Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 15:43
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Nadat eerder Joos Valgaeren - Philippe Clement- Bob Peeters hebben afgezegd voor het wk om wille van een blessure, moet de bondscoach nu ookEmile M'Penza en Walter Baseggio missen.

En toch weigert Waseige om andere spelers (voornamelijk aanvallers à la Gilles De Bilde ofLuis Oliveira mee te nemen naar het Wk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 15:53
mobie
mobie is offline
De Rode Duivels hebben het voorbije jaar geen plezier beleefd aan Emile Mpenza, maar zijn afhaken komt de bondscoach niet goed uit. Er zit geen tweede puur talent zoals Emile in de groep. Een fitte Mpenza is met zijn snelheid en overgave een enorme troef in de aanval. Niet alleen om zelf te scoren maar ook om de aandacht van de andere Duivels af te leiden.

Een nog steeds niet paniekerige Robert Waseige klampt zich vast aan de kern van 30 voorgeselecteerden. Hoewel er met Emile Mpenza, Bob Peeters en misschien ook nog Branko Strupar drie aanvallers kunnen naastvallen, zou het onverklaarbaar zijn mocht hij Michaël Goossens of Peter Van Houdt in zijn definitieve groep nemen. Dankzij creatief denken komt hij met Wesley Sonck, Gert Verheyen, Mbo Mpenza en Marc Wilmots immers nog steeds aan vier aanvallers.

De bondscoach is niet van plan Gilles De Bilde erbij te halen, breekijzer Bob Peeters in allerijl klaar te stomen of het zich te beklagen dat hij de topschutter in de Serie B Luis Oliveira de afgelopen maanden amper liet scouten. Hopelijk krijgt hij er geen spijt van.

bron: http://www.destandaard.be/Nieuws/Sport/index.asp
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:02
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Zo'n problemen zijn der nog steeds niet.

Joos Valgaeren & Philippe Clement zijn voor mij de grootste zorgen. En die zullen we vooral gaan missen in Japan.
Emile Mpenza, heeft in de voorbereiding naar het WK nog maar in de helft van de wedstrijden gespeeld, en bijna geen enkele volledig uitgespeeld. Dus gaan we die dan missen? Okay, hij is nogal goed, maar een speler die bijna nooit in actie kwam, is toch al opgevangen.
Bob Peeters zat volgens mij toch niet bij de selectie die naar Japan zou afreizen, dus zo erg is het niet. Een goede voetballer daarvan niet weg. Maar geef hem maar weer een micro en een koptelefoon en laat hem dat weer doen .
Walter Baseggio is zeker geen slechte voetballer, maar ik denk dat we op het middenveld nog voldoende spelers hebben die hem kunnen vervangen.

Wasseige moet niet opzoek naar nieuwe spelers. De 30 geselecteerde spelers bevatten nog steeds voldoende spelers om mee te nemen naar Japan.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:29
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Maar geef hem maar weer een micro en een koptelefoon en laat hem dat weer doen .
haha, ja dat deed hij wel goed
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:31
Bram
Bram is offline
Het missen van Mpenza is toch een serieuze aderlating.Ik zag het totaal zitten met Sonck-Mpenza voorin.Met hun snelheid,loopvermogen,techniek en vooral in geval van Sonck doelgerichtheid hadden we vele teams kunnen pijn doen.
Nu zal het waarsch een meer statische spits zoals Verheyen of Wilmots zijn naast Sonck.
Nochtans volgens mij zou het de moeite waard zijn om Oliveira nog eens me te nemen naar zijn laatste WK.Hij scoorde toch wel 22 goals!Ok,Serie B, maar het niveau vd Serie B is redelijk hoog, en het gaat toch om een ploeg die promoveert naar de Serie A.
Met Mpenza en Valgaeren missen we dus onze beste aanvaller en beste verdediger.Het WK start niet goed voor de Belgen,en dan vrees ik vooral in het verdedigend compartiment.Stel je voor dat onze 'snelle' verdediging moet komen bij bvb. een 1-0 achterstand tegen Engeland of Frankrijk!Ik zie Henry of Owen al een breed lachen als ze moeten lopen tegen Van Meir of De Boeck...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:25
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
alsof die spelers het verschil maken
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:15
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Wasseige moet niet opzoek naar nieuwe spelers. De 30 geselecteerde spelers bevatten nog steeds voldoende spelers om mee te nemen naar Japan.
Ok dertig spelers : welke aanvallers ? Michael Goossens Peter Van Houdt zijn toch geen spelers voor de nationale ploeg
Ok we hebben een Wilmots of Verheyen, maar wat als één van deze twee gekwetst uitvalt ?
Zou toch veel beter zijn om in geval van nood een Gilles De Bilde of een Luis Oliveira op te stellen dan een Van Houdt of een Goossens ?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 22:26
mobie
mobie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Zo'n problemen zijn der nog steeds niet.

