Oud 08-05-2004, 23:09
JantjePietje
JantjePietje is offline
Nederlandse artsen herstellen maagdenvlies

In Nederland vinden jaarlijks minstens enige honderden 'maagdenvlies hersteloperaties' plaats bij moslimvrouwen die als maagd het huwelijk in moeten, maar geen maagd meer zijn. De operaties worden verricht in ziekenhuizen, maar blijken lang niet altijd het gewenste effect te hebben.

De artsen die de maagdenvliezen herstellen zijn in overtreding omdat ze de operaties onder een valse noemer declareren. De doktoren staan echter voor een dilemma: zelf vinden ze de operaties onzin, maar islamitische meisjes worden door hun familie bedreigd of verstoten als ze geen maagd meer zijn.

In 2002 opperde adjunct-directeur R. Offers van zorgverzekeraar Azivo dat dergelijke operaties eigenlijk in het ziekenfondspakket zouden moeten worden opgenomen. Vorig jaar nog bleek in België dat operaties om het maagdenvlies te herstellen bij steeds meer Turkse en Marokkaanse meisjes voorkomen.

--
Het tv-programma NOVA dook in deze materie en bericht er vanavond over op Nederland 3: 22:20 - 23:00 (herhaling vanaf 02:05).

Ik heb dus zojuist Nova gekeken en men had het erover of zo'n ingreep wel of niet vergoed moest worden. Persoonlijk denk ik van niet, omdat dergelijke ingrepen een schijnoplossing zijn en meer onder de noemer 'schoonheidsoperaties" vallen.

Wat denken jullie? Een goede of een slechte zaak om deze praktijken door te laten gaan?
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2004, 23:10
Verwijderd
wel goed, maar niet vergoeden
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 08-05-2004 @ 23:09 :
islamitische meisjes worden door hun familie bedreigd of verstoten als ze geen maagd meer zijn.
Dan worden ze maar verstoten. Zouden ze blij mee moeten zijn. En als ze bedreigd worden? Oppakken en in de cel met degenen door wie ze bedreigd worden.

Dat soort dingen moet absoluut niet vergoed worden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dan worden ze maar verstoten. Zouden ze blij mee moeten zijn.
ook goedemorgen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:54
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Als hun zo nodig als maagd het huwelijk inmoeten dan zorgen toch ff lekker zelf maar dat ze maagd blijven.

Zijn ze het daar niet mee eens dan moeten ze worden opgevangen in een huis voor ontheemde moslima's ofzo, maar we gaan niet ff "bijklussen" omdat hun zo nodig moeten neuken.

Als ik moslim zou zijn zou ik niet neuken voor het huwelijk, zou ik dat wel willen dan zou ik mijn moslimdom opzeggen.. simpel.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:54
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Natuurlijk is het niet goed dat je door je familie word verstoten ofzo, om zoiets, maar om het nou te laten opereren omdat je met iemand naar bed bent geweest én het dan ook nog te laten vergoeden.


pfffffffffff......... belachelijk, dan hadden ze hun benen maar dicht moeten houden (mits het natuurlijk vrijwillig is geweest). Eigen schuld dikke bult.
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 00:33
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 08-05-2004 @ 23:10 :
wel goed, maar niet vergoeden
Precies.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 00:36
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2004 @ 00:33 :
Precies.
waarom vind je het goed dan?
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Sawna schreef op 09-05-2004 @ 00:36 :
waarom vind je het goed dan?
Omdat ik vind dat mensen alles moeten kunnen "kopen", dus ook alle soorten medische ingrepen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 01:32
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Dat de islamitische cultuur er waarde aan hecht om als maagt het huewelijk in te treden vind ik best. Dat bepaalde mensen er dan ook nog eens waarde aan hechte om met een bebloed laken rond te dansen vind ik ook best, ik zie alleen geen enkele reden waarom ik en andere belastingbetalers hier bij betrokken zouden moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 02:07
Tińo
Avatar van Tińo
Tińo is offline
naja aan de ene kant snap ik het wel,maar aan de andere kant maak je dan wel onderscheidt etc., ''racisme'' , dus als ze zelf een fout hebben gemaakt moeten ze t ook maar zelf vergoeden
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 02:12
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Ben ik de enige die denkt dat dit erg misleidend is voor ons jongens? Straks gaan wij naar bed met een zogenaamde "maagd", blijkt dat ze al meerdere malen genomen is en een nare SOA meedraagt

