Oud 07-04-2005, 22:15
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-04-2005 @ 23:11 :
Ik heb geen cu2
Maken, nu!

Ik ook niet meer trouwens. Nouja, hij zal er vast nog wel zijn, maar van de tijd dat ik nog 14 was. Dus die wil je niet eens meer zien.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:16
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:01 :
Leuke riem, doet me aan Xena denken.
dankje


dit is trouwens wat ik vandaag heb gegeten, wat vinden jullie?
Tijd Omschrijving
's ochtends 1 snee boterham volkoren uit broodbakmachine 114.00
's ochtends 20 gram schouderham 38.80
's ochtends 150 ml koffie zwart 0.00

's middags 2 stuk kippenei gekookt 150.00
's middags 20 gram goudse kaas 48+ belegen 80.00
's middags 2 snee boterham volkoren 152.00

's middags 8 gram kokosbiscuit 36.00
's middags 1 stuk appel 60.00

's avonds 200 gram chicken tonight ajam pangang 100.00
's avonds 200 gram rijst witte snelkook gekookt 228.00
's avonds 75 gram kipfilet (gebakken) 140.25

's avonds 50 ml magere yoghurt (mellinde) 17.50
's avonds 100 gram vanillevla (milbona) 95.00

Totaal: 1211.55
koolh 152.135 gram
eiwit73.95 gram
vet32.285 gram

ik heb trouwens ook nog een kiwi en een paar aardbeien gegeten, die moet ik nog bijvullen. Ik heb eigenlijk niet echt verstand van vet en koolhydraten en eiwtitten. hoe zit dat ongeveer, wat is een goede hoeveelheid om binnen te krijgen op een dag?

EDIT: ik heb de kiwi en aardbeien erbij gerekend
dan kom ik uit op:
s avonds 1 stuk kiwi 36.00
's avonds 100 gram aardbeien 24.00
Totaal: 1271.55
koolh 165.135 gram
eiwit 75.95 gram
vet 32.285 gram
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 22:25.
Oud 07-04-2005, 22:17
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:15 :
Maken, nu!

Ik ook niet meer trouwens. Nouja, hij zal er vast nog wel zijn, maar van de tijd dat ik nog 14 was. Dus die wil je niet eens meer zien.
ja... die willen we zien
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 07-04-2005, 22:17
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:13 :
Hehe, ook goed, één pot nat.

Ik had gehoord dat hij niet eens kon bukken om zijn dartpijltjes op te rapen en dat zijn bloeddruk niet gemeten kon worden omdat die band niet om zijn arm pastte. Kunnen roddels zijn, maar toch vind ik het/hem triest. Én gatver. Vooral die pukkel(s?) in zijn nek. En hoe dat zweet op zijn rug komt onder die staart.. brrrr .
Daarom is ie op dieet gegaan, wat laat, maar hij doet 't nu wel. Hij besefte dat 't zo niet langer kon en nu is ie druk aan 't afvallen
Oud 07-04-2005, 22:17
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-04-2005 @ 23:14 :
Bij mijn tante van 160 kilo kunnen ze ook niet zo haar bloeddruk meten dus heeft ze zo'n ding voor om haar pols
Niet om je tante te beledigen ofzo, maar dat lijkt me echt heel erg confronterend voor jezelf. En ook wel een beetje (erg) triest. Moet je nagaan, wij maken ons druk over een extra blubje, zij kunnen niet eens normaal onderzocht worden of zich bukken..
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:21
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-04-2005 @ 23:17 :
Daarom is ie op dieet gegaan, wat laat, maar hij doet 't nu wel. Hij besefte dat 't zo niet langer kon en nu is ie druk aan 't afvallen
Ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien als hij 100kg is afgevallen. Volgens mij moet hij dan flink bijgesneden worden, omdat hij anders niet meer kan lopen vanwege loshangend vel.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
bedankt voor alle reacties

@iedereen die over mijn borsten begon (). bedankt hoor schijnt bedriegt alleen. en er wordt nogal eens de verkeerde kant op gekeken als ik praat

