Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Tigratjuh schreef op 04-04-2004 @ 18:24 :
heej ff een vraagje, als je de pil een week langer doorslikt dan normaal, ben je in de stopweek die daarna komt dan nog wel veilig? of is de pil dan niet meer zo betrouwbaar
ik weet niet precies hoe t zit hoor, maar ik dacht altijd dat je gewoon je strip moest afmaken, dus als je aan een nieuwe strip begint, gewoon afmaken.. Maar misschien heb ik t fout..
Oud 04-04-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Tigratjuh schreef op 04-04-2004 @ 18:24 :
heej ff een vraagje, als je de pil een week langer doorslikt dan normaal, ben je in de stopweek die daarna komt dan nog wel veilig? of is de pil dan niet meer zo betrouwbaar
Volgens mij moet je hem minstens drie weken achter elkaar slikken (een strip), alles wat je meer slikt maakt, dacht ik, niet uit voor de betrouwbaarheid (als je de pil maar elke dag op tijd slikt ed).
Oud 04-04-2004, 19:38
Tigratjuh
Avatar van Tigratjuh
Tigratjuh is offline
ja ik heb nu 1 strip erop zitte, zoals normaal, maar omdat ik volgende week ergens naartoe moet wou ik hem 1week extra doorslikken zodat de menstruatie uitgesteld wordt, maar dit zou dus gewoon moeten kunnen qua betrouwbaarheid begrijp k?
Oud 04-04-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Tigratjuh schreef op 04-04-2004 @ 20:38 :
ja ik heb nu 1 strip erop zitte, zoals normaal, maar omdat ik volgende week ergens naartoe moet wou ik hem 1week extra doorslikken zodat de menstruatie uitgesteld wordt, maar dit zou dus gewoon moeten kunnen qua betrouwbaarheid begrijp k?
Ik ben geen arts, maar volgens mij kan dat idd. 'k zou ff wachten tot er nog misschien iemand gereageerd heeft (Loontjuh zegt nl wat anders en waarom zou ik het wel goed hebben en zij niet?).
Oud 04-04-2004, 20:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben het met Leonoor eens.
Minstends 21 dagen aan de pil. Daarna maakt het niet meer uit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-04-2004, 20:09
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2004 @ 21:06 :
Ik ben het met Leonoor eens.
Minstends 21 dagen aan de pil. Daarna maakt het niet meer uit.
volgens mij ook
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 04-04-2004, 20:29
Tigratjuh
Avatar van Tigratjuh
Tigratjuh is offline
oke bedankt allemaal, k weet genoeg
Oud 05-04-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-04-2004 @ 20:41 :
Ik ben geen arts, maar volgens mij kan dat idd. 'k zou ff wachten tot er nog misschien iemand gereageerd heeft (Loontjuh zegt nl wat anders en waarom zou ik het wel goed hebben en zij niet?).
Leuk dat je mijn mening erin meeneemt, maar heb t dus fout Naja, weer wat geleerd
Oud 05-04-2004, 14:32
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
hey, als je de dag dat je je laatste pil neemt wil veranderen kan je dan de stopweek korter maken? (en is hij dan gewoon veilig)Want nou slik ik de laatste op zondag en zou graag op vrijdag de laatste willen slikken
__________________
En zo is het.
Oud 05-04-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 05-04-2004 @ 15:32 :
hey, als je de dag dat je je laatste pil neemt wil veranderen kan je dan de stopweek korter maken? (en is hij dan gewoon veilig)Want nou slik ik de laatste op zondag en zou graag op vrijdag de laatste willen slikken
Dit heb ik ook gedaan. Je mag altijd je stopweek korter maken maar nooit langer maken, want dat zou niet goed zijn voor de betrouwbaarheid..
Oud 05-04-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-04-2004 @ 12:30 :
Leuk dat je mijn mening erin meeneemt, maar heb t dus fout Naja, weer wat geleerd
Ik dacht ook wel dat ik het goed had (anders had ik het niet gezegd ), maar ze nam mijn mening meteen voor waar aan, terwijl jij wat anders zei...en toen had ik zo iets van 'ik kan het ook fout hebben', ik bedoel, waarom zou ik het zonder meer goed en jij zonder meer fout hebben? Zeker met zo iets kan je dan beter nog even de meningen van anderen afwachten, denk ik.
Oud 05-04-2004, 17:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ de 'kwestie' Leonoor en Loontjuh: volgens mij hebben ze allebei gelijk. Voor zover ik het kan zien heeft Leonoor het echter over een eenfase-pil, terwijl Loontjuh de driefasen-pil beschrijft.
Maar ook ik kan het fout hebben.
Oud 05-04-2004, 17:37
floortje1985
floortje1985 is offline
hey, kan het kwaad als ik terwijl ik pas in mn aller eerste strip zit van mycrogon, dat ik hem nou al een weekje doorslik, want ik wil volgende maand, echt NIET ongesteld worden, wat ik dus wel zou worden als ik niet door slik..!}

