Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 19:01
Verwijderd
Weet iemand hoe je zulk soort haar maakt zonder gelijk een bloempotkapsel te krijgen?
Spoiler
Advertentie
Oud 01-07-2011, 16:14
Jonaas17
Jonaas17 is offline
Ik ben 8 weken geleden naar de kapper geweest om men haar tot 9mm te doen, zou ik nu terug gaan naar de kapper of zou ik nog effe wachtten
Oud 01-07-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 8 weken geleden naar de kapper geweest om men haar tot 9mm te doen, zou ik nu terug gaan naar de kapper of zou ik nog effe wachtten
Licht eraan hoelang je haar nu is. *denk ik*
Oud 02-07-2011, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg ik me haar zo?

[afbeelding]
Gewoon laten groeien tot die lengte en dan van het midden naar beneden kammen en dan naar rechts/links denk ik.
Zelf weet ik er niet zo veel vanaf want ik heb vanaf groep 6 al ongeveer dat model haar gehad (ja dus voor dat Justin Bieber bekend werd) en als ik uit bed kom maak ik het gwn nat en zit het goed dus geen kam of borstel nodig voor mij
Oud 07-07-2011, 19:18
gbaspke
gbaspke is offline
Kort & Strak is gewoon Boon in de zomer
Oud 09-07-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Kort & Strak is gewoon Boon in de zomer
Kort & Strak haar
Behalve als je een of andere kakker bent ofzo. Of zo'n zogenaamde mooiboy. Dan begrijp ik het wel.
Oud 10-07-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Kort & Strak haar
Behalve als je een of andere kakker bent ofzo. Of zo'n zogenaamde mooiboy. Dan begrijp ik het wel.
kort en strak is mooi hoor, en niet alleen kakkers en mooiboy's hebben het zo
Oud 12-07-2011, 11:31
IHateSchool
IHateSchool is offline
Haii , ik heb ee vraagje.
Ik wil graag van die feather extensions zetten, weten jullie miss waar ik die in amsterdam kan halen?
Oud 12-07-2011, 12:49
Verwijderd
Hmmm, dat is iets nieuws blijkbaar. Wel gruwelijk duur tov gewone extensions. En die veren moeten ook weer ergens vandaan komen, dus waarschijnlijk niet al te diervriendelijk.

Ik vond er een in Barendrecht: http://www.hairextensionstudio.nl/ha...her-extensions
Oud 12-07-2011, 15:17
IHateSchool
IHateSchool is offline
dankje!
Oud 14-07-2011, 13:26
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Je kunt het ook met nepveren doen, toch?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 06-08-2011, 21:09
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Whoo ik heb het eindelijk aangedurfd om dreads te nemen
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 08-08-2011, 10:45
Verwijderd
^oeh, foto!
Oud 24-08-2011, 16:50
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb vandaag voor 2,99 euro eens dit haarstuk gekocht in synthetisch haar dat je volgens de verkoopster moest invlechten in het bestaande haar, nu vraag ik mij af hoe je dat moet doen? De kleur komt voor 95 procent overeen en voor de prijs van nog geen 3 euro kan in naar hartelus experimenteren met opsteekkapsels zodat mijn echt haar minder te lijden heeft.

Is er ergens een video te vinden hoe je dit in het haar moet vlechten?

Oud 06-09-2011, 12:14
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Dat met die goedkope nep weaves werkt niet echt, heb een afspraak met een extension kapper die gaat bekijken wat met mijn haar mogelijk is met extensions.

Hier een tweetal foto's er zit ongeveer 2 maanden verschil tussen, maar ik vind het haar niet echt snel gegroeid in die tussentijd, of verbeeld ik dat maar. Welke foto is het haar nu langer, op de bovenste of de onderste foto?