@hagel ben wel benieuwd hoe jij dat hebt gedaan dan aangezien ik nu ook zit op het gewicht van wat jij had voor het afvallen (ik 79 kilo 1.67 m, bmi:hoog. 28/29 ofzo). Kwam dat door het fitnessen ook? of had je die stackers nog gebruikt..(wat ik zelf niet zal doen trouwens) (herinner ik me nog van mn pws waar je aan mee hebt geholpen )
Oud 07-04-2005, 22:25
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 07-04-2005 @ 23:16 :
dankje


dit is trouwens wat ik vandaag heb gegeten, wat vinden jullie?
Tijd Omschrijving
's ochtends 1 snee boterham volkoren uit broodbakmachine 114.00
's ochtends 20 gram schouderham 38.80
's ochtends 150 ml koffie zwart 0.00

's middags 2 stuk kippenei gekookt 150.00
's middags 20 gram goudse kaas 48+ belegen 80.00
's middags 2 snee boterham volkoren 152.00

's middags 8 gram kokosbiscuit 36.00
's middags 1 stuk appel 60.00

's avonds 200 gram chicken tonight ajam pangang 100.00
's avonds 200 gram rijst witte snelkook gekookt 228.00
's avonds 75 gram kipfilet (gebakken) 140.25

's avonds 50 ml magere yoghurt (mellinde) 17.50
's avonds 100 gram vanillevla (milbona) 95.00

Totaal: 1211.55
koolh 152.135 gram
eiwit73.95 gram
vet32.285 gram

ik heb trouwens ook nog een kiwi en een paar aardbeien gegeten, die moet ik nog bijvullen. Ik heb eigenlijk niet echt verstand van vet en koolhydraten en eiwtitten. hoe zit dat ongeveer, wat is een goede hoeveelheid om binnen te krijgen op een dag?
je hebt te weinig gegeten chick!
naja ikzelf heb net geleerd dat een goede KEV-verhouding 40%-40%-20% is.. dus 40% koolhydraten, 40% eiwitten, 20% vetten,

ikzelf kom meestal op 60-30-10 ofzo ik ben aant proberen dat te verbeteren maar ja
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 22:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:17 :
Niet om je tante te beledigen ofzo, maar dat lijkt me echt heel erg confronterend voor jezelf. En ook wel een beetje (erg) triest. Moet je nagaan, wij maken ons druk over een extra blubje, zij kunnen niet eens normaal onderzocht worden of zich bukken..
Ze weet van zichzelf dat ze zo zwaar is en ze kan er ook wel om lachen enzo en grappen over maken. Ze heeft alleen echt geen idee wat gezond eten is (ze zijn altijd aan het lijnen maar dan wel in de zin van: lunchen met taart en minder brood eten enzo en groente enzo lust ze niet, echt een ramp). Ik krijg het voor elkaar om hetzelfde te eten als haar maar af te vallen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 22:26
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:21 :
Ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien als hij 100kg is afgevallen. Volgens mij moet hij dan flink bijgesneden worden, omdat hij anders niet meer kan lopen vanwege loshangend vel.
HOU JIJ EENS OP MET DIE VIEZE PRAATJES
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 22:27
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2005 @ 23:24 :
bedankt voor alle reacties

@iedereen die over mijn borsten begon (). bedankt hoor schijnt bedriegt alleen. en er wordt nogal eens de verkeerde kant op gekeken als ik praat

@hagel ben wel benieuwd hoe jij dat hebt gedaan dan aangezien ik nu ook zit op het gewicht van wat jij had voor het afvallen (ik 79 kilo 1.67 m, bmi:hoog. 28/29 ofzo). Kwam dat door het fitnessen ook? of had je die stackers nog gebruikt..(wat ik zelf niet zal doen trouwens) (herinner ik me nog van mn pws waar je aan mee hebt geholpen )
ik heb ze gebruikt maar dara schoot ik niks mee op. Ik heb het "geluk" gehad dat ik samenwoonde en mijn vriend (nu dan ex )me enorm bedonderde, heel drama en toen ben ik 15 kilo afgevallen, waar nu dan weer heel wat van aan zit. Grappig dat je het je herinnerd
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 22:31.
Oud 07-04-2005, 22:27
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2005 @ 23:24 :
bedankt voor alle reacties