Emile Mpenza, heeft in de voorbereiding naar het WK nog maar in de helft van de wedstrijden gespeeld, en bijna geen enkele volledig uitgespeeld. Dus gaan we die dan missen? Okay, hij is nogal goed, maar een speler die bijna nooit in actie kwam, is toch al opgevangen.
Emile Mpenza is op dit moment gewoon het grootste Belgische talent. Elke match dat hij niet speelt is een serieuze kwaliteitsvermindering voor de nationale ploeg. Zijn vervangers zullen ongetwijfeld hun taak zo goed mogelijk doen (zie de barrage tegen Tsjechië), maar Emile in de spits geeft dat extra (dat je op zulke tornooien broodnodig hebt).
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:55
mobie
mobie is offline
Lap, Branko Strupar die een goed inviel in de tweede helft heeft enkele minuten voor tijd het veld moeten verlaten. Volgens de bondsdokter zou zijn blessure alsnog meevallen. Meer schrik had hij voor Sven Vermant (ook een sterke invalbeurt in de tweede helft). Vermant heeft de wedstrijd gewoon uitgespeeld, maar zou ook iets hebben aan zijn enkel.
Laat het aub niet waar zijn. Wasseige gaat zijn belofteploeg nog moeten sturen binnenkort.

btw het werd 0-0 thuis tegen Algerije.
Een hele slappe eerste helft (Algerijnen met 10 voor eigen doel). Een veel betere tweede helft met enkele mooie kansen voor de Belgen.
Zaterdag komt de grote test in en tegen Frankrijk.
Donderdag maakt Wasseige zijn selectie bekent.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 08:19
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Sonck en Strupar samen is toch geen optie? Dat zijn toch 2 mega statische spitsen?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 09:38
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Sonck en Strupar samen is toch geen optie? Dat zijn toch 2 mega statische spitsen?
Het zal nogal nie

Ik ben daar een voorstander van als Strupar fit genoeg is. 2 spelers die de bal in de voeten willen krijgen (vooral Strupar), halflijn die kan aansluiten en dus voor meer doelgevaar kan zorgen. Zowel Strupar als Sonck kunnen in 1 tijd nogal perfect de bal terug kaatsen, en zo dus een hele verdediging omzeep helpen. Sonck die van alle kanten kan score, en een Strupar die niet echt te voorspellen is.
Het enigste wat we dan niet echt hebben, is de snelle man. Nouja, Sonck is ook snel, maar daarin was Emile beter in, maar zoiets kan je opvangen met een 2 flankspelers, ala, Bartje Goor. Nouja, links is iets moeilijk. Daar gaat een Verheyen spelen die dat niet echt heeft. *Gaat op zoek naar andere Linksflank speler* En plaats achter die 2 spits de buffel, Wilmots en je moet in mijn ogen sterk genoeg zijn in de aanval.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:09
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
0-0 tegen Algerije, kan het nog slechter, ik zou me bijna schamen als Nederlander voor zo'n prestatie
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:19
mobie
mobie is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
0-0 tegen Algerije, kan het nog slechter, ik zou me bijna schamen als Nederlander voor zo'n prestatie
Achja daar maak ik me niet echt druk om.
Voor het wk van 98 wonne de Duivels alle oefenwedstrijden vrij overtuigend en iedereen weet hoe het in Frankrijk gelopen is.
Nu zullen ze meer als underdog vertrekken en dan zijn ze het sterkste. Alhoewel je tegen ploegen als Tunesië en Japan toch zelf het spel zult moete maken en laat dat net zijn waar België het moeilijk mee heeft.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:22
mobie
mobie is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Sonck en Strupar samen is toch geen optie? Dat zijn toch 2 mega statische spitsen?
Hmm zonder E Mpenza is onze aanval maar half. Strupar die nog maar een goede maand terug 'fit' is na bijna twee jaar blessures. Voor Sonck wordt het zijn eerste ervaring op internationaal niveau. Das daar ni de Belgische competitie e.
Maar wat erger is:

BRUSSEL - Na afloop van de interland tegen Algerije maakte bondsdokter Goossens zich ernstig zorgen om Sven Vermant. Hij liep een enkelletsel op dat er volgens de arts "niet goed uitziet". Het is zelfs onzeker of de ex-Bruggeling de WK-trip naar Japan zal kunnen meemaken.

"Ik ben ongerust", reageerde Vermant. "Ik kwam slecht neer en voelde onmiddellijk een pijnscheut in de enkel. Morgenvroeg onderga ik een scanneronderzoek. Ik ben niet optimistisch maar ik wil niet op de zaak vooruitlopen."

Branko Strupar moest in de slotfase trekkebenend naar de kant. Hij liep een enkelverstuiking op. Ook hierover verwacht dokter Goossens vandaag uitsluitsel. Gisteravond dacht hij alvast dat het WK voor Strupar niet in gevaar komt.

bron: http://hetnieuwsblad.clickx.be/sport...1-1030C0AF4DBA
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:56
mobie
mobie is offline
De selectie van de Belgen is bekend. Weinig verrassingen in volgens mij. Enkel bij Tanghe en Hendrickx kan er sprake zijn van een verrassing dat ze er niet bij zijn.
De geselcteerde 23:

-doelmannen
G. De Vlieger
F. Herpoel
F. Vandendriessche

-verdedigers:
E. Van Meir
G. De Boeck
J. Peeters
P. Van Der Heyden
D. Van Buyten
E. Van Kerckhoven
E. Deflandre
G. Englebert

-middenvelders:
T. Simons
Y. Vanderhaeghe
B. Thijs
D. Boffin
B. Goor
G. Verheyen
J. Walem
S. Vermant

-aanvallers
M. Wilmots
M. Mpenza
W. Sonck
B. Strupar
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:40
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Oh wat een wereldploeg heeft belgie toch ook weer, als ik coach was van Argentinie, brazilie, frankrijk, engeland etc. zou ik bijna in mijn broek schijten als ik dat lijstje zo zie
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:57
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Oh wat een wereldploeg heeft belgie toch ook weer, als ik coach was van Argentinie, brazilie, frankrijk, engeland etc. zou ik bijna in mijn broek schijten als ik dat lijstje zo zie
Neuh, niet liegen, Belgie heeft helemaal geen wereldploeg, maar Nederland gaat helemaal niet, die hebben helemaal geen ploeg. Ach, ik heb liever een ploeg die collectief sterk staat, dan ergens in mijn ploeg een sterspeler te hebben lopen, en dat de hele ploeg daarom moet draaien.

Ach, een 2de ronde halen is toch weer netjes. Op het vorige WK (Frankrijk 1998) hebben ze geen enkele wedstrijd verloren.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:10
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Neuh, niet liegen, Belgie heeft helemaal geen wereldploeg, maar Nederland gaat helemaal niet, die hebben helemaal geen ploeg. Ach, ik heb liever een ploeg die collectief sterk staat, dan ergens in mijn ploeg een sterspeler te hebben lopen, en dat de hele ploeg daarom moet draaien.

Ach, een 2de ronde halen is toch weer netjes. Op het vorige WK (Frankrijk 1998) hebben ze geen enkele wedstrijd verloren.
Hoe vaak moet ik nou nog vertellen dat het Nederlands elftal veeeele malen sterker is dan die van Belgie? ...

