Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 22:10
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
flink gearbeit ivm afwezigheid collega. Kreeg een uitnodigings-SMS voor de voorjaars-BBQ, dus dat maar gedaan

[afbeelding]
Tuindorp flats
Advertentie
Oud 05-04-2009, 00:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Elke zichzelf respecterende filmliefhebber moet rond 3:10 BBC2 op zetten!!!
Oud 05-04-2009, 00:41
Verwijderd
Deze zichzelf respecterende filmliefhebber is net thuis van film-gerelateerd werk op een filmfestival en moet morgenochtend weer vroeg uit de veren om meer van dat werk te verrichten. Maar ik ben wel nieuwsgierig, dus wat draait er?
Oud 05-04-2009, 00:44
Verwijderd
Crossroads.
Oud 05-04-2009, 14:45
niña
Avatar van niña
niña is offline
Leedvermaak in de Primark op een koopzondag. Hoe kan iemand drie tassen vol hebben van dat spul? Om van de rest van het winkelcentrum ook nog iets meegekregen, maar op het enige terrasje er van gaan zitten, met een witbiertje
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 05-04-2009, 20:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
Vandaag zitten bakken in de zon in Vlaanderen bij de Ronde Van Vlaanderen.

Ik wou mijn oma een kaartje sturen, maar de harde baas van een bakker met ultra-baard had helaas geen postzegels meer. Bij het wegrestaurant/winkeltje waar we stopten hadden ze die krengen ook niet, maar de (vermoedelijk Rotterdamse) vrouw achter de kassa was zo vriendelijk om wanneer ze thuis komt de kaart voor mij op de post te doen omdat hij voor mijn oma was. Wat een heldin!
Oud 05-04-2009, 20:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oeh ik mag misschien setdressen voor een videoclip met zombies, hopelijk gaat t door. vandaag set voorbereid voor moordscene, was tof tof tof.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-04-2009, 22:31
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
zo release the beast was één grote chaos en ik heb me weer eens van mijn beste kant laten zien. met een beetje geluk wordt mijn interview en mijn reclamepoging voor jägermeister niet online te staan. die van sabrosa in ieder geval niet, want die ging schreeuwen hoe smerig het wel niet was tsk.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 06-04-2009, 00:13
Verwijderd
ik heb me vannacht beschamend gedragen in de stad, en urm stond toe te kijken. half 9 in bed, half 1 weer wakker, niet te doen. de hele dag met hoofdpijn rondgelopen, en net gegeten, gehangen en geslapen bij een vriendin. nu ga ik ook maar weer slapen.
Oud 06-04-2009, 13:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zou vandaag naar school moeten maar heb gisteravond al besloten dat ik best nog een dag niet kan. Dat betekend dat ik zo mooi de teringzooi op m'n slaapkamer kan gaan opruimen zodat ik weer over de vloer kan lopen. Vanavond ga ik naar de jongerenvereniging en gelijk daarna door naar huis zodat ik ook nog wat gitaar oefeningen kan doen en op tijd kan slapen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 06-04-2009, 16:02
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Zo het weekend was weer een weekend om niet te vergeten. Ben er serieus nog steeds gaar van en mijn nekpijn wilt maar niet weg , zometeen maar eens op zoek naar de tijgerbalsem.

@ Balthasar, het was ook heel smerig!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 06-04-2009, 16:10
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
ik vond het 'SUPERLEKKER HOORRR'
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 06-04-2009, 17:17
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ging zaterdag water bestellen bij Urm.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 06-04-2009, 17:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Steen als in Rapper Steen?
Ja

Ik heb de liefste vriendinnetjes van de hele wereld. Vrijdag hele dag in het park gezeten, 's avonds op stap, gisteren samen gegeten, vanavond moet ik voor ze allemaal gaan koken en gaan we los op de dansmat

Verder nog een verjaardag gehad, was zéér gezellig en er was vooral veel drank...

Kortom: prachtig weekend voor de gemoedstoestand waarin ik de afgelopen weken/maanden heb geleefd
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-04-2009, 19:07
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag weer setdressertje gespeeld, met een dikke migraine als bonus. me er toch maar doorheen gesleept, en gelukkig is de malaise ietwat gezakt. zometeen lekker naar mijn nest, met in het vooruitzicht dat ik morgen bijna 1000 euro rijker ben en mijn vriend een nieuwe bolide gekocht heeft.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 06-04-2009, 20:35
Verwijderd
ik ging vandaag ons huis schoonmaken, want het was een grafzooi. nouja, ik deed het eigenlijk alleen maar omdat mn huisgenoten gingen zeiken dat ik nooit wat doe in huis, dus ik werd gedwongen :[ vanmiddag met urm in het plantsoen gehangen en bedacht als wat we verkleed gaan voor een themafeest met de letter "P". ik wil het liefst als pissebed, en urm als prinses.
Oud 06-04-2009, 21:48
Verwijderd
ik heb zaterdag twee collega's ingewerkt achter de bar, en *oma* gezien die ik eerst niet eens herkende gister naar mijn opa geweest, die schold zijn buurman uit voor vuile dief, dat was wel zielig want die is gewoon dement. verder lekker weinig gedaan en in de zon gezeten
Oud 06-04-2009, 21:49
Verwijderd
Ik was net naar het tiki bad waar shit definetly real was.
Oud 07-04-2009, 07:36
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
ik wil het liefst als pissebed.
zo tof!

