Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2012, 22:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een "ik heb geen zin om moeite voor mijn haar te doen maar wil het uit mijn ogen hebben knot?"

is meer een gebrek aan moeite.
1) Waarom moet het dan perse bovenop je hoofd?
2) Meestal zit er in zulk soort knotten meer werk dan je zou denken. Iig als ik de mode-blogs mag geloven.

Zoals ik al zei, ik heb niks tegen gewone knotten, want die draag ik zelf ook, maar zo bovenop je kop en gemaakt nonchalant vind ik 't gewoon lelijk. [/MENING]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 01-03-2012, 01:50
Verwijderd
Citaat:
En ik snap niet waarom een hoop meiden van mijn leeftijd er tegenwoordig óf blond met zwarte kleding en ongelofelijk sletterig uitzien, óf ze denken dat ze volwassen zijn en lopen er bij als kantoortutjes met zwarte nette hakschoentjes en bla bla bla.
heeft er nou echt niemand een eigen stijl meer tegenwoordig?
tenminste, meiden van mijn leeftijd die dat wel hebben spot ik maar zelden
Je verwart nu 'een eigen stijl hebben' met 'puberen en daarom anders willen zijn dan alle anderen' of 'puberen en daarom denken dat je anders bent dan alle anderen'.

Citaat:
Ik ben het met je eens hoor ^^

[afbeelding]


Sowieso van die michelinman-achtige jasjes. Maar ik vind het echt gruwelijk lelijk als je een lange jas draagt (wat ik vind dat voor chique staat), maar het een nonchalant sportief model is.

[afbeelding]


En in de categorie gewatteerde jassen

[afbeelding]


[afbeelding]
Ik heb zoiets. Namelijk dit:

Spoiler


<3
Oud 01-03-2012, 09:34
Verwijderd
Citaat:
1) Waarom moet het dan perse bovenop je hoofd?
2) Meestal zit er in zulk soort knotten meer werk dan je zou denken. Iig als ik de mode-blogs mag geloven.

Zoals ik al zei, ik heb niks tegen gewone knotten, want die draag ik zelf ook, maar zo bovenop je kop en gemaakt nonchalant vind ik 't gewoon lelijk. [/MENING]
Nou ja welke mode blogs zijn dat dan ? Heb je een link ofzo ? Ik ben wel benieuwd.
Oud 01-03-2012, 14:40
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Maar dat is juist een leuke warme winterjas, niet zo'n glimmend prul!
Oud 01-03-2012, 14:56
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Oh en boyfriend jeans, helemaal de ripped variant:



Al vind ik een ripped skinny wel leuk:

Oud 01-03-2012, 15:20
Verwijderd
Sowieso heb ik nooit begrepen waarom mensen kapotte spijkerbroeken kopen.
Oud 01-03-2012, 18:49
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
1) Waarom moet het dan perse bovenop je hoofd?
geen idee, ik veronderstel dat hij net zo makkelijk aan de achterkant kan komen of zoals dat meestal gaat schuin van achteren half uitgezakt.
Citaat:
2) Meestal zit er in zulk soort knotten meer werk dan je zou denken. Iig als ik de mode-blogs mag geloven.
Nou niet bij mijn zusje, maar dat ligt misschien aan de dikte van je haar ofzo?

Citaat:
Zoals ik al zei, ik heb niks tegen gewone knotten, want die draag ik zelf ook, maar zo bovenop je kop en gemaakt nonchalant vind ik 't gewoon lelijk. [/MENING]
Waarvan akte, ik ben er ook geen enorm fan van, maar ik ben meer van los haar bij vrouwen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-03-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Nou niet bij mijn zusje, maar dat ligt misschien aan de dikte van je haar ofzo?
Dat ligt ook aan de persoonlijke smaak van iemand, mijn zusje heeft daar perfect haar voor maar zou nooit zo rondlopen. Omdat ze het niet mooi vindt.

Verder vind ik juist de skinny ripped jeans echt verschrikkelijk lelijk. Als je er dan toch 'nonchalant' bij wil lopen, doe het dan goed en ga dan in een boyfriend jeans. Als die goed gedragen worden, vind ik dat best leuk. Ik ben nog niet een keer een skinny ripped jeans tegengekomen die ik echt leuk vind.

Wat ik echt heel veel zie en gruwlijk vind, zijn van die glimmende vuilniszakken als jas en dan drie leeuwen hebben vermoord om hun capuchon en mouwen te behangen met de manen van die beesten. Echt verschrikkelijk, die nicholson-jassen zijn er niks bij.

Verder vind ik hoge gympies echt heel erg lelijk. Ik kan zo snel geen plaatje vinden, maar op mijn stage zie ik daar heel veel mensen op lopen. Heul erg lelijk.

En oh, ik vind witte leggins echt verschrikkelijk. Echt heel heel erg lelijk, ik ken niemand die er charmanter van word. Iedereen heeft er dikke benen in, ook al heb je satestokjes als onderstel.

Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 20:47.
Oud 02-03-2012, 01:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:


Waarvan akte, ik ben er ook geen enorm fan van, maar ik ben meer van los haar bij vrouwen
Ik vind juist de combinatie los opgestolen knot in combinatie met losse haarplukken mooi. Maar die strak opgestoken knotjes wat je wel steeds vaker ziet daar ben ik nou geen fan van, en het gekke is dat uitgerekend meisjes met dun stijl haar hun haren strak naar achter opsteken in een klein knotje waardoor je duidelijk een mannelijke uitziende haarlijn met bijhorende inhammen goed kunt zien. Ook veel meiden (met stijl haar) hebben als ze hun haren naar achteren doen dat ze inhammen hebben die dan duidelijk te zien zijn.
Oud 02-03-2012, 10:55
Verwijderd
"mannelijk uitziende haarlijn" Maakt niet zo veel uit als je een vrouwelijk hoofd+lichaam hebt hè
Oud 02-03-2012, 15:53
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Dit zou ik dus nooit doen:

__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 04-03-2012, 15:49
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik vind destroyed jeans (gescheurd, bekrast uitziend, gebleekt, etc.) nooit mooi en ik heb ze ook nooit begrepen. Ik voeg me bij Reverend. Boyfriend jeans ook niet.

Wat Duckdonkey al postte: sidecuts.





Waarom wil je een kapsel waarbij je een grote hap haar van je hoofd afscheert? Bah.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 04-03-2012, 15:59
Verwijderd
Oh dat vind ik juist mooi. Sneeuwzwart heeft dat ook dacht ik en ik ben er stiekem wel jaloers op
Oud 04-03-2012, 16:13
Verwijderd
Moccassins

Oud 04-03-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je een kapsel waarbij je een grote hap haar van je hoofd afscheert? Bah.
Tsja, waarom wil je een kapsel waarbij je al je haar afscheert?

Mijn vroegere jeugdliefde is een heel mooi braziliaans meisje die een tijdje dat haar droeg en haar stond het prachtig. Echter vind ik dergelijke kapsels eigenlijk ook alleen werken op niet-westerlingen.
Oud 04-03-2012, 19:56
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
panty's met ladders jegh
Oud 04-03-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Tsja, waarom wil je een kapsel waarbij je al je haar afscheert?

Mijn vroegere jeugdliefde is een heel mooi braziliaans meisje die een tijdje dat haar droeg en haar stond het prachtig. Echter vind ik dergelijke kapsels eigenlijk ook alleen werken op niet-westerlingen.
Komt omdat je bij blond haar zo snel kaal lijkt als het zo kort is
Oud 05-03-2012, 17:51
Verwijderd
Sportschoenen met hakken.

Oud 05-03-2012, 19:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Brrrrr, ja.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 05-03-2012, 19:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat een misbaksel. Maak het af voordat het zich vermenigvuldigt
__________________
you're not my demographic
Oud 17-03-2012, 14:56
Verwijderd
Bootschoenen

Oud 17-03-2012, 16:01
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@mutant, en dan vooral meiden van mijn leeftijd die denken dat ze mooi zijn als ze op zoiets lopen
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 17-03-2012, 16:27
Verwijderd
Meiden van jouw leeftijd die op zoiets lopen? Ik heb altijd gedacht dat het een oude-mannen-schoen was.
Oud 18-03-2012, 11:31
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Haha ik ook, en dat vind ik nog steeds

En ik heb trouwens vandaag weer een nieuw walgelijk iets gespot.
capri-broeken bij vrouwen met veel te dikke behaarde bleke benen!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 18-03-2012, 20:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik waardeer bootschoenen ontzettend op mooie mannen met goedzittende spijkerbroeken. Maar ze zijn hip, toch?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-03-2012, 08:02
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
De typische nederlandse moeder:

Forum mobiel maar bedoel dus:
witte legging, spijkerrokje, spaghettibandtopje met t-shirt eronder, birckenstocks of ballerina met een bandje aan en kort stekelhaar.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden

Laatst gewijzigd op 19-03-2012 om 12:38. Reden: plaatje gefixt
Oud 19-03-2012, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer bootschoenen ontzettend op mooie mannen met goedzittende spijkerbroeken. Maar ze zijn hip, toch?
Bij dorks met gestreepte overhemden en halflang haar misschien.
Oud 08-04-2012, 12:15
Verwijderd
Pastelkleuren

Oud 08-04-2012, 12:48
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hoezo zijn pastelkleuren wansmaak? Ik vind de kleding van de afbeelding niet allemaal leuk, nee, maar het kan (mits niet té truttig) leuk en vrouwelijk zijn. Ik draag graag oudroze, grijsblauw en crème
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 08-04-2012, 13:22
Verwijderd
Het is een kleding-ergernis van mij. Vooral nu er niets anders in de winkel lijkt te liggen. En zo hebben we allemaal verschillende smaken.
Oud 09-04-2012, 10:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Pastelkleuren

[afbeelding]
Ha, ik ben het hier eigenlijk best wel heel erg mee eens.
Oud 09-04-2012, 14:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Pastelkleuren

[afbeelding]
Ik heb een jas die precies zo lichtrose is. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-04-2012, 14:52
Verwijderd
Ik vind pastelkleuren alleen lelijk als je volledige outfit in baby-/paasthema is.
Oud 10-04-2012, 17:00
Verwijderd
BIRKENSTOCKS!

