Oud 12-01-2016, 15:36
Dennizz
Dennizz is offline
Hoi allemaal, wilde toch ook mijn verhaal kwijt hier, zal het kort proberen samen te vatten:

ik word dus gewoon opgewonden als ik door leuke meiden word gebruikt om dingen te betalen. Heb dat wel eens gehad met een meisje op school waarvoor ik in de pauze betaalde en dat dus steeds verder ging. maar het is lastig om hiermee te beginnen omdat ik me schaam en omdat veel meisjes denken dat ik iets terug wil, wat ik wel snap als je de fetish niet kent,

maar goed, ik ga natuurlijk niet zomaar meisjes vragen of ze me willen gebruiken, dus wat ik de laatste tijd heb gedaan is dat ik dus net deed of ik geld verloor. dan weet zij ook niet dat het expres is en dan is het niet zo vreemd.
bv een keer een mooi meisje alleen bij de bushalte, ging ik ook even de tijden checken en toen "per ongeluk" 10 euro op de grond laten vallen en weglopen. Toen ik wegliep en 5 sec later voorzichtig omkeek bleek dat ze het had opgeraapt en niks had gezegd, daarna heb ik me hierop thuis afgetrokken omdat ik er dus een stijve van kreeg dat ze het pakte en het dus op ging maken.

midden in de stad gaat dat natuurlijk niet maar ook een keer dat een mooie meid me tegemoet liep en ik net 10 meter van tevoren 10 euro uit mijn zak op de stoep liet vallen.
ze zei hallo en we liepen langs elkaar en ik draaide om en zag haar snel bukken en het oppakken. ook zo super geil dat ze dus niks zei...

maar ja misschien is het wel een beetje apart dat ik hier opgewonden van raak, of hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt of gehoord?
en aan de meiden: zou je er wat van zeggen of zou je het ook gewoon oppakken en weglopen...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 15:45
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Er zijn meerdere mensen met een fetish als deze. Het heet ook wel financial play of findom (financial domination).

Je moet ermee uitkijken dat je het niet uit de hand laat lopen. Ik snap wel dat het geil kan zijn maar straks ben je blut, en dan?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 16:04
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Findom, inderdaad.

Bedenk goed wat je grenzen zijn en kies een stopwoord. In je fantasie is het natuurlijk leuk om alle macht bij de ander te leggen, maar het is wel belangrijk om goed te bedenken hoe ver je wil gaan. Maak jezelf niet chantabel en geef niet je pincode weg zonder dat je iemand echt vertrouwt.

Verder is het een kink die je wel vaker ziet. Op een verantwoorde manier kun je er veel plezier aan beleven.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 16:05
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Op een onverantwoorde manier ook wel, maar niet heel lang.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 19:36
Dennizz
Dennizz is offline
Ja snap het. Maar het is moeilijk om iemand ervoor te vinden omdat ze dan denkt dat ik er iets voor terug wil, omdat ze er nooit van hebben gehoord denk ik.
Maar ik vind het gewoon geil dat zij mij haar schoenen laat betalen ofzo en ik dat voor haar over moet hebben.

dus omdat dat lastig gaat, doe ik het zoals ik zei gewoon soms met iemand op straat die dan denkt dat het per ongeluk is, maar dan is het ook echt geil dat zij het opraapt en het in haar broekzak verdwijnt...heb dat nu 3x gedaan en ze hebben het allemaal gepakt zonder iets te zeggen... dus ik denk dat het voor meisjes ook makkelijker gaat als ze denken dat ik het per ongeluk verlies.

wel spannend en geil als ze het dan opraapt en ik dan net doe of ik dat niet merk...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 22:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je een vriendin krijgt, bespreek dit dan met haar (mits je haar vertrouwd en ze er geen misbruik van zou maken). Beperk het ook tot kleine bedragen, dan voelen mensen zich al snel minder schuldig dat jij iets voor hen betaalt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 23:09
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Als je een vriendin krijgt, bespreek dit dan met haar (mits je haar vertrouwd en ze er geen misbruik van zou maken). Beperk het ook tot kleine bedragen, dan voelen mensen zich al snel minder schuldig dat jij iets voor hen betaalt.
Dank voor het meedenken, maar ik vind het juist dus opwindend als iemand me wel een beetje gebruikt en kijkt hoe ver ze kan gaan. En dan juist niet met een echte vriendin (want in een relatie werkt dat niet denk ik ) maar met iemand die erom kan lachen en erop kickt om me gewoon te gebruiken zonder zich schuldig te voelen,

