Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
koekjes opgegeten die ik voor uuf had gekocht


ik ging vreten met urm, en daarna ging ik een kamer bekijken... maar het was niet één kamer, het waren er 3! heel mooi en groot, maar niet gekregen. nu heb ik hoofdpijn en volgens mij word ik ziek, maar dat mag niet want ik heb morgen een belangrijk gesprek op m'n oude stage met de stagenazi kutwijf.
Advertentie
Oud 20-01-2009, 22:20
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vanmorgen versliep ik me, toen ging ik hard studeren en heb ik uiteindelijk anderhalf paper afgemaakt én een boek uitgelezen. Nu ben ik helemaal gaar dus ga ik slapen, om me morgen hopelijk niet te verslapen. Oh en gisteren hebben mijn roomie en ik een heel, heel leuke nieuwe huisgenote op de kop getikt, yeah.
__________________
look back and laugh
Oud 20-01-2009, 22:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik was bezig mijn nieuwe prikprent te ontwerpen. Nu slapen en morgen weer arbeiden.
Oud 21-01-2009, 07:48
Verwijderd
Kwam vanochtend mijn bed niet uit. Nu ben ik aan het werk op stage en wellicht enige voorbereiding doen voor het examen van morgen.
Oud 21-01-2009, 12:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik probeer mezelf tot leren te zetten maar wil nog niet echt lukken dus ben maar even naar buiten gegaan en ga nu nog een poging doen . Vanavond oppassen en morgen 9 uur college en daarna tentamen. En dan VRIJJJJJJJJJJJJJJJ!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 21-01-2009, 14:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik ben al vanaf half 4 aan het leren voor mijn economie tentamen voor morgen, met misschien een pauze van 2 uur. maar ik moet hem halen anders moet ik de opleiding verlaten dus er hangt teveel vanaf...spannenddd.

daarna nog 5 tentamens te gaan
En hoe ging het?

Ot: sog sog sog, maar het tentamen is pas 30 jan en ik heb al heel veel gedaan, dus ergens is het wel verantwoord ofzo.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-01-2009, 15:06
Verwijderd
Ik heb al mijn tentamens verneukt en nu vind ik het ontzettend zinloos dat ik er uberhaupt voor heb geleerd, ik had beter mijn tijd kunnen besteden aan nuttige zaken zoals eh dit. Verder vind ik het Tieners & Pubers subforum echt een aanwinst
Oud 21-01-2009, 17:41
Assie483
Assie483 is offline
Vanmiddag een toets gemaakt voor wiskunde, We zaten maar met zijn 5en ofzo, aangezien de toets niet meetelt en het alleen als controle is of je het een beetje begrijpt. De toets was erg makkelijk dus een voldoende zit er wel in.
Daarna bij een vriend thuis gezeten & naar het winkelcentrum geweest.
Nu ben ik weer aan het leren voor fiscaal (IB en OZB), aangezien ik daar maandag een proeve van bekwaamheid over heb.
Oud 21-01-2009, 17:52
Dakoedam
Avatar van Dakoedam
Dakoedam is offline
Fantaseren over mooie Amsterdamse en Rotterdamse metro's en de mooie Rotterdamse tram!
Oud 21-01-2009, 19:20
EvilConduct
EvilConduct is offline
Keihard arbeiden! Stratenmaken 4 life!
Net even ge'Wii'ed (of hoe je dat ook schrijft) met mijn broertje omdat een vriend van hem te lui was om dat ding mee naar huis te nemen. Niets mis mee en zoals altijd schopte ik kont met Mario Kart. Ik ben koning! Mirror, hoge CPU zooi en ik win!

Citaat:
Fantaseren over mooie Amsterdamse en Rotterdamse metro's en de mooie Rotterdamse tram!
Fetisj?
Oud 21-01-2009, 22:53
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
En hoe ging het?