Dat jullie daar wel staan is gewoon puur geluk, Tsjechie had gewoon een off-day .. en kijk in wat voor groep jullie zaten, en dan nog 2e eindigen ook

En jullie zitten bij Japan, Rusland en Tunesie in de groep geloof ik, als jullie er wéér niet in slagen om de 2e ronde te halen, dan zou zelfs ik als Nederlander nog schamen dat wij naast Belgie wonen ..
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2002, 17:18
scara
scara is offline
Wie weet schamen wij ons niet om dezelfde taal (ongeveer toch) te spreken als sommige nederlanders die nog altijd niet begrijpen dat zij NIET naar het wk gaan en dat het helemaal aan zichzelf te danken hebben. (bende dikkenekken)
Enne zo een zwakke poule had Belgie toch niet als Kroatie in '98 4e geworden is (of was het 3e).
En het is de verdienste van de Belgische spelers dat ze de Tjechen uit de match hebben kunnen houden. Een offday zeg je? Toevallig speelden ze een heen en een terugmatch.
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:34
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
scara schreef:
Wie weet schamen wij ons niet om dezelfde taal (ongeveer toch) te spreken als sommige nederlanders die nog altijd niet begrijpen dat zij NIET naar het wk gaan en dat het helemaal aan zichzelf te danken hebben. (bende dikkenekken)
In 1992 stond frankrijk ook niet op het WK, 6 jaar later .. wereldkampioen, 8 jaar later, europees kampioen, geef ons gewoon tijd en er staat weer een wereldelftal die op alle fronten mee ken strijden, kan je van belgie nooit zeggen



Citaat:
Enne zo een zwakke poule had Belgie toch niet als Kroatie in '98 4e geworden is (of was het 3e).
Juist ja, en wat is er van die ploeg overgebleven? helemaal niks, goed zo

Citaat:
En het is de verdienste van de Belgische spelers dat ze de Tjechen uit de match hebben kunnen houden. Een offday zeg je? Toevallig speelden ze een heen en een terugmatch.
Ja, een Off-day had Tsjechie, in de thuiswedstrijd, met matennaaier Goor die gelijk heel tsjechie bij elkaar schreeuwt vanwege 1 simpel tikje ..
Als je je zo in de kijker wilt spelen .. sja, je hebt eerlijke voetballers en je hebt goor

Maar geniet nog meer van het moment, want na 2 wedstrijden zijn jullie al K.O. ... en das toch nog wel erger, zo'n matig ploegje die een topploeg uitschakeld en die vervolgens niet eens verder komen dan de 1e ronde

das toch nog wel erger dan het niet plaatsen voor een WK, want als Nederland daar wel staat, gebeurt er altijd wat, dat ken je niet van Belgie zeggen

Geef nou maar gewoon toe dat wij sterker zijn ...
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:04
mobie
mobie is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

Geef nou maar gewoon toe dat wij sterker zijn ...
Wouw wat ben ik blij dat ik Belg ben. Die Hollandse arrogantie begint meer en meer op men heupen te werken. Ja, braaf hoor. Kwalitatief hebben jullie een sterker team, maar waar staan jullie?
Achja elke keer opnieuw is het geluk dat België de wereldbeker haalt (als enige land voor de 6e maal oprij zonder ook maar één keer rechtstreeks geplaatst te zijn). In '86 hebben we jullie zelfs uitgeschakeld in de barragewedstrijden (en op het wk vierde geworden, uitgeschakeld in halve finales door fc Maradonna). Owja Holland had een offday zeker die dag, damn ja, ff vergeten.
btw Bart Goor wordt de beste Belgische speler op het wk en die matennaaier wordt Bart Tor in Duitsland genoemd.

Back ontopic: Morgen een laatste test vooraleer de duivels naar Japan vertrekken: Frankrijk - België evenwel nog zonder Vermant en Strupar voorwie de wedstrijd nog te vroeg komt.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:35
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
wat heb je er nou aan dat je je 6 keer op rij weet te kwalificeren, het gaat eraan dat je er staat op een WK zelf ..

Nou, ik heb Belgie de laatste 3 WK's nooit verder zien komen dan de kwartfinales hoor, niet eens IN de kwartfinales geloof ik, nou nou wat een prestatie

Nigeria kan zich ook wel 6 keer op rij kwalificeren, maar wat heb je eraan als je je nooit in de kijker weet te spelen op zo'n groot toernooi ?

Dáár gaat het me om, kijk als Nederland zich plaatst, trakteren ze de hele wereld op mooi, aanvallend voetbal ..

en Belgie .. op saai, belabberd, oneffectief voetbal zonder enig goeie resultaten ..

