Oud 24-11-2002, 14:31
*leintje*
*leintje* is offline
hey allemaal.

Misschien kent iemand me nog, zo niet jammer dan.
Ik ben veel gepest, omdat ik dik ben. In de tweede was het heel erg, ik zit nu in de derde. Ze hebben me toen zo er hard geraakt. Oke iedereen maakt fouten, maar dat ging te ver. Ik heb veel gepraat met mijn mentrix. Ik had ook problemen thuis. Ze kon er natuurlijk niets aan veranderen, ja alleen mij aanhoren. En degene die het deden aanspreken, maar dat was alles. Ik ben blij dat ze zoveel begrip toonde. Nu heb ik een andere leraar als mentor. Hij helpt me nu. Ik word niet meer gepest, misschien praatte ze wel achter ben rug om, maar ik hoor het niet. Ik heb nog wel problemen thuis, die ben ik aan het oplossen. Ik heb heel vaak nog een terugval en dat is zo moeilijk. Gelukkig merkt niet iedereen het aan me. Want ik heb altijd een lach op mijn gezicht, alleen vanbinnen is het weleens donker. De laatste dagen hebben mijn vrienden het wel gemerkt. Alles ging mis. Ik heb namelijk dit jaar al toetsen voor het examen, nou dat is moeilijk. Ik haalde onvoldoendes de 1 na de ander. Nu gaat het wel vooruit. Maar ik ben zo ontzettend bang dat ze me weer gaan pesten. Ik geef niet snel iemand een grootte bek, omdat ze weten waar ze me kunnen raken. Ik denk een soort faalangst
Dat is wel moeilijk, met gym doe ik niet vaak mee. Ik durf niet alles en kan het ook niet. Als we dan verschillende de dingen doen in de les en de leraar let niet altijd op elk ding. Ga ik al snel aan de kant zitten. Ik wil niet dat ze opmerkingen gaan maken, ik wil niet dat ik me weer zo kut ga voelen. Moet ik dit ook tegen mijn mentor zeggen?? Wat zouden jullie doen als je dit had?
Iedereen succes met problemen en veel plezier in alles!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 15:47
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik denk dat je t best kan zeggen..
Volgens mij is dr geen 'moeten', tis jouw keuze.
Ik denk dat je het beste kan proberen gewoon mee te doen,
je best doen enzo, dat valt minder op dan
aan de kant zitten..
Als je onzekerheid uitstraalt, worden er volgens
mij eerder opmerkingen gemaakt dan wanneer
je wat zekerder bent.
Probeer wat zekerder te worden..
Doe gewoon mee met gym,
misn valt het hartstikke mee..
Suc6 ermee
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:09
*leintje*
*leintje* is offline
hey,

Thanks voor je advies.
Ik ga het gewoon proberen!!
Super bedankt
xxies
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:01
mocrodealer
mocrodealer is offline
he meid gewoon je zelf zjn en probeer er niet echt op te lettenen doe wat je leuk vind komt goed met jouw veel succes in het leven en op school doe je best
__________________
wafa
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:42
*leintje*
*leintje* is offline
godver, net of ik het zo leuk vind dat ik dik ben. En lekker makkelijk gezegd om af te vallen. Jullie weten niet wat het is. Sorry ik heb mijn dag niet godver alles gaat mis.
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:44
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
mocrodealer schreef:
he meid gewoon je zelf zjn en probeer er niet echt op te lettenen doe wat je leuk vind komt goed met jouw veel succes in het leven en op school doe je best
Dankje, dat je me steunt. Ik ga het beste ervan maken.
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:11
Verwijderd
Ik zou het zeggen. En trek je niets aan van mensen die hier ff makkelijk lopen te roepen dat je moet afvallen. Ze weten waarschijnlijk inderdaad niet waar ze het over hebben.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:19
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Ik zou het zeggen. En trek je niets aan van mensen die hier ff makkelijk lopen te roepen dat je moet afvallen. Ze weten waarschijnlijk inderdaad niet waar ze het over hebben.

Sterkte
He dankje daar heb ik nou wat aan!
Ze weten het zeker niet!