On-topic, ik zie niet waarom de staat dit zou moeten vergoeden. Anderen hebben hier al uitgelegd waarom.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 08:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
kvind het wel goed. *hatsjoe* moest ff niezen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 09:26
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k vind dat ze zoizo niet met mensen moeten trouwen die zo gestoord zijn.
die islamiten die denken dat je hier je vrouw mag onderdrukken en dingen kan opleggen, die moeten ze direct in de bak gooien.
niet afvoeren, want hoe gestoord ze ook zijn, het zijn nederlanders en we hebben ze hier heen gehaald.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 08-05-2004 @ 23:54 :
Als hun zo nodig als maagd het huwelijk inmoeten dan zorgen toch ff lekker zelf maar dat ze maagd blijven.
Het maagdenvlies kan verdwijnen door meer dan alleen penetratie door de man. Vrouwen die sporten hebben een grote kans hun maagdenvlies al op jonge leeftijd te verliezen, zonder daarvoor met iemand naar bed te zijn geweest.

Vreemd dat de de islam dat nooit begrepen heeft. Veel vrouwen snijden zichzelf een klein beetje in onder de eerste keer, zodat ze bloeden, dan doen ze net alsof het maagdenvlies net gebroken is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef op 09-05-2004 @ 02:12 :
[B]Ben ik de enige die denkt dat dit erg misleidend is voor ons jongens? Straks gaan wij naar bed met een zogenaamde "maagd", blijkt dat ze al meerdere malen genomen is en een nare SOA meedraagt

B]
waarom maakt dit t erger dan? dit is al jaren zo hoor
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:39
meisje
meisje is offline
Ik vind niet dat het vergoed moet worden, want het is een zogenaamde luxe operatie en geen noodzakelijke. Verder denk ik dat je bepaalde symptomen hiermee bestrijdt in plaats van de oorzaak.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:59
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 08-05-2004 @ 23:10 :
wel goed, maar niet vergoeden
Beetje moeilijk te controleren als het toch onder een valse ingreep-naam wordt doorgegeven. Zag ik gister in Nova.
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2004, 12:03
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Grote onzin, moeten die moslim vrouwen maar niet de slet uit gaan hangen als ze toch zo graag een moslim huwelijk willen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 12:03
ProudAssyrian
ProudAssyrian is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 08-05-2004 @ 23:09 :
Nederlandse artsen herstellen maagdenvlies

In Nederland vinden jaarlijks minstens enige honderden 'maagdenvlies hersteloperaties' plaats bij moslimvrouwen die als maagd het huwelijk in moeten, maar geen maagd meer zijn. De operaties worden verricht in ziekenhuizen, maar blijken lang niet altijd het gewenste effect te hebben.

De artsen die de maagdenvliezen herstellen zijn in overtreding omdat ze de operaties onder een valse noemer declareren. De doktoren staan echter voor een dilemma: zelf vinden ze de operaties onzin, maar islamitische meisjes worden door hun familie bedreigd of verstoten als ze geen maagd meer zijn.

In 2002 opperde adjunct-directeur R. Offers van zorgverzekeraar Azivo dat dergelijke operaties eigenlijk in het ziekenfondspakket zouden moeten worden opgenomen. Vorig jaar nog bleek in België dat operaties om het maagdenvlies te herstellen bij steeds meer Turkse en Marokkaanse meisjes voorkomen.

--
Het tv-programma NOVA dook in deze materie en bericht er vanavond over op Nederland 3: 22:20 - 23:00 (herhaling vanaf 02:05).

Ik heb dus zojuist Nova gekeken en men had het erover of zo'n ingreep wel of niet vergoed moest worden. Persoonlijk denk ik van niet, omdat dergelijke ingrepen een schijnoplossing zijn en meer onder de noemer 'schoonheidsoperaties" vallen.

Wat denken jullie? Een goede of een slechte zaak om deze praktijken door te laten gaan?

dat maagdenvlies moet dus bij de eerste keer scheuren en dan moet er wat bloed vloeien. dit verwchten de meesten dan, maar ergens anders wordt weer gezed dat die vlies nep is en dat het alleen maar scheurt als de man te hard bezig gaat.

ik moet nu eerst nog weten of dat ding bij de eerste keer wel of niet moet knappen/bloeden ofzo.

ik weet ookw el waarom vooral de islamitische meisjes bang zijn voor zulke dingen, want uit de familie stoten kan makkelijk gebeuren daar
__________________
Proud To Be Assyrian!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:06
Rec_It
Rec_It is offline
dat is net zoiets als je eerst laten castreren en daarna beslist dat je toch kinderen wil, en dat dat ook vergoed wordt

het slaat nergens op dat je belasting moet betalen voor wat iemand zelf doet

dat vrouwen zichzelf zouden snijden om zo toch te bloeden laat wel weer zien hoe achterlijk dat soort taffarelen zijn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:06
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Als ik zo'n meisje was zou ik ook niet echt in die familie willen blijven denk ik, en als je met een kerel trouwt die niet eens iets van je seksuele verleden weet, heb je zoiezo al een probleem.

