Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2007, 17:51
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Wat vond jij vandaag de leukste post? Om welke post lag je helemaal in een deuk? Welke kan, jouw mening naar, genomineerd worden voor triestste post van het jaar? Vertel het hier!



Persoonlijk vond ik deze wel lekker bekken.
Citaat:
Yoshimare schreef op 28-07-2007 @ 18:37 :
Mieren in je anus.

Laatst gewijzigd op 29-07-2007 om 17:37.
Advertentie
Oud 28-07-2007, 17:55
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 28-07-2007 @ 18:51 :
Wat vond jij vandaag de leukste post? Om welke post lag je helemaal in een deuk? Welke kan, jouw mening naar, genomineerd worden voor trieste post van het jaar? Vertel het hier!



Persoonlijk vond ik deze wel lekker bekken.
de openingspost van dit topic vond ik eigenlijk wel de meest trieste van de dag
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 28-07-2007, 17:57
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Oud 28-07-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Als dan je koelkast het begeeft or je door je bed heenzakt, dan zit je.
Citaat:
Grote kans dat je als je door je bed heen zakt je hangt of ligt.
Oud 29-07-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Yoshimare schreef op 28-07-2007 @ 18:51 :
Wat vond jij vandaag de leukste post? Om welke post lag je helemaal in een deuk? Welke kan, jouw mening naar, genomineerd worden voor trieste post van het jaar? Vertel het hier!



Persoonlijk vond ik deze wel lekker bekken.
Haha, beetje pronken met je eigen post.
Oud 29-07-2007, 17:38
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Oud 29-07-2007, 17:40
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Wobble Wobble
Oud 29-07-2007, 17:40
Verwijderd
Jezelf nomineren zzz.
Oud 29-07-2007, 17:41
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-07-2007 @ 18:40 :
Jezelf nomineren zzz.
Oud 29-07-2007, 17:41
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Le Soleil. schreef op 29-07-2007 @ 18:40 :
Oud 29-07-2007, 18:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-07-2007 @ 18:40 :
Jezelf nomineren zzz.
En als het nou nog grappig was..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-07-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-07-2007 @ 19:01 :
En als het nou nog grappig was..
Oh ja, want jouw posts zijn echt het schoolvoorbeeld van humor...
Oud 29-07-2007, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-07-2007 @ 19:17 :
Oh ja, want jouw posts zijn echt het schoolvoorbeeld van humor...
En waar zie je mij m'n eigen posts dan aandragen als leukste van de dag?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-07-2007, 18:23
Verwijderd
Het is niet van deze dag, maar ik vond hem stiekem heel grappig:

Citaat:
Graaf Tel schreef op 27-07-2007 @ 17:36 :
Kleren natoerliek! Die kan iek tellen!

1, 2, 3, 4, 5

5 Vliermausen

oder

1, 2, 3, 4

4 Pieren
Oud 29-07-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-07-2007 @ 19:21 :
En waar zie je mij m'n eigen posts dan aandragen als leukste van de dag?
Oh, nergens hoor - ik had alleen even behoefte te reageren op another outburst of arrogance.
Oud 29-07-2007, 18:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-07-2007 @ 19:24 :
Oh, nergens hoor - ik had alleen even behoefte te reageren op another outburst of arrogance.
Nou prima jongen, hoop dat het opluchtte.

Ontopic dan maar. Ik vond deze post wel grappig:

Citaat:
Severus schreef op 29-07-2007 @ 14:47 :
[Vanacht droomde ik] dat ik geband was omdat iemand hier thuis een account had gemaakt (onder de gebruikersnaam Family1985 ) op hetzelfde IP-adres (en twee gebruikersnamen op één IP-adres mogen toch niet?). Toen ben ik speciaal ook nog uit mijn bed gegaan en heb ik mijn computer aangezet om te kijken of het écht waar was, anders kon ik niet meer slapen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-07-2007, 18:46
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-07-2007 @ 16:16 :
Brommert. Scooters zijn br3eZah.
Oud 29-07-2007, 19:41
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-07-2007 @ 19:21 :
En waar zie je mij m'n eigen posts dan aandragen als leukste van de dag?
Liefie, het is niet genomineerd als grappigste van de dag. Ik zeg dat het lekker bekte, en ik benadruk het 'persoonlijke' ook gewoon.
Ads door Google
Oud 29-07-2007, 19:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 29-07-2007 @ 20:41 :
Liefie, het is niet genomineerd als grappigste van de dag. Ik zeg dat het lekker bekte, en ik benadruk het 'persoonlijke' ook gewoon.
Liefie