Oud 06-09-2011, 19:03
seppenorton
seppenorton is offline
hallo, ik zouw een hanenkam willen zetten maar weet niet hoe lang men haar minimum ongeveer zouw moeten zijn heeft iemand goed advies?
Oud 06-09-2011, 19:08
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
hallo, ik zouw een hanenkam willen zetten maar weet niet hoe lang men haar minimum ongeveer zouw moeten zijn heeft iemand goed advies?
Minimum 8 centimeter, is mij verteld
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 06-09-2011, 19:09
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Zelf heb ik afro haar, en dus een afro, maar dat ondhoud ik ook vaak, weet iemand een afro kapsalon, dicht in de buurt van neede, want de oude was gestopt met werken na 12 jaar
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 06-09-2011, 19:09
seppenorton
seppenorton is offline
ok dankjewel dan zit ik wel goed
Oud 06-09-2011, 19:25
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
De kapper heeft mijn haar verneukt
Oud 06-09-2011, 19:35
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
De kapper heeft mijn haar verneukt
oooh, als ze dat bij mij deden, vroegáh (voordat mijn afrokapsalon in neede me standaard werdt) ging ik altijd in ruurlo naar de kapper, nah dat was meteen de laatste keer, hele haar onregelmatig, verschikkelijk, uiteindelijk kreeg ik me geld terug,
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 08-09-2011, 17:08
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat met die goedkope nep weaves werkt niet echt, heb een afspraak met een extension kapper die gaat bekijken wat met mijn haar mogelijk is met extensions.

Hier een tweetal foto's er zit ongeveer 2 maanden verschil tussen, maar ik vind het haar niet echt snel gegroeid in die tussentijd, of verbeeld ik dat maar. Welke foto is het haar nu langer, op de bovenste of de onderste foto?

[afbeelding]


[afbeelding]
Naar mijn idee is het dezelfde lengte. En ik heb trouwens nog wel een tip voor je haar: Indiase haarolie/kokosolie/pure olijfolie. Je laat het er een uurtje in en wast het dan heel goed. Leek me wel een goede tip voor je, aangezien je zo graag mooi lang haar wil
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller

Laatst gewijzigd op 08-09-2011 om 17:19.
Oud 08-09-2011, 21:20
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Naar mijn idee is het dezelfde lengte. En ik heb trouwens nog wel een tip voor je haar: Indiase haarolie/kokosolie/pure olijfolie. Je laat het er een uurtje in en wast het dan heel goed. Leek me wel een goede tip voor je, aangezien je zo graag mooi lang haar wil
Bedankt voor de tip, maar het haar op de bovenste foto is een klein beetje langer, zeg maar zo'n 3 cm. Dat zou als je gaar zoeken op groeisnelheid haar een gemiddelde zijn, maar soms moet je de natuur een handje helpen en ga ik over een paar maanden over op extensions. De reden waarom ik nog een paar maanden wil wachten is dat ik sinds 6 weken onder dokters voorschrift met bepaalde (bewezen) medicijnen (Finasteride en 5% Minoxidil) begonnen ben en ik wil eerst zo'n 3 tot 4 maanden kijken wat deze middelen met mijn haar gaan doen.
Oud 09-09-2011, 01:25
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb maar een sidecut genomen (zie foto). Hebben meer mensen dit? Ik vind het wel mooi
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 09-09-2011, 15:32
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik heb maar een sidecut genomen (zie foto). Hebben meer mensen dit? Ik vind het wel mooi
Ben wel benieuwd hoe dat er dan wel niet uitziet, please picture?
Oud 09-09-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb maar een sidecut genomen (zie foto). Hebben meer mensen dit? Ik vind het wel mooi
Je avatar?

Dat vind ik zoooo mooi, maar ik zou het zelf nooit durven. Daarentegen heb ik wel achter ooit opgeschoren gehad, zo schuin naar voren en dan vooraan 2 losse plukken die uitstaken. Als ik ook mijn lange haar weer kort laat doen, dan wordt het terug dat.
Oud 10-09-2011, 20:25
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het heeft niet heel veel lef nodig, mensen viel het nauwelijks op. Wel leuk, ik laat het een tijdje kort
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 12-09-2011, 08:22
Verwijderd
@Cornel: Van olijfolie werd mijn haar indedaad heel mooi zacht en glanzend na vier maanden zon, zwembad, wind en zee in Frankrijk. Wel wekelijks doen, dan heb je met meeste/snelste resultaat. Zelf ben ik ook fan van die 1-minuutmaskers van Schwarzkopf, na het wassen onder de douche in je haar smeren, de rest van je lijf wassen en dan uitspoelen. Doet wonderen

