Oud 07-05-2003, 14:40
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik heb nu ruim 2 weken met mijn vriend.
Maar door omstandig heden
(Lees: Relatie, Een pedofiel die het doet met een 15jarige)
daar staat t op..
De relatie staat op springen, zaterdag gaan we praten om te kijken of we verder kunnen...
Voor deze relatie had ik ook wat met iemand anders, een maand..
Maar ik voelde geen leegte omdat ik al heel snel mijn (nog) huidige vriend tegen kwam..
Ik ben ZO bang om hem te verliezen!
Het is echt niet normaal, als hij zegt van, we kunnen er beter ene punt achter zetten draait me maag TIG keer om..
Als ik geen vriend heb, weet ik niet wrom ik leef..
Ik kom uit school, en ja.. huiswerk af.. klaar..
Maar als ik een vriend heb, kom ik uit school, heb me huiswerk af, en ga ik naar me vriend, dan heb ik een reden.
Dan heb ik iets om naar uit te kijken..
Ik MOET gewoon liefde hebben, iemand voor wie ik op nr 1 sta, die er ook na uitkijkt dat ik kom, iemand die me vast kan houden..
Misschien kunnen jullie me zeggen WAAROM ik dit heb?
Wat ik er misschien aan kan doen?
Ja hormonen zullen er ook wel me ete maken hebben, maar de meiden bij mij in de klas (zelfde leeftijd als ik 15) hebben dit niet, die houden van 1 avond, en lekker vrijgezel, dan kunnen ze zoveel jongens nemen zonder zich schuldig te voelen, en ik wil me juist binden..
Als ik dan een avond met een jongen ben opgetrokken en gezoend heb, ja, en verw8 ik dat ie me leuk vind, me nr vraagt. en dan misschien wat krigen..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 15:02
Tjaslon
Tjaslon is offline
Ooit gehoort van "vrienden"?? Die kunnen je ook erg makkelijk erg goed vermaken na school tijd
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:18
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 07-05-2003 @ 16:02:
Ooit gehoort van "vrienden"?? Die kunnen je ook erg makkelijk erg goed vermaken na school tijd
Tuurlijk, daar doe ik geneog dingen mee, stadten, uitgaan, thuis gezellig kletsen...
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:35
Verwijderd
jij verveelt je gewoon.. Zoek hobby's..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik heb nu ruim 2 weken met mijn vriend.
Maar door omstandig heden
(Lees: Relatie, Een pedofiel die het doet met een 15jarige)
daar staat t op..


uhh, het zal wel aan mij liggen, maar heb je relatie met een oudere man, of staat jou relatie op knappen door een oudere man die op jou valt?

De relatie staat op springen, zaterdag gaan we praten om te kijken of we verder kunnen...

Dat is alvast een goed begin

Voor deze relatie had ik ook wat met iemand anders, een maand..
Maar ik voelde geen leegte omdat ik al heel snel mijn (nog) huidige vriend tegen kwam..


Waarschijnlijk was je niet echt verliefd op je vorige vriend? als je zo snel verliefd kan worden op een ander? Weet je zeker dat je echt op deze jongen verliefd bent?

Ik ben ZO bang om hem te verliezen!
Het is echt niet normaal, als hij zegt van, we kunnen er beter ene punt achter zetten draait me maag TIG keer om..


Dit herken ik, niet uit eigen ervaring, maar van een vriendin van mij. toen het uit was met een vriend voelde ze zich zo leeg. We hebben toen met z'n allen haar proberen op te peppen, haar overal mee naar toe te nemen om er zo min mogelijk aan te denken...

Als ik geen vriend heb, weet ik niet wrom ik leef..
Ik kom uit school, en ja.. huiswerk af.. klaar..