Maar ik snap je punt, en daarom ben ik ook zo moeilijk, want de meeste zijn of bang dat ik iets van hun wil (snap ik ook wel, want ze denken niemand betaalt zomaar iets) of ze voelen zich schuldig en krijgen gewetensproblemen ofzo.

Dus daarom ben ik dus maar begonnen met dat andere, zodat het per ongeluk gaat en dan is het ook wel een kick dat een mooie meid mijn geld pakt en geeft dat echt een opwindend gevoel en kan ik me er daarna een paar keer op aftrekken...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 02:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In de juiste relatie kun je juist je fetisjes helemaal uitleven
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 07:55
Verwijderd
Citaat:
want de meeste zijn of bang dat ik iets van hun wil of ze voelen zich schuldig en krijgen gewetensproblemen ofzo.
Het doet er niet zo toe, maar dit is natuurlijk precies hetzelfde, het is geen "of".
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 11:46
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Citaat:
Hoi allemaal, wilde toch ook mijn verhaal kwijt hier, zal het kort proberen samen te vatten:

ik word dus gewoon opgewonden als ik door leuke meiden word gebruikt om dingen te betalen. Heb dat wel eens gehad met een meisje op school waarvoor ik in de pauze betaalde en dat dus steeds verder ging. maar het is lastig om hiermee te beginnen omdat ik me schaam en omdat veel meisjes denken dat ik iets terug wil, wat ik wel snap als je de fetish niet kent,

maar goed, ik ga natuurlijk niet zomaar meisjes vragen of ze me willen gebruiken, dus wat ik de laatste tijd heb gedaan is dat ik dus net deed of ik geld verloor. dan weet zij ook niet dat het expres is en dan is het niet zo vreemd.
bv een keer een mooi meisje alleen bij de bushalte, ging ik ook even de tijden checken en toen "per ongeluk" 10 euro op de grond laten vallen en weglopen. Toen ik wegliep en 5 sec later voorzichtig omkeek bleek dat ze het had opgeraapt en niks had gezegd, daarna heb ik me hierop thuis afgetrokken omdat ik er dus een stijve van kreeg dat ze het pakte en het dus op ging maken.

midden in de stad gaat dat natuurlijk niet maar ook een keer dat een mooie meid me tegemoet liep en ik net 10 meter van tevoren 10 euro uit mijn zak op de stoep liet vallen.
ze zei hallo en we liepen langs elkaar en ik draaide om en zag haar snel bukken en het oppakken. ook zo super geil dat ze dus niks zei...

maar ja misschien is het wel een beetje apart dat ik hier opgewonden van raak, of hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt of gehoord?
en aan de meiden: zou je er wat van zeggen of zou je het ook gewoon oppakken en weglopen...
Wanneer gaan we shoppen van jouw geld
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 12:32
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Het doet er niet zo toe, maar dit is natuurlijk precies hetzelfde, het is geen "of".
Nee dit zijn natuurlijk twee totaal verschillende zaken:

