Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2020, 11:23
Verwijderd
Ik las dit:
Citaat:
Coool! Met je ouders?
Als reactie op:
Citaat:
En ik word voor de tweede keer oom
En begon me af te vragen wat er in godsnaam bedoeld werd.
Advertentie
Oud 30-06-2020, 16:11
Verwijderd
We noemen Pluisje McKennydeigh.
Oud 30-06-2020, 16:18
Verwijderd
Ik ben vanavond alleen thuis, wie komt er langs voor drank en drugs?
Oud 30-06-2020, 16:18
Verwijderd
Ik ga wel om 2130 naar bed.
Oud 30-06-2020, 18:09
Verwijderd
Ik wil nog wel eens racen. Niet tegen iemand, maar zelf rondrijden en zo hard mogelijk gaan.
Oud 30-06-2020, 19:07
Verwijderd
Misschien is het maar goed dat Jos weggaat, ik bijt iedereen z'n hoofd af vanavond. Ik heb behoefte aan sigaretten en wijn.
Oud 30-06-2020, 19:08
Verwijderd
Veel van beiden.
Oud 30-06-2020, 20:30
Verwijderd
Ik ging best wel stuk om deze
Oud 01-07-2020, 18:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ging best wel stuk om deze
[afbeelding]
Echt hè. Hier wel leesbaarder dan op fb
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-07-2020, 18:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ook leesbaarder dan op whatsapp
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-07-2020, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Echt hè. Hier wel leesbaarder dan op fb
Ja dat komt omdat je op je PC zit. Op een telefoon kan je gewoon normaal inzoomen
Oud 01-07-2020, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ook leesbaarder dan op whatsapp
Het is dezelfde als WhatsApp, letterlijk deze gekopieerd en in WA geplakt
Oud 01-07-2020, 19:57
Verwijderd
Doris werd twee vandaag.
Oud 01-07-2020, 20:07
Verwijderd
Wat kreeg ze Heb je het leuk gehad?
Oud 01-07-2020, 20:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het is dezelfde als WhatsApp, letterlijk deze gekopieerd en in WA geplakt
dan is de kwaliteit poep en compressed
Oud 01-07-2020, 20:17
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Doris werd twee vandaag.
Gefeliciteerd!
Hoe is de nee fase?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-07-2020, 20:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja dat komt omdat je op je PC zit. Op een telefoon kan je gewoon normaal inzoomen
Ik hoop dat dit soort lui nog heel vaak in dit soort shit komen. Laat ze maar op de blaren zitten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-07-2020, 21:08
Verwijderd
Citaat:
dan is de kwaliteit poep en compressed
Nee, op je PC naar FB en WA kijken is wezenlijk anders geworden; je krijgt niet dezelfde mate van zoomen als op een mobiel apparaat. Helaars.
Oud 01-07-2020, 23:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gefeliciteerd Caro!
Oud 01-07-2020, 23:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Doris werd twee vandaag.
Oud 02-07-2020, 08:34
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Doris werd twee vandaag.
Gefeliciteerd
Oud 02-07-2020, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Wat kreeg ze Heb je het leuk gehad?
Een rugzak en een puzzel en een jurkje en spulletjes om te koken en een zandbak en heel veel aandacht. Peettantes zijn het weekend geweest, zaterdag en zondag. Gisteren opa's en oma's. Rondom corona en zwanger en drukte en weetikwat wilde ik vooral relaxed en aandacht voor Doris. Dat is gelukt
Citaat:
Gefeliciteerd!
Hoe is de nee fase?
Dank je! Vooralsnog valt het mee. Ze wordt vooral duidelijker in wat ze wel en niet wil. Als dat niet is wat handig is, draait ze meestal vanzelf bij, na 3 minuten haar vooral met rust laten. En dat gaat dan zonder drama of gezeur of zo. Best prima
Maarrrrrrr we kunnen ook wel heel goed mee gaan met haar dingen en maken er geen strijd van. Daar hebben we echt geen zin in en heeft volgens mjj geen zin

Citaat:
Gefeliciteerd Caro!
Dank!