Of kan ik beter mn lichaam nog eventjes laten wennen, en nou gewoon stopweek houden,

en volgende maand doorslikken?

Super bedankt1
Oud 05-04-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
floortje1985 schreef op 05-04-2004 @ 18:37 :
hey, kan het kwaad als ik terwijl ik pas in mn aller eerste strip zit van mycrogon, dat ik hem nou al een weekje doorslik, want ik wil volgende maand, echt NIET ongesteld worden, wat ik dus wel zou worden als ik niet door slik..!}

Of kan ik beter mn lichaam nog eventjes laten wennen, en nou gewoon stopweek houden,

en volgende maand doorslikken?

Super bedankt1
ik wilde dus echt precies dezelfde vraag stellen, alleen wil ik eigenlijk gewoon mn tweede strip helemaal doorslikken meteen.
antwoord is dus welkom
Oud 05-04-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 05-04-2004 @ 18:03 :
@ de 'kwestie' Leonoor en Loontjuh: volgens mij hebben ze allebei gelijk. Voor zover ik het kan zien heeft Leonoor het echter over een eenfase-pil, terwijl Loontjuh de driefasen-pil beschrijft.
Maar ook ik kan het fout hebben.
Das idd waar...denk ik...maar de meeste pillen zijn tegenwoordig volgens mij wel eenfasepillen... Ik weet niet eens of je een driefasepil überhaupt wel door kan slikken, ik dacht altijd van niet.

@degene die de vraag stelde: als op je strip staat met welke pil je moet beginnen, dan moet je idd de strip afmaken (als je hem door kan slikken dan), als het niet uit maakt met welke pil je begint, dan maakt het ook niet uit of je hem één week of drie weken doorslikt. Voor zo ver ik weet dan iig.
Oud 05-04-2004, 19:51
@Moon
@Moon is offline
Ik had ook een vraagje over de pil. Als je bv. voor het eerst aan de pil begint, na hoeveel tijd is de pil dan pas echt betrouwbaar? Oftewel, vanaf wanneer is het pas echt veilig om zonder condoom te vrijen?? Gelijk al?? Volgens mij heb ik dat wel eens ergens gelezen, maar het is toch best een vreemde gedachte.... Dus hoe zit het nou precies?? Gelijk al of toch beter na een aantal weken pas zonder condoom??
Oud 05-04-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 05-04-2004 @ 20:51 :
Ik had ook een vraagje over de pil. Als je bv. voor het eerst aan de pil begint, na hoeveel tijd is de pil dan pas echt betrouwbaar? Oftewel, vanaf wanneer is het pas echt veilig om zonder condoom te vrijen?? Gelijk al?? Volgens mij heb ik dat wel eens ergens gelezen, maar het is toch best een vreemde gedachte.... Dus hoe zit het nou precies?? Gelijk al of toch beter na een aantal weken pas zonder condoom??
als je de eerste dag van je menstruatie begint is ie meteen betrouwbaar.. (wat ik weet)
Oud 05-04-2004, 20:43
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Om van de pil over te stappen naar de Prikpil..

Hoe gaat dat?
Met die prikpil, dan word je toch niet meer ongesteld? En hij is 5 jaar 'geldig'?
Moet je eerst je strip opmaken, stopweek, daarna die prikpil? Of zou ik 'm meteen aan 't einde van m'n strip kunnen nemen?
Is de prikpil vanaf het begin af aan veilig?

Ik bedoel dus Implanon, niet die prikpil die je om de 3 maanden moet halen..
__________________
Freak me baby

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 21:21.
Oud 05-04-2004, 21:01
Ultimate Cookie
Ultimate Cookie is offline
Narcose en de pil..