@iedereen die over mijn borsten begon (). bedankt hoor schijnt bedriegt alleen. en er wordt nogal eens de verkeerde kant op gekeken als ik praat
omg dat lijkt me zo irritant

ik heb de gewoonte iemand diep in de ogen te kijken tijdens het praten, no way dat ze dan ergens anders heen durven/willen kijken (ja ik heb iets waar ik tevreden mee ben! m'n ogen! hoera!)
misschien een idee?
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 22:29
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 23:25 :
je hebt te weinig gegeten chick!
naja ikzelf heb net geleerd dat een goede KEV-verhouding 40%-40%-20% is.. dus 40% koolhydraten, 40% eiwitten, 20% vetten,

ikzelf kom meestal op 60-30-10 ofzo ik ben aant proberen dat te verbeteren maar ja
hmm, dan mag ik nog wel wat verbeteren ja Ja het is niet zoveel wat ik had gegeten vandaag, ik zit doorgaans rond de 1500 maar in mijn avondeten van vandaag zaten vrij weinig calorieen.
hm dus er is geen vast getal wat je zo ongeveer aan vet, koolh etc binnen mag krijgen?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 07-04-2005, 22:33
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 23:26 :
HOU JIJ EENS OP MET DIE VIEZE PRAATJES
Ach, die vent is gewoon gadver, hij lokt het zelf uit.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:49
Verwijderd
Net nog wat nootjes gehad... iets van 1,5 a 2 handjes.. wel weer veel calorieen erbij.. Zit nu op.. 1770 ofzo, maar vind t wel prima.

Morgen kan ik tussen 13.30 en 16.30 niet eten vanwege een tentamen..

Mn planning voor morgen is dus als volgt:

Ontbijt (tussen 8 en 10 ergens..)
2 bb zoet beleg

Tussendoor (10.30-11.30)
1 stuk fruit
(eventueel een boterham, ligt eraan of ik vroeg of laat opsta )

Lunch (12.30)
2 bb hartig beleg

Tussendoor (na tentamen..16.30)
1 boterham beleg

Diner (tegen 18.00)
1 bord warm eten

's avonds
gebruikelijke schaaltje magere yoghurt + fruit
Oud 07-04-2005, 23:24
Verwijderd
Phieuw nadat ik anderhalf topic heb doorgelezen (jemig jullie zijn kletstantes ) post ik ook mijn foto's.
(Uit dezelfde serie als die op valtaf.nl staan)

Nummer 1
Nummer 2

Ik heb overigens betere foto's, betere qualiteit en beter belicht maar die post ik hier liever niet.... (Er posten hier mensen van wie ik liever niet heb dat ze die zien) Dit ben ik ongeveer een maandje geleden, ik was toen 6 kilo kwijt, het meeste daarvan zat op mijn buik en heupen/kont, daar ben ik dan ook in centimeters het meeste kwijt.

Chloe siere: Ik ben sweetsterretje, ik weet niet of iedereen dat hier door heeft maar ik heb een nickchange 'ondergaan'

En ik zie hier trouwens een flink stel mooie meiden
Ik heb vandaag een beetje een raar dagje, was pas laat opgestaan (maar doe het nu al wel 4 dagen weer goed dus ben tevreden) dit is wat ik vandaag gehad heb:

12:00 bowl raisin bran m magere melk, 2xsnackbread crackers m sandwich spread
15:00 2xmeergranen brood, 1xkaas
17:00 selderij m light french dressing
18:00 13 spruitjes, 175g gebakken aardappels
20:15 3x snackbread crackers m tonijn/ui/miracle whip
21:45 grapefruit, beker karnemelk
(evt 23:00 2 tomaten/basil-smaak rijstwafels)

Ik ga zo wel ff uitrekenen op hoeveel cal dat is, en g azo nog een stukje fietsen, mijn doel voor vandaag is eigenlijk 1600, neem aan dat ik daar wel bij in de buurt zit (hoop ik ik zit er in elk geval niet over)
Edit: Crap, maar 1300, nahja... morgen beter

