Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2007, 13:10
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Kdoe ook wel mee
Ben al 2 kilo kwijtgeraakt en dat voelt erg goed. Wil nog wel wat kwijt! Maar ik ben een erge snoeperd en kan er slecht vanaf blijven!
Oud 16-03-2007, 15:06
Schranktür
Schranktür is offline
Als tussendoortje, of als ik geen zin heb in boterhammen, eet ik wel eens een stukje van zo`n kruidkoek. Is dat nou eigenlijk een beetje een verantwoord tussendoortje?
Oud 16-03-2007, 15:16
ikkuh15
ikkuh15 is offline
kruidkoek is opzig wel verantwoord, maar zitten wel redelijk veel calorieen in...
Zo'n plakje kruidkoek (snelle jelle bijvoorbeeld) bevat 190 kcal, terwijl een pakje sultana 155 kcal bevat.
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Oud 16-03-2007, 15:38
brinta
brinta is offline
Mijn lente-afvalplan gaat redelijk goed.
Ik ben gestopt met Special K, en ben overgestapt op de Caloriechecker van de voedingscentrum-site. Ik blijf tussen de 1600 en 2000 calorieën per dag.
Elke dag fiets ik een uur op mijn hometrainer en verzin steeds een nieuw programma om te fietsen, zodat het zwaar blijft. Ik moet eigenlijk een hartslagmeter aanschaffen om de goede vetverbrand-zones aan te houden.

Ik wil een Weleda Berkenkuur gaan doen (je slikt dan elke dag twee eetlepels berkenextract) om te ontslakken. Iemand ervaring hiermee of met zo'n soort kuur?
Oud 16-03-2007, 17:35
Mara
Mara is offline
Ik geloof niet zo in 'ontslakken'. Zeker niet met een kuur waarbij je:
a) Niks moet eten, alleen water moet drinken
b) Alleen maar één bepaald product mag eten (bijv. fruit)
c) Je een 'wondermiddeltje' moet drinken
d) Iets anders wat ik niet geloof maar ben vergeten op te noemen.
Oud 16-03-2007, 19:30
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 16-03-2007 @ 16:06 :
Als tussendoortje, of als ik geen zin heb in boterhammen, eet ik wel eens een stukje van zo`n kruidkoek. Is dat nou eigenlijk een beetje een verantwoord tussendoortje?
er zitten gezonde voedingsstoffen in dus denk het wel
Oud 16-03-2007, 19:39
Mara
Mara is offline
Citaat:
dennis018 schreef op 16-03-2007 @ 20:30 :
er zitten gezonde voedingsstoffen in dus denk het wel
Wat zijn 'gezonde voedingsstoffen' dan?
Oud 16-03-2007, 19:39
Verwijderd
Flopske, ik doe ook mee

Ik zou er graag ongeveer drie, misschien vier kilootjes afkrijgen tegen de zomer. Bikini-klaar
Oud 16-03-2007, 19:42
Mara
Mara is offline
Oh, ik doe niet mee.

Ik wil er graag nog een kilo of 8 af, maar dat lukt niet voor de zomer. Daar komt bij dat ik mezelf niet meer zulke doelen mag stellen omdat ik te perfectionistisch wordt en depressief wordt als ik mijn doelen niet haal.

Offtopic: Mensen die mij hier al langer hebben zien posten: Ik heb als diagnose gekregen dat ik een neurotische depressie oftewel een dysthyme stoornis heb. Ik ben in behandeling. Mede daarom doe ik niet meer hier aan de lijn, ik moet eerst maar 's de rest van m'n rotzooierige leven op de rails krijgen
Oud 17-03-2007, 07:57
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik wil ook wel meedoen. Ik ben nu 10 kilo kwijt, maar mijn motivatie is nu echt ver te zoeken. Ik smokkel regelmatig en sporten doe ik met tegenzin.
Anywho, tijd voor een frisse nieuwe start.

Onder dit motto, ga ik zometeen naar de sportschool! ow, nog ff wachten, tis nog vroeg. Okee, over 2 uurtjes dan!
Oud 17-03-2007, 08:37
Verwijderd
@MeelFriek: Ik vind het echt heel goed van je zoals je er nu mee om gaat.
(En depressies, dysthyme stoornissen, enz. zijn klote. )
Oud 17-03-2007, 10:31
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik doe ook mee, voor de laatste 3 bescheiden kilootjes .
Oud 17-03-2007, 11:05
Flopske
Flopske is offline
Hehe alez dat zijn er toch al heel wat!
Ik wil ook zo'n 3 ŕ 4 kilo afvallen.
Uiteindelijk leef ik nog wel vrij gezond, denk ik.
Ik eet graag en veel groenten en fruit.
Maar er zij gewoon momenten datik zo'n grote behoefte krijg aan suiker of iets vettig datik er massaal veel van eet, vooral in de winter en nu ben ik er wat gewoon aan geworden .
Gaat moeilijk zijn om dat terug te doorbreken!
Hoe meer suiker, hoe meer afhankelijker je ervan wordt he!
Maar iedereen veel succes .

