Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2010, 20:36
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Oorbellen vind ik echt vreselijk bij mannen, bleh bleh bleh. Bij een enkeling wil het er nog wel eens oké uit zien, maar m'n vriend zou er geen moeten hebben hoor. Vaak ook nog zo'n blingbling-steen erin hangen, neeee ik vind het maar niets. Piercing ben ik zelf niet zo'n fan van, of in ieder geval ik zou er zelf nooit een nemen (buiten m'n oorbellen om dan). Het moet je staan denk ik..
Als je het stereotype eraf wilt, zou ik geen oorbelletje nemen maar indd een tunnel of een stretcher of iets. Dat heeft alleen weer als nadeel dat het minder snel dichtgroeit als je het zat bent.

Ik zou er maar eens goed over nadenken als ik jou was, als je het alleen maar doet om het stereotype beeld te doorbreken zou ik er gewoon lekker geen nemen
Advertentie
Oud 03-03-2010, 21:03
WAT
WAT is offline
tepelpiercings!

niet iedereen hoeft het te zien en staat super sexy op skinny jongens!
Oud 03-03-2010, 22:15
jerometje
jerometje is offline

jah had het er vandaag met me vader over gehad en die zei dat ik het allemaal lekker zelf moet weten en die kwam ook al met het idee om ergens gewoon te piercen. een tunnel is absoluut geen optie. ik sta de helft van de week voor een zmlk klas(zeer moeilijk lerende kinderen) vanwege me stage
Oud 05-03-2010, 10:06
michatrini
Avatar van michatrini
michatrini is offline
Citaat:
tepelpiercings!

niet iedereen hoeft het te zien en staat super sexy op skinny jongens!
jep
__________________
Just don't
Oud 06-03-2010, 18:02
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik denk eraan om oorbellen te nemen, maar zal ik dan 1 in m'n linkeroor nemen. Goud ringetje ofzo. Of een meer glimmerend knopje in beide oren?
Ik denk zelf dat ik voor die enkele ring ga.
Oud 06-03-2010, 19:14
Verwijderd
Als je dat zelf denkt, waarom vraag je het dan aan ons? 't Zijn jouw oren.
Oud 06-03-2010, 19:42
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Maar het gaat erom hoe het eruit ziet, niet?
Als jullie allemaal vinden dat glimmerknopjes echt altijd veel en veel mooier zijn dan een ringetje
Oud 06-03-2010, 20:19
Narita
Narita is offline
Ik vind zelf guys met tunnels wel leuk, maar daar heb jij het gezicht volgensmij niet helemaal voor. Ik las dat je had gekozen voor gewone knopjes, lijkt me een prima idee n_n
Oud 07-03-2010, 10:22
Verwijderd
Nog tips voor het uitdoen van een BCR en het indoen (dichtkrijgen) van zo'n smooth segment ringetje? GAH frustratie
Oud 07-03-2010, 10:26
jerometje
jerometje is offline
ik vind zoizo dat ringetjes bij jongens in de oorlel niet mooi zijn. als je heel graag een ringetje wil zou ik voor een helix gaan.(dat is bovenin je oor bij het kraakbeen) ik ga zelf volgende week een knopje laten schieten in me linkeroor maar dat is gewoon omdat mijn rechteroor groter is. als je iets in je linkeroor laat zetten omdat anderen zeggen dat rechts gay is dan ben je zelf waarschijnlijk de grootste gay omdat je je zo makkelijk laat overhalen. zoizo zou ik niet direct in 2 oren te gelijk laten zetten omdat je het mischien na een week al niet meer zo leuk vind en dan zit je wel met 2 gaatjes in je oren
maarja.... dat is mijn mening, je moet natuurlijk gewoon zelf weten wat je het mooiste vind
Oud 07-03-2010, 11:33
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Bij de BCR; pak iets van een tangetje (kan ook een schaar zijn) en steek dat een stukje door je ringetje. Dan voorzichtig openduwen, dan valt 't balletje er vanzelf uit. Je moet er wel ff op letten dat je 't balletje niet kwijtraakt! Ik ga altijd boven de wasbak hangen (met de stop erin offcourse )

Met de segmentring is het ongeveer hetzelfde verhaal, ringetje een stukje openduwen en dan de sluiting er proberen tussen te duwen. Mss handig om met z'n tweeen te doen, in je eentje is het echt heeeeeeel erg lastig!

Succes!
__________________
Krebs
Oud 07-03-2010, 16:28
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Gaatje schieten is niet zo duur toch? Waar doe je dat dan, juwelier om de hoek? En zo'n ringetje is..?