En ik vind dat áls je dan zonodig een post van jezelf wil noemen, dat je dan beter eentje kan aanhalen die wél grappig is.

En je hebt nog geen antwoord gegeven op je eigen topictitel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-07-2007, 19:56
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-07-2007 @ 20:51 :
Liefie

En ik vind dat áls je dan zonodig een post van jezelf wil noemen, dat je dan beter eentje kan aanhalen die wél grappig is.

En je hebt nog geen antwoord gegeven op je eigen topictitel
Haal je maar niets in je hoofd

Ik interpreteer je post toch iets anders vrees ik.

Sjawel, de lekkerste gebekte van de dag.
Oud 29-07-2007, 20:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-07-2007 @ 18:55 :
Eh, heb je echt een schrikbarend gebrek aan herseninhoud of is het nog steeds niet tot je garnalenverstand doorgedrongen dat dit een fan-topic is en dat niemand in dit topic High School Musical artistieke kwaliteit toedicht?

Wij vinden High School Musical gewoon leuk. Moet ik daar speciale toestemming bij het ministerie van OCW voor vragen ofzo?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-07-2007, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 29-07-2007 @ 21:03 :
Typisch.
Oud 29-07-2007, 20:52
Verwijderd
Het is geen post, en het is niet vandaag. Maar toch wil ik deze fijne PM met jullie delen.


Citaat:
jouw hele kenker familie kenkerjoood, hup de aids aan je hele kenker mongole familie, en mijn kenker lul in je moeders en zusje kenker mond
Oud 29-07-2007, 20:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline


Waaraan had je die alleraardigste pm te danken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-07-2007, 20:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Niet van vandaag, maar ach, ik wist niets anders.


Citaat:
Yoshimare schreef op 27-07-2007 @ 15:51 :
Wablief?

Ik doe stemlijstjes als eeuwen en ik doe het altijd al sinds mn tweede spel, dotje dus míjn taak

verder ging dat optyffe met die lijstjes over de situatie toen aldus om het als traceermiddel te gebruiken

ik vind je nu alleen maar verdacht, met je drogreden, zo snel en nu al wisselen van stem
maar goed, achterbaks sletteke mijn wraak zal duisentsoet zijn
en
Citaat:
Yoshimare schreef op 27-07-2007 @ 18:07 :
sterf sletjes! dat u stikken mag in een jointje
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Oud 29-07-2007, 20:55
Verwijderd
Hij zegt van zichzelf dat hij peniskanker heeft?
Oud 29-07-2007, 21:51
Verwijderd
Ja, ik weet niet precies meer. Volgens mij was het een persoon die het arische ras prefereert boven de rest met bijbehorend (gebrek aan een) kapsel en ik maakte daar een onschuldig grapje over.

Maar hij was dan ook binnen 20 minuten gebanned, geloof ik.
Oud 30-07-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 30-07-2007 @ 10:50 :
Dat heb ik ook al eens gehad. Ik maakte me eerlijk gezegd meer zorgen over het bloedverlies dat daarmee gepaard ging dan over de pijn.
Oud 30-07-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-07-2007 @ 16:14 :
jaja, humor is Yoshimare's middle name, duidelijk.
Oud 30-07-2007, 18:01
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Bob the Bear schreef op 30-07-2007 @ 17:44 :
Hoi!