@Sneeuwzwart: Ik vind dat lang niet bij iedereen mooi. Om eerlijk te zijn bij meer mensen niet dan wel Ik zie dat bij semi-alternatiefhippe-H&M-Vero-Moda-17jarige-onzekere-meisjes en dan vind ik het meteen niet meer mooi Daarnaast vind ik dat je er een fijn gezicht voor moet hebben en ik vind het het leukste als de rest van je haar dan 'gewoon' lang is. van jij dat op je ava? Want als dat zo is, vin dik het geloof ik wel gaaf, ik ben heel erg benieuwd nu, want als het je dan toch staat, is het meteen wel echt heul erg gaaf

ot: Ik heb een aantal weken geleden mijn haar kort laten knippen, het is op z'n langst nu ongeveer net zo lang als mijn wijsvinger, maar krult best wel. Ik ben alleen nog heel erg nodig op zoek naar stylingspul. Ik heb iets van Wella, iets pasta achtigs, wat een leuke glans geeft en mijn haar niet vastplakt, maar vrij duur is. Verder heb ik zo'n 'negervet' (in een oranje potje, van vroeger uit voor afro's, maar wordt ook gebruikt om dreads in te draaien, excuses voor het woord maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen... Op het blikje staan ook twee negers!) gekocht, wat erg fijn spul is maar te vet voor dagelijks gebruik. Ik wil mijn haar niet vastplakken met schuim of gel ofzo, maar wel iets wat het minder pluizig maakt en mijn krullen leuk uit laat komen... Iemand een idee?
Verder ben ik echt achterlijk blij met mijn korte haar, had het nooit gedacht maar het bevalt me echt superrrrr
Oud 12-09-2011, 08:32
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
maybe ga ik morgen of vandaag zo'n will smith look laten zetten maar moet nog goed over nadenken
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 23-09-2011, 18:12
meldenaan
Avatar van meldenaan
meldenaan is offline
telkens met tondeuse 3 mm of korter dan heb je ook al dat gekloot niet haha enige nadeel is dat je in de winter een muts op moet
Oud 23-09-2011, 20:22
RK_sander
RK_sander is offline
Ik ben nogal in de surfer dingies en had pas een houten kralenketting, maar die ben ik kwijtgeraakt. Nou wil ik een nieuwe kopen, alleen weet ik geen 1 winkel of website. Kan iemand me helpen ? Ik woon btw in omgeving R'dam
Oud 23-09-2011, 20:53
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb vandaag dan mijn eerste 4 zg proef extensions (Greath Lengts) laten zetten en deze waren in 5 minuten gezet en bijgeknipt gelijk aan mijn eigen haar, ik voelde ze na afloop totaal niet zitten en kon mijn haar meteen weer opsteken en uitborstelen, de kapster vond dat iik voor mijn leeftijd nog behoorlijk veel haar had en dat extensions zetten in mijn haar heel goed en snel ging. Die 4 test extensions geven wel een kleine volume effect aan de voorkant, maar ik wil de komende dagen gaan ondervinden of ik er tijdens het slapen en uitborstelen en wassen last van ga krijgen of juist niet.


Hoe zit het met extensions verwijderen, hoor en lees hier horror verhalen over als pijnljk en beschadigd haar.
Oud 25-09-2011, 19:00
Verwijderd
Ik heb al 1,5 jaar extensions (ook van Great Lenghts) en het losmaken gebeurt met een soort tangetje dat de 'lijm' los duwt. Dan trekken ze de extension uit je haar (het schuift van boven naar beneden). Dat gaat vrij vlot. Wat pijnlijk kan zijn is het uitkammen van de klitten die achterblijven. Die klitten zijn losgekomen haren die in de extension zijn blijven zitten en dat kan wel een flinke knoop vormen. Maar als je op tijd je extensions laat vernieuwen, vallen die klitten best mee.

Ik heb geen beschadigd haar en nooit echt pijn gehad. Het kan wel lijken dat je haar beschadigd is, door die losse haren die zijn blijven zitten, maar je verliest wel meer haar per dag, alleen merk je dat dan niet.

Gebruik je overigens wel een speciale haarborstel? Niet zo een met bolletjes of harde pinnen om te borstelen, want die kunnen achter de aanhechting van de extensions blijven haken en dan trek je ze eruit en je haar kapot.
Oud 25-10-2011, 14:11
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Oké, ik zit in haarcrisis. Ik weet echt niet wat ik aanmoet met mijn haar. Ik begin even met mijn haar geschiedenis. Mijn haarkleur is donkerblond (jottem ). Toen ik 11 was, had ik mijn haar altijd strak naar achteren in een staart. Toen ik 12 was, heb ik mijn haar in een pony laten knippen en dat zag er zo uit :
Spoiler

Toen, heb ik dat tot mijn 13,5 zo gehad, en toen dacht ik : bah mijn haarkleur. Ik heb het toen bruin geverfd en dat zag er zo uit (plus mijn pony was wat meer weggegroeid) :
Spoiler

