Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 19-07-2007 @ 16:12 :
Hoe moeilijk zou het zijn om van deze foto een tattoo te laten ontwerpen?
ligt idd aan de artiest. gewoon goed kijken en rondvragen naar artists die goed kunnen ontwerpen en mooie bloemen hebben gezet in het verleden.
maar wow... idd een mooie foto trouwens! dat moet wel een vette tat worden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2007, 09:33
Melissa88
Melissa88 is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 18-07-2007 @ 23:09 :
Ja dat is normaal .
Het is wel schrikken om dat te zien gebeuren th0 .
Okee, dank je wel! Was inderdaad flink schrikken haha!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 18:51
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-07-2007 @ 22:45 :
ligt idd aan de artiest. gewoon goed kijken en rondvragen naar artists die goed kunnen ontwerpen en mooie bloemen hebben gezet in het verleden.
maar wow... idd een mooie foto trouwens! dat moet wel een vette tat worden!
Ja ik ben al bij iemand langs geweest en heb hem de foto laten zien en hij zou eraan werken. Maar een week later belde hij om te zeggen dat het toch niet ging lukken omdat de lijnen te vaag waren etc. Of ik anders een getekend plaatje van die bloem zou kunnen zoeken in een encyclopedie.. Nou dus ik heb gezocht maar overal staan alleen maar foto's erin, tekeningen zijn gewoon te ouderwets geworden.

Ik ga over een maand naar het buitenland en ik wilde hem graag voor die tijd willen laten zetten, maar nu heb ik ook weinig zin om in die laatste week 'nog even' een tattoo te laten zetten
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 19:23
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
innogen schreef op 22-07-2007 @ 19:51 :
Ja ik ben al bij iemand langs geweest en heb hem de foto laten zien en hij zou eraan werken. Maar een week later belde hij om te zeggen dat het toch niet ging lukken omdat de lijnen te vaag waren etc. Of ik anders een getekend plaatje van die bloem zou kunnen zoeken in een encyclopedie.. Nou dus ik heb gezocht maar overal staan alleen maar foto's erin, tekeningen zijn gewoon te ouderwets geworden.
Kan diegene niet gewoon een tekening maken van die foto? Moet goed te doen zijn imo.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 21:42
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Als je tattooeerder van die foto geen stencil kan maken zou ik me zeker niet door hem laten tattooeren.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 22:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
drezzz schreef op 22-07-2007 @ 22:42 :
Als je tattooeerder van die foto geen stencil kan maken zou ik me zeker niet door hem laten tattooeren.
Dat idee had ik dus ook. Die foto is harstikke duidelijk.
Wel jammer dat het nu niet meer optijd gaat lukken. Zou je er anders eentje in Amerika laten zetten? Of gewoon een jaar wachten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 22:17
Verwijderd


A.s. zaterdag weer aan de beurt.
Kleuren worden opnieuw gedaan want die zijn niet mooi geworden, en de rest nog wat verder uitbreiden, vogel hopelijk eens zwart maken...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 22:40
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zwart? Waarom laat je dat beest niet zo?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 22-07-2007 @ 19:51 :
Ja ik ben al bij iemand langs geweest en heb hem de foto laten zien en hij zou eraan werken. Maar een week later belde hij om te zeggen dat het toch niet ging lukken omdat de lijnen te vaag waren etc. Of ik anders een getekend plaatje van die bloem zou kunnen zoeken in een encyclopedie.. Nou dus ik heb gezocht maar overal staan alleen maar foto's erin, tekeningen zijn gewoon te ouderwets geworden.