(1) bang dat ik iets wil: ze neemt het dan niet aan omdat ze bang is dat ik wat van haar terugverwacht (omdat ze de fetish niet kent) dus ze wil graag. maar denkt straks wil ie seks van me.... of (2) ze heeft gewetensbezwaren puur omdat het niet fijn voelt om op de zak van een ander te leven of een ander te gebruiken (ook als ze 100% zou weten dat die persoon daar nooit iets voor terug zou willen of er iets achter zit).
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 12:40
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Wanneer gaan we shoppen van jouw geld
Puur on topic: zou jij het wel gewoon oprapen en in je zak steken? en denken moet ie maar opletten? En bij het andere geval: zou je het aannemen en niet bang zijn dat er iets achter zit? (omdat de meeste meiden de fetish niet kennen en niet begrijpen dat zo iemand er gewoon op kickt om zich financieel te laten gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:09
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Citaat:
Puur on topic: zou jij het wel gewoon oprapen en in je zak steken? en denken moet ie maar opletten? En bij het andere geval: zou je het aannemen en niet bang zijn dat er iets achter zit? (omdat de meeste meiden de fetish niet kennen en niet begrijpen dat zo iemand er gewoon op kickt om zich financieel te laten gebruiken)
Ik denk dat ik het gewoon zou oprapen. En als iemand naar me toe komt lopen met: "Hoi, hier heb je geld''. Dan zou ik denk ik toch wel raar opkijken en denken dat er iets achter moet zitten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:22
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het gewoon zou oprapen. En als iemand naar me toe komt lopen met: "Hoi, hier heb je geld''. Dan zou ik denk ik toch wel raar opkijken en denken dat er iets achter moet zitten
Dank voor je reactie. Ja snap je volledig, is ook logisch, vandaar dat het dus voor mij moeilijk is iemand ervoor te vinden en ik daarom maar over ben gegaan op "per ongeluk" geld verliezen als ik weet dat een mooi meisje het kan oprapen.

Toen op school was het wel gelukt maar toen was het meer langzaam zo gegroeid, bv in de pauze een keer wat betalen en zeggen laat maar zitten en dat het dan steeds iets verder ging. Maar iemand direct zo in haar gezicht geld aanbieden zou nooit werken denk ik.

Maar leuk dat je het wel zou oprapen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hoe oud ben je Dennizz? Ik neem aan dat je nog thuis woont? Op zich heb je dan niet heel veel te 'verliezen'. Er zijn namelijk ook mensen met een eigen huis e.d met deze verlangens en die dragen natuurlijk een veel groter risico dan jij.

hoe je het nu oplost, expres geld verliezen, vind ik een mooie oplossing aandoenlijk ook, omdat alleen een fetisjist zoiets kan bedenken.
Wat me wel slim lijkt is dat je van te voren bepaalt hoeveel geld je per maand/week hieraan wil spenderen en je daar ook aan houdt. Misschien het ook een idee om het zo klein mogelijk te houden qua bedragen, zodat je het heel vaak kan doen? Mensen stoppen ook wel om een euro op te rapen. Of houd je meer van briefjes?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:28
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Hoe oud ben je Dennizz? Ik neem aan dat je nog thuis woont? Op zich heb je dan niet heel veel te 'verliezen'. Er zijn namelijk ook mensen met een eigen huis e.d met deze verlangens en die dragen natuurlijk een veel groter risico dan jij.

hoe je het nu oplost, expres geld verliezen, vind ik een mooie oplossing aandoenlijk ook, omdat alleen een fetisjist zoiets kan bedenken.
Wat me wel slim lijkt is dat je van te voren bepaalt hoeveel geld je per maand/week hieraan wil spenderen en je daar ook aan houdt. Misschien het ook een idee om het zo klein mogelijk te houden qua bedragen, zodat je het heel vaak kan doen? Mensen stoppen ook wel om een euro op te rapen. Of houd je meer van briefjes?
Dank voor je reactie, ben 22 maar woon inderdaad nog thuis.
Voor de rest: het is juist een kick als het niet te klein is: van 2 euro op die manier verliezen raak ik niet opgewonden denk ik (en dan heb ik niet het lekkere gevoel dat een mooie meid wat met mijn geld kan kopen) . Maar van de andere kant, als ik eens een keer 50 verlies, dan heb ik het idee dat het eerder opvalt/misgaat (10 of 20 kan je zo nog uit je zak laten vallen maar 50 zal niet vaak gebeuren dat dat zo op straat ligt en wie weet geeft ze het dan ook eerder terug/maakt de grootte het voor haar ongemakkelijker).

