Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 17:18
Verwijderd
beter dat dan dat ze HUN 'kontjuhz verhuren'!

1 week geleden, eric undercover zoekt quotes in de straten van den haag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2006, 19:03
Verwijderd
Kinderhand schminderhand.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 19:18
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
kheb er een shirtje van.. met die aap in puzzelstukjes samengesteld.. was afgeprijsd .. vind t een erg leuk merk, kga binnekort weer nieuw shirtje kopen met die olifant
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 20:09
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 20-09-2006 @ 20:18 :
kheb er een shirtje van.. met die aap in puzzelstukjes samengesteld.. was afgeprijsd .. vind t een erg leuk merk, kga binnekort weer nieuw shirtje kopen met die olifant
Leukkk . Welke olifant ga je kopen dan ?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 20:47
11
Avatar van 11
11 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 20-09-2006 @ 16:28 :
elke keer dat ik iemand zie lopen in een paul frank t-shirt word ik herinnerd aan t feit dat ik een arme sloeber ben
^

haha, wat ben je toch zielig.
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 20-09-2006 @ 21:47 :
^

haha, wat ben je toch zielig.
Dat was sarcatisch richting ragnaa .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 20:58
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
White Trash schreef op 20-09-2006 @ 17:03 :
Als je toevallig denkt dat rijkdom gelijk staat aan Paul Frank dan kan ik niet anders doen dan lachen.
Oh yeah !!

En Ragnaa je bent echt een heel vervelend, arrogant persoon .
__________________
¤Hate It Or Love It¤

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 21:06
Verwijderd
Achterlijk duur.
Het mooiste vind ik dat als zo'n shirtje met zo'n aap niet zo'n naam had maar gewoon bij bijvoorbeeld de schoenenreus werd verkocht, niemand er ook maar naar zou omkijken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 21:23
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
RagNaa, als je graag veel geld uit geeft aan dure merken waarom koop je dan in godsnaam Paul Frank? Je hele, o! zo weldoordachte betoog geeft m.i. alleen extra blijk van het feit dat smaak niet te koop is, en dat er wel degelijk over te twisten valt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 21:35
Verwijderd
dat wildei k dus ook vragen, als je dan merkkleding kan kopen omdat je je wilt onderscheiden dan onderscheid je je toch niet door Paul Frank te kopen want dat is zo mainstream dat je bij de H&M nog originelere shit vindt.

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 21:49
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik kan best 250 euro uitgeven aan een spijkerbroek, maar ik wil het niet Ik ga van mijn geld liever op reis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 22:01
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-09-2006 @ 22:49 :
Ik ga van mijn geld liever op reis.
.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 09:15
Verwijderd
Haha, je zal maar op reis gaan zonder broek van 250 euro. Arme sloeber.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 10:41
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 20-09-2006 @ 22:35 :
dat wildei k dus ook vragen, als je dan merkkleding kan kopen omdat je je wilt onderscheiden dan onderscheid je je toch niet door Paul Frank te kopen want dat is zo mainstream dat je bij de H&M nog originelere shit vindt.
Ik heb ook andere kleding hoor... Replay, Kuyichi, Ralph Lauren, Diesel, Abercrombie... maja als je je geld niet aan dure kleding uit wel geven.. best, maar ga dan niet zielig doen als andere mensen het niet erg vinden om er veel geld voor te betalen..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 10:50
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 21-09-2006 @ 11:41 :
Ik heb ook andere kleding hoor... Replay, Kuyichi, Ralph Lauren, Diesel, Abercrombie... maja als je je geld niet aan dure kleding uit wel geven.. best, maar ga dan niet zielig doen als andere mensen het niet erg vinden om er veel geld voor te betalen..
Ja, fucking mainstream dus. Je gaat me toch niet vertellen dat een polo van A&F niet mainstream is. Er zijn niet eens andere dingen te koop dan bloesjes, polo's en t-shirts bij A&F.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:47
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 21-09-2006 @ 11:50 :
Ja, fucking mainstream dus. Je gaat me toch niet vertellen dat een polo van A&F niet mainstream is. Er zijn niet eens andere dingen te koop dan bloesjes, polo's en t-shirts bij A&F.
Dan zou het eerder een polo van Ralph Lauren zijn ( die ik overigens wel heb ), maja

Ik heb geen polo van Abercrombie, maar een hoodie en een rokje.. en ik ken weinig mensen ( tot geen ), die Kuyichi dragen..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:50
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 11:47 :
Dan zou het eerder een polo van Ralph Lauren zijn ( die ik overigens wel heb ), maja

Ik heb geen polo van Abercrombie, maar een hoodie en een rokje.. en ik ken weinig mensen ( tot geen ), die Kuyichi dragen..
Je mist het punt van mijn betoog