Ik snap het nooit zo...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:10
honour
Avatar van honour
honour is offline
het is een geloof en als die vrouwen/meiden het er niet voor over hebben om maagd te blijven tot het huwelijk das dan hun probleem. ze liegen zichzelf voor dan. wel neuken en wel geloven? dat past dan absoluut niet bij elkaar. en dat verstoten worden: ja vind je het gek. je liegt je hele familie voor dat je gelooft terwijl je dat dus in feite niet doet. en daar gebruiken ze nederlandse artsen voor. artsen die het zonder al die onzin al druk genoeg hebben. maak dan gvd gewoon een keuze: neuken en niet geloven of geloven en niet neuken.....
__________________
ik hoop dat ik je kan geven wat jij mij geeft
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:11
honour
Avatar van honour
honour is offline
en die shit vergoeden? kom op man waar gaan we heen met dit soort onzin? als ze het persee willen(wat in mijn ogen sowieso al onzin is, zie vorige reply) dan laat ze er dan ook maar grof voor betalen. ze nemen tijd van de desbetreffende dokter in beslag maar ook van degene die in de tussen tijd geholpen had kunnen worden door die dokter. en als ze het echt willen dan dokken ze er ook wel voor.
__________________
ik hoop dat ik je kan geven wat jij mij geeft
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:14
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Wel neuken, niet geloven maar ook niet in je eentje berooid op straat terecht willen komen is opzich ook best een voorstelbare houding natuurlijk
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 14:24
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2004 @ 11:21 :
Het maagdenvlies kan verdwijnen door meer dan alleen penetratie door de man. Vrouwen die sporten hebben een grote kans hun maagdenvlies al op jonge leeftijd te verliezen, zonder daarvoor met iemand naar bed te zijn geweest.

Vreemd dat de de islam dat nooit begrepen heeft. Veel vrouwen snijden zichzelf een klein beetje in onder de eerste keer, zodat ze bloeden, dan doen ze net alsof het maagdenvlies net gebroken is.
Ja duuuhhhhh.. ik ben geen koe, maar er is wel een verschil tussen twee groepen dus. Ik vind overigens dat deze tweede groep ook niet vergoed moet worden. De cultuur die zij met zich mee willen dragen moeten zij zelf dragen en niet de Nederlandse overheid (financieel dan).

offtopic: volgens mij kunnen de dokters wel zien wat er met dat maagdenvlies is gebeurd
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 09-05-2004 @ 11:39 :
Ik vind niet dat het vergoed moet worden, want het is een zogenaamde luxe operatie en geen noodzakelijke. Verder denk ik dat je bepaalde symptomen hiermee bestrijdt in plaats van de oorzaak.
Ja, eens luxe zou ik het alleen niet willen noemen, eerder gewoon niet-noodzakelijk. Hoewel, aan de andere kant, je kunt natuurlijk ook wel verdedigen dat het niet-maagd zijn van een islamitisch meisje in zekere zin levensbedreigend is, en dat ze daarom geholpen moet worden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:45
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2004 @ 14:39 :
Ja, eens luxe zou ik het alleen niet willen noemen, eerder gewoon niet-noodzakelijk. Hoewel, aan de andere kant, je kunt natuurlijk ook wel verdedigen dat het niet-maagd zijn van een islamitisch meisje in zekere zin levensbedreigend is, en dat ze daarom geholpen moet worden
we kunnen ons niet aan indirectheid ophangen. Ik vind dat belachelijk, de ziektekostenverzekering is aan de Nederlandse cultuur aangepast en niet aan een andere. Daarbij helpen we mensen die dan normaal een misdrijf zouden plegen (namelijk dat meisje wat aandoen) aan iets wat ze willen, je kunt ze toch niet hun zin geven?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:46
ProudAssyrian
ProudAssyrian is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 09-05-2004 @ 14:24 :
Ja duuuhhhhh.. ik ben geen koe, maar er is wel een verschil tussen twee groepen dus. Ik vind overigens dat deze tweede groep ook niet vergoed moet worden. De cultuur die zij met zich mee willen dragen moeten zij zelf dragen en niet de Nederlandse overheid (financieel dan).