En van de ene kant is het juist ook wel een kick om zelf echt een stuk krapper te moeten leven voor een mooie meid , maar dan niet voor zomaar iemand die ik random op straat tegenkom maar een vast iemand. Dat zij dan schoenen wil en ik maar een weekendje thuis moet blijven. Bovendien, een meid die ik op straat zie en daarna wellicht nooit meer zie of spreek , dan zie ik ook niet hoe ze erom lacht en wat ze ermee doet enz, dus daarvoor echt krap komen is anderdaad geen optie
Alleen zoals gezegd is dat laatste (een vast iemand) heel wat lastiger te regelen zodat ik het momenteel maar bij geld "verliezen" houd, en daar ook echt van geniet

Laatst gewijzigd op 13-01-2016 om 15:38.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dank voor je reactie, ben 22 maar woon inderdaad nog thuis.
Voor de rest: het is juist een kick als het niet te klein is: van 2 euro op die manier verliezen raak ik niet opgewonden denk ik (en dan heb ik niet het lekkere gevoel dat een mooie meid wat met mijn geld kan kopen) . Maar van de andere kant, als ik eens een keer 50 verlies, dan heb ik het idee dat het eerder opvalt/misgaat (10 of 20 kan je zo nog uit je zak laten vallen maar 50 zal niet vaak gebeuren dat dat zo op straat ligt en wie weet geeft ze het dan ook eerder terug/maakt de grootte het voor haar ongemakkelijker).

En van de ene kant is het juist ook wel een kick om zelf echt een stuk krapper te moeten leven voor een mooie meid , maar dan niet voor zomaar iemand die ik random tegenkom maar een vast iemand. Dat zij dan schoenen wil en ik maar een weekendje thuis moet blijven.
Alleen zoals gezegd is dat laatste wat lastiger te regelen zodat ik het momenteel maar bij geld "verliezen" houd.
Ah pardon, omdat je het over school had en pauzes ect had ik je wat jonger ingeschat. Vanuit het perspectief van een puber is een euro veel meer waard dan voor een 22 jarige. Vandaar dat ik dat zei.

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt wbt geld vinden, grote bedragen is men sneller geneigd om terug te geven. Een manier die ik kan bedenken om zulke grote bedragen weg te geven is via een tip in een restaurant ofzo, als je een leuke serveerster hebt. Maar ja, dan heb je ook weer de kans dat ze tips verdelen onder het personeel en dat het niet alleen naar haar gaat.

Mensen die jou en je fetisj niet kennen zullen denk ik inderdaad snel denken dat je iets van hen 'moet'. Lijkt me wel lastig.
Ik vraag me wel af hoe je dat in een relatievorm ziet. Aan de ene kant is het best 'koud' om iemand financieel uit te kleden, je zou haast denken dat dat vrij moeilijk is als je van iemand houdt. Is een afstand niet juist beter, omdat zo iemand veel koelbloederiger te werk kan gaan?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:58
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ah pardon, omdat je het over school had en pauzes ect had ik je wat jonger ingeschat. Vanuit het perspectief van een puber is een euro veel meer waard dan voor een 22 jarige. Vandaar dat ik dat zei.

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt wbt geld vinden, grote bedragen is men sneller geneigd om terug te geven. Een manier die ik kan bedenken om zulke grote bedragen weg te geven is via een tip in een restaurant ofzo, als je een leuke serveerster hebt. Maar ja, dan heb je ook weer de kans dat ze tips verdelen onder het personeel en dat het niet alleen naar haar gaat.

Mensen die jou en je fetisj niet kennen zullen denk ik inderdaad snel denken dat je iets van hen 'moet'. Lijkt me wel lastig.
Ik vraag me wel af hoe je dat in een relatievorm ziet. Aan de ene kant is het best 'koud' om iemand financieel uit te kleden, je zou haast denken dat dat vrij moeilijk is als je van iemand houdt. Is een afstand niet juist beter, omdat zo iemand veel koelbloederiger te werk kan gaan?
-Dat met die meid betalen was inderdaad nog op de middelbare school, toen ik een jaar of 17 was.

-Het zo in een restaurant geven van grote bedragen kan ook een beetje "eng" overkomen, alsof je haar echt ziet zitten ofzo (terwijl het mij puur om het gebruiken gaat en niks seksueels), bv bij de benzinepomp en 20 of zelfs 50 fooi, dan zal zij ook denken van wat eng, straks wacht ie me op ofzo. Dus daarom liever het scenario "per ongeluk".