Je hebt geen smaak.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
...
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:54
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 11:50 :
Je mist het punt van mijn betoog

[afbeelding] Je hebt geen smaak.
Ach als jij h&m bende dragende mensen wel smaak vind hebben dan heb ik idd geen smaak...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:59
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 11:54 :
Ach als jij h&m bende dragende mensen wel smaak vind hebben dan heb ik idd geen smaak...
De polo's die bij de H&M hangen verschillen in weze NIETS van polo's van RL, of A&F. Ja, het prijskaartje, en daarmee dus ook de prijs/kwaliteit verhouding. Wanneer je veel geld uit wilt geven dan kan ik zo al tig andere merken noemen die het niveau en de originaliteit van RL, PF en A&F ver ontstijgen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:03
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 11:59 :
De polo's die bij de H&M hangen verschillen in weze NIETS van polo's van RL, of A&F. Ja, het prijskaartje, en daarmee dus ook de prijs/kwaliteit verhouding. Wanneer je veel geld uit wilt geven dan kan ik zo al tig andere merken noemen die het niveau en de originaliteit van RL, PF en A&F ver ontstijgen
Like ??
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:10
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Tiger of Sweden, Samsøe & Samsøe, J. Lindeberg, Colcci, sommige dingen van D-Squared2, etc.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:15
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 12:10 :
Tiger of Sweden, Samsøe & Samsøe, J. Lindeberg, Colcci, sommige dingen van D-Squared2, etc.
Dsquared heb ik twee vet coole broeken van ( wel herenkleding ).. maar de rest ken ik niet..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik vind RL eerlijk gezegd een zeer onflatteus merk, en al helemaal bij vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:22
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 12:17 :
Ik vind RL eerlijk gezegd een zeer onflatteus merk, en al helemaal bij vrouwen.
RL houd wel zijn pasvorm ( lacoste daarentegen niet ), en bij mij valt het goed.. maja als je boven de 1.75 bent word al gauw hoerig...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:25
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 11:47 :
Dan zou het eerder een polo van Ralph Lauren zijn ( die ik overigens wel heb ), maja

Ik heb geen polo van Abercrombie, maar een hoodie en een rokje.. en ik ken weinig mensen ( tot geen ), die Kuyichi dragen..
kom op kuyichi kun je bij elke men@work kopen
alsof dat stylisch en/of origineel is
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:26
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
RL hoerig? Ja, misschien zodra je die polo uittrekt wanneer je met een Floris-Jan achter het hockeyclubhuis staat, maar verder zou ik het niet direct hoerig noemen hoor. Het zou overigens fijn zijn wanneer RL & A&F hier dezelfde status krijgen als in hun thuisland Amerika: pauperkleding die in outlets te koop is voor $10 per item.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:26
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Electriq schreef op 22-09-2006 @ 12:25 :
kom op kuyichi kun je bij elke men@work kopen
alsof dat stylisch en/of origineel is
Dat hoor je mij niet zeggen, ik ken alleen weinig mensen die dat dragen..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:30
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 12:26 :
RL hoerig? Ja, misschien zodra je die polo uittrekt wanneer je met een Floris-Jan achter het hockeyclubhuis staat, maar verder zou ik het niet direct hoerig noemen hoor. Het zou overigens fijn zijn wanneer RL & A&F hier dezelfde status krijgen als in hun thuisland Amerika: pauperkleding die in outlets te koop is voor $10 per item.
Dat valt ook wel weer mee hoor... voor de shirtjes misschien wel, maar voor de hoodies zeker niet..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 12:26 :
RL hoerig? Ja, misschien zodra je die polo uittrekt wanneer je met een Floris-Jan achter het hockeyclubhuis staat, maar verder zou ik het niet direct hoerig noemen hoor. Het zou overigens fijn zijn wanneer RL & A&F hier dezelfde status krijgen als in hun thuisland Amerika: pauperkleding die in outlets te koop is voor $10 per item.
Amerikanen (tenminste in Florida) zijn wel maf wat betreft kleding hoor. Het overgrote merendeel loopt daar in de meest gruwelijke outfits die een heel stuk minder kosten dan RL. Een polo kost in outlets overigens een dollar of 45/50, maar in de sale gaan die dingen wel een stuk omlaag. Persoonlijk vind ik de reputatie die RL in Nederland heeft nergens op gebaseerd. De pasvorm van die polo's is over het algemeen gruwelijk slecht en de kwaliteit is matig. Abercrombie is overigens een stuk minder in outlets te koop. Ralph Lauren Purple Label (het meeste is in Italiaanse ateliers gemaakt, de kwailteit is beter en het heeft vaak een veel betere pasvorm) vind ik wel leuke dingen hebben, maar het is in de gewone retail ook enorm overpriced. Om zoiets voor niet al te veel geld in outlets te vinden is wel leuk natuurlijk. Ik vind het wel leuk dat je zo into Scandinavische desingers bent. Hoe bent je daar mee in aanraking gekomen? Het lijkt me niet dat zoiets veel in Nederland verkocht wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:46
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 12:26 :
Dat hoor je mij niet zeggen, ik ken alleen weinig mensen die dat dragen..
oh gelukkig ik maakte me al zorgen

