Oud 21-04-2003, 14:18
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
dat kan ik niet en het lijkt me beter dan gewoon. ik heb het al wel eens geprobeert maar dat ging echt niet.
zijn dr nog bepaalde dingen waar ik op moet letten? of blijft het aan het begin aan kloten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 14:38
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 21-04-2003 @ 14:18:
dat kan ik niet en het lijkt me beter dan gewoon. ik heb het al wel eens geprobeert maar dat ging echt niet.
zijn dr nog bepaalde dingen waar ik op moet letten? of blijft het aan het begin aan kloten?
Je legt de vloei neer, zoals je dat normaal doet, nu draai je em om zodat de plakrand OP DE KOP NAAR JE TOE ligt, dan leg je er alles in en draai je hem, zorg dat het plakrandje recht blijft, anders werkt het niet.. als ie dan gedraaid is, heb je er nog niet aan gelikt, je kijkt goed waar de plakrand zit, dan lik je (door de vloei) aan de plakrand, dan vouw je het overige stukje vloei om en scheurt het af, steek em op en geniet!

op http://www.chrissie.nl/ staat ook bij rolling joints, nog een aantal mogenlijkheden.... volgens mij hebben ze alleen binnestebuiten er niet bijstaan
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.

Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 14:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 21-04-2003 @ 14:38:
(...)
koele site
en nu weet ik dus dat ik hem gewoon verkeerd in elkaar draaide.
bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 17:27
Mindfields
Mindfields is offline
Domme vraag, maar waarom zou je dat willen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 17:35
ScHiZoX
Avatar van ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Citaat:
Parallel schreef op 21-04-2003 @ 17:27:
Domme vraag, maar waarom zou je dat willen?


rook je minder vloei........
__________________
Http://www.jctodo.nl
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:10
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ScHiZoX schreef op 21-04-2003 @ 17:35:
rook je minder vloei........
Niet alleen dat, je voorkomt inbranders en je proeft de wiet beter...
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:11
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 21-04-2003 @ 14:58:
koele site
en nu weet ik dus dat ik hem gewoon verkeerd in elkaar draaide.
bedankt
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:32
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik was nog wat vergeten; een vriend van mij heeft het ook een keer gedaan en dat lukte wel. maar toen hij voor de helft opgerookt was ofzo raakte het weer los. we hebben hem wel gewoon verder op kunnen roken, maar zou toch wel handiger zijn als dat niet gebeurde.
hoe kan je dat voorkomen?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:34
ScHiZoX
Avatar van ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 21-04-2003 @ 18:32:
ik was nog wat vergeten; een vriend van mij heeft het ook een keer gedaan en dat lukte wel. maar toen hij voor de helft opgerookt was ofzo raakte het weer los. we hebben hem wel gewoon verder op kunnen roken, maar zou toch wel handiger zijn als dat niet gebeurde.
hoe kan je dat voorkomen?
zorge dat de vloei overal goed recht zit, en goed klef nat likken
en als je het gewoon zelf een keer probeert dan lukt dat vast wel is echt niet moeilijker dan gewoon draaien!
__________________
Http://www.jctodo.nl
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:50
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 21-04-2003 @ 18:32:
ik was nog wat vergeten; een vriend van mij heeft het ook een keer gedaan en dat lukte wel. maar toen hij voor de helft opgerookt was ofzo raakte het weer los. we hebben hem wel gewoon verder op kunnen roken, maar zou toch wel handiger zijn als dat niet gebeurde.
hoe kan je dat voorkomen?
Niet te nat likken, dan brand hij niet goed, zorgen dat de vloei recht zit en dan gaat hij niet los ookal is het niet zo nat (teminste met smoking vloei, ik heb weleens andere gehad waar het niet bij werkte).
