. Nu weet ik nog niet helemaal welke studie ik wil gaan doen.Ik hoopte dat jullie mij hierbij misschien kunnen helpen met ervaringen of aanbevelingen.

Ik zit dus op de havo en ga hier na hbo doen. Ik wil niet te ver naar school dus voor mij wordt het of saxion (enschede) of han (arnhem/nijmegen). Ik hou qua vakken van engels en geschiedenis. Ik ben goed in het schrijven van teksten en taalvakken liggen mij ook. Ik ben wel wat introvert dus voor de klas staan is misschien niet het beste plan. Ik heb gehoord dat rechten of communicatie bij mij zou passen, ik weet dat zelf niet zo goed dus als hier ervaringsdeskundige zijn. Laat je horen Als iemand nog andere opleidingen weet natuurlijk ook laten horen haha.

Nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2021, 09:02
Digitalmark
Digitalmark is offline
Hi Gigi,

Ik heb gekozen voor een studie in marketing. Marketing is natuurlijk een breed gegeven en je kan hier veel specifieke richtingen mee uit.

Als ik het zo lees ben je vooral goed in teksten schrijven omdat taalvakken je goed liggen.
In deze tijd zijn vele bedrijven op zoek naar mensen die content schrijven voor hun online gebeuren (websites, online advertenties, sociale media post, etc).

Uiteraard komt er hier heel wat bij kijken en daarover leer je natuurlijk meer in een marketingrichting. Je kan al wat meer lezen over content schrijven in dit artikel: https://hybridagency.be/blog/seo/con...ogle-verstaat/

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Lastige situatie voor studiekeuze
Kelvyn
5 31-12-2014 09:29
Studeren Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills?
Tom Dekker
7 17-01-2013 12:10
Studeren Studiekeuze/loopbaanbegeleiding
mariskadv
1 20-03-2012 10:43
Studeren Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze?
Cas Kramers
1 08-03-2012 07:08
Studeren Twijfels bij studiekeuze? Tips en tools voor scholieren door studenten
Maart88
0 17-01-2012 12:16
Studeren Studiekeuze: Twijfels, twijfels, twijfels...
mrme
5 01-07-2008 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.