Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2015, 23:46
Verwijderd
Advertentie
Oud 19-04-2015, 00:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Titel

Ik heb al heel wat e-bikes voorbij zien komen. Eigenlijk wist ik niet eens daar ze zo heten. Levensgevaarlijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-04-2015, 00:13
Verwijderd
Ik wil zo graag een nieuwe rug
Oud 19-04-2015, 06:39
Verwijderd
Mijn moeder heeft een e-bike.
Oud 19-04-2015, 08:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb een fiets met trapondersteuning
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-04-2015, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Ik wil zo graag een nieuwe rug
Ahhw. Wat is er met je rug?
Oud 19-04-2015, 10:10
Verwijderd
Ik heb er gewoon heel veel last van en kan alleen nog maar op mijn rug slapen terwijl ik normaal in foetushouding slaap
Oud 19-04-2015, 11:12
Verwijderd
Titel
Jouw sig gebruik ik trouwens te pas en te onpas.
Oud 19-04-2015, 11:36
Verwijderd
Daar hoor je de hoge dames in Delft dus over!!!11!!!!
Oud 19-04-2015, 12:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daar hoor je de hoge dames in Delft dus over!!!11!!!!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-04-2015, 15:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik woon in een nogal.. 50+ buurt, en serieus het merendeel van de fietsen dat hier langskomt is een e-bike.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 19-04-2015, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Daar hoor je de hoge dames in Delft dus over!!!11!!!!
Oud 19-04-2015, 17:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik woon in een nogal.. 50+ buurt, en serieus het merendeel van de fietsen dat hier langskomt is een e-bike.
Ik heb ze oprecht nog nooit gezien, alleen op TV.
Oud 19-04-2015, 17:31
Verwijderd
Ze zijn ook goed verborgen hoor.
Oud 19-04-2015, 17:50
Verwijderd
Kijkt hier iemand naar 19 kids and counting? Ik wil er heel graag over praten maar ik ken niemand die het kijkt
Oud 19-04-2015, 17:53
Verwijderd
zoef de haas kijkt het
Oud 19-04-2015, 18:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn lief kijkt het. Of keek het.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-04-2015, 18:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heb wel een tijdje (Jon &) Kate plus 8 gekeken, maar toen die twee uit elkaar gingen, werd dat wijf mogelijk nog onuitstaanbaarder en die kinderen gingen puberen en dat is sowieso kut.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 19-04-2015, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn lief kijkt het. Of keek het.
Helemaal niet
Oud 19-04-2015, 18:59
Verwijderd
Die vind ik wel leuk, die vind ik ook vrij normaal qua emoties allemaal itt de Duggars die geen enkel negatieve eigenschap lijken te hebben.
Vind alleen die oudste 2 dochters van Kate wel ontzettend brutaal en vervelend.
Oud 19-04-2015, 21:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Kijkt hier iemand naar 19 kids and counting? Ik wil er heel graag over praten maar ik ken niemand die het kijkt
Jaaaaaa
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-04-2015, 06:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Helemaal niet

Citaat:
Die vind ik wel leuk, die vind ik ook vrij normaal qua emoties allemaal itt de Duggars die geen enkel negatieve eigenschap lijken te hebben.
Vind alleen die oudste 2 dochters van Kate wel ontzettend brutaal en vervelend.
In het begin vond ik ze ook leuk, maar na Jon helemaal niet meer. En die twee oudste zijn vervelend inderdaad, daarom kijk ik niet meer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-04-2015, 19:53
Verwijderd
Ongelooflijk wat een walgelijke en domme reacties op Facebook weer over dat bericht van de 700 dode bootvluchtelingen.
Oud 20-04-2015, 20:58
Verwijderd
Ik zie alleen dat mensen artikelen delen over dat het wél erg is en ik ben bewust niet op zoek gegaan naar het gespuis dat de reden vormt dat daar artikelen over moeten worden geschreven.
Oud 20-04-2015, 21:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sarah! Hoe is het met meneer Wriemel? Heb je al nesteldrang, zodat je truitjes wilt breien en broekjes wilt naaien? Nog zin gehad om rare dingen te eten? Hoe ver ben je nu heen? Heb je nog een leuke zwangerschapsanekdote?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 20-04-2015, 21:51
Verwijderd
Goed! Ik heb denk ik geen nesteldrang hoewel ik wel iets minder sloddervos ben dan normaal dus misschien is dat het meest wat je van mij kan verwachten ik heb geen zin in rare dingen, wel in zachtgekookte eitjes en droge worst maar daar moet ik nog een paar maandjes mee wachten en ik zit nu op zesenhalve maand zo'n beetje! Verder ben ik inmiddels buikig genoeg dat zelfs patiënten van begin twintig erover durven te beginnen en probeer ik telkens tussen dingen door te lopen waar ik niet meer tussendoor pas.
Oud 20-04-2015, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zie alleen dat mensen artikelen delen over dat het wél erg is en ik ben bewust niet op zoek gegaan naar het gespuis dat de reden vormt dat daar artikelen over moeten worden geschreven.
Het werd me van alle kanten toegeschoven! Iemand stuurde een screenshot van een gozer die op zijn FB zei dat hij die foto van dat dode meisje als screensaver had genomen en dat ie zich nu beter voelde. Dan heb je echt al het gevoel met de werkelijkheid verloren
ik vermijd het overigens ook liever, krijg echt een maagzweer van zulke opmerkingen.
Oud 20-04-2015, 23:17
Verwijderd
En gefeliciteerd trouwens
Oud 21-04-2015, 05:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd Sarah!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-04-2015, 09:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zit alweer in de trein met de jongen waarmee ik een duif gered heb
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-04-2015, 10:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
en probeer ik telkens tussen dingen door te lopen waar ik niet meer tussendoor pas.
Hier moest ik om lachen Zes en een halve maand al, gaat snel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-04-2015, 17:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gefeliciteerd, Sarah!!!
Ook met je mini-me in je bolle buik! Woehh!