Ot: sog sog sog, maar het tentamen is pas 30 jan en ik heb al heel veel gedaan, dus ergens is het wel verantwoord ofzo.
jaaa hij ging best goed ik ben echt heel erg blij nu.

nog 3 te gaan en dan heb ik een week welverdiende vakantie
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 21-01-2009, 23:34
Verwijderd
Begravenis van de pa van een van de echte homies gehad. Echt kk allemaal. Wel daarna met hulp van genoeg scotch, herb en muziek iig nog wat glimlachen op zijn gezicht tevoorschijn gekregen.
Oud 21-01-2009, 23:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
net terug van een week in groningen om een korte film op te nemen met studenten van de nfta, dat was erg gaaf. leuke mensen ontmoet, mooie beelden gezien en veel geleerd, wordt een heel erg mooie film. continuiteitsrapporten schrijven is de bom en de catering was heerlijk en het was net een vakantie ( vergeleken bij de draaidagen van 14 uur die ik gewend ben was dit echt heel goed te doen), ook nog art department geholpen met setdressen. over drie weken hopelijk weer een week weg! en morgen ga ik een taart eten want ik ben jarigachtig.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-01-2009, 23:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Gefeliciteerd (alvast!) Ik heb gesolliciteerd voor nieuw bijbaantje dus laat die centen maar komen; verder wat andere werkzaamheden verricht en morgen naar de mofo-kaakchirurg. Echt geen zin in. Maar als ik terug ben staan er hopelijk twee nieuwe afleveringen van Lost op me te wachten, dat verzacht de pijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-01-2009, 00:26
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Begravenis van de pa van een van de echte homies gehad. Echt kk allemaal. Wel daarna met hulp van genoeg scotch, herb en muziek iig nog wat glimlachen op zijn gezicht tevoorschijn gekregen.
Fucked up man, sterkte ermee.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 22-01-2009, 00:31
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
De laatste dagen mijn leven aan het beteren. Niet meer zuipen als een malle en veeel meer slaap pakken. Dit doet mij goed. Werk is ook veel beter de laatste tijd. Vandaag arbeit en daarna even bij het thuisfront langs. Daarna een Bill Maher show gekeken en net Wristcutters: A Love Story gekeken, wat een prachtfilm. Nu maar eens het bed opzoeken en dan morgen werken, hopelijk oefenen met de band als mijn keeltyfus op is en daarna LOST kijken. Wellicht daarna nog What we do is secret kijken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 22-01-2009, 00:41
Verwijderd
ik ging vandaag voor een kutgesprek naar stage, maar het viel me allemaal wel heel erg mee. wijntjes gedronken tijdens het gesprek, en daarna nog even met de kok in de keuken zitten chillen. daarna ging ik eten met een vriend, en hebben we gegen die wand gekeken voor de 5e keer ofzo. verder gaan urm en ik met haar zusje + de deense uit in utrecht, kom allemaal ook maar, want iedereen die hier post woont toch in utrecht huhu.
Oud 22-01-2009, 13:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
huhu!

Nou, ik laat zo mn muil even lekker open snijden en ik heb er dus -100000000000% zin in.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-01-2009, 15:12
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
eindelijk weer een keertje uitgeslapen tot 12 uur. thee gedronken en brood gegeten van de lekkerste bakker in amsterdam met een mate. nu zit ik thuis en ontwerp ik een poster om geselecteerd te worden voor een studiereis naar marokko, ik hoop het zo. zometeen appeltaart bakken en paddestoelenrisotto maken met mates en dan morgen weer de hele dag werk en practicum. om daarna een goed weekend tegemoet te gaan .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 22-01-2009, 16:24
655321
655321 is offline
Ik ging net naar de Albert Heijn en daar staan kids als kleine sloebers te vragen of ze je voetbalplaatjes mogen. NO, you may not.
__________________
Fire, walk with me
Oud 22-01-2009, 17:01
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
tskk ik zit al heel de dag met m'n gekke amerikaanse huisgenoot te facebooken en suffe berichtjes naar elkaar te sturen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 22-01-2009, 17:31
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Vandaag heb ik het een en ander aan het huishouden gedaan, mijn nieuwe oven en waterkoken geinstalleerd in de keuken en ga zometeen lekker pasta maken! Vanavond een rustig avondje denk ik..