Ik was meegevraagd naar Bangkok te gaan om Tiesto te zien maar ik denk toch van nee. In plaats daarvan ga ik donderdag naar LA riots en dat is ook heel erg tof natuurlijk. Verder is het gewoon de laatste paar weken van school en dat stemt mij zeer triest omdat iedereen dus over 2/3/4 weken weg is en ik hier nog 1,5 maand blijf...
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 07-04-2009, 09:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
themafeest met de letter "P". ik wil het liefst als pissebed, en urm als prinses.
he ik had vorig jaar ook een huisfeest met t thema P. tips: plaats delict, pinata, pilatesinstructrice, poolboy.

ot: ik zit de hele dag aan mn essays en vertalingen met wat soggen tussendoor.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 07-04-2009, 09:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ben ook eens naar een feest geweest met als thema de letter P. Maar eigenlijk was het van een studievereniging waar geen van ons lid van was en eigenlijk wilden we naar een feest met een onderwater thema, maar dat was ineens uitverkocht. Dus toen waren we maar parels van de zee, want dat begint met een P. En we staan ook in de almanak .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 07-04-2009, 11:49
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
he ik had vorig jaar ook een huisfeest met t thema P. tips: plaats delict, pinata, pilatesinstructrice, poolboy.
je kan beter als plaatselijke regenbui gaan.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 08-04-2009, 16:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren tot een uur of 4 aan m'n presentatie zitten werken en daarna nog tijd voor 3 uurtjes slaap. Het jammere was alleen dat ik pas in slaap viel toen m'n wekker ging, dus ik was wat te laat voor de afspraak met mijn presentatie-partner.
Ik zat te stressen als een malle, want dit was mijn eerste ooit en op de middelbare school ging ik soms bijna van m'n stokkie als ik voor een groep moest praten. Gelukkig viel 't allemaal mee. Ik stond wel teveel met blaadjes te hannessen, maar de docent zei dat hij 'loved it'. Mede door mijn Douglas Adams en Not The 9 O'Clock News referenties.
Yay, ik ben zo blij dat ik er vanaf ben!

Straks ga ik de nieuwe serie Flight Of The Conchords kijken en wrs vroeg naar bed, want ik ben kapot.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2009, 17:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren naar de bios geweest: The Reader geweest. Ik vond het niet zo'n denderende film eigenlijk.
Zometeen lekker eten met vriendinnetjes en we gaan naar één of andere vage borrel, dus dat zal wel feest worden
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-04-2009, 17:33
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb vandaag mijn tweede stagedag gehad, was tofff. Nu lekker thuis apathen.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 09-04-2009, 23:36
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
nooh ik was net op een geniaal feestje van mn werk met karaoke en gratis drank. met allemaal dronken, dansende 50+ laboranten . nu ben ik dus wasted en duik ik gauw mn bedje in.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 10-04-2009, 01:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Lost kijken op de ABC site. Lang leve proxies!
Oud 10-04-2009, 03:40
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik ben nooit naar een themafeest met het thema P geweest! Val ik even buiten de boot!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 10-04-2009, 09:58
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
eindelijk mn essays af, dus ik mocht uit mn kamer van mezelf. biertjes gedronken met een vriendinnetje en onverwacht al een trein terug naar limburg moeten nemen omdat ov niet geldt vandaag. en ik had ook nog eens een uur vertraging omdat de tram te laat was en omdat de bus te laat was.
maar nu ben ik er en ga ik een lang weekend zeilinstructie geven!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-04-2009, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nooit naar een themafeest met het thema P geweest! Val ik even buiten de boot!
heb ik vannacht nog met je gepraat? urm en ik gingen naar haar vader, zuipen en wii-en. daarna weer terug gegaan naar groningen, nog meer zuipen en de stad in gedoken en belachelijk gedaan. nu koppijn en zo samen het plantsoen in
Oud 10-04-2009, 16:15
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb heerlijk de hele middag in het park gehangen. Allemaal lekkere dingen gehaald, jointje erbij, muziekje erbij, spelletjes doen.
En zometeen nog naar een verjaardag.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-04-2009, 03:28
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vanmiddag heerlijk in het park gechilled, net thuis van 2manydj's,en morgen boys noize!
het leven is best fijn tochhhh
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-04-2009, 13:24
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
gister motel mozaique en nu heb ik besloten dat ik ga trouwen met Karin Dreijer en dat er een live cd van Fever Ray uit moet komen.
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 11-04-2009, 14:26
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
2manydj's
Was het wat? Ik ga morgen heen!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 11-04-2009, 14:56
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Laatste dagen zijn enkel euforisch. Mijn oude huisgenoot is EINDELIJK opgerot. Een maat van me is hier nu ingetrokken. non stop feest. Gisteren Short, Fast and Loud en vandaag Paas Meubel Show in de Phoenix 13!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 11-04-2009, 15:51
Verwijderd
fever ray is tof