Ik stond vandaag rond een uur of half een op nadat ik al een uur een soort van vaker was maar geen zin had om echt op te staan. Ik pak het plastic flesje naast mijn bed en vul deze bij de kraan met water ten einde deze op te drinken. Ik heb namelijk de geweldige eigenschap om min of meer uitgedroogd wakker te worden zelfs zonder dat ik de avond van te voren te veel bier heb gedronken. Dan voel ik aan mijn gezicht hoe de wonden zijn die ik gister heb opgelopen toen ik op mijn stuur lazerde omdat mijn ketting eraf flikkerde. Het voelt wel ok, ik pak een cd-tje naast mijn bed en kijk erin als een soort spiegel. Een echte spiegel durf ik op de vroege ochtend nog niet aan. Het ziet er niet heel fijn uit, maar het is acceptabel.

Vervolgens zet ik de computer aan en start de download op die ik al dagen heb opstaan en waarvan het resultaat vermoedelijke teleurstellend is, maar ach, het houdt je van de straat. Onderwijl bedenk ik me dat een goede studievriend van me vandaag zich al op de universiteit moet melden. Ik bezie dit met enig leedvermaak, mede omdat ik pas over twee weken aan de slag moet!

Ik daal af van de trappen die zich in dit huis bevinden met het nodige gekraak van mijn gewrichten. Mijn moeder vindt dat altijd een kwelling om te horen maar ik heb er geen last van en aangezien zij op dit moment met mijn broertje en vader op vakantie is in Friesland, zij ook niet.

Ik kom beneden en pak de kranten van de mat. Ik twijfel of ik intellectueel verantwoord het Leidsch Dagblad moet lezen of dat ik mij liever wil vermaken en de berichtgeving van de Telegraaf wil volgen. Omdat ik zo gemakzuchtig als de neten ben, besluit ik tot dat laatste.

Als ik in de keuken kom bezie ik het slagveld wat ik gister heb aangericht toen ik een pasta ging maken. Ik heb nog geen honger dus ik besluit de vaatwasser uit te ruimen en vervolgens weer in te ruimen. Ik zet de vaatwasser ook meteen aan. Helaas zijn wij niet in het bezit van die geweldige bruistabletten waarbij je de folie niet hoeft te verwijderen, want stel je voor dat er iets van op je vingers krijgt!, dus ik scheur de folie om de bruisbal kapot en leg deze in de vaatwasser. Dit ritueel volg ik omdat het bakje waar je normaal gesproken de tablet inlegt kapot is.

Ik begin met ontbijten, ik weet nog ergens van onder in de vriezer twee bruine boterhammen van de bakker los te trekken van elkaar en gooi deze in de magnetron (40 seconden op 340 graden). Eenmaal ontdooit eet ik deze op met pindakaas erop en onder het genot van een beker appelsap. Normaalgesproken zou dit melk zijn, maar deze is helaas opgegaan toen ik twee dagen geleden mijn tong dreigde te verbranden door veel te hete mosterdsoep en ik te lui was om naar de stad te fietsen naar de zondagswinkel.

Als ik net een hap neem van het tweede partje van mij tweede boterham wordt er aangebeld. In ogenschouw genomen hoe ik eruit zie als ik net ben opgestaan kijk ik snel wat ik aanheb en of dat enigzins acceptabel is om open te doen. Ik draag een trainingsbroek en een lelijk wit t-shirt. Maar eigenlijk interesseert het me ook geen fuck hoe ik er op het moment uitzie dus ik doe open. Tot mijn grote verbazing staat mijn broertje voor de deur met een vriendje van hem waar ik een behoorlijke teringhekel aan heb.

Voordat ik iets kan zeggen lopen zij naar binnen. Ik prop snel het laatste brood naar binnen, sprint naar boven om wat nette kleding aan te trekken en wijs mijn broertje op een doelpunt dat gister door mijn grote held Van Persie is gemaakt. Mijn broertje en zijn vriendje gaan kijken en vanuit mijn kamer hoor ik een gil van die vriend, precies zoals ik had verwacht. Ik kleed me aan en vraag wat de reden is van zijn vroege terugkomst.