offtopic: volgens mij kunnen de dokters wel zien wat er met dat maagdenvlies is gebeurd
ach mischien vinden die dokters het wel plezierig om te doen.
__________________
Proud To Be Assyrian!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 09-05-2004 @ 14:45 :
we kunnen ons niet aan indirectheid ophangen. Ik vind dat belachelijk, de ziektekostenverzekering is aan de Nederlandse cultuur aangepast en niet aan een andere. Daarbij helpen we mensen die dan normaal een misdrijf zouden plegen (namelijk dat meisje wat aandoen) aan iets wat ze willen, je kunt ze toch niet hun zin geven?
Ik zei dat je het tegendeel kunt verdedigen, maar ik ben met jou van mening dat indirectheid inderdaad niet telt. Dan moet er iets veranderen aan de mentaliteit van zulke families t.o.v. maagdelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:54
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2004 @ 14:48 :
Ik zei dat je het tegendeel kunt verdedigen, maar ik ben met jou van mening dat indirectheid inderdaad niet telt. Dan moet er iets veranderen aan de mentaliteit van zulke families t.o.v. maagdelijkheid.
zei ik in mijn eerste post toch ook al
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 09-05-2004 @ 14:54 :
zei ik in mijn eerste post toch ook al
Ja, I bow to your mastery
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:59
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2004 @ 14:57 :
Ja, I bow to your mastery
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:36
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Borstenvergroting vergoeden we ook niet, ondanks dat sommigen erdoor in levensgevaar komen (suicidaal)

dus.. SORRY

priveklinieken:
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:31
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2004 @ 11:21 :


Vreemd dat de de islam dat nooit begrepen heeft. Veel vrouwen snijden zichzelf een klein beetje in onder de eerste keer, zodat ze bloeden, dan doen ze net alsof het maagdenvlies net gebroken is.
Van wat ik begrepen heb is het niet iets typisch islamitisch, maar meer iets van de mediterrane (sub) cultuur. Deze maagdelijkheidscultus met bloedtraditie kom je kennelijk opvallend vaak tegen bij Marokkanen en Turken. Kennelijk komt het niet voor in streken als Indonesie, India of zwart Afrika, waar er islamitische mensen zijn.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:43
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
meisje schreef op 09-05-2004 @ 11:39 :
Ik vind niet dat het vergoed moet worden, want het is een zogenaamde luxe operatie en geen noodzakelijke. Verder denk ik dat je bepaalde symptomen hiermee bestrijdt in plaats van de oorzaak.
I agree .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2004, 18:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 09-05-2004 @ 14:24 :
Ja duuuhhhhh.. ik ben geen koe, maar er is wel een verschil tussen twee groepen dus. Ik vind overigens dat deze tweede groep ook niet vergoed moet worden. De cultuur die zij met zich mee willen dragen moeten zij zelf dragen en niet de Nederlandse overheid (financieel dan).

offtopic: volgens mij kunnen de dokters wel zien wat er met dat maagdenvlies is gebeurd
Nee, het maagdenvlies is gewoon niet meer aanwezig, weinig aan te zien, dus...

Maar anderen lijken het niet te begrijpen... De meeste meisjes verliezen hun maagdenvlies voordat ze met een jongen naar bed gaan en hier lijkt iedereen te denken dat het een stelletje hoeren zijn, dat is nonsens!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-05-2004 @ 16:31 :
Van wat ik begrepen heb is het niet iets typisch islamitisch, maar meer iets van de mediterrane (sub) cultuur. Deze maagdelijkheidscultus met bloedtraditie kom je kennelijk opvallend vaak tegen bij Marokkanen en Turken. Kennelijk komt het niet voor in streken als Indonesie, India of zwart Afrika, waar er islamitische mensen zijn.
Klopt jah, ik gebruikte het verkeerde woord...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:19
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 08-05-2004 @ 23:14 :
Dan worden ze maar verstoten. Zouden ze blij mee moeten zijn.
__________________
Such a riposte is a scandalous impertinence | Anders nog iets?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 20:08
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
dat maagdenvlies kan door meerdere dingen scheuren. Een tampon, sporten... het houd niet op. Er zijn zelf meisjes die helemaal geen maagdenvlies hebben!!! En zelfs als jij als braaf moslimmeisje maandverband gebruikt, zo min mogenlijk beweegt en jezelf medisch laat controleren of jij echt wel een maagdenvlies hebt, dan moet je nog tijdens de huwelijksnacht mazzel hebben want in werkelijkheid bloeden maar 1 op de 4 meisjes tijdens de eerste keer en zelfs dan moet je maar afwachten of het genoeg bloed is om "naar buiten" te lekken en op het laken te belanden. 'k geloof dat de meeste vrouwen tijdens de huwelijksnacht een speld in hun vinger prikken (en sld je niet van naalden houd zijn er geloof ik zelfs een soort van "bloedpilletjes" te koop die je voor de sex in je vagina moet stoppen)