X
Oud 17-03-2007, 12:49
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ga ook meedoen!

Ben sinds december zo'n 5 kilo aangekomen, terwijl het plan toen eigenlijk al was om af te vallen.

Ik weeg nu 77 kilo, ik ben lang (1.82 ofzo?) maar ik vind deze molligheid niet zo bij me passen. De helft van mijn garderobe zit nu ook te strak om mijn kont. Gezond eten vind ik niet zo moeilijk, naar de sportschool gaan en wijntjes laten staan wel.. Ik hoop dat ik hier een beetje motivatie kan krijgen en geven!
__________________
xxx
Oud 17-03-2007, 13:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Het lijkt wel zo'n voorjaarsdieetclubje uit de Libelle ofzo
Oud 17-03-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 17-03-2007 @ 14:16 :
Het lijkt wel zo'n voorjaarsdieetclubje uit de Libelle ofzo
mag toch?



ik ben daarstraks per toeval even in de Hünkemöller geweest, en toen ik al die bikini's zag hangen...
in het weekend doe ik nooit echt aan de lijn, dus vandaag en morgen doe ik nog 'normaal', maar vanaf maandag vliegen we er weer in met gezond en ietsjes minder eten (behalve op zondag dus ) en als m'n stage erop zit ga ik misschien zelfs weer sporten
Oud 17-03-2007, 17:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-03-2007 @ 17:23 :
ik ben daarstraks per toeval even in de Hünkemöller geweest, en toen ik al die bikini's zag hangen...
He wat toevallig, ik zat vandaag op de website van Hunkemoller, ik zag een bikini die ik wil kopen, en werd ook gelijk geinspireerd om wat strakker te worden







Dat moet lukken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-03-2007, 17:23
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Oeh net patat met loempia gegeten en vanavond alcohol drinken. Ik denk dak pas morgen ga beginnen met gezond eten
haha..
Oud 17-03-2007, 21:06
Flopske
Flopske is offline
Hehe mja ik ga ook vanaf morgen écht beginnen.
Heb net een pizza gegeten verdikkeme!

X
Oud 17-03-2007, 22:50
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik moet ook echt gaan veranderen qua eetpatroon nog voor de zomer, want ik word hier echt niet vrolijk van. Ik heb afgelopen week veel teveel ongezonde dingen gegeten en ben daardoor bijna een kilo aangekomen. Die wil ik er weer af hebben, want ik was net weer een beetje tevreden met mijn gewicht.
Dan bestel je zomerkleding via internet, kun je het dadelijk niet eens meer aan =S...

Vanaf morgen wil ik weer overgaan op alleen maar gezond eten en niet snoepen / ongezonde dingen eten op een dag. Wil het wel op een gezonde manier doen, dus niet stoppen met eten. Het hoeft ook maar 1 kg te zijn, dan is het goed. Veel meer is ook niet gezond.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 18-03-2007, 00:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 16-03-2007 @ 16:06 :
Als tussendoortje, of als ik geen zin heb in boterhammen, eet ik wel eens een stukje van zo`n kruidkoek. Is dat nou eigenlijk een beetje een verantwoord tussendoortje?
jahoor.
Vaak bevat zon koek weinig vet, maar wel veel vezels.
Het wordt dan ook vaak aangeraden binnen een dieet.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 18-03-2007, 09:33
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 17-03-2007 @ 23:50 :
Ik moet ook echt gaan veranderen qua eetpatroon nog voor de zomer, want ik word hier echt niet vrolijk van. Ik heb afgelopen week veel teveel ongezonde dingen gegeten en ben daardoor bijna een kilo aangekomen. Die wil ik er weer af hebben, want ik was net weer een beetje tevreden met mijn gewicht.
Dan bestel je zomerkleding via internet, kun je het dadelijk niet eens meer aan =S...