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:33
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Als je bang bent dat je bang bent dat je binnestebuiten-joint niet goed vast zit, kan je het beste er nog een plakrand van een ander vloeitje omheen binden.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:35
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 21-04-2003 @ 18:50:
Niet te nat likken, dan brand hij niet goed, zorgen dat de vloei recht zit en dan gaat hij niet los ookal is het niet zo nat (teminste met smoking vloei, ik heb weleens andere gehad waar het niet bij werkte).
tip; verhit je joint voordat je em opsteekt, zo krijg je ook minder snel inbranders en smaakt ie ook beter
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 23:25
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
en je moet vooral zorgen dat de plakrand recht zit en dat ie goed vastplakt aan het andere stuk van de vloei, alvorens je gaan afscheuren, anders gaat ie los en dan scheur je vaak te ver door ofzo, en dan kan je weer opnieuw beginnen, heb ik vaak last van
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 09:41
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 21-04-2003 @ 23:25:
en je moet vooral zorgen dat de plakrand recht zit en dat ie goed vastplakt aan het andere stuk van de vloei, alvorens je gaan afscheuren, anders gaat ie los en dan scheur je vaak te ver door ofzo, en dan kan je weer opnieuw beginnen, heb ik vaak last van
heb je em bijna afgescheurd, gaat ie bij de pit open
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:12
ScHiZoX
Avatar van ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 22-04-2003 @ 09:41:
heb je em bijna afgescheurd, gaat ie bij de pit open

LoT BiJ DeN TiP!!! hoor je dan
__________________
Http://www.jctodo.nl
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:24
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 21-04-2003 @ 23:25:
en je moet vooral zorgen dat de plakrand recht zit en dat ie goed vastplakt aan het andere stuk van de vloei, alvorens je gaan afscheuren, anders gaat ie los en dan scheur je vaak te ver door ofzo, en dan kan je weer opnieuw beginnen, heb ik vaak last van
ik draai normaal niet binnenstebuiten maar ik heb het gisteren een paar keer geprobeerd. en wat jij zegt, je moet heel voorzichtig (vooral bij dunne vloei zoals smoking deluxe) afscheuren, anders kan je weer opnieuw beginnen. de smaak is wel merkbaar een stuk beter zo
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:47
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
]{ing schreef op 22-04-2003 @ 13:24:
ik draai normaal niet binnenstebuiten maar ik heb het gisteren een paar keer geprobeerd. en wat jij zegt, je moet heel voorzichtig (vooral bij dunne vloei zoals smoking deluxe) afscheuren, anders kan je weer opnieuw beginnen. de smaak is wel merkbaar een stuk beter zo
idd, gister geprobeert en hij was nog best goed gelukt. heb alleen een schaar gebruikt ipv te scheuren scheuren ging namelijk niet zo best.
en er zat een klein gaatje vlakbij de tip, dus dat hijste wel vervelend, maar als je daar je vinger op hield viel dat ook wel weer mee.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:12
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 22-04-2003 @ 13:47:
idd, gister geprobeert en hij was nog best goed gelukt. heb alleen een schaar gebruikt ipv te scheuren scheuren ging namelijk niet zo best.
en er zat een klein gaatje vlakbij de tip, dus dat hijste wel vervelend, maar als je daar je vinger op hield viel dat ook wel weer mee.
Ik ken dat, maar je kan het ook gebruiken als Kick Hole dan issut wel rlx
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2003, 14:56
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 22-04-2003 @ 13:47:
idd, gister geprobeert en hij was nog best goed gelukt. heb alleen een schaar gebruikt ipv te scheuren scheuren ging namelijk niet zo best.
en er zat een klein gaatje vlakbij de tip, dus dat hijste wel vervelend, maar als je daar je vinger op hield viel dat ook wel weer mee.
je kunt ook proberen om langs de plakrand de vloei een paar keer te vouwen en dan scheuren, gaat wat makkelijker. maar een schaar werkt ook wel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:45
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Drexz schreef op 22-04-2003 @ 14:12:
Ik ken dat, maar je kan het ook gebruiken als Kick Hole dan issut wel rlx
daar had ik nog niet aan gedacht
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:11
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
als het het niet scheurt maar eraf brand dan krijg je geen gaten.
tenminste ik niet.
(alleen je moet m wel op tijd weer uit blazen natuurlijk)
na een beetje kutten lukt het meestal wel.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:55
ScHiZoX
Avatar van ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 22-04-2003 @ 17:11:
als het het niet scheurt maar eraf brand dan krijg je geen gaten.
tenminste ik niet.
(alleen je moet m wel op tijd weer uit blazen natuurlijk)
na een beetje kutten lukt het meestal wel.