Mijn arts zei dat de pil invloed had op de narcose bij 'n operatie.. Weet iemand hoe dat zit?
Oud 06-04-2004, 09:02
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Saltwater schreef op 23-03-2004 @ 19:08 :
Ik kon zo gauw niks vinden hierover, dus ik vraag het zelf hier even:

Ik ben op aanraden van de huisarts de pil gaan slikken, omdat ik opeens een jaar lang niet ongesteld was geweest. Door het gebruik van de pil ben ik dat dus wel weer.
Ik heb niet kunnen beginnen met de pil op de eerste dag van mijn menstruatie, omdat die gewoonweg niet aanwezig was.
Ik vraag me nu af: Is de pil voor mij dan wel een week of maand later wél betrouwbaar geworden? (Ik slik 'm nu een jaar.) Ben benieuwd wat jullie denken/zeggen.
Ik ben er nog niet helemaal over uit:

Ik heb de pil altijd vrij onregelmatig geslikt, omdat het toch niet nodig was als voorbehoedmiddel. Nu is dat wél de bedoeling. Is de pil dan wel veilig, omdat ik 'm nooit regelmatig heb geslikt? Na de laatste stopweek (die ik netjes een week heb gehouden, 2 weken geleden was die weer afgelopen) slik ik 'm wel regelmatig.
Ik vertrouw het eerlijk gezegd toch niet en ik zou naar de huisarts kunnen gaan, maar ik heb er op het moment even geen en dat kan ik ook niet in zo'n korte tijd nog regelen.
Iemand die dit ook zo meegemaakt heeft, of iemand die er meer verstand van heeft dan ik?
Oud 06-04-2004, 09:13
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Saltwater schreef op 06-04-2004 @ 10:02 :
Ik ben er nog niet helemaal over uit:

Ik heb de pil altijd vrij onregelmatig geslikt, omdat het toch niet nodig was als voorbehoedmiddel. Nu is dat wél de bedoeling. Is de pil dan wel veilig, omdat ik 'm nooit regelmatig heb geslikt? Na de laatste stopweek (die ik netjes een week heb gehouden, 2 weken geleden was die weer afgelopen) slik ik 'm wel regelmatig.
Ik vertrouw het eerlijk gezegd toch niet en ik zou naar de huisarts kunnen gaan, maar ik heb er op het moment even geen en dat kan ik ook niet in zo'n korte tijd nog regelen.
Iemand die dit ook zo meegemaakt heeft, of iemand die er meer verstand van heeft dan ik?
wat is onregelmatig? niet steeds op hetzelfde tijdstip of sloeg je een aantal pillen per maand over?

en als je netjes je stopweek hebt gehouden en m daarna op de goede manier hebt geslikt is ie volgens mij gewoon veilig.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 06-04-2004, 19:00
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Oké, ik heb een vraagje...

Ik slik een driefasen pil en heb vorige week de stopweek overgeslagen. En nu merk ik dat ik ongesteld ben geworden, terwijl ik pas bij de 4e pil van mn nieuwe strip zit?! Hoe kan dat nou?? Dit is de eerste x dat ik de stopweek oversla dus een tussentijdse bloeding lijkt me onwaarschijnlijk. Ik was de pil op de tweede dag wel vergeten dus misschien dat het daaraan ligt???
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Oud 06-04-2004, 19:06
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 06-04-2004 @ 10:13 :
wat is onregelmatig? niet steeds op hetzelfde tijdstip of sloeg je een aantal pillen per maand over?

en als je netjes je stopweek hebt gehouden en m daarna op de goede manier hebt geslikt is ie volgens mij gewoon veilig.
Volgens mij ben ik 'm nooit vergeten, maar ik heb wel vaak een te lange stopweek gehad of dat ik 'm 5 weken slikte en dan een stopweek enz. Gewoon niet steeds netjes 3 weken slikken en dan 1 week stoppen.

Mijn laatste stopweek was dus 2 weken geleden afgelopen en ik slik 'm nu normaal. Dan zou 't dus wel veilig zijn?
Oud 06-04-2004, 19:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-04-2004 @ 19:10 :
Das idd waar...denk ik...maar de meeste pillen zijn tegenwoordig volgens mij wel eenfasepillen... Ik weet niet eens of je een driefasepil überhaupt wel door kan slikken, ik dacht altijd van niet.
Ik heb een driefasenpil. Dat kun je ook zien aan de 3 verschillende kleuren van de pilletjes. Je mag een driefasenpil ook gewoon doorslikken, tenminste, dat staat in ieder geval in mijn beschrijving, maar je moet dat wel altijd per hele strip doen, wat ik eruit begreep. Als je bijvoorbeeld je menstruatiedag wilt verschuiven, moet je bij mijn pil een kortere stopweek houden en kun je niet een paar dagen doorslikken.
Oud 06-04-2004, 19:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 06-04-2004 @ 20:00 :
Oké, ik heb een vraagje...