-Daarom gaf ik aan dat het in een relatie lastig of niet past. Veel, bijna alle fetishes passen denk ik wel in een relatie, maar dit is denk ik de uitzondering die de regel bevestigt. In een relatie je financieel laten gebruiken lijkt me sowieso niet te werken, dan is de gelijkwaardigheid weg. Plus dat ik dit juist leuk vind met iemand waar ik totaal geen seks bij zoek (de kick is juist dat ze me alleen leuk en goed genoeg vindt om me financieel te gebruiken). dus inderdaad liever met iemand op afstand inderdaad.

Maar dank dat je zo meedenkt en je erin probeert te verplaatsen, zou jij het zelf oprapen trouwens of eerder toch die persoon terugroepen dat hij geld verliest?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:59
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
-Dat met die meid betalen was inderdaad nog op de middelbare school, toen ik een jaar of 17 was.

-Het zo in een restaurant geven van grote bedragen kan ook een beetje "eng" overkomen, alsof je haar echt ziet zitten ofzo (terwijl het mij puur om het gebruiken gaat en niks seksueels), bv bij de benzinepomp en 20 of zelfs 50 fooi, dan zal zij ook denken van wat eng, straks wacht ie me op ofzo. Dus daarom liever het scenario "per ongeluk".

-Daarom gaf ik aan dat het in een relatie lastig of niet past. Veel, bijna alle fetishes passen denk ik wel in een relatie, maar dit is denk ik de uitzondering die de regel bevestigt. In een relatie je financieel laten gebruiken lijkt me sowieso niet te werken, dan is de gelijkwaardigheid weg. Plus dat ik dit juist leuk vind met iemand waar ik totaal geen seks bij zoek (de kick is juist dat ze me alleen leuk en goed genoeg vindt om me financieel te gebruiken). dus inderdaad liever met iemand op afstand inderdaad.

Maar dank dat je zo meedenkt en je erin probeert te verplaatsen, zou jij het zelf oprapen trouwens of eerder toch die persoon terugroepen dat hij geld verliest?
Kan je dan niet in contact komen met een leuk meisje en vrienden met haar worden? Dan kan je dit soort dingen ook bespreken, hoe je het uitvoert etc. Of wil je het per sé bij per ongeluk houden?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 16:12
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Kan je dan niet in contact komen met een leuk meisje en vrienden met haar worden? Dan kan je dit soort dingen ook bespreken, hoe je het uitvoert etc. Of wil je het per sé bij per ongeluk houden?
ja wil ik wel maar zoals ik aangaf, denken veel meisjes dus toch van hij wil er een keer iets voor terug (omdat ze de fetish niet begrijpen en zich niet kunnen voorstellen dat iemand erop kickt financieel gebruikt te worden, en ik snap dat ook wel) of ze voelen zich er gewoon toch niet lekker bij dat ze iemand gebruiken (soort van schuldgevoel ofzo)

met die meid op school was het gewoon meer in de tijd langzaam zo gegroeid en das anders dan het iemand zo voor de voeten gooien denk ik.
Heb wel eens dus met een meisje die ik via via kende van facebook erover gehad, en dan zagen ze het best zitten. en dan kocht/betaalde ik iets voor haar en voelde het daarna voor haar toch raar.
Dus ja er zal echt wel iemand te vinden zijn en natuurlijk is dat fijner maar ik wil me ook niet met deze fetish aan anderen gaan opdringen dus zolang vinden niet lukt dan zoek ik maar andere kicks maar moet zeggen dat dat geld verliezen ook spannend is en lekker, zeker als ze het snel stiekem oppakt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 19:25
blaches
blaches is offline
Ik zelf zit op FetLife...heb zo m'n eigen dingen.
Ik weet dat er veel gebruik gemaakt gaat worden met jou als je er erg open in ben. Nee ze willen je niet "helpen" met je fetish maar ze hebben gewoon geld nodig of hebben een rekening te betalen.
Kies dus iemand zorgvuldig uit die je vertrouwd.
Voor vragen kan je ze altijd stellen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 13:15
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ik zelf zit op FetLife...heb zo m'n eigen dingen.
Ik weet dat er veel gebruik gemaakt gaat worden met jou als je er erg open in ben. Nee ze willen je niet "helpen" met je fetish maar ze hebben gewoon geld nodig of hebben een rekening te betalen.
Kies dus iemand zorgvuldig uit die je vertrouwd.
Voor vragen kan je ze altijd stellen.
Dank je voor je tip. Iemand die in geldnood zit geld geven is voor mij inderdaad niet opwindend, meer de kick dat zij er gewoon leuke dingen van zou doen (opshoppen uitgaan etc) dus dat is inderdaad zo.
Maar Fetlife, heb daar gisteren even gekeken en wat ik juist niet zoek (denk ik) is een profi iemand die daar haar vak van heeft gemaakt om jongens leeg te shoppen en dat dan met zoveel mogelijk jongens doet en haar haast haar beroep van heeft gemaakt.
Maar meer de girl next door die hierop kickt, en niet al te voorgeprogammeerd te werk gaat ofzo... lastig uit te leggen maar denk dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Ja ik ben moeilijk, maar als ik ergens geen stijve van krijg dan werkt het voor mij niet en als een meid me plukt en ik vind het lekker dan is het goed, is een gevoelskwestie, en bij dat geld verliezen voelt het gewoon spannend en lekker als oplossing.