I know gaat zo snel! En in oktober komt er no een
Citaat:
Gefeliciteerd
dank
Oud 02-07-2020, 10:31
Verwijderd
Ik ging germaanse namen googlen en daar zit wat GoT en LotR waardige shit tussen zeg.
Oud 02-07-2020, 11:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Jeetje kinderfabriek
__________________
Forumdownie
Oud 02-07-2020, 11:05
Verwijderd
Het enige waar vrouwen goed in hoeven te zijn. Kinderen baren, het huishouden en koken.
Oud 02-07-2020, 11:07
Verwijderd
Nu is het wachten op de newbie die me verteld dat dat echt niet zo is en dat ik dat niet mag geloven want vrouwen zijn even belangrijk als mannen!!!!!!
Oud 02-07-2020, 11:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oud 02-07-2020, 11:37
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Is het trouwens een jongetje of een meisje?
Oud 02-07-2020, 11:55
Verwijderd
Geen idee. Maar we hebben onze hoop gevestigd op een pterodactylus.
Oud 02-07-2020, 12:01
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nu is het wachten op de newbie die me verteld dat dat echt niet zo is en dat ik dat niet mag geloven want vrouwen zijn even belangrijk als mannen!!!!!!
Haha naïef dat is natuurlijk helemaal niet zo
__________________
Forumdownie
Oud 02-07-2020, 12:02
Verwijderd
Oud 02-07-2020, 12:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nu is het wachten op de newbie die me verteld dat dat echt niet zo is en dat ik dat niet mag geloven want vrouwen zijn even belangrijk als mannen!!!!!!
Als je dit tegen Doris vertelt en ze roept heel hard ‘NEE’, dan ligt dit niet aan haar fase.
Oud 02-07-2020, 12:09
Verwijderd
Doris mag sowieso alleen maar in e keuken komen. En de badkamer, om die te poetsen. En e heeft ern loopfietsje gekregen waar we een karretje achter spannen zodat ze eindelijk boodschappen kan gaan doen. En nu ze eindelijk haar fijne motoriek heeft ontwikkeld, kunnen we beginnen met het openen van bierflesjes voor d'r vader als die thuiskomt na een lange dag werken.
Oud 02-07-2020, 12:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je moet wel even een mandje voorop haar loopfietsje maken. Dan kan ze daar de boodschappen in doen 💡
Oud 02-07-2020, 12:21
Verwijderd
Een karretje achter haar fiets, vrouw, DAT ZEG IK TOCH. Tering. Benje dom of zo?
Oud 02-07-2020, 12:27
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Misschien is het een idee om een mandje voor op haar fietsje te doen, kan ze boodschapjes meenemen.
__________________
Forumdownie
Oud 02-07-2020, 12:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Geen idee. Maar we hebben onze hoop gevestigd op een pterodactylus.
Duidelijk
Oud 02-07-2020, 13:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moest ook stokbrood halen op de camping in Frankrijk met mijn driewieler toen ik klein was.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-07-2020, 14:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Een karretje achter haar fiets, vrouw, DAT ZEG IK TOCH. Tering. Benje dom of zo?
Omg overheen gelezen. Was te druk met plooien in mijn kerkrok strijken
Oud 02-07-2020, 14:52
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Omg overheen gelezen. Was te druk met plooien in mijn kerkrok strijken
Wat
__________________
Forumdownie
Oud 02-07-2020, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik moest ook stokbrood halen op de camping in Frankrijk met mijn driewieler toen ik klein was.
Alleen als jullie op vakantie waren? Hebben je ouders toch wat steken laten vallen hoor...
Oud 02-07-2020, 21:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Een rugzak en een puzzel en een jurkje en spulletjes om te koken en een zandbak en heel veel aandacht. Peettantes zijn het weekend geweest, zaterdag en zondag. Gisteren opa's en oma's. Rondom corona en zwanger en drukte en weetikwat wilde ik vooral relaxed en aandacht voor Doris. Dat is gelukt

Dank je! Vooralsnog valt het mee. Ze wordt vooral duidelijker in wat ze wel en niet wil. Als dat niet is wat handig is, draait ze meestal vanzelf bij, na 3 minuten haar vooral met rust laten. En dat gaat dan zonder drama of gezeur of zo. Best prima
Maarrrrrrr we kunnen ook wel heel goed mee gaan met haar dingen en maken er geen strijd van. Daar hebben we echt geen zin in en heeft volgens mjj geen zin
Super leuk! Fijn dat dat gelukt is.