Het makkelijkst is de vloei ombuigen beetje langs de rand af likken en scheuren maar. Geen gaatjes geen krom gebrande vloei.... gewoon
__________________
Http://www.jctodo.nl
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 00:07
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 22-04-2003 @ 17:11:
als het het niet scheurt maar eraf brand dan krijg je geen gaten.
tenminste ik niet.
(alleen je moet m wel op tijd weer uit blazen natuurlijk)
na een beetje kutten lukt het meestal wel.
Dan smaakt de joint wel minder... op de een of andere manier....
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 00:45
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 22-04-2003 @ 13:24:
ik draai normaal niet binnenstebuiten maar ik heb het gisteren een paar keer geprobeerd. en wat jij zegt, je moet heel voorzichtig (vooral bij dunne vloei zoals smoking deluxe) afscheuren, anders kan je weer opnieuw beginnen. de smaak is wel merkbaar een stuk beter zo
Gast, waarom draai je in godsnaam met deluxe binnenstebuiten, da's bedoelt om bij brede vloei als blauw en rood er voor te zorgen dat je veel minder vloei rookt, maar deluxe is zooooo dun en zooooo smal dat je amper minder papier kan roken zonder dat het een schraal dunne kut joint wordt.
Of was het een schrale brakke kanker stick?
sorry king no offence
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 00:54
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 00:45:
Gast, waarom draai je in godsnaam met deluxe binnenstebuiten, da's bedoelt om bij brede vloei als blauw en rood er voor te zorgen dat je veel minder vloei rookt, maar deluxe is zooooo dun en zooooo smal dat je amper minder papier kan roken zonder dat het een schraal dunne kut joint wordt.
Of was het een schrale brakke kanker stick?
sorry king no offence
had geen andere vloei bij de hand, maar het waren dus geen slechte stickies, aangezien ik niet zo van shag houd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2003, 00:57
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 00:45:
Gast, waarom draai je in godsnaam met deluxe binnenstebuiten, da's bedoelt om bij brede vloei als blauw en rood er voor te zorgen dat je veel minder vloei rookt, maar deluxe is zooooo dun en zooooo smal dat je amper minder papier kan roken zonder dat het een schraal dunne kut joint wordt.
Of was het een schrale brakke kanker stick?
sorry king no offence
Deluxe is net zo groot als gold, en je hebt gelijk, het heeft amper nut met die soorten vloei, alleen minder snel inbranders, omdat er geen extra stukje vloei los aan de binnenkant van je vloei bevindt, waar lucht inzit, daardoor kun je inbranders krijgen... (Of een grote pluk sjek/brok wiet... maar das alleen te voorkomen door goed te verspreiden en verkruimelen.....)
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 01:06
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 23-04-2003 @ 00:57:
Deluxe is net zo groot als gold, en je hebt gelijk, het heeft amper nut met die soorten vloei, alleen minder snel inbranders, omdat er geen extra stukje vloei los aan de binnenkant van je vloei bevindt, waar lucht inzit, daardoor kun je inbranders krijgen... (Of een grote pluk sjek/brok wiet... maar das alleen te voorkomen door goed te verspreiden en verkruimelen.....)
Heb je opzich gelijk in maar als je een beetje straak kan draaien heb je sowieso geen last van inbranders

Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 01:24.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 01:18
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 01:06:
Heb je opzich gelijk in maar als je een beetje straak kan draaien heb je sowieso geen last van inbrabders
Nee, maar ik spreek uit ervaring.... (niet alleen met het straak draaien )
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 01:26
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 23-04-2003 @ 01:18:
Nee, maar ik spreek uit ervaring.... (niet alleen met het straak draaien )
straak draaien hè? zo ken ik er ook nog vijf!
Effe offtopic:
Ik ben nu zo onwijs knetter en ga zo seksuele educatie cartoons voor een geschjiedenis PO maken en die worden echt lachen.
Ik post zo noch wel effe een pic op het foto topic
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 01:30
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 01:26:
straak draaien hè? zo ken ik er ook nog vijf!
Effe offtopic:
Ik ben nu zo onwijs knetter en ga zo seksuele educatie cartoons voor een geschjiedenis PO maken en die worden echt lachen.