Ik ga over een maand naar het buitenland en ik wilde hem graag voor die tijd willen laten zetten, maar nu heb ik ook weinig zin om in die laatste week 'nog even' een tattoo te laten zetten
Bij wie ben je geweest dan? Want idd, als hij daar geen stencil van kan maken, of geen creativiteit heeft om zelf een bloem te tekenen zou ik daar niks laten zetten.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 22-07-2007 @ 23:40 :
Zwart? Waarom laat je dat beest niet zo?
Op deze foto ziet het er misschien wel oke uit, want die is lekker gefotoshopt met blur en contrast, maar in het echt is het heel wat minder. Of nouja, iets minder vet.
En het is altijd de bedoeling geweest een raaf/kraai te zetten, met zwarte veren en wat blauwe gloed erover (alleen hij is begonnen met de gloed). De tattooeerder vind het nu ook al vet en zegt ook dat het wel leuk is een lichte vogel te doen, maar ik wil gewoon een zwarte raaf, geen blauwe ijsvogel.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 22:55
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik laat ook nog eens raven zetten. Waarschijnlijk helemaal zwart. Misschien een beetje blauw om de beestjes wat diepte te geven...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 23:13
Verwijderd
Ja raven zijn de shit. Bij mij komen er ook nog raafjes bij die wegvliegen over mn schouder ofzo..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 23:32
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
mandi schreef op 22-07-2007 @ 20:23 :
Kan diegene niet gewoon een tekening maken van die foto? Moet goed te doen zijn imo.
Ja dat dacht ik dus ook Maar hij zei dat hij er geen duidelijke tekening van kon maken. Terwijl ik het gewoon op een prima deskjet in kleur en al had uitgeprint dus aan een eventueel slechte print oid kan het niet liggen.

@ drezzz en Trimm Trabb; Ja ik zit nu ook echt te twijfelen. Had eigenlijk een afspraak voor komende week maar die heb ik verzet naar 'we zien later wel' ivm nog geen goed ontwerp hebben dus. Oh en hij gaat ook op vakantie dus ik denk niet dat het er nog van gaat komen. Niet bij hem in ieder geval.

@Danique; Tony's Tattoo in Leidschendam. Een hele goede vriendin van me heeft haar tat daar ook laten zetten en ik vind die van haar goed gelukt. Maar zij had haar eigen ontwerp al kant en klaar, dus misschien is hij gewoon een betere lijntjesovertrekker dan dat hij tekenaar is. I dunno.
Ik vind jouw raaf eigenlijk nu ook al mooi, zo wit met dat mooie blauw
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 23:41
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ga gewoon lekker naar Inkstitution als je terug komt. Errol is goed met bloemen, die foto maakt ie zo na (al denk ik dat ie vast gaat vragen of ie er dingen bij mag doen hehe).
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 23:42
Verwijderd
http://www.tattoostudioleidschendam.nl/

Nazorg:

1. Verwijder de folie na circa 3 uur
2. Was de Tattoo met lauw water (geen zeep)
3. Droog de huid deppend
4. Breng een dunne laag zalf aan (vaseline of uierzalf)
5. Herhaal stap 1 t/m 4 om de 2 á 3 uur

PFFFF tuurlijk! Elke 2 uur wassen zonder zeep.. en die foto's.. en die site in het algemeen.. nee sorry hoor maar ik zou het gewoon echt niet doen.. Misschien voor een tribaltje ofzo..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
mixtape schreef op 23-07-2007 @ 00:41 :
Ga gewoon lekker naar Inkstitution als je terug komt. Errol is goed met bloemen, die foto maakt ie zo na (al denk ik dat ie vast gaat vragen of ie er dingen bij mag doen hehe).
of ga naar shipwreck: mensen die niet aan de coke zitten, goedkoper en geen wachtlijst van een paar maanden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 11:58
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Of ga naar Death or Glory. Vette oldschool shit door gepassioneerde tattoo artist; en je betaalt (nog) niet eens de hoofdprijs.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 12:29
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Of je gaat naar de artiest waarvan je denkt dat hij het best kan maken wat jij wil, ik denk dat dat Errol is in dit geval.
En de prijs lijkt me bij een tatoeage het minst van belang.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 13:48
Crimson
Crimson is offline
jezus die tony tattoo shit is lelijk zeg, bah


mandi, heb jij eigenlijk al je mushrooms?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 14:24
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-07-2007 @ 14:48 :
jezus die tony tattoo shit is lelijk zeg, bah


mandi, heb jij eigenlijk al je mushrooms?
nee, nog niet. Heb m'n plannen uitgesteld.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 15:06
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
hellebel schreef op 23-07-2007 @ 13:29 :

