Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 01:21
miep
Avatar van miep
miep is offline
wie van jullie woont er op zich zelf, of moet thuis wel eens koken? ik woon nu nog thuis, en kook afentoe, om 't te leren... ik maak nog niet echt veel speciaals, maargoed.... wat koken jullie allemaal? doen jullie 't ff snel of ga je er uitgebreid voor zitten? (staan)

als ie hier niet hoort...
verplaatsen jullie 'm maar, maar ik vond 'm hier ook wel bij passen

-X- miep
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 01:31
PV
PV is offline
zit doordeweeks op kamers.. ik kook niet echt uitgebreid dan, dingen die ik redelijk vaak eet: macaroni, pannenkoeken, de combi vlees - groente - gebakken aardappelen, van die zakjes pasta waar je alleen water bij moet gooien ( ). zal de laatste weken maar eens wat gezonder gaan eten..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 07:27
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
miep schreef:

als ie hier niet hoort...
verplaatsen jullie 'm maar, maar ik vond 'm hier ook wel bij passen

-X- miep
ja, twijfelgevalletje he? op zich vind ik of je gezond leeft/eet ook bij je lifestyle passen dus ik laat hem in ieder geval nog even staan.

ik woon op mezelf, kook dus dagelijks. Of ik er echt de tijd voor neem hangt af van hoeveel tijd ik heb die dag, en dat verschilt nog wel eens. Ik eet heel gevarieerd maar altijd wel gezond, soms gewoon aardappelen met groente, soms meergranenrijst of volkorenpasta met groenten en/of tomatensaus, nasi en bami maak ik ook wel regelmatig klaar. En als ik haast heb wordt het meestal iets van soep met brood of van die afbakbroodjes uit de oven met sla, komkommer en tomaat.
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 08:42
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ik ben elk weekend en elke vakantie alleen thuis dus kook ik wel eens wat.. heb gister nog voor mijn zussie gekookt volgens mij heeft ze het wel binnen gehouden
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 08:45
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik woon in de week op kot, dus dan kook ik meestal wel zelf, en thuis kook ik ook wel
al sinds ik 12 was ossow, toen heel af en toe en nu gewoon af en toe
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 09:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik woon thuis en kan alleen een ei bakken en een biefstuk klaarmaken.. wordt nog een probleem volgend jaar
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 09:51
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
ik woon nog thuis, maar kan wel wat simpele dingetjes koken, soms issut ook wel leuk om te doen
maar een 4-gangen menu zal je van mij niet krijgen, eerder spaghetti ossow
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 09:51
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik woon thuis en kan alleen een ei bakken en een biefstuk klaarmaken.. wordt nog een probleem volgend jaar
Nou troost je, dat kan ik nog niet eens
Ik kan alleen pannekoeken bakken
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:05
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
ik kan vrij veel koken en kook ook wel eens voor de rest van de mensjuhs hier thuis maar mja niet echt zowmaar uit eigen initiatief, wat wel fun is is al je s'avonds honger hebt nen stuk zalm klaar te maken en dat lekkol opeten
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:24
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik kan nie eens een ei bakken ..
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:37
Love Crime
Love Crime is offline
ik kook thuis meestal soep en dan het liefst hele bijzondere soepen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:08
Faery
Faery is offline
Ik kan een ei koken.
Ik kan knakworstjes opwarmen.
Ik kan een pizza in de oven leggen en verwarmen.

Koken is m'n favoriete bezigheid.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:21
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Ik woon thuis maar kook wel vaak de laatste tijd. Ik kook mee, of doe het alleen En taart maak ik de laatste tijd ook veel... *kook-verslaafd*
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:53
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Ik laat zelfs kant en klare magnetron maaltijden aanbranden......
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:36
Verwijderd
Wat kan ik maken? Ehmz.. spaghetti, vegetarische lasagna, gewone lasagna, pizza, 'normaal' eten, pannenkoeken, ik kan een ei bakken.. *whoo* Ja, ik kan koken, alleen vlees niet zo goed, omdat ik dat gewoon niet gewend ben. Ik kook ongeveer.. 4 keer in de week, geloof ik, 'kvind het best leuk om te doen, en meestal vinden m'n ouders het overdreven gezond, dus dat valt ook wel weer mee.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Nou troost je, dat kan ik nog niet eens
Ik kan alleen pannekoeken bakken
oja dat kan ik ook nog maar meestal vouwen ze dubbel ofzo, ik kan ze nooit fatsoenlijk draaien.

gelukkig staat op de meeste magnetron/oven maaltijden hoelang het op welke stand moet(ik presteer het dan trouwens nog om t te laten mislukken)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 14:23
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


oja dat kan ik ook nog maar meestal vouwen ze dubbel ofzo, ik kan ze nooit fatsoenlijk draaien.