Maar het is dus ook niet iets waarmee je je kan onderscheiden.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:48
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Electriq schreef op 22-09-2006 @ 12:46 :
oh gelukkig ik maakte me al zorgen

Maar het is dus ook niet iets waarmee je je kan onderscheiden.
oh zeker wel, het is 4x zo duur als HM
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:52
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
O Rly schreef op 22-09-2006 @ 12:40 :
Amerikanen (tenminste in Florida) zijn wel maf wat betreft kleding hoor. Het overgrote merendeel loopt daar in de meest gruwelijke outfits die een heel stuk minder kosten dan RL. Een polo kost in outlets overigens een dollar of 45/50, maar in de sale gaan die dingen wel een stuk omlaag. Persoonlijk vind ik de reputatie die RL in Nederland heeft nergens op gebaseerd. De pasvorm van die polo's is over het algemeen gruwelijk slecht en de kwaliteit is matig. Abercrombie is overigens een stuk minder in outlets te koop. Ralph Lauren Purple Label (het meeste is in Italiaanse ateliers gemaakt, de kwailteit is beter en het heeft vaak een veel betere pasvorm) vind ik wel leuke dingen hebben, maar het is in de gewone retail ook enorm overpriced. Om zoiets voor niet al te veel geld in outlets te vinden is wel leuk natuurlijk. Ik vind het wel leuk dat je zo into Scandinavische desingers bent. Hoe bent je daar mee in aanraking gekomen? Het lijkt me niet dat zoiets veel in Nederland verkocht wordt.
Hee, ik ben het een keer eens met O Rly
Over het algemeen vind ik Scandinavisch design mooi, niet alleen wat kleding betreft. Scandinaviërs zijn er goed in om dingen simpel te houden, en dat zie je terug in bijna al hun ontwerpen, ook voor meubels. Ik heb een paar maanden in Denemarken gezeten, vandaar.
Waar ik woonde in Amerika hadden we wel een gigantische outlet van A&F trouwens, maar wat daar hing was zo mogelijk nog lelijker dan wat er in de gewone winkels hing. Florida is wat betreft kleding echt wel heel erg, maar dat komt meer doordat er zoveel bejaarden wonen denk ik. Ik moet er altijd wel om lachen. Wortelspijkerbroek tot ver over de navel, oversizede sweater, witte NB-gympen eronder, witte zonneklep. Welcome to Boca Raton!

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:52
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 12:48 :
oh zeker wel, het is 4x zo duur als HM
En daarmee is het prijskaartje zo ongeveer het enige verschil. Wat ben je dan een achterlijke consument.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:59
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Electriq schreef op 22-09-2006 @ 12:52 :
En daarmee is het prijskaartje zo ongeveer het enige verschil. Wat ben je dan een achterlijke consument.
Precies, waarom zou ik 4x zoveel betalen voor een polo die, in het gunstigste geval 2x langer meegaat dan een polo van H&M.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 12:48 :
oh zeker wel, het is 4x zo duur als HM
er zijn heel veel merken 4 keer zo duur als de H&M, dus ik kan een hoge(re) prijs nou niet bepaald als doorslaggevend argument zien voor het 'zich onderscheiden' van een merk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:05
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
10 tegen 1 dat RagNaa er anders over gaat denken zodra ze het huis uit gaat en zelf haar rekeningen moet betalen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:07
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 13:05 :
10 tegen 1 dat RagNaa er anders over gaat denken zodra ze het huis uit gaat en zelf haar rekeningen moet betalen.
Dat doet Ragna ook.. ik werk ook voor mijn eigen kleding/spullen, ik werk gem. 6 dagen per week, 10 uur per dag..


dus tsjaa het is niet dat mammie mij alles geeft..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:09
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 13:07 :
Dat doet Ragna ook.. ik werk ook voor mijn eigen kleding/spullen, ik werk gem. 6 dagen per week, 10 uur per dag..


dus tsjaa het is niet dat mammie mij alles geeft..
En betaal je ook zelf je ziektekosten, je collegegeld, je boeken, je telefoonrekening, je huur, je gas, water en licht, je internet, je kabel, je gemeentelijke belastingen, etc. etc.?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:12
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 13:09 :
En betaal je ook zelf je ziektekosten, je collegegeld, je boeken, je telefoonrekening, je huur, je gas, water en licht, je internet, je kabel, je gemeentelijke belastingen, etc. etc.?
17 - geen verzekeringskosten
telefoon - ja
collegegeld - nee, zit niet op school heb net me diploma en ga eerst een jaar werken
ik betaal kostgeld en daar zit licht etc bij inbegrepen..