Kom op! Je vriend is écht niet de enige reden om te leven hoor.
Heb je geen vrienden? Die zijn toch ook belangrijk, je familie? Heb je geen hobby, ga er anders één zoeken? En behalve mensen zijn er nog andere redenen om te leven. Sommige mensen hebben een bepaald levensdoel, je zou je af kunnen vragen of er iets is, wat jóu levensdoel zou kunnen zijn.
Wat wil je later worden? Waarom? omdat je die baan leuk vind? voor het geld? omdat de baan status geeft? wat van die dingen het ook is, waarschijnlijk voor jou iets om naar toe te leven.
En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Maar als ik een vriend heb, kom ik uit school, heb me huiswerk af, en ga ik naar me vriend, dan heb ik een reden.

Dat zou nooit mijn reden kunnen zijn, gaat ook vervelen op gegeven moment. Meissie, je moet niet alleen voor een jongen leven.... Máák er wat van (sorry, dit komt misschien hard over)

Dan heb ik iets om naar uit te kijken..
Ik MOET gewoon liefde hebben, iemand voor wie ik op nr 1 sta, die er ook na uitkijkt dat ik kom, iemand die me vast kan houden..
Misschien kunnen jullie me zeggen WAAROM ik dit heb?
Wat ik er misschien aan kan doen?


Zoals ik al zei, er zijn meer mensen die van je (kunnen) houden, niet alleen een vriend hoor. Je ouders zullen zeker van je houden, je vrienden. Voor hun ben je ook een nr. 1!

Ja hormonen zullen er ook wel me ete maken hebben, maar de meiden bij mij in de klas (zelfde leeftijd als ik 15) hebben dit niet, die houden van 1 avond, en lekker vrijgezel, dan kunnen ze zoveel jongens nemen zonder zich schuldig te voelen, en ik wil me juist binden..

Ik ken je niet, dus mag misschien niet oordelen, maar ik doe het toch. Weet je zeker dat je je nu al aan een jongen wilt binden? Ik zeg niet dat ik het met de anderen eens ben hoor, ik hou er absoluut niet van om op een avond met zoveel mogelijk jongens te gaan. Ik heb een lieve vriend nu, bijna 11 maanden, maar daarvoor had ik nooit het gevoel dat ik er 1tje mistte.

Als ik dan een avond met een jongen ben opgetrokken en gezoend heb, ja, en verw8 ik dat ie me leuk vind, me nr vraagt. en dan misschien wat krigen..
Dat zijn idd jóu verwachtingen, maar sommige jongen zijn er ook gewoon, net als jou vriendinnen, op uit zoveel mogelijk meisjes te krijgen.

Ik wil je nogmaals zeggen; ga gezellige dingen doen met vriendinnen, zoek een hobby/sport enz.
Een vriend is niet het enige waarvoor je leeft.

-xxx- en knuff! wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:37
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Misschien moet je leven een andere reden geven door iets te gaan doen sport of muziek maken of cursus origami voor mijn part. Volgens mij kun ook helemaal geen leuke relatie hebben als niets bestaat buiten die relatie. Doe iets met je leven
__________________
milaza!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:55
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik heb vrienden en ik heb hobby's echt wel.. maar kan m niet uit me ged88 krijgen, en al HELEMAAL niet als ike r aan denk dat t zaterdag nog wel eens uit kan gaan
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:57
Verwijderd
Je zegt dat je over het algemeen niets te doen hebt in je leven zonder vriend, klopt dat? Dan moet je dus meer tijd aan je hobby's en aan je vrienden gaan besteden, dat lijkt mij evident.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 07-05-2003 @ 16:55:
Ik heb vrienden en ik heb hobby's echt wel.. maar kan m niet uit me ged88 krijgen, en al HELEMAAL niet als ike r aan denk dat t zaterdag nog wel eens uit kan gaan
als je hobby's hebt, hoe kan je dan niks te doen hebben zonder vriend? of hebben je hobby's met je vriend te maken.
voor de rest... lees mn bericht maar, daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen, sorry...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:47
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
... schreef op 07-05-2003 @ 16:01:
als je hobby's hebt, hoe kan je dan niks te doen hebben zonder vriend? of hebben je hobby's met je vriend te maken.
voor de rest... lees mn bericht maar, daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen, sorry...
hum ja hier ben ik het mee eens, snap het niet helemaal