Ik slik een driefasen pil en heb vorige week de stopweek overgeslagen. En nu merk ik dat ik ongesteld ben geworden, terwijl ik pas bij de 4e pil van mn nieuwe strip zit?! Hoe kan dat nou?? Dit is de eerste x dat ik de stopweek oversla dus een tussentijdse bloeding lijkt me onwaarschijnlijk. Ik was de pil op de tweede dag wel vergeten dus misschien dat het daaraan ligt???
De kans op een tussentijdse bloeding hangt niet af van hoe vaak je je pil doorslikt, volgens mij. Deze pil zal voor jou misschien net aan de lichte kant zijn, waardoor je ongesteldheid toch inzet na je eerste strip. Maar het kan net zo goed liggen aan die vergeten pil, dat weet ik niet.
Oud 06-04-2004, 19:35
Verwijderd
Ik heb microgynon30 geslikt en ik wil nu overstappen op diane35. Ik zit nu in mijn stopweek van microgynon 30 en ik wil dus beginnen aan de diane35, want ik heb geen microgynon meer. Alleen ik BEn al ongesteld . Dus ik kan niet meer beginnen op de 1e dag van die bloeding. Wat moet ik nu doen en wanneer ben ik weer veilig?
Oud 06-04-2004, 20:32
floortje1985
floortje1985 is offline
hey, kan het kwaad als ik terwijl ik pas in mn aller eerste strip zit van mycrogon, dat ik hem nou al een weekje doorslik, want ik wil volgende maand, echt NIET ongesteld worden, wat ik dus wel zou worden als ik niet door slik..!}

Of kan ik beter mn lichaam nog eventjes laten wennen, en nou gewoon stopweek houden,

en volgende maand doorslikken?

Super


ALSJEBLIEFT!! Geef me raad!!!!!!!!!!!!
Oud 06-04-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
floortje1985 schreef op 06-04-2004 @ 21:32 :
hey, kan het kwaad als ik terwijl ik pas in mn aller eerste strip zit van mycrogon, dat ik hem nou al een weekje doorslik, want ik wil volgende maand, echt NIET ongesteld worden, wat ik dus wel zou worden als ik niet door slik..!}

Of kan ik beter mn lichaam nog eventjes laten wennen, en nou gewoon stopweek houden,

en volgende maand doorslikken?

Super


ALSJEBLIEFT!! Geef me raad!!!!!!!!!!!!
Je kan best doorslikken, maar ik kan je dan niet beloven dat je níet ongesteld gaat worden... Misschien word je het dan dus wel.. Maar op zich kan je gewoon doorslikken dus.
Oud 06-04-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 06-04-2004 @ 20:35 :
Ik heb microgynon30 geslikt en ik wil nu overstappen op diane35. Ik zit nu in mijn stopweek van microgynon 30 en ik wil dus beginnen aan de diane35, want ik heb geen microgynon meer. Alleen ik BEn al ongesteld . Dus ik kan niet meer beginnen op de 1e dag van die bloeding. Wat moet ik nu doen en wanneer ben ik weer veilig?
Zoiets staat vaak wel in de bijsluiter.
Vaak kan je na een stopweek gewoon verder gaan met een ander soort pil zonder 'niet veilig' te worden. Maar lees dus even in de bijsluiter hoe je over moet stappen.

(Toen ik van Lovette op Cilest overstapte, stond er in mijn bijsluiter dat ik na de stopweek gewoon kon beginnen met een ander soort pil, dus bij die twee kan het zeker.)