Vanaf morgen wil ik weer overgaan op alleen maar gezond eten en niet snoepen / ongezonde dingen eten op een dag. Wil het wel op een gezonde manier doen, dus niet stoppen met eten. Het hoeft ook maar 1 kg te zijn, dan is het goed. Veel meer is ook niet gezond.
Het zit allemaal tussen je oren. 1 kilo is geen ramp om aan te komen hoor. Hoe lang ben je en hoeveel weeg je nu dan?
Oud 18-03-2007, 09:57
Black Soul
Black Soul is offline
Was het niet juist de bedoeling dat je ging aankomen? En heb je nou al hulp?
Het is je al veel vaker gezegd, maar is het niet beter om volgens een eetlijst (proberen) te eten?
__________________
dracula is sexy
Oud 18-03-2007, 10:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Welke verhouding verzadigd/onverzadigd vet in producten is goed?
Oud 18-03-2007, 11:37
Verwijderd
ik doe ook nog altijd mee met afvallen! En ik wil een boel kilo's kwijt voor de zomer (en voor de winter..ben wel even bezig )
streefdoel is 72 kilo en ben nu al bijna 7 kilo kwijt, moet er nog iets meer dan 16 dus... ach ik zie wel hoe ver ik kom voor de zomer, zou leuk zijn als ik dan een beetje mooi in mn bikini zit, maar die 16 kilo gaat waarschijnlijk niet lukken
Oud 18-03-2007, 12:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
palindrome schreef op 18-03-2007 @ 10:33 :
Het zit allemaal tussen je oren. 1 kilo is geen ramp om aan te komen hoor. Hoe lang ben je en hoeveel weeg je nu dan?
Voor iemand met een eetstoornis is dat wel een ramp.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-03-2007, 13:36
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Vanaf vrijdag krijg ik andere medicijnen en vrijdag word ook mn schildklier geprikt en misschien mag ik weer sporten...Dan doe ik zeker mee want ik wil ook er 5 kg van af. (even voor de duidelijkheid, dan heb ik ongeveer een bmi van 20, ik heb dus nu geen ondergewicht)
Oud 18-03-2007, 13:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 18-03-2007 @ 14:36 :
Vanaf vrijdag krijg ik andere medicijnen en vrijdag word ook mn schildklier geprikt en misschien mag ik weer sporten...Dan doe ik zeker mee want ik wil ook er 5 kg van af. (even voor de duidelijkheid, dan heb ik ongeveer een bmi van 20, ik heb dus nu geen ondergewicht)
wat wordt je bmi dan?

[edit] verkeerd gelezen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 15:56.
Oud 18-03-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2007 @ 14:47 :
wat wordt je bmi dan?
20, zegt ze toch?
Oud 18-03-2007, 14:02
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Ave schreef op 18-03-2007 @ 12:37 :
ik doe ook nog altijd mee met afvallen! En ik wil een boel kilo's kwijt voor de zomer (en voor de winter..ben wel even bezig )
streefdoel is 72 kilo en ben nu al bijna 7 kilo kwijt, moet er nog iets meer dan 16 dus... ach ik zie wel hoe ver ik kom voor de zomer, zou leuk zijn als ik dan een beetje mooi in mn bikini zit, maar die 16 kilo gaat waarschijnlijk niet lukken
Dus je woog eerst 95 ?!. Dat zie je er dus écht écht écht niet af op je foto's, op je foto's vind ik de verhoudingen van je lichaam juist zo mooi heel vrouwlijk enzo , mooier dan al die bottige meisjes. .
Oud 18-03-2007, 14:38
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-03-2007 @ 14:52 :
20, zegt ze toch?
Ja zoiets. dan weeg ik 69 en ik ben 1.86 m.
Oud 18-03-2007, 14:41
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2007 @ 13:49 :
Voor iemand met een eetstoornis is dat wel een ramp.
Dat weten we.
Oud 18-03-2007, 17:03
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
palindrome schreef op 18-03-2007 @ 10:33 :
Het zit allemaal tussen je oren. 1 kilo is geen ramp om aan te komen hoor. Hoe lang ben je en hoeveel weeg je nu dan?
1 kilo vind ik veel als het drie jaar geleden is dat je zoveel woog. Het lijkt misschien niet veel, maar het valt me gewoon op. Bij het sporten, als ik gewone kleren aanheb… Ik vind aankomen vreselijk, ik blijf liever constant op mijn normale gewicht. Ben al 5 kg aangekomen in een kleine twee jaar en wil niet nog meer.
Hoeveel ik precies weeg, kan ik beter niet zeggen denk ik. +- 2,5-3 kg onder minimale gewicht en 5,5-6 kg onder bmi 18,5.


