Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2011, 20:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit past toch echt beter op lifestyle, daar weten ze alles van kapsels!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Oud 14-03-2011, 10:22
Verwijderd
Ik gebruikte voor mijn soort hanenkam altijd Spiker gel, die werd steenhard.

http://www.hemenhaarkapperswinkel.nl...ice-spiker-gel
Oud 14-03-2011, 16:08
Verwijderd
ik heb gehoord dat paarse(evt bruin met paarse goed) haarverf bij veel mensen niet goed blijft zitten....
Is er iemand die er ervaring mee heeft?
Of trucs om t beter te laten zitten?
Oud 14-03-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
ik heb gehoord dat paarse(evt bruin met paarse goed) haarverf bij veel mensen niet goed blijft zitten....
Is er iemand die er ervaring mee heeft?
Of trucs om t beter te laten zitten?
Andijvie naamzoek

Citaat:
hee ik heb een vraagje
ik wil mijn haar graag zo:Bijlage 2642
maar dat mag nie van mijn ouders
weten jullie een manier om ze over te halen?
Wachten tot je zestien bent en het dan nog eens vragen?
Oud 14-03-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
ik heb gehoord dat paarse(evt bruin met paarse goed) haarverf bij veel mensen niet goed blijft zitten....
Is er iemand die er ervaring mee heeft?
Of trucs om t beter te laten zitten?
Ik heb echt paars gehad en dat bleef inderdaad niet erg lang echt paars, maar dat was meer een verfspoeling. Ik heb daarom het spul van de kapster gekocht en om de paar weken deed ik het gewoon bij mezelf opnieuw aanbrengen. Ideaal, buiten dat het een hoop geknoei was ^^. Maar met een flesje kwam ik wel een aantal maanden toe. Dat was *denkt* Jean's colour (dit soort potjes: http://www.yellowhaircare.net/proddetail.cfm?ItemID=935 en deze kleur: http://farm4.static.flickr.com/3426/...091415790c.jpg). Ik heb ook nog roze van een ander merk gehad, maar dat weet ik niet meer wat het was.


Dit was wel met het roze.

Dit was het roze na een paar keer wassen:
Oud 18-03-2011, 20:26
Verwijderd
rare kleuren moet je altijd snel bijkleuren, ik had ook ooit blauw in mn haar (niet mn hele haar) en dat moest ik om de 2 weken bijkleuren anders was t grijs of groen
Oud 19-03-2011, 14:01
Verwijderd
Dan vraag ik me af wat ze gebruiken om extensions te kleuren, want die blijven wel mooi gekleurd na weken. De lichtere varianten worden wel sneller wat grauwer, maar de donkere kleuren blijven echt mooi fel. En dan heb ik het over zeker 3 maanden.
Oud 20-03-2011, 10:49
Verwijderd
khad ooit proze extenions gehad ze bleven best kang zitten en de kleur hield lang aan.
alleen als er uit gingen zaten mn haren nog een paar weken met zo'n gebrand plakspul erin.
Oud 20-03-2011, 16:47
Verwijderd
Dan heeft de kapper het niet fatsoenlijk verzorgd. Bij mij blijft er niets achter en ik heb al een jaar extensions. wel was ze de vorige keer nogal snel met afwerken en had ze de klitten er niet uitgekamd, daar was ik een beetje chagrijnig over.
Oud 22-03-2011, 15:55
Kacheltje
Kacheltje is offline
Ik ben laatst naar de kapper geweest maar ik vind dat ze mn haar veel te kort hebben geknipt. Weet iemand hier hoe je je haar sneller kunt laten groeien, want ik baal er echt heel erg van.
Oud 22-03-2011, 19:27
Verwijderd
kan niet
Oud 23-03-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben laatst naar de kapper geweest maar ik vind dat ze mn haar veel te kort hebben geknipt. Weet iemand hier hoe je je haar sneller kunt laten groeien, want ik baal er echt heel erg van.
Je kunt het met extensions langer laten lijken, maar een heel kapsel verlengen gaat behoorlijk prijzig zijn.
Oud 24-03-2011, 08:29
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Weet iemand hoe ik hetzelfde haar als Jim Morrison, zanger van de Doors, kan krijgen?
Ik denk dat m'n haar lang genoeg is, maar hoe krijg ik dat 'effect'?

