Oud 24-05-2006, 11:54
Verwijderd
Citaat:
melkpakje schreef op 24-05-2006 @ 12:51 :
ik heb ook huisdieren ipv van honden. Het moet natuurlijk ook honden zijn, maar hoop wel dat het goed gerekend word.
Ik vond veel vragen trouwens zo makkelijk dat i k juist heel moeilijk ging denken en ze daardoor fout had
Ja dat had ik ook soms.
Maar nog even over die vraag: ik vond het zo dom om 'honden' op te schrijven want ik vind 'honden' minder een echt gespreksonderwerp dan 'huisdieren'. Natuurlijk begrijp ik dat het over honden gaat, maar ik vond dat zo stom staan.
Maar ja we zien wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2006, 11:55
Verwijderd
Ik vond het vrij duidelijk dat het antwoord 'honden' moest zijn: als je met je hond wandelt ga je toch niet over katten of over konijnen of over slangen praten?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:56
Lindekh
Lindekh is offline
41 of 42 punten van de 49 Dat is vanaf de 7,5...als ik een 8,2 haal sta ik een 8 would be great!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:56
annemarietje
annemarietje is offline
Ik vond het moeilijker dan frans maar kwam niet in tijdnood gelukkig. Heb t wel veel beter gedaan dan ik dacht, tussen de 7.3 en 9.2
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Tussen 6.8 en 8.8 Ik ben wel tevreden.

Natuurlijk had ik de standaard vragen fout die ik altijd fout doe en verder nog wat open vragen, meerkeuze had ik wel redelijk goed gedaan. De gatentekst dit keer helemaal goed in tegenstelling tot helemaal fout bij frans. Ik vond het examen goed te doen en de norm zal denk ik ook niet echt hoog zijn. Ik heb iets fout verbeterd en dat vind ik nu nogal dom van mezelf.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 24-05-2006 @ 12:55 :
Ik vond het vrij duidelijk dat het antwoord 'honden' moest zijn: als je met je hond wandelt ga je toch niet over katten of over konijnen of over slangen praten?
Nee dat is inderdaad wel heel dom.
Maar ik vond tijdens het examen 'honden' toch ook een dom thema, hoewel het me als eerst te binnen schoot.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:59
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Tussen de 6.4 en 8.4!

Hallelujah. Nu sta ik een 7 op mijn eindlijst. Ik die in de 5e met een 4 als gemiddeld cijfer voor Duits stond. Bij een leraar die me veel heeft geholpen maar die me qua Duits toch niet écht hoog inschatte.
Een 7. Nu kan ik 'Hahaaaaaaa zie je wel!' tegen 'm zeggen.

Ha!

Ik heb van vragen 34 t/m 39 alleen 36 goed, vooral tekst 10 dus. Die ging over die teleurstelling bij vakanties. Vreemd, ik dacht dat ik 'm snapte. Maar yay! Ik ben blij, want bij het oefenen van teksten dit jaar kwam ik meestal op de 5 uit. *huppelt en zingt*
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Nubis schreef op 24-05-2006 @ 12:27 :
Bij vraag 7 staat er in het antwoordmodel: plotseling/impulsief je huis verkopen. Ik heb: impulsief een huis kopen. Want er staat toch niet: verkaufen, maar kauft ein Haus?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:05
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
die tekst over teleurstellingen bij reizen enzo wat ook behoorlijk klote . Daar heb ik de meeste fouten bij gemaakt.
Maar streng geteld heb ik waarschijnlijk tussen 6.8 en 8.8! wauw, ik wist niet dat ik het zo goed had gemaakt.
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:07
Verwijderd
Uhm ja, ik heb 'impulsief je baan opzeggen', alleen staat er in het correctiemodel dat als het element 'plotseling' ontbreekt je 0 punten krijgt. Zou mijn antwoord goedgerekend worden?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:09
Verwijderd
Ja maar er staat onder: Acceptabel is het als je impulsief hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:09
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-05-2006 @ 13:07 :
Uhm ja, ik heb 'impulsief je baan opzeggen', alleen staat er in het correctiemodel dat als het element 'plotseling' ontbreekt je 0 punten krijgt. Zou mijn antwoord goedgerekend worden?
Maar daarna staat toch ook dat 'impulsief handelen' ook acceptabel is, of niet? *gaat toch maar nog eens kijken*
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 24-05-2006 @ 13:07 :
Uhm ja, ik heb 'impulsief je baan opzeggen', alleen staat er in het correctiemodel dat als het element 'plotseling' ontbreekt je 0 punten krijgt. Zou mijn antwoord goedgerekend worden?
Ik denk het wel, er staat onder dat een beschrijving met 'impulsief handelen' ook acceptabel is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:11
Verwijderd
We zeggen even met z'n 3en hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:12
Verwijderd
Ja, en nu wil ik ook nog antwoord op m'n vraag.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:13
Verwijderd
In de tekst staat idd 'kauft ein Haus'.

