Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Is je vertrouwen in Kabinet Balkenende sinds 2003 toegenomen of afgenomen?
heel veel toegenomen 6 9.84%
een beetje toegenomen 9 14.75%
een beetje afgenomen 14 22.95%
heel erg afgenomen 29 47.54%
Het interesseert me niet welk kabinet we hebben. 3 4.92%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 21:30
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Het kabinet-Balkenende II is niet meer te redden. PvdA-leider Wouter Bos zegt dat vrijdag in een interview met Het Parool. Volgens Bos moeten er zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen komen.
Weinig vertrouwen.
"De boodschappenlijstjes zijn afgewerkt en er is onderling te weinig vertrouwen om andere dingen te doen." Ook is er volgens Bos veel Torentjesoverleg en zijn de verhoudingen gespannen.


Kok II
Het tweede kabinet-Balkenende doet wat dat betreft denken aan de laatste twee jaar van het kabinet Kok II, vindt de PvdA-leider. "Het is nu zelfs nog erger; ze hebben ruzie met iedereen."

Indruk
Premier Balkenende is totaal niet onder de indruk van de kritiek. Hij noemt de vergelijking met Kok II 'onzin'. "We zijn nu halverwege de rit en we hebben een behoorlijk aantal maatregelen in de steigers gezet. Het resultaat telt'', zei hij na de ministerraad.

meningen?

"bijpassende" stellingen:
Stelling1: Politici zijn niet in staat problemen in de samenleving op te lossen.

Stelling2:
Een democratie kent misschien problemen, maar het is de beste staatsvorm die er is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2005, 21:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wouter Bos moet z´n bek houden, en dat is een understatement.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 21:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb er nooit vertrouwen in gehad. Wat moet ik dan aanvinken?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 21:40
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Miniem afgenomen, maar dat komt vooral omdat ik een hekel heb aan sommige bewindslieden.
Over het geheel genomen ben ik van mening dat Balkenende prangende kwesties durft aan te grijpen, waar zowel Lubbers als Kok te laf voor waren. En daarvoor hulde. De manier waarop het Kabinet problemen wilt oplossen, is een andere kwestie. Daar kun je van mening over verschillen.