gelukkig staat op de meeste magnetron/oven maaltijden hoelang het op welke stand moet(ik presteer het dan trouwens nog om t te laten mislukken)
gebruik een bord om ze om te draaien
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 15:03
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
ik kan bijna alles wel klaarmaken, en zo niet leer ik het wel
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2002, 15:06
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


gebruik een bord om ze om te draaien
of gewoon in de lucht gooien
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 15:31
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
beuk schreef:


of gewoon in de lucht gooien
das voor gevorderden
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:06
Verwijderd
ik MOET van mn ouders elke dinsdag koken, en dat lijken ze wel te hebben bedacht om er zelf vanaf te zijn en dus NIET om het mij te leren....
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 09:46
Quintus
Avatar van Quintus
Quintus is offline
Ik woon nog thuis maar kan zeer redelijk koken, vind 't ook leuk om dingen uit te proberen... en heb ook alle tijd, dus neem er ook alle tijd voor; meestal zijn het dus viergangen diners enzooi En omdat ik schijn te kunnen koken en alle tijd heb moet ik het dus ook altijd doen

Ook mislukt het regelmatig als ik iets nieuws probeer, maar gelukkig hebben we een snackbar in de buurt
__________________
Ik ben een paddestoel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 12:21
Verwijderd
ik woon nog thuis maar kan wel koken want mn ouders gingen jaar geleden vaak weg naar een camping ofzo en dan was ik paar weekjes alleen
kan gewoon groenten en aardappels koken en vlees en frituren () en pannekoeken en weet ik het...maar nog niet zo lekker als mn moeder enzo...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik kan heerlijk Japans roerbakken
Verder.. sja, een eitje/omeletje wil nog wel eens lukken.
Maar goed, ik hoef ook niet te kunnen koken, daar heb ik Merlijn voor
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:00
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ik kan echt totaal niet koken

op dit moment zijn mijn ouders weer weekje op vakantie dus moet ik zelf koken

wat ik dan zoal eet

-friet met biefstuk
-pizza
-tosti
-pannekoeken
- bami (wat ik dan bij de chinees haal)

neem er dan elke dag wel tomaten +komkommer bij is het nog beetje gezond. Maar ik kan echt niet koken, het wordt bij mij ook altijd een zooitje. Hele keuken onder de troep voor een hele simpele maaltijd, laat staan als ik echt iets ga koken
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2002, 15:39
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Soms help ik mijn ouders wel eens met koken, vind ik altijd wel leuk. Echt veel kan ik trouwens niet maken hoor, een paar ovenschotels, vlees, gebakken aardappeltjes, pannenkoeken, pasta gerechten enzo. Hou van lekker eten dus is altijd leuk om het klaar te maken. In groentes ben ik trouwens niet zo goed, wordt dus meestal een salade, tomaat-mozzarella-basilicum heerlijk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:51
halve gare
halve gare is offline
ik ben al een tijd ziek waar door ik thuis zit maar de laaste tijd help ik mijn moeder ook vrij veel in de keuken.
aangezien ik ook bij scouting vanalles al heb moeten koken kan ik al vrij veel maken, het gaat wat langzamer dan bij mijn moeder maar oefening baart kunst!
en eten kook is gewoon wel leuk dus dat leer ik wel optijd!
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:54
Alet
Alet is offline
Ik kan wel aardig koken geloof ik. Deze week ben ik alleen thuis, maar tot nu toe is het alleen maar pasta, pizza, eitje, soep geweest.
Straks maar even een tosti denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:02
de
de is offline
Ik kan wel koken, ja
..maar of ik het vaak doe, nee
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:25
dystopia
dystopia is offline
Kook 1 a 2x per week. Meestal friet, spaghetti, ontbijt incl. zelfgemaakte croissantjes.. niet echt geavanceerde dingen, gewoon wat simpels.. tegenwoordig experimenteer ik nogal 'ns met kruiden. Ik houd namelijk wel van gekruid eten Ben ook een fijnproevertje
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:39
DrPain
Avatar van DrPain
DrPain is offline
Ik kook zo'n 3x per week meestal. Ik doe altijd gekke dingen proberen. Doe iig iets anders als ons mam, en dat wordt toch wel gewaardeerd Maar wil a.s.a.p. naar 7 dagen in de week koken gaan. (En dan alleen voor mij... if you know what I mean...)
__________________
.oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:42
Verwijderd
Ik kan best goed koken.. alleen kan ik alleen maar dingen klaarmaken die ik zelf lust/lekker vind..