Een fout in het antwoordmodel dus.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:14
Arual
Avatar van Arual
Arual is offline
Er stond inderdaad kaufen, dus ik vind het lomp dat er dan in t antwoordmodel 'verkopen' staat. Dat van jou wordt wel goed gerekend neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:14
zow
Avatar van zow
zow is offline
hmmz......iedereen lijkt het vet goed gemaakt te hebben, of d'r zitten echt alleen maar slimmerds hier op het forum nou ja...voor 2 jaar beetje duits gehad te hebben vind ik 27 punten toch een mooi aantal
maar hoe groot zou de kans zijn dat ze van die laagste normering uitgaan?
zo'n cijfer is absoluut te nietszeggend, ik durf er nu niet vanuit te gaan of ik gezakt ben of dat ik een her heb oooohw als ik die stomme 6,1 nou maar haal
maar als de normering echt zo streng is dan heb ik echt een probleem....waaaah ik word hier echt zooooo gek van
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:14
Verwijderd
Okee fijn, klacht dan maar weer.
Ik was nog zo van plan om nu eens niet over een examen te klagen maar ja helaas.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:15
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
ik vond het makkelijk!
ik was als eerste klaar en dit keer niet omdat ik alles over had geslagen
Na het nakijken kwam ik tot een 8.2-9.5
dus ik hoef zeker niet te klagen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:17
Verwijderd
Uw cijfer ligt tussen de 8.5 en 9.6

Misschien iets minder, maar die 8.1 die ik nodig heb zit er wel in dus
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:26
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 7.9 en 9.4.



Ik vond 't makkelijk, maar Duits lezen heb ik nooit moeilijk gevonden.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:42
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 24-05-2006 @ 12:51 :
ik heb ook huisdieren ipv van honden. Het moet natuurlijk ook honden zijn, maar hoop wel dat het goed gerekend word.
Ik vond veel vragen trouwens zo makkelijk dat i k juist heel moeilijk ging denken en ze daardoor fout had
wat had de kroeg ermee te maken? Brgin me nu af te vragen of men bedoelde: in de kroeg weet je nooit een gesprek te beginnen, met een hond aan de lijn wel, namelijk honden.

Ik zocht naar een thema waar mannen in de kroeg over praten, naja, fout. Tussen 5 en 7 nu, moeten punten nog bij die m'n leraar misschien wel goed rekent, maar had toch maar 3.3 nodig.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:25
FLechdrop
Avatar van FLechdrop
FLechdrop is offline
Nou, dat was veruit de makkelijkste tot nu toe. Ik vond het een lachertje, of gewoon goed te doen.
__________________
met een 4 als A
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
mjk schreef op 24-05-2006 @ 13:42 :
wat had de kroeg ermee te maken? Brgin me nu af te vragen of men bedoelde: in de kroeg weet je nooit een gesprek te beginnen, met een hond aan de lijn wel, namelijk honden.
Ja dat bedoelden ze idd
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:35
merels
Avatar van merels
merels is offline
het ging heel slecht.
weet iemand in hoeverre er rekening kan worden gehouden met overlijden?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 24-05-2006 @ 14:35 :
het ging heel slecht.
weet iemand in hoeverre er rekening kan worden gehouden met overlijden?
Volgens mij houden ze daar geen rekening mee
dan had je het examen helemaal niet moeten maken geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:17
Marticek
Marticek is offline
Haha, ik had bij dat thema bij vraag 2 'Liefde' . Ik dacht namelijk dat dat het onderwerp is wat niet zo snel in cafes wordt besproken en indirect wel tijdens het uitlaten van honden, omdat ze dan vaak iets gaan afspreken of zo . Teveel nagedacht...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Marticek schreef op 24-05-2006 @ 15:17 :
Haha, ik had bij dat thema bij vraag 2 'Liefde' .
Ik had seks. Ik dacht, dan gaan die honden neuken en zodoende. Ik dacht dan ook dat seks datgene was waar men zo wanhopig naar op zoek was in de kroeg.