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 03:24.
Oud 07-04-2005, 23:32
Verwijderd
Ik stond gisteren trouwens in de winkel, ik wou een leuke bikini aanpassen, nou in canadeze maten heb ik voor het onderstukje maat 7/8 nodig en het bovenstukje had ik maat 13/14 gepakt, onderstukje paste, het bovenstukje was te klein.
Meteen m'n hele dag verpest, ik ben wel blij dat mn borsten inmiddels een stukje kleiner zijn sinds ik wat afgevallen ben, maar omdat ik ook een verschil heb tussen links en rechts is het zo #@%@#^ moeilijk om een bikini te vinden... :@ Ik denk niet dat ik ooit DE bikini vinden ga. Ik ben gewoon niet dik, dat weet ik, maar geen leuke bikini kunnen vinden is echt deprimerend, jaar in jaar uit sinds ik borsten heb gekregen.
Ik was vervolgens de rest van de dag noggal pissig, kreeg uiteindelijk ruzie met m'n (beschonken) vriend, die helemaal raar ging doen, en ik natuurlijk bang werd dat hij het uit ging maken.

Heerlijk! Kun je zelf bikini's maken?
Oud 08-04-2005, 06:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Arenda
Jij hebt echt een *mooi* figuur. Platte buik en volle borsten Welke maat heb je dan omgekerend in nederlandse maten?
Ik shop zelf voor bikini's bij de hunkemoller of de h&m waar je bikinitopjes en broekjes los van elkaar kan kopen (Is voor mij ideaal met mijn dikke kont en mijn weinige borsten )

@iedereen
Maak het topic toch eens niet zo snel vol. Ik moet zoveel bijlezen elke keer!

@pizza
Ik heb 700 kcal voor de pizza gerekend. Het was bij een pizzeria en hij was *heel* groot, maar wel weer vrij dun, plus ik kon hem toch niet helemaal op
Gister heb ik daarom ook minder gegeten (kwam op 1500 kcal uit).

Ik heb ook een foto, een onduidelijke van juni 2003.
Hier
Je ziet mijn buikje daar al. Bovendien ben ik 12 kg zwaarder dan op die foto
En ik heb geen digicam, dus kan geen foto's maken. En mijn webcam geeft een vertekend beeld (Wel in mijn voordeel )
__________________
<):o)
Oud 08-04-2005, 06:56
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Arenda, ik heb er zelf geen verstand van want mijn borsten zijn niet zo groot, maar een vriendin van me had dat ook, altijd problemen met het vinden van leuke BH's en bikinis. Ze durfde ook nooit de straat op zonder jasje of vestje over een tshirtje, omdat iedereen anders altijd naar haar borsten begon te staren (of dat idee had ze in ieder geval) Maar er zijn toch winkels die speciaal grotere maten daarin verkopen? Je kunt vast wel opzoeken waar die zijn en daar een keer gaan kijken... En ik vind je figuur mooi, het is in verhouding. Bij volle borsten hoort geen superstrak buikje en smalle heupen. Je bent mooi zoals je bent
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 08-04-2005, 07:08
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
& spekkie: ik vind jouw haar zo rete-gaaf!!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 08-04-2005, 07:31
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 22:44 :
ik heb ook gewoon een enorm zelfbeeld-probleem.
Dat weet ik wel zeker idd, want met jouw lichaam is weinig mis. Kun je zeggen dat het irl anders is enz., maar een foto laat toch ook wel heel wat zien. En ik zou best met je willen ruilen qua lichaam.
Oud 08-04-2005, 07:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
blurred schreef op 08-04-2005 @ 08:08 :
& spekkie: ik vind jouw haar zo rete-gaaf!!
Dankje!

Alleen ben ik nu blond

(Ik ging het blonderen als basis voor de roze verf, maar toen heb ik het maar zo gelaten omdat het ook leuk staat!)
__________________
<):o)
Oud 08-04-2005, 08:27
Verwijderd
@ Arenda, jij bent supersexy met mooie heupen, een plat buikje en mooie borsten! Echt zo'n supervrouwelijk figuur!
*Is jaloers *
Oud 08-04-2005, 08:33
Verwijderd
Ik heb vanochtend meer gegeten dan de planning was..
Ik wilde 2 boterhammen zoet beleg nemen.. Maar dat zijn er 3 geworden..

2 boterhammen met honing en 1 boterham met (voor de helft belegd) boter en hagelslag Pff, had zin in zoete dingen..
Maarja, sochtends mag het van mezelf..