Toen dacht ik, bah die pony wat stom. En toen wilde ik een rechte pony, dat zag er zo uit :
Spoiler

En vervolgens werd mijn haar dunner door de verf, en toen mocht ik het niet meer verven. De pony heb ik laten weggroeien. En de haarkleur is redelijk vervaagd en nu is het lichtbruinig. Nu ziet het er zo uit (sorry, mijn haar is niet zo goed zichtbaar, maar het zit in een middenscheiding en dit was de meest recente foto) :
Spoiler


En nu wil ik wel weer wat anders. IEMAND IDEEËN? Ik zat te denken aan een dip-dye, maar ik weet niet of mijn ouders dat zouden toelaten. Een dipdye ziet er ongeveer zo uit :
Spoiler


Nou, iemand?
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 25-10-2011, 14:25
Verwijderd
Bedoel je qua model of qua kleur? Wat betreft model, ben ik een heel groot voorstander van 'doe maar iets' als ik bij de kapper zit. Wel opletten dat je een beetje een goede, hippe gezellig kapper hebt. Mijn voorwaarde is wel 'je mag alles doen, mits je zegt wat je gaat doen.' En tot nu toe is dat altijd goed gekomen. Ik heb heel goede ervaringen met de kapsters die bij Brainwash werken, jonge meiden die eerlijk zijn over wat wel en niet kan en weten wat een beetje modern is. En ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Ik vind verder dat een dipdye maar bij weinig mensen echt leuk is, daarnaast hou ik niet van onnatuurlijke, felle kleuren in iemand's haar, tenzij het érg goed bijgebouden wordt, omdat het anders heel snel vaal en viezig en onduidelijk word en daar hou ik niet van. Dan kun je beter dipdye doen met een kleur niet niet zo heel ver van je eigen haar af ligt, als je het mij vraagt. Maar dat moet je ook willen.
Oud 25-10-2011, 14:44
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Nou, de dip dye was een voorbeeld van ideeën. Maar mij lijkt het verven ook niet meer zo goed voor mijn haar. Verder vroeg ik me af of iemand qua model ideeën had, want ik heb nu laagjes. Maar ik vind het nogal saai. Misschien een pony, of iets anders? Ik weet het niet, voorbeelden zouden fijn zijn.
Ik ben overigens een te grote controlfreak om bij de kapper te zeggen 'doe maar iets'. Ik heb het een keertje gedaan en daar heb ik enorme spijt van gehad.
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 26-10-2011, 08:57
Verwijderd
Ach, ik ben ook best een controlfreak hoor, zeker wat mij haar betreft, en ik ga de stoel gewoon niet meer uit voordat ik tevreden ben. Dan blijf ik er zelf wel heel dicht boven op zitten en geef aanwijzingen in de trant van 'achteren wil ik het nog iets korter en de ponny moet iets schuiner' enzo. Naar mijn ervaring werkt dat prima. En als dat betekent dat de kapster anderhalf uur met mij bezig is, dan is dat zo, het is hun werk om te zorgen dat ik met een goed gevoel naar buiten ga en dat moeten ze ook doen.

En het ligt er ook aan wat je wil met je haar, wil je het kort, lang houden, schouderlengte, alles op een lengte, heel erg apart of niet te opvallend?
Oud 26-10-2011, 11:39
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Ik zou het graag lang houden. Maar dan weet ik voor de rest niet wat ik ermee kan doen?
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 23-11-2011, 22:06
matthijssie95
matthijssie95 is offline
hoi, ik wil een ander kapsel wat zal ik doen?

Laatst gewijzigd op 05-12-2011 om 12:58.
Oud 25-11-2011, 15:26
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik zou het graag lang houden. Maar dan weet ik voor de rest niet wat ik ermee kan doen?
Ik heb denk ik twee ideeën. Het ene is 'ombre hair', wat nu heel hip is geworden. Hierbij is je haar in verschillende tinten/schakeringen geverfd, waardoor er een schaduw ontstaat. Het verschil in kleur zit 'm vaak vooral aan de boven- en onderkant.

Spoiler


Let op: hiervoor moet je wel naar een héél goede kapper gaan en niet alle kappers kennen het, maar het is echt supergaaf als het mooi natuurlijk (=niet té, niet streperig) lukt.