En de prijs lijkt me bij een tatoeage het minst van belang.
Duh.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 17:53
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 23-07-2007 @ 16:06 :
Duh.
Waarom noem je het dan?
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 18:34
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
hellebel schreef op 23-07-2007 @ 18:53 :
Waarom noem je het dan?
omdat het altijd lekker is als je iets minder hoeft te betalen lijkt me?
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 23-07-2007 @ 19:34 :
omdat het altijd lekker is als je iets minder hoeft te betalen lijkt me?
lijkt mij wel. bovendien werden er ook andere dingen genoemd die wat relevanter waren
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 18:42
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ja man vette oldschool shit en een gepassioneerde artiest is echt relevant. Joe.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 18:58
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 23-07-2007 @ 19:42 :
Ja man vette oldschool shit en een gepassioneerde artiest is echt relevant. Joe.
*knip: zelfcensuur, geen zin in dit gezeik, moet ook idd niet met beweringen gaan gooien als ik geen zin heb om uit te leggen waarom*

het ging er voor mij iig om dat er meerdere goede artists zijn die dit zouden kunnen...

Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:17
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
hellebel schreef op 23-07-2007 @ 19:42 :
Ja man vette oldschool shit en een gepassioneerde artiest is echt relevant. Joe.
Oh alsjeblieft, je snapt het punt toch?
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:27
Bumber
Avatar van Bumber
Bumber is offline
Sorry hoor, maar als je heel even normaal en logisch nadenkt zou jij toch moete weten dat piercings en tattoos echt heel lelijk zijn en gewoon echt niet kunnen.

Iedereen weet dat, waarom jij dan niet?
__________________
Elke dag een feestje.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 20:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je effe heel logisch nadenkt zou je ook moeten weten dat jouw posts niet kunnen, maar daar laat jij je ook niet door tegenhouden, toch?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 20:41
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:27 :
Sorry hoor, maar als je heel even normaal en logisch nadenkt zou jij toch moete weten dat piercings en tattoos echt heel lelijk zijn en gewoon echt niet kunnen.

Iedereen weet dat, waarom jij dan niet?
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-07-2007 @ 12:04 :
of ga naar shipwreck: mensen die niet aan de coke zitten, goedkoper en geen wachtlijst van een paar maanden.
goedkoper? nee.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-07-2007 @ 19:58 :
liever dat dan een artist onder invloed

wie the hell werkt er dan onder invloed volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 22:59
Verwijderd
o, laat ook maar. het spijt me dat ik tegen de heilige tattoo kenners in durfde te gaan *schaam schaam*
Citaat:
mandi schreef op 23-07-2007 @ 20:17 :
Oh alsjeblieft, je snapt het punt toch?
idd
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 05:36
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Zomaar beschuldigingen uiten zonder een geloofwaardig verhaal en dan ineens zo gaan lopen piepen. Haha.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 09:26
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
hellebel schreef op 24-07-2007 @ 06:36 :
Zomaar beschuldigingen uiten zonder een geloofwaardig verhaal en dan ineens zo gaan lopen piepen. Haha.
Ach, wat maakt het uit.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 09:49
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 24-07-2007 @ 06:36 :
Zomaar beschuldigingen uiten zonder een geloofwaardig verhaal en dan ineens zo gaan lopen piepen. Haha.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 12:40
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Citaat:
mandi schreef op 24-07-2007 @ 10:26 :
Ach, wat maakt het uit.
dat maakt echt wel wat uit
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 12:51
Verwijderd
nou, laat lekker zitten... ik moet ook idd niet gaan zeuren op dingen waar ik overduidelijk geen verstand van heb

mijn post is ge-edit, nu lekker weer blij verder
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 12:55
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik edit hem ook wel.
Mensen zeuren. Sta maar lekker boven de rest met je arrogante hoofd.
__________________
.

Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 12:56
5803
5803 is offline
Ik heb sinds april een tongpiercing. Begonnen met een staafje van 20mm, daarna 18, daarna 14. Nu heb ik de hele tijd die van 14mm in. Maar af en toe gaat hij echt zomaar los. Dan voel ik opeens het balletje los in mijn mond. Dit lijkt me niet echt de bedoeling enzo.

Hebben anderen dit ook? Kan het er aan liggen dat het staafje iets te kort is en dat hij dan te strak zit ofzo?
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 12:57
Verwijderd
zo dan

[edit] dat was tegen Gwen.

over die tongpiercing. ik denk eerder dat je balletje gewoon niet goed vast zit, of dat het schroefdraad een beetje gaar is. want bij een te kort staafje zou hij eerder te strak zitten dan los gaan, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 15:12
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
5803 schreef op 24-07-2007 @ 13:56 :


Hebben anderen dit ook? Kan het er aan liggen dat het staafje iets te kort is en dat hij dan te strak zit ofzo?
Heel vaak last van, laatst werd ik wakker en miste ik het bolletje van mijn tongpiercing... doorgeslikt. Heb er nog niet echt een oplossing voor gevonden behalve elke dag even alle bolletjes vast draaien. Bij langere staafjes lijk ik er minder last van te hebben maar of dit ook echt waar is... geen idee.

Genoeg bolletjes op voorraad is in ieder geval wel praktisch .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 24-07-2007 @ 13:51 :
nou, laat lekker zitten... ik moet ook idd niet gaan zeuren op dingen waar ik overduidelijk geen verstand van heb
Het gaat hier niet over dat jij zogenaamd geen verstand van tattoos of artiesten zou hebben, maar over dat jij zegt dat mensen bij inkstitution (daar ga ik van uit, je quote ging over inkstitution) aan de coke zijn. Nu krabbel je ineens tegen omdat je niet wil zeggen waar je die info vandaan hebt of over wie het gaat. BEGIN ER DAN NIET OVER...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 19:52
Verwijderd
ik denk ook dat ie aan de coke zit, er meerdere mensen met mij, maar goed, dat heb ik al laten vallen, HOU ER DUS OVER OP
het gaat van mijn kant ook vooral over het feit dat onder andere jij jezelf "piercing en tattoo godin" vindt, of jezelf iig zo profileert, en ontzettend arrogant doet tegen mensen die ook maar een enigszins afwijkende mening hebben.
ik ben het nogal zat dat je altijd en overal inkstitution aanraadt, terwijl errol helemaal niet zo ontzettend bijzonder is. ja, hij is goed, maar zo zijn er véél meer. en als je dan iemand anders noemt, zoals Gwen, dan krijg je een reactie van "nou, lekker belangrijk"
ik zou nooit meer naar inkstitution gaan, om meerdere redenen. ik laat jou toch lekker voor miss everything spelen, laat mij dan ook lekker met rust.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 24-07-2007 @ 20:52 :
ik denk ook dat ie aan de coke zit, er meerdere mensen met mij, maar goed, dat heb ik al laten vallen, HOU ER DUS OVER OP
het gaat van mijn kant ook vooral over het feit dat onder andere jij jezelf "piercing en tattoo godin" vindt, of jezelf iig zo profileert, en ontzettend arrogant doet tegen mensen die ook maar een enigszins afwijkende mening hebben.
ik ben het nogal zat dat je altijd en overal inkstitution aanraadt, terwijl errol helemaal niet zo ontzettend bijzonder is. ja, hij is goed, maar zo zijn er véél meer. en als je dan iemand anders noemt, zoals Gwen, dan krijg je een reactie van "nou, lekker belangrijk"
ik zou nooit meer naar inkstitution gaan, om meerdere redenen. ik laat jou toch lekker voor miss everything spelen, laat mij dan ook lekker met rust.
HAHAHA omg, gaat het nu ineens over mij? Ten eerste, ik heb inkstitution niet aangeraden, dat deed Mixtape. Ten tweede, ik ging ook niet rolleyen of zeggen: whatever, toen Gwen dat joch aanraadde. Ik heb alleen tegen Innogen gezegd dat ik niet naar die Tony dude zou gaan, maar kom op, wie zou daar heen gaan alleen naar de site en tattoo care kijkend. Verder post ik amper hier, behalve mn eigen tattoo's. Dat zal ik voortaan ook niet meer doen trouwens, anders denken mensen nog dat ik m'n eigen tattoo's mooi vind
Echt heel overdreven hoe je nu reageert, aangezien ik echt amper post hier, en dus niet kan inzien hoe ik Piercing & Tattoo Godin ben, of me zo zal voelen.
Kijk alleen al naar de kut reacties op nytewolf's tattoo's, iedereen geeft een kut reactie behalve ik. OMDAT HET ME GEEN REET BOEIT OF IEMAND EEN LELIJKE TATTOO HEEFT. Heb dan ook niet de behoefte te gaan bashen, ik weet toch dat nyewolf hem fucking mooi vind, wat heb ik eraan om zn tattoo naar beneden te halen.
ANYWAY, geen zin meer om mezelf te verdedigen, want wat mij betreft heb je het niet over mij in je post aangezien er geen reet van klopt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 20:12
Verwijderd
ik reageer niet overdreven, ik leg enkel uit wat me dwars zit. ik zei ook niet dat alles op jou sloeg, maar onder andere ook op jou. sommige mensen hier voelen zich namelijk wél verheven boven anderen. geen idee waarom.