ik loop en die meid komt aan de andere kant aanlopen, ik zie dat ze mooi is, dan moet ik de keuze maken van laat ik nu geld vallen, heb daar maar een paar sec voor anders ie ze voorbij...mijn adrenaline gaat dan al omhoog en hartslag ook.
en dan als ik haar passeer op het juiste moment even omkijken hoe ze het oppakt.

het is niet de beste en fijnste methode en inderdaad liever een vaste meid ervoor maar ben toch blij dat ik het heb uitgevonden dat het ook werkt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 22:04
Dennizz
Dennizz is offline
even een update (als er interesse voor is) : vandaag meer bij toeval een nieuwe geile manier ontdekt, maar moet het wel echt net zo uitkomen.
Ging pinnen in het dorp, was niet druk en toen ik daar stond stond er dus een meisje achter me te wachten tot zij aan de beurt was. Maar echt een mooie dus ik dacht hoe krijg ik mijn geld op subtiele wijze in haar zak.

laten vallen kon maar ja, bij een pin automaat?
Ineens een ingeving: ik pinde 4 maal 20 maar toen het eruit kwam voorzichtig 3 briefjes eruit gehaald en er 1 laten zitten. Zij stond echt op afstand en was ook nog met haar phone bezig dus viel niet op.

Met spannend gevoel weggelopen richting mijn fiets en van gepaste afstand gekeken maar ze zei niks en alsof er niks aan de hand was heeft ze gewoon gepind maar ook die 20 meegenomen.

Dus voor mij weer een perfecte ruk dag en een nieuw idee, alleen zal dit alleen lukken als er echt verder niemand in de rij staat wellicht.

het leuke van deze dingen is dat ze niet te plannen zijn maar ze gewoon net zo goed uit moeten komen.
Met dat geld verliezen ook, ik zorg gewoon dat ik in 1 losse zak altijd 10 of 20 heb zitten maar ga niet geforceerd rondlopen of ik een leuke meid zie, dat werkt juist niet. gewoon doen zoals ik normaal doe en dan moet het gewoon net zo uitkomen en op dat moment de keuze maken...

