Oud 09-05-2006, 17:03
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 09-05-2006 @ 12:39 :


* Het veelvuldig spoelen en/of inwendig wassen van de vagina. Door veelvuldig wassen kunnen de bacteriën die nodig zijn voor de balans in de vagina verdwijnen. Vooral wassen met zeep wordt afgeraden

1 x per dag is NIET veelvuldig.

Ik douche zelf zo'n 5 keer per week. Mensen die het vies vinden om niet elke dag te douchen vind ik echt raar.. als je 's ochtends douchet ruik je een paar uur later alweer gewoon naar mens, zou je je dan weer moeten douchen? Wat is dat voor een rare gedachte dat je meteen vies bent zolang je niet meer naar shampoo/douchegel ruikt, volgens mij een heel verkeerde definitie van hygiene.

Vies zijn mensen die naar zweet stinken, vet haar hebben of die niet elke dag een schone onderbroek aan doen.
Oud 09-05-2006, 17:03
Verwijderd
Ik douche dagelijks. En heel soms, als het toevallig zo uitkomt met sporten, 2 keer op een dag. Ik heb een droge huid, dus ik ga echt niet vaker douchen.
Oud 09-05-2006, 17:11
Anno2007
Anno2007 is offline
ik douche (met haar wassen enzo) een keer of 4 a 5 per week (ligt aan wanneer ik sport enzo) en op de dagen da ik niet me haar was, spring ik er zowieso even onder. ik denk dak in totaal aan een keer of 10 kom.



nou hoorde ik laatst iets, dat je kindjes 'café au lait' niet te lang/ vaak mag douchen/badderen, omdat ze dan allemaal wratjes krijgen en hun kleur er afgaat. wat is daar van waar?
Oud 09-05-2006, 17:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
7 keer per week en in de zomer 10-12 keer per week. Ik was elke dag m'n haar, maar altijd maar één keer per dag en dus nooit meer.
__________________
Oud 09-05-2006, 17:16
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 09-05-2006 @ 18:11 :

nou hoorde ik laatst iets, dat je kindjes 'café au lait' niet te lang/ vaak mag douchen/badderen, omdat ze dan allemaal wratjes krijgen en hun kleur er afgaat. wat is daar van waar?
bedoel je getinte kinderen?
die je niet te lang in bad mag doen? omdat de kléur er af zou gaan? that's the stupidest thing i have ever heard hebben ze mooi pech als ze iets moeten scheren
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Oud 09-05-2006, 18:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was m'n haar zo'n 2 à 3 keer per week. Douchen 5 à 6 keer. Ik vind het genoeg, want ik voel me heel schoon. Benodigde delen was ik wel elke dag.
Oud 09-05-2006, 18:33
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
koekjes schreef op 08-05-2006 @ 15:43 :
wat is jullie definitie van douchen dan?
Ik douche elke dag en in de zomer zo nu en dan 2x maar dan is het meer een afkoeldouche.

En douchen is voor mij water en zeep
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 09-05-2006, 18:33
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 15:55 :

Voor de mensen die wel elke dag douchen: vinden jullie iemand anders die dat niet doet (en van wie je dat dus weet) 'vies'?
Ligt er maar net aan. Als de persoon in kwestie zich ookal niet wast vind ik iemand al heel snel vies, het ligt ook maar net aan jouw definitie van douchen natuurlijk. Persoonlijk vind ik 1x wassen per dag, schone kleding, handen wassen voor het eten of na het aaien van dieren toch wel het minimale. En ja, anders vind ik mensen al heel snel vies, dat is correct.

Citaat:
lennuzz schreef op 09-05-2006 @ 16:38 :

Ik ben nu wel heel benieuwd naar wat anderen precies (!!!) doen onder de douche
Wat ik onder de douche doe wisselt nogal. De ene keer spoel ik me binnen een paar minuten af, en de andere keer sta ik er 10 minuten onder gewoon omdat ik dat fijn vind.