Verder: wat een heerlijk examen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 24-05-2006 @ 16:11 :
Ik had seks. Ik dacht, dan gaan die honden neuken en zodoende. Ik dacht dan ook dat seks datgene was waar men zo wanhopig naar op zoek was in de kroeg.

Je corrector zal wel denken...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:29
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik heb tussen 6.1 en 8.1. maar de normering is altijd laag schijnt.. iig heb ik gehaald wat ik nodig had.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:38
Verwijderd
Het ging wel om een onschuldig onderwerp. Beter lezen dus.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:05
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-05-2006 @ 16:38 :
Het ging wel om een onschuldig onderwerp. Beter lezen dus.
wel een onschuldig dus? Ik dacht het omgekeerde, geen idee meer waarom, en dan kroeg enzo erbij, beetje doordenken, en weg is het antwoord "hond"
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
mjk schreef op 24-05-2006 @ 17:05 :
wel een onschuldig dus? Ik dacht het omgekeerde, geen idee meer waarom, en dan kroeg enzo erbij, beetje doordenken, en weg is het antwoord "hond"
'Wenn der Kontakt erst einmal geknüpft ist, liefern sie auch gleich das unverfängliche Gesprächsthema, nach dem man in der Kneipe immer so kramphaft sucht'.

Vrij duidelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:41
Go
Avatar van Go
Go is offline
Beste mensen, mijn eerste klacht. Het betreft tekst 1, vraag 3, stelling 1: Mit einem reinrassigen Hund hat man gut Chanchen auf Kontakt. Deze stelling impliceert dat je met een rasechte hond een goede kans op contact hebt. Nu de tekst: Für den wirklich erfolgreichen Hundeflirt sollen Sie sich also keine struppige, freche Promenadenmischung zulegen (...). Dit citaat impliceert dat je met een agressieve brutaal afvalbakkenras geen geen goede kans maakt, maar dat zegt natuurlijk niks over afvalbakkenrassen in het algemeen . De conclusie dat je met een rasechte hond wel een goede kans op contact maakt is daarom voorbarig; deze conclusie wordt mijns inziens niet door de tekst onderschreven. Wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:44
Verwijderd
Dat vind ik ook, maar door stumpig en frech kwam ik tot de conclusie dat dan waarschijnlijk die stelling toch juist was. Soms moet je doordenken op het examen, dat is wel irritant.

Ik zou klagen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:46
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-05-2006 @ 17:44 :
Dat vind ik ook, maar door stumpig en frech kwam ik tot de conclusie dat dan waarschijnlijk die stelling toch juist was. Soms moet je doordenken op het examen, dat is wel irritant.

Ik zou klagen.
O ja, had ik er nog niet bijgezet: ik heb LAKS dus al gebeld, en die zouden de klacht bekijken. Wilde even weten of jullie het wel met me eens zijn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:50
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
echt een eitje! wel veel teksten hoor..en stinklangweilig.

tussen 8,5 en 9,6
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:53
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
merels schreef op 24-05-2006 @ 14:35 :
het ging heel slecht.
weet iemand in hoeverre er rekening kan worden gehouden met overlijden?
bij ons moet je vantevoren aangeven over er iemand ernstig ziek is, of kans heeft te overlijden..