maar voor de rest ik ken het opzich wel een beetje, ik twijfel aan mezelf en aan mijn vriendschappen en nog veel meer daardoor heb ik vaak het idee dat als ik een vriend zou hebben dat een stuk beter zou gaan met me (weet het niet)
als ik voor iemand op nummer 1 zou staan zouden misschien mij twijfels en angsten misschien weg gaan
maar ik heb vooral angsten voor het feit dat mijn maatje nu een vriend heeft en ik bang ben dat ik nou een beetje uit het zicht verdwijn, we leefden met zijn 2en echt in ons eigen wereldtje (ook fout ~zucht~)
nou ja ik dwaal af en ik moet stoppen
dus sterkte
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ gothicje,

ik begrijp je wel,
maar volgens mij sta je voor iemand nr 1 hoor, je ouders?
lijkt me vrij logisch. Maar misschien moet je die plaats met broers/zussen delen, en wil je nr. 1 voor jezelf?
oh, ik moet gaan, bakkie koffie wacht

-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:32
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
... schreef op 07-05-2003 @ 20:25:
@ gothicje,

ik begrijp je wel,
maar volgens mij sta je voor iemand nr 1 hoor, je ouders?
lijkt me vrij logisch. Maar misschien moet je die plaats met broers/zussen delen, en wil je nr. 1 voor jezelf?
oh, ik moet gaan, bakkie koffie wacht

-xxx-
kheb alleen nog een moeder en ik denk dat ik opzich ook wel voor haar op nr 1 sta (samen met mijn zussen)
maar kheb geen goede band met mijn moeder dus ik voel het niet
maar misschien is dat ook niet precies wat ik wil
ach kweet niet wat ik wil, ik voel me gewoon een onbenullige nietsnuttend loser (zo kan ik nog wel ff doorgaan) en ik wil gewoon van die gevoelens af
kdenk niet dat je het echt snap, doe ik ook niet
kussies
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
gothicje schreef op 07-05-2003 @ 21:32:
kheb alleen nog een moeder en ik denk dat ik opzich ook wel voor haar op nr 1 sta (samen met mijn zussen)
maar kheb geen goede band met mijn moeder dus ik voel het niet
maar misschien is dat ook niet precies wat ik wil
ach kweet niet wat ik wil, ik voel me gewoon een onbenullige nietsnuttend loser (zo kan ik nog wel ff doorgaan) en ik wil gewoon van die gevoelens af
kdenk niet dat je het echt snap, doe ik ook niet
kussies
goed, wat ik nu ga zeggen moet je niet te kritisch nemen (kijkend naar mijn eigen topic, maargoed)

een nietsnuttende loser ben je niet.
Niemand is dat, en jij ook niet.
Je zal vast veel goede punten hebben.
Ik ken je dan niet persoonlijk, en heb met jou geen contact buiten het forum, maar volgens mij was jij degene die mijn toen een lieve pm had gestuurd (waar ik misschien te kortaf op heb gereageerd, sorry) dus dat is al 1 positief ding.
Als ik je irl zou kennen, kan ik er nog 10 opnoemen, dat weet ik zeker!! Dat heb ik al vaker moeten doen (vond ik zelf) bij rl vriendinnen die totaal geen vertrouwen in zichzelf hadden.
Ze vonden dat ze geen goede punten hadden. dus ik zeg, 'wedden dat ik er zo 10 op kan noemen' dus zij weer; Yeah right, probeer maar. Nou, het is me toch mooi gelukt, en ik weet zeker dat ik dat bij jou ook zou kunnen!