Mijn tussendoortje straks rond 11 uur wordt dus een stuk fruit en geen boterham (zoals anders)

9.00
2 boterhammen honing
1 (half belegd) hagelslag

11.00
1 peer

12.30
2 boterhammen beleg

(tentamen.. dus kan pas om 16.30 weer eten)

16.30
1 boterham beleg

18.00
1 bord warm eten

20.00
1 schaaltje magere yoghurt + fruit


Bedenk me nu opeens dat ik vanavond een feestje heb.. gisteren geen rekening mee gehouden in het maken van de planning.. Mn yoghurt met fruit eet ik dan wel tegen 20.00 (vlak voordat ik naar die verjaardag ga)..
En dan proberen op de verjaardag niets (of weinig) te eten!

[edit]
Zonder avondeten kom ik op
1075 kcal en 27,5 g vet
Dus met avondeten zal ik wel zo ongeveer goed uitkomen (1500 a 1600). Hoop echt dat ik me vanavond kan gedragen..! [/edit]

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 08:38.
Oud 08-04-2005, 08:34
Verwijderd
Kun je geen eten mee nemen naar je tentamen? Doe ik ook altijd, heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan
Oud 08-04-2005, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 08-04-2005 @ 09:34 :
Kun je geen eten mee nemen naar je tentamen? Doe ik ook altijd, heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan
Dat doe ik normaal ook altijd.. maar vandaag heb ik een tentamen waarbij we een computerprogramma mogen gebruiken.. en we dus in een computerzaal zitten.. daar mag niet gegeten worden helaas
Oud 08-04-2005, 08:47
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Arenda heeft idd een errrg mooi figuur.

Tot nu toe hou ik me nog aan de planning, niet zo moeilijk ook, want ik ben net pas wakker.
Vandaag ga ik winkelen met mijn vriend, dus ik moet nu even kijken hoe ik dat ga doen met eten. Heb net mijn ontbijt op. Ik neem twee appels mee als tussendoortjes en in Nijmegen koop ik dan een lunch. (Of we gáán lunchen, nog beter). Vanavond willen we waarschijnlijk bij een pizzeria-achtig iets gaan eten, en ik vraag me af wat ik dan het best kan bestellen om zo gezond mogelijk te eten. Ik ben niet echt een pizza eter, dus waarschijnlijk wordt het pasta.. maar wat? Heeft iemand enig idee wat niet zo heel ongezond is aan pasta's?
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 08-04-2005, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Lynn schreef op 08-04-2005 @ 09:47 :
Arenda heeft idd een errrg mooi figuur.
Ik ben niet echt een pizza eter, dus waarschijnlijk wordt het pasta.. maar wat? Heeft iemand enig idee wat niet zo heel ongezond is aan pasta's?
Het beste iets van pasta met groenten en rode saus. Rode sauzen zijn meestal beter (minder vet) dan roomsauzen.. Mja, roomsauzen zijn soms met ham.. en tomatensauzen vaak met gehakt... En dan is ham weer beter dan gehakt..
Of iets vegetarisch met allerlei groenten.. das ook wel gezond..
Vegetarische lasagne ofzo..
Oud 08-04-2005, 09:32
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb gister toevallig ook in een pizzaria gegeten. Aangezien ik geen pizza lust heb ik spaghetti carbonara genomen (roomsaus van eieren en basilicum met ham en bacon... dus geen kaas!!!). Ik weet niet hoeveel calorieen het was, maar had overdag niet veel gegeten dus het maakt niet zo veel uit.

Ik merk dat ik weer steeds minder ga eten (en wel meer ga sporten)... moet ik echt even goed op letten.

En ik moet verdorie een goede weegschaal want dat ding dat ik nu heb ik zo onbetrouwbaar als de pest.
__________________
xxx
Oud 08-04-2005, 09:45
Verwijderd
Ik post hier dan wel niet zoveel meer, maar ik lees wel heel veel dus vandaar ook maar een fotootje van mij
Mijn afvallen gaat nog steeds heel goed overigens, ik ben nu zeg maar na een poosje tussen de 65-70 geschommeld te hebben weer ongeveer 66 en dat gaat prima allemaal.
Zo zag ik er een anderhalf jaar geleden uit, ik wilde nieuwe foto's maken maar de batterij van mijn camera was op () maar aangezien ik de broek die ik daar aan heb nu wel weer pas is dit denk ik wel een aardige representatie. (Oké, lang verhaal, beetje zinloos )
Overigens, als je zo'n pose aanneemt dan lijk je natuurlijk dunner: ik heb wel iets van een 'blubberbuik' zoals jullie dat zo mooi noemen
*klik*
En nee, ik heb niemand hier in dit topic gezien die dik is. Verre van zelfs. Van sommige mensen snap ik niet dat ze zo druk bezig zijn met afvallen