Een andere leuke optie lijkt mij een lange boblijn, waarbij de voorkant nog wel tot je schouders komt en je je pony laat zoals-ie nu is. Ik denk dat het goed bij je hartvormige gezicht zal passen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 25-11-2011, 18:11
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik vind Rivka goede ideeën hebben.
Oud 01-12-2011, 20:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik vind Rivka goede ideeën hebben.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 04-12-2011, 20:19
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ensen weer naar de kapper gaan? Ik ben daar zelf vrij lui in. In sepetember vorig jaar was ik vijf maanden niet naar de kapper geweest, daarna duurde het weer vier maanden. Ik heb begin juli mijn haar kort laten knippen en ben toen halverwege september weer naar de kapper geweest, en van de week weer omdat ik het weer langer wil hebben en er zat écht geen model weer in. Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe vaak gaat de rest hier> Echt om de zes weken, of maar eens in het jaar?
Oud 04-12-2011, 20:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik ben al zo'n beetje 11 jaar niet naar de kapper geweest.
Oud 05-12-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ensen weer naar de kapper gaan? Ik ben daar zelf vrij lui in. In sepetember vorig jaar was ik vijf maanden niet naar de kapper geweest, daarna duurde het weer vier maanden. Ik heb begin juli mijn haar kort laten knippen en ben toen halverwege september weer naar de kapper geweest, en van de week weer omdat ik het weer langer wil hebben en er zat écht geen model weer in. Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe vaak gaat de rest hier> Echt om de zes weken, of maar eens in het jaar?
Mijn pony knip ik zelf ongeveer eens per maand, mijn moeder knipt een stukje van de onderkant eens in de drie maanden en één keer per jaar ga ik naar de kapper omdat het model er anders uitgroeit. Hoewel ik nu een goede en goedkope kapster heb ontdekt die vlak bij zit, dus misschien ga ik nu wel vaker.
Oud 05-12-2011, 15:58
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik ga vrij vaak naar de kapper, omdat ik mijn uitgroei haat, en ik heb paarse en roze plukken in mn haar die na een week of 6/7 meer oranje en blond lijken en echt slecht eruitzien dan, dus die laat ik elke keer helemaal opnieuw verven, verder alleen de uitgroei, en meestal om de 2/3 keer knippen.
Oud 06-12-2011, 15:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ensen weer naar de kapper gaan? Ik ben daar zelf vrij lui in. In sepetember vorig jaar was ik vijf maanden niet naar de kapper geweest, daarna duurde het weer vier maanden. Ik heb begin juli mijn haar kort laten knippen en ben toen halverwege september weer naar de kapper geweest, en van de week weer omdat ik het weer langer wil hebben en er zat écht geen model weer in. Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe vaak gaat de rest hier> Echt om de zes weken, of maar eens in het jaar?
De eerste 21 jaar van mijn leven ben ik nooit naar de kapper geweest. Mijn moeder knipte de puntjes en vanaf mijn 17de deed ik het zelf. Sinds mijn 21,5 probeer ik elke 2 maanden te gaan. Maar aangezien ik tot nu toe maar 3 keer bij de kapper ben geweest lukt het niet echt. Maar ik zit daar steeds al gauw 4 uur! Laatste keer dat ik ging was 22 dec, en ik vind dat ik toch zeker weer voor 2012 moet gaan.
Oud 06-12-2011, 16:29
Verwijderd
^Waarom duurt het zo ontzettend lang dan? Ik ben laatst naar de kapper geweest om het bij te laten knippen en toen stond ik bij een half uur weer buiten
Oud 06-12-2011, 16:41
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
^Waarom duurt het zo ontzettend lang dan? Ik ben laatst naar de kapper geweest om het bij te laten knippen en toen stond ik bij een half uur weer buiten
Ik heb wat ze noemen black hair (type 3C dacht ik). En voordat je het dan kunt knippen moet het eerst stijl zijn. Dus eerst wassen, dan in rollers, dan anderhalf uur drogen, dan de rest droogföhnen en dan de tang erdoorheen. En dan pas kan het knippen beginnen...

Want anders zien ze door de krullen niet wat ze doen. Krullend (droog) komt mijn haar niet eens tot mijn schouders, maar als het nat is of stijl dan komt het letterlijk bijna tot aan mijn billen...
Oud 06-12-2011, 20:02
Catch
Catch is offline
Oh man, ik heb ook echt krullend haar, heel erg, maar dit slaat alles Volk. Ik ben wel benieuwd hoe het er uit ziet dan. Mijn haar duurt bij een goede kapper ook niet immens lang, hoewel ik een kapper wel moet vertrouwen voor ze nat mag knippen. Anders gaat er hoe dan ook teveel af.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 04-04-2010 23:26
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.