maar goed, blijf het zo geil vinden dat iets aannemen nooit gebeurt maar oprapen en ook dit meenemen , dan echt een 100% score dat ze niks zeggen en gelijk hebben ze..mmmm
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 03:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
goede manier
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 12:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zit je nog op school en doe je er 30 uur vakkenvullen per week bij? Het lijkt me nogal een dure fetish/hobby?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 13:11
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Zit je nog op school en doe je er 30 uur vakkenvullen per week bij? Het lijkt me nogal een dure fetish/hobby?
Studeer ja, maar ben 22 en werk elke vrijdag en zaterdag de hele dag (en soms nog wat extra doordeweeks) en woon nu thuis....dus kan er best wat aan missen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 13:12
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
goede manier
dank u, tips zijn altijd welkom uiteraard!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 15:45
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Citaat:
dank u, tips zijn altijd welkom uiteraard!
Een goede tip voor jou. Mij meenemen shoppen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 16:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Je zou ook eens in je omgeving kunnen rondkijken of er een leuke meid is die problemen heeft. Bijvoorbeeld je hoort dat iemands fiets is gestolen en dat die persoon ook nog eens een boete heeft gekregen voor fout parkeren (ofzoiets). Dat is dan toch een lelijke hap uit je budget. Stel dat zo'n meid dat in groepsverband zegt, dan kun je haar misschien een anoniem briefje sturen met geld erbij. Als een echte weldoener. Dan weet je ook zeker dat ze het zelf houdt en er is niet meteen een reden om aan te nemen dat er een engerd achter haar aanzit.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 16:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik denk trouwens ook dat als je een portemonnee met alleen maar geld (dus zonder pasjes en andere persoonlijke dingen) afgeeft aan iemand in een winkel en het aanbiedt alsof je dat daar hebt gevonden, de meeste mensen dat geld wel in hun zak zullen steken.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 18:31
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Je zou ook eens in je omgeving kunnen rondkijken of er een leuke meid is die problemen heeft. Bijvoorbeeld je hoort dat iemands fiets is gestolen en dat die persoon ook nog eens een boete heeft gekregen voor fout parkeren (ofzoiets). Dat is dan toch een lelijke hap uit je budget. Stel dat zo'n meid dat in groepsverband zegt, dan kun je haar misschien een anoniem briefje sturen met geld erbij. Als een echte weldoener. Dan weet je ook zeker dat ze het zelf houdt en er is niet meteen een reden om aan te nemen dat er een engerd achter haar aanzit.
Dank je voor het meedenken maar dat zou echt het laatste zijn wat ik zoek.
Het gaat mij om de kick dat een meid me gebruikt en het lekker opshopt of gewoon erom lacht dat ze mijn geld geeft, omdat zij een leuke prinses is,

liefdadigheid is een leuk streven maar dat is totaal niet de kick die ik zoek, en ook precies de verkeerde situatie omdat ik ipv zij dan de "bovenliggende" partij ben die de zwakke helpt, terwijl ik juist de sukkel wil zijn die gebruikt wordt.

Maar toch bedankt voor het meedenken!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 15:51
blaches
blaches is offline
Wat jij hebt klinkt echt heel bekend naar alle andere mensen op FetLife die dat zelfde hebben.

Je wilt gewoon echt hebben dat ze het geld oppakken, er niks over zeggen en de gedachte hebben: 'Loser dat hij dat laat vallen".

Is dit misschien niet een grotere kick?
Je laat het bij een automaat vallen, loop weg...kijkt of ze het oppakt en loopt 20 seconden later terug naar het automaat en vraagt: heb jij 10/20 euro hier gevonden?
Als ze zegt van niet lijkt mij dat een grote kick te zijn......(ik probeer een beetje in te leven)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 19:44
alexvause
alexvause is offline
mag ik ook geld ik ben wel een jongen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:46
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Wat jij hebt klinkt echt heel bekend naar alle andere mensen op FetLife die dat zelfde hebben.

Je wilt gewoon echt hebben dat ze het geld oppakken, er niks over zeggen en de gedachte hebben: 'Loser dat hij dat laat vallen".

Is dit misschien niet een grotere kick?
Je laat het bij een automaat vallen, loop weg...kijkt of ze het oppakt en loopt 20 seconden later terug naar het automaat en vraagt: heb jij 10/20 euro hier gevonden?
Als ze zegt van niet lijkt mij dat een grote kick te zijn......(ik probeer een beetje in te leven)
Dank voor je reactie!

Zou op zich inderdaad een grotere kick zijn maar punt is een beetje dat ik iemand anders niet echt "lastig wil vallen" met mijn fetish. Dus het laten vallen en dat ze dan niet verwacht dat ik haar aanspreek en het voor haar ongemakkelijk voelt is dan weer een risico.