Citaat:
Black Soul schreef op 18-03-2007 @ 10:57 :
Was het niet juist de bedoeling dat je ging aankomen? En heb je nou al hulp?
Het is je al veel vaker gezegd, maar is het niet beter om volgens een eetlijst (proberen) te eten?
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2007 @ 13:49 :
Voor iemand met een eetstoornis is dat wel een ramp.
Het klinkt misschien vreemd, maar bij die gesprekken bij de GGZ noemen ze het geen eetstoornis (die diagnose heb ik nooit gekregen), maar ‘problemen met eten als gevolg van’. Ik heb daar verschillende onderzoeken gehad, ben eerlijk geweest, maar zij kwamen tot een hele andere conclusie: Drie stoornissen. Zij denken dat mijn problemen met eten het gevolg is van m’n opvoeding (levenslang al te weinig eten) in combinatie met die drie stoornissen =S. Nou ja, dat weet ik verder ook niet… Ik krijg vanaf 29 maart gesprekken (psycholoog, later ook nog psychiater) en moet in therapie, dus het is niet niks. Tot die tijd moet ik zelf proberen het een beetje op orde te krijgen en dus niet net als nu: Of te weinig, of veel te ongezond…
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 18-03-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 18-03-2007 @ 15:02 :
Dus je woog eerst 95 ?!. Dat zie je er dus écht écht écht niet af op je foto's, op je foto's vind ik de verhoudingen van je lichaam juist zo mooi heel vrouwlijk enzo , mooier dan al die bottige meisjes. .
Ja zeg, wauw Op die foto's zie je er fantastisch uit. (Hoezo ik kijk alleen op de fotopagina's als iemand anders iets zegt erover ).
Oud 18-03-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-03-2007 @ 18:35 :
Ja zeg, wauw Op die foto's zie je er fantastisch uit. (Hoezo ik kijk alleen op de fotopagina's als iemand anders iets zegt erover ).
inderdaad, you're hot






(en idem: ik kijk ook alleen op de fotopagina's als iemand anders er iets over zegt )
Oud 18-03-2007, 18:49
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Even een vraagje over vlak na het eten bewegen/sporten..
M'n therapeute van de eetstoorniskliniek zei dat het niet goed is om vlak na het eten te gaan sporten, omdat dit dubbel zoveel energie kost (je lichaam moet én eten verteren én bewegen.) Ik heb ook wel eens gehoord dat bewegen na een maaltijd juist goed is voor de spijsvertering. Wat is het nou dan? Of maakt het helemaal niks uit?
Oud 18-03-2007, 18:56
Verwijderd
Na het eten moeten je darmen meer doorbloed raken, tijdens het sporten moeten je spieren meer doorbloed raken, maar voor allebei heb je niet genoeg bloed, dus dan krijg je een slechte spierdoorbloeding (dus spierpijn, snel moe, 'zure spieren') en een slechte vertering (dus buikpijn en obstipatie/diarree). Misschien bedoelde je therapeute ook met 'dubbel zo veel energie'. Sporten vlak na een maaltijd lijkt me daarom niet handig.
Gewoon een wandelingetje na het eten kan natuurlijk wel, en kan wel fijn zijn om een 'after dinner dip' te voorkomen, waar veel mensen last van hebben. Als mensen zeggen dat ze bewegen na het eten omdat dat goed is, bedoelen ze volgens mij ook altijd gewoon dat ze even een blokje om lopen.
Oud 18-03-2007, 19:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Jep inderdaad, na het eten gaat er meer bloed naar je darmen. Als je dit voorkomt, door te gaan sporten, krijg je flinke buikpijn en wordt je eten niet goed verteerd.