En anders bel je even naar je huisarts of vraag je het bij de apotheek.
Oud 06-04-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 06-04-2004 @ 20:10 :
De kans op een tussentijdse bloeding hangt niet af van hoe vaak je je pil doorslikt, volgens mij. Deze pil zal voor jou misschien net aan de lichte kant zijn, waardoor je ongesteldheid toch inzet na je eerste strip. Maar het kan net zo goed liggen aan die vergeten pil, dat weet ik niet.
Toch kan het zo zijn dat je wél ongsteld wordt bij het doorslikken, omdat je lichaam dat gewoon door wil zetten. Ik kan gewoon niet langer dan een week doorslikken, daarna komt het hoe dan ook (en de pil is sterk genoeg, zeker weten).
Oud 06-04-2004, 22:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-04-2004 @ 21:40 :
Toch kan het zo zijn dat je wél ongsteld wordt bij het doorslikken, omdat je lichaam dat gewoon door wil zetten. Ik kan gewoon niet langer dan een week doorslikken, daarna komt het hoe dan ook (en de pil is sterk genoeg, zeker weten).
Ja, ok, zoiets kan ook, inderdaad, dat bedoelde ik ook half, maar dat schreef ik niet op, lees ik nu...
Oud 07-04-2004, 13:46
kastdeur
kastdeur is offline
Als je particulier bent verzekerd kost de pil dan ook geld bij de apotheek?

En zo ja: aan welk bedrag moet ik denken?
Oud 07-04-2004, 14:02
Verwijderd
is de diane pil ook goed tegen zwangerschap? het wordt meer aangeduid als 'tegen acne' maar is deze pil niet te 'licht' of..?
Oud 07-04-2004, 14:26
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
per piacere schreef op 07-04-2004 @ 15:02 :
is de diane pil ook goed tegen zwangerschap? het wordt meer aangeduid als 'tegen acne' maar is deze pil niet te 'licht' of..?
Ja hij werkt ook goed tegen zwangerschap, daar is 'ie natuurlijk in eerste instantie eigenlijk voor bedoeld. Alleen een goede bijwerking is dat 'ie ook goed tegen acne werkt.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 07-04-2004, 14:28
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 07-04-2004 @ 14:46 :
Als je particulier bent verzekerd kost de pil dan ook geld bij de apotheek?

En zo ja: aan welk bedrag moet ik denken?
Bij mij kost 'ie geen geld... maar mss ligt dit aan je verzekeringsmaatschappij...dat weet ik igg niet.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 07-04-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
kastdeur schreef op 07-04-2004 @ 14:46 :
Als je particulier bent verzekerd kost de pil dan ook geld bij de apotheek?

En zo ja: aan welk bedrag moet ik denken?
't Kan zijn dat je hem daar dan moet betalen en vervolgens de factuur op moet sturen naar je verzekering.

Ik moest bijna €30,- betalen voor 6 maanden, voor Cilest. (waarvan ik weer zo'n €20,- voor terug kreeg van de verzekering, IZZ ook particulier, studentenverzekering)
Oud 07-04-2004, 16:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
per piacere schreef op 07-04-2004 @ 15:02 :
is de diane pil ook goed tegen zwangerschap? het wordt meer aangeduid als 'tegen acne' maar is deze pil niet te 'licht' of..?
Ja, is net zo betrouwbaar als andere pillen.
Het is wel een lichte pil, maar dat zijn alle pillen waarmee je begint. Hij is net zo licht als bijvoorbeeld de mycrogynon30 (een veelvuldig voorgeschreven pil).
Als ie niet goed zou werken tegen zwangerschappen zouden ze hem natuurlijk ook niet voorschrijven als anti-conceptiepil
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-04-2004, 11:03
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
tipje om de pil niet te vergeten (maar waarschijnlijk doen jullie dat allemaal al ):
leg de strip goed zichtbaar op de wastafel naast je tandenborstel. dan zie je 'm liggen als je savonds je tanden gaat poetsen en denk je: o ja.
bij mij werkt 't prima. nou ga ik soms een paar uur later of eerder slapen dan anders, maar altijd binnen de twaalfuursgrens, dus dat is wel in orde.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 08-04-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-04-2004 @ 17:59 :
Ja, is net zo betrouwbaar als andere pillen.
Het is wel een lichte pil, maar dat zijn alle pillen waarmee je begint. Hij is net zo licht als bijvoorbeeld de mycrogynon30 (een veelvuldig voorgeschreven pil).
Als ie niet goed zou werken tegen zwangerschappen zouden ze hem natuurlijk ook niet voorschrijven als anti-conceptiepil
idd
Oud 08-04-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
kastdeur schreef op 07-04-2004 @ 14:46 :
Als je particulier bent verzekerd kost de pil dan ook geld bij de apotheek?