ik heb me gisteren weer te schandalig gedragen met mijn dronken hoofd, schade is enigszins beperkt.
Oud 11-04-2009, 16:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
straks lekker barbecueën want voordaggetwit is het weer aan het regenen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-04-2009, 17:05
Verwijderd
ik heb net met urm in de tuin zitten chillen en vreten, en nu ik vreten/hangen met een vriendinnetje, en om 12 uur werken met URMIE.
Oud 11-04-2009, 20:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Zaten we in de tuin te barbedingesen, komt er opeens een buizerd die hier in de buurt zit de tuin in, vloog ie nog tegen het raam ook, dommie. gelukkig hadden we lekkere karbonades dus hij heeft gezellig een hapje meegegeten. en konden wij foto's van het mooie beest maken:




__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-04-2009, 22:06
Verwijderd
Wat een groots beest, wel leuk though.

Ik ben aan het inpakken voor Stockholm en naast kleding is mijn koffer bizar gevuld met drank
Oud 12-04-2009, 06:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb gisteren wederom de hele dag in het park gezeten. Er was een DJ aan het draaien. Duurde toch nog 3 uur voordat de politie kwam om hem weg te sturen. Was erg gezellig
Daarna een vriend uitgenodigd om te komen eten, maar die was te brak, dus ben ik met wat vrienden die hij niet kende naar hem toegegaan met een spandoek, biertjes, een flesje wijn en jointjes om samen met hem gaar te zijn. Was een goeie spontane actie
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-04-2009, 12:58
Verwijderd
ik moest gisteren werken met urm, en er was een hardcore feest en ik heb me echt STUK gelachen haha. allemaal kakende lelijke mensen, het was gewoon een beetje eng. daarna ging ik bij iemand pitten, maar uiteindelijk 2 uur gepit omdat de zon al scheen en ik blijkbaar iets teveel redbull had gedronken. ik ben nu nog steeds niet moe, dus zo douchen en dan naar m'n ouders om pasen te vieren pff.
Oud 12-04-2009, 13:36
Verwijderd
gister eerst in de zon gelegen en toen naar de intratuin geweest en daarna werken in watt en t was een drama want HET FUCKING BIER WAS OP. grafzooi, of all things that can happen, belachelijk gewoon...
maar de 2manydj's waren wel leuk, de rest was niet mijn ding.
Oud 13-04-2009, 12:17
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ben deze week vier keer uit geweest en nu ben ik blut en kapot.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-04-2009, 16:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Eind gefietst met een vriend van me. Bestel je in Duitsland een Weizen, krijg je godverdomme Grolsch!
Oud 13-04-2009, 18:17
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Eind gefietst met een vriend van me. Bestel je in Duitsland een Weizen, krijg je godverdomme Grolsch!
owned.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 13-04-2009, 18:39
EvilConduct
EvilConduct is offline
Smaakte verder prima, maar het is toch niet waar je op hoopt.

edit: Ik ben weer Lost aan het kijken. Wat is die Latina tough bitch Ana een slecht karakter zeg! Slecht geschreven, slecht geacteerd en dan al die debielen die er niet tegen in gaan. Ik overweeg serieus om te stoppen met kijken.

Laatst gewijzigd op 13-04-2009 om 20:34.
Oud 13-04-2009, 21:07
Verwijderd
Citaat:
gister eerst in de zon gelegen en toen naar de intratuin geweest en daarna werken in watt en t was een drama want HET FUCKING BIER WAS OP. grafzooi, of all things that can happen, belachelijk gewoon...
maar de 2manydj's waren wel leuk, de rest was niet mijn ding.
Haha mooi kut inderdaad... hoe heeft dat kunnen gebeuren? Iedereen aan de grolsch beugels olé.
Oud 13-04-2009, 23:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vandaag lekker in het plantsoen gechilled en dat was fijn .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 14-04-2009, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Haha mooi kut inderdaad... hoe heeft dat kunnen gebeuren? Iedereen aan de grolsch beugels olé.
nouja een 4000 liter tank gaat meestal niet zo snel op maar blijkbaar is gewoon iemand vergeten te bestellen ofzo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.