Zo, deze zijn recent (as in: twee minuten oud )




Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 10:02.
Oud 08-04-2005, 09:48
Verwijderd
je lijkt op mijn huis/kamergenootje
Oud 08-04-2005, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 08-04-2005 @ 10:48 :
je lijkt op mijn huis/kamergenootje
Ik ben haar niet denk ik heb alleen mannelijke huisgenoten
Oud 08-04-2005, 09:52
Verwijderd
hehe, dan zal 't wel niet nee, maar je lijkt er wel echt véél op
Oud 08-04-2005, 10:27
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Lynn: Thanx for the compliment!! Ik vind het steeds zo vaag als mensen hier zeggen dat ze me knap of cute of zoiets vinden.... Weet nooit hoe ik daarop moet reageren. Maar als jullie het zeggen zal het wel zo zijn....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 08-04-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 08-04-2005 @ 11:27 :
@ Lynn: Thanx for the compliment!! Ik vind het steeds zo vaag als mensen hier zeggen dat ze me knap of cute of zoiets vinden.... Weet nooit hoe ik daarop moet reageren. Maar als jullie het zeggen zal het wel zo zijn....
Gewoon dankjewel zeggen en er dan verder geen aandacht meer aan besteden.
Oud 08-04-2005, 12:10
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Dan nu ook maar wat (deprimerende) foto's van mijn kant. Dit keer iets bloter dan de vorige
Klik
Klik
Klik

En vooral bij die laatste zie je dat 'heupvet' van mij heel goed. Bleh zo vies
Naja des te meer spirit om door te gaan zullen we maar denken
__________________
Oud 08-04-2005, 12:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Voor mensen die mij in bikini willen zien, moeten me maar ff adden op msn ofzo, want ik heb ze niet online staan. Ze zijn wel 'onduidelijk' en niet netjes van voor of van de zijkant en soms beetje ver weg...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-04-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 08-04-2005 @ 13:10 :

En vooral bij die laatste zie je dat 'heupvet' van mij heel goed. Bleh zo vies
Naja des te meer spirit om door te gaan zullen we maar denken
Daar heb ik idd ook last van, is wel vervelend. Ik weet alleen niet precies wat ik daaraan kan doen zodat mijn heupen, althans de zijkant van mijn buik, en mijn buik zelf wat platter worden. Ik vergeet gewoon elke avond buikspieroefeningen te doen namelijk beetje dom natuurlijk...
Oud 08-04-2005, 12:39
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 08-04-2005 @ 13:27 :
Daar heb ik idd ook last van, is wel vervelend. Ik weet alleen niet precies wat ik daaraan kan doen zodat mijn heupen, althans de zijkant van mijn buik, en mijn buik zelf wat platter worden. Ik vergeet gewoon elke avond buikspieroefeningen te doen namelijk beetje dom natuurlijk...
Tja... maar om dat echte vet kwijt te raken is denk ik cardio icm een gezonde voeding de enige oplossing. Met buikspieroefeningen kan je het geheel wel wat strakker maken maar dat vet zal niet verdwijnen ben ik bang.
__________________
Oud 08-04-2005, 13:34
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik heb me tot nu toe vrij goed aan mijn planning kunnen houden, alleen om 11 uur een pick en croque gegeten (moesten op). Ik kom nu op een goede 1000cal zonder avondeten/ nog een stuk fruit / ei
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 08-04-2005, 13:55
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
als ik:

6.30 2 boterhammen
10.00 stukjes komkommer
12.00 2 boterhammen
15.00 appel ofzo+1 boterham
18.30 bord avondeten + bakje yoghurt

eet
kan ik toch (ondanks dat ik net aan de pil ben) niet de hele tijd een slap gevoel hebben alsof ik te weinig eet?
ik kan het zelf niet goed inschatten.
__________________
eat your animal crackers
Oud 08-04-2005, 13:57
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Echt heel weinig lijkt het niet, maar het hangt ook af van wat je op je brood doet, wat je 'savonds eet (hoeveelheid en cal). Nog wat fruit kan best er nog bij !
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 08-04-2005, 13:59
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
kellytje schreef op 08-04-2005 @ 14:57 :
Echt heel weinig lijkt het niet, maar het hangt ook af van wat je op je brood doet, wat je 'savonds eet (hoeveelheid en cal). Nog wat fruit kan best er nog bij !
ik probeer jam, appelstroop en kaas af te wisselen (voor ijzer etc.) maar dan doe ik er wel een kleine hoeveelheid op.
__________________
eat your animal crackers
Oud 08-04-2005, 14:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 08-04-2005 @ 14:59 :
ik probeer jam, appelstroop en kaas af te wisselen (voor ijzer etc.) maar dan doe ik er wel een kleine hoeveelheid op.
Ik zou er nog 1 á 2 boterhammen bijdoen, omdat je zo vroeg opstaat, maak je gewoon een lange dag...
Ontbijt is goed, maar dan die andere 5 boterhammen om de 1á 2 uur ofzo.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-04-2005, 14:05
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-04-2005 @ 15:03 :
Ik zou er nog 1 á 2 boterhammen bijdoen, omdat je zo vroeg opstaat, maak je gewoon een lange dag...
Ontbijt is goed, maar dan die andere 5 boterhammen om de 1á 2 uur ofzo.
hm ja dankje voor de tip, misschien moet ik dat maar doen
of niet, want ik wil wel afvallen.
dus dan eet ik wel wat meer fruit.
__________________
eat your animal crackers
Oud 08-04-2005, 14:08
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Wat was je lengte en gewicht alweer ?
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 08-04-2005, 14:11
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
kellytje schreef op 08-04-2005 @ 15:08 :
Wat was je lengte en gewicht alweer ?
1.69
(s avonds) 56 kilo

tis vooral dat ik net aan de pil ben en de heeele dag eigenlijk alles wil eten wat ik zie. en ik kom heel snel aan.

dus eigenlijk is het niet echt afvallen, meer een soort voorkomen van.
__________________
eat your animal crackers
Oud 08-04-2005, 14:18
Verwijderd
Ohja vandaag

Ontbijt 7.45
200 ml sojamelk
50 gr havermout
150 ml Coolbest Orange Light

Tussendoor 9.30
Mueslibolletje (Brood was op thuis dus heb dit op school gekocht)

Lunch 13.00
30 gram gemengde noten
broodje van 100 gram, bruin met pitjes (lijnzaad?) op de bovenkant, besmeerd met een dun laagje (1 beleg) boter (25%vet)

Zometeen 16.00
appel, yoghurt en muesli

Avondeten: weet ik nog niet, eet bij vriendje dus ws. aardappel, groenten, vegading óf vegetarische shoarma *huiver*

Vanavond 10.00 (na het sporten)
Restje kwark + 25 gram muesli + 1 el honing
Oud 08-04-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 08-04-2005 @ 15:11 :
dus eigenlijk is het niet echt afvallen, meer een soort voorkomen van.
Want afvallen hoeft dus niet, mijn doel is 58kg, en ik ben 1.67. Maar goed, het is idd soms moeilijk met de pil om aankomen te voorkomen, het beste wat je kunt doen is proberen zo goed mogelijk gezond te eten, en genoeg. Hier meelezen helpt trouwens ook, we zijn natuurlijk geen doctor's maar ik zelf heb bv al best veel opgestoken hier.
Oud 08-04-2005, 15:40
Verwijderd
Dankjewel iedereen trouwens voor de complimentjes Ik ben (meestal) wel trots op m'n rondingen, maar af en toe word ik er zooooo moe van met leuke topjes kopen, echt frustrerend soms.
Had vandaag weegdag, weer twee pond kwijt, zit nu op 60.3kg, gewoon nog maar twee kilo te gaan! (Nu 7.3kg kwijt) En daarna is het de truuk om op gewicht te blijven, maar goed dat zien we dan wel weer
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.