Hij doet hiet wat vaag over. Hij weet te melden dat Rutger jarig is en dat hij daar naartoe wilde en dat hij het in Friesland niet zo leuk vond. Ik vermoed dat hij en mijn vader de traditionele dag ruzie net hadden doorgemaakt. Wie Rutger is, is mij een raadsel.

Als ik beneden kom is mijn broertje opeens verdwenen en tot op dit moment is hij ook spoorloos. Vermoedelijk is hij naar Rutger om daar met zijn mede zestienjarigen heel stoer aan een flesje bier te lurken. Ik ben benieuwd of hij voor het eten thuis is, maar ach eigenlijk boeit dat ook niet zo want ik ben er vanzelfsprekend niet zo blij mee dat hij mijn weekje alleen thuis zo ruw verstoord heeft.

Ik douch en zie mij in de badkamer geconfronteerd met een spiegel waarop toch duidelijk is dat de wondjes niet zo mooi genezen zijn als ik had gehoopt. Maar het is beter dan gister, dat is een ding dat zeker is.

's Middags houdt ik een PM-conversatie en luister ik onderwijl muziek. Als ik dat heb gedaan valt mijn oog op een boek dat op de keukentafel ligt, het meesterwerk "Deze neger buigt voor niemand".

Jullie zullen begrijpen dat mijn aandacht acuut getrokken was. Het blijkt over cultheld Winston Bogarde te gaan. De achterkant vermeldt: "Deze neger buigt voor niemand van fucking Winston Bogarde is verdomme wel een heel stoer en bij vlagen sensationeel goed boek!" Zelden heb ik zo aansprekende teksten gezien natuurlijk en ik besluit te gaan lezen. Inmiddels ben ik ben hoofdstuk zeven.

Dan realiseer ik me opeens dat ik vanavond nog moet eten. En wat moet je eten als je geen zin hebt om te koken en toch alle nodige voedingstoffen binnen moet krijgen, juist, pizza.

Ik begeef mij naar AH, omdat deze het dichtst in de buurt is en je het in dit dorp niet kunt veroorloven om naar een andere winkel te gaan omdat er dan acuut een inzamelingsactie voor je wordt gestart, gewapend met een grote AH-tas. Bij binnenkomst scan ik de kassameisjes, dit in het kader van mijn gewoonte om bij de minst aantrekkelijke in de rij te gaan staan omdat ik me daar altijd beter op mijn gemak voel. Ik constateer dat er uiterst links eentje zit die voor het predikaat minst aantrekkelijk in aanmerking komt.

Ik loop de supermarkt in, zie mij terug om een televisie met camerabeelden, en loop de groente afdeling op. Daar liggen ook de pizza, snel gooi ik twee pizza's in mijn mandje en koop vervolgens de andere broodnodige dingen. Te weten, twee pakken melk, een fles Sinas en twee pakken lasagna. Mijn ervaring is dat deze lasagne werkelijk niet te eten is, maar het is wel makkelijk op te warmen!

Bij de kassa's aangekomen bemerk ik dat het minst aantrekkelijke kassameisje haar kassa heeft verlaten en dat ik nu naar een van haar collega's moet. Ik ga in een random rij staan, uiteraard achter een te langzame bejaarde want ik ben heel goed om juist die rijen uit te kiezen. Als ik moet betalen blijkt mijn instinct me toch niet in de steek te hebben gelaten, want het kassameisje waar ik nu bij sta is ook niet aantrekkelijk. Ik reken de 15 euro af en loop naar huis.

Daar belt mijn broertje me dat hij inderdaad bij Rutger is en vanavond niet komt eten, maar wel dat hij om half acht terug is. Hoezee. En nu heb ik honger en ga ik zo maar eens de pizza in de oven gooien!