En zo ja: aan welk bedrag moet ik denken?
Ik hoef ook niks te betalen. Zal idd wel aan de verzekeringsmaatschappij en/of aan de verzekering die je hebt liggen oid.
Oud 08-04-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Woodstock schreef op 08-04-2004 @ 12:03 :
tipje om de pil niet te vergeten (maar waarschijnlijk doen jullie dat allemaal al ):
leg de strip goed zichtbaar op de wastafel naast je tandenborstel. dan zie je 'm liggen als je savonds je tanden gaat poetsen en denk je: o ja.
bij mij werkt 't prima. nou ga ik soms een paar uur later of eerder slapen dan anders, maar altijd binnen de twaalfuursgrens, dus dat is wel in orde.
Ik doe het andersom... ik vergeet 's avonds wel eens mijn tanden te poetsen, maar de pil vergeet ik nooit, dus ligt de pil naast mijn tandenborstel zodat ik mijn tanden niet vergeet
Oud 08-04-2004, 12:26
Verwijderd
ben ik de enige die m 's ochtends slikt?
Oud 08-04-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-04-2004 @ 13:26 :
ben ik de enige die m 's ochtends slikt?
vast niet Ik heb 's ochtends altijd haast, dus dan is 's avonds makkelijker.
Oud 08-04-2004, 18:02
Zozo
Zozo is offline
Helpt de pil goed tegen verschrikkelijke buikkrampen? Want ik ga iedere maand bijna dood.
Oud 08-04-2004, 18:05
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Zozo schreef op 08-04-2004 @ 19:02 :
Helpt de pil goed tegen verschrikkelijke buikkrampen? Want ik ga iedere maand bijna dood.
over het algemeen wel, als je aan je huisarts vertelt dat je er erg last van hebt kiest je huisarts een pil uit die daar tegen helpt (ik heb zelf alleen maar meer last sinds ik de pil slik..)
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 08-04-2004, 18:19
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
MieX schreef op 08-04-2004 @ 19:05 :
over het algemeen wel, als je aan je huisarts vertelt dat je er erg last van hebt kiest je huisarts een pil uit die daar tegen helpt (ik heb zelf alleen maar meer last sinds ik de pil slik..)
Ik ga binnenkort ook naar de huisarts. Erger kan het toch niet worden. En klopt het dat je aankomt van de pil?
Oud 08-04-2004, 18:20
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Zozo schreef op 08-04-2004 @ 19:19 :
Ik ga binnenkort ook naar de huisarts. Erger kan het toch niet worden. En klopt het dat je aankomt van de pil?
nee dat klopt niet. dat de mogelijkheid er is klopt wel.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 09-04-2004, 10:27
Papier
Papier is offline
(=sarahbressers)

Als je nog niet zo lang de pil gebruikt (en jij hebt nu dus net 2 stripr gehad) dan kan het idd best wat uiteenlopen wanneer na de stopweek je ongesteld wordt; je lichaam 'weet' nog niet zo goed dat dit het moment is om ongesteld te worden. Daarna verschilt het bij de meeste mensen niet meer dan een dag.
__________________
*purrr*
Oud 09-04-2004, 10:28
whi
whi is offline
iemand ervaring met de pil desorelle 30?
deze heb ik pas voorgeschreve gekregen omdat mn pil te licht was.
als ik nu begin met een andere pil, na mijn stopweek, is die dan ook meteen veilig?
__________________
I'm a little bit of everything, all rolled into one
Oud 09-04-2004, 10:29
Papier
Papier is offline
Citaat:
whi schreef op 09-04-2004 @ 11:28 :
iemand ervaring met de pil desorelle 30?
deze heb ik pas voorgeschreve gekregen omdat mn pil te licht was.
als ik nu begin met een andere pil, na mijn stopweek, is die dan ook meteen veilig?
ehm, ik geloof dat een nieuwe pil meteen veilig is als je na de vorige strip er meteen mee begint zónder stopweek, en na 7 dagen veilig als je er ná de stopweek mee begint. Maar ik weet het niet zeker
__________________
*purrr*
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #23
Martiño
500 17-11-2014 20:46
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid De pil wanneer werkt die??
Mariap0es
3 24-05-2005 17:10
Lichaam & Gezondheid ongesteldheid
ziggy
1 07-02-2005 15:15
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #8
Verwijderd
500 08-09-2004 17:21
Liefde & Relatie GROOT meningsverschil..
theekopje
54 17-07-2003 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.