Balkenende heeft kloten

Laatst gewijzigd op 26-06-2005 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:27
Verwijderd
Volgens de Stentor (Gelders Dagblad) van gister zou er op dit moment een linkse meerderheid zijn van PvdA-SP-GL met 77 zetels.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:27
Verwijderd
Nederlanders zijn ook zo lekker draaikonterig.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:28
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2005 @ 23:27 :
Volgens de Stentor (Gelders Dagblad) van gister zou er op dit moment een linkse meerderheid zijn van PvdA-SP-GL met 77 zetels.
Are you trying to give me a fucking nightmare?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2005 @ 23:27 :
Volgens de Stentor (Gelders Dagblad) van gister zou er op dit moment een linkse meerderheid zijn van PvdA-SP-GL met 77 zetels.
Mja, sinds dat referendum met die Europese Grondwet heb ik toch liever geen SP in de regering. Maar ja, smane halen PvdA en GroenLinks geen meerderheid. Dan hebben ze een derde partij nodig. D'66 liever niet, want op Pechtold na zitten daar alleen maar halfgaren en bovendien heb ik het niet op hun verieuwingsplannen. En alles wat rechtser is komt niet in aanmerking. Dilemma...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2005 @ 23:27 :
Volgens de Stentor (Gelders Dagblad) van gister zou er op dit moment een linkse meerderheid zijn van PvdA-SP-GL met 77 zetels.
Ja, die Nijmegenaren zijn allemaal communisten, LMD.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:46
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Kok II
Het tweede kabinet-Balkenende doet wat dat betreft denken aan de laatste twee jaar van het kabinet Kok II, vindt de PvdA-leider. "Het is nu zelfs nog erger; ze hebben ruzie met iedereen."
Toch wel grappig dat Bos juist in 2000 (de tweede helft van Kok-II) in dat kabinet zitting nam. Nog grappiger dat hij in 2003 nog geprobeerd heeft om met the glorious leader een kabinet te vormen. Of is zijn andere ik nu aan het woord?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:49
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik vind dat het kabinet het nog helemaal niet zo slecht doet. Het vertrouwen is alleen maar afgenomen, omdat er bezuinigd moest worden en iedereen begrijpt het en iedereen roept dat het moet gebeuren, maar als het uiteindelijk gebeurd en ze ondervinden er zelf gevolgen van, dan is het ineens allemaal de schuld van Balkie en doet hij slecht werk.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:51
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2005 @ 23:27 :
Volgens de Stentor (Gelders Dagblad) van gister zou er op dit moment een linkse meerderheid zijn van PvdA-SP-GL met 77 zetels.
Goed nieuws
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 26-06-2005 @ 23:37 :
Ja, die Nijmegenaren zijn allemaal communisten, LMD.
Ondanks het extreemlinkse bestuur zie je in Nijmegen minder tuig dan in Rotterdam met een zeer rechts bestuur.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 08:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je als oppositiepartij goed in de peilingen staat, natuurlijk ga je dan roepen dat dit kabinet moet verdwijnen. Het is onder andere dit gedrag dat het vertrouwen in de politiek als geheel doet afnemen, maar dat ziet men liever niet. Korte termijn gewin is het enige dat telt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 09:15
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
juno schreef op 27-06-2005 @ 09:27 :
Als je als oppositiepartij goed in de peilingen staat, natuurlijk ga je dan roepen dat dit kabinet moet verdwijnen. Het is onder andere dit gedrag dat het vertrouwen in de politiek als geheel doet afnemen, maar dat ziet men liever niet. Korte termijn gewin is het enige dat telt.
Als je als oppositiepartij niet goed in de peilingen staat doe je waarschijnlijk hetzelfde, dat is wat oppositiepartijen meestal doen. En ik denk dat er voor de meeste mensen wel meer speelt dat dat. Dit kabinet neemt nu ook besluiten voor de langere termijn waar veel mensen op achteruit gaan, en dat maakt het vertrouwen er ook niet beter op.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 10:08
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Nederland moet gewoon totaal politiek gereorganiseerd worden. Ik heb het idee dat op dit moment de Media regeerd hier.
Er moeten meer referendums komen en Minsiters en minister president moeten door het volk gekozen worden. En de Partijen moeten duidelijker van elkaar te onderscheiden zijn.
EN nederland heeft een charismatisch leider nodig op dit moment, zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 10:39
markoz
markoz is offline
Citaat:
G-force schreef op 27-06-2005 @ 11:08 :

EN nederland heeft een charismatisch leider nodig op dit moment, zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 11:04
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
G-force schreef op 27-06-2005 @ 11:08 :
EN nederland heeft een charismatisch leider nodig op dit moment, zoals ik.
Lekker makkelijk om jezelf charismatisch te vinden. Ten opzichte van Balkenende win je dat vrij snel, anders heb je toch echt een probleem
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 11:34.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2005, 11:26
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 26-06-2005 @ 22:40 :


Balkenende heeft kloten


Mijn vertrouwen in het kabinet is alleen maar toegenomen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 11:30
Verwijderd
Een beetje toegenomen, serieus. Ik ben eigenlijk tegen dit kabinet, maar met het CDA -> Balkenende en Donner, doen ze het best goed.

De VVD en D'66 verpesten het.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 12:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2005 @ 00:25 :
Ondanks het extreemlinkse bestuur zie je in Nijmegen minder tuig dan in Rotterdam met een zeer rechts bestuur.
Waarom denk je dat in Rotterdam zo'n behoefte is aan rechts bestuur :>
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 12:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben nooit voor dit kabinet geweest, maar ik vind wel dat we onze tijd nu gewoon uit moeten zitten. Men moet de consequenties van zo'n keuze maar ondervinden. Lees je in, weet waar je aan begint als je gaat stemmen.
Wat Wouter Bos zegt is begrijpelijk, omdat hij de verkiezingen verloren heeft. Laat hem nu maar gewoon even 2 jaar wachten tot de volgende verkiezingen komen. Wel zo eerlijk.
Wie weet wat Balkenende er nog van maakt in de komende jaren.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 13:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2005 @ 23:27 :
Volgens de Stentor (Gelders Dagblad) van gister zou er op dit moment een linkse meerderheid zijn van PvdA-SP-GL met 77 zetels.
Daar moet een mens toch niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 13:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een beetje afgenomen.
En het was al niet veel, dat vertrouwen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 13:33
Supersuri
Supersuri is offline
Ik mis een optie: Bij mij is het vertrouwen namelijk gelijk gebleven, ik had er namelijk totaal geen vertrouwen in en dat is niet verandert sinds dien. Hopeloos kabinet. Blij als het valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2005, 15:38
one.
one. is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 26-06-2005 @ 23:28 :
Are you trying to give me a fucking nightmare?
Peilingen.