Alvast bedankt.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 24-03-2011, 09:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik denk dat je het beste even langs een kapper kan gaan voor wat tips en tricks, welk stylingspul je er in moet doen etc. Wel leuk, Jim Morrison
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 24-03-2011, 19:00
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Van dat schuim in je haar kneden volgens mij. Maar zulk haar kan ook natuurlijk zo vallen en dan wat bij drukken met een beetje schuim, moet het wel goed geknipt zijn.
Oud 25-03-2011, 21:17
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik heb een tijdje dit justin bieber-achtige kapsel gehad (foto ben ik)...:



Maar ik heb nu pas mijn haren af laten knippen en heb nu weer gewoon een kuif, maar ik vind JB haar beter bij me passen en ik voel me er lekkerder bij. Maar met mijn vorige JB-achtige kapsel was ik niet helemaal tevreden want de zijkanten had ik liever wat langer gehad en ook voor mocht het rustig wat langer, en het zat niet helemaal "JB" om het zo maar te zeggen... Iemand enig idee hoe ik mijn haar krijg als JB en hoelang het ongeveer duurt voordat mijn haar weer lang genoeg is gegroeid?
Oud 28-03-2011, 02:03
Verwijderd
Weet lemand een goedje voor je haar wat je haar heel mooi laat glanzen? Liefst een beetje goedkoop en verkrijgbaar in the UK.
Oud 28-03-2011, 13:47
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje dit justin bieber-achtige kapsel gehad (foto ben ik)...:

[afbeelding]


Maar ik heb nu pas mijn haren af laten knippen en heb nu weer gewoon een kuif, maar ik vind JB haar beter bij me passen en ik voel me er lekkerder bij. Maar met mijn vorige JB-achtige kapsel was ik niet helemaal tevreden want de zijkanten had ik liever wat langer gehad en ook voor mocht het rustig wat langer, en het zat niet helemaal "JB" om het zo maar te zeggen... Iemand enig idee hoe ik mijn haar krijg als JB en hoelang het ongeveer duurt voordat mijn haar weer lang genoeg is gegroeid?
3week? zoiets.
en anders moet je gewoon met foto's komen bij de kapper.
Oud 28-03-2011, 22:47
ThunderShock
ThunderShock is offline
Ik zit nu te denken om mijn haar ietsje anders te laten doen, zonder dat ik er echt voor naar de kapper moet.
Ik heb gewoon stijl, lang (saai) haar met een schuinpony. Nou wil ik er eigenlijk wat meer golf achtig haar hebben. Als goed is kan je dit met een bepaald haarproduct zo voor elkaar krijgen. Ik heb alleen geen idee hoe en wat. Het enige wat ik nu voor mijn haar gebruik is gewoon shampoo tijdens het douchen.

Zo ziet mijn haar er ongeveer nu uit. (Foto is iets meer dan een jaar oud.) Het rechter meisje ben ik.



Ik wil graag zoiets. (Rechter meisje.)


Weet iemand wat voor haarproduct ik hiervoor moet gebruiken? Of zou ik alsnog naar de kapper moeten?
Oud 28-03-2011, 22:57
Catch
Catch is offline
Ik geloof dat je pony minder schuin moet en anders geknipt moet worden. Ik zou de foto meenemen naar de kapper. En er moet iets van volumeshit in.
Oud 02-04-2011, 15:53
Verwijderd
Ik heb een vraagje. Altijd als ik in de stad loop dan zie ik jongens/mannen met leuk haar zonder dat je ziet dat ze er iets in hebben zitten. Ook als het keihard waait en ze hebben hun haar bv. recht omhoog. En als ik dat heb dan komen er 2 windvlagen en het zit alweer anders, terwijl zij dat niet hebben. Weet iemand hoe ik mijn haar goed krijg zonder dat het heel erg wordt verpest door de wind?