Dat ze wat duidelijker worden is ook gewoon heel fijn. Strijd heeft idd weinig zin, hoewel hier de ervaring steeds meer is dat karakter ook wel veel uit maakt. De 2e is echt de relextheid zelve, de eerste is duidelijk temperamentvoller.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 02-07-2020, 21:26
Verwijderd
Precies, karakter is zo belangrijk. Mijn neefje is veel meer een controlfreak en vindt het moeilijk als dingen niet gaan zoals hij wil, dus wordt'ie ook eerder boos. Ik ben er ook van overtuigd dat "we" bepaalde dingen door de strot geduwd krijgen door "de maatschappij" waardoor we er jn gaan geloven en het een soort van self fulfilling prophecy wordt. Daar is "de gevreesde nee fase" er één van. Daarmee zeg ik niet dat er geen vaste patronen in ontwikkeling zijn of dat kinderen geen fase hebben waarin ze op zoek zijn naar grenzen, maar wel dat het omdat het zo'n ding wordt gemaakt, soms als enorm.groot iets wordt ervaren terwijl het best wel mee valt. Doorslapen is er ook zo eentje.
Oud 02-07-2020, 22:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Precies, karakter is zo belangrijk. Mijn neefje is veel meer een controlfreak en vindt het moeilijk als dingen niet gaan zoals hij wil, dus wordt'ie ook eerder boos. Ik ben er ook van overtuigd dat "we" bepaalde dingen door de strot geduwd krijgen door "de maatschappij" waardoor we er jn gaan geloven en het een soort van self fulfilling prophecy wordt. Daar is "de gevreesde nee fase" er één van. Daarmee zeg ik niet dat er geen vaste patronen in ontwikkeling zijn of dat kinderen geen fase hebben waarin ze op zoek zijn naar grenzen, maar wel dat het omdat het zo'n ding wordt gemaakt, soms als enorm.groot iets wordt ervaren terwijl het best wel mee valt. Doorslapen is er ook zo eentje.
Eens, zoveel van die dingen. Ook dat oei ik groei met die “sprongetjes”. Ik heb beide heren hier niet kunnen betrappen op volgens het boekje Maar men maakt elkaar zich er ook gek mee. O, week 30, nu zijn ze dwars door een sprongetje.
Hier hebben we wel de grootste lol gehad om van die momenten dat hij idd op alles nee zei en we hem dan vroegen of hij alleen maar nee kan zeggen. De antwoorden waren wisselend, zo grappig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-07-2020, 09:45
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik baal er echt van dat ik volgend naar nog deels online les heb. Ik begin het een beetje zat te worden hier binnen.
Oud 03-07-2020, 10:00
Verwijderd
Waarom heb je nog deels online les? Lijkt me inderdaad enorm ruk.
Oud 03-07-2020, 10:19
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Lijkt mij mega chill
__________________
Forumdownie
Oud 03-07-2020, 10:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Waarom heb je nog deels online les? Lijkt me inderdaad enorm ruk.
Omdat Corona gekke doos.
Jij vindt het vast gewoon ruk omdat je dan weer een dagje minder je kind op school kunt droppen. Zo een moeder ben je wel.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-07-2020, 11:40
Verwijderd
de middelbare scholen in mijn omgeving gaan na de zomer weer open, maar ik bedacht me te laat dat Haller niet meer op de middelbare school.zit.

Ik drop mijn kind bij haar grootouders. Hebben zij ook wat te doen. Ze moeten niet van me verwachten dat ik altijd voor mijn eigen kind zorg, doe normaal.
Oud 03-07-2020, 12:02
Verwijderd
Oei
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.