Alles wat italiaans is lukt me erg goed, daar zijn mensen zelfs jaloers op

Dingen die makkelijk zijn maar wel lekker, gewoon shoarma en gekruide kipfilet en dan krieltjes/gebakken aardappelen erbij.. als groenten gewoon veldsla met een beetje zoete uit/rauwe witlof/peterselie erdoor

Het enige wat echt altijd mislukt bij mij zijn toetjes, triffle lukt dan nog wel maar de rest.. neej dat kan ik niet..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 08:08
ilsy
ilsy is offline
Citaat:
Loesje schreef:
ik kan echt totaal niet koken

op dit moment zijn mijn ouders weer weekje op vakantie dus moet ik zelf koken

wat ik dan zoal eet

-friet met biefstuk
-pizza
-tosti
-pannekoeken
- bami (wat ik dan bij de chinees haal)

neem er dan elke dag wel tomaten +komkommer bij is het nog beetje gezond. Maar ik kan echt niet koken, het wordt bij mij ook altijd een zooitje. Hele keuken onder de troep voor een hele simpele maaltijd, laat staan als ik echt iets ga koken
Haha, dit herken ik wel een btje...mijn ouders zijn ook een weekie pleite en ben errug benieuwd hoe deze week wat betreft mn eetkunsten zal gaan veranderen..maybe waardeer ik mn moeder weer wat meer ofzo! Haha, neej, ik ga het iig proberen om min. 3x een normale maaltijd in mekaar te flansen..wish me luck

Greetin'
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 08:20
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
heel soms
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:36
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik kan wel redelijk koken..Ik weet alleen nooit hoe lang alles moet, maar dan proef ik vaak tussendoor en dan komt het wel goed
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:31
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Ik kook heel soms, ik bak veel meer (cakes enzo, mjam!)
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2002, 17:32
Dromer
Dromer is offline
Mijn ouders hebben ooit eens ingesteld dat m'n broertje en ik een keer per maand moesten koken, maar daar kwam weinig van terecht.

M'n moeder kookt heerlijk, dus ik neem nauwelijks de moeite om zelf te koken... Maar op een of andere manier denk ik dat ik het wel kan. Ik let wel op hoe ze dingen klaarmaakt enzo.

Van de week heb ik andijviestamp met spekjes gemaakt, dat was goed gelukt!!!
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:09
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja indo voedsel. en niet die gare shit van konimex, nee echte indo food. altijd handig om vrouwen mee te strikken :]
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:33
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Uhhhmm, ik kook mihoenspul, rijstspul, pastaspul enzo

(Draampje)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ja indo voedsel. en niet die gare shit van konimex, nee echte indo food. altijd handig om vrouwen mee te strikken :]
He niet fokken met Conimex jah
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:52
Verwijderd
Ik heb een paar daagies geleden voor et eerst een taart gemaakt.......ging wel goed behalve dat ik ff niej wist hoe ik een ei moest kloppen maar hij was wel lekker *mmm* dat ga ik wel vaker maken
Verder warm ik vaak eten op en kan wel ei bakken enzow, rijst koken en die shit...maar k kook niej zo vaak, wel makkelijk als je ouders et doen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:59
Verwijderd
ik heb vorige week een poging gedaan om geheel zelfstandig een kwarktaart te maken.. maar toen ging de telefoon, en toen was er iets op tv, en toen hoorde ik het piepje van 'u hebt mail' in de verte dus ging ik naar de computer, en toen was ik allang vergeten dat ik nog kwarktaartbeslag (wat de eigenschap heeft te stollen en zo kwarktaart te worden) in een maatbeker had zitten.. resultaat was uitgezakte kwarktaart in de vorm van een maatbeker

nee, ik kan totaal niet koken.. als ik honger heb en er is niemand in de buurt die me op zn minst helpt met mn kookkunsten dan eet ik wel fruit oid wat je niet hoeft klaar te maken, eet ik gewoon niet, of bestel ik een pizza.

en hehe, esmee.. jij hebt ook niets te klagen, pannekoeken is tenminste iets. ik kan dat nog niet eens
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:05
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik kook 2 keer per week, ik woon nog thuis. Meestal is het vis, daar ben ik gek op Maar ik kook ook wel iets anders, het is echt om het te leren al vind ik het ook wel leuk om te doen.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Wat zijn jouw kook- en eetgewoontes?
Verwijderd
11 09-03-2008 11:36
Eten & Drinken [Koken] Vraagjes
Stefanie
16 31-10-2005 17:24
Eten & Drinken koken jullie wel eens met vrienden/vriendinnen??
-Hannietje-
27 07-09-2003 12:05
Liefde & Relatie Koken
teddybeer1983
23 11-07-2003 14:45
Drugs & Alcohol Koken met sterren ;-)
apekop123
20 06-10-2002 00:08
De Kantine koken..
heavinly
45 21-04-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.