Tja, als je daar trots op bent ..
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:10
mobie
mobie is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

Tja, als je daar trots op bent ..
Het is en blijft een hele eer om een wk te mogen spelen.
Ik maak me er nimmer druk om, blijf nu eens ontopic pls, en wil je toch zo graag nog eens een België-Nederland-discussie hebben, maak er dan een fucking topic over.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:25
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Wie begon Nederland erbij te halen? Tofke_H ja ..

En waarom quote je alleen maar dat laatste stukje, ken je niet tegen de waarheid ofzo?

want wat ik hier zei ..

Citaat:
wat heb je er nou aan dat je je 6 keer op rij weet te kwalificeren, het gaat eraan dat je er staat op een WK zelf ..

Nou, ik heb Belgie de laatste 3 WK's nooit verder zien komen dan de kwartfinales hoor, niet eens IN de kwartfinales geloof ik, nou nou wat een prestatie

Dáár gaat het me om, kijk als Nederland zich plaatst, trakteren ze de hele wereld op mooi, aanvallend voetbal ..

en Belgie .. op saai, belabberd, oneffectief voetbal zonder enig goeie resultaten ..
Dat is gewoon 100% waarheid! valt niks op af te dingen
kan je dat wel negeren, maar zelf weet je ook wel dat het zo is!
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Wie begon Nederland erbij te halen? Tofke_H ja ..
En wie begon er over dat BE een slecht team is? Nederland is der niet bij... Kan je ook niet omheen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 22:30
mobie
mobie is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:


want wat ik hier zei ..



Dat is gewoon 100% waarheid! valt niks op af te dingen
kan je dat wel negeren, maar zelf weet je ook wel dat het zo is!
Hehe dit vind ik wel tof : je eigen topic quoten en zeggen dat je gelijk heb
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:52
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Wie begon Nederland erbij te halen? Tofke_H ja ..

En waarom quote je alleen maar dat laatste stukje, ken je niet tegen de waarheid ofzo?

want wat ik hier zei ..



Dat is gewoon 100% waarheid! valt niks op af te dingen
kan je dat wel negeren, maar zelf weet je ook wel dat het zo is!
Weette wa , gij kunt e stukske zagen, manneke.
Jaloers
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 09:15
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Conclusie: Belgen kennen niet tegen de waarheid
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 09:16
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:


Weette wa , gij kunt e stukske zagen, manneke.
Jaloers
Dat kan ik niet verstaan/lezen, sorry
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:50
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Conclusie: Belgen kennen niet tegen de waarheid
Versta ik ook ni
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:30
mobie
mobie is offline
De opstelling tegen de Fransen:


----------------------------G. De Vlieger

J. peeters-----G. De Boeck---D.Van Buyten------N. Van Kerckhoven

-----------------------------T. Simons
-----M. Mpenza----------------------------------B. Goor
-----------------------------J. Walem

--------------------G. Verheyen----M. Wilmots

Aftrap om 20.45u.
Rechtstreeks te volgen op kanaal 2 vanaf 20.30u.

Een kleine verrassing dat Sonck op de bank start, maar ik vind dit een goede keuze. Volgens mij komt hij gewoon nog net iets tekort op het hoogste niveau. Kan natuurlijk ook gewoon zijn om hem te prikkelen. Man wat missen we Emile Mpenza.
Btw het is de 600e officiële wedstrijd van de duivels op internationaal niveau.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!

Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:45
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
In 1992 stond frankrijk ook niet op het WK, 6 jaar later .. wereldkampioen, 8 jaar later, europees kampioen, geef ons gewoon tijd en er staat weer een wereldelftal die op alle fronten mee ken strijden, kan je van belgie nooit zeggen
Oei... Zet er dan opeens slecht uit voor Frankrijk Verlies tegen Belgie...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:


Oei... Zet er dan opeens slecht uit voor Frankrijk Verlies tegen Belgie...
Frankrijk had een off-day
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:16
scara
scara is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


Frankrijk had een off-day
och ja, kan gebeuren hé. Het is ook nu niet dat ze moeten winnen, als ze maar winnen op het wk, das het voornaamste.
Enne Belgie, tja, een geluk dat Verheyen geen rood kreeg bij die owngoal, want hij maakte toch wel hands.
Hopelijk op het wk in de 2e ronde tegen turkije of costa rica.
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:22
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