maja eigenlijk vind ik dat allemaal flink genaaid... want mijn ouders zijn rijk zat om me dat allemaal te geven, tsjaa
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:13
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Welcome to the real world.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:14
RagNaa
Avatar van RagNaa
RagNaa is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 13:13 :
Welcome to the real world.
Ach, ik krijg alsnog genoeg... scooter, volgend jaar auto..maja
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:21
Verwijderd
Als je 6 dagen in de week werkt en alleen kostgeld moet betalen dan lijkt het me idd ook dat je meer dan genoeg geld verdiend om uit te geven aan kleding..

Ik moet eerlijk zeggen ik ben ook wel van de merkkleding, met name broeken en jasjes. Shirtjes koop ik,toevalligerwijs dan wel weer vaak bij de H&M.

Er ligt trouwens ook ergens in mijn kast wel een paul frank shirtje, wat ik overigens, ter mijn verdediging, nooit draag.

Sinds ik op mijzelf woon merk ik echter wel dat ik veel minder koop dan dat ik deed, gewoon omdat ik het mij niet meer kan veroorloven.

De keuze om of meerdere H&M shirtjes te kopen of bijv 1 paul frank shirtje ligt bij iedereen zelf.

Vind alleen dat RAgna zich een beetje loopt aan te stellen.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 12:26.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:22
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 22-09-2006 @ 13:12 :

ik betaal kostgeld en daar zit licht etc bij inbegrepen..

maja eigenlijk vind ik dat allemaal flink genaaid... want mijn ouders zijn rijk zat om me dat allemaal te geven, tsjaa
Gelukkig hebben je ouders nog enigszins verstand. Maar ze kunnen best nog wat strenger zijn voor je, met je daddy, daddy buy me a flying pony.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 13:47
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ontopic mensen, het gaat over Paul Frank en niet over Ragnaa en haar geld. Als zij lekker veel geld uit wil geven aan belachelijke kledingmerken laat haar lekker.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-09-2006 @ 12:52 :
Hee, ik ben het een keer eens met O Rly
Over het algemeen vind ik Scandinavisch design mooi, niet alleen wat kleding betreft. Scandinaviërs zijn er goed in om dingen simpel te houden, en dat zie je terug in bijna al hun ontwerpen, ook voor meubels. Ik heb een paar maanden in Denemarken gezeten, vandaar.
Waar ik woonde in Amerika hadden we wel een gigantische outlet van A&F trouwens, maar wat daar hing was zo mogelijk nog lelijker dan wat er in de gewone winkels hing. Florida is wat betreft kleding echt wel heel erg, maar dat komt meer doordat er zoveel bejaarden wonen denk ik. Ik moet er altijd wel om lachen. Wortelspijkerbroek tot ver over de navel, oversizede sweater, witte NB-gympen eronder, witte zonneklep. Welcome to Boca Raton!
Waar en waarom woonde je in de VS dan? Afgelopen keer zag ik in zo'n Target Supercenter een corpulente oma in een veel te strak hardroze jogging/trainingspak . Mijn ouders hebben een vakantievilla in Kissimmee gehad (bij Orlando), vandaar dat ik er best vaak ben geweest. Maar Scandinavisch design spreekt mij ook wel aan (vooral qua interieur).
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 14:56
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Als je je wilt onderschijden draad je platina, geen semi-dure kleding.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 15:12
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 22-09-2006 @ 15:56 :
Als je je wilt onderschijden draad je platina, geen semi-dure kleding.
En als je je echt wilt onderscheiden, dan draag je helemaal niets!
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 15:17
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Ben net naar The paul frank store geweest
en heb iets gekocht voor mn broertje . Julius maar dan met zo'n American Football Helm op
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 15:23
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
L_angel, je moet duidelijk de ins & outs van het forumbaas zijn nog even onder de knie krijgen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Ik zoek....lifestyle gerelateerde artikelen
Verwijderd
501 11-12-2008 18:53
Lifestyle Favoriete Merk
RagNaa
108 10-10-2006 20:49
Films, TV & Radio The O.C
$uperGirl
500 06-07-2004 21:36
Vrije tijd EK-selectie topic..
Dr. Durrr
14 17-05-2004 20:19
Lifestyle 'Kinderachtige' elementen in de mode?
Verwijderd
91 20-08-2003 22:06
Lifestyle Waar vind ik topic
Verwijderd
494 01-07-2003 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.