Oh en mijn psycho huisgenoot is sinds dinsdag tijdelijk weg en het is heeeeeerlijk. Geen rotzooi en shag in de keuken de badkamer niet smerig van vieze scheerharen en remsporen in de wc zijn nu verleden tijd!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 22-01-2009, 18:25
verfblik
Avatar van verfblik
verfblik is offline
gisteravond optreden gehad met bandje, was echt supergaaf! vanmiddag operatie gehad aan me ingegroeide teennagel, en nu zit ik thuis noodgedwongen 2 dagen te rusten en te verkrampen van de pijn
Oud 22-01-2009, 19:12
Beautyyx
Beautyyx is offline
school he.. duits leren + nederlands maken pff..
en nu lekker comedy kijken, chris rock.. de lama's .. najib amhali!!
zak chips derbij en wat te drinken .. taksi ofso ?
Oud 22-01-2009, 19:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Weer een hele dag geleerd en ik zie de lettertjes nu driedubbel. Straks wie is de mol? kijken en nu maak ik me enorme zorgen omdat er een griep-epidemie is. Och heden.
__________________
look back and laugh
Oud 22-01-2009, 19:51
Verwijderd
Citaat:
en nu maak ik me enorme zorgen omdat er een griep-epidemie is. Och heden.
haha.

ik had net m'n laatste keer supervisie, en ik kreeg een 8 omdat ik zo goed inzicht kan geven in mijn leerproces. het grappige is dat ik mijn stage niet heb gehaald omdat ik niet genoeg inzicht gaf in mijn leerproces. wat klopt hier niet?

nu ga ik eten, en daarna ga ik tv kijken en WERKEN.
Oud 23-01-2009, 12:33
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
ik werd dinsdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis heuj. na een paar dagen ijlend naar het plafond gestaard te hebben ben ik ontslagen. het is zo naarrrrr in het ziekenhuis pff, werd er helemaal labiel van.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 23-01-2009, 16:09
Verwijderd
^ kut zeg, ben je nu weer helemaal DE OUDE?

ik heb vannacht gewerkt en ik had geen zak te doen, en er leek geen einde aan te komen. gelukkig werd ik uitbetaald op het moment dat ik chagrijnig begon te worden, en als BELONING mag ik nu vanavond ook nog samen met urm werken op een of ander dom feest! HEHE. en dan morgen lekker met onze verrotte koppen naar utrecht.
Oud 23-01-2009, 16:45
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik liet midden in de supermarkt mijn doos eieren vallen terwijl ik niets anders in mijn handen had. Toen ik vervolgens de caissière informeerde over het drama kon het haar niets schelen, dus toen ben ik na vijf minuten ook maar weer weggelopen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 24-01-2009, 08:24
Verwijderd
Gisteren met wat mensen op een rolstoel geboden "omdat je dan voorkan in de rij bij het uitgaan". Nu blijkt dat we het ding nog gewonnen hebben ook. Moet ik als het een beetje tegenzit dat crackding ergens met de trein gaan ophalen.
Oud 24-01-2009, 09:40
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ben al weken alleen nog maar essays aan het typen: ). Vandaag moet ik een artikel schrijven en vanavond met mijn vriendje eten en films kijken.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 24-01-2009, 12:26
Verwijderd
gister een 9 gehaald op een tentamen en daarna op een middelbare school feestje gewerkt, wat echt hilarisch was. al die kinderen te lazerus om te staan, kotsen, huilen omdat ze gedumpt waren: mooie tijden. nu zo naar utrecht.
Oud 24-01-2009, 15:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
enjoy!

Ik revalideer stug door na mijn bezoek aan de kaakchirurg, misschien dat ik het er vanavond op waag om zowaar een biertje te drinken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-01-2009, 02:06
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
net terug van een 24hour personeelsuitje naar disney, ik ben gesloopt! inmiddels al 44 uur wakker dus hoog tijd om te gaan slapen. uitslapen!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 25-01-2009, 11:32
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
donderdag een afscheidsfeestje gehad van mn huisgenootjes en kadootjes gekregen. vrijdag het grote toga-afscheidsfeest met heel veel drank en gehuil en karaoke. zaterdag naar huis gevlogen naar nederland met 120euro aan overbagage (terwijl ik al dingen had opgestuurd met de post, oeps). en nu zit ik een beetje bij te komen van een slaapgebrek en een dubbele kater.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 25-01-2009, 16:26
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren naar een feestje geweest met een vriendin en dat was wel hard, vandaag hebben we tot 2u uitgeslapen en daarna veel koffie en een stevig ontbijt klaargemaakt. Nu net even peuken wezen scoren en zometeen ga ik even mn kamer opruimen en afwas doen want het is een zooitje geworden met die dame!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 25-01-2009, 17:46
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
zometeen naar the reanimator in de cavia en dan naar een wrapparty. hopelijk gratis zuupn he.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-01-2009, 02:06
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren met whale sharks gezwommen. 9 meter, zo'n beest. Vet tof. Nu met een boot naar Masbate en dan met een andere boot naar Cebu. I heart Phillipines.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 26-01-2009, 07:04
Verwijderd