ik wil je hier helemaal niet weghebben of wegjagen of de illusie wekken dat je niet mag zeggen wat je wilt, maar enkel duidelijk maken aan jou, en anderen, dat iedereen een mening heeft en zijn eigen redenen om ergens heen te gaan of ergens voor te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 20:14
Verwijderd
en dat is dus laag, maar bedankt voor het verwijderen van die bash post.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 20:18
Verwijderd
Ja ach, ik liet me even gaan. Hou er gewoon totaal niet van als mensen dingen zeggen die duidelijk niet kloppen. Schijnbaar zie je mij echt als zo'n arrogante biatch, maar wat ik net al zei: ik zie mezelf echt niet bij dat groepje.
Misschien vind jij het arrogant dat ik dingen van mezelf post en nooit (posi) dingen zeg over andere mensen hun tatttoo's (godver hoe formulier je deze zin juist), dat kan.. Ik heb het zelf iig niet door dat ik me verheven "gedraag".
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 20:22
Verwijderd
okee. laten we het hier dan bij houden.

(en nee, ik vind het leuk om dingen te zien, en je hebt aardig wat erg mooie tats, die ik ook graag zie. blijf die vooral posten. en positief commentaar, ach... ik zeg gewoon wat ik ervan vind, tenzij ik het echt graflelijk vind, dan kan ik beter mijn mond houden. dus dat is het ook niet, maar ik vond het hier even te ver gaan... en jij vatte dat iets te persoonlijk op, wat ik je ook wel makkelijk maakte met mijn "miss" geblaat)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 21:22
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 24-07-2007 @ 20:52 :
ik ben het nogal zat dat je altijd en overal inkstitution aanraadt, terwijl errol helemaal niet zo ontzettend bijzonder is. ja, hij is goed, maar zo zijn er véél meer. en als je dan iemand anders noemt, zoals Gwen, dan krijg je een reactie van "nou, lekker belangrijk"
Tuurlijk zijn er veel meer andere goede artists, maar het ging in dit geval om die bloemen. Pete is zeker goed. Die Death Or Glory dude is ook wel goed. Maar beide in andere dingen, check hun portfolio er maar op na. Errol is gewoon goed met bloemen (en pinups en oldschool), klaar. (SlickNick van 25 To Life is trouwens ook wel goed met bloemen).
En ik vond je opmerking over wie er dan coke mag doen of niet, heel erg irrelevant.

Wat heb je trouwens laten zetten bij Pete?
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.