Frankrijk had een off-day
Precies, die Fransen liepen niet warm voor zo'n duel tegen die Belgen hoor

Wie lieten ze op de bank? Barthez, Zidane, Henry ...
Trezeguet speelde maar 1 helft mee
Pires ontbrak

Nou, dat zijn al een paar namen die het verschil kunnen maken

En wat ze ook weles zeggen is: het geluk is met de dommen
want met ditzelfde elftal werdt er ook 0-0 gespeeld tegen algerije en slowakije, sterke voetbalnaties
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:33
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

Wie lieten ze op de bank? Barthez, Zidane, Henry ...
Trezeguet speelde maar 1 helft mee
Pires ontbrak
Als Barthez niet meedoet mis je niet zo heel veel. En Pires is er op het WK ook niet bij...

Maar goed...geen Zidane, geen Henry, dan mis je wel wat kwaliteit ja, maar dan nog steeds vind ik het wel een knappe prestatie van die Belgen. Laat ze het op het WK nog maar een keer doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2002, 12:15
mobie
mobie is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:


Precies, die Fransen liepen niet warm voor zo'n duel tegen die Belgen hoor

Wie lieten ze op de bank? Barthez, Zidane, Henry ...
Trezeguet speelde maar 1 helft mee
Pires ontbrak

Nou, dat zijn al een paar namen die het verschil kunnen maken

En wat ze ook weles zeggen is: het geluk is met de dommen
want met ditzelfde elftal werdt er ook 0-0 gespeeld tegen algerije en slowakije, sterke voetbalnaties
Geloof me, er waren 200.000 Fransen die de wedstrijd in het stadion wilden zien. Volledig uitverkocht, 80.000 toeschouwers en een sfeer om kippevel van te krijgen. Zidane mocht gisteren bij zijn vrouw blijven die ging bevallen en Henry kreeg rust na een heeel zwaar seizoen in Engeland. Dat je na rust je invallers ook een kans geeft, is dat niet normaal in een vriendschappelijke interland misschien???
En Frankrijk wilde er als laatste voorbereidingsmatch thuis een waar afscheidsfeest van maken, is dat ff tegengevallen.
De overwinning is wel een beetje gevleid te noemen, maar we hebben gewoon een heel sterke wedstrijd gespeeld.
Het doelpunt van Wilmots, daar kan Zidane nog iets van leren.
Ik heb het al eerder gezegd, als België het spel moet maken tegen iets mindere tegenstanders dan hebben we het gewoon moeilijk, we hebben daar niet echt de spelers voor. Maar als we een beetje als underdog aan de wedstrijd kunnen beginne en de tegenstander het spel laten bepalen, kunnen we simpelweg heel sterk uit de hoek komen.
Deze opsteker had België echt nodig om naar Japan af te reizen.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:34
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
mobie schreef:


Het doelpunt van Wilmots, daar kan Zidane nog iets van leren.
BWUAHAHAHA
Ok, ik geef toe, het was een mooie goal .. goed uitgespeelde actie enzo ..

Maar die goal van Zidane in de CL-Finale vind ik er nog wel 1 van grotere klasse hoor
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:06
mobie
mobie is offline
Kijk nu naar Canvas, een reportage over de match van gisteren.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:34
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:




Wie lieten ze op de bank? Barthez, Zidane, Henry ...
Trezeguet speelde maar 1 helft mee
Pires ontbrak

eh, emile mpenza en joos valgaeren en clement en bassegio waren er niet bij voor de begen - ok, henry en zidane zijn beter, maar relatief minder belangrijk voor de ploeg
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:31
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
OK, dat klopt, maar die zijn er strax op het WK ook niet. En Zidane en Henry wel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:37
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
OK, dat klopt, maar die zijn er strax op het WK ook niet. En Zidane en Henry wel.
ok, true
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:56
mobie
mobie is offline
Blessures evolueren gunstig (21/05/02)

Waseige kan met een gerust gemoed afreizen naar Japan. De licht geblesseerde spelers in de kern raken stilaan klaar voor het grote werk.

Wat de fysieke paraatheid betreft van de vier licht geblesseerde Duivels (Wilmots, Mpenza, Strupar en Vermant) niks als positief nieuws vanuit Kraainem, waar onze nationale ploeg dinsdag de laatste trainingen afwerkt voor ze naar Japan afreist.