Dat zijn pas lelijke oma-schoenen. En ik heb ze gepast, maar ze zitten helemaal niet lekker!

En hoge broeken met wijde pijpen.
Oud 10-04-2012, 20:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Birkenstocks zitten ook niet lekker als je ze past of die van iemand anders aandoet Ze vormen zich naar je voet!
Oud 10-04-2012, 20:41
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Sowieso heb ik nooit begrepen waarom mensen kapotte spijkerbroeken kopen.
Inderdaad. Gewoon zelf kapot maken of anders gaat het wel een keer kapot tijdens een wild feest ofzo
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Oud 27-06-2012, 13:20
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
I'm sorry ik vind dat dit topic een up verdient omdat ie zo cool is!
Ik kreeg echt de rillingen toen ik iemand zag lopen met zo'n afritsbroek, vind ze echt vreselijk en naar mijn idee alleen geschikt voor boswachters!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 27-06-2012, 16:16
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
I'm sorry ik vind dat dit topic een up verdient omdat ie zo cool is!
Ik kreeg echt de rillingen toen ik iemand zag lopen met zo'n afritsbroek, vind ze echt vreselijk en naar mijn idee alleen geschikt voor boswachters!
Ik heb een afritsbriek maar ik rits hem nooit af. Dan heb ik een niet lekker zittende korte broek, die boven de knie stopt. Ik houd 'm lekker lang
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 27-06-2012, 16:20
Verwijderd
Ik vind afritsbroeken soms wel stoer
Oud 27-06-2012, 16:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik vind afritsbroeken soms wel stoer
Ook afgeritst?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 27-06-2012, 19:38
Verwijderd
Als er goeie gespierde bruine kuiten/knieën onder vandaan komen wel ja (enkel bij mannen! ).
Oud 27-06-2012, 23:58
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Als er goeie gespierde bruine kuiten/knieën onder vandaan komen wel ja (enkel bij mannen! ).
En daarom hou ik m lang. Ik heb van die lekker bleke, harige kuiten (wel goed ge spierd )
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 28-06-2012, 22:03
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Leggings in afzichtelijke prints, 7/8 broek (lijkt net of je je broek iets te warm hebt gewassen), strings die boven je broek/rok uitkomen, uggs, neonkleurige kleding en schoenen met een lage hak.
Oud 29-06-2012, 04:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Leggings in afzichtelijke prints, 7/8 broek (lijkt net of je je broek iets te warm hebt gewassen), strings die boven je broek/rok uitkomen, uggs, neonkleurige kleding en schoenen met een lage hak.
Ja, schoenen met een lage hak, daar ben ik het mee eens (trouwens met de rest ook ). Als je dan toch hakken draagt, doe het dan ook goed.
Oud 29-06-2012, 07:21
Verwijderd
Maar wat valt dan wel onder lage hak en wat niet ?
Oud 29-06-2012, 13:10
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik vind schoenen met een lage hak wel kunnen, tenminste bij van die laarsjes die niet te hoog zijn, als het helemaal geen hak zou hebben zou het er uitzien alsof het zo'n schoen is voor een basisschoolkind.
En dan heb ik het btw over dit soort laarsjes die ik wel vind kunnen:
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 29-06-2012, 15:13
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Laarsjes vindt ik opzich wel kunnen als het een lage hak heeft. Maar pumps moeten voor mij gewoon hoge hakken hebben

En met lage hak bedoel ik dit dus. Heb een linkje geplaatst want wist niet hoe ik er een foto opkreeg.
http://www.mylovelybigfeetblog.com/s...ges/redbig.jpg
Oud 29-06-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind schoenen met een lage hak wel kunnen, tenminste bij van die laarsjes die niet te hoog zijn, als het helemaal geen hak zou hebben zou het er uitzien alsof het zo'n schoen is voor een basisschoolkind.
En dan heb ik het btw over dit soort laarsjes die ik wel vind kunnen:
[afbeelding]
Dit is géén hak
Citaat:
Laarsjes vindt ik opzich wel kunnen als het een lage hak heeft. Maar pumps moeten voor mij gewoon hoge hakken hebben

En met lage hak bedoel ik dit dus. Heb een linkje geplaatst want wist niet hoe ik er een foto opkreeg.
http://www.mylovelybigfeetblog.com/s...ges/redbig.jpg
Eens
Oud 29-06-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
En dan heb ik het btw over dit soort laarsjes die ik wel vind kunnen:
[afbeelding]
Die kunnen dus niet.
Oud 29-06-2012, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind schoenen met een lage hak wel kunnen, tenminste bij van die laarsjes die niet te hoog zijn, als het helemaal geen hak zou hebben zou het er uitzien alsof het zo'n schoen is voor een basisschoolkind.
En dan heb ik het btw over dit soort laarsjes die ik wel vind kunnen:
[afbeelding]
Dit is geen hak, dat is een beetje plaksel aan de zool van je schoen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.