Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2006, 20:47
Marticek
Marticek is offline
Citaat:
Juice schreef op 26-05-2006 @ 14:49 :
"liefern sie auch gleich das unverfangliche Gesprachsthema, nach dem man in der Kneipe immer so kramphaft sucht."

Ik dacht, dat onvervangbare gespreksthema waarnaar men in de kroeg krampachtig op zoek gaat zal wel niet 'honden' zijn. En aangezien honden de neiging hebben er snel op te duiken, vind ik mijn antwoord uiterst logisch.
Ja, het is ook heel raar, ik had ook echt niet gedacht dat men in de kroeg zo nodig over honden wil spreken...Maargoed, hopen dat de leraar ons begrijpt . Maar t zal toch wel 0 punten worden .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2006, 20:49
Marticek
Marticek is offline
Citaat:
belluhvantbeest schreef op 26-05-2006 @ 10:15 :
examen was goed te doen...
een vriendinnetje van mij had bij de eerste tekst als gespreksonderwerp sex zie dat maar eens uit te leggen aan de leraar
denk dat ze die 2e conrector wel een lachstuip bezorgd
Hahaha , je vriendinnetje is niet het enigste, ik dacht dus ook zo maar ik hield het nog bescheiden op 'liefde'. Maar ja, ik neem niet aan dat mensen in de kroeg graag over honden praten, maar ja, het is maar hoe je dat opvat . Het zal toch helaas 0 punten worden .
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 21:57
Verwijderd
Ze hadden het over een onschuldig thema, en dat is 'liefde' of 'seks' niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 17:06
d00r
Avatar van d00r
d00r is offline
ze bedoelden gewoon dat men in de kroeg altijd moet zoeken naar een gespreksonderwerp als je met een nieuw iemand staat te praten, maar dat als je mekaar tegen komt tijdens het wandelen met je honden dat er dan automatisch een gespreksonderwerp is (je hond dus)

doh

duits was pittig te doen
__________________
girls with assas like mine don't talk to boys with faces like yours
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Het algemene bijlestopic
Tink*
83 17-06-2017 13:25
VMBO Normeringen VMBO GL/TL 1e Tijdvak 2005
Global
5 16-06-2005 11:28
Algemene schoolzaken ik ervaar het studiehuis juist als beter en goede uitvinding, zijn er meer??
redroosje
45 06-05-2003 10:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.