Maar snap je punt helemaal!

liefst zou ik natuurlijk kunnen meeluisteren dat ze lachend haar vriendinnen vertelt dat een sukkel geld liet vallen en dat het nu in haar broekzak zit
Met citaat reageren
Oud 29-02-2016, 18:46
Dennizz
Dennizz is offline
Ondertussen nog vaak herhaald en blijft spannend:

vorige week, briefje van 20 in mijn jogging en liep in een woonerf, was onderweg naar een tante, fietst een hele mooie meid me op 30 meter tegemoet, niet al te hard. Ik moest even denken of het een goed idee was maar toen dus met mijn hand het geld laten vallen uit mijn jogging, midden op straat en tegelijk een afslag naar links ingelopen die er daar was.
Voorzichtig omgekeken en toen zag ik haar stilstaan op de weg en kijken, ik liep door en wachtte even 10 seconde.

Toen ik terugliep was ze dus alweer bijna uit zicht en het geld had ze opgeraapt en in haar zak gestoken.

Wat me opvalt is dat, als je het echt aanbiedt, bijna niemand het wil (logisch ook) maar dat als het per ongeluk lijkt te gebeuren, er tot nu toe nog niemand is geweest die me heeft teruggeroepen ( en dat is eigenlijk niet wat ik verwacht had maar wel opwindend dat ze het gewoon uit mijn zak zien vallen en dus niks zeggen).

Ik doe het puur op improvisatie, soms twee keer per week wel, en soms 3 weken niks, moet echt spontaan zo gebeuren...dan is het voor mij onverwacht en spannend.
merk nu wel dat bv bij een woonerf iemand minder verkeer in de gaten hoeft te houden dus dan valt het eerder op en lukt het beter, terwijl als je het op een drukkere weg doet, veel meiden gewoon over het geld heen fietsen of zelfs erlangs lopen...maar goed, ook logisch want zelf kijk je ook meer om je heen dan dat je naar de grond kijkt, zeker als het ergens wat drukker is qua verkeer.

Op zich prima zo en zolang het opwindend is blijf ik het doen, doe nu meestal 20 omdat ik denk dat als ik 50 zou doen de dame of meid misschien eerder bezwaren krijgt en nu eerder het zal oprapen.
Als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2016, 22:13
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Ja snap het. Maar het is moeilijk om iemand ervoor te vinden omdat ze dan denkt dat ik er iets voor terug wil, omdat ze er nooit van hebben gehoord denk ik.
Maar ik vind het gewoon geil dat zij mij haar schoenen laat betalen ofzo en ik dat voor haar over moet hebben.

dus omdat dat lastig gaat, doe ik het zoals ik zei gewoon soms met iemand op straat die dan denkt dat het per ongeluk is, maar dan is het ook echt geil dat zij het opraapt en het in haar broekzak verdwijnt...heb dat nu 3x gedaan en ze hebben het allemaal gepakt zonder iets te zeggen... dus ik denk dat het voor meisjes ook makkelijker gaat als ze denken dat ik het per ongeluk verlies.

wel spannend en geil als ze het dan opraapt en ik dan net doe of ik dat niet merk...
He ik ben een guy je mag mijn schoenen wel betalen? verwacht ik niets voor terug
Met citaat reageren
Oud 01-03-2016, 15:23
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
He ik ben een guy je mag mijn schoenen wel betalen? verwacht ik niets voor terug
haha helaas vind ik het alleen leuk en opwindend als meiden mij dingen laten betalen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2016, 22:24
markblont
markblont is offline
hi mm, aangezien je laatste reactie over meiden : ik ben een m in meidenkleding en met mijn pruik op is het lastig te zien da'k een man ben.. zou je het dan ook doen? grt mar
Met citaat reageren
Oud 03-03-2016, 02:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
hoe fakking cute zou deze combinatie zijn dennizz met zijn geld en mark met zijn cross dressing die elkaar blij maken
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2016, 08:57
HeyEverybodyxx
HeyEverybodyxx is offline
Ik zou het oppakken en er mooie nieuwe schoenen van kopen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 15:07
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ik zou het oppakken en er mooie nieuwe schoenen van kopen
Wel leuk dat je dat eerlijk zegt...voor mij het fijnste als iemand het gewoon pakt en het opshopt...

Heb tot nu toe welgeteld 1 persoon gehad die me terugriep en het terug gaf, is niet de bedoeling van de fetish maar had toch ook wel zijn charme..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.