Wilmots voelde zich goed en trainde een uur mee met de groep. Vermant en Mpenza trainden apart, voor Strupar lijkt het blessureleed voorgoed voorbij. Hij trainde de hele tijd met de grote groep mee.

Woensdag vertrekt de delegatie naar Japan. Pas een vol etmaal later komt ze aan op het basiskamp in Kumamoto.

bron: http://www.sportplanet.be/wk2002/rodeduivels/

na de overwinning tegen de Fransen weer goed nieuws, leuk zo
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:57
mobie
mobie is offline
België heeft zen eerst oefenwedstrijd in Japan gewonnen. Tegen een Japanse tweedeklasse werd het 3-0. Sonck (met het hoofd), Strupar (op penalty) maakten de eerste twee doelpunten, het derde kwam er door own-goal.
Sonck moest in de tweede helft geblesseerd het veld verlaten. Zijn enkel zou minstens enkele dagen rust nodig hebben.
Laat het aub niet waar zijn e!
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:56
mobie
mobie is offline
De rode duivels hebben in Japan hun laatste oefenwedstrijd tegen Costa Rica met 1-0 gewonnen. Bart Goor maakte het enige doelpunt.

De Belgen moesten in de eerste helft het spel ondergaan, maar Costa Rica kon geen enkele van een hele resem kansen benutten. Meer zelfs: het was Bart Goor die met een vrije trap de Rode Duivels gevleid op voorsprong bracht.

In de tweede helft herstelde België het evenwicht en zorgde de ploeg ervoor dat de voorsprong niet meer in gevaar kwam. Glen De Boeck moest na de wedstrijd wel naar het ziekenhuis om foto's te laten nemen van zijn enkel.

http://www.sportplanet.be/wk2002/rodeduivels/

nu maar hopen dat De Boecks blessure weer niet te erg zal zijn.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:13
mobie
mobie is offline
Citaat:
mobie schreef:

nu maar hopen dat De Boecks blessure weer niet te erg zal zijn.
Ook de andere centrale verdediger Daniel Van Buyten zou een blessure opgelopen hebben. Net nu Wasseige eindelijk een vast centraal duo gevonden had, is het heel waarschijnlijk dat voor deze twee de match tegen Japan nog te vroeg komt. Wel leuk is dat
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:14
mobie
mobie is offline
vandaag hebben de Belgen voor het eerst een training kunnen afwerken met de gehele kern, alle 23, hoe is het mogelijk.
Het enige probleempje nu nog is de relatie tussen de Vlaamse pers en de bondscoach. Er moet toch altijd iets zijn.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mobie schreef:
vandaag hebben de Belgen voor het eerst een training kunnen afwerken met de gehele kern, alle 23, hoe is het mogelijk.
Het enige probleempje nu nog is de relatie tussen de Vlaamse pers en de bondscoach. Er moet toch altijd iets zijn.
Achja.. er moet iets zijn hé.. En liever zoiets dan gekwetsen of ruzie tussen spelers.


Wat gaat de startploeg tegen Japan zijn denk je? Zou zowel Sonck als Strupar op de bank gaan beginnen? Is het wel verstandig om Sonck niet te laten spelen, men zal toch moeten winnen tegen Japan. En niet zoals op het vorige WK alle wedstrijden gelijk spelen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:13
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

Achja.. er moet iets zijn hé.. En liever zoiets dan gekwetsen of ruzie tussen spelers.


Wat gaat de startploeg tegen Japan zijn denk je? Zou zowel Sonck als Strupar op de bank gaan beginnen? Is het wel verstandig om Sonck niet te laten spelen, men zal toch moeten winnen tegen Japan. En niet zoals op het vorige WK alle wedstrijden gelijk spelen.

----------------------------- De Vlieger-------------------------------------

---------------------------- De Boeck ------------------------------------

---- J. Peeters ---------------------------------------- V. Kerckhoven--

---------------------------- Van Buyten--------------------------------------



Verheyen------------------- Simons------------------------------Goor

------------------------------- Vermant-----------------------------------


-------------------- Strupar ---------- Wimots -------------------------
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 23:43
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Belgie gaat simpel door...
Hebben een makkelijker poule, dus zonder twijfel naar de volgende ronde
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.