Kusjes,

Bob
in het jouw dag topic
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 30-07-2007, 18:21
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
trophus schreef op 30-07-2007 @ 19:01 :
in het jouw dag topic
die ja
Oud 30-07-2007, 19:15
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik vind sommige topics van sylph heel leuk, vooral alsie iemand niet mag
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-07-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 30-07-2007 @ 19:01 :
in het jouw dag topic
fantastisch
Oud 30-07-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 30-07-2007 @ 20:50 :
fantastisch
i second that!
Oud 30-07-2007, 23:41
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
trophus schreef op 30-07-2007 @ 19:01 :
in het jouw dag topic
Emegád, hoeveel vrije tijd kan je hebben.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 31-07-2007, 00:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 31-07-2007 @ 01:02 :


en over die afkickkliniek: daar kreeg je iig meer zakgeld waarschijnlijk dan thuis
Ik moest lachen. ;(
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Ads door Google
Oud 31-07-2007, 13:16
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 31-07-2007 @ 14:11 :
Zie jij ook es waar de rest van de wereld zich mee bezighoudt.
Oud 31-07-2007, 16:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
hitzor schreef op 31-07-2007 @ 17:34 :
Natuurlijk was het al een keer of 100 gepost dikke naabcake.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-08-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 31-07-2007 @ 09:50 :
Een man met een baard op een zwart-wit afbeelding is niet per definitie een wetenschapper.
Oud 01-08-2007, 11:19
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:03 :
Oud 01-08-2007, 12:19
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-08-2007 @ 13:14 :
Sterrenmeisje is een pixeltrut
Natuurlijk
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 01-08-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 01-08-2007 @ 13:19 :
Natuurlijk
Oud 01-08-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 01-08-2007 @ 13:23 :
Ik vraag me af hoe sterrenmeisje ruikt (=ontopic)
dus
Oud 01-08-2007, 13:46
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 13:48 :
Omg nee, hij ziet eruit als een Duitse skileraar die in zijn vrije tijd leernicht is.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 01-08-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 01-08-2007 @ 14:46 :
hmmmm
Oud 01-08-2007, 13:50
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Oud 02-08-2007, 09:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 02-08-2007 @ 07:52 :
De dag begint kom er op het station achter dat ik links Adidas aan mijn voet heb en rechts Nike air max... trein gemist en nu al te laat voor werk dus.

*zucht*
Oud 02-08-2007, 09:47
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
ze zijn oud, maar heilig
Het ontbijt, door james_25cm_bond
Het avondeten, door herby

Dat waren nog eens tijden
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 02-08-2007, 15:07
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 11-06-2007 @ 17:03 :
Weetje hoe die 17 jarigen eruit zien tegenwoordig? Gewoon fawking lekker. Die gast heeft het gewoon voor mekaar.

Er zullen deze zomer weer een heel lading aan meisjes worden ontmaagd hoor. Kolere.
Echt shit. Want ik ben er zelf niet bij

Al die witte meisjes willen een neher omdat rap zo in is.
Dan horen ze "erbij" als ze met een neher hebben.
Kunne ze indirect trots zijn opzichzelf als ze *erbij horen*
Want zo schrijft TMF dat voor met die videoclips. En meisjes zijn meer dan jongens erg vatbaar voor alles wat IN is. (mode en trend bewust)

OK. en nu kap ik wel met me frustraties
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-08-2007, 13:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 03-08-2007 @ 12:36 :
Wat de vrouw maar het best beschermt en zorgt dat ik straks geen kleine DarkSide heb rondlopen.

Borsten of billen?
Vooral dat 'kleine DarkSide, zag ik helemaal voor mij *ahhwww*
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine DK en het grote mystsaairie van de excelsheet & de opmerking van Medeia! #1099
Verwijderd
500 30-08-2010 11:43
De Kantine Leukste post van de dag.
Verwijderd
380 26-11-2009 17:36
De Kantine Open dan een saaitopic 684
Verwijderd
501 06-09-2009 00:00
De Kantine De mooiste spel- en grammaticafouten #4
Verwijderd
500 05-04-2008 16:13
De Kantine Saai(bn.)1:dor, duf, eentonig, grijs, levenloos, monotoon, muf, stoffig, suf, etc.#54
TopDrop
500 03-11-2007 00:43
De Kantine Wat Saai Zeg #36
Verwijderd
500 13-10-2007 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.