Ik post zo noch wel effe een pic op het foto topic
Om effe in de ik zit stoned achter mijn cp topic sferen te blijven.... check effe www.happytreefriends.com om lachkicks op te wekken...
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 01:45
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 23-04-2003 @ 01:30:
Om effe in de ik zit stoned achter mijn cp topic sferen te blijven.... check effe www.happytreefriends.com om lachkicks op te wekken...
Dude, dat liedje is echt vet! Ik wil echt een cd van 90 minuten daarvan op repeat zetten... of niet
echt spacende site
O ja effe om on topic te blijven cuz I don't wanna husle with da man! Binnenste buitendraaien is significant better voor de longen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 02:08
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 01:45:
Dude, dat liedje is echt vet! Ik wil echt een cd van 90 minuten daarvan op repeat zetten... of niet
echt spacende site
O ja effe om on topic te blijven cuz I don't wanna husle with da man! Binnenste buitendraaien is significant better voor de longen!
ja, ik denk dat het niet heel veel uitmaakt, ok de helft van je pakje vloei, maar als je dan gaat kijken hoeveel nicotine en die sjit per joint... dan staat dat daarbij in geen vergelijking vind ik...
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 02:14
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 23-04-2003 @ 02:08:
ja, ik denk dat het niet heel veel uitmaakt, ok de helft van je pakje vloei, maar als je dan gaat kijken hoeveel nicotine en die sjit per joint... dan staat dat daarbij in geen vergelijking vind ik...
Ik weet nu op dit moment niet of je nou foto's gezien hebt van me bong maar dat ding zuivert zo hard als je er gewoon wat ijsklontjes in gooit!
Da's pas schoon roken... maakt niet uit hoe dik jej je joint draait, de bong zuivert hem
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:38
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
ok zegmaar ik probeer het al ontzettend lang en het LUKT NIET, bij het draaien donderd alles eruit en ik kan m er niet indraaien en dat vastplakken en recht plakrandje krijgen ehelmeaal niet en afscheuren ook niet terwijl al sik hem gewoon 'normaal' draai ze ongelovelijk goed lukken.. HELP
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:44
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
Zuig schreef op 25-04-2003 @ 09:38:
ok zegmaar ik probeer het al ontzettend lang en het LUKT NIET, bij het draaien donderd alles eruit en ik kan m er niet indraaien en dat vastplakken en recht plakrandje krijgen ehelmeaal niet en afscheuren ook niet terwijl al sik hem gewoon 'normaal' draai ze ongelovelijk goed lukken.. HELP
tot aan het gedeelte waar je em dicht gaat likken zit er anders weinig verschil tussen normaal in binnenste buiten, als je em normaal mooi strak kan draaien zou dat ook moeten lukken als je binnenstebuiten draait
misschien moet je beter lebberen over die plakrand en dan gewoon ff laten drogen tot ie goed vastzit
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 10:01
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
heey!! maar volgens mij doe ik iets in het begin fout want di eplakrand krijg ik gewoon niet RECHT
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-04-2003, 10:44
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Zuig schreef op 25-04-2003 @ 10:01:
heey!! maar volgens mij doe ik iets in het begin fout want di eplakrand krijg ik gewoon niet RECHT
Als je de joint aan het draaien bent, doe dan 1 duim helemaal rechts en 12 helmaal links, misschien dat dan die rand recht blijft, ik let er eigenlijk nooit zo precies op.
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:47
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
Zuig schreef op 25-04-2003 @ 10:01:
heey!! maar volgens mij doe ik iets in het begin fout want di eplakrand krijg ik gewoon niet RECHT
dan kan je nog altijd plakband gebruiken
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:04
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 25-04-2003 @ 12:47:
dan kan je nog altijd plakband gebruiken
Ducktape werkt het beste
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:25
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 25-04-2003 @ 15:04:
Ducktape werkt het beste
iew
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot!
m3tr01dm1nd3d
500 23-04-2010 13:35
Seksualiteit anale seks: lekker of..?
Trinity
108 20-03-2007 18:24
Drugs & Alcohol blunt en jonko
MC Bobie
36 20-02-2005 22:37
Drugs & Alcohol Zelf draaien
Chandis
70 22-09-2004 01:48
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 13:57
Verhalen & Gedichten Zana
Nas-t Zeekoe
12 30-01-2003 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.