Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 14:54
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Ik ben het er NIET mee eens! Jij?
Oud 21-01-2002, 15:04
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ach, mensen die moeite hebben met partners vinden zijn het daar meestal dus wel mee eens. Maar als je wat meer ervaring hebt zie je wel dat zoenen bij het uitgaan bijv. eik niet zoveel bijzonders is - vind ik dan.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Oud 21-01-2002, 15:16
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Als je er eerlijk over bent (hem/haar niet gaat wijsmaken dat je diepere gevoelns hebt) moet iedereen het zelf weten.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Oud 21-01-2002, 15:21
Verwijderd
Niet mee eens
Als je geen verkering hebt en je af en toe eens met een leuke jongen zoent.. terwijl je geen zin in verkering hebt. Maakt toch niet uit.

kuzziess
Oud 21-01-2002, 15:24
Rhinus
Rhinus is offline
Ik ben het er mee eens.
't Mag wel natuurlijk .

Maar als jij vaak verschillende jongens kust wil ik je niet als vriendin .
Oud 21-01-2002, 16:03
Vraag
Vraag is offline
ik vind dat als je verkering hebt en je weet dat je de ander ermee kwetst als je met een ander meisje/jongen zoent, dat je dat dan gewoon moet laten. Zo moeilijk is dat ook weer niet!
Maar als beide er geen probleem mee hebben moet je t gewoon doen!

PS. ik persoonlijk ben geen voorstander. Vind het (tong)zoenen bij houden van/verliefd zijn horen en niet voor de lol omdat diegene er lollig uitziet ofzow.
__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Oud 21-01-2002, 18:26
eigen-wijsje
eigen-wijsje is offline
Ach, iedereen moet het zelf weten. Ieder kan dat waarschijnlijk heel goed voor zich zelf uitmaken *zucht, wordt er zo moe van *
Oud 21-01-2002, 18:27
noukkk
noukkk is offline
hmmmzz tsja zelf ook wel gedaan enzo... tijdens het uitgaan enzo... duz geen probleempjes mee...
Oud 21-01-2002, 23:13
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Ik vind het nu ook steeds onzinniger worden eigenlijk, maar als ik denk aan al die hockeyfeesten en zeilfeesten.... naja, dan kan ik me toch wel weer voorstellen waarom iemand t doet...
Maar ja, als je dat soort dingen doet elke keer als je uitgaat vind ik t wel weer sletterig worden..
Oud 21-01-2002, 23:22
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
xsten schreef:
Ik vind het nu ook steeds onzinniger worden eigenlijk, maar als ik denk aan al die hockeyfeesten en zeilfeesten.... naja, dan kan ik me toch wel weer voorstellen waarom iemand t doet...
Maar ja, als je dat soort dingen doet elke keer als je uitgaat vind ik t wel weer sletterig worden..
SMS? msn is stuk

ontopic:
Ik ben het met iedereen eens!
Oud 22-01-2002, 08:42
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ik ben het er niet mee eens, je kunt toch met iemand kussen en verder niks willen.
Ik heb meestal wel als ik met een jongens kus dat ik em heeeeel graag mag, meestal worden dat hele goede vrienden

kus *spat*
druppel
Oud 22-01-2002, 14:54
Drazzic
Drazzic is offline
nee niet mee eens.. ik zoen zo vaak met een meisje waar ik niet op verliefd ben.. gewoon een meisje die er goed uit ziet... waarom man dat hoort er bij
Oud 22-01-2002, 16:28
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik vind dat idd behoorlijk sletterig/lullen gedrag vooral als een van de personen dat niet weet he (niet verliefd)

conclusie: sneu
Oud 22-01-2002, 18:04
Verwijderd
Als je het soms doet als je geen verkering heb vin;k 't kunnen al vind ik dan wel dat die ander dan wel snel moet weten dat je nix voor diegene voelt
Oud 22-01-2002, 18:43
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb het wel eens gedaan. Maarja: Dronken+vakantie+geen vriendje+heeeele mooie jongen= tsja duh Ik vond hem wel leuk voor vakantie vriendje natuurlijk.
En 1 keer gedaan omdat we d'r gewoon zin in hadden. Uitgaan+dronken+leuke jongen die je vraagt of ie je mag zoenen= ook wel logisch toch?
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 22-01-2002, 18:51
Drazzic
Drazzic is offline
volgens mij doet meer dan 80% van de mensen wel zoenen voor 1 avond ..
Oud 22-01-2002, 19:16
sniker
sniker is offline
ik vind dat als je met iemand zoent als je uitgaat dat dat niet outomatisch verliefdheid betekend
maar bv op school is da wel zo
nl als je uitgaat heb je toch al wel vaak iets gedronken en dan ben je (de ander dus ook) minder geremd
en daardoor vind ik dat juist het goede moment om iets te proberen(nieuwe vriendin/vriend vinden?)
Oud 22-01-2002, 19:38
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
als dat zo zou zijn dan ben ik een enorme slet dus ik ben het er echt niet mee eens.
heb trouwens dit weekend met 2 jongens gezoend.
alleen als je elk weekend wel een one night stand hebt dan vind ik het wel anders worden.
kus
mij
__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Oud 22-01-2002, 20:16
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Drazzic schreef:
volgens mij doet meer dan 80% van de mensen wel zoenen voor 1 avond ..
Dat denk ik ook..

Toch vind ik het een enorm plus punt als iemand het niet doet .
Oud 02-02-2002, 18:21
Verwijderd
Kan best, als je net als mij gewoon heel moeilijk/weinig verliefd wordt, wat moet je dan? Jaren wachten totdat je verliefd wordt en tot die tijd maar niet aan sex doen? Ik heb nog maar met een jongen gezoend op wie ik verliefd was, kan er ook niks aan doen

Bovendien is het een goede manier om met jongens in contact te komen

Het komt overigens wel vaak voor dat jongens meisjes die vaak gewoon zoenen sletterig vinden terwijl ze zelf nog erger zijn... Als meisje wordt je nou eenmaal snel als sletterig beschouwd.
Oud 02-02-2002, 18:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Seksualiteit -> Liefde en Relatie?

Dusssss, wachten op een van de forumbaasjes...
Oud 02-02-2002, 19:20
Joosie
Joosie is offline
Ik vind dat het moet kunnen als je geen vriend hebt op dat moment. Wat niet wegneemt dat je iemand behoorlijk kunt kwetsen op die manier, maar ja, waar gehakt wordt vallen spaanders...( of is dat weer wat anders )
Oud 02-02-2002, 20:33
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Seksualiteit -> Liefde en Relatie?

Dusssss, wachten op een van de forumbaasjes...

ben d'r

Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zoenen met iemand waar je niet verliefd op bent, setterig/lullen gedrag?
Droppie-temp
29 03-02-2002 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.