Een beetje toegenomen, het kon ook niet veel slechter, met dat CDA/VVD/LPF kabinet hiervoor. En ze doen het ook best aardig.
__________________
.

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 15:43.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:13
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Links heeft wel vaker een meerderheid gehad in de peilingen. Maar het is maar de vraag of Nederland ooit een dergelijk kabinet zal krijgen. Wouter Bos lijkt niet echt een voorstander te zijn van coalitie met GroenLinks en de SP.

Ik acht de kans zelfs aanwezig dat de PvdA na de komende verkiezingen gewoon in de oppositie blijft. Het truukje dat de partij uithaalde bij de gekozen burgemeester is men nog steeds niet vergeten.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:16
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ja, het kwam CDA en VVD wel goed uit dat ze de schuld van het mislukken van de gekozen burgemeester konden afschuiven op de PvdA. Hoefden ze het plan zelf niet meer te torpederen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:18
Verwijderd
Euh, ik dacht dat dat misverstand over gekozen burgemeesters -> schuld PvdA (?) al opgelost was?!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:48
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
G-force schreef op 27-06-2005 @ 11:08 :
Nederland moet gewoon totaal politiek gereorganiseerd worden. Ik heb het idee dat op dit moment de Media regeerd hier.
Er moeten meer referendums komen en Minsiters en minister president moeten door het volk gekozen worden. En de Partijen moeten duidelijker van elkaar te onderscheiden zijn.
EN nederland heeft een charismatisch leider nodig op dit moment, zoals ik.
Daarom stem ik NSB!
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
G-force schreef op 27-06-2005 @ 11:08 :
Nederland moet gewoon totaal politiek gereorganiseerd worden. Ik heb het idee dat op dit moment de Media regeerd hier.
Er moeten meer referendums komen en Minsiters en minister president moeten door het volk gekozen worden. En de Partijen moeten duidelijker van elkaar te onderscheiden zijn.
EN nederland heeft een charismatisch leider nodig op dit moment, zoals ik.
Nee, niet 'de Media regeerd'.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-06-2005 @ 17:53 :
Nee, niet 'de Media regeerd'.
Jawel

Daarom ben ik tegen referenda!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:29
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Ik ben sowieso geen fan van dit kabinet.

Het constant roepen om aftredingen en nieuwe verkiezingen begint me wel de keel uit te hangen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:31
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
haplo schreef op 27-06-2005 @ 18:29 :
Ik ben sowieso geen fan van dit kabinet.

Het constant roepen om aftredingen en nieuwe verkiezingen begint me wel de keel uit te hangen.
Amen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 18:55
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 27-06-2005 @ 17:58 :
Jawel

Daarom ben ik tegen referenda!
Regeert is met een t in derde persoon enkelvoud
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 27-06-2005 @ 19:55 :
Regeert is met een t in derde persoon enkelvoud
Het gaat hier alleen niet om de derde persoon enkelvoud.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2005, 20:21
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2005 @ 20:39 :
Het gaat hier alleen niet om de derde persoon enkelvoud.
Media is in het Nederlands inmiddels enkelvoud volgens mij.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:26
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
McCaine schreef op 27-06-2005 @ 21:21 :
Media is in het Nederlands inmiddels enkelvoud volgens mij.
Niet volgens onzetaal.nl en Van Dale.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:28
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 27-06-2005 @ 21:26 :
Niet volgens onzetaal.nl en Van Dale.
Stemhebbende explosief
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:29
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 26-06-2005 @ 23:49 :
Ik vind dat het kabinet het nog helemaal niet zo slecht doet. Het vertrouwen is alleen maar afgenomen, omdat er bezuinigd moest worden en iedereen begrijpt het en iedereen roept dat het moet gebeuren, maar als het uiteindelijk gebeurd en ze ondervinden er zelf gevolgen van, dan is het ineens allemaal de schuld van Balkie en doet hij slecht werk.
Inderdaad, dit kabinet moet flink wat rotzooi van eerdere kabinetten opruimen en ik vind dat ze dat nog best goed af gaat. Ik mis overigens ook de optie: vertouwen is gelijk gebleven; ik heb er altijd al vertrouwen in gehad.