Als ik die 10 minuten douche (en dat is toch wel het maximale) doe ik de volgende dingen hoe dan ook wel; Haren wassen, huid scrubben, schaamstreek uitvoerig onder handen nemen, alles bij scheren indien nodig. Oksels, voeten en handen wassen. Nagels schoonmaken en eventueel bijknippen en meestal poets ik ook m'n tanden al onder de douche.

Maar schaamstreek, oksels, voeten en handen wassen is toch wel het minimale. Ik vind niets smeriger dan mensen die dat niet bijhouden.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Oud 09-05-2006, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 09-05-2006 @ 10:41 :
Hoe naief ben jij?
Het gaat niet om jouw geld, het gaat erom dat je liters en liters en liters schoon drinkwater wegspoelt!
ik denk dat ik in vergelijking van de mensen die hier minder douchen gewoon compenseer hoor, want wat ik niet wegspoel spoelt een ander wel weg
Oud 09-05-2006, 19:39
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-05-2006 @ 20:27 :
ik denk dat ik in vergelijking van de mensen die hier minder douchen gewoon compenseer hoor, want wat ik niet wegspoel spoelt een ander wel weg
lajeniegekmoakuh
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Oud 09-05-2006, 20:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vandaag 2x gedoucht, komt dus eigenlijk nooit voor bij mij.
Vanmorgen en net, na het sporten, zoooo warm. Vanmorgen uitgebreid, nouja, in elk geval haar goed gewassen en met zeep gewassen. Net ff snel afspoelen en nog maar haar gewassen, anders voelt het als het droog is niet fijn. Kleur is er toch al zo goed als uit.
Oud 09-05-2006, 20:29
jewelicious
Avatar van jewelicious
jewelicious is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 09-05-2006 @ 18:16 :
bedoel je getinte kinderen?
die je niet te lang in bad mag doen? omdat de kléur er af zou gaan? that's the stupidest thing i have ever heard hebben ze mooi pech als ze iets moeten scheren
dat is wel zo hoor...ben zelf ook een halfbloedje en mn mammie en pappie moesten er ook voor zorgen dat nadat ik gewassen was lotion,olie oid op mn lichaam kreeg...
__________________
men die eenmaal praat, kan veel zeggen
Oud 09-05-2006, 20:50
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik douche denk ik zo'n 11x per week.
Ik douche standaard iedere morgen, want dan kan ik wakker worden en ik voel me veel prettiger als ik gedouched heb. Ik train op donderdag en speel een wedstrijd op zaterdag waarna ik ook altijd douche. Op dinsdag en vrijdag werk ik en dan doe ik altijd allerlei klusjes waarbij je ook niet echt schoner wordt en dan douche ik ook altijd graag. Soms douche ik vaker want ik heb van die dagen dat ik erg duf en koud ben en dat ik het fijn vind om even onder de douche op temperatuur te komen Het is niet zo dat ik iedere keer uitgebreid douche, soms is het gewoon even afspoelen.
Oud 09-05-2006, 21:52
reno
reno is offline
Ik douche elke dag 's ochtends, vind ik lekker fris (niet als in schoon/vies maar gewoon wakker worden). Als kind haatte ik douchen geloof ik, ik ging iig minder vaak onder de douche en alleen 's avonds.
Ik was mijn haar ongeveer 2x per week denk ik, iets minder zelfs nog. Mijn haar voelt altijd NOG onhandelbaarder aan na het wassen (dik, lang, slag) - misschien ligt dat aan de shampoo die ik gebruik.

Ik vind mensen die niet elke dag douchen zeker niet vies, ik heb het zelf vroeger ook gedaan en het is idd duurzamer dus beter.
Maarja, ik zit nu in het ritme van elke dag douchen, en bij het wassen met een washandje voel ik me niet echt op mijn gemak, dat gepriegel.