XXIES
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 07:59
dystopia
dystopia is offline
Offtopic: Paar grove reacties verwijderd
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 10:05
Verwijderd
hee meisje heel veel succes he! ik weet denk ik wel ongeveer wat je meemaakt ik ben zelf ook behoorlijk dik en ben daar ook sinds mijn 5de mee gepest. maar ooit komt het goed hoor. ik heb nu lieve vriendinnen die me steunen en die me een complimentje geven als ik er goed uitzie enzo . maar het leukste komt nog: nu ik me een beetje gewaardeert voel merk ik dat ik kilos aan het verliezen ben!@ dus meid kop op! je kunt het voel je gewaardeert en ben vooral niet bang voor die losers die zogenaamd stoer zijn door dikke naar je te roepen! ik kwam pasgeleden een jongen tegen die me altjd pesste en sloeg het was in de disco komt ie op me af zegt ie: hee wijffie ik heb zin in je ( hij herkende me niet) dus ik oeps daar gaat mijn pisang ambon over je witte merkshirtje heen WRAAAK!!!!!! ik heb nix gezegd en heb me omgedraaid! o wat voelde ik me goed! als je wil praten moet je me maar mailen eline_maan@hotmail.com xxx
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 16:17
duister_meisje
duister_meisje is offline
hey *leintje*

Jou post hier is voor mij een erg bekend iets..
Jaren lang ben ik gepest, vanaf het moment dat ik me eigenlijk kan herinneren(ben ook altijd redelijk dik geweest). Dit ging voor mij zo door tot de 4e klas ik ben toen in een andere klas terecht gekomen doordat ik afgestroomd ben. Dit heeft em toen enorm goed gedaan, gewoon lekker een klein beetje opnieuw beonnen.

Wat jij schrijft over niet mee durven/kunnen/willen doen aan onderdelen in de gymles...
probeer je angsten te overwinnen, ik heb het er ook erg vaak moeilijk mee gehad, maar uiteindelijk vond ik de gymlessen (behalve de leraar die ik absoluut niet mocht) redelijk leuk. Al ging er vaak wat mis.

Dat mensen je pesten...
op een gegeven moment hoor je dat niet meer, probeer je te focussen op de leukere dingen in het leven (kan erg moeilijk zijn, maar uiteindleijk lukt dit ook).

En meid, geloof me, er komt een dag dat je helemaal van die pesterijtjes af bent, waardoor je je beter gaat voelen en ook zin hebt om lekker te gaan sporten (al is het maar gewoon lekker fietsen voor jezelf, of een rondje wandelen)

Dan zal het ook wel goed komen met hoe je je zelf voelt.

Als je een keertje met iemand wil praten, voeg me dan maar toe op blutengel666@hotmail.com of stuur me even een mailtje

en anders heel veel sterkte!
ik weet wat je doormaakt...

Ps: wat je schreef over of je het die mentor moet vertellen; Als je zelf denkt dat het voor jou kan helpen (plus dat je even je verhaal kwijt kunt bij een vertrouwd iemand) dan zou ik het wel doen!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:58
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Hoi meis, tuurlijk weet ik nog wie je bent als je er behoefte aan hebt kun je me altijd mailen of aanspreken op MSN hè?

Maarr ff ontopic.. ik denk dat je er wel goed aan doet om het aan je mentor te vertellen. De vorige keer heeft het toch ook geholpen? Bovendien, daar is je mentor voor.
En die terugvallen, die horen er bij. Maar blijf er niet inzitten meid! Probeer je emoties een keer te tonen, bij je vriendinnen, je ouders of ga desnoods een keer met je mentrix uit de tweede praten! Ik weet zeker dat ze dat niet erg vindt, zij wil vast ook dat je je happy voelt. Alles opkroppen is echt slecht, dan volgt er opeens een uitbarsting en dan voel je je nog veel rotter dan eerst .. Misschien komen daar ook wel die onvoldoendes vandaan.
En dan over je klasgenoten... Misschien moet je een keer met hén praten, ze vertellen wat ze je hebben aangedaan. Gewoon zeggen dat ieder mens fouten maakt, maar dat er ook grenzen zijn.. Misschien dat er dan bij hen een lichtje gaat branden met als gevolg dat ze voortaan wel 3x nadenken voor ze een lullig opmerking gaan maken.. Maar dat lijkt me best wel moeilijk, dus ik begrijp dat je dat niet gelijk durft. Maar misschien, uiteindelijk wel... Sterkte!!
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 23:38
*leintje*
*leintje* is offline
Hey bedankt allemaal voor het reageren!!
Het gaat nu wel wat beter, maar er kan altijd een terug val komen!

xxies leintjuh
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid plotseling heftige pijnaanval in benen
Verwijderd
1 02-01-2011 11:19
Liefde & Relatie ben steeds bang dat het uit gaat
pijn
41 15-08-2006 10:09
Lichaam & Gezondheid Huisarts weigert me door te verwijzen
LoeLoe
63 08-05-2005 19:44
Psychologie Is het weer te druk thuis?
Eend
10 01-04-2005 13:51
Lichaam & Gezondheid haarverf?
muurbloempje55
28 09-12-2004 22:23
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.