Oud 02-04-2011, 22:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik heb een vraagje. Altijd als ik in de stad loop dan zie ik jongens/mannen met leuk haar zonder dat je ziet dat ze er iets in hebben zitten. Ook als het keihard waait en ze hebben hun haar bv. recht omhoog. En als ik dat heb dan komen er 2 windvlagen en het zit alweer anders, terwijl zij dat niet hebben. Weet iemand hoe ik mijn haar goed krijg zonder dat het heel erg wordt verpest door de wind?

Ik ben bezig met een Bieberkapsel te "kweken" en dat is ook zonder gel, ik heb gelezen dat je dan heel veel je haren moet föhnen, ook als je niet gedoucht hebt, en er zit een of andere sterke gelspray in. Misschien kan dit je helpen?
Oud 03-04-2011, 14:34
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik heb een vraagje. Altijd als ik in de stad loop dan zie ik jongens/mannen met leuk haar zonder dat je ziet dat ze er iets in hebben zitten. Ook als het keihard waait en ze hebben hun haar bv. recht omhoog. En als ik dat heb dan komen er 2 windvlagen en het zit alweer anders, terwijl zij dat niet hebben. Weet iemand hoe ik mijn haar goed krijg zonder dat het heel erg wordt verpest door de wind?

Heeft denk ik deels met je haarstructuur te maken en deels met wat voor gel je erin doet. Beste is dat je je kapper us vraagt, die kent jouw haar als de beste.
Oud 05-04-2011, 20:53
Verwijderd
Binnenkort moet ik weer naar de kapper en wil ik eigenlijk een nieuw kapsel. Een beetje kort en zomers kapsel. Iemand ideeën? Ik heb trouwens zwart haar en het krult een beetje aan de uiteindes.
Oud 06-04-2011, 15:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Hoe krijg ik mijn haar zo? Mijn haar lijkt er heel erg op behalve het volume aan de bovenkant. Op zijn kop föhnen heb ik al geprobeerd, helpt wel een beetje maar dan lijkt het vooral heel erg verwaaid. Als ik het dan weer lichtjes borstel of kam dan verpest ik het volume weer. Iemand tips?