Verder moet ik er toch niet aan denken om een kabinet met de SP (70% belasting ).
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:33
Verwijderd
Dat antwoord van "dit kabinet moet puinruimen" begint me best wel de strot uit te komen. Zijn er nog andere argumenten waarom dit kabinet het goed doet?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:34
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 27-06-2005 @ 21:33 :
Dat antwoord van "dit kabinet moet puinruimen" begint me best wel de strot uit te komen. Zijn er nog andere argumenten waarom dit kabinet het goed doet?
Er wordt flink geveegd in de publieke omroep. Dit is dan wel redelijk dubieus maar ik vind het wel een goed punt. Bovendien doet Rita Verdonk het ook wel aardig.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 27-06-2005 @ 21:33 :
Dat antwoord van "dit kabinet moet puinruimen" begint me best wel de strot uit te komen. Zijn er nog andere argumenten waarom dit kabinet het goed doet?
Dat ze dat puinruimen nog behoorlijk goed doen bijvoorbeeld.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:49
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 27-06-2005 @ 21:36 :
Dat ze dat puinruimen nog behoorlijk goed doen bijvoorbeeld.
Merk er niets van. Van dat puin ook niets, trouwens.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 27-06-2005 @ 21:49 :
Merk er niets van. Van dat puin ook niets, trouwens.
Dat heb ik dus ook. Het is mode om "paars maakte er een puinhoop van" te roepen maar zo slecht ging het echt niet in het land volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:55
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 27-06-2005 @ 21:52 :
Dat heb ik dus ook. Het is mode om "paars maakte er een puinhoop van" te roepen maar zo slecht ging het echt niet in het land volgens mij.
Paars en misschien zelfs al eerdere kabinetten hadden in kunnen zien dat er een enorme vergrijzing op zou gaan treden in Nederland. Ze hadden er iets aan kunnen doen, nu mag echter dit kabinet dit allemaal (ook voor de toekomst) gaan doen.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 27-06-2005 @ 21:52 :
Dat heb ik dus ook. Het is mode om "paars maakte er een puinhoop van" te roepen maar zo slecht ging het echt niet in het land volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 27-06-2005 @ 21:55 :
Paars en misschien zelfs al eerdere kabinetten hadden in kunnen zien dat er een enorme vergrijzing op zou gaan treden in Nederland. Ze hadden er iets aan kunnen doen, nu mag echter dit kabinet dit allemaal (ook voor de toekomst) gaan doen.
Het makkelijkste is gewoon iedereen die het kan zolang mogelijk te laten doorwerken, dus afstappen van die leeftijd van 65 jaar.

En anders helpt verplichte euthanasie ook nog wel.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 27-06-2005 @ 21:55 :
Paars en misschien zelfs al eerdere kabinetten hadden in kunnen zien dat er een enorme vergrijzing op zou gaan treden in Nederland. Ze hadden er iets aan kunnen doen, nu mag echter dit kabinet dit allemaal (ook voor de toekomst) gaan doen.
Waarom doen ze het dan niet? Het enige dat ze doen is de minima naaien zonder structurele problemen op te lossen zoals de hypotheekrenteaftrek.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:37
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 27-06-2005 @ 21:52 :
Dat heb ik dus ook. Het is mode om "paars maakte er een puinhoop van" te roepen maar zo slecht ging het echt niet in het land volgens mij.
Nee integendeel, als je het mij vraagt zijn de kabinetten Kok-I en Kok-II de beste die Nederland ooit gehad heeft. Daarmee zeker niet perfect, maar "puin" is onzin.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.