Een deel van mijn familie vind me trouwens ontzettend vies omdat ik helemaal nooit zeep gebruik (of alleen voor het handen wassen ofzo), ik maar proberen uit te leggen dat zeep helemaal niet noodzakelijk is en zelfs slecht kan zijn .
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Oud 09-05-2006, 23:05
jewelicious
Avatar van jewelicious
jewelicious is offline
Citaat:
reno schreef op 09-05-2006 @ 22:52 :

Een deel van mijn familie vind me trouwens ontzettend vies

wat ook zo raar is als ik bij mn oma ben bijvoorbeeld...en ik word wakker lekker uitgeslapen want khed weekend of vakantie of allebei...dan denk ik van...eerst ff bakkie doen,beetje wakker worden en daarna lekker douche.
nou bij haar hoef je echt niet naar beneden te komen zonder je gedoucht te hebben, alsof die paar min uitmaken


overigens...douche ik me elke dag(savonds), was 1x in de week mn haren en alleen wanneer ik me echt vies voel of gewoon even wil afkoelen of juist opwarmen neem ik een extra douche op een dag.
__________________
men die eenmaal praat, kan veel zeggen
Oud 09-05-2006, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 09-05-2006 @ 19:33 :
Als ik die 10 minuten douche (en dat is toch wel het maximale) doe ik de volgende dingen hoe dan ook wel; Haren wassen, huid scrubben, schaamstreek uitvoerig onder handen nemen, alles bij scheren indien nodig. Oksels, voeten en handen wassen. Nagels schoonmaken en eventueel bijknippen en meestal poets ik ook m'n tanden al onder de douche.
Pf, dat doe ik ook, maar dan duurt het een half uur Ik kan echt niet in tien minuten douchen als ik dat ook nog allemaal wil, alleen mijn haar wassen en cremespoeling er doorheen jagen duurt al tien minuten...
Oud 10-05-2006, 00:06
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 08-05-2006 @ 17:03 :
Ik douche mij iedere dag 1x. Als ik dat niet doe is mijn haar de volgende dag vet, en dan voel ik me wel vies, dus iedere dag ff douche!
same here
__________________
i create glitches with my voice
Oud 10-05-2006, 06:25
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 09-05-2006 @ 22:52 :
Een deel van mijn familie vind me trouwens ontzettend vies omdat ik helemaal nooit zeep gebruik (of alleen voor het handen wassen ofzo), ik maar proberen uit te leggen dat zeep helemaal niet noodzakelijk is en zelfs slecht kan zijn .
Ha, grappig. Ik ook zelden. Soms eens zo'n douchelotiongebeuren, maar echte zeep hoef ik echt niet te hebben. Daar heb ik ook niet het gevoel van dat ik schoon word, want daarna is mn huid dan zo 'stroef'. Daarnaast is shampoo ook een goede zeep
Mijn ex stond daar wel van te kijken Die is altijd met zeep in de weer
Maar ik vind dat ook niet echt noodzakelijk en het kan idd ook slecht zijn.

Gebruikt iedereen zeep tijdens het douchen?
Oud 10-05-2006, 07:43
Verwijderd
Elke dag en als ik veel gesport heb 2 keer op een dag. Ik douche bijna altijd 's ochtends.
Oud 10-05-2006, 08:21
Pritt
Pritt is offline
7x per week als routine daarnaast nog 2~3x na voetbal.
Oud 10-05-2006, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2006 @ 07:25 :