meid, je bent echt geen looser

-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:49
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hej!
Ik herken het wel een beetje...Alleen niet dat je zegt dat je zonder een vriend geen leven hebt! Dat vind ik sowiezo wel raar..Hoor het wel vaker...Laatst van een jongen gehoord...
Ik ken je niet, maar de meeste mensen die zich zo aan iemand vastklampen hoppen van de een naar de ander...Begrijp me niet verkeerd en wees niet boos! Zoals ik al zei; Ik ken je niet dus weet niet hoe de rest zit enzo maar kom op!
Je zegt wel hobbies te hebben! Besteed daar wat meer tijd aan...Laat je vriend even met rust...Durf alleen te zijn!
Als het al uit zou gaan met je vriend, geen hand vol maar een land vol meis!
Ik snap dat je iemand nodig bent, dat gevoel had ik ook toen het uit ging met mn ex...Ik voelde me zo alleen gelaten en kut!
Nu niet meer....
Het komt echt wel goed!
Succes zaterdag en sterkte!
xxx Suuz
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 14:23
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Iedereen zegt wel besteed meer tijd aan je hobbys, en je vrienden, maar dat wíl je toch niet? als je zo gek op iemand ben wil je toch de godganse dag bij die persoon zijn?? of heb ik het nou mis

Maargoed, ik moet niets zeggen, want ik heb ook geen tips voor je...sorry
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:48
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 08-05-2003 @ 15:23:
Iedereen zegt wel besteed meer tijd aan je hobbys, en je vrienden, maar dat wíl je toch niet? als je zo gek op iemand ben wil je toch de godganse dag bij die persoon zijn?? of heb ik het nou mis

Maargoed, ik moet niets zeggen, want ik heb ook geen tips voor je...sorry
...Maar je hebt wel gelijk
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:37
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
... schreef op 07-05-2003 @ 20:40:
goed, wat ik nu ga zeggen moet je niet te kritisch nemen (kijkend naar mijn eigen topic, maargoed)

een nietsnuttende loser ben je niet.
Niemand is dat, en jij ook niet.
Je zal vast veel goede punten hebben.
Ik ken je dan niet persoonlijk, en heb met jou geen contact buiten het forum, maar volgens mij was jij degene die mijn toen een lieve pm had gestuurd (waar ik misschien te kortaf op heb gereageerd, sorry) dus dat is al 1 positief ding.
Als ik je irl zou kennen, kan ik er nog 10 opnoemen, dat weet ik zeker!! Dat heb ik al vaker moeten doen (vond ik zelf) bij rl vriendinnen die totaal geen vertrouwen in zichzelf hadden.
Ze vonden dat ze geen goede punten hadden. dus ik zeg, 'wedden dat ik er zo 10 op kan noemen' dus zij weer; Yeah right, probeer maar. Nou, het is me toch mooi gelukt, en ik weet zeker dat ik dat bij jou ook zou kunnen!

meid, je bent echt geen looser

-xxx-
thx voor je steun
kwilde dat ik je nou kon geloven helaas is het niet zo simpel als het klinkt...
en khad ook lang niet alles neer gezet wat ik van mezelf en van mij leven etc vind...

geen dank voor de pm en zo kortaf was je niet hoor, ik hoop dat je niet vergeet dat ik voor je ben waar dan ook voor, kwil je helpen om je door deze en misschien volgende (wat ik echt niet hoop) moeilijke tijden heen te sleuren
*kuffel*
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ik voel me alleen
HelterSkelter
3 23-02-2011 20:58
Liefde & Relatie Het is gedaan.. en ik voel me leeg...
lso
27 02-01-2006 10:26
Liefde & Relatie All you need is love?
no pain n death
62 02-03-2005 21:13
Liefde & Relatie Gedicht: goed genoeg ??
Brasco
44 09-12-2004 21:56
Psychologie foute studiekeus: ik voel me kut
Tulpje6
4 16-03-2004 11:08
Verhalen & Gedichten Mijn gedichten
Missygirly
4 28-10-2001 10:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.