Het lijkt me dus niet slim, maar ook niet echt prettig
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-03-2007, 19:50
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Hmm oke...
Ik sport namelijk 3x in de week en soms zit er krap een uur tussen voordat ik op de fiets stap (moet dan namelijk om 6uur al de deur uit). Of is een uur er tussenin net genoeg?
Oud 19-03-2007, 08:34
Verwijderd
Haha dankjullie wel allemaal
ik hoef ook niet zo heel botterig te worden dus als een hoger bmi beter bij me past vind ik het ook best. maar het is best irritant om ook geen kleren meer te kunnen kopen enzo.. en een bmi van 27.5 is nou ook niet echt gezond natuurlijk
Oud 19-03-2007, 11:09
Mara
Mara is offline
Citaat:
liek88 schreef op 18-03-2007 @ 19:49 :
Even een vraagje over vlak na het eten bewegen/sporten..
M'n therapeute van de eetstoorniskliniek zei dat het niet goed is om vlak na het eten te gaan sporten, omdat dit dubbel zoveel energie kost (je lichaam moet én eten verteren én bewegen.) Ik heb ook wel eens gehoord dat bewegen na een maaltijd juist goed is voor de spijsvertering. Wat is het nou dan? Of maakt het helemaal niks uit?
Precies wat Sarah zegt Als je na het eten even 15-20 minuutjes wacht en dan een flink stuk gaat wandelen kan het geen kwaad.
Oud 19-03-2007, 22:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
liek88 schreef op 18-03-2007 @ 20:50 :
Hmm oke...
Ik sport namelijk 3x in de week en soms zit er krap een uur tussen voordat ik op de fiets stap (moet dan namelijk om 6uur al de deur uit). Of is een uur er tussenin net genoeg?
Zolang je geen buik-of darmklachten hebt, is het geen probleem In dat eerste uur heeft je maag al een hoop werk verricht.

Ik moest vroeger vaak trainen om half7, dan vond ik het lekker om ervoor wat soep en brood te eten (lichte maaltijd) en erna een bordje met normaal avondeten. Het sport gewoon niet lekker met een volle maag
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 20-03-2007, 14:06
Madelieff
Madelieff is offline
YESYESYES ik ben weer ongesteld! (na een jaar niet)
Oud 20-03-2007, 14:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Madelieff schreef op 20-03-2007 @ 15:06 :
YESYESYES ik ben weer ongesteld! (na een jaar niet)
Goed zo meisje.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-03-2007, 21:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik had allemaal vragen bedacht, maar nu weet ik ze ineens niet meer

Nou ja, eentje dan.. het is toch normaal dat je menstruatie onregelmatig is als je gestopt bent met de pil? Vind het namelijk zo raar dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Het is de tweede maand dat ik gestopt ben, en de eerste keer werd ik wel gewoon netjes "op tijd" ongesteld.

Oh enn ik blijf het maar niet snappen dat er zoveel verschil in gewicht kan zitten tussen voor en na het douchen..en dan vooral niet dat het ná het douchen minder is. maar die vraag heb ik al eens gesteld.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 20-03-2007, 22:36
Mara
Mara is offline
Je beseft dat 't volledig idioot is dat je je eerst voor het douchen weegt en dan ook nog eens ná het douchen?
Oud 21-03-2007, 08:12
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-03-2007 @ 23:36 :
Je beseft dat 't volledig idioot is dat je je eerst voor het douchen weegt en dan ook nog eens ná het douchen?
Het gaat gewoon om het principe he..dat je mínder weegt na het douchen dan ervoor. Als het nou andersom was had ik het nog op de "natte haren" kunnen gooien of zo...
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-03-2007, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 21-03-2007 @ 09:12 :
Het gaat gewoon om het principe he..dat je mínder weegt na het douchen dan ervoor. Als het nou andersom was had ik het nog op de "natte haren" kunnen gooien of zo...
misschien is het toeval of ligt het aan je weegschaal? ik kan er in ieder geval geen goede verklaring voor vinden eerlijk gezegd..
Oud 21-03-2007, 10:08
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Yana schreef op 21-03-2007 @ 09:12 :
Het gaat gewoon om het principe he..dat je mínder weegt na het douchen dan ervoor. Als het nou andersom was had ik het nog op de "natte haren" kunnen gooien of zo...
Het gaat meelfriek denk ik meer om het feit dat je je meerdere keren per dag weegt.

Maar ik zou het niet weten. Ik weeg na het douchen hetzelfde of meer (als ik mijn haar gewassen heb).
Oud 21-03-2007, 10:56
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Yana schreef op 20-03-2007 @ 22:54 :

Oh enn ik blijf het maar niet snappen dat er zoveel verschil in gewicht kan zitten tussen voor en na het douchen..en dan vooral niet dat het ná het douchen minder is. maar die vraag heb ik al eens gesteld.
Waarschijnlijk; heb je een nieuwe weegschaal nodig.

Ik heb ook wel eens zo gewogen, juist omdat ik nieuwsgierig was of nat haar nou uitmaakt Maar je kan natuurlijk niet lichter worden van het douchen, tenzij je de douche tegelijkertijd als wc gebruikt
__________________
I love dr Phil :D
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding & Gezondheidstopic #18
George
500 24-05-2007 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.