Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2007, 23:09
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik wil een mooi grijs jurkje, laarsjes en een surfboard. ooh en een kamer op de prinsengracht.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2007, 23:14
Verwijderd
ja ik wil ook wel ergens een dik appartement waar ik met mijn chicka kan wonen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 08:19
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
]{ing: De cropfactor van een camera bepaalt welk deel van het bereik van je (groothoek)lens je daadwerkelijk ziet op de foto.
Oh ja daar heb ik inderdaad over gehoord. Ik kende die term niet maar ik interesseer me ook niet zo voor technische chit chat. Leuke bijkomstigheid inderdaad maar voor mij niet kostenbesparend.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:33
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
en een kamer op de prinsengracht.
q f t
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:49
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Oh ja daar heb ik inderdaad over gehoord. Ik kende die term niet maar ik interesseer me ook niet zo voor technische chit chat. Leuke bijkomstigheid inderdaad maar voor mij niet kostenbesparend.
Zeker als je echt een 5D gaat aanschaffen is het verstandig om ernaar te kijken, omdat het voordelig is voor je groothoeklenzen en je telelenzen ineens minder tele worden bij een 5D. Kostenbesparend zal het niet zijn, je hebt sowieso L glas nodig.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:53
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik wacht heel lui op de review van een ex medestudent die hem onlangs heeft gekocht. . En er is geen haast bij, als ik hem over een half jaar koop is hij veel goedkoper. Of misschien is er dan al een nieuwe fullframe EOS camera.

Die jongen heeft nog een EOS 20D te koop trouwens, als iemand interesse heeft gezien de WENSEN in deze topic. Ik ga mijn 10D ook verkopen maar volgens mij is dat ding echt 3 euro waard nu. .

Edit: Hmm 1000 euro minder waard.
Wat dat L glas betreft, ik heb erover gelezen het lijkt me geen vereiste.

__________________
tirade

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 11:07.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 14:09
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik wil graag meer nagellak, nieuwe pumps, meer hempjes, naar de kapper, altijd een paard of twee, een schoonmaakster en een andere laptop.
En dat is normaal want ik ben een meisje en zo duur is alles niet, maar sparen schijnt ook belangrijk te zijn.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 14:37
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ik wacht heel lui op de review van een ex medestudent die hem onlangs heeft gekocht. . En er is geen haast bij, als ik hem over een half jaar koop is hij veel goedkoper. Of misschien is er dan al een nieuwe fullframe EOS camera.

Die jongen heeft nog een EOS 20D te koop trouwens, als iemand interesse heeft gezien de WENSEN in deze topic. Ik ga mijn 10D ook verkopen maar volgens mij is dat ding echt 3 euro waard nu. .

Edit: Hmm 1000 euro minder waard.
Wat dat L glas betreft, ik heb erover gelezen het lijkt me geen vereiste.

[afbeelding]
Ik ben geen ervaringsdeskundige, lees ook maar wat er staat.. Weet iig wel dat je geen EF-S lenzen erop kunt zetten, daar heeft de 5D geen geschikte vatting voor.

Citaat:
Lens Mount

The EOS 5D has a standard metal EF lens mount, because the EOS 5D uses a full-frame sensor it can't support EF-S lenses which are designed to work with APS size sensors (and hence produce a smaller imaging circle). Because of its full-frame sensor a 50 mm lens on the EOS 5D produces the same field of view as it would on a 35 mm film camera, there is no 'field of view crop'.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:22
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
mijn vader heeft een 5d plus flink wat lenzen, schrik me elke kapot als ik hoor wat dat wel niet kost pff.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 16:10
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
ik zou me trouwens doodschamen met een iphone

__________________
dj the millenium falcon

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 16:11. Reden: zeg ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:45
RSR
RSR is offline
@Ptil, lees je dan alsjeblieft nog wat beter in tegen die tijd , 2500 neerlappen voor een fullframe camera terwijl je daar niet zo veel verstand van hebt is een beetje zonde, aangezien meer AF punten e'n pixels ook in bijvoorbeeld een 40D zitten. Ik weet niet wat voor glas je nu hebt, maar EF-S lenzen kan je meteen dumpen. Lenzen met een bereik van 18-70 of iets dergelijks zijn nu inmiddels gewoon erg wijd ipv 'walkaround'. Denk daar wel aan, 5D met een EF 24-70 F2.8L is eigenlijk een gouden combinatie, maa rwel prijzig.
__________________
!!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:53
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik koop niet zomaar een camera hoor. Ik heb in het verleden meerdere camera's gekocht en ik weet over het algemeen wel what's up. Ik heb 4 EF lenzen dus dat zit wel snor.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:26
Verwijderd
ik wil een wii en een nieuw bed en een normaal huis enzo. en n huisdier. en meer kleren.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:37
RSR
RSR is offline
Citaat:
Ik koop niet zomaar een camera hoor. Ik heb in het verleden meerdere camera's gekocht en ik weet over het algemeen wel what's up. Ik heb 4 EF lenzen dus dat zit wel snor.
Dan kan ik vanaf dit moment alleen maar jaloers zijn
__________________
!!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:55
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline


Oh ja ik wil een pluizige kat en een konijn en een recalcitrant schoothondje.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:36
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ik wilde dat vroeger echt zo graag he. Keihard met een winkelwagen langs alle schappen en alles d'r in schuiven, yes
Ja, en misschien kom ik dan wel gelukzalig glimlachend met een foto in het plaatselijke krantje. Dat lijkt me wel wat voor mij.

Ik heb al bedacht dat ik als eerste naar het wasmiddelschap zou rennen : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:39
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
Ik wil geld zodat ik eindelijk weer eens leuke dingen kan gaan doen of kopen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:43
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
ik zou me trouwens doodschamen met een iphone

[afbeelding]
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, en misschien kom ik dan wel gelukzalig glimlachend met een foto in het plaatselijke krantje. Dat lijkt me wel wat voor mij.

Ik heb al bedacht dat ik als eerste naar het wasmiddelschap zou rennen : (
Ik naar de drankafdeling en dan kratjes speciaalbier stapelen.

Ik zou ook twee winkelwagentjes meenemen. Zou het een regel zijn, dat je er maar één mag? Ik wil er echt twee. Eén voor het bier en één voor de rest. Eigenlijk wil ik er dan nog meer want dan kan ik écht gewoon zonder op te letten alles d'r in schuiven, maar dat mag vast niet.

En wat regionale kranten betreft, ik won ooit een fiets en toen stond ik in het Amstelveens Dagblad
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 01:29
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik wil niet echt iets groots, meestal kleding en schoenen. Voor de rest kan ik vaak dingen kopen die ik graag wil hebben, dus dat is wel relaxed . Ach en die dingen zijn vaak niet duur, vandaar dat ik ze makkelijk kan aanschaffen.

Af en toe wil ik wel iets duurs zoals een ipod, laptop of digitale camera.
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:24
Verwijderd
http://tweakers.net/nieuws/46139/Eer...opgedoken.html

Meizu
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:26
Verwijderd
the motherfucking bastards
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:29
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
''Als je iemand kent die chinees kan lezen, dan zal die je vertellen dat 't een Photoshop mod is van een Meizu fan. Die zou graag zoiets willen zien.

Case closed.''

Ovrigens niet pro-iphone. Ding is hier nog niet uit en de hype is al overdreven..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:30
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ik naar de drankafdeling en dan kratjes speciaalbier stapelen.

Ik zou ook twee winkelwagentjes meenemen. Zou het een regel zijn, dat je er maar één mag? Ik wil er echt twee. Eén voor het bier en één voor de rest. Eigenlijk wil ik er dan nog meer want dan kan ik écht gewoon zonder op te letten alles d'r in schuiven, maar dat mag vast niet.

En wat regionale kranten betreft, ik won ooit een fiets en toen stond ik in het Amstelveens Dagblad
O ja, dat ook, al heb ik niet zo'n grote koelkast dus moet ik wel heel veel meteen opdrinken en over m'n kleren morsen zodat ik weer kan wassen

Ik stond een keer als figurant in een polderlandschap bij een artikel over fietslichtcontroles in het Bodegraafs Nieuwsblad. ""Beat that )"".
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 13:42
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
En wat regionale kranten betreft, ik won ooit een fiets en toen stond ik in het Amstelveens Dagblad


ik stond ook ooit in het plaatselijke krantje maar dat was omdat ik van mijn fiets gevallen was toen ik zes was en wat de nieuwswaarde van dat bericht eigenlijk was is me even ontschoten.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:46
Verwijderd
Ik wil concertkaartjes voor naar Sufjan Stevens, een Macbook, een digitale spiegelreflex, een huis in Utrecht, een LCD tv, een nieuwe mobiele telefoon, veel geld zodat ik niet meer rood sta, een vader die eindelijk mijn schilderij nou eens wil ophangen want als ik doe hangt hij geheid scheef of gebeurt er iets anders engs.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik stond een keer als figurant in een polderlandschap bij een artikel over fietslichtcontroles in het Bodegraafs Nieuwsblad. ""Beat that )"".