maar ik denk dat als je het uitlegt, je begrip zal krijgen, maar het toch van je herkansing afgaat.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:19
*4
*4 is offline
Citaat:
merels schreef op 24-05-2006 @ 14:35 :
het ging heel slecht.
weet iemand in hoeverre er rekening kan worden gehouden met overlijden?
Ja heb hetzelfde. Bij mij zeiden ze dat ik de toets (was maandag geschiedenis) mocht maken in tijdvak II, maar dat wilde ik niet. En anders mocht ik in het verlengingslokaal, deze week.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:58
Mus
Mus is offline
Citaat:
gerwin schreef op 24-05-2006 @ 17:41 :
Beste mensen, mijn eerste klacht. Het betreft tekst 1, vraag 3, stelling 1: Mit einem reinrassigen Hund hat man gut Chanchen auf Kontakt. Deze stelling impliceert dat je met een rasechte hond een goede kans op contact hebt. Nu de tekst: Für den wirklich erfolgreichen Hundeflirt sollen Sie sich also keine struppige, freche Promenadenmischung zulegen (...). Dit citaat impliceert dat je met een agressieve brutaal afvalbakkenras geen geen goede kans maakt, maar dat zegt natuurlijk niks over afvalbakkenrassen in het algemeen . De conclusie dat je met een rasechte hond wel een goede kans op contact maakt is daarom voorbarig; deze conclusie wordt mijns inziens niet door de tekst onderschreven. Wat vinden jullie hiervan?
eens
__________________
Logic brings you from A to B Imagine brings you everywhere (gejat van Einstein)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 18:12
JoV
JoV is offline
Citaat:
gerwin schreef op 24-05-2006 @ 17:41 :
Beste mensen, mijn eerste klacht. Het betreft tekst 1, vraag 3, stelling 1: Mit einem reinrassigen Hund hat man gut Chanchen auf Kontakt. Deze stelling impliceert dat je met een rasechte hond een goede kans op contact hebt. Nu de tekst: Für den wirklich erfolgreichen Hundeflirt sollen Sie sich also keine struppige, freche Promenadenmischung zulegen (...). Dit citaat impliceert dat je met een agressieve brutaal afvalbakkenras geen geen goede kans maakt, maar dat zegt natuurlijk niks over afvalbakkenrassen in het algemeen . De conclusie dat je met een rasechte hond wel een goede kans op contact maakt is daarom voorbarig; deze conclusie wordt mijns inziens niet door de tekst onderschreven. Wat vinden jullie hiervan?

Nee, kijk naar de zin erna. Daar staat dat je iets edelers moet hebben. Een rashond bijvoorbeeld dus.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 18:36
Verwijderd
Precies, daar heb ik het ook van.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 24-05-2006 @ 17:53 :
bij ons moet je vantevoren aangeven over er iemand ernstig ziek is, of kans heeft te overlijden..

maar ik denk dat als je het uitlegt, je begrip zal krijgen, maar het toch van je herkansing afgaat.
Toen ik dat mijn teamleider meedeelde, kreeg ik alles behalve begrip..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:54
Marticek
Marticek is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-05-2006 @ 16:11 :
Ik had seks. Ik dacht, dan gaan die honden neuken en zodoende. Ik dacht dan ook dat seks datgene was waar men zo wanhopig naar op zoek was in de kroeg.

Verder: wat een heerlijk examen.
Hahaha , dus ik ben nog niet de enigste met een 'apart' antwoord. . Wie weet krijgen we alsnog punten voor onze originaliteit .
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:24
5803
5803 is offline
Wow, dat viel nog eens hard mee. 45 punten, ik weet niet meer wat ik dan ongeveer heb, maar vond het sowieso ontzettend goed te doen .
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 13:37
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
WOW! iedereen heeft hier echt vet hoge cijfers! Ik had maar 24 punten .. dat is een 4,4. Ik heb een 4,2 nodig om een voldoende te staan. Misschien vinden ze toch nog een fout en dan is het Over en UIt voor mij. Dus ik hoop op een aardige conrector en nu weet ik helemaal niet meer of ik slaag of niet. Aardijkskunde en Eco heb ik ook al slecht gemaakt

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 09:15
belluhvantbeest
Avatar van belluhvantbeest
belluhvantbeest is offline
examen was goed te doen...
een vriendinnetje van mij had bij de eerste tekst als gespreksonderwerp sex zie dat maar eens uit te leggen aan de leraar
denk dat ze die 2e conrector wel een lachstuip bezorgd
__________________
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Marticek schreef op 24-05-2006 @ 20:54 :
Hahaha , dus ik ben nog niet de enigste met een 'apart' antwoord. . Wie weet krijgen we alsnog punten voor onze originaliteit .
"liefern sie auch gleich das unverfangliche Gesprachsthema, nach dem man in der Kneipe immer so kramphaft sucht."

Ik dacht, dat onvervangbare gespreksthema waarnaar men in de kroeg krampachtig op zoek gaat zal wel niet 'honden' zijn. En aangezien honden de neiging hebben er snel op te duiken, vind ik mijn antwoord uiterst logisch.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Het algemene bijlestopic
Tink*
83 17-06-2017 13:25
VMBO Normeringen VMBO GL/TL 1e Tijdvak 2005
Global
5 16-06-2005 11:28
Algemene schoolzaken ik ervaar het studiehuis juist als beter en goede uitvinding, zijn er meer??
redroosje
45 06-05-2003 10:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.