Oud 06-04-2011, 16:21
Verwijderd
Als het alleen op de bovenkant is, zou je kunnen proberen om je haar met een ronde borstel droog te föhnen. Pak een pluk haar, leg die op de borstel (dus dicht bij je hoofdhuid) en kam een beetje/draai de borstel rond terwijl je de föhn dicht op de borstel houdt. Snap je?
Oud 06-04-2011, 16:27
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Als het alleen op de bovenkant is, zou je kunnen proberen om je haar met een ronde borstel droog te föhnen. Pak een pluk haar, leg die op de borstel (dus dicht bij je hoofdhuid) en kam een beetje/draai de borstel rond terwijl je de föhn dicht op de borstel houdt. Snap je?
Ah ja dat heb ik ook wel eens gedaan maar dan doe je toch juist alleen de lokken? Of moet je dat doen terwijl je je hoofd ondersteboven hebt haha
Oud 08-04-2011, 10:56
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
de laag haar onder je bovenste laag haar touperen denk ik
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-04-2011, 15:03
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Oh dat gaat vast werken, met haarspray enzo. Bedankt!
Oud 09-04-2011, 13:26
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Wat is een goede wax, die geen wetlook geeft?
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Oud 09-04-2011, 17:18
Verwijderd
@Diamera, volume mousse en een fohn willen wel helpen denk ik...
Oud 10-04-2011, 19:42
Benji_123
Benji_123 is offline
hoi iedereen ik heb halflang haar het is ongeveer even lang als JB denk ik, en het is best wel dik. en ik heb echt geen idee wat ik in mijn haar zou doen gel-wax-schuim.en ik wil het beetje in de stijl van zac efron ofzoiets. en moet ik het ook föhnen ofzo?? en wat doen jullie in je haar?
Oud 10-04-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
hoi iedereen ik heb halflang haar het is ongeveer even lang als JB denk ik, en het is best wel dik. en ik heb echt geen idee wat ik in mijn haar zou doen gel-wax-schuim.en ik wil het beetje in de stijl van zac efron ofzoiets. en moet ik het ook föhnen ofzo?? en wat doen jullie in je haar?
Zac Efron heeft er denk ik wax in, als ik de foto's zo bekijk. Om het zo te krijgen kun je het beste een foto mee nemen naar de kapper.
Oud 30-04-2011, 16:01
Verwijderd
Weet iemand waar je bed head producten kan kopen? En of je het überhaupt wel in Nederland kan kopen of alleen op internet?
Oud 30-04-2011, 23:15
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Weet iemand waar je bed head producten kan kopen? En of je het überhaupt wel in Nederland kan kopen of alleen op internet?
klik
Oud 02-05-2011, 15:19
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik heb een vraag:
Mijn gezicht is langwerpig, en ik heb een beetje inhammen (altijd al gehad).
Ik heb op dit moment mijn haar naar voren, net iets korter dan ''halflang'' en ik gebruik ''fructis surf hair''.
Maar altijd als het waait, staat al mijn haar de andere kant op.
Wat voor kapsel staat goed bij de vorm van mijn hoofd? Het liefst dus wat korter ofzo.
Oud 02-05-2011, 18:26
Verwijderd
OT:hmmmm ik heb nu dus sinds ongeveer 2/3 weken het haar van mijn pony paars en roze, maar dat is de middelste laag zodat ik zelf kan kiezen of ik dat wil laten zien of niet, en de rest van mn haar zou ook donkerpaars moeten zijn maar valt erg donkerbruin uit, daar heb ik verder geen problemen mee maar de lokken in mn pony zijn dus echt van kleur verminderd.
Is er nog iets wat je wel/niet moet doen met de verzorging?
Ik gebruik best wat haarlak om te zorgen dat ik geen tweedehands-poedel-kapsel heb zegmaar en verder gebruik ik qua shampoo anti-roosshampoo voor geverfd haar en conditioner....
Voordat de kapster dat geverfd had had ze het eerst geblondeerd, maar volgens mn moeder had ze het gebleekt dus wat het nu is weet ik ook niet.... maar zit daar nog verschil in? of je het eerst blondeert of bleekt?
Oud 10-05-2011, 17:44
Verwijderd


Dit is mijn kapsel nu

Maar ik wil meer zoiets:



Iemand enig idee?
Oud 17-05-2011, 15:07
bloemetje1996
bloemetje1996 is offline
hier staan de leukste nieuwste kapsels en ook niet zo oudbollig elke maand staan er kapsels van de maand en je kan er ook stemmen. Maken foto's van mensen die daar geknipt zijn. Daar kun je dus wel wat ideetjes opdoen maar je moet ook wel durven :-)

Oud 23-05-2011, 14:47
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 12-01-2012 om 19:08. Reden: delete
Oud 24-05-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Zoek een mannekapsel voor stijl haar met pony

Heb nu me haar schuin zitten en pony, maar dan krijg je zo vaak te horen "justin bieber" heel irritant

en nee kort is geen optie, staat me niet

hooi
Je kunt de emo kant opgaan, met zoiets:

of wat nonchalanter (maar wel veel werk 's ochtends)