'k lees heel veel tijdschriften
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 23:56
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik neem gewoon een fiets uit een moslimland. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik neem gewoon een verse fiets uit Turkije. Vooral die uit de bergen.( mountainbike). Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.....
__________________
www.ertan.nl voor een kritische kijk op de Nederlandse samenleving!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 01:39
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Je doet maar

Arme fiets...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 03:05
Verwijderd
@Ertajunior: Anders ben je gewoon even direct en gebruik je niet van dit soort onzinnige en vooral irritante beeldspraak.

Ik ben tegenstander van vergoeding. Omdat, zoals eerder gezegd, je hiermee toch bezig bent met de bestrijding van een symptoon in plaats van het zoeken naar een oplossing. Ik heb verder weinig zicht op de kosten van zo'n operatie maar als het blijkbaar zó belangrijk is voor die meisjes zullen ze het financieel gezien wel kunnen op hoesten.

Dat het mij indirect geld zou kunnen kosten kan me eigenlijk worst wezen, je geeft denk ik een verkeerd signaal af door dit soort zaken te gaan vergoeden. Het feit dat meisjes daadwerkelijk ernstige problemen kunnen krijgen als ze dus voor hun huwelijk seks hebben lijkt me nou niet bepaald iets dat je moet toejuichen.

Verder valt het me op dat er vrij veel mensen zijn die er blijkbaar vanuit gaan dat die meisjes er zelf voor kiezen geen seks te mogen hebben voor hun huwelijk. En dat is natuurlijk vrij onzinnig.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 03:15.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 03:36
Verwijderd
Citaat:
e r t a njunior schreef op 09-05-2004 @ 23:56 :
De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik neem gewoon een fiets uit een moslimland. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik neem gewoon een verse fiets uit Turkije. Vooral die uit de bergen.( mountainbike). Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.....
Inderdaad! Alle autochtone Nederlandsen zijn HOEREN!!! HOEERRRRRRRRRRRRRRRREEEEEN!!!!!

Dus mijn zus ook? En in de bergen van Turkije doen ze niet aan seks? Dat is wat je bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 05:04
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2004 @ 21:36 :
En in de bergen van Turkije doen ze niet aan seks? Dat is wat je bedoelt?
Het is moeilijker om te fietsen in berggebied
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 09-05-2004 @ 23:56 :
Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.....
Ach gut, meneer vind zichzelf weer zo belangrijk dat ie een topkwaliteit bus moet hebben die hij niet veridend heeft
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:05
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
er moeten uitzonderingen komen: Aantoonbaar verkracht bijv.

Ik vind als je vrijwillig met iemand naar bed bent geweest dat het niet vergoed moet worden.
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:14
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 09-05-2004 @ 23:56 :
De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik neem gewoon een fiets uit een moslimland. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik neem gewoon een verse fiets uit Turkije. Vooral die uit de bergen.( mountainbike). Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.....
Alle nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn hoerenlopers.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:54
meisje
meisje is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 09-05-2004 @ 23:56 :
De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik neem gewoon een fiets uit een moslimland. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik neem gewoon een verse fiets uit Turkije. Vooral die uit de bergen.( mountainbike). Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.....
Je lult mag best hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 09:21
Verwijderd
Citaat:
e r t a njunior schreef op 09-05-2004 @ 23:56 :
De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik neem gewoon een fiets uit een moslimland. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik neem gewoon een verse fiets uit Turkije. Vooral die uit de bergen.( mountainbike). Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.....
Geef nou maar toe Ertan, je wilt het allerliefst ook gewoon een meisje dat jou alle hoeken van de kamer kan laten zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.