Misschien voor zaterdag dan.
Oud 07-03-2010, 17:58
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
weet de prijzen niet meer want is lang geleden maar het is geen gigantische uitgave. Ik vind persoonlijk 1 gaatje bij een man mooier als ik dan toch moet kiezen. Ringetjes zijn ook niet zo duur maar houd er rekening mee dat je pas na 6 weken (toch???) je zweerknopje(s) uit mag en je daarna pas een ringetje in mag doen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 07-03-2010, 18:03
waterijsje
Avatar van waterijsje
waterijsje is offline
Gaatje laten schieten kan je inderdaad gewoon bij een juwelier doen. Je moet een paar weken perse een knopje in en daarna mag je pas een ringetje oid.
Ik denk zelf wel dat je er snel zat van bent, want een oorbel staat maar bij heel weinig jongens leuk...
__________________
Het lijkt simpel ... en dat is het ook.
Oud 07-03-2010, 18:05
michatrini
Avatar van michatrini
michatrini is offline
kan je nog fotos sturen jerom?
__________________
Just don't
Oud 07-03-2010, 18:06
waterijsje
Avatar van waterijsje
waterijsje is offline
Niet doen.
Aan je foto op hyves leid ik af dat je geen geschikt hoofd hebt voor een oorbel
Daarnaast vind ik oorbellen bijna nooit mooi bij jongens.
En aan een piercing moet je al helemaal niet beginnen als jongen!
__________________
Het lijkt simpel ... en dat is het ook.
Oud 07-03-2010, 18:09
michatrini
Avatar van michatrini
michatrini is offline
...dus als je eruit ziet als een kansarme jongere: niet doen!
__________________
Just don't
Oud 07-03-2010, 20:32
jerometje
jerometje is offline
kost 7.50 bij de juwelier in ons winkelcentrum maar daar komen alleen maar van die paupers met teveel geld. kost ongeveer 5 euro bij een juwelier, als je gaat piercen in je oorlel kost het 30 euro en in je kraakbeen 45 euro.
Oud 07-03-2010, 20:38
jerometje
jerometje is offline
stelletje feministen....
heb hem lekker al geschoten en heb alleen nog maar positieve reacties gekregen
op me hyves is trouwens de enige nieuwe foto die in het zwart en wit, de rest is al 2 jaar oud
Oud 07-03-2010, 22:46
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Paupers met teveel geld..?^^ Oh wacht, kan natuurlijk ook kakkerr betekenen
Bedankt, Jeromeke! €35,- uitgeven voor een gok is me teveel, misschien kijk ik er later wel voor.
Oud 08-03-2010, 08:06
Verwijderd
in je eentje is idd een hel maar het is gelukt!
Oud 08-03-2010, 10:08
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Mooi zo

Vond je het niet superlastig om 't segmentringetje er uberhaupt in te krijgen?

Ot: Ringetjes uit m'n neus gehaald, 1 knopje er voor terug. Tongpiercing laten zetten en m'n haren donker geverfd! Wel ontzettend wennen, ziet er ineens totaal anders uit.

Zit nu heel erg te twijfelen over een industrial. Mensen met lang haar & 'n industrial; blijft je haar er veel inhangen etc?
__________________
Krebs
Oud 08-03-2010, 14:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik vind zoizo dat ringetjes bij jongens in de oorlel niet mooi zijn. als je heel graag een ringetje wil zou ik voor een helix gaan.(dat is bovenin je oor bij het kraakbeen) ik ga zelf volgende week een knopje laten schieten in me linkeroor maar dat is gewoon omdat mijn rechteroor groter is. als je iets in je linkeroor laat zetten omdat anderen zeggen dat rechts gay is dan ben je zelf waarschijnlijk de grootste gay omdat je je zo makkelijk laat overhalen. zoizo zou ik niet direct in 2 oren te gelijk laten zetten omdat je het mischien na een week al niet meer zo leuk vind en dan zit je wel met 2 gaatjes in je oren
maarja.... dat is mijn mening, je moet natuurlijk gewoon zelf weten wat je het mooiste vind
Dat groeit zo dicht hoor
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-03-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Mooi zo

Vond je het niet superlastig om 't segmentringetje er uberhaupt in te krijgen?

Ot: Ringetjes uit m'n neus gehaald, 1 knopje er voor terug. Tongpiercing laten zetten en m'n haren donker geverfd! Wel ontzettend wennen, ziet er ineens totaal anders uit.

Zit nu heel erg te twijfelen over een industrial. Mensen met lang haar & 'n industrial; blijft je haar er veel inhangen etc?
Om m in mn neus te krijgen? Ja best wel :/ Maar dat lukte uiteindelijk gelukkig ook.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.