Of iets korter:

of een soort matje, maar dan natuurlijk geen echt matje:


let niet op de gaye uitstraling van die mannen, het zijn natuurlijk allemaal kappersmodellen
Oud 24-05-2011, 18:52
Tobiboy
Avatar van Tobiboy
Tobiboy is offline
Gistermiddag naar de kapper geweest, het was halflanf maar nu heb ik het wat korter en in een kuif omhoog
zoiets als dit maar dan donkerblond (gisteren had ik precies zo'n hemd aan haha )
__________________
Wat nou alsof we net zouden doen of dit geen onzin is
Oud 19-06-2011, 15:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Wanneer is het haar van een jongen/man te lang? Hoe lang is het maximum?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 19-06-2011, 19:57
Verwijderd
^Dat ligt eraan. Ik ken jongens met haar tot halverwege hun borst en dat is echt súpermooi. Ik ken ook jongens waarbij het al niet meer mooi is als hun haar tot op hun schouders komt. Ligt aan je gezicht, jje bouw, hoe je het verzorgt en wat je uit wil stralen.
Oud 21-06-2011, 13:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Wanneer is het haar van een jongen/man te lang? Hoe lang is het maximum?
hangt af van wat je staat. Vrienden van mij hebben het tot hun ellebogen of zelfs kont, anderen tot net over de schouders. Is maar net wat je staat. En je moet lang haar ook kunnen verzorgen natuurlijk. Liever kaal dan lelijk onverzorgd lang haar, bij zowel vrouwen als mannen.

OT: Ik wil highlights, heb zelf heel donkerbruin haar, bijna zwart. En tot nu toe zie ik alle mensen met mijn kleur haar van die lelijke oranje highlights hebben, of vaal blond. Ik wil gewoon iets minder donkerbruin in m'n haar, dus dat het heel donkerbruin is met hier en daar wat donkerbruin. Kan dat? Want ik heb er nog niemand mee gezien. En kan dat met iets dat niet permanent blijft zitten? Want ik vind mijn haarkleur heel mooi, ben alleen benieuwd naar hoe het zou staan. Zijn er daar kleurspoelingen voor, pakt dat wel op zulk donker haar?
Oud 22-06-2011, 17:53
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Er zijn geen kleurspoelingen voor highlights voorzover ik weet. Ik vind het een leuk idee maar ik zou er eerst mee naar de kapper gaan en het daar evt. laten doen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-06-2011, 12:35
wippityou
Avatar van wippityou
wippityou is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik ben net naar de kapper geweest voor een korter kapsel en in lagen. Maar nou hebben ze mijn haar te kort geknipt, net onder de kin. Maar het ergste is dat ze de onderkant echt met hakkeltjes geknipt hebben. Het loopt uit naar buiten. En ik heb dik haar dus dan heb je echt een soort bloempotkapsel van onder.

Iemand ervaringen met een verkeerd geknipt kapsel? En miss tips hoe ik dit kan verbergen?
heel simpel STIJLEN DIE HANDEL !!
Oud 28-06-2011, 12:42
wippityou
Avatar van wippityou
wippityou is offline

ik vind deze egt geniaal
Oud 28-06-2011, 21:41
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
Citaat:
Ik zit nu te denken om mijn haar ietsje anders te laten doen, zonder dat ik er echt voor naar de kapper moet.
Ik heb gewoon stijl, lang (saai) haar met een schuinpony. Nou wil ik er eigenlijk wat meer golf achtig haar hebben. Als goed is kan je dit met een bepaald haarproduct zo voor elkaar krijgen. Ik heb alleen geen idee hoe en wat. Het enige wat ik nu voor mijn haar gebruik is gewoon shampoo tijdens het douchen.

Zo ziet mijn haar er ongeveer nu uit. (Foto is iets meer dan een jaar oud.) Het rechter meisje ben ik.
[afbeelding]



Ik wil graag zoiets. (Rechter meisje.)
[afbeelding]


Weet iemand wat voor haarproduct ik hiervoor moet gebruiken? Of zou ik alsnog naar de kapper moeten?
Als ik jou bas zou ik het eens fohnen met zo een speciale kop waar je slag meej in je haar krijg (voordat je gaat fohnen wat mouche in je haar aanbrengen)


http://www.leeskringdemap.nl/images/fohn.jpg zo een kop moet erop zitten
Oud 28-06-2011, 21:47
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
Citaat:
heel simpel STIJLEN DIE HANDEL !!
Zowiezo nooit weggaan als je ontevreden bent met je kapsel, dan moeten ze het eerst goed doen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 04-04-2010 23:26
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.