Ik stond een keer in de Gorcumse Courant mét foto omdat ik een super nintendo had gewonnen met een prijsvraag van Milka. Beat thát.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:18
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
''Als je iemand kent die chinees kan lezen, dan zal die je vertellen dat 't een Photoshop mod is van een Meizu fan. Die zou graag zoiets willen zien.

Case closed.''
het zou zo kunnen, de kopie markt is groot en originaliteit is ver te zoeken op de chinese markt.
je hebt koffieshops met een aangepast starbucks logo, sportwinkels met een nike logo look-a-like en een kopie van de slogan van adidas.
.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:30
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Ik stond een keer in de Gorcumse Courant mét foto omdat ik een super nintendo had gewonnen met een prijsvraag van Milka. Beat thát.
Ik stond een paar keer in de krant in een hele fotospecial over de peuterspeelzaal waar ik op zat en ik ben twee keer op tv geweest; één keer in m'n hometown bij een uitzending over een café waar ik toen was en één keer bij een pretentieus feest in club 11. Ik win.

En wat prijsvragen betreft, ik heb een keer een Eternal cd gewonnen dankzij een gevatte slogan. Ik hoop dat ik hem nog heb, het is een juweeltje.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:32
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
het zou zo kunnen, de kopie markt is groot en originaliteit is ver te zoeken op de chinese markt.
je hebt koffieshops met een aangepast starbucks logo, sportwinkels met een nike logo look-a-like en een kopie van de slogan van adidas.
.
Volgens mij is het inderdaad ook zo gezien dat er op wikipedia toch wel een officieel artikel is over die kloon.

http://en.wikipedia.org/wiki/M8_miniOne
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:34
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ja ik kijk elk jaar mijn ogen uit door hun "vindingrijkheid" .
geweldigste was het schoenenmerk birkemstuck.
en crucs.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:55
Verwijderd
oh een normale muismat wil ik ook want deze heeft en relief en gaten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:56
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline

haha inderdaad
denk dat ik het niet beter had kunnen formuleren
__________________
dj the millenium falcon
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
maddox <3
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
'
Ovrigens niet pro-iphone. Ding is hier nog niet uit en de hype is al overdreven..
Dat is ook zo'n beetje de grote kracht van apple. Niets aan te merken op de marketings strategie haha.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:26
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik ben eruit, het wordt een teletijdmasjien.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Ik win.
.
backdo' en ik hebben wel meerdere keren de lokale krant gerocked met onze bandfoto's.
ZELFS DE BN DE STEM OMGZ.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:41
Verwijderd
het was wel een prachtig shot.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:44
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik werd bang van mezelf.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:11
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Ik ben als activist een paar x op tv geweest .
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben eens bij het jeugdjournaal geweest, je zag me vijftig meter verderop zitten op een hekje.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:41
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ondanks dat ze Skins liever niet in beeld namen, ben ik op een of andere Amsterdamse kutzend bij Wasted op TV geweest.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:44
iidar.orp
Avatar van iidar.orp
iidar.orp is offline
Ik heb eens een flippo-kampioenschap mogen bijwonen en ben daarmee dan ook op tv geweest. Ik heb dus alles wat mijn hartje begeert.

Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:49
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
jouw geekskilz blijven me verbazen willem.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:51
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb een keer een Donald Duck Extra gewonnen met een prijsvraag in de Donald Duck en toen ben ik hem de week daarna kwijtgeraakt in de bus naar ons schoolreisje toe!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
SOWEE. een klasgenoot vertelde vandaag dat ze bij de eerste idols-serie een auto had gewonnen maar uit paniek haar telefoon erop gooide LOLS pwnt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ze was ook maar twaalf ofzo
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:58
Verwijderd
ja dat is wel pwnt.


ik wil een nieuwe winterjas, heb al wel een paar leuke op het oog, maar heb er nog geen geld voor
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik ben als activist een paar x op tv geweest .
pyama party van de NVU?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Materialisme combineren met .....
kabouterkop
25 03-05-2006 19:09
ARTistiek Nieuwe materialen en technieken in de actuele kunst
telefoontje
3 26-03-2006 21:48
Muziek The Sheer - Material Boy
pieter17
6 30-11-2004 07:55
Psychologie materialisme versus ideologisme
meisje
8 07-04-2004 11:15
De Kantine Materialisme goede basis voor huwelijk?
Secreet
25 15-10-2002 16:18
Levensbeschouwing & Filosofie Materialisme in de huidige samenleving
TMLWKY
27 24-07-2002 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.