Gebruikt iedereen zeep tijdens het douchen?
Ik gebruik wel altijd douchegel voor mijn oksels, want als ik die alleen met water doe duurt het zo lang voor ze schoon zijn. En als ik me aan de wastafel was doe ik mijn oksels met een stuk zeep om dezelfde reden (nouja, ik smeer wat zeep op een nat washandje, ik ga niet de zeep in mijn oksels stoppen natuurlijk ).
Oud 10-05-2006, 09:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2006 @ 07:25 :
Gebruikt iedereen zeep tijdens het douchen?
Ik gebruik meestal douchegel, van Dove of zoiets. In elk geval zo'n grote fles waar je heel lang mee doet. Momenteel is die op en had ik nog een groot stuk lekker ruikende zeep liggen, dus die gebruik ik nu. Ik gebruik liever douchegel, omdat ik daarvan het idee heb dat dat beter voor m'n huid is.
Oud 10-05-2006, 11:46
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Elke dag ,en soms hou ik het wel een half uur vol
Oud 10-05-2006, 11:52
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Om de dag zo ongeveer. Behalve als het warm is en als ik heb gezwommen ofzo.
In de vakantie hadden we een huisje met zwembad gehuurd voor 2 weken, ik iedere dag zwemmen en m'n haar wassen zodat de chloor er niet in bleef zitten, kom ik erachter dat ik geen crèmespoeling mee had genomen. Toen we thuis kwamen was m'n haar dan ook vreselijk pluizig
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 10-05-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
jewelicious schreef op 09-05-2006 @ 21:29 :
dat is wel zo hoor...ben zelf ook een halfbloedje en mn mammie en pappie moesten er ook voor zorgen dat nadat ik gewassen was lotion,olie oid op mn lichaam kreeg...
ik ben ook halfhalf maar ik verkleur niet van douchen
Oud 10-05-2006, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2006 @ 07:25 :
Gebruikt iedereen zeep tijdens het douchen?
Zeep? Zo'n los ding? Eh, nee, maar ik vind shampoo ook zeep. Of douchegel, maar dat koop ik zelf eigenlijk niet, ik heb altijd alleen maar die van de ex opgemaakt
Oud 10-05-2006, 13:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik las hier en daar 'ik douche me'.

Ik douche gemiddeld 4x per week. Sowieso om de dag en na het sporten. Als ik nou in de bouw zat of vuilnis ophaalde, dan zou ik elke dag douchen, maar ik ben maar een studente.

Verder erger ik me aan de zogenaamde wandelende parfums. Volgens mij douchen deze mensen wél elke dag, dus het is mij een raadsel waarom zij zoveel parfum op doen.
Oud 10-05-2006, 14:34
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Meestal douche ik 's ochtends én 's avonds.
Oud 10-05-2006, 14:35
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Jolene schreef op 10-05-2006 @ 12:46 :
Elke dag ,en soms hou ik het wel een half uur vol
Ze zullen blij zijn met de gas/waterrekening
Oud 10-05-2006, 15:29
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik doordeweeks altijd na het sporten (5x)
's zaterdags voordat ik uitga
's zondags altijd in de ochtend

dus 7x
__________________
niet alleen =)
Oud 11-05-2006, 01:08
DDII
DDII is offline
ik douche iedere morgen (anders wordt ik niet wakker)
en iedere avond (anders voel ik me smerig.)

ik moet echt twee keer per dag douchen, andes wordt ik gek :-p
is een tic, een verslaving (A)
Oud 11-05-2006, 12:01
niene
niene is offline
14 keer per week, dat is dus 2 keer per dag. En ALTIJD met lekker douchecreme van Zwitsal

' s Ochtends douche ik om gelijk ook even m'n haren te wassen en 's Avonds om gelijk m'n make up er af te halen .
Oud 11-05-2006, 14:34
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
7/8 keer per week. Ik douche áltijd s'avonds. En als ik 's ochtends sport, douche ik daarna ook ook nog, maar dat is maar af en toe.
Als ik s'avonds niet douche voel ik me vies
__________________
droeftoeter
Oud 12-05-2006, 08:22
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Elke dag 1 keer. En soms 2 keer op een dag.
En mensen die niet elke dag douchen vind ik vies.
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Oud 12-05-2006, 12:04
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Elke ochtend sowieso, en na het werken (2x per week) omdat ik me dan vies voel. Gemiddeld dus 9x per week.
2x per week haren wassen.
Oud 12-05-2006, 12:19
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Sowiso om de dag, dus 4 keer, afhankelijk van het weer of plotselinge rare activiteiten loopt dat op tot 7. Ik douche alleen 's avonds, 's ochtends heb ik geen tijd
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 12-05-2006, 12:54
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik douche vrijwel elke dag. Mn haar wassen doe ik 1 keer per 3 dagen. Soms sla ik een dagje douchen over als ik er geen tijd of zin in heb. Maar ik ga zometeen douchen dus dan ben ik weer 'op schema'
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 12-05-2006, 16:31
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Ik douche om de dag, want ik heb een hekel aan douchen en ik stink heus niet.
Oud 12-05-2006, 16:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik sport erg veel en als ik klaar ben met werken is een douche erg aan te raden. Daarnaast 2 x in het weekend.