@Elin3: Oh jee. Perongeluk of zijn jullie samen op stap?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-04-2015, 17:13
Verwijderd
Gefeliciteerd Sarah
Oud 21-04-2015, 17:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
@Elin3: Oh jee. Perongeluk of zijn jullie samen op stap?
Per ongeluk, is al de tweede keer in niet al te lange tijd dat we toevallig dezelfde trein moeten hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-04-2015, 20:22
Verwijderd
Oud 21-04-2015, 21:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hij gaat naar school in de stad waar ik moet overstappen naar de volgende trein. Dus zo bijzonder is het ook weer niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Ads door Google
Oud 21-04-2015, 22:22
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Hoe saait men? En hoe oogst men saai?
__________________
Time is Illmatic
Oud 22-04-2015, 02:11
Verwijderd
Iemand de docu Volgens Protocol gezien? Over 112 meldingen. Ook al weet ik dat het nagesproken is door acteurs, ik zit soms helemaal te trillen van die paniek en soms ook agressie die je hoort, zo naar. Het is gebaseerd op echte meldingen die beantwoord worden door echte 112 meldkamermedewerkers.
In NL moet nu net als in de USA een bepaald protocol worden gevolgd. Dat moet zin voor zin, woord voor woord, in volgorde worden afgehandeld. Uiteraard om zo efficiënt en snel mogelijk tot de kern te komen.
Ik zag ze eerst bij Pauw, daar vertelde een vrouw dat mensen heel vervelend kunnen reageren op al die vragen. En dat ze in de USA al vanaf kinds af aan leren wat voor vragen je krijgt als je 911 belt, wat zij precies willen weten. Iedereen daar weet dat. In NL niet. Er zijn dus mensen die bellen en zeggen JA JE MOET NU KOMEN, adres wordt gevraagd, wordt er geroepen JA GEWOON BOWLINGCENTRUM DOMME DOOS. :')
Echt zo fakking heftig wat die lui de hele dag over zich heen krijgen en daarbij ook nog de frustratie als er in een panieksituatie niet geluisterd wordt.
Dus ja, ik was me daar helemaal niet van bewust dus goed dat er aandacht voor is en het zou inderdaad beter zijn als je net als in de USA precies weet wat er van je verwacht wordt als je 911 belt.
Oud 22-04-2015, 08:16
Verwijderd
Gelukkig behandelen wij die protocollen op school
Oud 22-04-2015, 10:07
Verwijderd
Ehhh je vertelt toch gewoon wat er aan de hand is en waar je bent? Problem solved.
Oud 22-04-2015, 10:25
Verwijderd
En of het om een kind of volwassene gaat
En nog wat dingetjes
Oud 22-04-2015, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ehhh je vertelt toch gewoon wat er aan de hand is en waar je bent? Problem solved.
ja nou, die mensen die bellen zijn dus helemaal in de stress en die willen maar 1 ding en dat is zeggen wat er is en horen dat er iemand onderweg is.
Maar eerst moeten ze dus zeggen waar ze zijn, wat het adres is en wat hun telefoonnummer is (voor het geval de verbinding wordt verbroken) en daarna pas wat er is.
Oud 22-04-2015, 12:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je moet inderdaad wel een koele kikker zijn voor zo'n baan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 22-04-2015, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ja nou, die mensen die bellen zijn dus helemaal in de stress en die willen maar 1 ding en dat is zeggen wat er is en horen dat er iemand onderweg is.
Maar eerst moeten ze dus zeggen waar ze zijn, wat het adres is en wat hun telefoonnummer is (voor het geval de verbinding wordt verbroken) en daarna pas wat er is.
Ja okay, ik zou denk ik zelf ook in de stress schieten, maar ik denk niet dat het dan zou helpen dat ik weet dat er een paar standaardvraagjes worden gesteld.
Oud 22-04-2015, 15:10
Verwijderd
Ik heb vandaag per ongeluk school geskipt

Ik dacht dat het al donderdag was en dan begin ik om 1 uur, en vandaag had ik maar één les om 10 uur. Toen ik er achter kwam, was ik al te laat
Oud 22-04-2015, 17:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Haha slim

Vorige keer toen ik 112 belde moest ik uitleggen waar de Ambulance heen moest. "Uhm, ja, op het fietspad die drukke straat in Reeuwijk, langs het water. Ja we gaan even het straatnaambordje zoeken." Gelukkig was iemand van de fiets gevallen en was er geen levensgevaar ofzo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-04-2015, 17:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Soms is het idd lastig te zeggen waar je bent. Ik ben ooit van m'n brommer gevallen terwijl ik echt in the middle of fucking nowhere was en toen moest ik het uitleggen op een manier van 'ja op die weg dan die straat in en dan rechtdoor door de weilanden tot je me ergens ziet liggen, okee doei'.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-04-2015, 21:40
Verwijderd
Ja, maar als je geen exacte locatie kan noemen dan vragen ze wel door tot ze iets concreets hebben.
Oud 23-04-2015, 12:41
Verwijderd
Ik heb nog nooit 112 gebeld. Ik heb wel een aantal keren aan omstanders gevraagd "is 112 al gebeld?" en dat er dan iemand "ja" zei. Ik heb een rechtstreeks nummer van de ambulancepost in de regio, dat scheelt weer een paar minuten
Oud 23-04-2015, 17:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Schoon genoeg, mensen. Schoon genoeg.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.