Ik wil nooit meer wat horen over enge muizen.
Oud 26-01-2009, 08:02
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
zaterdag wilden we naar mr oizo, maar de rij was te lang en te langzaam. dus zijn we maar biertjes gaan drinken in de kroeg. maar ik baalde wel hard. gister de hele dag in bed tv gekeken (L). en zometeen ga ik een bezoek aan groningen brengen met een mate .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 26-01-2009, 09:43
Verwijderd
vrijdag was ik op de stubnitz bij de jager release the beast party en dat was tamelijk dronken en vermakelijk. Zaterdag was ik bij oizo en dat ging hard. Al met al een geslaagd weekend.
Oud 26-01-2009, 13:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
jaaa hij ging best goed ik ben echt heel erg blij nu.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-01-2009, 14:36
Verwijderd
utrecht was leuk uuf en ik hoopten met botulism te kunnen dansen maar hij was er niet nu ga ik me ziek melden voor school want ik voel me verlept.
Oud 26-01-2009, 14:42
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
utrecht was leuk uuf en ik hoopten met botulism te kunnen dansen maar hij was er niet nu ga ik me ziek melden voor school want ik voel me verlept.
Nou ik was niet echt in topvorm + ik had geen idee waar jullie heengingen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 26-01-2009, 15:31
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Hard weekend. Muziekavond die ik had opgezet ging lekker, tonnen bier en Collision is een toffe band.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 26-01-2009, 17:42
655321
655321 is offline
Citaat:
[afbeelding]


Ik wil nooit meer wat horen over enge muizen.
Ha. Gelukkig was het niet FLOEP, Geertje die bek in. Twee beentjes eruit. Beetje spartelen.

Ik moest vandaag naar stage. Dat was saai maar het voelt wel volwassen. Pluspuntje. Nu ga ik straks mégalang douchen en dan de meisjes programma's kijken. Duidelijk fan van Project Runway.

Oh, en voor de liefhebbers die het nog niet weten: Lost is weer begonnen!
__________________
Fire, walk with me
Oud 26-01-2009, 19:13
Verwijderd
Citaat:
utrecht was leuk uuf en ik hoopten met botulism te kunnen dansen maar hij was er niet nu ga ik me ziek melden voor school want ik voel me verlept.
ja godver

ik heb vandaag met de deense gewinkeld en vans gekocht. daarna had ik bijna een uur vertraging met de trein, omdat er een goederentrein voor mijn trein reed die niet harder kon dan 60. nu ga ik eitjes bakken, want ik heb niks beters in huis.
Oud 26-01-2009, 21:58
llell
Avatar van llell
llell is offline
het is maandag en vrijdag is nog niet eens in zicht. de hele week werken
Oud 27-01-2009, 03:18
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Hard weekend. Muziekavond die ik had opgezet ging lekker, tonnen bier en Collision is een toffe band.
Beste NL grind band.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-01-2009, 13:50
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Toffe lui ook, alhoewel ik 'em toch even kneep toen die fatso zanger op een monitor ging staan
__________________
Rodent of unusual size
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Douchen
Verwijderd
161 23-08-2012 15:02
De Kantine Nog meer saaie plaatjes #1428
Noedelhap
500 23-06-2011 20:38
De Kantine Why fight the Saai when you know who will win? #880
Verwijderd
500 22-02-2010 13:14
De Kantine whoopsiedaisy!
Verwijderd
114 03-04-2009 20:45
Eten & Drinken Wat vind jij achterbaks eten?
Verwijderd
110 14-01-2007 11:26
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.