Ong. 7 x.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-05-2006, 18:01
PV
PV is offline
wat een waterverspillers hier, echt te erg. Staan jullie daar nooit bij stil ofzo?
Oud 12-05-2006, 18:37
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik moet van me ouders elke avond douchen maar dan ben ik moe of heb ik geen zin dus douche siesow leiver sogtens en elke dag vint ik eigelijk ook niet nodig maar nu dus 7keer per dag en in de zomer swem ik ook vaak nog
__________________
.
Oud 12-05-2006, 18:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 12-05-2006 @ 19:37 :
ik moet van me ouders elke avond douchen maar dan ben ik moe of heb ik geen zin dus douche siesow leiver sogtens en elke dag vint ik eigelijk ook niet nodig maar nu dus 7keer per dag en in de zomer swem ik ook vaak nog
Wat een spelling
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-05-2006, 19:06
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-05-2006 @ 19:55 :
Wat een spelling
Wat erg joh.

Ik douche 2 x per dag. Het is routine geworden voor mij. Ik voel me wel een beetje schuldig over het enorme watergebruik, omdat mijn ouders ervoor moeten betalen. . Eenmaal het huis uit kan ik me echt uitleven.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 12-05-2006, 19:54
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
elke dag minimaal 1x en soms 2x op een dag, maar dan heb ik een late dienst gehad op mijn werk. Werk in een psychiatisch ziekenhuis en als ik thuis kom wil ik graag de ziekenhuislucht van me af spoelen. Voor mijn late dienst douche ik ook, omdat ik het fijn vindt om te douchen als ik wakker wordt, lukt me nooit voor een vroege dienst, omdat ik daarvoor te laat op sta. Ik vind 6 uur wel vroeg genoeg.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Oud 12-05-2006, 20:22
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
PV schreef op 12-05-2006 @ 19:01 :
wat een waterverspillers hier, echt te erg. Staan jullie daar nooit bij stil ofzo?
Als ik 3 minuutjes douche, vind ik dat geen waterverspilling.
__________________
Geen juist moment
Oud 12-05-2006, 20:23
Nomad
Nomad is offline
Als ik training heb,
dat is deze tijd 5 keer,
dus 5 keer in de week.
__________________
<3
Oud 15-05-2006, 10:05
SpecialX
SpecialX is offline
Ik douche ongeveer 6 keer per dag... altijd wel een dagje dat ik geen tijd heb om te douchen.. Maar soms douche ik ook weer meerdere malen per dag, als ik sport bijvoorbeeld.
Oud 15-05-2006, 18:11
*meizz*
*meizz* is offline
Citaat:
SpecialX schreef op 15-05-2006 @ 11:05 :
Ik douche ongeveer 6 keer per dag... altijd wel een dagje dat ik geen tijd heb om te douchen.. Maar soms douche ik ook weer meerdere malen per dag, als ik sport bijvoorbeeld.
Per dag?!
Ik douche 7x per week, en was me elke ochtend.
Oud 15-05-2006, 18:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2006 @ 07:25 :
Gebruikt iedereen zeep tijdens het douchen?
Ik douche meestal met zwitsal zeepvrije wasgel omdat dat het enige is wat betaalbaar is en mijn huid niet zo uitdroogd. En het ruikt lekker natuurlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-05-2006, 20:30
lindalinda
Avatar van lindalinda
lindalinda is offline
Citaat:
SpecialX schreef op 15-05-2006 @ 11:05 :
Ik douche ongeveer 6 keer per dag... altijd wel een dagje dat ik geen tijd heb om te douchen.. Maar soms douche ik ook weer meerdere malen per dag, als ik sport bijvoorbeeld.
6 keer per dag??


Ik douche elke dag, maar was niet elke dag mijn haar.
__________________
i love..
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaichael Palin #1943
Holland Oates
500 30-11-2015 01:08
Lichaam & Gezondheid tattoo
Verwijderd
8 06-03-2007 23:53
De Kantine Hoevaak douche je je per week?
Kimmi3girl
221 29-01-2004 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.